PortalIndexTomari en Lynn - Pagina 3 HpD5UwnTomari en Lynn - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Tomari en Lynn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Lynn

Lynn

Tomari en Lynn - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Tomari en Lynn - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Tomari en Lynn - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 07 2010, 20:56

Lynn grinnikte even. Haar tranen hielden gelukkig op. Die van Tomari niet en Lynn wreef ze weg. 'Ook lekkere boys zoals jij mogen wel is huilen hoor, je gaat er in ieder geval niet van dood,' grinnikte Lynn om hem een klein beetje op te vrolijk. Daarnaar suste ze hem een beetje met geruststellende woorden. Ze keek hem rustig aan en drukte een kus op zijn hoofd. Het was fijn om te zien dat hij zijn gevoelens tegenover haar durfde te tonen. Lynn's stem was een beetje schor door het geschreeuw, maar zijzelf trok zich daar wonder weinig van aan. Haar eerste belangstelling was nu om Tomari weer rustig te krijgen. Ze wou hem niet zo zien. Ze begon hem zachtjes te strelen over zijn wang. Zij kon geen liedjes neuriën, dus deed ze het maar op een andere manier. Ze gaf hem allemaal kusjes, ook in zijn nek en op zijn wang en gaf er vervolgens een op zijn mond. 'We vergeten het, oké?' vroeg ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Tomari en Lynn - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 08 2010, 02:06

Tomari werd langzaam weer rustig en voelde de stroom tranen op zijn wangen langzaam afnemen en opdrogen waarbij Lynn's aandacht voor hem enorm hielp, ze leek zijn pijn en tranen bijna weg te kussen en te vegen 'We vergeten het, oké?' stelde Lynn voor, maar Tomari wist dat hij dit nooit van zijn leven niet meer kon vergeten, hij schudde zijn hoofd en vertelde eerlijk, met schorre stem "ik denk niet dat ik het nu nog kan vergeten, niet meer in dit leven", Tomari keek op Naar Lynn en vroeg zachtjes "kan je over jouw nachtmerrie praten? Het hoeft echter niet als je niet wilt hoor" voegde hij snel toe, hij wist dat het voor Lynn ook een pijnlijke nachtmerrie was geweest en wou haar niet weer in tranen zien, howel hij er niet verschrikkelijk veel van had meegekregen sinds hij zelf ook had zitten janken
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 08 2010, 06:59

Lynn dacht even na en besloot het toen maar gewoon te vertellen. 'Ik droomde dat een of andere vent me had meegenomen in zijn huis. Hij deed onmenselijke dingen bij me. Hij hield me vastgebonden en sneed me af en toe als ik iets niet wilde. Op het laatst werd het pas echt griezelig, waardoor ik alles heb uitgegild. De man boog zich over me heen en had een ketting. In dat kettinkje zat een foto en moest mijn vader voorstellen. Alleen ik weet niet zeker of hij was. Nou ja, ik wil mijn droom vergeten. Dadelijk kan ik niet meer alleen slapen," zei Lynn en ze rilde en slikte even. 'Waar ging jouw droom over? Je hoeft het niet te vertellen als je het niet wilt hoor,' zei ze en ze duwde hem tegen haar buik aan en streelde hem zachtjes.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 08 2010, 14:19

"Je mag altijd nog bij mij komen slapen hoor" zei Tomari met een flauwe grijns op zijn gezicht, het was natuurlijk als grapje bedoelt sinds hij wist dat ze dat waarschijnlijk nog lang niet wilde doen, daarna dacht hij terug aan zijn eigen droom die nu in zijn gedachte gebrand stond en huiverde "Mijn droom ging over mijn verleden, hoe ik mijn vader in een duister licht heb gezien, over hoe ik vroeger ooit ontvoerd en gemarteld ben en..." Tomari slikte voordat hij de volgende woorden zei in de hoop dat hij niet opnieuw zou janken "hoe ik mijn vader vermoord heb zien worden" zei hij nu zacht, hij voelde geen tranen opkomen, maar hij voelde echter wel dat hij liep te rillen, hij legde zijn armen om Lynn heen en zei "dat had ik eerder verdrongen, misschien hielp het feit dat ik daarna weken in coma heb gelegen daar bij, maar het is iets wat ik nu in elk geval nooit meer kan vergeten", Tomari keek haar aanen aaide haar zacht over haar hoofd en langs haar wang terwijl het akelige gevoel dat hij in zijn maag had langzaam weer verdween
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 08 2010, 19:41

Lynn glimlachte bemoedigend en wreef over Tomari's wang. Ze troostte hem glimlachend en zorgde ervoor dat hij het niet koud kreeg door zoveel mogelijk tegen hem aan te liggen. Hopelijk kreeg hij het van haarzelf een beetje warm, want een jas had Lynn niet. Wat ze dus eigenlijk wel had moeten meenemen. De maanden werden veel kouder. Rustig keek Lynn in Tomari's ogen en hoopte zo wat rust op te brengen. Daarna legde zij zich lager en legde toen haar hoofd even op Tomari's borstkas. Kippenvel had zich verzameld op haar armen. Zij had het namelijk een beetje koud, maar zou dat tegenover Tomari nooit toegeven. Stilletjes, bang om de pijnlijke stilte te verbreken, keek ze naar het plafond. Daarna wreef ze over Tomari's wang en keek hem aan. 'Laten we het dan in ieder geval niet meer over de dromen hebben. Het is voorbij,' glimlachte Lynn en ze wreef Tomari nogmaals over zijn wang.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 09 2010, 00:16

Tomari knikte instemmend tegen Lynn, hij wilde er voorlopig ook niet echt over praten, ze wreef over zijn wang en Tomari zei "bedankt voor het troosten, sorry dat je dat moest zien", Tomari's ogen waren ondertussen behoorlijk rood geworden dus hij besloot ze even wat rust te gunnen, hij sloot zijn ogen en leunde weer tegen de muur aan, zijn andere zintuigen gebruikend om waar te nemen, Hij dacht even terug en zei toen "waar waren we ook al weer gebleven voor onze 'rust', oh ja, zeggen hoe veel ik wel niet van je hou", een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij legde zijn hand op haar wang waarna hij er zachtjes mee over haar huid heen streek, hij voelde zijn hart weer warm worden simpelweg doordat hij haar gewoon weer aan kon raken, hij zette een brede glimlach op en hoopte dat hij vannacht niet weer wakker zou schrikken van een paniekaanval of zoiets dergelijks, maar dat was zeer onwaarschijnlijk, hij legde zijn handen in haar nek en trok haar dichterbij hem, toen ze dichtbij genoeg was kuste hij haar op haar zachte lippen, genietend van elk moment, elke beweging en elk geluidje dat Lynn maakte of het nou bewust of onbewust was
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 09 2010, 07:25

Lynn ging er gewoon in mee en kuste hem toen ook. Gelukkig kwam er nu geen geluidje meer bij kijken. Nou ja... Meer? Het kwam vast nog wel een keertje, maar nu gelukkig niet. Ze hadden het wel leuk met hun tweeën. Het hele grotje was afgedekt, dus Lynn kon niet zien hoe laat het al was. Ze maakte een kleine opening en keek. Ach... Nog middag, nog vroeg in de middag en ze deed het weer dicht. 'Ik denk niet dat ik vandaag lessen heb,' zei ze terwijl ze even nadacht. Waren ze niet allemaal uitgevallen wegens Halloween? Of was dat onzin? Lynn had geen idee. Of was het soms dat in de weekenden het niet meetelde? 'Tomari, weet jij trouwens of we in de weekenden school hebben?' vroeg ze, terwijl ze in zijn mooie donkerbruine ogen keek.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 09 2010, 10:51

Tomari zag hoe Lynn een kleine opening in de grot maakte waardoor ze konde zijn dat het ongeveer middag was, waarna ze het gaatje weer sloot, ze zei dat ze dacht dat ze vandaag geen les had, maar ze klonk niet heel zeker en begon zelf ook te twijfelen over zijn rooster, zeker toen Lynn vroeg of ze in de weekenden les hadden, Tomari dacht na en dacht na "ik weet het eigelijk niet, beter om dat aan een leraar te vragen" zei Tomari eerlijk, hij stond op en maakte een doorgang, een opening in de grot waardoor ze naar buiten konden "beter om dat meteen te vragen, bovendien zitten we hier toch al behoorlijk lang" zei hij met een lach op zijn gezicht terwijl hij met zijn hand de hare vast pakte zodat hij haar omhoog kon trekken
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 09 2010, 19:25

Lynn kreeg met dat Tomari naar buiten wilde, een gek ideetje. Ze trok Tomari met een ruk terug naast zich, sloot de opening en begon hem wild te zoenen. Ze ging heel erg snel en was niet de langzame zoals voorgaande keren. Ze keek hem na de zoen aan. 'Heb jij dan haast om te gaan?' vroeg ze met een heel zoet stemmetje. Daarna keek ze hem op haar schattigst aan. 'Kunnen we het ook niet vragen als we is een keertje de les zelf hebben? Ik weet bijna zeker dat ik vandaag geen lessen heb,' zei ze toen op haar schattigst. Ze wist het nauwelijks zeker, dus het was maar goed geluk wat ze moest hebben en ze zoende Tomari weer innig. En wild. Daarna keek ze hem op haar liefst aan en haar blinkende ogen keken in de zijne.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 10 2010, 00:17

In plaats van Lynn omhoog te trekken trok Lynn Tomari naar beneden waardoor hij terug naast Lynn terecht kwam, ze sloot meteen daarna de doorgang die hij gemaakt had en begon Lynn hem wild en snel te zoenen, al snel ging Tomari er volledig in op en was hij alweer vergeten waarom hij überhaupt weg wilde gaan, hij zou er alles voor willen geven zodat dat moment nooit zou hoeven ophouden, maar helaas werd deze uiteindelijk toch verbroken, Hij voelde zijn hart harder en sneller kloppen dan het ooit tevoren had gedaan, 'Heb jij dan haast om te gaan?' vroeg Lynn aan hem met zo'n lief stemmetje dat hij zich moest inhouden om haar niet in nog zo'n zoen mee te sleuren 'Kunnen we het ook niet vragen als we is een keertje de les zelf hebben? Ik weet bijna zeker dat ik vandaag geen lessen heb,' zei ze daarna en door haar schattige blik en lieve stemmetje kon Tomari de verleiding eigenlijk niet meer weerstaan, hij stelde zijn losbarsting echter even uit tot hij geantwoord had "nu wil ik al helemaal niet meer weg, we vragen het inderdaad de volgende les wel" zei hij waarna hij haar dicht tegen zich aan trok zodat Lynn zo'n beetje op zijn schoot zat en kuste haar vol passie en liefde, hij probeerde zich enigzins in te houden, maar het werd toch een behoorlijk wilde en snelle zoen, Tomari voelde zijn hart racen, zijn hoofd sloeg op hol en zijn liefde voor haar stond nu echt in vuur en vlam van de passie en liefde die in de zoen zaten
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimewo nov 10 2010, 16:33

Lynn knikte en griinitke om haar geslaagde woorden. Ze had Tomari weer eens zover kunnen krijgen. Dit was gewoon misbruik van de liefde maken. Of niet...? Nee, eigenlijk niet. Lynn wilde gewoon langer bij Tomari blijven en vond het ook ontzettend leuk om samen met hem te zijn. Ze ging daarom ook helemaal in de wilde zoen mee van Tomari en liet een van haar o zo gehate kreun geluidjes horen. Ze verbrak de zoen en grinnikte even. 'Het enigste wat wij hier aan het doen zijn is kussen, praten, kussen, praten,' lachte Lynn hard en daarna duwde ze Tomari om en legde haar hoofd op zijn buik. Ze keek tegen zijn gezicht aan en streelde even langs zijn haren. 'Je hebt echt leuke, zwarte haren,' grinnikte Lynn.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11 2010, 09:42

Tomari hoorde die lieve schattige kreungeluidjes weer die Lynn nog liever deden klinken, als dat al mogelijk was tenminste, De kus werd verbroken en hoorde Lynn even grinniken waarna ze een flauwe opmerking maakte, dit kon hij echter ook, Tomari grinnikte "je zegt het bijna alsof je het erg vindt" zei Tomari, hij werd daarna echter alweer snel verrast door Lynn die hem op de grond duwde zodat ze met haar hoofd op zijn buik kon gaan liggen, Tomari keek haar aan en voelde hoe ze langs zijn haren streek en hoe hij daarna een compliment kreeg, hij glimlachte en zei daarna een beetje flauw "Alleen mijn haar? Dan heb ik het beter getroffen, alles aan jou is leuk", Tomari bleef haar aankijken en hoopte eigelijk dat ze weer ging blozen, hij kon het gewoon niet laten, ze zag er veel te leuk uit als ze aan het blozen was, zo leuk dat Tomari er maar geen genoeg van kon krijgen
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11 2010, 10:00

Lynn bloosde, ondanks dat het een grapje was en haar gebalde vuisten kwamen in een reflex weer voor haar gezicht terwijl zijzelf zich erachter verborg. Lynn bloosde heel hard en keek Tomari lachend aan. 'Natuurlijk vind ik de rest ook wel leuk van je, hoor. Alsof je dat niet weet, pestkop,' lachte ze, terwijl ze Tomari's haren expres een beetje in de war legde. Daarna begon ze zijn haren weer in orde te maken en grinnikte even. Het volgende moment legde zij zichzelf blozend op Tomari neer en begon hem innig te zoenen. Per ongeluk zorgde ze ervoor dat zij en Tomari een beetje rolden bij het zoenen en het volgende moment lag Tomari op Lynn. Lynn bleef gewoon onverstoorbaar verder zoenen en keek hem daarna lief aan, zich niet schamend voor het feit hoe ze lagen. Ze sloeg haar armen rond hem heen en hield hem stevig tegen zich aangedrukt. 'Ik denk wel dat ik er klaar voor zou zijn, als het zover zou komen,' zei Lynn, doelend op het onderwerp waar ze eerst nog over hadden moeten blozen.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11 2010, 14:16

Tomari's plan had kennelijk gewerkt, want Lynn bloosde al snel behoorlijk hard, ze deed automatisch weer haar handen voor haar gezicht, daarna keek ze hem echter al snel weer aan 'Natuurlijk vind ik de rest ook wel leuk van je, hoor. Alsof je dat niet weet, pestkop,' zei ze tegen hem terwijl ze zijn haren door de war gooide, Tomari vondt dat niet echt erg, maar Lynn deed zijn haar al snel weer goed en legde zichzelf op hem neer, ze bloosde nog steeds, maar dat weerhield Lynn er niet van om hem innig te zoenen, Tomari genoot van de zoen en plotseling merkte hij dat hij door Lynn opeens boven op haar lag, hij genoot echter te veel van de zoen om die te verbreken, maar moest er wel door blozen, toen de zoen echter stopte zag hij dat Lynn heb juist lief aan keek, ze leek zich niet te schamen voor hoe ze samen lagen, sterker nog, ze legde haar armen om hem heen en hield hem stevig tegen haar aan 'Ik denk wel dat ik er klaar voor zou zijn, als het zover zou komen,' zei Lynn daarna zelfs, Tomari moest gigantisch blozen, bedoelde ze echt wat hij dacht dat ze bedoelde? "weet je het zeker? het is een grote stap en ik wil niet iets doen waar jij niet honderd procent achter staan" vroeg Tomari al blozend, zijn lichaam was zo'n beetje aan het feestvieren van blijdschap, maar hij wilde weten of Lynn echt wel wilde doen waar hij aan dacht
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 11 2010, 23:27

Lynn's glimlach werd alsmaar breder. Ze knikte. Het was inderdaad wat hij dacht. 'Ik ben er zeker van,' glimlachte ze. Het volgende moment speelde Lynn met Tomari's trui, terwijl ze zichzelf overeind hees en haar eigen jurk uitdeed. Toen ze in Tomari's ogen keek werd ze steeds zekerder van haar zaak en even later vervolgde ook haar boven kledij. Zijzelf begon hem te strelen en hem innig te zoenen. Vervolgens trok ze zijn T-shirt uit. Ze zoende zijn borstkas en genoot van zijn aandacht. Lynn zoende hem en ging steeds verder en verder.

- Uhh, zip XD -

Een flinke tijd na flink genoten te hebben, trok Lynn hijgend alles weer aan en keek Tomari aan, waarna ze hem flink begon te zoenen. Na de zoen keek ze hem aan en kuste ze hem nog na. Gelukkig had ze in haar zakje, die klein was genaaid in haar jurkje, alle dingen voor de zekerheid meegenomen voor als het moment van daarnet zou gebeuren. Nu was Lynn er wel blij mee geweest. Tenslotte was ze veertien en zwanger zijn wou ze zeker niet. De ruwe rotsen hadden wel een beetje pijn gedaan, maar Lynn was vooral beschermd geweest door Tomari zelf. Ze had maar een paar sneeën opgelopen. Ze keek Tomari lief aan. Nog verliefder dan ze al was. Het was een prachtig, intiem moment geweest, alhoewel het wel een beetje ongepast was met al die stenen, maar daar had Lynn zeer weinig van aangetrokken. 'Weet je. Stiekem wist ik dat je me zover zou krijgen dat ik het ook zou willen. Ik bedoel. Ik wist wel dat ik er zelf zin in zou hebben. Daarom heb ik mezelf met die spullen voorbereid,' zei Lynn, doelend op het middel dat je beschermde tegen zwanger worden. Ze bloosde een beetje. Daarna keek ze Tomari weer aan en zoende hem.

- XD, als de post niet goed is, pb dan even XD Ik voel me nogal onzeker XD -
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12 2010, 01:06

~ post was prima, niks mis mee, maak je geen zorgen~

Tomari's hart sprong bijna een gat in de lucht toen Lynn bevestigde wat hij dacht en dat ze het echt wou, de kledingstukken verdwenen langzaam van hun lichaam en de zoenen groeide in intensiteit terwijl hun lichamen zich klaar maakte op wat komen ging terwijl ze steeds verder en verder met elkaar gingen en steeds meer genoten van elkaar

~zip moet hier denk ik XD ~

Tomari bleef nog even hijgend liggen tenwijl Lynn zich aan kleden, hij was blij dat Lynn voorbereid was geweest, hij hield werkelijk van haar, maar hij wilde zeker geen kinderen, nog niet in elk geval, Hij kreeg een behoorlijke zoen waar Tomari van genoot tot het bittere einde, Lynn keek hem aan na de zoen en kuste hem nog na, De rotsen waar ze waren geweest hadden alles behalve de ideale plek gebleken voor hun 'uitspatting der liefde' en Tomari had best een paar sneden opgelopen, maar het was het meer dan waard geweest en volgens Tomari voor Lynn ook, zeker als je naging dat het voor hun beide de eerste keer was geweest, Tomari besloot zich echter ook maar aan te kleden en pakte zijn kleren bij elkaar, hij draaide zich echter meteen weer om toen Lynn sprak Weet je. Stiekem wist ik dat je me zover zou krijgen dat ik het ook zou willen. Ik bedoel. Ik wist wel dat ik er zelf zin in zou hebben. Daarom heb ik mezelf met die spullen voorbereid,' zei ze tegen hem en om eerlijk te zijn wist Tomari niet goed wat hij er mee moest, hij dacht even een kort moment na en zei toen "Ik ben echt blij dat jij je had voorbereid en dat je dit echt wilde, ik hoop echt dat je er net zo van hebt genoten als dat ik heb gedaan", hij bloosde lichtjes en trok ondertussen zijn kleren aan, daarna liep hij naar haar toe en gaf haar een zoen vol passie en liefde, nadat deze verbroken was zei hij tegen haar "Ik beloof om altijd bij je te zullen blijven, wat er dan ook zal gebeuren in de toekomst" waarna hij haar omhelsde en nog een zoen gaf
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 12 2010, 15:02

Er ging een korte huivering door Lynn heen, terwijl ze haar armen ook om hem liet gaan. Dus dit was waarvoor ze eerst zo bang was geweest. Hopelijk verwachtte Tomari niet dat ze het elke dag wou doen. 'Tomari...? Ik uh...', begon ze, terwijl ze zich losmaakte uit de omhelzing en blozend naar de grond keek. '... ik vond het een geweldig moment, maar we hoeven dit toch niet elke keer te doen hé?' vroeg ze toen blozend en keek vol schaamte naar de grond. Ze ging zitten, maar durfde zijn ogen echter niet meer te ontmoeten. Lichte blosjes gingen over haar wang, terwijl ze zo hard hoopte dat dit maar één keer was geweest. Misschien dat ze het ooit nog wel is wou. Het was fijn geweest en leuk, maar Lynn voelde zich soms nog wat ongemakkelijk erbij. Logisch... Ze was veertien. Dit was ook nog maar allemaal nieuw voor haar. Rustig keek Lynn naar de stenen en trok ondertussen haar knieën op tot haar borst en vouwde haar armen er omheen.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 13 2010, 01:05

Lynn omhelsde Tomari even terug maar maakte zich toen verlegen los en keek al blozend naar de grond terwijl ze zei dat ze het geweldig had gevonden, en vroeg of ze het nou elke keer hoefde te doen, Tomari grinnikte entilde zacht met zijn vingers Lynn haar kin weer iets omhoog zodat hij haar recht in haar ogen kon kijken, daarna zei hij zacht, met een stem en een blik in zijn ogen die haar zouden vertellen dat hij oprecht en vol liefde was "Ik ben blij dat jij ook genoten hebt, maar als je het niet wilt dan hoef je het niet te doen, ik zal niet slechter over je denken of boos op je worden of zoiets raars, ik respecteer het als je iets niet wilt, ergens niet klaar voor bent of gewoon iets niet durft, ik hou van je, dat is goed genoeg voor mij, wat er bij komt is een zeer mooi extraatje" zei Hij tegen haar, Tomari gaf haar een moment om over zijn woorden na te denken en gaf haar toen kort een kusje op haar lippen waarna hij weer naar haar toe stapte en zijn armen lichtjes om haar heen legde
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 13 2010, 20:57

Lynn's ingehouden adem vloog eruit en blij omhelsde ze Tomari terug. Zo als hij kon waarschijnlijk niemand spreken. Het was vanaf de eerste keer al raak tussen hun geweest. 'Het was vanaf moment één al raak geweest tussen ons,' glimlachte Lynn haar witte tanden bloot en ze zoende Tomari weer. Met een simpele huivering dacht Lynn weer terug aan het moment van net. Het was heerlijk geweest. Er was zoveel liefde geweest. Ze lieten hun gevoelens voor elkaar zo hard blijken toen. Maar Lynn zou het niet herhalen. Niet zo snel, tenminste. Het was ook allemaal nieuw voor haar. En ook voor Tomari. 'Jij kon je ogen daarnet ook niet echt van me af houden,' plaagde Lynn ondeugend. Ze lachte lief naar hem. 'Weet je, ik voel me echt heel erg veilig bij je. Je bent nooit opdringerig en respecteert me zoals ik ben. Dat vind ik erg lief van je,' zei Lynn nu serieus en ze gaf hem een kus. Daarna ging ze naar zijn wang toe, stak haar tong uit en gaf een klein likje over zijn wang, terwijl ze giechelde.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 15 2010, 01:24

Lynn omhelsde Tomari ook die nu duidelijk wat opgeluchter leek te zijn, Tomari knikte en liet een instemmend geluidje horen toen Lynn zei 'Het was vanaf moment één al raak geweest tussen ons,' dat was zeker zo en Tomari zou het voor niets anders willen ruilen, Lynn gaf Tomari een zoen waar hij volop van genoot, toen deze verbroken werd leek er even een korte huivering door Lynn heen te gaan, Tomari vroeg zich af waarom, maar maakte zich er niet echt veel zorgen over, als ze ergens mee zat dan zou ze het wel vertellen 'Jij kon je ogen daarnet ook niet echt van me af houden,' zei Lynn toen opeens met een lief glimlachje, maar een ondeugende blik op haar gezicht en Tomari moest daardoor hard blozen, hij bedacht echter wel al een come-back "ik kan mijn ogen nou eenmaal niet afhouden van schooonheid zoals de jouwe, die is er nu eenmaal om bewonderd te worden" fluisterde hij met zo'n zoet mogelijk stemmetje in Lynn haar oor 'Weet je, ik voel me echt heel erg veilig bij je. Je bent nooit opdringerig en respecteert me zoals ik ben. Dat vind ik erg lief van je,' zei Lynn serieus tegen hem waarna hij een kus kreeg, daarna boog ze echter af naar zijn wang waar ze al giechelend een klein likje over gaf, Tomari wist niet wat hij moest zeggen, maar in plaats daarvan glimlachte hij gewoon en streelde hij over haar rug met zijn hand terwijl hij hoopte dat ze altijd zo samen konden zijn
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimema nov 15 2010, 07:20

Lynn grinnikte om het gezicht van Tomari. Tomari had groot gelijk. Het was ook iets om ongemakkelijk van te worden, van Lynn. Alhoewel zij het wel lachen vond. En dan al zeker als Tomari blozend reageerde. Het maakte hem om de een of andere reden heel erg schattig. Lynn keek Tomari geïnteresseerd aan en voelde de streling van hem aan als goud. Ze vond het fantastisch. 'Weet je, het is ook leuk idee om mezelf te herinneren dat je van mij bent,' grinnikte ze, met nadruk op 'mij' en ze keek Tomari ondeugend aan. 'Ook omdat je zo lief bent. En gespierd,' giechelde ze, terwijl ze met haar vinger langs zijn borstkas naar beneden gleed en hem toen geïnteresseerd bleef aankijken. Vervolgens gaf ze een knipoog. Daarna begon ze hem nogal wild te zoenen.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 18 2010, 00:12

Tomari zijn kleur werd een nog zwaardere tint rood toen Lynn zei dat ze het leuk vond om zich te herinneren dat hij van haar was, zeker toen ze er ondeugend bij keek en hem daarna ook nog eens complimenteerde terwijl ze met haar vingers over zijn borst heen streek, vervolgens begon ze hem ook nog eens wild te zoenen waar Tomari overigens volledig in mee ging, uiteindelijk verbrak hij echter de zoen en zei "ik dacht juist dat jij van mij was" hij zette een grijns op en gaf haar een kusje op haar neus "je mag dan wel het liefste, schattigste, zoetste en meest charmante meisje zijn uit het heelal, maar dat betekent nog niet dat je niet van mij bent" zei Tomari met een zo zoet mogelijke stem terwijl hij zijn grijns onderdrukte tot een vriendelijke glimlach, hij ging nu met beide handen tegelijk langs haar zij, zou ze hem nu nog kunnen weerstaan vroeg Tomari zich af
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 18 2010, 07:31

Lynn's ogen werden groot en gingen toen naar hun normale vorm. Een glimlach, die niet wist of hij weerspiegeld moest worden of niet, drong op haar gezicht en ze keek hem grijnzend aan. 'Uhm... Oké... Ik ben van jou en jij bent van mij,' grinnikte Lynn toen en ze voelde zijn handen langs haar zij gaan. Ze genoot er overduidelijk van want haar hoofd ging even in haar nek en haar ogen waren gesloten. Daarna boog zij zich voorover en boven langs zijn keel naar zijn nek te kussen. Toen ging ze vanuit zijn nek weer naar zijn kaaklijn en vanaf zijn kaaklijn naar zijn kin. Toen vanaf zijn kin naar boven. Kleine kusjes volgden opeen en Lynn genoot.

- School Sad -
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimevr nov 19 2010, 20:28

Tomari grinnikte even toen Lynn zei dat ze van elkaar waren, zo hadden ze in elk geval allebei gelijk dacht Tomari, Lynn genoot duidelijk onder zijn aanraking en ging rustig door tot ze zich voorover boog en hem de kans ontnam, ze begon hem te kussen van zijn keel tot zijn kin en Tomari genoot, het was zijn zwakke plekje, niet dat hij dat eerlijk toe zou geven maar toch... Tomari genoot zelf zo dat hij onbewust een kreun uit langs zijn lippen liet glijden, Tomari kleurde meteen vel rood toen hij het zich besefte en snapte meteen waarom Lynn er niet tegen kon als dat bij haar gebeurde, het was gewoon genant om zo een geluidje te maken terwijl je er geen controle over had, Tomari genoot echter nog steeds en als hij een staart had gehad had hij bijna een wervelwind veroorzaakt met het blije gezwiep ervan, Tomari trok Lynn dicht tegen zich aan en verbrak de reeks kleine kusjes voor een lange diepe zoen recht uit zijn hart, als deze nu verbroken zou worden zou zijn hart echt schreeuwen om meer
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 20 2010, 20:52

Lynn genoot ontzettend veel van de zoen en had geglimlacht toen ze Tomari's geluidje had gehoord. Tomari die kreunde! Dat ging ze vaker doen en ze ging hem er lekker mee plagen. Ze liet zich rustig meevoeren met de zoen en verbrak hem een hele tijd later. Ze glimlachte naar hem en lachte toen. 'Aha, nu heb jij dat geluidje ook gehad. Geen zorgen schat, het klonk prima,' plaagde ze hem en ze duwde hem een stukje achteruit. Haar gewicht verplaatste zich aarzelend op hem en ze lagen uiteindelijk. Lynn's handen streelden zelfs plekjes waar ze het nooit had durven doen. Maar nu wel. Daarnet hadden ze de grote stap gezet. Dan kon dit er ook wel bij. 'Als je iets niet fijn vindt, dan moet je me onmiddellijk waarschuwen. Jou pijn doen, breekt mijn hart,' zei ze toen rustig, terwijl ze haar vingers van zijn kont naar zijn zij lieten glijden. Vanaf daar ging ze langzaam naar voren, maar ze keek Tomari diep in zijn ogen aan.
Gesponsorde inhoud

Tomari en Lynn - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Tomari en Lynn   Tomari en Lynn - Pagina 3 Icon_minitime

Tomari en Lynn

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-