PortalIndexBijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 HpD5UwnBijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Bijles Soul Beast {Theneras}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 09 2015, 18:20

Theneras was alvast een beetje aan het bedenken wat hij wilde eten toen Iro zijn stem bij hem binnen kwam. 'Maar goed dat ze geen paarden serveren dan.' Vanuit zijn ooghoek zag hij Iro naar hem knipogen en Theneras deed zijn best om zijn gezicht in de plooi te houden. Het lukte. Iro liep naar de lerarentafel, Theneras had hem even na gekeken maar was toen snel doorgelopen naar de tafel van zijn afdeling. Hij schepte wat gebakken aardappelen op, een kippenpootje en wat snijboontjes. Het eten was, zoals altijd, verrukkelijk. Het toetje waar hij op aasde, Chocolade pudding, had hij gelukkig net op tijd gepakt, anders was het op geweest. Als het een ding was waar Theneras van hield, wat eten betrof, waren het zoete dingen en Chocolade. Revas was onder de tafel, bij Theneras zijn voeten, gaan liggen. Hij voelde Iro zijn ogen in zijn rug prikken en moest goed zijn best doen om niet om te kijken. Hij voelde zijn wangen lichtelijk rood worden maar kauwde stand vast door op een paar aardappelen. Als iemand er naar vroeg, zou hij wel iets verzinnen.

-
#Epicfail le me xD en ik zag dat stukje met iro en dat toeje helemaal voor me. x'D




Laatst aangepast door Theneras op wo dec 09 2015, 18:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 09 2015, 18:44

Zijn blik gleed.over de tafels en hii genoot stilletjes van alle etende leerlingen. Het was rustig op het gekletter van bestek na dan, maar verder stoorde er niemand. Met een laatste teug van het water uit zijn glas schoof Iro zijn bord iets van zich af. Wat duidelijk maakte dat hij niet meer hoefde. Iro wachten.geduldig nog even voor hij op stond en de zaal weer wilde verlaten. Het zou nog wel even duren tot de meeste klaar waren. 'Als u zo ver bent verwacht ik u in de klas Mister Adams.' zei Iro voor hij verder liep. Het was spannend om zo met elkaar om te gaan, maar ze moesten voorzichtig zijn. Iro liep naar het Dark lokaal en schoof een paar dingen opzij om een twee zits vanuit zijn kamer via de Shadow trip naar het lokaal te transporteren. Daarna ging hij erop zitten en wachten.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 09 2015, 19:03

Hij had net een slok van zijn water genomen toen hij Iro achter hem hoorde. 'Als u zo ver bent verwacht ik u in de klas Mister Adams.' klonk het en Theneras verslikte zich zowat en hoesten even. Hij stond op en liep met rustige stappen naar het lokaal toe, al voelde zijn benen lichtelijk als gelei. Hij deed de deur open en stapte naar binnen, waar hij eerst even een paar keer met zijn ogen moest knipperen. Er stond een tweezits bank in het lokaal, En Iro zat erop. Op hém te wachten. Theneras voelde dat hij begon te blozen en liep toen, met een apart gevoel in zijn maag, naar de bank toe en ging naast hem zitten. Hij zette zijn hoed af, en legde hem naast de bank neer, voordat hij op keek naar Iro. 'Ik heb de deur niet op slot gedaan.' zei hij zacht, voor hij begon te lachen. Hij was ongelooflijk nerveus, maar voelde zich ook heel vrolijk. Het was een rare, maar leuke, combinatie. 'sorry' mompelde hij daarna 'ik ben... zenuwachtig maar mijn maag blijft raar voelen. en het gevoel is leuk en maakt me vrolijk' vertelde hij, hard blozend. Hij haalde zijn schouders op, ook omdat hij niet zeker wist of hij het goed verwoord had en hij wist niet zeker wát hij allemaal moest voelen en hij voelde zichzelf blootgelegd nu hij dit verteld had. Het was overweldigend en nieuw. Hij glimlachte zacht naar Iro. waar heb je deze bank eigenlijk vandaan getoverd? vroeg hij tenslotte.

-
x'D Thennie is so Precious. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 09 2015, 23:21

Theneras kwam niet veel later binnen en Iro had Reaper weg gestuurd. Hij mocht zich even vrij bewegen tot Iro hem weer nodig had. Nou ja op de gang tenminste als de raaf op letten of niemand hun storen zou. De woorden van Theneras waren nerveus en vrolijk Iro glimlachte geheimzinnig. 'Dat is niet erg. Zo voelde ik me de eerste keer ook. Maar als het je nog te ver gaat moet je het wel zeggen afgesproken?' zei hij en keek Theneras vragend aan. Hij wilde dat zijn tijdelijke lover er van genieten ging. 'En om het even vast te stellen voor ons beide. Ik help je alleen zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Als je me nodig hebt zal ik er voor je zijn. Maar een vaste relatie kan het niet worden wegens dat het eigenlijk niet mag snap je? Als je straks afgestudeerd bent zou het wel kunnen, maar dat ligt dan aan jouw.' zei hij nog even beslist zodat Theneras ook wist waar hij aan toe was. Iro had zins Meno geen vaste relatie meer gehad en zijn leerling was wel een lekker snoepje tussen door tot de ware Jakob natuurlijk verschijnen zou. 'De bank vroeg je? Hm, die komt van mijn vertrekken dus die kan ik elk gewenst moment weer terug plaatsten via Shadow trip.' zei Iro grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 10:39

Weer zag hij dat Iro dat geheimzinnige glimlachje op had staan, nadat Theneras hem had verteld hoe hij voelde. 'Dat is niet erg. Zo voelde ik me de eerste keer ook. Maar als het je nog te ver gaat moet je het wel zeggen afgesproken?' vroeg zijn mentor hem. Theneras slikte even voor hij knikte. 'Afgesproken.' zei hij met een zachte glimlach. 'En om het even vast te stellen voor ons beide. Ik help je alleen zodat jij ook weet waar je aan toe bent. Als je me nodig hebt, zal ik er voor je zijn. Maar een vaste relatie kan het niet worden wegens dat het eigenlijk niet mag snap je? Als je straks afgestudeerd bent zou het wel kunnen, maar dat ligt dan aan jouw.' vertelde Iro. Theneras knikte even. Ja, hij wist dat waardoor het gelukkig niet als een schok was aangekomen. Hij zuchtte zach, bijna onhoorbaar. Zodra hij het idee zou hebben dat zijn eigen gevoel heel veel meer werd dan een crush, zou hij het moeten afkappen, waarschijnlijk voor zijn eigen bestwil. Het zou anders te gecompliceerd worden en moeilijk om van weg te lopen. Als er iets was wat Theneras graag heel hield was het zijn eigen hart wel.
Één mondhoek ging lichtelijk omhoog voor hij antwoordde 'Dat weet ik. En... Ik weet niet hoe het zal zijn en wat ik zal kiezen als ik ben afgestudeerd. Ik weet niet hoe ik mij dan voel.' En of wij zouden werken ja of te nee dacht hij erachter aan. Het zou prettig zijn om in de toekomst te kunnen kijken, alhoewel, nee eigenlijk niet. Hij liet alles maar gewoon gebeuren en over zich heen komen dat was veel leuker. Waar heb je deze bank eigenlijk vandaan getoverd? Had Theneras daarna gevraagd. 'De bank vroeg je? Hm, die komt van mijn vertrekken dus die kan ik elk gewenst moment weer terug plaatsten via Shadow trip.' antwoordde zijn leraar daarop, grijnzend. 'oh' zei hij zacht, doordat hij verder niet veel geluid uit zijn keel kreeg, voordat hij licht grijnsde. Hij voelde dat hij van kleur verschoten was, al maakte het hem niet veel uit op het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 11:06

Iro knikte dat was een wijs besluit. 'Mooi zo, Ik zal heel voorzichtig zijn.' zei Iro met een tedere toon in zijn stem. Die gebruikte hij alleen in zulke tijden wanneer hij alleen en intiem met een andere man was. Iro boog zich in een rustige beweging naar Theneras toe en gaf hem eerst een paar zachte kusjes op zijn wangen en later op de mond van zijn leerling afwachtend op de ander zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 12:03

Theneras glimlachte bij de woorden van zijn mentor. Hij wilde net iets zeggen, toen Iro naar voren boog en hem een aantal kussen gaf op zijn wang, om vervolgens hetzelfde doen op zijn mond. Het waren zachte en afwachtende kusjes. Zijn maag maakte drie dubbele flikflaks en een salto en zijn hart sloeg even over. Theneras grijnde licht voordat hij hem even terug kuste. 'Ik ben niet van breekbaar porselein. Kan wel íets hebben.' zei hij zacht lachend, al leek het veel op grinniken. Weer kuste hij hem en ergens helemaal achter in zijn brein, wist hij dat hij zijn handen om de voorkant van Iro zijn gewaad had geklemd. Hij vond kussen leuk, hij vond andere mannen kussen leuk dat was iets wat hij nu wel zeker wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 14:20

Iro hoorde na zijn eerste kussen dat Theneras niet van breekbaar poselein was voor hij zijn docent weer kuste. Iro glimlachte en kuste hem terug. 'Kan zijn, maar ik wilde je niet laten schrikken, maar kennelijk was dat niet nodig.' zei hij na zich even van Theneras zijn lippen los te hebben gemaakt. Dit was heerlijk. Het was al weer een tijdje geleden dat hij met een andere man gekust had. Alhoewel Theneras 18 was, was hij nog altijd een leerling. Maar hij was oud genoeg om zulke beslissingen te nemen. Iro schoof dichter naar Theneras toe en kuste hem opnieuw. Hij woelde met een hand door het stro blonde haar van zijn tijdelijke geliefde. Nu zoende hij op de manier zoals hij normaal altijd deed. Rustig, maar toch ook pasioneel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 15:59

Glimlachend om Iro zijn antwoord trok Theneras een klein beetje terug. 'Dat weet ik, en dat vind ik erg lief van je, maar het is niet alsof dit uit het niets kwam.' zei hij, glimlachend, tegen Iro zijn lippen aan. Hij merkte dat zijn mentor wat dichterbij geschoven was toen die hem opnieuw kuste, het was anders dan eerst, en Theneras maakte een geluid van goedkeuring. Een hand woelde door zijn haar, hij hield van dat gevoel, en kuste iets enthousiaster terug in respons. Theneras liet zijn handen omhoog gaan naar zijn leraar zijn schouders, waar hij ze even liet rusten voordat hij zijn vingers verstrengelde in Iro zijn zwart-rode haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 16:07

Iro gaf enkel een kort begrijpend geluidje op Theneras zijn woorden en voelde hoe diens handen naar zijn schouders gingen die hem eerst nog bij zijn gewaad vast gehouden hadden. Iro bleef hem zoenen en vielde zich voor het eerst in tijden weer helemaal vrij, maar ergens in zijn achterhoofd wist hij heel goed dat ze elk moment nog betrapt konden gaan worden, maar dat liet zijn plezier voor nu niet bederven. Hij legde zijn andere hand achter de rug tussen de schoudwrbladen van Theneras en hield die daar en.wreef er af en toe mee over zijn rug. Hoe kwamen mensen erbij dat dit vies was? Het was toch niet zo'n verschil als tussen man en vrouw zoals de meeste het, het liefste zagen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 16:57

Licht grijnzend om Iro zijn begrijpende geluidje schoof Theneras zelf nog wat dichterbij. Zijn handen schoof hij iets verder omhoog, waardoor zijn handen nu in zijn haar zaten in plaats van alleen zijn vingers. Hij voelde Iro zijn hand naar z'n rug gaan, tussen zijn schouderbladen, waar zijn hand bleef rusten om af en toe wrijven. Alle sensaties bij elkaar, het zoenen, de ene hand in zijn haar, de andere op zijn rug en de warmte van de ander zijn lichaam gaf hem de goede vorm van kippenvel en hij rilde licht. Een stemmetje in zijn achterhoofd zei dat de deur nog steeds niet op slot (en dat Revas nog in de schaduwen op de gang lag) maar hij verbande de gedachtegang terwijl hij zijn lichaam dichter tegen die van Iro aan drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 17:21

Het gevoel was zo goed en fijn dat Iro dreigde zijn controle te verliezen. Echter Zou dat niet gebeuren. De handen van Theneras zaten daar zo heerlijk met zijn haar te spelen net als zijn hand deed in het haar van de jonge man naast zich. Hij was nog dichter tegen zijn docent aan gedrukt gekomen. Het voelde heerlijk en Iro voelde ook dat Theneras lichtjes trilde, maar het was geen zenuwachtige trillen, nee dit was het andere soort. Zijn mond op die van zijn leerling voelde prima aan. Echter moest Reaper de boel net weer verpesten of eerlijk gezegd de persoon die aan kwam. 'Stop met dat kleffe gedoe Iro! Er is iemand op komst!!!' riep Reaper via zijn gedachten en hoe graag hij ook door had willen gaan scheurde hij toch zijn lippen van die van Theneras. 'We hebben bezoek!' heeg hij lichtjes schor. Zijn ogen wilde meer, maar niet voor de prijs die hij anders betalen zou. Iro trok zich terug en stond op. Wachten heel even tot Theneras ook stond en liet de bank verdwijnen. Snel plaatste hij de tafeltjes weer goed en nam plaatst naar het bord waar hij eerder nog wat dingetjes op geschreven had. 'Wel Mister Adams, wat is het verschil tussen een demon en een schaduw wezen?' vroeg hij en hoorde kloppen op de deur. Niet te vroeg ook dat Reaper hen gewaarschuwd had. Hij keek naar de deur en klonk weer kil en afstandelijk. 'Binnen!' riep hij en zag een leerling binnen komen. Zijn blik was ook weer vanouds en wachten tot de leerling sprak.

(Niemand bijzonders gewoon om het spannend te houden. XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 18:04

Vanuit het niets voelde hij Iro van hem wegtrekken en Theneras wilde vragen wat er was, toen zijn leraar het verklaarde. 'We hebben bezoek!' klonk het licht hijgerig en schor. Theneras miste het contact meteen, maar stond snel op toen Iro hem had losgelaten. De bank verdween en snel werden de tafels weer goed neergezet. Theneras plofte op een willekeurige stoel neer en probeerde zijn ademhaling weer ietwat normaal te laten worden. Hij zag dat zijn mentor naar het bord toe was gelopen. 'Wel Mister Adams, wat is het verschil tussen een demon en een schaduw wezen?' vroeg hij, weer helemaal in de rol als leraar. Als Theneras al had willen antwoorden, was het hem niet gelukt,omdat hij geklop op de deur. hoorde waarop Iro een 'Binnen!' riep. Weer zo kil en afstandelijk als altijd. Het was een fascinerende transformatie, van vrolijke man naar kille leraar, en hij vroeg zich af waar hij dat zo goed had leren doen. Theneras keek de leerling vanuit zijn ooghoek aan, maar hield zijn blik verder op de rug van de stoel voor hem. zijn mede leerling leek nerveus en was wat met zijn handen aan het friemelen voor hij naar Iro toe liep. Theneras fronste licht met zijn wenkbrauwen en was benieuwd wat deze persoon, precies vandaag en precies nu, alleen maar kon vragen aan Iro en niet aan een andere leraar. Waarschijnlijk iets over dark magic, maar dat zou hij zo wel horen.

(x'D Respect)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 18:50

Theneras was ook snel op gestaan toen Iro hem had los gelaten. Hij voelde de zachte lippen van zijn leerling nog steeds en moest de nijging onderdrukken om de binnenkomende leerling niet af te blaffen Deze schuifelde traag zijn kant op. Even klonk er een geergerde zucht wat het meisje aanspoorde en met wat vluggere stappen dichterbij te komen. [u]'Ik wilde u een aanmeldformulier af geven Meneer.'[/b] kwam het met een.nerveus stemmetje naar buiten. Iro reageerde eigenlijk vele malen feller tegen meiden dat tegen jongens, Drake niet meegerekend. 'Bedankt, maar de volgende keer kun je beter tijdens de pauzes of na de lessen zulke dingen doen, Miss... Vlier.' zei Iro nogal streng en het meisje boog haar hoofd iets naar beneden. 'U kunt weer gaan Miss Vlier dan kunnen wij weer verder.' Nu klonk Iro minder streng om ook te laten merken dat hij alles behalve kil en afstandelijk was. Voor iedereen buiten zijn masker was hij een harde docent, maar voor wie hem kende gold dat niet. Die wisten hoe hij degelijk in elkaar stak. Het meisje knikte en vertrok weer. gelukkig maar. 'Mister Adams uw antwoors graag?' vroeg Iro nog voor ze de deur opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 19:21

Het meisje vertelde dat ze een aanmeldingsformulier wilde afgeven en Iro gaf haar een fel antwoord 'Bedankt, maar de volgende keer kun je beter tijdens de pauzes of na de lessen zulke dingen doen, miss... Vlier.' waarop ze licht haar hoofd boog. Theneras wist dat hij eigenlijk medelijden moest hebben voor het meisje, maar kon het niet echt in echt zich opbrengen, en dat kleine beetje medelijden wat hij al voelde was was overschaduwd door alle andere emoties die door zijn hoofd en lijf raasde. Iro sprak de leerlinge weer toe en vertelde haar dat ze kon gaan zodat Theneras en hij verder konden. Het klonk in ieders ander hun oren dat ze gewoon verder wilde met een bijles, maar Theneras wist wel beter en kon een kleine twinkeling in zijn ogen niet onderdrukken. Het meisje liep naar de deur en Theneras voelde zich toch wel lichtelijk opgelucht dat ze weg ging en dat ze helemaal niets door had. Voordat het meisje de deur open had, klonk Iro zijn stem door het lokaal. 'Mister Adams uw antwoord graag?' En Theneras keek naar hem op. Hij maakte zijn lippen even vochtig en slikte voor hij antwoord gaf. 'Nou meneer, een schaduw wezen kun je met je ziel verbinden' het meisje verliet het lokaal en de deur viel met een klik dicht 'en een demon niet? Ik weet het niet zeker Master Iro.' zei hij met een grijns en een lichte blos. Hij haalde zijn hand even door zijn haar, al maakte het niet uit voor hoe het zat namelijk lekker in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 20:07

Gelukkig was Reaper op tijd geweest met zijn waarschuwing. Zo had het meisje niet door wat er zich af gespeeld had. Toen Theneras antwoorden moest hij bijna lachen. Hij kon zich nog net in houden. 'Reaper de volgende keer graag iets eerder nog waarschuwen. Dit was wel heel kort dat ik de tijd had om alles goed te zetten!'= gromde Irp pist via zijn gedachten naar het schaduw wezen. Deze bromde enkele onverstaanbare woorden voor Iro zijn leerling antwoord gaf. 'Klopt, met een demon sluit je een packt.' zei hij en liep ondertussen van het bord weg en.naar Theneras toe. 'De volgende keer beter opletten Mister Adams!' hij klonk streng, maar zijn ogen voorspeldd de kant achter zijn masker. Iro stopte vlak voor hem en boog zich naar voren terwijl hij sprak en zijn gezicht vlakbij die van Theneras hield. Hij daagde hem uit om te beginnen, want hij zag en voelde dat ze hier nog niet klaar waren.

lol! Pagina 7 XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 21:34

Hij liet zijn ogen even over Iro heen gaan toen die antwoord gaf op wat Theneras gezegd had. 'Klopt, met een demon sluit je een packt.' klonk het, terwijl hij naar hem toe liep. De volgende keer beter opletten Mister Adams!' ging hij verder, terwijl hij naar voren boog. Zijn stem was streng geweest maar zijn ogen vertelde iets anders, waardoor zijn maag weer even een salto maakte, en hij voelde de energie in het klaslokaal abrupt veranderen. Hun gezichten waren nu vlakbij elkaar. Theneras slikte even en boog een fractie dichter naar hem toe, en keek hem in zijn blauwe ogen. Hij likte zijn lippen vochtig voor hij begon met praten, iets heser dan normaal. 'Ik zal voortaan beter opletten en notities maken zodat ik beter kan... presteren in uw les, meneer' zei hij met een grijns, voor hij naar voren schoot en hem kuste op zijn lippen. De stoel waar hij op had gezeten kletterde met een hels kabaal op de grond en voor even trok hij zich een stukje terug van Iro, luisterend of er niet iemand kwam onderzoeken wat of dat geluid was geweest. Toen hij verder niks hoorde, trok hij even een mondhoek omhoog in een halve glimlach, voor hij Iro dan toch weer kuste. Hij was dicht tegen hem aangedrukt met zijn handen in zijn, zwart met rode, haar verstrengeld.

-
lol! :Y



Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 21:57

Iro kon een brede grijns bij het antwoord niet onderdrukken en zetten een van zijn handen onder het shirt van Theneras nadat ook hij even geluisterd had of er geen snelle voetstappen dichterbij kwamen, maar niemand kwam gelukkig maar. Hij hield hem even op de buik van de jongen terwijl zijn andere hand weer in het blonde haar woelde. Wat had Iro dit gemist, maar na deze zoenpartij zou hij Theneras ook moeten leren zijn masker op te zetten zodat niemand zijn ware gevoelens zou ontdekken. 'Laten we zorgen dat niemand ons verder nog storen kan?' zei Iro half vragend en trok een schaduw naar hen toe waarna ze er langzaam in zonken. De lessen waren eigenlijk toch al voorbij. In zijn vertrekken zouden.ze weer verschijnen waar ze ongestoord zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 22:59

Een van Iro zijn handen zat onder Theneras zijn shirt, en de warmte voelde ongelooflijk prettig aan, terwijl zijn andere hand door zijn haren heen woelde. Theneras glimlachte even naar zijn Leraar en een lichte blos stond nog op zijn kaken. 'Laten we zorgen dat niemand ons verder nog storen kan?' vroeg Iro hem. Theneras knikte met een grijns. Dat hoefde geen tweede maal gezegd te worden. Zijn mentor haalde een schaduw naar ze toe waar ze langzaam inzonken. Theneras maakte even goed gebruik van het donker en zoende op zijn mond, met zijn armen om zijn nek geslagen. Toen hij zich daarna los van hem maakte waren ze in een kamertje die hij niet kende, maar die bank herkende hij zeker wel. Hij grijnsde breed en zijn hart maakte een nerveus sprongetje.'dus dit is nou jouw kamer.' zei hij, terwijl hij zijn ogen door de vertrekken liet gaan.

(en toen moest ik op mijn telefoon verder want wifi heeft ineens hekel aan ssa -_-' xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimedo dec 10 2015, 23:57

Theneras was het er gelukkig mee eens, anders had hij hem wel los gelaten hoe lastig het ook was. Maar hij bleef en zoende hem in het donker. Iro grinnikte en kon nog net een kus terug geven voor ze in zijn vertrekken waren. Het was niet echt groot, maar groter dan die van de gemiddelde leerling. De woorden van Theneras klonken op en Iro keek even rond. 'Ja dit is mijn kamer, er zit nog een badkamer en slaapkamer bij. Iets dat bij de leerlingen kamer niet zit, op mogelijk een WC na dan.' zei Iro en hij kuste Theneras op zijn wang voor hij hem lichtjes richting de bank op dwong. Het was hier lekker rustig en enkel de Soul beast konden hen eigenlijk zonder te kloppen storen. Zelfs de meeste leerkrachten klopte eerst voor ze bij een andere docent naar binnen gingen. 'En hoe vind je het tot dus verre?' vroeg Iro voor hij wat tedere kusjes in de hals van de jonge man zetten.

(Kan gebeuren helaas)
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 11 2015, 00:31

De leerlingen kamers waren inderdaad kleiner en hadden geen eigen douches. Theneras knikte even goed keurend voordat Iro hem op zijn wang kuste en hem richting de bank dwong al liep Theneras gewillig mee.'En hoe vind je het tot dus verre?' hoorde hij Iro vragen terwijl die wat kusjes op zijn hals zette. Het kostte Theneras wat wilskracht om de mist uit zijn brein te werken zodat hij helder kon nadenken en kon antwoorden. 'heb je dat nog niet door?' vroeg hij licht plagend voor hij serieus antwoordde 'Tot nu toe vind ik het geweldig. Alles voelt zo goed.' vertelde hij eerlijk maar zwaar blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 11 2015, 00:41

Die blik en het blozende hoofd van Theneras waren het meer dan waard om stout te zijn! Iro grijnsde breed en plofte op de bank en keek hem heen brutaal aan. 'Ah gaan we de docent de les lezen?' vroeg hij uitdagend en wenkte Theneras op op zijn schoot te komen zitten. Het was heerlijk om weer eens zo met een andere jonge man om te gaan. Hij vond het heerlijk en Iro ook. Ook hem liet het niet onberoerd en zijn wangen stonden ook redelijk op te gloeien. Op Shadra moest je zo uit kijken met zulke streken dat mensen je gemakkelijk zwart konden maken. Iro hunkerde al weer een tijdje naar een warm lichaam tegen de zijne. Hij had een zware crush op Ronodan, maar Theneras deed het hem ook voor even. Niemand die hem hier en nu kon betrappen toch? Zijn blik gleed over Theneras heen af wachtend op of hij al op zijn schoot wilde komen. Alles was uit vrije wil en niets was gedwongen Als de leerling zich er nog niet klaar voor voelde dan nam hij gewoon maar plaatst naast zijn docent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 11 2015, 09:50

Zijn leraar was op de bank gaan zitten. 'Ah gaan we de docent de les lezen? Klonk het uitdagend. Theneras keek hem even breed grijnzend aan. 'Wie weet? Misschien leer ik u wel iets bij, meneer.' zei hij lachend. Zijn mentor wenkte naar hem dat hij bij hem op zijn schoot mocht zitten. Voor even twijfelde Theneras, maar dacht what the hell, en klom toen op zijn schoot, benen naast zijn lichaam en op de bank. Mocht hij het te ver vinden gaan, kon hij het altijd nog stoppen. Hij kuste Iro op zijn lippen en zijn handen zaten overal en nergens. Buik,borst,schouders, gezicht en eindigde wederom verstrengeld in dat zwart rode haar. Waarom voelde dit alles zo verdomd goed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 11 2015, 11:01

Iro moest even hartelijk lachen om het antwoord van zijn leerling. 'Misschien, misschien ook niet.'sprak Iro geheim zinnig en zag even de twijfel. Zijn blik bleef rustig op de jonge man hangen tot hij zijn besluit toch nam om op zijn schoot te gaan zitten. Die zachte lippen, zijn handen. Het was heerlijk. Ook Iro kon zijn handen geen vaste plaatst bieden. Het liefste had hij meerdere armen om Theneras te vreden te houden, maar wie had er nu 4 tot 8 armen? Niemand toch??? Maar toch bleef zijn favoriete plekjes een hand in het stro blonde haar van Theneras en eentje op zijn rug. Iro zoende de ander vol passie en overgaven. Hij kon zich nauwelijks bedwingen. Hij ging deze jongen verwennen tot hij stoppen wilde!
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 11 2015, 12:47

Zijn mentor zijn handen zaten eerst, net zoals zijn eigen overal, voordat een van zijn handen weer in Theneras zijn haar zat, de andere op zijn rug. Weer kon hij een lichte rilling niet onderdrukken. Hij zoende hem vol enthousiasme terug en maakte een paar kleine geluidjes van genoegen, al zou hij het nooit toegeven. Zijn brein nam even de overhand en hij merkte dat hij bijna zijn controle kwijt was. Hij trok terug en leunde even zijn voorhoofd tegen die van Iro. 'Sorry' mompelde hij, buitenadem. Zijn ogen had hij gesloten en hij schudde licht zijn hoofd.

Zijn lichaam en brein waren in conflict. Zijn lichaam schreeuwde een ja maar zijn brein schreeuwde een hardere nee terug. Daar was hij wel blij om, hij wilde niet te ver gaan. Niet nu, niet zo snel en niet zo. Theneras had er een lijn voor getrokken. Dat wilde hij alleen met iemand waar hij zich voor de volle honderd procent aan over kon geven, iemand die hij goed kende en vertrouwde en iemand waar hij een échte (vaste) relatie mee zou hebben. Dat was Iro nu nog niet, misschien wel nooit niet. Dat was een kwestie van afwachten. Hij duwde zichzelf van Iro weg en ging naast hem op de bank zitten. Meteen miste hij het contact en de warmte maar hij duwde het verlangen weg. Hij likte zijn lippen even voor hij sprak. 'Sorry. Ik was de controle aan het verliezen' zei hij met een kort lachje en hoofdschuddend. Hij kauwde op zijn lip en haalde een licht trillende hand even door zijn haar. Hij was niet zeker wat hij nu moest doen. Blijven of weg gaan. Zijn brein was in tweestrijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bijles Soul Beast {Theneras}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Soul Beast ( Lightning)
» Bijles Theneras || Gemrons
» Bijles Call of the Death {Theneras}
» Bijles Shadow controle {Theneras}
» Bijles Blood Moon, Blood stone {Aiden & Theneras}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-