PortalIndexBijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 HpD5UwnBijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Bijles Soul Beast {Theneras}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 14:04

Iro voelde de lichte rilling van opwinding weer door Theneras zijn lichaam gaan. Het was altijd een goed teken als de ander zich ook vermaakte, maar de jongen gesloot uit eindelijk wanneer hij wilde stoppen. Normaal bij de lessen was het anders om, maar in ontdekken van nieuwe ervaringen moest je niemand dwingen. Theneras loste zich van zijn lippen en legde zijn voorhoofd tegen die van zijn docent. Daar hoorde Iro een sorry. Een vriendelijke glimlach bleef op zijn lippen en Theneras ging naast hem zitten. Iro heeg ook al aardig en knikte. 'Het is goed. In zulke dingen ga ik je niet dwingen Theneras. Het is een gevoelig vlak en ik kan me erin vinden dat je stopt voor je er spijt van krijgt.' zei Iro op een toon vol begrip. Meno had hem ook nooit gedwongen, ook hij had gezegt wanneer hij verder wilde gaan dan alleen zoenen en strelen. 'Wil je nog wat drinken voor je weer naar je eigen kamer gaat?' vroeg hij. het was wel zo beleefd al had Iro dat al ver van te voren eigenlijk moeten doen. Zijn haar zat zo raar dat het alle kanten op stond. Ondertussen dat hij op antwoord wachten probeerde hij zijn.haar weer in model te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 14:39

Hij glimlachte en knikte even in dank bij Iro zijn woorden. Zijn mentor vroeg of hij nog iets te drinken wilde voor hij terug zou gaan naar zijn eigen kamer. Hij merkte nu pas hoe dorstig hij was en keek op naar Iro om hem te antwoorden. Een grijns kon hij niet onderdrukken toen hij zag dat de oudere man zijn haar weer in model probeerde te krijgen. Theneras lachte zacht kom hier. zei hij terwijl hij zijn handen weer naar Iro zijn haar toe liet gaan, al was het dit keer niet zijn motivatie om het meer in de war te brengen maar juist om het iets te fixen. Zo. As handsome as ever zei hij met een lichte griins. Het verlangen om hem een snelle kus te geven kwam in hem op maar hij drukte het weg, het leek hem niet zo heel slim om te doen,en ging weer wat rechter zitten. [/b]En ja, Iro. Ik lust wel iets te drinken, eigenlijk[/b] antwoordde hij eindelijk op de vraag met een lichte glimlach op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 15:17

Theneras was dankbaar over zijn woorden door een begrijpende knik te geven. Zijn lippen bleven in een vriendelijke glimlach staan, maar was lichtjes verrast dat de jonge man zijn haar wilde fiksen. Iro liet hem toe en draaide zich zo bij dat Theneras er gemakkelijk bij kon komen. Het voelde heerlijk aan. Het was net zo lekker als toen hij het in de war gemaakt had. Toen Theneras klaar was en even in het engels sprak grijnsde hij.breed. 'Thanks to you.' zei Iro voor hij op stond en richting de keuken op liep. 'Wat wil je drinken? Iets warms of koel?' riep hij vanuit de keuken en stak zijn hoofd even om de hoek. Iro zou zelf gewoon een glas koud water drinken dan koelde zijn lichaam tenminste weer wat af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 15:57

Theneras grijnsde na Iro zijn 'Thanks to you.' Hij keek hem even na toen hij naar de keuken liep en licht blozend keek hij hierna weg. 'Wat wil je drinken? Iets warms of koel?' Klonk het vanuit de keuken en Theneras keek even om, om te antwoorden. 'Geen voorkeur, Iro.' en hij haalde zijn schouders even op 'Doe maar een glas water of hetzelfde wat jij neemt. lekker makkelijk'glimlachte hij naar hem. Hij beet even op zijn lip. 'Ik wilde je nog vragen...' begon Theneras weer 'Waar en hoe heb je zo goed jouw masker leren opzetten?' Hij slikte even en hoopte dat dit niet te persoonlijk was. Mocht dat wel zo zijn, zou de oudere man het wel aan geven en niet antwoorden, Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 16:44

Tja als het leven zo gemakkelijk was als Theneras zijn keuze om hetzelfde te nemen als Iro. Maar het leven zou veel moeilijker zijn dan dat. Maar hij moest grinniken. 'Geef niet. Een glas koel water is altijd lekker.' riep hij terug en pakte twee glazen van de plank. Spoelde ze altijd eerst en schonk ze daarna vol met lekker koel water voor hij terug liep. Hij kon nog net de rode blos op de wangen van hem zien zitten en kon het niet laten te glimlachen. 'Hier.' zei hij en.ging naast Theneras zitten toen hij zijn vraag stelde. Hm, Die had hij al vroeg moeten gebruiken. Nog voor hij Meno leerde kennen. 'Al heel vroeg heb ik er gebruik van moeten maken. Nadat ik er achter was gekomen dat ik twee soorten magie bezat had ik mijn woud magie moeten verbergen voor mijn groot ouders. Ze hoopte vast dat het weg zou weg zinken. Maar ze wisten niet dat ik steeds stiekem met die energie aan het experimenteren was. Toen heb ik al mezelf aangeleerd om een masker op te zetten' zei hij en nam een slok van zijn glas water. 'Over de jaren heb ik het verfijnt, maar zo nu en dan breekt het nog wel eens, maar ver zal het nooit zijn. vervolgde hij en voelde zijn eigen wangen weer aardig gloeien. 'Of ik moet vertrouwen in iemand hebben zoals ik bij jouw heb gedaan Theneras.' lachte hij en keek de jongen naast hem aan. Ja andere gay people moesten elkaar vertrouwen en steunen. Anders kregen de non gay people je zo klein!
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 17:31

Glimlachend luisterde hij naar het antwoord van Iro: 'Geef niet. Een glas koel water is altijd lekker.' en even later liep hij met twee glazen water naar hem toe. Theneras pakte er eentje aan en zei een bedankje. Hij nam even een slokje van het water voor hij zijn vraag stelde over zijn masker. Theneras luisterde aandachtig naar wat Iro vertelde. Het was niet niks om vanaf jonge leeftijd een masker te hebben, Theneras wist daar veel van af. 'Of ik moet vertrouwen in iemand hebben zoals ik bij jouw heb gedaan Theneras.' Eindigde hij met spreken en Theneras voelde zijn blos weer op komen. 'Nou daar ben ik blij om Iro want' en hij nam even een slok van zijn water om zijn grijns te bedekken 'Ik vind het stukken leuker als jij je masker laat zakken en echt lacht.' zei hij vrij zacht. Ook vond hij die blik in zijn ogen mooier staan dan de kille, afstandelijke leraren blik, al zei hij dit niet hardop, het leek hem niet echt nodig én hij zou nog harder gaan blozen dan hij nu al deed.

(pagina 8! xD :3 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimevr dec 11 2015, 17:46

Door wat Theneras zei werd de rode gloed op zijn wangen twee keer zo erg. Dit waren precies de woorden die Meno ook gezegd. Hij wende zijn blik af. Hij miste zijn eerste vriend vreselijk, maar het was niet anders al had hij hem graag weer eens gezien... 'Bedankt, maar zo bescherm ik mijn orginele zelf. Voor vele is het niet normaal om op hetzelfde geslacht te vallen. Ze snappen niet hoe wij het ervaren en heel normaal vinden.' zei Iro en hij richten zijn blik naar het plafon. Hij kreeg het niet voor elkaar om Theneras nu aan te kijken. Misschien zou er dan inplaatst van zijn leerling zijn klasgenoot van vroeger naast hem zitten. Hij schudden zijn hoofd en kon een nerveus lachje niet binnen houden. 'Ha, je zei net iets wat iemand vroeger tegen me zei... Dat is zo vreemd, maar je zult wel gelijk hebben. Het gaat vaak automatisch vooral bij het vrouwelijke geslacht. Waarom? Dat moet je niet vragen.' kwam het er net zo uit als dat hij eerder nerveus gelachen had. Eindelijk keek hij weer naar Theneras, maar zag gelukkig hem zitten en niet Meno.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimeza dec 12 2015, 08:46

Hij zag dat Iro roder werd na wat hij had gezegd en dat hij zijn blik afwende. 'Bedankt, maar zo bescherm ik mijn orginele zelf. Voor vele is het niet normaal om op hetzelfde geslacht te vallen. Ze snappen niet hoe wij het ervaren en heel normaal vinden.' klonk het daarna uit zijn mond. Theneras was even stil en knikte daarna even, al kon Iro dat niet zien doordat hij naar het plafond staarde en even nerveus lachte 'Ha, je zei net iets wat iemand vroeger tegen me zei... Dat is zo vreemd, maar je zult wel gelijk hebben. Het gaat vaak automatisch vooral bij het vrouwelijke geslacht. Waarom? Dat moet je niet vragen.'  hoorde hij Iro daarna weer zeggen, het klonk nerveus iets wat Theneras niet gewend was van de oudere man. 'ik zal er niet naar vragen, zeker niet als jij dat niet wilt, en jij hoeft het mij niet te vertellen' zei hij met een zachte stem en glimlach. Theneras slikte even en deed toen wat het eerste in hem opkwam, hij sloeg zijn armen om Iro heen en gaf hem een knuffel. Voor een moment ademde hij zijn geur even in voordat hij uitademde en zei 'Ik denk dat ik nu echt moet gaan.' Hij stond op en dronk het laatste beetje van zijn water en bracht het lege glas naar de keuken. Toen hij weer bij de bank was, pakte hij pakte zijn hoed van de grond en bedacht even of hij ging doen wat hij wilde doen. Hij deed het maar, 'cause why not? Hij gaf Iro een snelle kus, al was het meer een lichte aanraking van lippen. Hij zette zijn hoed weer op terwijl hij naar de deur liep. Hij had zijn hand al op de klink toen hij even stopte en zich licht omdraaide Hey Iro? Waarschijnlijk zie ik je straks wel even tijdens het avondeten, of misschien daarna wel wie weet, maar mocht ik je hierna niet nog zien... Weltrusten? zei hij met een brede glimlach en hij duwde de deurklink naar beneden. heb ik morgen trouwens nog bijles van je? Of niet? vroeg hij, voor hij de deur opende en Iro's vertrek verliet. De deur deed hij zacht achter hem dicht en maakte bijna geen geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimeza dec 12 2015, 15:29

Theneras knuffelde hem. Iro vond het een prettig gevoel en knuffelde hem terug. De woorden van zijn leerling deden hem goed. 'Bedankt, misschien dat ik het je ooit vertel.' zei Iro terwijl hij Theneras los liet zodat hij zijn glas terug naar de keuken kon brengen. Toen hij zei te moeten gaan knikte Iro voor ook hij op stond om zijn glas weg te brengen, maar wachten daar even mee. 'Jij ook alvast weltrusten Theneras. Ja zeker' zei Iro en glimlachte na die snelle kus. Hij zag Theneras vertrekken en voelde zich bijna ineens leeg. Hij had het gevoel dat er ieys miste. Iro zetten het lege glas neer op het aanrecht en zuchten even diep. Theneras had nooit kunnen weten wat Meno ooit gezegd had, Maar toch was het hart verwarmend dat de jongen dat gezegt had. Hij liep naar zijn schrijftafel om wat papieren na te kijken. Huiswerk en zo.

Je hebt je Soul beast gevangen.

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 2dj9jba
7 Punten voor het behalen van je trofee.


Laatst aangepast door Master Iro op do apr 07 2016, 00:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitimeza dec 12 2015, 18:12

Na hem even geknuffeld te hebben liet Theneras Iro weer los, hij moest echt eens gaan. 'Bedankt, misschien dat ik het je ooit vertel.' klonk Iro zijn stem. Theneras glimlachte alleen maar in respons. En bracht zijn glas terug naar de keuken. Snel pakte hij zijn hoed, gaf Iro een snelle kus en, voor hij het vertrek uit was, wenste hij hem welterusten en vroeg hem of hij morgen weer een bijles had. 'Jij ook alvast welterusten Theneras. Ja zeker' Theneras grijnsde even 'Mooi. Tot morgen' liep het vertrek uit en deed de deur bijna onhoorbaar dicht.

Eenmaal op de gang zag hij Revas naar hem toe trippelen. Hij gromde iets over "eenzaam en alleen op die gang met die rot raaf" en Theneras kon een lichte grijns niet onderdrukken. 'Sorry Revas.' Zei hij en hij haalde even een hand over de wolf zijn kop. De gangen waren koud vergeleken met het vertrek van Iro en hij rilde even. Op de weg naar zijn eigen kamer kwam hij even langs de grote zaal en hij griste een paar broodjes mee. Hij at ze al lopend op. Eenmaal weer op zijn eigen kamer gooide hij snel zijn pyjama aan en liet zich op zijn bed vallen met een zachte kreun. Er was... heel veel gebeurd deze dag. Hij draaide zich met een zucht om en kroop onder de dekens. Hij hoopte dat hij wat slaap zou kunnen vatten vanavond en stopte zijn hoofd even onder zijn kussen, en gelukkig voor hem, viel hij deze nacht wel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA PROFILE
Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN

Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Soul Beast {Theneras}   Bijles Soul Beast {Theneras} - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bijles Soul Beast {Theneras}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Soul Beast ( Lightning)
» Bijles Theneras || Gemrons
» Bijles Call of the Death {Theneras}
» Bijles Shadow controle {Theneras}
» Bijles Blood Moon, Blood stone {Aiden & Theneras}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-