PortalIndexSamen met Tomari - Pagina 2 HpD5UwnSamen met Tomari - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Samen met Tomari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 18:08

Tomari had een brede lach op zijn gezicht, hij had haar verlegen gemaakt, niet dat hij daar op zich trots op was, maar ze zag er nu wel ongelovelijk schattig uit en hij voelde zijn hart nog sneller gaan kloppen 'Oef... Ik bloos!' hoorde hij haar zeggen en eigelijk wou hij maar al te graag haar gezicht zien op dat moment, maar had liever dat ze zich niet nog erger in verlegenheid werd gebracht.
Lynn ging nu echt tegen hem aan liggen, zou ze moe zijn? ze waren inmiddels niet bepaald laat opgestaan en hij wist niet hoe lang Lynn had geslapen, hij liep haar dus gewoon liggen om te rusten, zelf was hij namelijk ook niet bepaald uitgeslapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 18:40

Lynn lag lekker en haar hoofd rustte tegen Tomari's buik. Ze viel bijna in slaap, maar schudde zich net op tijd wakker. Haar handen hadden zich ondertussen op zijn armen geplaatst en Lynn's oogleden kregen het zwaar te voortduren. 'Oef... Ik val steeds bijna in slaap', lachte Lynn, terwijl ze haar hoofd nogmaals schudde en hem lachend in de ogen keek. Ze keek ook verliefd. Ze legde haar hoofd weer tegen zijn buik en haar neus snoof zijn veilige geur op. Ze vond het fijn bij hem. Ze viel weer bijna in slaap en schudde zich toen weer wakker. Haar vingers streelden Tomari's armen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 19:13

Tomari keek naar de vermoeide Lynn en hoe ze zichzelf af en toe wakker schudde, ze had nu echt moeite om wakker te blijven "je mag gerust wel even slapen hoor als je wil, je geeft zelf al toe dat je bijna in slaap valt" zei Tomari terwijl hij zachtjes over haar gezicht streelde met zijn vingers en liefdevol in haar ogen keek terwijl haar vingers over zijn armen streelden
Hij wilde haar niet iets tegen haar zin in laten doen, ook niet als het zoiets kleins was als wakker blijven, hij hield echt vanhaar en hij wist dat het gevoel wederzijds was, elke keer dat hij in haar ogen keek kon hij het bewijs daarvoor zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 19:17

Toen Tomari het haar voorstelde, nam Lynn het aanbod aan. Het klonk erg verleidend. Gewoon, een halfuurtje op Tomari's schoot slapen. Dat zou ze wel fijn vinden. Lynn keek diep in Tomari's ogen. Zou hij het echt niet erg vinden? Lynn keek rustig in zijn ogen en wist dat het hem niet uitmaakte, bij het zien van zijn blik. Met een glimlach viel Lynn in slaap, tegen Tomari's buik aan en haar armen rustig naast haar. Na wat leek een dag werd Lynn wakker en ze ontmoette Tomari's ogen. Ze lachte lief en keek hem toen vragend aan. 'Hoe lang heb ik wel niet geslapen? Een dag?', vroeg ze verdwaasd. Ze keek rond en zag dat het nog wel vroeg moest zijn. Nou ja, dat dacht ze toch. Wie weet had ze maar een kwartier tot een halfuur geslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 20:19

Tomari keek toe hoe Lynn langzaam wakker werd, ze zag er al een stuk meer opgewekt uit dan voor ze ging slapen, ze vroeg daarna hoe lang ze geslapen had, maar Tomari wist het eigelijk niet, hij was een beetje geabsorbeerd geraakt door hoe lief en onschuldig Lynn er uit had gezien toen ze sliep, Tomari keek naar de lucht en schatte het op een twintig minuten "iets meer dan een kwatier" antwoordde Tomari naar Lynn. Ze was in elk geval duidelijk wat uitgerust
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 20:26

Lynn keek Tomari glimlachend aan. Nu was ze volledig uitgerust en ze was blij om wakker te worden in Tomari's schoot. Moest ze vaker doen. Ze vond het heerlijk en ze had goed geslapen. Lynn keek Tomari verliefd aan, terwijl op zijn antwoord wachtte. Zijn blik naar de lucht verklapte dat hij het niet echt in de gaten had gehouden. Niet dat dat had gehoeven, natuurlijk, maar ja. Zou hij naar haar hebben gekeken toen ze sliep? Natuurlijk, waar moest hij anders naar kijken? Nou ja, naar de bomen en de struiken, maar aangezien Tomari echt zo verliefd was, schatte ze er maar op dat hij het op haar had gemunt. En naar haar had gekeken dus. "Iets meer dan een kwartier", zei Tomari en Lynn glimlachte. 'Zo wil ik vaker in slaap vallen. Ik heb heerlijk geslapen. Het is fijn van je dat ik even mocht rusten op j schoot', lachte ze naar hem en ze drukte een kus op zijn mond. Ze liet toen haar hoofd rustig zakken. Haar handen legde ze op haar borst, alsof ze dood was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 20:38

'Zo wil ik vaker in slaap vallen. Ik heb heerlijk geslapen. Het is fijn van je dat ik even mocht rusten op j schoot' zei Lynn tegen Tomari "van mij mag je zo vaak bij mij slapen als je wilt hoor, je ziet er ook zo lief uit als je slaapt" antwoorde Tomari waarna hij een beetje rood werd toen hij de dubbele betekenis van het eerste deel van eigen zin besefde
Hij kusde Lynn terug zodra haar lippen de zijne raakte en genoot van een perfect moment terwijl zijn hart weer sneller ging kloppen voor haar, Tomari keek verlieft in haar ogen en lachde een beetje toen ze deed alsof ze dood was
Tomari sloot zijn ogen en taste met zijn overige zintuigen de omgeving af, hij hoorde in de verte nog vogels en hij hoorde bladeren ruizen, maar er was niemand anders in de buurt, het was volkomen rustig, ze hadden totaal het rijk alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 20:47

Lynn keek Tomari verliefd aan en grinnikte even bij de woorden die hij het gezegd over hoe lief ze eruit zag als ze sliep. Ze bloosde net zo hard als Tomari. Ze was rijp voor verkoop als tomaat. Ze grinnikte even om die gedachten en keek Tomari heel even verleidend aan. Zijn ogen keken verliefd in de hare en Lynn voelde zich voor de eerste keer van haar leven echt, helemaal veilig. 'Weet je, nu voel ik me voor het eerst van mijn leven echt helemaal veilig. Vroeger was ik altijd bang dat iemand me zou ontvoeren of zo. Vooral omdat Xana en ik samen zijn opgegroeid. We hebben al veel gevaren in de ogen moeten kijken. Enge mannen, criminele mensen en nogal raar kijkende mensen', vertelde Lynn toen aan Tomari over haar verleden. Ze vertrouwde hem genoeg om hem dit allemaal te vertellen. 'Xana en ik hebben zelfs al is heel hard moeten wegrennen omdat we een appel hadden gepikt uit een winkel en de eigenaar me achtervolgde', lachte ze, denkend aan die diefstal. Nou ja... Ze had gewoon honger gekregen toen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 21:40

Tomari keek Lynn aan en wist dat hij in elk geval niet de enige was die zich verlegen voelde op dit moment, hij voelde zich echter ook compleet gelukkig en op zijn gemak, alsof niks hem kon schaden en Lynn begon een verhaal over haar verleden waar Tomari aandachtig naar luisterde "zo te horen is het leven niet bepaald makkelijk geweest voor jou en Xana he, ik zou me eerlijk gezegt niet kunnen voorstellen hoe het is om zo op te groeien, maar ik vind het vreselijk dat je dat mee hebt moeten maken" zei Tomari terwijl hij met ogen vol liefde en medeleven naar haar keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 30 2010, 21:48

Lynn keek na haar verhaal een beetje naar de boom en toen naar Tomari. Zou ze het achterhoudende durven te vertellen aan hem? Dat ze niet alleen door een dronken vent is lastiggevallen, maar ook nog door andere jongens? Lynn keek diep in zijn ogen en wilde het eigenlijk niet. Je wist nooit of Tomari kwaad op haar werd. Nu vond zij zichzelf stom. Natuurlijk zou Tomari niet kwaad worden op haar! "Zo te horen is het leven niet bepaald makkelijk geweest voor jou en Xana he, ik zou me eerlijk gezegt niet kunnen voorstellen hoe het is om zo op te groeien, maar ik vind het vreselijk dat je dat mee hebt moeten maken", zei Tomari en zijn ogen zaten vol liefde en medeleven. Lynn werd zoals gewoonlijk gewoon gehypnotiseerd door zijn blik en begon te vertellen. 'Weet je, die dronken vent waarover ik je verteld hebt, is niet het enige die me een tijdlang bang heeft gemaakt voor jongens', zei ze en er kwamen tranen in haar ogen, maar Lynn keek toen dapper in Tomari's ogen. 'Er waren ook van die jongens die dachten dat ze leuk waren en op mijn kont sloegen, of aan mijn haar trokken. Of opeens een arm om me heen begonnen te slaan. Eentje is zelfs zo ver gegaan dat ik hem in zijn lip heb moeten bijten omdat hij me wou zoenen. Ik ben toen bang geweest, omdat die jongen me toen een slag in mijn gezicht had gegeven. Ik was een jaar of tien en Xana heeft er een paar flink gebeten. Maar door die slag ben ik zo overstuur geraakt dat ik bang was voor elke jongen van Erd', vertelde Lynn terwijl de tranen over haar wangen liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 02:30

Tomari keek Lynn aan en zag de tranen in haar ogen terwijl ze vertelde over hoe haar angst voor jongens was ontstaan, van hoe haar pesten tot hoe ze was misbruikt en haar pijn was zo erg dat zelfs Tomari hem makelijk fysiek kon voelen, hij kreeg zelf ook tranen in zijn ogen terwijl ze vertelde, op dat moment voelde hij woede tegen degene die haar dit hadden aangedaan, pijn en verdriet voor wat ze heeft moeten doorstaan, zijn liefde voor haar en de drang om haar te beschermen tegen met al zijn macht
Tomari veegde zacht de tranen van haar wangen en keek in haar ogen, hij zag haar pijn, hield haar tegen zich aan zodat ze zoveel kon huilen als ze wou, en zei zacht tegen haar "je hoeft vanaf nu niet meer bang te zijn, ik zal je bechermen tegen elke prijs" waarna hij hij zacht met zijn handen over haar rug en door haar haren ging
Tomari wist dat hij haar op geen enkele manier kon troosten, ze moest dit zelf doen, hoe graag Tomari ook had willen helpen, hij kon het niet. Tomari vocht om zijn eigen tranen binnen te houden terwijl hij Lynn liet huilen, hij voelde letterlijk haar pijn met haar mee, het was een kracht van hem die hij altijd geheim had gehouden en vaak eerder kwam als een zegen dan als een vloek, totdat iemand die je dierbaar is pijn of verdriet heeft zoals in dit geval Lynn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 07:40

Lynn probeerde haar tranen in bedwang te houden, voor Tomari. Maar Tomari troostte haar gelukkig. Ze had wel geluk met hem! Lynn snikte nog even zacht. Ugh... Wat was ze toch... Dom. Nou ja, het was ook niet het makkelijkste onderwerp. Lynn zocht steun bij Tomari, die ze gelukkig ook kreeg. De tranen werden van haar wangen geveegd en Lynn was blij dat ze haar hart had kunnen uitstorten bij iemand. "Je hoeft vanaf nu niet meer bang te zijn, ik zal je bechermen tegen elke prijs", zei Tomari en Lynn werd daardoor gerustgesteld. Ze keek Tomari lief aan, terwijl hij met zijn handen over haar rug ging en door haar haren. Het voelde fijn om iemand bij je te hebben. 'Dankjewel, ik voel me al veel beter. Ik ben blij dat ik mijn hart heb kunnen uitstorten', zuchtte ze verliefd, terwijl ze Tomari innig kuste. De tranen kwamen gelukkig niet meer. Haar hart ging snel. Lynn pakte Tomari's hand en zette die op de plek van haar hart. 'Dit doet mijn hart voor jou', fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 10:14

Tomari keek haar aan terwijl Lynn hem bedankte voor het laten uithuilen en hoorde de liefde die ze voor hem voelde in haar zoete stem, Tomari zag dat de tranen gestopt waren en kusde haar terug, waarna Lynn zijn hand pakte en die op haar hart legde waardoor Tomari duidelijk het gebonk van haar hart voelde, snel en hard bonkte het en Tomari wist dat zijn eigen hart niet veel rustiger was en daarom dee hij hetzelfde bij haar "mijn hart klopt ook sneller voor jou hoor" zei tomari blozend terwijl hij met zijn linkerhand over haar rug streek, hij wist dat de pijn in haar hart nu minder was en was daarom ook blij "ik ben gewoon blij dat jij je nu beter voelt" zei tomari tegen lynn terwijl hij blij glimlachde
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 10:38

Lynn keek blozend naar Tomari. Bij zijn aanrakingen ging haar hart steeds sneller en sneller. Oef.. Nou, een hartstilstand kreeg ze in ieder geval niet, dus daar was ze ook weer op verzekerd. Hé, dat was een leuke om te vertellen tegen Tomari! Lynn voelde dat haar hand op zijn borstkas werd getrokken en voelde een hoop geklop. "Mijn hart klopt ook sneller voor jou hoor", zei Tomari en gelijk had hij! Was dit wel normaal? Die ging hard! Tomari bloosde, wat Lynn erg schattig bij zijn stoere uiterlijk vond staan. Zijn linkerhand ging over haar rug. ''Ik ben gewoon blij dat jij je nu beter voelt", zei Tomari met een glimlach en Lynn keek hem aan met grote ogen. 'Oh, da's zo lief', zei ze toen lachend. 'Nou, Tomari, we zijn er in ieder geval op verzekerd dat we geen hartstilstand krijgen. Wat een geluk', schaterde ze toen. Ze vond het wel een leuke grap. 'Sorry', proestte ze, bij het zien van zijn gezicht. 'Neem van mij aan dat ik ook redelijk niet serieus kan zijn', lachte ze met een vertrokken gezicht. Ze beet op haar wangen en keek de andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 17:53

Tomari lachde terwijl ze hem een grap vertelde over dat ze in elk geval geen van beide een hartstilstand zouden krijgen, waarna ze opeens haar excuses aanbood, en Tomari vroeg zich af waarom ze nou haar excuses aanbood, waarna ze zei dat hij maar van haar moest aannemen dat ze ook best serieus kon zijn, Tomari moest lachen bij de gedachte aan een hele serieuse Lynn, in zijn gedachte paste het niet bepaald bij haar, maar hij zou het vanzelf zien, hij pakte zacht haar kin en draaide haar hoofd voorzichtin en zachtzinnig weer terug in zijn richting "Je hoeft je excuses heust niet aan te bieden hoor, ik vind het juist wel leuk zo, en ik geloof best dat je serieus kan zijn hoor, je bent toch ook serieus over ons samen? ik in elk geval wel" zei Tomari terwijl hij haar hand vast pakte, waarna hij haar kuste zachtjes terwijl hij bloosde over zijn eigen opmerking
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 31 2010, 19:11

Lynn voelde zichzelf zo stom! Een grapje, bood haar excuses aan en vervolgens draaide zij zich weg. Wat was ze toch raar, raar mens. Lynn grijnsde om die gedachte even en voelde Tomari's vingers onder haar kin, waarna ze zijn kant werd opgetrokken. Het ging zachtjes. Tomari was echt zo lief. "Je hoeft je excuses heust niet aan te bieden hoor, ik vind het juist wel leuk zo, en ik geloof best dat je serieus kan zijn hoor, je bent toch ook serieus over ons samen? Ik in elk geval wel", zei Tomari en de kus begon heel zachtjes. Lynn sloeg haar armen om hem heen, trok zichzelf op, masseerde zijn tong, verbrak de zoen na een tijdje en legde zich vervolgens met haar hoofd tegen zijn buik aan. Ze ging zachtjes over zijn hals. 'Ongelooflijk hoe je toch op zo'n korte tijd, zo snel van iemand kan houden', fluisterde Lynn, terwijl ze zijn hals zachtjes streelde. Ze legde haar handen naast haar lichaam neer en kreeg weer een gek idee in zich, zoals altijd. Ze trok een been een beetje op, keek hem aan en gaf een dikke knipoog. Lekker verleidend, Lynn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 01:01

Tomari genoot van de kus toen Lynn opeens haar armen om hem heen sloeg waaraan ze zichzelf optrok terwijl de kus nog net zo intensief door ging, na een tijdje verbrak ze echter de zoen, maar Tomari werd er zeker niet minder gelukkig door, Hij had haar nog steeds tegen hem aan, Lynn was namelijk na de zoen hem haar hoofd op zijn buik gaan liggen waarna ze over zijn hals streek, oh wat vond hij dat een fijn gevoel, dacht Tomari terwijl ze dat deed 'Ongelooflijk hoe je toch op zo'n korte tijd, zo snel van iemand kan houden' Tomari knikte en zei "Ja je hebt gelijk, ik ben er zelf ook verbaasd over" terwijl hij liefdevol in haar ogen keek, wat was ze ook mooi zeg, Lynn liet nu haar armen weer naast haar lichaam vallen en hij keek haar in de ogen om te zien wat ze van plan was, ze trok een been op en gaf hem een knipoog waardoor Tomari zwaar moest blozen, wat was ze nou van plan vroeg hij zich af, hem verleiden, dat wat duidelijk, maar waarvoor, ze wist inmiddels toch dat hij haar zo zou kussen wanneer ze dat maar wilde? Tomari keek verlegen blozend Lynn in de ogen met een blik die verwarring, verlegenheid en liefde combineerde
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 09:41

Lynn had Tomari waar ze hem hebben wilde. Ze vond het altijd zo leuk als hij bloosde! Het paste half bij hem, maar toch was het zo schattig! Lachend keek ze naar Tomari die zowel verlegen, verliefd en een beetje verward keek. Wauw... Hij kon veel combineren in zijn gezicht! Lynn grijnsde even en keek hem verliefd aan. 'Sorry. Het is alleen zo leuk als je bloost! En trouwens, ik wil is zien hoe hard mijn charmes werken', zei ze toen lachend. Hmm... Misschien is overgaan naar wat meer lef? Lynn besloot het te proberen. Ze stond op en ging op zijn schoot zitten, keek hem toen diep in de ogen aan en grijnsde even. 'Lekker comfortabel, zeg! Beter dan de grond', zei ze uitdagend. Oeh.. Hier genoot ze toch zo van! Tomari zou haar nu van een geheel andere kant leren kennen en Lynn genoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 16:23

Tomari bloosde als een gek toen Lynn toe gaf waarom ze zo erg haar charmes op hem gebruikte, ze vond het echt leuk om hem te laten blozen, toen ging ze ook nog eens op zijn schoot zitten, hij was ondertussen bijna zo rood als een tomaat en zijn hart racde als nooit tevoren, Tomari sloeg zijn alrmen om haar heen en leunde iets naar voren zodat zijn gezicht net voor dat van haar zat, hij kon haar binnen een oogwenk kussen en hij fluisterde met een lach op zijn gezicht tegen haar "dat is best wel flauw om mij zo te plagen he" en hij lachde, voordat ze kon reageren kusde hij haar al intens en liefdevol terwijl hij met een hand door haar haren ging en met de ander langs haar rug naar beneden streek
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 16:53

Lynn keek hem uitdagend aan. Het was o zo leuk om Tomari te plagen en uit te dagen. Nou ja... Als Tomari het leuk vond, vond Lynn het ook heel erg leuk. Lynn keek hem diep innig aan. Een lach speelde over zijn gezicht en dat deed hetzelfde bij haar. "Dat is best wel flauw om mij zo te plagen he", zei Tomari, maar Lynn verzon gauw iets terug. 'Moet je....', begon Lynn, maar Tomari begon haar al intens te zoenen en Lynn keek met grote ogen naar zijn gesloten ogen en sloot haar ogen toen ook maar. Ze voelde zijn hand door haar haren en die ging langs haar rug naar beneden. Goh... Ze waren allebei in een zeer romantische bui. Lynn genoot en weer, oef, wat haatte ze het, ontsnapte er piepkleine kreungeluidjes. Dat kwam omdat Lynn het zo fijn vond. Ze ging zo in de zoen op dat Tomari een stukje naar achter voel door Lynn's gewicht en nu lagen ze half tegen een boom aan. Kon het nog erger?

- Wat voor een kleur ogen heeft Tomari trouwens? -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 17:20

~donkerbruine ogen~

Tomari genoot van de zoen en voelde Lynn tegen hem aan leunen terwijl ze weer van die schattige kreungeluidjes liet ontsnappen, hij had zijn ogen al gesloten en concentreerde zich op kus kus, waardoor hij een moment het evenwicht verloor en een beetje achterover viel, tegen een boom aan, maar zins Tomari zich niet bezeerd had of echt geschrokken was ging hij gewoon door, een paar momenten later verbrak hij de kus en keek naar de prachige dame die bij hem was, hij kwam met zijn brein maar niet verder dan hoe mooi ze was en hoe veel hij van haar hield, ze was aan het blozen en het leek of ze ergens mee in haar maag zag, ach dacht Tomari, als ze het er over wil hebben dan vraagt ze dat wel, dacht Tomari terwijl ij dromaeig haar hele lichaam bekeek en bij haar ogen stopte waar hij dromerig verliefd in bleef kijken, oh wat hield hij toch veel van haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 17:32

Lynn schaamde zich dood. Aangezien zij zich had voorgenomen die geluidjes niet meer te laten ontsnappen, gebeurde dat steeds weer als Tomari haar kuste. Nou ja... Er waren ergere dingen op de wereld. Na een tijdje werd de zoen verbroken en Lynn's oog bleef even op Tomari's gespierde lichaam hangen. Hij zag er echt goed uit. Lynn keek glimlachend naar Tomari. Ze zou alles, behalve Xana, voor hem opgeven. Xana zou ze nooit opgeven. Zelfs al had ze haar eigen familie nog gekend, dan deed ze het nog niet. Zonder Xana kon ze gewoon niet. Trouwens, Tomari zou Toki toch ook verkiezen boven haar? Bij Lynn was de indeling zeer gemakkelijk. Eerst Xana, dan Tomari. Ze zag dat Tomari haar van top tot teen bekeek en Lynn voelde zich opeens hartstikke lelijk. Nou ja... Dat kwam vooral doordat ze zo onzeker was. Zijn ogen ontmoetten de hare en Lynn zag dat Tomari dromerig keek. Het volgende moment hoorde ze geritsel. Van schrik viel ze op de grond en zag het volgende moment Xana... Met Toki op haar rug! Kon het nog gekker? Xana ging liggen zodat Toki van haar afkon en rustte toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 18:35

Tomari had door zijn trance het geritsel van de bosjes niet gehoord en schrok dan ook behoorlijk toen Lynn opeens op de grond viel waar Tomari te laat reageerde om haar nog op te vangen, daarna zag hij pas dat het Xanaa was geweest , met Toki op haar rug nog wel, die Lynn had laten schrikken waardoor ze gevallen was, Tomari wist even niet wat hij moest denken toen hij het zag, maar toen herstelde hij zich, hij hielp Lynn weer overeind en vroeg of alles goed was, daarna keek hij nog eens naar Xana en Toki, Xana was ondertussen gaan liggen en Toki was van haar af geklommen en liep nu heen en weer te rennen en aan dingen te snuffelen terwijl Xana gewoon lag te rusten, Tomari zat een moment alleen te kijken, maar toen sloeg hij toch een arm om Lynn heen en kreeg weer een gek idee, Hij zette een wat zwaarder en wat haperige stem op zodat hij veel ouder klonk en zei "kijk schat hoe lief de kinderen spelen", waarna hij zichzelf niet meer in kon houden en hardop lachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 19:15

Lynn keek met grote ogen naar Xana en Toki. Dat die twee het nog met elkaar hadden kunnen vinden! En zo goed! Toki op Xana's rug. Dat had ze moeten vastleggen. Lynn grijnsde even en gaf Xana een knipoog die een luide geeuw gaf. Toki begon wild heen en weer te rennen en Tomari hielp haar overeind en vroeg of alles in orde ging. 'Elke keer als je mij opraapt, gaat het beter', zei ze charmant en liet zich optillen door Tomari. Lynn voelde Tomari's arm om haar schouder en Lynn kreeg het warm. "Kijk schat hoe lief de kinderen spelen", zei Tomari met een oud stemmetje en Lynn proestte het uit. Maar ze besloot mee te spelen. 'Och ja, liefje, ze lijken ook veel te veel op jou', zei ze met een kraakstem. Ze leek eerder een heks dan Lynn zelf. 'Kinderen, niet kijken!', riep ze met een kraakstem. Ze draaide zich naar Tomari om en zoende hem innig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 00:15

Tomari lag in een deuk toen Lynn snel na hem nog mee kon spelen, hij had al een lange tijd niet meer zoveel plezier gehad als dat hij had met Lynn, nadat hij uitgelachen was kreeg hij ook nog eens een zoen, wat was hij toch een bofkont dacht hij terwijl hij haar terug zoende, hij genoot van zijn tijd met haar samen, hij glimlachde, ondertussen voelde hij opeens zijn maag knorren en begon te blozen als een maloot, hij had zich niet bezeft hoeveel honger hij ondertussen had gekregen, hij had niet eens ontbeten en toen Tomari naar de lucht keek leek het al rondt het middaguur te zitten "zal ik wat te eten voor ons halen?" stelde Tomari voor terwijl hij rechtop ging zitten tegen de boom aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Samen met Tomari - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Samen met Tomari - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Samen met Tomari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Diva
» Samen met Ryuu
» Tomari Reaper

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-