PortalIndexSamen met Celedë HpD5UwnSamen met Celedë 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Samen met Celedë

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 18:12

Antony kwam aanlopen met Celedë en glimlachte even. "Wel we zijn eindelijk is even weg uit de academie"zei hij tegen haar en glimlachte. Hij streek even door haar haar en keek haar kalm aan. Waneer ze juist zouden trouwen was niet echt gezegd,waarschijnlijk na hun studiejaren of in hun laatste jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 18:20

''Ik ben blij even buiten te zijn. Het werd me iets te benauwd binnen'' zei Celedë. Ze glimlachte even terug naar Antony. Ze legde haar armen even over zijn schouders en kuste hem zachtjes op zijn lippen. Daarna grijnsde Celedë even een beetje ondeugend naar hem.

(Nu moet ik even eten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 18:26

Hij streek over haar wang en gaf haar een kus. "Niet zo ondeugend jij,ik moet rust hebben"zei hij plagend tegen haar. Hij grijnsde even en keek haar met een liefdevolle blik aan. "Ooh man ik hou zo veel van je"zei hij tegen haar. Zijn witte haar hong weer voor zijn ogen maar je zag nu zijn houding beter doorddat je zijn ogen kon zien.


(ok jammer Sad )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:06

Celedë trok een pruilipje en keek Antony nep verdrietig aan. ''Dus ik mag niet eens ondeugend zijn?'' vroeg ze met dezelfde nep verdrietige toon als in haar blik lag. ''Ik ook van jou'' zei ze daarna zacht tegen hem. Ze streek heel even met haar hand door zijn witte haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:09

"Tuurlijk wel"zei hij en keek haar aan. Hij glimlachte en streek over haar zij en porde haar heel zachtjes. "Het is je geraden dat je van me houd,anders word ik verdrietig"zei hij tegen haar en gaf haar een korte kus op haar lippen en toen porde hij haar nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:17

Celedë greep Antony`s handen beet en hield ze stevig vast. ''Je mag me niet porren, das gemeen want ik mag met jouw rug niet terug porren'' grijnsde ze. Haar grip op Antony`s handen verslapte een klein beetje toen ze hem recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:20

"Ohw juist ja,maar je mag dat van mij wel hoor"zei hij tegen haar en glimlachte eventjes. Hij zette zijn voet achter haar been en duwde haar wat achteruit waardoor ze zou vallen. En uiteraard hem mee zou trekken. Tenzij ze hem los liet. Maar alles was al gebeurt en nu lagen ze samen op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:40

Voor Celedë het zelf doorhad zette Antony ineens zijn voet achter haar been en haalde haar onderuit. Ze trok hem aan zijn kleding mee en voelde eerst de bons van de grond in haar rug en daarna het gewicht van Antony bovenop haar. Ze moest zacht lachen en ze keek Antony recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:44

"En wat ga je nu doen"zei hij uitdagend en keek haar aan. Hij steunde op zijn ellebogen om niet met zijn volle gewicht op haar te liggen. Hij gaf haar een kusje op haar voorhoofd en glimlachte even. "Nu weet je het niet meer,hé"zei hij kalm tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 19:51

Een kleine grijns verscheen op Celedë`s gezicht. Ze legde een van haar benen om een been van Antony. Door steun uit dat punt te halen draaide ze zichzelf en hem om zodat zij nu bovenop hem zat. Celedë was best licht dus het zou niet al te zwaar moeten zijn voor Antony en anders zou ze wel van hem afgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 20:01

Hij keek haar aan toen de rollen werden omgedraaid en nu hij op de grond lag. Hij legde zijn handen op haar benen en keek haar aan. "En nu"vroeg hij aan haar met een grijns op zijn gezicht. Even drong het misschien tot hem door waarom Imeth een vos koos. Een list op Diva of erger op Celedë.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 20:04

Celedë legde haar onderarmen als steun aan weerzijde van Antony`s hoofd zodat tussen zijn en haar gezicht nog maar een paar centimeter afstand zat. ''Nu...'' begon Celedë met een grijns. ''...Ben je mijn gevangene'' zei ze zachtjes tegen hem. Ze zat bovenop hem en ze was niet van plan om van hem af te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 20:07

"Wel en moet ik in de gevangenis van Celedë me goed of slecht gedragen"zei hij tegen haar en gaf haar een kus in haar nek. Hij kon makkelijk weg maar waarom ook. Hij lag goed en was bij zijn liefde van zijn leven. Hij streek even zijn haar uit zijn gezicht en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 20:12

''Natuurlijk moet je je goed gedragen. Want als je je slecht gedraagt dan moet ik me ook slecht gaan gedragen'' grijnsde ze. En met slecht gedragen bedoelde zij gewoon Antony pesten. Ze kietelde hem eventjes in zijn zij. Haar zwarte lange haren vielen over haar schouders ook langs het gezicht van Antony als een zwart gordijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimema sep 28 2009, 20:31

Antony keek haar aan en grijnsde even. Toen haar haar over zijn gezicht viel kwam ook zijn haar door het hare. "Kijk nu lijken we op ying en yang"zei hij lachend. Hij keek haar aan en beet zachtjes in haar neus toen hij was recht gekomen. "Maar ik kan me niet goed gedragen"zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 08:09

Celedë zat nu boven op Antony`s schoot omdat hij overeind was gekomen. ''Dat verdient straf'' grijnsde ze. Ze kietelde hem zachtjes in zijn nek en gaf hem er daarna een kusje. ''Jou kan ik geen straf geven'' fluisterde ze daarna grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 16:09

"Daar voor ben ik veel te lief"zei hij lachend en keek haar aan. Hij streek door haar lange zwarte haar en glimlachte. "Ga je dan nu van mij af"probeerde hij nogmaals. Hij keek haar afwachtend aan met een kleine fonkeling in zij ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 16:25

''Dwing me maar'' grijnsde Celedë zacht. Ze keek Antony uitdagend aan.
Haar felrode ogen staarde diep in Antony`s ogen. Ze had haar handen om zin nek geslagen.
Haar benen waren aan weerzijde van zijn schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 16:27

Hij keek haar met een grijns aan en begon haar te kittelen. Hij glimlachte en bleef haar voort kittelen. "Moet ik je kittelen tot je eraf gaat,of volstaat dit"zei hij tegen haar en grijnsde even. Hij wachte even op een antwoord tot hij gewoon verder deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 16:45

Celedë probeerde haar spieren aan te spannen om te kunnen voorkomen dat ze moest lachen maar dat lukte niet. Ze barste in lachen uit. Toch deed ze haar best om op Anton`s schoot te blijven zitten. ''Denk maar niet dat je me zo snel van je af krijgt'' lachte ze. Uiteindelijk viel ze toch van zijn schoot af. ''Dat was niet eerlijk'' zei ze toen ze een beetje was uitgelachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 16:51

Hij keek aar aan en grijnsde. "Sorry,moesten we eerlijk spelen"zei hij droog tegen haar en glimlachte kort. Hij trok haar recht en gaf haar een kus op haar lippen. De glimlach bleef op zijn gezicht staan en niets kon hem er nu nog af gaan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 17:09

Celedë gaf Antony een kus terug op zijn lippen. ''Ik hou van je'' fluisterde ze zacht terwijl ze hem omhelsde en haar hoofd te rustte kegde op zijn schouder. Ze voelde Antony`s hartslag en luisterde naar zijn regelmatige ademhaling. Celedë sloot voor een moment haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 17:17

Antony luisterde naar de zoete stem van haar en glimlachte. "Ik ook van jou"zei hij zachtjes. Hij sloot zijn ogen ook tot hij in de verte iets hoord. Hij opende zijn ogen meteen en keek in de richting van het geluid. Maar er kwam niets meer en hij besloot het zo te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 17:28

Celedë richtte haar hoofd op en keek Antony aan. ''Wat is er?'' vroeg ze en keek hem aan. Daarna volgde ze zijn blik maar kon niks ontdekken. Ze legde een hand op Antony`s wang en draaide zijn gezicht naar haar toe. Ze sloot haar ogen en gaf zachtjes een lange kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Samen met Celedë UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitimedi sep 29 2009, 17:33

Hij keek haar aan en kuste met haar mee. Hij sloot zijn ogen voor een tijdje en glimlachte even. Na een aantal minuten opende hij zijn ogen en streek over haar wang. "Ik dacht dat ik wat hoorde maar het was niet"zei hij tegen haar en glimlachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud



Samen met Celedë UTL8oxA PROFILE
Samen met Celedë UTL8oxA MAGICIAN

Samen met Celedë Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Celedë   Samen met Celedë Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Samen met Celedë

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Celedë helpen.
» Celedë zoeken
» Op zoek naar Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Diva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-