PortalIndexSamen aankomen. HpD5UwnSamen aankomen. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Samen aankomen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 17:03

Gillan zat rustig in de shuttle op weg naar de Starshine Academy. Hij keek even naast zich, naar het meisje dat naast hem zat. Zij was eveneens op weg naar dezelfde bestemming. Vine heette ze als Gillan het zich goed herinnerde. Hij was haar tegengekomen toen hij de shuttle in was gestapt. Ze zat er al want ze kwam helemaal van Cassia, de eerste stopplaats van de shuttle. Inmiddels was Gillan erachter dat ze collega's waren. Allebei stagiaires op de academie. Gillan richtte zijn blik weer naar buiten. Ze zaten nu nog als een van de laatste in de shuttle. Na de stop op de academie, stopte deze shuttle alleen nog maar op Nova en Shadra. Toen ze eindelijk geland waren stond Gillan op en zwaaide zijn tas over zijn schouder. ''Ga je mee?'' vroeg hij daarna vriendelijk aan Vine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 17:09

Vine zat, met haar benen over elkaar, naar haar schoot te staren. Ze was in haar eigen gedachte verzonken. Ze speelde gedachteloos met een lok donkerblauw haar door het om haar vinger te draaien. Ze had niet in de gaten dat Gillan even naar haar keek. Haar eerste indruk van hem was vriendelijk maar erg introvert. Niet dat Vine dit erg vond. Zelf was ze ook niet zo'n grote prater. Ze zat na te denken over wat ze van de Starshine Academy kon verwachten. Ze had vele verhalen gehoord over de school. Het was waarschijnlijk inmiddels een van de beroemdste magische onderwijs institutten. Ze schrok wakker uit haar gedachte toen ze de rustige maar vriendelijke stem van Gillan hoorde. Ze glimlachte licht naar hem. ''Ik kom eraan'' zei ze zacht. Ze maakte haar gordel los en pakte haar schoudertas die ze om hing. Daarna liep ze achter Gillan aan nadat ze de piloot van de shuttle bedankt had. Buiten keek ze het lanceringsplatform even rond. ''Hoe laat is het eigenlijk?'' vroeg Vine met een korte blik op Gillan. Er was geen mens hier en het was behoorlijk stil maar niet vroeg in de ochtend. Waarschijnlijk net middag. Of zou het later zijn dan Vine schatte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 17:34

Gillan glimlachte even kort terug naar Vine. Zelf was hij wat moe van de lange vliegreis. Los van het feit dat hij net als Vine weinig sprak. Buiten wachtte Gillan op het Cassiaanse meisje. Hij keek haar aan toen ze om de tijd vroeg. Hij wierp een korte blik op zijn horloge. ''Ik heb het kwart voor een. De lessen zijn vast al weer bezig. Vandaar de rede dat het hier nu zo stil is'' zei Gillan tegen haar alsof hij haar gedachte gelezen had. Achter hen steeg de shuttle inmiddels weer op om naar zijn volgende bestemming te vliegen. Nova als Gillan het goed had. Gillan keek op toen hij voetstappen hoorde komen bij de uitgang vandaan. Ze klonken stevig, waarschijnlijk van een man. Of van een vrouw met stevige benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 17:56

Savador liep het lanceringsplatform op en beende richting de shuttle die hij net zag opstijgen, zijn norse blik op de twee stagiaires in de verte gericht. Saethion, zijn ratelslang, hing zoals gewoonlijk om zijn hals. Vanuit zijn kantoor had hij ze al zien aankomen. Als voornamelijk schoolhoofd was hij al op de hoogte gebracht van hun komst, maar hij had niet verwacht dat ze al zo snel aankwamen. Dat juist de één stagiaire was van die walgelijke watermagie en de ander in woudmagie en daarom veel met Norwood zou gaan optrekken, maakte hem alleen maar norser door hun komst. Hij bleef vlak voor de jonge man en vrouw in opleiding staan en nam ze met een minachtende blik in zich op. 'Ziet er ook weer behoorlijk respectvol uit,' zei Savador sarcastisch. 'Savador, het schoolhoofd hier,' stelde hij zich vervolgens kortaf voor. 'Verwelkomende woorden laat ik maar achterwege, ik doe niet aan schijnheilige vriendelijkheid.' Terwijl hij Saethion onder zijn schubbige onderkaak kriebelde, bekeek Savador de twee nieuwe stagiaires met een slinkse blik van top tot teen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Vine

Vine

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:07

Vine knikte kort op Gillans woorden. Het was logisch dat er dan niemand was. Maar wat haar opviel was dat Gillan precies had aangevoeld wat zij had gedacht. Doe niet zo gek Vine. Gillan had vast hetzelfde al bedacht ging er daarna door haar gedachte heen. Ze keek ook op toen ze voetstappen hoorde. Even later kwam er een man aanlopen. Wat Vine direct opviel was de slang die hij om zijn nek had. Een blik op hem en ze wist direct dat deze man slechte ervaring had met water en woud magiers. Ook zijn woorden deden haar bloed nu al koken al bleef ze van de buitenkant bijzonder kalm. Dat blijkt. Nou ik heb genoeg gezien zeg. Als je zelfs van het schoolhoofd niks beleefds kunt verwachten dan doet deze school echt erg ondermaat aan de verhalen die erover te ronde gaan dacht ze. ''Vine Lenuta'' stelde ze zich ook kortaf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:13

Gillan had vol verbazing de woorden van de man die zich voorstelde als Savador aangehoord al liet hij die verbazing niet zien. Zo ging je niet met andere mensen om. Gillan wierp een korte blik op Vine toen ze zichzelf voorstelde. Aan haar passieve houding kon hij al zien dat zij niet eens ging proberen vriendelijk te doen tegen de man. Gillan vond haar reactie vrij begrijpelijk. Savador zag hen nu pas voor het eerst maar trok direct vooroordelen. ''Gillan Viasas'' stelde hij zichzelf daarna voor en stak zijn hand uit. Al wist hij dat het waarschijnlijk vergeefse moeite was een beethe beleefdheid en respect tonen kon geen kwaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:22

Norwood was ook naar de lanceringsplatform gekomen. Hij had ook iets opgevangen van de komst van twee stagaires, niet dat het hem altijd aanging. Ditmaal was er echter een woudmagier bij en dat deed hem genoegen. Hij liep het hoekje om maar zijn vrolijke gezicht betrok echter toen hij zag dat Savador er ook was. Tuurlijk met zijn o zo vriendelijke begroeting. Norwood ging tegen de muur aan staan en keek even toe naar wat er zou gebeuren. Van Savador kon hij geen grijnsje vriendelijkheid verwachten. Al helemaal niet omdat ze een van de grootste rivalen op deze school waren. Met een vriendelijke glimlach keek hij naar de twee. Hij kon echter nog niet opmaken welke de woudmagier was. Zijn gevoel ging naar de jongen uit. Hij keek op toen hij iets bij zijn voet voelde. Eyolf was hem gevolgd en hijgde nu uit bij Norwoods voeten. Norwood pakte hem op en keek naar de drie. Met rustige stappen liep hij naar hun toe en aaide zachtjes Eyolf op zijn bolletje.

(Ben even eten...tot zo...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:41

Er verscheen even een zuinige grijns op Savadors gezicht toen hij hoorde hoe het meisje zich als Vine Lenuta voorstelde. Heel even maar. 'Kennelijk doe jij daar ook niet aan, is het wel?' haalde hij zijn woorden weer vragend te boven. Zijn lijkbleke gezicht had al snel weer een harde, norse uitdrukking. Zijn gouden slangachtige ogen keken achterdochtig op de uitgestoken hand van Gillan neer nadat hij zichzelf ook voor had gesteld. Hij trok even een wenkbrauw op maar was niet van plan zijn hand te schudden. Zijn eigen handen hield hij mooi bij Saethion, die hij nu met lange halen over het slanke slangenlichaam streek. 'Een hartelijk welkom zal ik dan maar zeggen? Al meen ik er geen woord van,' vervolgde Savador op een toon die alles behalve verwelkomend klonk. Hij draaide zich met een ruk om toen hij een andere aanwezige bron van woudmagie voelde, anders dan die van Gillan. Het verbaasde hem niets dat hij Norwood tegen een muur zag staan. Het zorgde wel voor een nog vijandelijkere houding, vooral toen hij op hen af kwam lopen. Het was het witte bolletje in zijn armen dat hij kon onderscheiden als een wolvenpup en zijn aandacht trok. 'Wat wil je? Heb je geen les?' vroeg Savador bitter toen Norwood zich bij hen had gevoegd. Daaruit was duidelijk op te maken dat hij en Norwood erge rivalen van elkaar waren.

(Smakelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Vine

Vine

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:52

Vine keek naar Savador die even heel kort een zuinig lachje om zijn mond kreeg. Hij kon dus wel glimlachen, nee maar. ''Volgensmij heet in pysgologische termen zoiets emotie spiegelen'' zei Vine kalm op zijn woorden. Ze hoorde even later zijn verdere woorden. ''Laten wij u dan maar dankbaar zijn voor die zogehete hartelijke woorden ookal menen wij er ook niks van'' zei ze nuchter. Ze kon zijn spelletje makkelijk meespelen en hoewel Vine het eigenlijk al gehad had met Savador bleef ze neutraal. Ze keek naar de andere man toen ze die aan zag komen. Gezien de vijandelijke houding die Savador direct aannam kon Vine hieruit opmaken dat ze niet de beste vrienden waren met elkaar. Ook deze man droeg een dier bij zich, een wolf in dit geval. Is het in ofzo om een dier te hebben in school tegenwoordig? dacht ze lichtelijk sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 18:57

Gillan liet zijn arm weer naast zijn lijf vallen toen Savador toch geen aanstalte maakte die te schudden. In plaats daarvan stak Gillan zijn hand in zijn broekzak. ''Synonieme gedragsontwikkeling'' zei hij plotseling. Hij keek even opzij naar Vine. ''Zo wordt het ook wel genoemd'' zei hij kalm tegen haar. Toen er nog een man aan kwam lopen knikte Gillan kort en beleefd naar hem. Als het introverte persoon en met dank aan de bedrukte sfeer die hier was kon je van hem op het moment ook niet meer verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 19:10

Norwood keek met een neutrale blik naar Savador. "Wat ben je nou voor schoolhoofd als je niet eens het rooster kent van de leraren, ik heb momenteel geen les..." zei Norwood uitlegend op de vragen die hij toegebeten kreeg. Zijn gevoel werd bevestigd toen hij echter dichter bij de twee stond. Het meisje was een watermagier en de jongen was voor hem duidelijk een woudmagier. De knikje van de jongen deed hem glimlachen. "Goedendag.." zei hij vriendelijk tegen de twee. "Master Norwood, leraar woudmagie op Starshine.." stelde hij zichzelf voor. Even ging zijn blik naar Savador en toen weer terug naar de twee. "Sorry voor Savador, hij heeft het niet zo op water en woud magie..." legde hij uit. "Vuur en duistere magie is meer zijn ding.." vertelde hij. Eyolf was al weer uit Norwood's handen gesprongen en snuffelde aan de been van Gillan. "Eylof.." zei Norwood op een wat strengere toon. Vooral omdat mensen er niet altijd van gedient waren. Eyolf keek op en ging naast Norwood zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 19:22

Savador stond met zijn gezicht nog richting Norwood, maar staarde Vine en Gillan vanuit zijn ooghoeken laatdunkend aan. Hij richtte zich weer helemaal tot de twee stagiaires toen hij hun woorden hoorde. 'Ik ben jouw brutale toon nu al beu,' zei hij tamelijk kalm richting Vine. Daarna ging zijn blik naar Gillan. 'En jij, toon jij maar ook wat meer respect, jongen.' Savador haalde Saethion van zijn nek en hield het zware beest nu in zijn armen terwijl hij zijn blik niet van de twee losscheurde. De slang stootte even een hels gesis uit en schudde voor een moment dreigend met de ratel aan het uiteinde van zijn staart richting Gillan en Vine. Savador suste het dier zachte woorden in het Shadraans toe om het wat gerust te stellen. 'De wil om respect te geven zul je benodigd hebben op deze school. Geen respect geven betekent ook geen respect krijgen. Ik dacht dat dat jullie op de kleuterschool al was aangeleerd. Waarschijnlijk niet dus. Vertelt me ook al een hoop over jullie opvoeding,' ging hij even later verder alsof hij nooit onderbroken was. Daarna richtte Savador zijn aandacht geïrriteerd weer op Norwood. 'Norwood, ik zou het op prijs stellen als je niet met me zou omgaan alsof ik hier op het moment niet aanwezig ben,' beet hij hem wat snauwerig toe. Zijn chagerijnige blik ging naar de wolf die uit Norwoods armen sprong en wat rondsnuffelde. 'En hou dat mormel bij. Ik heb geen zin om zijn uitwerpselen bij elkaar te laten scharrelen.' Hij streek met een smalende beweging over Saethions geschubde lijf, alsof hij daarmee wilde zeggen dat zijn slang stukken fatsoenlijker was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 19:49

Norwood keek naar Savador en had geen zin om voor de twee uit zijn slof te schieten. "Ik doe ook niet alsof jij hier niet bent. Je bent hier wel degelijk..." zei hij en zuchtte even. "Maar als je er op staat, Goedendag Savador..." zei hij en glimlachte. Daarna vertrok zijn gezicht om de woorden van Eyolf. "Die uitwerpselen hoef je ook niet op te ruimen, ze zijn opgeruimd voor jij ze uberhaupt hebt gezien..." zei hij kalm en keek daarna weer naar de stagiaires. Hij probeerde zich in te houden om niet Savador naar zijn keel te vliegen. Zijn ogen waren kalm op stagiaires gericht. "Jullie willen vast weten waar jullie heen zouden moeten..?" zei hij vriendelijk. "Als jij voor woudmagie komt.." zei hij vriendelijk tegen de jongen. "Dan zal je bij mij moeten zijn..." voegde hij toe. Even dacht hij na. Hij pakte een stukje papier uit zijn tas en vouwde het open. Dit was wat hij zocht. Hij opende zijn hand en er kwamen bladeren op. Langzaam vormde het tot een stuk papier. Hij legde het op het papier dat hij in zijn andere hand had. Langzaam kroop de inkt ook over in het papier. Norwood herhaalde het nog een keer. Nu had hij twee plattegronden in zijn hand. Hij gaf er een aan het meisje en de andere aan de jongen. Het orgineel stopte hij terug in zijn tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vine

Vine

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 38
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, Water magie
Klas: -
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 20:23

Vine nam de plattegrond van de man genaamd Norwood aan en knikte even dankbaar naar hem. Ze vouwde hem op en stopte de plattegrond in haar tas. Ze rechtte haar rug en keek Savador recht en zonder vrees in zijn ogen. ''Met alle respect hoor maar u komt hier binnenlopen met een direct vooroordeel zonder ook maar een woord met ons gewisseld te hebben. Dan mag u nog zo'n hekel hebben aan water en wou magiers, het is ongepast sociaal gedrag tegenover uw medemens. U zegt wel direct dat wij geen respect tonen maar waar u mee begon kan ik ook niet respectvol noemen. Zoals u al zei moet respect van twee kanten komen. Ik ben bereid respect voor u te tonen mits u zich ook normaal tegenover mij opstelt. Ik weet niet wat u onder respect verstaat maar dit gedrag dat u vertoont kan ik niet echt zo noemen. Verder ben ik hier niet om beledigd te worden maar ik ga me ook niet verlagen tot sarcastisch gedrag en minachting. Een goede dag nog'' zei ze beleefd en op kalme toon tegen Savador. Ze knikte Gillan en Norwood iets vriendelijker toe met een licht glimlachje en verliet toen met stevige, vaste tred het lanceringsplatform met alles aan haar wat waardigheid uitstraalde en geen angst voor Savador.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 20:30

Ook Gillan nam de plattegrond aan van Norwood. ''Dank u'' zei hij kalm maar nog een beetje kortaf. Die gespannen sfeer maakte hem onwennig. ''Mijn naam is trouwens Gillan Viasas'' stelde hij zich nogmaals voor maar ditmaal aan Norwood. Hij keek opzij naar Vine toen ze opeens begon te praten tegen Savador. Ze klonk veel volwasseneer dan ze leek en haar blik toonde geen vrees. En hoewel Gillan het niet aan zijn uiterlijk liet zien juichte hij vanbinnen voor Vine. Ze had Savador flink op zijn plaats gezet en terrecht vond Gillan al zou hij dit nooit hardop zeggen zoals Vine wel zou durven. Hij keek haar even na toen ze weg liep. Vol zekerheid, zelfvertrouwen en waardigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 20:43

Savador had zijn afkeurende blik van Eyolf afgescheurd en had vervolgens vol ongeloof zitten luisteren hoe Vine hem gewoon volop tegensprak. Feitelijk leek het zo dat ze zijn woorden diep onder de grond begroef en er geen haan meer naar kraaide. In ieder geval leken die woorden geen vrees of respect te creëeren bij de jonge stagiaire. Hij was nog steeds met stomheid geslagen toen ze gewoon doodleuk van hem wegliep. In een fractie van een seconde voelde hij razernij de overhand nemen, en staarde hij haar met een woedende blik na. 'De brutaliteit!' barstte hij schreeuwend los. 'Denkt zeker dat ze me de grond in kan stampen!' Savador had in zijn uitbarsting Saethions hals omsloten en het beest haast gewurgd. Hij dwong zichzelf wat te kalmeren, al was er nog steeds woede in zijn ogen te zien. 'Die snotmeid gaat nog geheid van me horen,' mompelde hij mopperend in zichzelf. Hij richtte zijn felle blik nu op Norwood en Gillan, alsof hij ze erop wilde betrappen dat ze van het tafereel van daarstraks stiekem van zaten te genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 21:01

Norwood keek op toen Vine naar Savador kennelijk haar woorden zei. Hij glimlachte van genoegen. Hij mocht Vine wel. Hij dacht er net zo over. Savador leek er echter minder geammuseerd over. Hij schreeuwde wat. Norwood keek naar Gillan. "Aangenaam Gillan..." zei hij en glimlachte. Hij zag de felle blik van Savador. "Zeg heb jij niet wat zaakjes te regelen als schoolhoofd.." zei hij en keek hem even kort aan. Hij zat te genieten hoe Savador net op zijn puntje was gezet, en dat deed hem goed. En hoe voelt dat nu, er op gewezen worden door iemand anders dan mij..? ging het door zijn gedachten. Hij glimlachte en keek naar de Gillan. "Je zou mijn lokaal met die plattegrond wel kunnen vinden..." zei hij met een vriendelijke stem. "Als je daar komt zal ik je wel een rooster geven van de lessen die ik heb, dan weet je wanneer je aanwezig zou moeten zijn.." zei hij en glimlachte. Daarna keek hij naar Savador en keek weer terug naar Gillan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 21:13

Gillan keek even naar Savador die in woede uit barste. Hij had ook wel het gevoel dat hij met Vine goede vrienden zou worden. Hij richtte zijn aandacht op Norwood toen hij zijn woorden hoorde. Hij knikte kalm dat hij het begrepen had. ''Is het goed als ik straks pas langs kom? Ik was vanmorgen nogal laat voor de shuttle dus ik heb niet ontbeten. Ik zou eerst even willen lunchen als dat geen probleem is.'' Het was de eerste keer sinds zijn aankomst dat hij meer zei dan vijf woorden. Behalve dan tegen Vine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 21:18

Norwood keek naar Gillan en glimlachte. "Ik heb er geen problemen mee.." zei hij. "Onbijten is belangrijk.." voegde hij er aan toe. "Ik zie je wel in mijn lokaal verschijnen.." zei hij en glimlachte. Daarna ging zijn blik naar Savador. "En ik ben het volledig met haar eens. Je mag dan wel het schoolhoofd zijn, maar daar zitten ook regels aan. Gillan liet zelfs zijn respect zien door een hand uit te steken en je negeerde het totaal." zei hij. "Je mag eens bij jezelf te raden gaan of het niet jij degene bent die zich moet veranderen en meer respect tonen..." zei hij nogmaals en zuchtte even. Hij keen naar Gillan en gaf hem nog een knikje als gedag en liep toen richting de uitgang van het lanceringsplatform.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 21:26

Savador was rood aangelopen van woede, die hij met veel moeite in had moeten houden. Zijn gebalde vuisten trilden en hij haalde met korte horten en stoten adem. Zijn ogen schoten vuur toen hij Norwood aankeek nadat hij hem ook nog iets duidelijk maakte over respect. 'Hou je reacties voor je!' riep hij hem hatelijk na toen hij het lanceringsplatform verliet. Nu waren alleen hij en Gillan nog over. Savador boog zich met een giftige uitdrukking naar de jonge man toe. 'Als jij maar niet denkt dat je me op dezelfde manier kan behandelen!' siste hij hem nijdig toe. Daarna draaide hij zich met een ruk om, zodat zijn lange zwarte haar Gillan haast in het gezicht sloeg, en begon met nijdige passen van hem weg te benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gillan

Gillan

Samen aankomen. UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, woud magie
Klas: /
Partner: /

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitimewo maa 03 2010, 21:31

Gillan keek Savador kalm aan en ging niet in op zijn giftige uitdrukking. Hij sloot wel even zijn ogen toen Savador zich omdraaide om eventuele lokken niet in zijn ogen geslagen te krijgen. Als reflex wende Gillan ook zijn hoofd een beetje af. Toen Savador met nijdige passen weg liep keek Gillan hem even na. ''U heeft mij niks horen zeggen'' zuchtte hij even zacht. Hij hees zijn tas wat beter op zijn schouder en luisterde naar de verwijderende voetstappen van Savador tot het lanceringsplatform weer uitgestorven was. Gillan keek nog een keer naar het platform en vertrok toen zelf ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Samen aankomen. UTL8oxA PROFILE
Samen aankomen. UTL8oxA MAGICIAN

Samen aankomen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen aankomen.   Samen aankomen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Samen aankomen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Ryuu
» Samen met Tomari
» Samen met Celedë
» Samen met Diva

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-