PortalIndexSamen met Ryuu HpD5UwnSamen met Ryuu 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Samen met Ryuu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sapphire
.
.
Sapphire

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimedo okt 21 2010, 17:11

- Ik wist geen zinvollere naam -

Sapphire kwam het gebouw uitrennen. Vrij, vrij, vrij! Ze had voor de verandering eens geen schoenen aangetrokken. Ze had een roze rok aan, op kniehoogte en een naveltruitje. Yeah... Helemaal Sapphire dus! Sapphire liep nu wat rustiger over het gras naar het meertje daarachter toe. Ze liet har voeten koelen in het water en keek naar voren. Sapphire neuriede zachtjes en Lola kwam aanrennen. Ze sprong tegen Sapphire's been op. Sapphire keek lachend naar Lola die nu vooruit rende en allemaal kef geluidjes liet horen. Sapphire ging zitten en zette haar benen in het water. Het was lekker koel. Haar voeten bewogen heen en weer en Sapphire maakte kleine draaikolken met haar vinger, zoals ze meestal deed als ze er zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimedo okt 21 2010, 17:39

Ryuu was aan het trainen met Tatsu in het bos en hij zag Sapphire bij het meertje zitten. Hij liep stilletjes op haar af en hurkte achter haar. Hij dacht even aan een manier om haar op te merken dat hij er was en herinnerde dat hij zijn ketting aan haar had gegeven. Hij voerde de ketting wat energie waardoor deze begon op te lichten. Vervolgens sprong Tatsu blaffend richting Lola. "Fijn, daar gaat mijn verassingselement." lachte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:18

Sapphire zat rustig aan het water en hoorde Lola zachtjes hijgen, omdat de zon zo fel scheen op haar vacht. En haar vacht was gelukkig erg dik. Sapphire keek naar de zon en schrok op toen een hond opeens begon te blaffen. Kort daarvoor zag ze ook dat haar ketting een soort lichtje maakte. "Fijn, daar gaat mijn verassingselement'', lachte Ryuu en Sapphire keek geschrokken achterom. Ze grijnsde warm naar Ryuu. Ze had hem erg gemist, alhoewel ze dat niet echt tegenover anderen liet merken. Maar tegen Ryuu wel. 'Ik heb je gemist', zei Sapphire terwijl ze hem even omhelsde. Toen ze terugdacht aan de zoen en aan hoe Faith toen reageerde, grinnikte ze stilletjes. Dat was echt een gênant moment geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:32

Ontving de knuffel warm. "Ik jou ook." Hij trok haar rustig van zich weg en keek naar het water. "Zullen we meteen beginnen?" Hij keek even rond in de omgeving en keek toen terug naar Sapphire. "Waarom beginnen we niet met een schijngevecht? Jij mag kiezen welk element ik zal gebruiken." Hij liet 7 objecten in de lucht voor hem hangen, elk stelden ze een element voor. Er was een kleine aangestoken kaars, een bol van ijs, een blad, een steentje en een lege ruimte (Lucht) in het midden. Hij zou haar nog een keus kunnen hebben gegeven tussen licht en duister, maar hij die nog nooit in gevecht gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimema okt 25 2010, 07:31

"Ik jou ook'', zei Ryuu en net toen Sapphire zich weer terug wilde verwijderen van hem, zorgde Ryuu daar al zachtjes voor. Ze keek hem even glimlachend aan. "Zullen we meteen beginnen?", vroeg Ryuu en Sapphire sprong in het rond. 'Mij goed! Mij goed!', riep ze lachend uit. "Waarom beginnen we niet met een schijngevecht? Jij mag kiezen welk element ik zal gebruiken'', zei Ryuu en Sapphire dacht na. 'Doe mij maar een goede uitdagend. Hmm..', zei Sapphire. Ze dacht na. Eigenlijk waren alle elementen wel uitdagend. 'Doe maar aarde', zei Sapphire toen grijnzend. Ze deed een paar stappen achteruit, zodat er een ruimte tussen hun in kwam. Ze liet een klein schildje komen, wat ze meteen weer wegdeed. 'Klaar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu
.
.
Ryuu

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 103
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimema okt 25 2010, 13:41

Ryuu nam een vechthouding waarin zijn voorste been opgetrokken was. Hij deed een arm naar voren en naar onder, en de ander deed hij naar achter en naar boven. "Begin!" Hij begon met een simpele aanval. Hij legde zijn voet neer bewoog zijn armen in contra-beweging over de grond. Hierdoor kwamen 2 punten naast elkaar uit de grond geschoten, die op Sapphire gemikt waren. Hij sprong lichtjes en viel op zijn handen, die een aardschok stuurde, waardoor er randen van aarde om haar benen kwamen, die haar zouden proberen vast te houden voor de aanval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitimema okt 25 2010, 16:54

Ryuu deed een soort rare beweging, nou ja, Sapphire omschreef het maar als een vechthouding en riep toen: ''Begin!'' Zijn voet ging tegen de grond, terwijl zijn armen een beetje heen en weer gingen. Aangezien Sapphire nog nooit aarde had gezien, of de magie had gezien, was dit nieuw voor haar. Ryuu en sprong en viel op zijn handen en Sapphire voelde een soort schrok door de grond heengaan. Sapphire keek rond. Ging er nu iets komen of zo? Opeens kwamen er een paar randen van aarde om haar heen. Sapphire dacht na. Laten bevriezen? Sapphire liet een grote vloedgolf tegen de randen van aarde gaan en voor deze weer terugging naar het water, maakte ze het ijs. Ze balde haar vuist en de randen aan haar benen gingen kapot. Sapphire riep een halt tot deze splinters, maakte een zwaai met haar armen en stuurde de splinters richting Ryuu. Ze kon ze nog altijd terugtrekken als zij dat wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Samen met Ryuu UTL8oxA PROFILE
Samen met Ryuu UTL8oxA MAGICIAN

Samen met Ryuu Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Ryuu   Samen met Ryuu Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Samen met Ryuu

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Diva
» Samen met Tomari
» Ryuu Gogyou

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-