PortalIndexTomari Reaper HpD5UwnTomari Reaper 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Tomari Reaper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ashley
.
.
Ashley

Tomari Reaper UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Tomari Reaper UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Tomari Reaper Empty
BerichtOnderwerp: Tomari Reaper   Tomari Reaper Icon_minitimema okt 25 2010, 19:34

Hey iedereen, ik wou me ff voorstellen zodat iedereen weet wie ik ben

Ik ben een jongen
Ik heet Tomari Reaper
Ik heb geen doopnaam of tweede naam of iets dergelijks
Ik ben 16 jaar oud
Ik ben op 5 september jarig
Mijn vader komt van Erd, Mijn moeder van Puffoon
Mijn Magie is een combinatie tussen Erd en Puffoon
Ik ben over het hele stelsel opgegroeid sinds mijn ouders beide constant reizen
Ik zie eruit zoals mijn avatar hier onder toont
Ik heb een klein zusje van 12, Daisuki genaamd (ook op Starshine leerlinge)
Ik heb sinds kort een vossenwelpje als huisdier, Toki genaamt
Mijn grootste krachten zijn eerlijkheid (hoewel dat ook soms een zwakte is) en betrouwbaarheid
Mijn grootste angst is totale eenzaamheid

Achtergrondinformatie:

Geboren tijdens de tweede huwelijksreis van zijn ouders is het moeilijk te bepalen welke planeet Tomari zijn geboorteplaneet moet noemen.
Zijn ouders ginnen echter vrij snel na zijn geboorte uit elkaar, de redenen hiervoor verschillen per gesprek, van werkomstandigheden tot het uit elkaar groeien van de liefde voor elkaar.
Als resultaat is de jeugd van Tomari zeer instabiel geweest.
Het constante reizen hielp hier ook niet aan mee, dit heeft er ook voor gezorgt dat het extreem moeilijk voor hem was sociale contacten op te bouwen, waardoor hij later een angst voor eenzaamheid zou ontwikkelen.
Later kreeg Tomari nog een zusje door enkele uitspattingen van zijn vader die hij liefkosend 'terugkerende liefde' noemde, maar wat later echter enkel een drang tot aandacht bleek te zijn.
Tot voor kort kregen zowel Tomari als zijn zusje thuisscholing, betaald door hun vader (deze reisde ook mee met hun moeder).
Dit hield echter op toen de vader enkele "terloopse ontmoetingen" kreeg met enkele mensen van Shadra, die later deel bleken te zijn van de bekende Suasama groep. Tijdens de laatste hiervan was de vader van Tomari vermoord voor zijn ogen waarna er een goedje in Tomari gespoten werd en hij voor dood werd achtergelaten. Hij had het echter overleefd en heeft daar een demonen-teken op zijn arm aan overgehouden. daarover heeft hij meestal een lint gebonden met spreuken dat de verspreiding van het 'Demonenbloed' tegen moet gaan al geloofd hij daar zelf niet zo in.
Tomari verwerkte de dood van zijn vader echter door een look van een rebelleerende tiener op te zetten, terwijl zijn zusje bij hun moeder in huis terug wordt genomen (pas later is ook zij naar Starshine gekomen). Hierna is hij echter weer overgestapt op zijn normale nette look omdat hij er achter kwam dat hij zijn gevoelens toch niet kon weg-acteren.
Tomari krijgt in de weken tussen de inschrijving bij Starshine Academy last van angstaanvallen door zijn angst voor eenzaamheid en koopt een huisdier als gezelschap, een vossenwelp dat hij Toki noemt.


Krachten:

dacht dat dit mischien wel leuk was om te weten Smile
Kan aura's lezen
Kan energie waarnemen (voelen) op afstand (tot ongeveer 50 meter)
Kan gevoelens van andere mensen voelen (afstand is afhankelijk van de persoon en hoe sterk de gevoelens zijn)
Kan alle elementen in principe gebruiken, hoewel de een beter dan de ander
Kan goed omgaan met bijna alle dieren (vertrouwen hem op een of andere manier automatisch tenzij anders getraint of wolven)
Kan zijn eigen krachten voor korte tijd versterken hoewel dat een grote impact heeft op zijn lichaam en daarna altijd minstens een paar dagen in bed moet blijven (ga ik waarschijnlijk dus nooit gebruiken XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tomari Reaper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Tomari
» Tomari en Lynn
» Gefeliciteerd, Tomari!
» | Hei | | The Black Reaper |
» wedstrijdje Tomari & Rosalie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Wood Magicians-