PortalIndexSwimming ||Rhine|| - Pagina 4 HpD5UwnSwimming ||Rhine|| - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 04 2012, 23:28

"Ik ben de liefheid zelve ik weet het" zei hij met een opgeheven hoofd met zijn kin in de lucht. Ze draaide met haar ogen,mannen en hun ego's ook. Maar bij hem vond ze het wel schattig. Ja boos blijven op hem ging niet. En hij wis dat donders goed ze had zo het vermoeden dat hij daar nogal vaak misbruik van maakte. Maar ja dat was ook iets typisch mannelijks. Hij kwam boven en hij zwom naar de rand. Hij keek haar aan en sprong er uit "Jij dreigt me ermee maatregelen te treffen, geen kusjes meer voor jou... Rhine Lafee." Hij kruiste zijn armen en hij keek geïrriteerd. Ze liep naar hem toe en ze draaide verleidelijk om hem heen als een krolse kat. Ben je nu boos op me omdat ik één keertje tegen je win? Vroeg ze met een smexy stem een een zielige puppy blik. Ze draaide zich zielig van hem weg waar ze fake tranen begon te huilen die er heel echt uitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 04 2012, 23:44

"Ik ben de liefheid zelve ik weet het" zei hij met een opgeheven hoofd met zijn kin in de lucht. Ze draaide met haar ogen,mannen en hun ego's ook. Hij had een groot ego en dat wist hij goed genoeg. Hij maakte natuurlijk soms misbruik van het feit dat ze nooit boos op hem kon zijn. Hij kwam boven en hij zwom naar de rand. Hij keek haar aan en sprong er uit "Jij dreigt me ermee maatregelen te treffen, geen kusjes meer voor jou... Rhine Lafee." Hij kruiste zijn armen en hij keek geïrriteerd. Ze liep naar hem toe en ze draaide verleidelijk om hem heen als een krolse kat. "Ben je nu boos op me omdat ik één keertje tegen je win?" Vroeg ze met een smexy stem een een zielige puppy blik. Ze draaide zich zielig van hem weg waar ze begon te huilen, net echt, maar hij trapte er niet in. "Ooh arme schat ga je nu huilen?" Hij keek haar geamuseerd aan en hij draaide haar om en kuste haar liefdevol. "Ik kan ook niet boos op je worden, dat weet je lieverd, je weet gewoon dat ik dat niet kan." Hij keek haar glimlachend aan en omhelsde haar en hij grijnsde. Nu zou ze vast denken dat hij haar wou opbeuren, terwijl hij goed genoeg wist dat ze hem aan het trollen was. Hij kende haar daar nu al goed genoeg voor om te weten wat echt is wat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 04 2012, 23:54

"Ooh arme schat ga je nu huilen?" Hij keek haar geamuseerd aan en hij draaide haar om en kuste haar liefdevol. jeej dat leuk er meer op. Ze kustte hem eerst terughoudend maar daarna vurig en hongerig. Wat was dit toch een leuk tijdverdrijf. "Ik kan ook niet boos op je worden, dat weet je lieverd, je weet gewoon dat ik dat niet kan." Hij keek haar glimlachend aan en omhelsde haar en hij grijnsde. Ze had wel door dat hij haar niet had geloofd na zijn truc van net hield ze hem beter in de gaten en ze zag gewon dat hij haar net zo fake trooste als haar tranen waren geweest. Maaar ze zei er niets van dit vond ze niet erg ze vond het zelfs heel leuk. Ik heb nog meer kusjes nodig om mijn verdriet te verwerken. Zei ze met een pruillipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 00:00

"Ooh arme schat ga je nu huilen?" Hij keek haar geamuseerd aan en hij draaide haar om en kuste haar liefdevol. Dit leek ze heel leuk te vinden dus hij deed verder, ze kuste terughoudend maar dan opeens weer vurig en hongerig. Dit was eigenlijk best leuk. "Ik kan ook niet boos op je worden, dat weet je lieverd, je weet gewoon dat ik dat niet kan." Hij keek haar glimlachend aan en omhelsde haar en hij grijnsde. Ze had blijkbaar door dat hij even hard fakete als zij dat deed maar hij had er lol in net zoals zij vast. Hij grijnsde breed en hij sloot zijn ogen eventjes, dan zei ze met een pruillipje: "Ik heb nog meer kusjes nodig om mijn verdriet te verwerken." Aahw, hoe lief, ze wou nog meer kusjes. HIj kuste haar nogmaals en zei dan met een geamuseerde stem. "Ik heb nog zin om je zo een hondenkoekje te geven ofzo met al die pruillipjes van je en je puppyoogjes. Jij hebt gewoon nood aan een hondenkoekje." Hij keek haar geamuseerd aan. Hij daagde haar uit en dat zag je gewoon. Hij kruistte zijn armen en hij keek haar afwachtend aan. Hoe zou ze hierop reageren? Boos? Geamuseerd? Geïrriteerd? Het enigste wat hij kon doen nu is afwachten, wachten op haar reactie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 00:14

HIj kuste haar nogmaals en zei dan met een geamuseerde stem. "Ik heb nog zin om je zo een hondenkoekje te geven ofzo met al die pruillipjes van je en je puppyoogjes. Jij hebt gewoon nood aan een hondenkoekje." Hij keek haar geamuseerd aan. Ze keek hem aan met een sereen gezicht ze verklapte nog geen enkele emotie. Hij daagde haar uit en dat zag je gewoon. Hij kruistte zijn armen en hij keek haar afwachtend aan. Ze deed een stap bij hem vandaan en ze werd even haar andere vorm ze legde zich neer en ze rolde even om voor ze weer mens werd en haar armen om zijn nek sloeg haar lippen zochten zich een weg naar zijn oor. Die met kip smaak zouden fijn zijn schat. En wat wil je een lekker veldmuisje, ssssssssssssmexy ding van me. Zei ze op een geamusseerde toon terwijl ze de s klank van een slang immiteerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 10:00

HIj kuste haar nogmaals en zei dan met een geamuseerde stem. "Ik heb nog zin om je zo een hondenkoekje te geven ofzo met al die pruillipjes van je en je puppyoogjes. Jij hebt gewoon nood aan een hondenkoekje." Hij keek haar geamuseerd aan. Ze keek hem aan met een sereen gezicht ze verklapte nog geen enkele emotie, dat irriteerde hem, ze moest emotie tonen en dat deed ze niet. Hij daagde haar uit en dat zag je gewoon. Hij kruistte zijn armen en hij keek haar afwachtend aan. Ze deed een stap bij hem vandaan en ze werd even haar andere vorm ze legde zich neer en ze rolde even om voor ze weer mens werd en haar armen om zijn nek sloeg haar lippen zochten zich een weg naar zijn oor. "Die met kip smaak zouden fijn zijn schat. En wat wil je een lekker veldmuisje, ssssssssssssmexy ding van me." Zei ze op een geamusseerde toon terwijl ze de s klank van een slang immiteerde. "Hmm even denken, natuurlijk kan ik altijd naar kip sssssmaken als je wensssssst lieverd, of naar veldmuisssssss." Hij grijnsde en kuste haar kaak. Hij deed gewoon zijn slangenstem na en begon te sissen, terwijl hij breed grijnsde. Hij sloot zijn ogen en omhelsde haar. "Ik ben echt gelukkig, ik kan hat haast niet geloven Rhine" zei hij zachtjes terwijl hij even nadacht. Ja, zij was de eerste die hem zo gelukkig zag, niemand had hem ooit zo eerder gezien. "Ik was trouwens al verliefd op je die ene regenachtige dag dat je Freddy in de modder had geduwd." Hij keek haar wat beschaamd aan "Ik schaam me er wel voor sinds ik niet geloofde in liefde op het eerste gezicht, maar toen jij in m'n leven kwam veranderde dat allemaal."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 11:52

"Hmm even denken, natuurlijk kan ik altijd naar kip sssssmaken als je wensssssst lieverd, of naar veldmuisssssss." Hij grijnsde en kuste haar kaak. Hij deed gewoon zijn slangenstem na en begon te sissen, terwijl hij breed grijnsde. Hij sloot zijn ogen en omhelsde haar. Ze moest er door lachen zoveel lol had ze met Sasori nooit gehad. Oké hij was een echte schat en hij deed altijd zijn best maar wat er niet was was er nu eenmaal niet. Ze waren gewoon niet voor elkaar voorbestemd geweest"Ik ben echt gelukkig, ik kan hat haast niet geloven Rhine" zei hij zachtjes. Zo voel ik me ook Sasori. Het is sasori nooit gelukt om me zo blij te maken. "Ik was trouwens al verliefd op je die ene regenachtige dag dat je Freddy in de modder had geduwd." Hij keek haar wat beschaamd aan. Ze begon te blozen. Ja die dag was nogal hectosch geweest. "Ik schaam me er wel voor sinds ik niet geloofde in liefde op het eerste gezicht, maar toen jij in m'n leven kwam veranderde dat allemaal." Ze wist waar hij over sprak. Ik moet je ook wat bekennen al van de eerste keer dat ik je zag had ik een vreemd gevoel bij je. Ik dacht eerst dat ik je gewoon fascinerend vond maar nu begrijp ik dat mijn hart me toen al iets probeerde duidelijk te maken. Zei ze zachtjes. Ja ze had die gevoelens toen verbannen maar nu was ze blij dat ze die weg had gevolgd dat ze had geluisterd naar haar hart die het al die tijd al wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 20:38

"Hmm even denken, natuurlijk kan ik altijd naar kip sssssmaken als je wensssssst lieverd, of naar veldmuisssssss." Hij grijnsde en kuste haar kaak. Hij deed gewoon zijn slangenstem na en begon te sissen, terwijl hij breed grijnsde. Hij sloot zijn ogen en omhelsde haar. Ze moest er door lachen, ze had lol en dat deed hem glimlachen. "Ik ben echt gelukkig, ik kan hat haast niet geloven Rhine" zei hij zachtjes. "Zo voel ik me ook Sasori. Het is sasori nooit gelukt om me zo blij te maken. "
"Één simpel vraagje, sinds wanneer heet ik Sasori? Is dat mijn nieuwe bijnaam ofzo?" vroeg Sasuke met opgetrokken wenkbrauw. "Ik was trouwens al verliefd op je die ene regenachtige dag dat je Freddy in de modder had geduwd." Hij keek haar wat beschaamd aan. Ze begon te blozen. "Ik moet je ook wat bekennen al van de eerste keer dat ik je zag had ik een vreemd gevoel bij je. Ik dacht eerst dat ik je gewoon fascinerend vond maar nu begrijp ik dat mijn hart me toen al iets probeerde duidelijk te maken. "Zei ze zachtjes. "Blijkbaar" zei hij zachtjes. Hij keek voor zich uit en hij zuchtte even diep, dat had hij eventjes nodig. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij sloot eventjes zijn ogen terwijl hij met zijn lippen haar nek kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 20:44

"Één simpel vraagje, sinds wanneer heet ik Sasori? Is dat mijn nieuwe bijnaam ofzo?" vroeg Sasuke met opgetrokken wenkbrauw. Haar wangen kleurde meteen rood en ze draaide haar hoofd lichtjes weg. Heel slim om je vriendje de naam van je ex te geven, go Rhine! Weer een puntje op het je-bent-een-domme-gans-bord. Ze schaamde zich diep hoe dom had ze kunnen zijn? Ze kreeg even niets meer uit haar keel. "Blijkbaar" zei hij zachtjes. Hij keek voor zich uit en hij zuchtte even diep, dat had hij eventjes nodig. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij sloot eventjes zijn ogen terwijl hij met zijn lippen haar nek kuste. Ze streelde zachtjes over zijn rug en ze sloot haar ogen genietend van zijn warme lippen in haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 20:53

Één simpel vraagje, sinds wanneer heet ik Sasori? Is dat mijn nieuwe bijnaam ofzo?" vroeg Sasuke met opgetrokken wenkbrauw. "Ik was trouwens al verliefd op je die ene regenachtige dag dat je Freddy in de modder had geduwd." Hij keek haar wat beschaamd aan. Ze begon te blozen. "Ik moet je ook wat bekennen al van de eerste keer dat ik je zag had ik een vreemd gevoel bij je. Ik dacht eerst dat ik je gewoon fascinerend vond maar nu begrijp ik dat mijn hart me toen al iets probeerde duidelijk te maken. "Zei ze zachtjes. "Blijkbaar" zei hij zachtjes. Hij keek voor zich uit en hij zuchtte even diep, dat had hij eventjes nodig. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij sloot eventjes zijn ogen terwijl hij met zijn lippen haar nek kuste. Hij zei voor de rest niets meer, zijn daden deden het hem. Hij ging met zijn natte handen over haar rug en kriebelde daar eventjes. Hij keek haar even aan en dan naderde hij met zijn hoofd dat van haar. Hij raakte met zijn lippen haar kaak en dan raakte hij met zijn lippen haar mond. "Ik kan niet beschrijven hoe graag ik je zie Rhine, dat is gewoon... Onmogelijk." Hij omhelsde haar en zei dan vervolgens. "Maar als je iets niet graag hebt dan moet je dat gewoon zeggen, dan hou ik daar rekening mee lieverd." Hij keek haar met zijn pekzwarte ogen aan. Hopend dat ze het zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 21:02

Hij ging met zijn natte handen over haar rug en kriebelde daar eventjes. Ze gennoot ervan. Hij hoefde niets te zeggen zijn daden deden meer dan genoeg en als hij haar kietelde op haar rug werd ze helemaal slapjes. Hij keek haar even aan en dan naderde hij met zijn hoofd dat van haar. Hij raakte met zijn lippen haar kaak en dan raakte hij met zijn lippen haar mond. Ze sloot haar ogen van exthase tot hij begon te spreken langzaam opende ze haar blauwe ogen weer en keek ze hem aan met die verliefde sparkeling in haar ogen. "Ik kan niet beschrijven hoe graag ik je zie Rhine, dat is gewoon... Onmogelijk." Hij omhelsde haar. Ja ze begreep hoe hij zich voelde want zij had precies datzelfde gevoel. Ze had van Sasori gehouden echt gehouden maar dit gevoel was anders, sterker een liefde die ze bij hem nooit had ervaren. "Maar als je iets niet graag hebt dan moet je dat gewoon zeggen, dan hou ik daar rekening mee lieverd." Hij keek haar met zijn pekzwarte ogen aan. Ze knikte. Dat beloof ik schat als jij dat ook doet. Zeg me wanneer ik iets fouts doe... Zei ze zachtjes voor ze zich nog meer tegen zijn natte huid aandrukte zelfs nu was hij nog warmer dan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 22:02

Hij ging met zijn natte handen over haar rug en kriebelde daar eventjes. Ze gennoot ervan. Hij hoefde niets te zeggen zijn daden deden meer dan genoeg en als hij haar kietelde op haar rug werd ze helemaal slapjes. Hij keek haar even aan en dan naderde hij met zijn hoofd dat van haar. Hij raakte met zijn lippen haar kaak en dan raakte hij met zijn lippen haar mond. Ze sloot haar ogen van exthase tot hij begon te spreken langzaam opende ze haar blauwe ogen weer en keek ze hem aan met die verliefde sparkeling in haar ogen. "Ik kan niet beschrijven hoe graag ik je zie Rhine, dat is gewoon... Onmogelijk." Hij omhelsde haar. Hopend dat ze het begreep, daar was hij bang voor, dat ze hem niet begreep. "Maar als je iets niet graag hebt dan moet je dat gewoon zeggen, dan hou ik daar rekening mee lieverd." Hij keek haar met zijn pekzwarte ogen aan. Ze knikte. Dat beloof ik schat als jij dat ook doet. "Zeg me wanneer ik iets fouts doe..." Zei ze zachtjes voor ze zich nog meer tegen zijn natte huid aandrukte. Hij glimlachte "dat zal ik doen lieverd, al betwijfel ik het of je ooit iets verkeerd kan doen in mijn leven lieverd." Hij keek haar met een glimlach aan. "You are my most precious treasure love." Met een glimlach kuste hij haar nogmaals. Hij legde zijn hoofd weer op haar schouder en hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 22:15

Hij glimlachte "dat zal ik doen lieverd, al betwijfel ik het of je ooit iets verkeerd kan doen in mijn leven lieverd." Hij keek haar met een glimlach aan. Ze was gevleid door zijn woorden maar toch schuddde ze zachtjes haar hoofd. "Als iemand perfect zoals jij zelfs kleine foutjes kan maken dan is het hoogst waarschijnlijk dat iemand zoals ik blunders maak schat. Zei ze zachtjes. Hij moest haar niet als een perfect iets zien want dat was ze niet. "You are my most precious treasure love." Met een glimlach kuste hij haar nogmaals. Hij legde zijn hoofd weer op haar schouder en hij sloot zijn ogen. Ze aaide over zijn hoofd. Hij wist toch altijd zulke mooie dingen te zeggen dingen die zij noooit over haar lippen kreeg ze wist niet hoe het kwam ze wist zich nooit goed uit te drukken met woorden bang dat ze iets stoms zou zeggen ze bleef bij hem staan in zijn omhelzing haar ogen gesloten. Sasuke? Mag ik bij jouw slapen vannacht Vroeg ze zachtjes en twijfelend. Ze sliep liever bij hem dan voelde ze zich minder duister.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 22:24

Hij glimlachte "dat zal ik doen lieverd, al betwijfel ik het of je ooit iets verkeerd kan doen in mijn leven lieverd." Hij keek haar met een glimlach aan. Ze was gevleid door zijn woorden maar toch schuddde ze zachtjes haar hoofd. "Als iemand perfect zoals jij zelfs kleine foutjes kan maken dan is het hoogst waarschijnlijk dat iemand zoals ik blunders maak schat." Zei ze zachtjes. Sasuke grijnsde, "Je hebt nog niets verkeerd gedaan bij mij lieverd." Met een gelukzalige glimlach keek hij haar aan. "You are my most precious treasure love." Met een glimlach kuste hij haar nogmaals. Hij legde zijn hoofd weer op haar schouder en hij sloot zijn ogen. Ze aaide over zijn hoofd. Zij was zijn schat, een schat die hij met zijn leven zou bewaken. Als hij je een schat noemde dan betekende dat wel dat hij voor je gekozen had. "Sasuke? Mag ik bij jouw slapen vannacht" Vroeg ze zachtjes en twijfelend. Sasuke keek haar met grote ogen aan, "Ehm... natuurlijk als je dat wilt is dat goed voor me lieverd." Hij keek haar een beetje vragend aan, ze wou opeens heel graag bij hem slapen. Wat was ze van plan, soms snapte hij haar niet goed. "Mag ik je rede weten schatje?" Hij wou het echt graag weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 05 2012, 22:37

"Je hebt nog niets verkeerd gedaan bij mij lieverd." Met een gelukzalige glimlach keek hij haar aan. Nu keek ze hem verbaasd aan. Vond hij dat ze nog niets verkeerds had gedaan? En die slang dan? Die reactie toen hij voor het eerst zijn demonen kant liet zien, het lange wachten voor ze duidelijk maakte dat ze hem koos. Vond hij dat dan niet erg? Hij was nog veel beter dan ze had gedacht hij was veel te goed voor een mens hij leek wel één of andere griekse god. Ze vond het niet erg dat hij haar zijn schat noemde ze voelde het niet aan alsof hij zich als haar bezit zag nee ze wist wat hij ermee bedoelde en ze kon het alleen maar onsettend lief vinden. Sasuke keek haar met grote ogen aan, "Ehm... natuurlijk als je dat wilt is dat goed voor me lieverd." Hij keek haar een beetje vragend aan. Ze glimlachtte heel lichtjes. "Mag ik je rede weten schatje?" Ze keek even naar de grond. Je gaat het waarschijnlijk belachelijk vinden maar als ik bij jouw lig voel ik me veel beter. Dan heb ik geen last van duistere gedachten of nachtmerries van mijn verleden. Bekende ze op een beschaamde toon. Ja het klonk mischien heel idioot uit de mond van een meisje dat nooit bang was maar dat was wel de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitimema aug 06 2012, 13:29

Je hebt nog niets verkeerd gedaan bij mij lieverd." Met een gelukzalige glimlach keek hij haar aan. Nu keek ze hem verbaasd aan. Sasuke keek haar met grote ogen aan, "Ehm... natuurlijk als je dat wilt is dat goed voor me lieverd." Hij keek haar een beetje vragend aan. Ze glimlachtte heel lichtjes. "Mag ik je rede weten schatje?" Ze keek even naar de grond. "Je gaat het waarschijnlijk belachelijk vinden maar als ik bij jouw lig voel ik me veel beter. Dan heb ik geen last van duistere gedachten of nachtmerries van mijn verleden." Bekende ze op een beschaamde toon. Sasuke omhelsde haar en zei zachtjes, ik vind het niet erg lieverd, ik vin het niet belachelijk. Ik wil je beschermen, dus dan doen we dat. Dan zullen we maar best nu al vertrekken want het word laat" zei hij en hij stond op. Hij trok Rhine mee recht en hij grijnsde. "Ik ga mijn kamer dan wat ordenen, pak jij je spulletjes in die je nodig hebt. Ik zorg ook voor het avondeten." Hij keek haar met een glimlach aan en kuste haar. Hij liep langzaamaan naar zijn kamer. Hopend dat ze natuurlijk snel weer bij hem was.

(maak jij nieuw topic? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Swimming...
» Swimming With A Dragon.
» || Swimming with a good friend ||
» What did he do? (Rhine)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-