PortalIndexSwimming ||Rhine|| HpD5UwnSwimming ||Rhine|| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:54

Het was weer zalig weer. De zon scheen, er was een wind en Sasuke die had zin om te zwemmen. Hij deed zijn shirt uit want hij had gewoon zijn zwemshort al aangedaan. Hij sprong in het meer en hij dook zo diep hij kon. Ja hij genoot van het frisse water. Het verhelderde zijn geest. Hij was zonder Rhine begonnen met zwemmen dus dat was misschien wat gemeen, maar dat kon hem eventjes niet schelen. Hij zwom weer naar boven en hij schudde zijn kapsel wat droger. Zijn haren waren weer nat, misschien had hij niet moeten douchen. Hij zwom naar de kant en zette zich op de rand neer. Verveeld keek hij voor zich uit en geeuwde eens. Ja hij was best nog moe maar dat maakte niet uit. Hij legde zich neer en hij sloot zijn ogen. Snel viel hij gewoonweg in slaap. Eventjes later werd hij weer wakker maar hij hield zijn ogen gesloten en deed alsof hij sliep want hij wou nadenken, Rhine was nog niet gearriveerd. Ze moest haar vast nog opmaken ofzo, dat deden alle meisjes toch? Dat dacht hij toch allesinds en Rhine zag er zo'n meisje uit, maar hij hield van haar zoals ze was dus ze moest zich niet persé opmaken voor hem om er prachtig uit te zien. Hij was gelukkig, ook al zei ze soms verkeerde dingen, hij was gelukkig met haar. Hij wreef over zijn buik en voelde bijna geen sixpack meer en hij zuchtte diep. Misschien kon hij later wat trainen want hij moest echt terug aan zijn spieren werken. Hij had de laatste tijd alleen maar gezwommen. Langzaam zette hij zich recht en hij dook weer in het water. Het water was altijd fijn. Hij draaide zich om en een schim naderde het meer. Rhine was er eindelijk. "Hey waarom duurde dat zo lang?" zei hij met een geamuseerde grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 20:39

Rhine was vrij snel omgekleed maar toen bedacht ze zich ineens iets normaal had ze nu vuurmagie les van Savador en ze wilde hem beslist niet tegen het lijf lopen met haar gespeibel maar ze kon ook niet langs de westelijke gang gaan want daar had Sasori rond deze tijd les. Ze plofte weer neer op bed hoe kon ze het beste gaan? Ze wilde geen van beide tegen het lijf lopen maar ze wilde Sasuke ook niet laten zitten. Er moest toch een manier zijn? Een briesje liet haar haar even opvliegen ze keek achter zich naar het raam. Dat was het de daken! Ze waren niet zo moeilijk om te beklimmen en als ze zich niet vergistte was er een lager gelegen dak. Rhine vlocht haar haar even zodat het niet in de weg zat voor ze door het raam kroop en zich op de daken begeefde. Een paar leerlingen zagen haar door de ramen en keken haar met grote ogen aan Rhine grijnsde alleen maar ja daar was de rand van het schoolterrein. Ze stond op de rand van het dak dat blijkbaar toch hoger was dan dat ze had gedacht. Ze veerde even door haar benen en sprong ze kwam met een plof neer en ze vervolgde haar tocht naar het meer. Al snel zag ze een al reeds natte Sasuke aan het meer liggen ze kwam dichterbij en ze ploftte langs hem neer. Hij zag er echt heel lekker uit nu zijn huid glansde door hat water. "Hey waarom duurde dat zo lang?" zei hij met een geamuseerde grijns. Ze grijnsde en bloosde een beetje. De route via het dak is nogal lang... Zei ze haar hoofd werd steeds roder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 20:57

Ze moest haar vast nog opmaken ofzo, dat deden alle meisjes toch? Dat dacht hij toch allesinds en Rhine zag er zo'n meisje uit, maar hij hield van haar zoals ze was dus ze moest zich niet persé opmaken voor hem om er prachtig uit te zien. Hij was gelukkig, ook al zei ze soms verkeerde dingen, hij was gelukkig met haar. Hij wreef over zijn buik en voelde bijna geen sixpack meer en hij zuchtte diep. Misschien kon hij later wat trainen want hij moest echt terug aan zijn spieren werken. Hij had de laatste tijd alleen maar gezwommen. Langzaam zette hij zich recht en hij dook weer in het water. Het water was altijd fijn. Hij draaide zich om en een schim naderde het meer. Rhine was er eindelijk. "Hey waarom duurde dat zo lang?" zei hij met een geamuseerde grijns. Ze grijnsde en bloosde een beetje. De route via het dak is nogal lang... Zei ze haar hoofd werd steeds roder. "Waarom bloos je nu lieverd?" zei hij zachtjes. Hij zette zich recht en rekte zich uit. "Dit is nu mijn favoriete plekje" zei hij zachtjes en hij gaf haar een kus op haar kaak. Eens zien hoe ze daar op zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 21:09

"Waarom bloos je nu lieverd?" zei hij zachtjes. Omdat het best beschaamend is dat ik zo laat ben om zo'n domme reden.Zei ze al wat rustiger. Ze keek hem aan. Hij zette zich recht en rekte zich uit. "Dit is nu mijn favoriete plekje" zei hij zachtjes en hij gaf haar een kus op haar kaak. Ze keek even rond met een glimlach op haar gezicht. het meer was een leuke plek het was hier ontspannend. Ik begrijp wel waarom dit je lievelingsplekje is. Zei ze voor ze hem een zoen gaf op zijn voctige lippen. Ze trok haar jurk over haar uit zodat ze alleen in haar bikini zat ze keek hem aan en ze aaide even door zijn natte haar. Ga je nog mee het water in of heb je al genoeg gezwommen voor vandaag? Vroeg ze met een glimlach en een schuin hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 21:19

"Waarom bloos je nu lieverd?" zei hij zachtjes. "Omdat het best beschaamend is dat ik zo laat ben om zo'n domme reden."Zei ze al wat rustiger. "Goh, je wou Sasori mijden, ik denk dat dat je rede is lieverd. Dus ik begrijp het" zei hij met een glimlach. Ze keek hem aan. Hij zette zich recht en rekte zich uit. "Dit is nu mijn favoriete plekje" zei hij zachtjes en hij gaf haar een kus op haar kaak. Ze keek even rond met een glimlach op haar gezicht. het meer was een leuke plek het was hier ontspannend. Ik begrijp wel waarom dit je lievelingsplekje is. Zei ze voor ze hem een zoen gaf op zijn voctige lippen. Ze trok haar jurk over haar uit zodat ze alleen in haar bikini zat ze keek hem aan en ze aaide even door zijn natte haar. "Ga je nog mee het water in of heb je al genoeg gezwommen voor vandaag?" Vroeg ze met een glimlach en een schuin hoofd. Sasuke dook er in "Ik heb nog niet genoeg gezwommen hoor, ik heb nog niet met jou gezwommen" zei hij met een glimlach. Hij dook weer naar beneden en dan weer naar boven. Met een elegante beweging voor mannen dan, sprong hij uit het water en stond hij op land. Hi strekte zijn arm voor zich en pakte zijn pols vast met zijn andere hand "Chidori" mompelde hij en zijn hand dat helemaal uitgestrekt was begon elektriciteit te genereren. Met een tevreden gezicht keek hij ernaar en hij keek dan eventjes naar Rhine en hij dook weer het water in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 21:43

"Goh, je wou Sasori mijden, ik denk dat dat je rede is lieverd. Dus ik begrijp het" zei hij met een glimlach. En Savador ook, ik heb normaal nu les van hem Bekende ze met een grijns. Sasuke dook er in "Ik heb nog niet genoeg gezwommen hoor, ik heb nog niet met jou gezwommen" zei hij met een glimlach. Hij dook weer naar beneden en dan weer naar boven. Met een elegante beweging voor mannen dan, sprong hij uit het water en stond hij op land. Vreemd genoeg moest ze nu aan een dolfijn denken zo sierlijk en soepel deed hij alles. Hi strekte zijn arm voor zich en pakte zijn pols vast met zijn andere hand "Chidori" mompelde hij en zijn hand dat helemaal uitgestrekt was begon elektriciteit te genereren. Ze keek er lichtelijk verbaasd naar. Met een tevreden gezicht keek hij ernaar en hij keek dan eventjes naar Rhine en hij dook weer het water in. Nu dook Rhine ook het water in haar armen voor haar hoofd tot ze de bodem raakte. Ze kwam glimlachend boven water. Ze zag dat hij ook boven watr was maar mt zijn rug naar haar toestond. Ze grijnsde en ze dook weer onder water voor ze recht achter hem boven kwam en op zijn rug sprong, ze drukte een zoen op zijn wang. Hebbes Riep ze triomfantelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 21:55

"Goh, je wou Sasori mijden, ik denk dat dat je rede is lieverd. Dus ik begrijp het" zei hij met een glimlach. En Savador ook, ik heb normaal nu les van hem Bekende ze met een grijns. Sasuke dook er in "Ik heb nog niet genoeg gezwommen hoor, ik heb nog niet met jou gezwommen" zei hij met een glimlach. Hij dook weer naar beneden en dan weer naar boven. Met een elegante beweging voor mannen dan, sprong hij uit het water en stond hij op land. Hi strekte zijn arm voor zich en pakte zijn pols vast met zijn andere hand "Chidori" mompelde hij en zijn hand dat helemaal uitgestrekt was begon elektriciteit te genereren. Ze keek er lichtelijk verbaasd naar. Met een tevreden gezicht keek hij ernaar en hij keek dan eventjes naar Rhine en hij dook weer het water in. Opeens sprong Rhine op zijn rug, hij schrok eventjes maar grijnsde al snel. ze drukte een zoen op zijn wang. Hebbes Riep ze triomfantelijk. "Hmm triomphantelijk meisje van me" mompelde hij en hij liet haar van hem afglijden zodat hij zich kon omdraaien. Hij kuste haar liefdevol en glimlachte "Jij bent een stout stout meisje jij. Maar ik zie je graag." zei hij. Met een snelle flits zat hij weer op de grond aan het water "Kan je dat nadoen?" zei hij met een uitdagende grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:12

"Hmm triomphantelijk meisje van me" mompelde hij en hij liet haar van hem afglijden zodat hij zich kon omdraaien. Hij kuste haar liefdevol en glimlachte. Ze glimlachtte ook ze vond het toch zo grappig hier bij hem zijn. "Jij bent een stout stout meisje jij. Maar ik zie je graag." zei hij. Ik ben stout?! En wat ben jij dan? Hmmm Zei ze grijnzend. Met een snelle flits zat hij weer op de grond aan het water "Kan je dat nadoen?" zei hij met een uitdagende grijns. Ze keek hem aan. En ze concentreerde zich maar het lukte haar niet ze kon niet wegflitsen dus ze zwom naar hem toe en ze bleef voor hem in het water zitten. Kan je mij dat leren? Vroeg ze met een engelen stemmetje en een smekede puppy face. Ja ze had zo het gevoel dat hij haar veel kon leren. Ze was wel nieuwsgierig naar wat hij zoal kon ze wist al dat hij ook handig was met vuur. Maar hoe goed was hij met duisternis en de andere?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:20

"Hmm triomphantelijk meisje van me" mompelde hij en hij liet haar van hem afglijden zodat hij zich kon omdraaien. Hij kuste haar liefdevol en glimlachte. Ze glimlachtte ook. "Jij bent een stout stout meisje jij. Maar ik zie je graag." zei hij. Ik ben stout?! En wat ben jij dan? Hmmm Zei ze grijnzend. Met een snelle flits zat hij weer op de grond aan het water "Kan je dat nadoen?" zei hij met een uitdagende grijns. Ze keek hem aan. En ze concentreerde zich maar het lukte haar niet ze kon niet wegflitsen dus ze zwom naar hem toe en ze bleef voor hem in het water zitten. Kan je mij dat leren? Vroeg ze met een engelen stemmetje en een smekede puppy face. "Ik kan je andere dingen leren, maar sommigen zijn sharingan gebonden." Hij acitveerde ze ook. "Zoals dit. "Amaterasu." Zijn oog begon te bloeden en zwart vuur verliet zijn mond bij het uitademen. Hij keek dan naar Rhine. "Chidori kan ik je leren maar dan moet je vuurmagie onder controle hebben net zoals water en de energie in je lichaam. Chakra ken je, lichaamsenergie. Probeer deze naar je voeten te concentreren en loop dan op water." Hij sloot zijn ogen en deed enkele stappen op het water. Tot groot genoegen van zichzelf kon hij blijven staan. Hij opende zijn ogen en zag hoe hij gebalanceert op het water bleef staan. "Probeer dit eerst." zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:28

"Ik kan je andere dingen leren, maar sommigen zijn sharingan gebonden." Hij acitveerde ze ook. "Zoals dit. "Amaterasu." Zijn oog begon te bloeden en zwart vuur verliet zijn mond bij het uitademen. Oké dat was best wel vreemd maar ze maakte zich niet meer zo'n zorgen als voorheen ze had hem leren vertrouwen. Hij keek dan naar Rhine. "Chidori kan ik je leren maar dan moet je vuurmagie onder controle hebben net zoals water en de energie in je lichaam. Chakra ken je, lichaamsenergie. Probeer deze naar je voeten te concentreren en loop dan op water." Dat was een mond vol zeg. Dat hij dat allemaal zo vanbuiten wist. Hij sloot zijn ogen en deed enkele stappen op het water. Ze keek er met grote ogen naar hij liep gewoon op water. Hij opende zijn ogen en zag hoe hij gebalanceert op het water bleef staan. "Probeer dit eerst." zei hij met een glimlach. Ze klom uit het water en ze sloot haar ogen ze concentreerde zich op haar chakra ze gebruikte het niet zo vaak maar voor alles een eerste keer niet? Het lukte haar om op het water te blijven staan ze opende haar ogen en ze keek blij naar hem. KIjk het.... Ze kon haar zin niet afmaken want ze viel in het water ze kwam proestend weer boven. ow... zei ze teleurgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:34

"Ik kan je andere dingen leren, maar sommigen zijn sharingan gebonden." Hij acitveerde ze ook. "Zoals dit. "Amaterasu." Zijn oog begon te bloeden en zwart vuur verliet zijn mond bij het uitademen. Hij keek dan naar Rhine. "Chidori kan ik je leren maar dan moet je vuurmagie onder controle hebben net zoals water en de energie in je lichaam. Chakra ken je, lichaamsenergie. Probeer deze naar je voeten te concentreren en loop dan op water." Hij sloot zijn ogen en deed enkele stappen op het water. Hij opende zijn ogen en zag hoe hij gebalanceert op het water bleef staan. "Probeer dit eerst." zei hij met een glimlach. Ze klom uit het water en ze sloot haar ogen. Het lukte haar om op het water te blijven staan ze opende haar ogen en ze keek blij naar hem. KIjk het.... Ze kon haar zin niet afmaken want ze viel in het water ze kwam proestend weer boven. ow... zei ze teleurgesteld. Hij lachtte, maar toch bleef hij op het water staan. "Verwacht niet dat het van de eerste keer lukt lieverd." Hij liep van het water af terug op de begane grond. Met zijn hand haalde hij een broodje uit zijn tas en hij begon het op te eten. "Als je dat kan mag je iets komen halen uit m'n tas." zei hij met een geamuseerde grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:45

Hij lachtte, maar toch bleef hij op het water staan. "Verwacht niet dat het van de eerste keer lukt lieverd." Hij liep van het water af terug op de begane grond. Ze zuchtte even. Natuurlijk het zou weer moeilijker worden. Met zijn hand haalde hij een broodje uit zijn tas en hij begon het op te eten. "Als je dat kan mag je iets komen halen uit m'n tas." zei hij met een geamuseerde grijns. Ze keek hem met een open mond aan. Ooh! Jij....jij...gemene kleine pestkop Spruttelde ze tegen maar ze was natuurlijk niet echt kwaad. Ze klom weer op de kant en ze probeerde het opnieuw maar ook deze keer faalde het net als de keer daarna, en die daarna, en die daarna. Rhine trilde lichtjes en toen kreeg ze een idee. Ze moest alleen op water lopen en dan mocht ze wat eten ze schepte wat water uit het meer en ze vormde zo een plas op de grond waar ze door liep. Tada! Ik loop op water nu mag ik wat uit je tas hè? Zei ze met een grijns voor ze langs hem ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 22:48

Hij lachtte, maar toch bleef hij op het water staan. "Verwacht niet dat het van de eerste keer lukt lieverd." Hij liep van het water af terug op de begane grond. Ze zuchtte even. Met zijn hand haalde hij een broodje uit zijn tas en hij begon het op te eten. "Als je dat kan mag je iets komen halen uit m'n tas." zei hij met een geamuseerde grijns. Ze keek hem met een open mond aan. Ooh! Jij....jij...gemene kleine pestkop Spruttelde ze tegen maar ze was natuurlijk niet echt kwaad. Ze klom weer op de kant en ze probeerde het opnieuw maar ook deze keer faalde het net als de keer daarna, en die daarna, en die daarna. Rhine trilde lichtjes ze schepte wat water uit het meer en ze vormde zo een plas op de grond waar ze door liep. Tada! Ik loop op water nu mag ik wat uit je tas hè? Zei ze met een grijns voor ze langs hem ging zitten. "Nee, je voeten stonden één millimeter onder water, sharingan schat, ik zie daar véél beter mee. Komaan, hup opnieuw." HIj grijnsde en nam nog een hap van zijn smosje hesp. Het was héérlijk en hij genoot klaarblijkelijk. Ja dit was haar pesten, maar zo zou ze het leren. Hij liet zijn Sharingan geactiveerd want ze kon weer eens proberen vals te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:08

"Nee, je voeten stonden één millimeter onder water, sharingan schat, ik zie daar véél beter mee. Komaan, hup opnieuw." HIj grijnsde en nam nog een hap van zijn smosje hesp. Ze grommelde even. Stomme charingan... Mompelde ze haast onverstaanbaar. Hij was aan het genieten dat zag ze duidelijk hij was soms zo'n verschrikkelijke pestkop. Haar maag rommelde even. Ze ging voor het water staan ze zuchtte en ze draaide zich naar hem om. Ik kan het toch niet...en ik sterf van de honger Mopperde ze ze liep achteruit en daardoor had ze niet door dat ze al op het water stond. Ik ga het nooit kunnen ik val er steeds weer in Mopperde ze nog steeds nog steeds niet doorhebbend dat ze op het water stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:12

"Nee, je voeten stonden één millimeter onder water, sharingan schat, ik zie daar véél beter mee. Komaan, hup opnieuw." HIj grijnsde en nam nog een hap van zijn smosje hesp. Ze grommelde even. Stomme charingan... Mompelde ze haast onverstaanbaar. Hij was aan het genieten dat zag ze duidelijk hij was soms zo'n verschrikkelijke pestkop. Haar maag rommelde even. Ze ging voor het water staan ze zuchtte en ze draaide zich naar hem om. Ik kan het toch niet...en ik sterf van de honger Mopperde ze ze liep achteruit en daardoor had ze niet door dat ze al op het water stond. "Ik ga het nooit kunnen ik val er steeds weer in" Mopperde ze nog steeds nog steeds niet doorhebbend dat ze op het water stond. Sasuke wees naar beneden als teken dat ze naar beneden moest kijken "Word nu niet overblij of je valt er in. Je blijven concentreren en je mag je broodje komen halen dat ik speciaal heb gemaakt voor je." Hij legde haar broodje hesp klaar en hij keek haar geamuseerd aan. "Kom hier lieverd, je hebt het fantastisch gedaan." Een knuffel zou ze sowieso krijgen, een kusje daar zou ze achter mogen vragen en dat kreeg ze dan ook vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:22

Sasuke wees naar beneden als teken dat ze naar beneden moest kijken "Word nu niet overblij of je valt er in. Je blijven concentreren en je mag je broodje komen halen dat ik speciaal heb gemaakt voor je." Hij legde haar broodje hesp klaar en hij keek haar geamuseerd aan. Rhine begreep het niet helemaal tot ze onder zich keek en geen grond maar water zag ze glnderde maar bleef zich concentreren. "Kom hier lieverd, je hebt het fantastisch gedaan." Ze wandelde van het water naar hem toe ze kwam heel dichtbij net alsof ze hem in zijn armen ging vliegen maar net op het laatste moment draaide ze weg en greep ze alleen het broodje beet. Ze plofte langs hem neer en ze begon te eten. Nu was het haar beurd om hem even lekker te pesten. Nu was zij degene die met een grijns op haar gezicht zat te genieten van het broodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:34

Sasuke wees naar beneden als teken dat ze naar beneden moest kijken "Word nu niet overblij of je valt er in. Je blijven concentreren en je mag je broodje komen halen dat ik speciaal heb gemaakt voor je." Hij legde haar broodje hesp klaar en hij keek haar geamuseerd aan. Rhine begreep het niet helemaal tot ze onder zich keek en geen grond maar water zag ze glnderde maar bleef zich concentreren. "Kom hier lieverd, je hebt het fantastisch gedaan." Ze wandelde van het water naar hem toe ze kwam heel dichtbij net alsof ze hem in zijn armen ging vliegen maar net op het laatste moment draaide ze weg en greep ze alleen het broodje beet. Ze plofte langs hem neer en ze begon te eten. "Je beseft wel dat je nu de hele dag géén kusjes en géén knuffels meer gaat krijgen hé?" Hij at weer rustig van zijn broodje. Nu was zij degene die met een grijns op haar gezicht zat te genieten van het broodje. Hij negeerde het en at het laatste op. Hij keek haar eventjes aan. "Ik ga nu zelf trainen" zei hij en hij zette zich schrap. Hij wou zijn sixpack terug en misschien zou ze beseffen hoe goed hij was. Want volgens hem had ze dat nog niet zo goed door. Hij begon met trainen, bewegingen te oefen. Hij creeërde een illusie en begon er gewoon tegen te vechten.

(https://www.youtube.com/watch?v=3TS3bJD7hcU&feature=related)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:46

"Je beseft wel dat je nu de hele dag géén kusjes en géén knuffels meer gaat krijgen hé?" Ze probeerde de schok die er door haar heen ging te verbergen. Dat maakt me niets uit Probeerde ze nonchalant over te komen.Hij at weer rustig van zijn broodje. Nu was zij degene die met een grijns op haar gezicht zat te genieten van het broodje. Hij negeerde het en at het laatste op. Hij keek haar eventjes aan. "Ik ga nu zelf trainen" zei hij en hij zette zich schrap. Hij begon met trainen, bewegingen te oefen. Hij creeërde een illusie en begon er gewoon tegen te vechten. Ze keek er vol bewondering naar en na een tijdje stond ze recht en liep ze naar hem toe. Vecht tegen mij. Je eigen trucjes ken je. Maar de mijne niet. Stelde ze grijnzend voor. Oké ze ogde heel slecht in vechten door dat waterloop gedoe maar zo slecht kon je haar niet noemen nee eigenlijk was ze best goed met haar schaduws behersen en gebruiken als wapen. Of durf je niet met me te vechten? daagde ze hem speels uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimedo aug 02 2012, 23:56

"Je beseft wel dat je nu de hele dag géén kusjes en géén knuffels meer gaat krijgen hé?" Ze probeerde de schok die er door haar heen ging te verbergen. Dat maakt me niets uit Probeerde ze nonchalant over te komen.Hij at weer rustig van zijn broodje. Nu was zij degene die met een grijns op haar gezicht zat te genieten van het broodje. Hij negeerde het en at het laatste op. Hij keek haar eventjes aan. "Ik ga nu zelf trainen" zei hij en hij zette zich schrap. Hij begon met trainen, bewegingen te oefen. Hij creeërde een illusie en begon er gewoon tegen te vechten. Ze keek er vol bewondering naar en na een tijdje stond ze recht en liep ze naar hem toe. Vecht tegen mij. Je eigen trucjes ken je. Maar de mijne niet. Stelde ze grijnzend voor. Of durf je niet met me te vechten? daagde ze hem speels uit. "Hmpf Come and try" Hij veranderde weer in zichzelf en keek haar geamuseerd aan. Hij begon handzegels op een hoog tempo te maken. Hij ademde in en dan weer uit, vuur verliet zijn mond. Hij activeerde chidori en liep recht door het vuur heen en greep haar keel vast. Hij kneep niet, zorgde dat ze nog adem haalde en hij keek haar met een glimlach aan. "Onderschat mij niet lieverd" zei hij zachtjes " Dat doe ik ook niet bij jou." HIj had zijn sharingan geactiveerd, dus elke beweging die zij zou doen, kon hij ontwijken, maar hij moest ook overal rond kijken dus dat deed hij ook in geval van dat dit een val was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 00:04

"Hmpf Come and try" Hij veranderde weer in zichzelf en keek haar geamuseerd aan. I will sweety I will... Zei ze met een duister stemmetje. Hij begon handzegels op een hoog tempo te maken. Hij ademde in en dan weer uit, vuur verliet zijn mond. Hij activeerde chidori en liep recht door het vuur heen en greep haar keel vast. Oké daar schrok ze even van. Maar ze was niet bang. Hij kneep niet, zorgde dat ze nog adem haalde en hij keek haar met een glimlach aan. "Onderschat mij niet lieverd" zei hij zachtjes " Dat doe ik ook niet bij jou." Ik onderschat je niet, ik wil gewoon niet dat je je inhoud. Zei ze kalm. HIj had zijn sharingan geactiveerd, dus elke beweging die zij zou doen, kon hij ontwijken, maar hij moest ook overal rond kijken dus dat deed hij ook in geval van dat dit een val was. Ja oké hij zag haar bewegingen maar ze had wel wat trucjes achter de hand. Haar ogen werden zwart en ze lostte in rook op ze verscheen weer een paar meter achter hem omgeven door duisternis. Tentakels van duisternis om haar heen kropen naar hem toe sloten hem in en eentje vloerde hem zelfs voor ze weer terugtrokken en haar beschermde.



(soort van Gaara vechtstijl xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 10:30

"Hmpf Come and try" Hij veranderde weer in zichzelf en keek haar geamuseerd aan. I will sweety I will... Zei ze met een duister stemmetje. Hij begon handzegels op een hoog tempo te maken. Hij ademde in en dan weer uit, vuur verliet zijn mond. Hij activeerde chidori en liep recht door het vuur heen en greep haar keel vast. "Onderschat mij niet lieverd" zei hij zachtjes " Dat doe ik ook niet bij jou." Ik onderschat je niet, ik wil gewoon niet dat je je inhoud. Zei ze kalm. HIj had zijn sharingan geactiveerd, dus elke beweging die zij zou doen, kon hij ontwijken, maar hij moest ook overal rond kijken dus dat deed hij ook in geval van dat dit een val was. Haar ogen werden zwart en ze lostte in rook op ze verscheen weer een paar meter achter hem omgeven door duisternis. Tentakels van duisternis om haar heen kropen naar hem toe sloten hem in en eentje vloerde hem zelfs voor ze weer terugtrokken en haar beschermde. Stond recht en sprong weg van de tentakels. "Gaan we het zo spelen? Ik heb een techniek geleerd, maar je moet me helen daarna.." Hij zette zich klaar een chakra begon zijn hele lichaam te omhullen. "The first gate, gate of opening, opened" Hij grijnsde en raasde rond Rhine heen, hij ging met die poorten op voorzichtig spelen want bij de achtste zou hij helemaal kapot zijn vanbinnen. Hij begon enkele keren te slagen zodat haar tentakels verward werden. Hij verdween weer en verscheen boven haar en hij stampte met zijn hoofd recht op haar hoofd. Dan ging hij weer naar achter en keek haar geamuseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 11:45

Stond recht en sprong weg van de tentakels. "Gaan we het zo spelen? Ik heb een techniek geleerd, maar je moet me helen daarna.." Hij zette zich klaar een chakra begon zijn hele lichaam te omhullen. Ze hield hem scherp in de gaten hier klopte iets niet nee dit ging heftig worden. "The first gate, gate of opening, opened" Hij grijnsde en raasde rond Rhine heen, hij was haast niet te volgen. Hij begon enkele keren te slagen zodat haar tentakels verward werden. Ze wist niet waar het vandaan kwam maar zij nog haar duisternis konden het niet volgen. Hij verdween weer en verscheen boven haar en hij stampte met zijn hoofd recht op haar hoofd. Ze draaide lichtjes, auwtsh dat was een harde klap. Dan ging hij weer naar achter en keek haar geamuseerd aan. Ze keek hem recht aan met een uitdagende blik. Ooh nu ging hij eraan. Ze concntrreerde zich op de duisternis en ze liet hem weer naar hem toegaan ze wilde hem tegen de kant beuken. Het kwam dichter sneller, op ram snelheid nu zou ze hem toch wel raken? Of kon hij zelfs aan dit ontsnappen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 11:58

Stond recht en sprong weg van de tentakels. "Gaan we het zo spelen? Ik heb een techniek geleerd, maar je moet me helen daarna.." Hij zette zich klaar een chakra begon zijn hele lichaam te omhullen. "The first gate, gate of opening, opened" Hij grijnsde en raasde rond Rhine heen, hij was haast niet te volgen. Hij begon enkele keren te slagen zodat haar tentakels verward werden. Hij verdween weer en verscheen boven haar en hij stampte met zijn hoofd recht op haar hoofd. Ze keek hem recht aan met een uitdagende blik. "Second gate, energy gate, open" deze zorgde ervoor dat zijn kracht magnifiek omhoog ging en hij zich fitter voelde, verder dan dit zou hij waarschijnlijk niet gaan. De schaduwen kwamen op beuksnelheid op hem af. Misschien moest hij toch tot de vierde gaan? Hij ontweek de schaduwen met zijn onmenselijke snelheid en hij sloeg haar in haar maag en zo omhoog tot hij haar vastgreep tot een redelijke hoogte en hij begon met haar mee te draaien "Front lotus." Hij liet hen beiden met een grote inmpact op de grond inbeuken. Hij stond al snel recht. Door de poorten voelde hij niets, maar de impact zou later komen en zij zou hem moeten helen. De derde en de vierde poort zouden zijn lichaam beschadigen vanbinnen. De twee eersten konden nog geen kwaad. Maar hij moest afwachten, of het wel echt nodig was om de volgende poorten te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 12:17

"Second gate, energy gate, open" deze zorgde ervoor dat zijn kracht magnifiek omhoog ging en hij zich fitter voelde, ja hij was echt sterk. Sterker dan ze had gedacht. De schaduwen kwamen op beuksnelheid op hem af. Hij ontweek de schaduwen met zijn onmenselijke snelheid. Waar was hij nu weer heen? hij sloeg haar in haar maag en zo omhoog tot hij haar vastgreep tot een redelijke hoogte en hij begon met haar mee te draaien. Die klap was hard aangekomen hij was gewoon niet te volgen, dat was haar nog nooit overkomen. "Front lotus." Hij liet hen beiden met een grote inmpact op de grond inbeuken. Hij stond al snel recht maar zij bleef nog even liggen ze was zo'n vechtstijl niet gewoon. Na een tijdje krabbelde ze recht ze stond niet helemaal stabiel maar ze kon het nog aan. Ze maakte een paar handgebaren. Shadow clone jutsu! Riep ze voor er 5 clonen kwamen. Ze bestormde hem lang alle kanten met schaduwen hij werd een paar keer van de ene naar de andere kant geslingerd. Ja die aanvallen van hem hadden hem vast ook uitgeput hij kon niet alles blijven ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitimevr aug 03 2012, 12:37

(omg lol)

"Second gate, energy gate, open" deze zorgde ervoor dat zijn kracht magnifiek omhoog ging en hij zich fitter voelde, ja hij was echt sterk. De schaduwen kwamen op beuksnelheid op hem af. Hij ontweek de schaduwen met zijn onmenselijke snelheid. "Front lotus." Hij liet hen beiden met een grote inmpact op de grond inbeuken. Hij stond al snel recht maar zij bleef nog even liggen ze was zo'n vechtstijl niet gewoon. Na een tijdje krabbelde ze recht ze stond niet helemaal stabiel maar ze kon het nog aan. Ze maakte een paar handgebaren. Shadow clone jutsu! Riep ze voor er 5 clonen kwamen. Ze bestormde hem lang alle kanten met schaduwen hij werd een paar keer van de ene naar de andere kant geslingerd. Hij vloog frontaal tegen een boom en hij grijnsde toen hij weer rechtstond. Hij zei dan zachtjes "Third gate, life gate, opened" Hij begon weer op hoge snelheid te lopen. Zijn huid was bloedrood geworden en aders waren te zien op zijn gezicht. Het zag er uit alsof hij veel pijn had. Hij had zoveel snelheid. Hij deed een uppercut zodat ze omhoog vloog. Hij verscheen boven haar, met zijn ene hand greep hij haar hand vast en met de andere hand maakte hij krampachtig een vuist. Zijn voet tilde hij op en hij zei "Reverse Lotus." Hij liet Rhine los en beukte met zijn voet en vuist in haar maag. Even later lag hij uitgeput op de grond met zijn ogen gesloten en zwaar ademend. Hij nam krampachtig zijn arm vast en hij begon met zijn laatste restje chakra dat nog beschikbaar was zonder in levensgevaar te verkeren zichzelf te helen. "Genoeg"zei hij zachtjes. Hij had zijn reverse lotus niet te hard gedaan, dus het zou niet fataal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Swimming ||Rhine|| UTL8oxA PROFILE
Swimming ||Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN

Swimming ||Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Swimming...
» Swimming With A Dragon.
» || Swimming with a good friend ||
» What now? |Rhine|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-