PortalIndexSwimming ||Rhine|| - Pagina 2 HpD5UwnSwimming ||Rhine|| - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 12:47

Hij vloog frontaal tegen een boom. Ze hoopte dat hij nu genoeg had gehad maar hij grijnsde toen hij weer rechtstond. Hij zei dan zachtjes "Third gate, life gate, opened" Hij begon weer op hoge snelheid te lopen. Ze kon hem echt niet volgen met haar ogen en hem registreren via geluid was ook niet echt een optie. Zijn huid was bloedrood geworden en aders waren te zien op zijn gezicht. Het zag er uit alsof hij veel pijn had. Was dat zo, Had hij pijn? Hij had zoveel snelheid. Hij deed een uppercut zodat ze omhoog vloog. Rhines ogen waren half dicht ze was het niet gewend om klappen te krijgen normaal geraakte niemand in haar buurt. Hij verscheen boven haar, met zijn ene hand greep hij haar hand vast en met de andere hand maakte hij krampachtig een vuist. Zijn voet tilde hij op en hij zei "Reverse Lotus." Hij liet Rhine los en beukte met zijn voet en vuist in haar maag. Rhine klapte dubbel en met een smak kwam ze op de grond terecht ze hapte even naar adem duisternis omhulde haar en herstelde haar langzaam. het vergde meer energie dan vroeger toen ze nog een novaan was maar dat beetje van haar oude kracht kon ze soms nog oprakelen. Even later lag hij uitgeput op de grond met zijn ogen gesloten en zwaar ademend. Ze krabbelde overijnd zweet parelde op haar gezicht en ze heeg lichtjes. Hij nam krampachtig zijn arm vast en hij begon met zijn laatste restje chakra dat nog beschikbaar was zonder in levensgevaar te verkeren zichzelf te helen. "Genoeg"zei hij zachtjes. Ze knikte en ze kroop letterlijk naar hem toe waarna ze zich langs hem liet zakken. Jij...jij vecht goed. Zei ze met een zucht. Ze was echt zo goed als uitgeteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 12:54

Hij vloog frontaal tegen een boom. Ze hoopte dat hij nu genoeg had gehad maar hij grijnsde toen hij weer rechtstond. Hij zei dan zachtjes "Third gate, life gate, opened" Hij begon weer op hoge snelheid te lopen. Zijn huid was bloedrood geworden en aders waren te zien op zijn gezicht. Het zag er uit alsof hij veel pijn had. Was dat zo, Had hij pijn? Hij had zoveel snelheid. Hij deed een uppercut zodat ze omhoog vloog. Rhines ogen waren half dicht. Hij verscheen boven haar, met zijn ene hand greep hij haar hand vast en met de andere hand maakte hij krampachtig een vuist. Zijn voet tilde hij op en hij zei "Reverse Lotus." Hij liet Rhine los en beukte met zijn voet en vuist in haar maag. Rhine klapte dubbel en met een smak kwam ze op de grond terecht ze hapte even naar adem duisternis omhulde haar en herstelde haar langzaam. Even later lag hij uitgeput op de grond met zijn ogen gesloten en zwaar ademend. Ze krabbelde overijnd zweet parelde op haar gezicht en ze heeg lichtjes. Hij nam krampachtig zijn arm vast en hij begon met zijn laatste restje chakra dat nog beschikbaar was zonder in levensgevaar te verkeren zichzelf te helen. "Genoeg"zei hij zachtjes. Ze knikte en ze kroop letterlijk naar hem toe waarna ze zich langs hem liet zakken. Jij...jij vecht goed. Zei ze met een zucht. Ze was echt zo goed als uitgeteld. Hij zette zich recht en hij kneep zijn ogen dicht. Alles deed pijn. "Ik heb mijn oude vriend zijn aanvallen gekopieërd, daarom dat ik dit kan. Maar dit doet echt pijn." mompelde hij en hij liet zich weer op de grond vallen. "Ik kan ze alle acht opendoen maar dan ben ik ten dode opgeschreven, zelfs demonen kunnen dit niet aan, hun hart gaat kapot aan alle energie die er gebruikt wordt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 13:14

Hij zette zich recht en hij kneep zijn ogen dicht. Alles deed pijn. "Ik heb mijn oude vriend zijn aanvallen gekopieërd, daarom dat ik dit kan. Maar dit doet echt pijn." mompelde hij en hij liet zich weer op de grond vallen. Ze ging rechter zitten en ze legde zijn hoofd voorzichtig op haar schoot ze streelde hem door zijn haren. "Ik kan ze alle acht opendoen maar dan ben ik ten dode opgeschreven, zelfs demonen kunnen dit niet aan, hun hart gaat kapot aan alle energie die er gebruikt wordt." Dan moet je dat maar niet doen schat. Het was echt wonderbaarlijk ik ben het niet gewoon dat ik klappen krijg normaal is mijn schaduw niet zo makkelijk te verwarren. Zei ze zachtjes. Arme Sasuke ze vond het erg om hem zoveel pijn te zien lijden ze wist niet hoe ze hem kon elpen. Ze drukte kusjes op zijn voorhoofd. Rust maar lieverd.... Fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 13:33

Hij zette zich recht en hij kneep zijn ogen dicht. Alles deed pijn. "Ik heb mijn oude vriend zijn aanvallen gekopieërd, daarom dat ik dit kan. Maar dit doet echt pijn." mompelde hij en hij liet zich weer op de grond vallen. Ze ging rechter zitten en ze legde zijn hoofd voorzichtig op haar schoot ze streelde hem door zijn haren. "Ik kan ze alle acht opendoen maar dan ben ik ten dode opgeschreven, zelfs demonen kunnen dit niet aan, hun hart gaat kapot aan alle energie die er gebruikt wordt." Dan moet je dat maar niet doen schat. Het was echt wonderbaarlijk ik ben het niet gewoon dat ik klappen krijg normaal is mijn schaduw niet zo makkelijk te verwarren. Zei ze zachtjes. Ze drukte kusjes op zijn voorhoofd. Rust maar lieverd.... Fluisterde ze.
Sasuke geeuwde en viel even later in slaap. Wat later werd hij wakker en opende hij zijn ogen om dan te beseffen dat hij nat was van het zweet. Hij ging krampachtig met zijn hand naar zijn hoofd en deze was gloeiend heet. "Wat is er mis?" mompelde hij en hij zuchtte eventjes om dan krampachtig recht te gaan zitten. Hij staarde voor zich uit en hij gaf dan Rhine een kusje op haar mond. "Ik hou van je lieverd." zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 13:50

Sasuke geeuwde en viel even later in slaap. Ze bleef over hem waken maar na een tijdje begon hij echt te gloeien. Ze maakte zich best zorgen hij was altijd heet maar nu was het toch we extreem. Wat later werd hij wakker en opende hij zijn ogen om dan te beseffen dat hij nat was van het zweet. Ze glimlachtte zachtjes. Hij ging krampachtig met zijn hand naar zijn hoofd en deze was gloeiend heet. "Wat is er mis?" mompelde hij en hij zuchtte eventjes om dan krampachtig recht te gaan zitten. Je gloeit helemaal. Zei ze zachtjes terwijl ze het natte haar van zijn bezwete voorhoofd veegde. Hij staarde voor zich uit en hij gaf dan Rhine een kusje op haar mond. "Ik hou van je lieverd." zei hij zachtjes. Ik meer van jouw. Zei ze met een glimlach. Ze wist niet goed waar hij last van had maar ze probeerde haar ongerustheid te verbergen. Mischien had je die poorten niet mogen openen Sasuke. Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 14:07

Wat later werd hij wakker en opende hij zijn ogen om dan te beseffen dat hij nat was van het zweet. Ze glimlachtte zachtjes. Hij ging krampachtig met zijn hand naar zijn hoofd en deze was gloeiend heet. "Wat is er mis?" mompelde hij en hij zuchtte eventjes om dan krampachtig recht te gaan zitten. Je gloeit helemaal. Zei ze zachtjes terwijl ze het natte haar van zijn bezwete voorhoofd veegde. Hij staarde voor zich uit en hij gaf dan Rhine een kusje op haar mond. "Ik hou van je lieverd." zei hij zachtjes. Ik meer van jouw. Zei ze met een glimlach. Mischien had je die poorten niet mogen openen Sasuke. Zei ze zachtjes "Misschien niet nee" mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan. Hij legde zich weer neer en hij ademde zwaar. "Nee het gaat echt niet goed met me lieverd" Hij legde zijn hand weer neer op de grond en hij schokte eventjes. Hij begon zichzelf weer te helen. Hij zuchte diep en keek voor zich uit. Zijn lichaamswarmte zou voor een gewoon niet-raziaan dodelijk zijn. Sasuke had gewoon koorts, hij had misschien inderdaad beter de poorten niet open gedaan. Maar hij wou winnen en daar deed hij alles voor. Misschien soms wel wat té veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 14:21

"Misschien niet nee" mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan. Hij legde zich weer neer en hij ademde zwaar. Wat kon ze doen? "Nee het gaat echt niet goed met me lieverd" Hij legde zijn hand weer neer op de grond en hij schokte eventjes. Je moet nog rusten sasuke, je hebt veel te veel van je lichaam gevraagd. Zei ze streng met ongerusteid erin. Hij begon zichzelf weer te helen. Hij zuchte diep en keek voor zich uit. Zijn lichaamswarmte zou voor een gewoon niet-raziaan dodelijk zijn. Sasuke had gewoon koorts, hij had misschien inderdaad beter de poorten niet open gedaan. Maar ja kreeg dat er maar eens in gestampt met een jongen, die moesten altijd iets kunnen bewijzen. Ze nam een handdoek uit haar tas en ze doopte hem in het water ze vrong hem lichtjes uit en ze legde de vochtige doek op zijn voorhoofd. Rhine zuchtte en ze legde haar handen op zijn borst ze sloot haar ogen en ze zocht het kleine lichtpuntje in zichzelf haar innerlijke novaan zeg maar. Ze zuchtte even en haar handen gloeide lichtjes ze probeerde goede energie nar hem te sturen om zijn genezing te verspoedigen. Ze moest zich erg concentreren en het vergde zoveel energie na een minuut moest ze er al mee ophouden en zakte ze trillend langs hem neer. Ze heeg lichtjes. Ik kan het niet. Fluisterde ze meer tegen zichzelf dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 14:55

"Misschien niet nee" mompelde hij zachtjes en hij keek haar aan. Hij legde zich weer neer en hij ademde zwaar. "Nee het gaat echt niet goed met me lieverd" Hij legde zijn hand weer neer op de grond en hij schokte eventjes. Je moet nog rusten sasuke, je hebt veel te veel van je lichaam gevraagd. Zei ze streng met ongerusteid erin. Hij begon zichzelf weer te helen. Hij zuchte diep en keek voor zich uit. Zijn lichaamswarmte zou voor een gewoon niet-raziaan dodelijk zijn. Sasuke had gewoon koorts, hij had misschien inderdaad beter de poorten niet open gedaan. Maar ja kreeg dat er maar eens in gestampt met een jongen, die moesten altijd iets kunnen bewijzen. Ze nam een handdoek uit haar tas en ze doopte hem in het water ze vrong hem lichtjes uit en ze legde de vochtige doek op zijn voorhoofd. Rhine zuchtte en ze legde haar handen op zijn borst ze sloot haar ogen. Ze heeg lichtjes. "Ik kan het niet." Fluisterde ze meer tegen zichzelf dan hem. "Jij kan alles liefste, ik heb een cadeau voor je trouwens voor ik naar hier kwam..." Haar helingsspreuk werkte en het hielp hem om beter te genezen. "Het zit in een bruin papiertje gewikkeld." Het was een ring, hij hoopte dat ze van sierraden hield. Hij staarde voor zich uit en hij ademde al minder zwaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 15:25

"Jij kan alles liefste, ik heb een cadeau voor je trouwens voor ik naar hier kwam..." Ze keek hem aan met een zwakke glimlach, zelfs nu hij echt niet goed was deed hij nog de liefste dingen die maar konden. "Het zit in een bruin papiertje gewikkeld." Hij staarde voor zich uit en hij ademde al minder zwaar.

Ze nam zijn tas en ze opende ze ze vond al gauw het bruine papirtje en ze opende het. Er zat een ring in een prachtige ring ze keek er verwonderd naar voor ze hem omhelsde maar zachtjes omdat ze niet wist hoeveel pijn hij precies had ze wilde hem een zoen geven mar ze bedacht zich hij had het al moeilijk genoeg met ademen. Ooh Sasuke hij is prachtig... Zei ze met een ontroerde stem ze drukte haar lippen voorzichtig op zijn voorhoofd. Dat had je niet moeten doen... Fluisterde ze. De ring zat om haar vinger en met die hand streelde ze over zijn borst een traan rolde uit haar wang. Een traan van geluk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 16:38

"Jij kan alles liefste, ik heb een cadeau voor je trouwens voor ik naar hier kwam..." Ze keek hem aan met een zwakke glimlach, zelfs nu hij echt niet goed was deed hij nog de liefste dingen die maar konden. "Het zit in een bruin papiertje gewikkeld." Hij staarde voor zich uit en hij ademde al minder zwaar.
Ze nam zijn tas en ze opende ze ze vond al gauw het bruine papirtje en ze opende het. Er zat een ring in een prachtige ring ze keek er verwonderd naar voor ze hem omhelsde maar zachtjes. Ooh Sasuke hij is prachtig... Zei ze met een ontroerde stem ze drukte haar lippen voorzichtig op zijn voorhoofd. Dat had je niet moeten doen... Fluisterde ze. De ring zat om haar vinger en met die hand streelde ze over zijn borst een traan rolde uit haar wang. Een traan van geluk.
"Ik wou je verrassen dus dan deed ik dat maar, ik was al een beetje bang dat je sierraden misschien niet leuk vond." zei hij zachtjes en hij knuffelde haar stevig, ook al deed het pijn, hij wou haar bij zich hebben en hij kuste haar, hij kuste haar zoals nooit tevoren. "Ik hou zielsveel van je en ik wou dat bewijzen lieverd." zei hij zachtjes en hij glimlachte. Hij kuste dan haar wang zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 16:49

"Ik wou je verrassen dus dan deed ik dat maar, ik was al een beetje bang dat je sierraden misschien niet leuk vond." zei hij zachtjes. Ze keek hem aan. Ik draag ze niet vaak omdat ik niet graag opval maar deze ring zal ik niet meer uitdoen. Zei ze met een glimlach. hij knuffelde haar stevig, ook al deed het pijn, ze wist zeker dat hij nu pijn had maar ze wilde hem niet kwetsen door hem ineens weg te duwen. hij wou haar bij zich hebben en hij kuste haar, hij kuste haar zoals nooit tevoren. Rhine was echt verwonderrd, nee verbijsterd door die kus hij was zo anders dan de andere nog vele malen beter. "Ik hou zielsveel van je en ik wou dat bewijzen lieverd." zei hij zachtjes en hij glimlachte. Hij kuste dan haar wang zachtjes. Dat hoef je niet te bewijzen schat.. Fluisterde ze terwijl ze dicht tegen hem aankroop.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 16:53

"Ik wou je verrassen dus dan deed ik dat maar, ik was al een beetje bang dat je sierraden misschien niet leuk vond." zei hij zachtjes. Ze keek hem aan. Ik draag ze niet vaak omdat ik niet graag opval maar deze ring zal ik niet meer uitdoen. Zei ze met een glimlach. hij knuffelde haar stevig, ook al deed het pijn, ze wist zeker dat hij nu pijn had maar ze wilde hem niet kwetsen door hem ineens weg te duwen. hij wou haar bij zich hebben en hij kuste haar, hij kuste haar zoals nooit tevoren. "Ik hou zielsveel van je en ik wou dat bewijzen lieverd." zei hij zachtjes en hij glimlachte. Hij kuste dan haar wang zachtjes. Dat hoef je niet te bewijzen schat.. Fluisterde ze terwijl ze dicht tegen hem aankroop. "Wil je voor eeuwig bij me blijven zoals ik dat al van plan ben?" hij lachtte eventjes gevolgd door een hoest. Hij trok haar dicht tegen zich aan en hij lkreeg een idee. "Heb jij zin in een warm maar echt heet 'bad'?" Hij keek eventjes met zijn blik naar het meer. Warm water, nee heet water ontspande de spieren, dus dan deden ze minder pijn. Hij grijnsde en hij stond recht. Hij legde zijn hand op het water dat begon te stomen. Hij grijnsde en ging er in zitten. ja dit was zalig. Perfect, zijn spieren ontspanden meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 17:01

"Wil je voor eeuwig bij me blijven zoals ik dat al van plan ben?" hij lachtte eventjes gevolgd door een hoest. Hij trok haar dicht tegen zich aan. De eeuwigheid is niet lang genoeg.... Zei ze met een glimlach. "Heb jij zin in een warm maar echt heet 'bad'?" Hij keek eventjes met zijn blik naar het meer. Ze trok een wenkbrauw op wat was hij in godsnaam van plan? Oké warm water was goed voor de spieren maar waar wilde hij hier warm water krijgen?. Hij grijnsde en hij stond recht. Hij legde zijn hand op het water dat begon te stomen. Aah ja daar ging hij dus warm water vandaan halen hij maakt het gewoon zelf. Hij grijnsde en ging er in zitten.Ze stond op en ze iet zich langzaam in het hete water glijden ze zwom naar hem toe en ze kroop dcht tegen hem aan ze drukte haar lippen op zijn wang. Wat ben je toch vindingrijk. Zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 17:08

"Wil je voor eeuwig bij me blijven zoals ik dat al van plan ben?" hij lachtte eventjes gevolgd door een hoest. Hij trok haar dicht tegen zich aan. De eeuwigheid is niet lang genoeg.... Zei ze met een glimlach. "Heb jij zin in een warm maar echt heet 'bad'?" Hij keek eventjes met zijn blik naar het meer. Ze trok een wenkbrauw op en Sasuke begon te llachen, ze bleek het niet te snappen. Warm water, nee heet water ontspande de spieren, dus dan deden ze minder pijn. Hij grijnsde en hij stond recht. Hij legde zijn hand op het water dat begon te stomen. Hij grijnsde en ging er in zitten. ja dit was zalig. Perfect, zijn spieren ontspanden meteen. Ook Rhine kwam hem mee vergezellen. Ze ging dicht tegen hem aanzitten en Sasuke grijnsde en hij ging met zijn hand over haar buik. Wat ben je toch vindingrijk. Zei ze met een grijns. "Ik ben fantastisch en ik weet het" zei hij met een geamuseerde grijns. Hij kuste haar nogmaals, misschien wat té verlangend. Ja hij was nu eenmaal een jongen, dus eigenlijk kon hij er niet aan doen dat hij haar tegelijk kuste en tegelijk aan dát ene dacht. Hij begon lichtjes te blozen en hij grijnsde tevreden en dromerig. Ja hij was met zijn gedachten helemaal ergens anders en niet meer hier. Hij staarde dromerig voor zich uit, het leek er zelfs op dat hij bijna begon te kwijlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 17:15

Hij ging met zijn hand over haar buik en een glimlach van genot sierde haar gelaat. "Ik ben fantastisch en ik weet het" zei hij met een geamuseerde grijns. En overdrijven kan je ook heel goed. Plaagde ze hem een beetje. Hij kuste haar nogmaals, misschien wat té verlangend. Ja ze schrok wel even van die kus en ze vroeg zich af waar dat verlangen ineens vandaan kwam. Hij begon lichtjes te blozen en hij grijnsde tevreden en dromerig. Ja hij was met zijn gedachten helemaal ergens anders en niet meer hier. Maar waar was hij met dat jongensbrein? Waar dacht hij aan? Hij staarde dromerig voor zich uit, het leek er zelfs op dat hij bijna begon te kwijlen. Ze keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ze ging op haar tenen staan zodat ze bij zijn hoofd kon want hij was iets groter dan zijzelf. Ze knabbelde wat aan zijn oorlel voor ze met een zwoele stem vroeg. Waar zit je aan te denken schat? Fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 17:23

Hij ging met zijn hand over haar buik en een glimlach van genot sierde haar gelaat. "Ik ben fantastisch en ik weet het" zei hij met een geamuseerde grijns. En overdrijven kan je ook heel goed. Plaagde ze hem een beetje. Hij kuste haar nogmaals, misschien wat té verlangend. Ja hij was nu eenmaal een jongen, dus eigenlijk kon hij er niet aan doen dat hij haar tegelijk kuste en tegelijk aan dát ene dacht. Hij begon lichtjes te blozen en hij grijnsde tevreden en dromerig. Ja hij was met zijn gedachten helemaal ergens anders en niet meer hier. Hij staarde dromerig voor zich uit, het leek er zelfs op dat hij bijna begon te kwijlen. Ze keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ze ging op haar tenen staan zodat ze bij zijn hoofd kon want hij was iets groter dan zijzelf. Ze knabbelde wat aan zijn oorlel voor ze met een zwoele stem vroeg. Waar zit je aan te denken schat? Fluisterde ze zacht. Hij keek haar dromerig grijnzend aan "Wat denk je?" vroeg hij met diezelfde blik en zijn hand ging over haar been. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij grijnsde nog steeds. Hij zweeg weer als een graf en zijn gedachten dwaalden nog maar eens af. Hij was met zijn gedachten weer ergens waar hij niet moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 17:29

Hij keek haar dromerig grijnzend aan "Wat denk je?" vroeg hij met diezelfde blik en zijn hand ging over haar been. Ze verstijfde even maar ze ontspande al gauw en een blos kwam op haar gezicht. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij grijnsde nog steeds. Hij zweeg weer als een graf en zijn gedachten dwaalden nog maar eens af. Ze gaf hem een tikje tegen zijn hoofd. Meen je dat nu?! Zit je dáar aan te denken? Ze schudde zachtjes haar hoofd. Typisch iets mannelijks. Ze maakte zich langzaam los van hem, maar ze vroeg zich af of hij dat wel door had met zijn gedachten een heel eind weg. Mischien zal ik dan maar gaan ik wil je niet storen met je fantasietjes over wie die dan ook mogen gaan. Zei ze met een grijns terwijl ze langzaam, heel langzaam naar de kant wandelde omdat ze hier kon staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 18:24

Hij keek haar dromerig grijnzend aan "Wat denk je?" vroeg hij met diezelfde blik en zijn hand ging over haar been. Ze verstijfde even maar ze ontspande al gauw en een blos kwam op haar gezicht. Hij legde zijn hoofd op haar schouder en hij grijnsde nog steeds. Hij zweeg weer als een graf en zijn gedachten dwaalden nog maar eens af. Ze gaf hem een tikje tegen zijn hoofd. Meen je dat nu?! Zit je dáar aan te denken? Ze schudde zachtjes haar hoofd. Typisch iets mannelijks. Ze maakte zich langzaam los van hem. Hij had het niet echt door, tot ze wat zei: "Mischien zal ik dan maar gaan ik wil je niet storen met je fantasietjes over wie die dan ook mogen gaan." Zei ze met een grijns terwijl ze langzaam, heel langzaam naar de kant wandelde omdat ze hier kon staan. "Hier blijven lekker ding van me" zei hij en hij trok Rhine naar zich toe en hij kuste haar "Mijn fantasietjes, over wie zouden die nu gaan? Over jou natuurlijk lieverd." Hij grijnsde en kuste haar nek en dan haar sleutelbeen. hij grijnsde en keek naar boven. "Volgens mij moet je nog mer zwakke plekjes hebben." mompelde hij en hij keek haar uitdagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 19:49

"Hier blijven lekker ding van me" zei hij en hij trok Rhine naar zich toe. Ze liet even een gilletje horen. en hij kuste haar "Mijn fantasietjes, over wie zouden die nu gaan? Over jou natuurlijk lieverd." Hij grijnsde en kuste haar nek en dan haar sleutelbeen. Ah en jij zou geen fantasietjes over andere meiden durven hebben zeker? Zei ze met een opgetrokken wenkbrauw. hij grijnsde en keek naar boven. "Volgens mij moet je nog mer zwakke plekjes hebben." mompelde hij en hij keek haar uitdagend aan. Hmmm mischien wel ja.... Zei ze met een grijns Ze kustte hem in zijn nek en ze ging met haar lippen weer naar zijn oor. Is er mischien iets dat ik kan doen waardoor ik je bij de realiteit kan houden hmm?Vroeg ze met een verlijdelijke stem haar vingers kietelde zijn wasbordje/sixpack.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 21:24

"Hier blijven lekker ding van me" zei hij en hij trok Rhine naar zich toe. Ze liet even een gilletje horen. en hij kuste haar "Mijn fantasietjes, over wie zouden die nu gaan? Over jou natuurlijk lieverd." Hij grijnsde en kuste haar nek en dan haar sleutelbeen. Ah en jij zou geen fantasietjes over andere meiden durven hebben zeker? Zei ze met een opgetrokken wenkbrauw. Hij schudde zijn hoofd en keek grijnzend naar boven. "Volgens mij moet je nog mer zwakke plekjes hebben." mompelde hij en hij keek haar uitdagend aan. Hmmm mischien wel ja.... Zei ze met een grijns Ze kustte hem in zijn nek en ze ging met haar lippen weer naar zijn oor. "Is er mischien iets dat ik kan doen waardoor ik je bij de realiteit kan houden hmm?"Vroeg ze met een verlijdelijke stem haar vingers kietelde zijn wasbordje/sixpack. Hij keek haar met een dromerige blik aan. "Als jij de droom realiteit maakt he lieverd." zei hij geamuseerd en hij ging met zijn hand naar haar achterste en kneep er zachtjes in. Hij gromde eventjes en hij sloot zijn ogen. "Alles is zo smexy aan jou." zei hij zachtjes en hij kuste haar weer vol verlangen, hij begon te blozen en hij grijnsde na de kus. Ja, hij was tot over zijn oren verliefd op Rhine en nu zag je dat enorm hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 21:33

Hij keek haar met een dromerige blik aan. "Als jij de droom realiteit maakt he lieverd." zei hij geamuseerd en hij ging met zijn hand naar haar achterste en kneep er zachtjes in. Ze piepte even en ze keek hem toen grijnzend aan.Jij bent een heel stout kereltje Sasuke uchiha. Zei ze gemaakt streng. Hij gromde eventjes en hij sloot zijn ogen. "Alles is zo smexy aan jou." zei hij zachtjes en hij kuste haar weer vol verlangen, hij begon te blozen en hij grijnsde na de kus. Ze drukte zichzelf stevig tegen hem aan. Ze nam al zijn warmte in zich op. Ze drukte kusjes op zijn borst. Maar jij bent nog vele malen smexyer schat Zei ze met een verlangende stem voor ze hem in zijn ogen keek. En hoe kan ik je droom werkelijkheid laten worden als ik niet eens weet hoe ze gaat? Vroeg ze met een grijns. Hij was zo ongeloofelijk schattig met die blos op zijn wangen ze kustte hem nog eens ze kon gewoon niet van hhem afblijven hij was veel te lekker. Ben je eigenlijk wel in staat om dat nu te doen? Je hebt nogal veel energie verbruikt. Zei ze terwijl ze hem recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 22:00

Hij keek haar met een dromerige blik aan. "Als jij de droom realiteit maakt he lieverd." zei hij geamuseerd en hij ging met zijn hand naar haar achterste en kneep er zachtjes in. Ze piepte even en ze keek hem toen grijnzend aan.Jij bent een heel stout kereltje Sasuke uchiha. Zei ze gemaakt streng. Hij gromde eventjes en hij sloot zijn ogen. "Alles is zo smexy aan jou." zei hij zachtjes en hij kuste haar weer vol verlangen, hij begon te blozen en hij grijnsde na de kus. Ze drukte zichzelf stevig tegen hem aan. Ze nam al zijn warmte in zich op. Ze drukte kusjes op zijn borst. Maar jij bent nog vele malen smexyer schat Zei ze met een verlangende stem voor ze hem in zijn ogen keek. En hoe kan ik je droom werkelijkheid laten worden als ik niet eens weet hoe ze gaat? Vroeg ze met een grijns. Ben je eigenlijk wel in staat om dat nu te doen? Je hebt nogal veel energie verbruikt. Zei ze terwijl ze hem recht aankeek. "Hmm dat kan later nog, nu gewoon genieten van elkaar lieverd." zei hij zachtjes en hij zei zachtjes "I'm smexy and I know it" Hij begon te lachen en hij keek haar geamuseerd aan. "Ik ben blij dat je hier bij me bent" zei hij met een glimlach en hij kuste haar liefdevol. "Je bent een schatje Rhine" Hij grinnikte en hij omhelsde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 22:12

"Hmm dat kan later nog, nu gewoon genieten van elkaar lieverd." zei hij zachtjes en hij zei zachtjes "I'm smexy and I know it" Hij begon te lachen en hij keek haar geamuseerd aan. Ze schootook in haar lach. Soms had hij toch echt wel een opgeblazen ego. "Ik ben blij dat je hier bij me bent" zei hij met een glimlach en hij kuste haar liefdevol. .Waar had ik anders moeten zijn hmm?"Je bent een schatje Rhine" Hij grinnikte en hij omhelsde haar. Ze omhelsde hem ook. Nee jij maakt een schatje van me da's iets anders. Ja net alsof hij de furie die soms in haar zat getemd had ze gennnoot van zijn aanwezigheid en ze kon gewoon niet van zijn lippen afblijven ze kustte hem nog eens. Die lippen worden nog eens een verslaving, mischien moet je me maar een kusjes limiet voorschrijven Zei ze met een ggrijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 22:22

"Hmm dat kan later nog, nu gewoon genieten van elkaar lieverd." zei hij zachtjes en hij zei zachtjes "I'm smexy and I know it" Hij begon te lachen en hij keek haar geamuseerd aan. Ze schootook in haar lach. Soms had hij toch echt wel een opgeblazen ego. "Ik ben blij dat je hier bij me bent" zei hij met een glimlach en hij kuste haar liefdevol. ."Waar had ik anders moeten zijn hmm?" Hij begon nu nog harder te lachen "In Saffies les misschien?" zei hij al lachend. "Je bent een schatje Rhine" Hij grinnikte en hij omhelsde haar. Ze omhelsde hem ook. "Nee jij maakt een schatje van me da's iets anders." Ze kustte hem nog eens. "Die lippen worden nog eens een verslaving, mischien moet je me maar een kusjes limiet voorschrijven" Zei ze met een ggrijns. "Hmmm nee, ik geniet er zelf te hard van. Kom ik ga nog eens een ego hebben. Girl, look at my body, I work out you know?" Hij grijnsde en duwde haast zijn borstkas in haar gezicht. Hij ging strijk van het lachen en hij had prettraantjes in zijn ogen. Ja hij kon ook nog lol hebben dus dan had hij dat ook. Hij porde Rhine in haar zij en hij kwam heel dicht bij haar "Wil je echt geen kusjes meer van dit beest aka supermonster?" Hij keek haar geamuseerd aan. Haar belediging ging hij nu maar eens gebruiken. Hij ging met zijn handen over haar sleutelbeen en kuste haar daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 03 2012, 22:48

Hij begon nu nog harder te lachen "In Saffies les misschien?" zei hij al lachend. Ze moest ook lachen. Wil je me dood hebben ofzo? Die ouwe zak haat mij. Zei ze lachend. "Hmmm nee, ik geniet er zelf te hard van. Kom ik ga nog eens een ego hebben. Girl, look at my body, I work out you know?" Hij grijnsde en duwde haast zijn borstkas in haar gezicht. Ze bleef maar lchen en ze vond het helemaal niet erg die lekkere borst zo dicht tegen haar aan. Nee dat was zelfs heel leuk. Hij ging strijk van het lachen en hij had prettraantjes in zijn ogen. Het was leuk om zoveel lol te hebben met hem . Soms had ze even goed lachen gewoon nodig. Hij porde Rhine in haar zij en hij kwam heel dicht bij haar. Ze keek hem aan waarvoor was die por nu weer goed? "Wil je echt geen kusjes meer van dit beest aka supermonster?" Hij keek haar geamuseerd aan. Ze zuchtte even en ze draaide met haar ogen. Wat zijn we vandaag toch lekker egomaniakaal bezig. Zei ze grinnikend. Hij ging met zijn handen over haar sleutelbeen en kuste haar daar. Ze kreunde heel lichtjes van genot voor ze zichzelf van hem wegduwde. Hmm ik weet niet of jij nog wel kusjes verdient. Je bent héél erg stout geweest. Zei ze terwijl ze haar armen kruistte ze keek hem uitdagend aan nu was het haar beurd om hem een beetje te plagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Swimming...
» Swimming With A Dragon.
» || Swimming with a good friend ||
» What did he do? (Rhine)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-