PortalIndexSwimming ||Rhine|| - Pagina 3 HpD5UwnSwimming ||Rhine|| - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 00:15

Hij begon nu nog harder te lachen "In Saffies les misschien?" zei hij al lachend. Ze moest ook lachen. Wil je me dood hebben ofzo? Die ouwe zak haat mij. Zei ze lachend. "Hmmm nee, ik geniet er zelf te hard van. Kom ik ga nog eens een ego hebben. Girl, look at my body, I work out you know?" Hij grijnsde en duwde haast zijn borstkas in haar gezicht. Ze bleef maar lachen. Hij ging strijk van het lachen en hij had prettraantjes in zijn ogen. Hij porde Rhine in haar zij en hij kwam heel dicht bij haar. Ze keek hem aan. "Wil je echt geen kusjes meer van dit beest aka supermonster?" Hij keek haar geamuseerd aan. Ze zuchtte even en ze draaide met haar ogen. Wat zijn we vandaag toch lekker egomaniakaal bezig. Zei ze grinnikend. Hij ging met zijn handen over haar sleutelbeen en kuste haar daar. Ze kreunde heel lichtjes van genot voor ze zichzelf van hem wegduwde. Hmm ik weet niet of jij nog wel kusjes verdient. Je bent héél erg stout geweest. Zei ze terwijl ze haar armen kruistte ze keek hem uitdagend aan. "Jij kust mij niet, ik kus jou dus..." Hij keek haar geamuseerd aan en kuste haar sleutelbeen nog eens, om haar uit te dagen. Hij keek haar geamuseerd aan en nam dan afstand "Oke als jij wilt dat ik geen kusjes meer geef mij best."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 12:05

"Jij kust mij niet, ik kus jou dus..." Hij keek haar geamuseerd aan en kuste haar sleutelbeen nog eens, Hmmm wat was dat toch een heerlijk gevoel die warme zachte vochtige lippen op haar huid. Hij keek haar geamuseerd aan en nam dan afstand "Oke als jij wilt dat ik geen kusjes meer geef mij best." Ze beet even op haar lip en ze probeerde niet naar hem te kijken maar het was toch zo verdomd lastig, voor ze het wist had ze zich al tegen hem aangedrukt. Ach wat ik zal je stoute gedrag maar even door de vingers zien. Zei ze voor ze haar lippen weer op dezijne drukte en haar armen om zijn nek sloeg. Ze kon het gewoon niet meer tegeningaan ze verlangde naar hem ieder uur van iedere dag en als hij hier zo voor haar stond kon ze het niet laten om zichzelf tegen hem aan te drukken hij was gewoon te onweerstaanbaar om te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 12:36

"Jij kust mij niet, ik kus jou dus..." Hij keek haar geamuseerd aan en kuste haar sleutelbeen nog eens. Haar sleutelbeen was zacht en vochtig van het water waardat ze in zaten. Het water was nog steeds warm dankzij de hitte die hij afstraalde. Hij had eigenlijk zin om in zijn tweede vorm te veranderen maar hij had geen idee hoe ze dat zou vinden. Zijn dierenvorm was een slang, een grote witte albino slang. Hij zweeg er maar over, ze mocht dat nog niet weten. Hij keek haar geamuseerd aan en nam dan afstand "Oke als jij wilt dat ik geen kusjes meer geef mij best." Hij meende dat natuurlijk niet, hij wou echt wel degelijk dicht bij haar zijn. maar hij wist van zichzelf dat hij na een tijd zonder het zelf te weten afstand zou nemen, misschien ook niet, het kon allemaal nog zo hard veranderen. Zijn ogen gingen even over haar lichaam en dan wendde hij zijn blik af voordat hij weer in haar armen zou springen. Met zijn blik ging hij over het meer dat bedekt was met een hoop stoom dat hij had gecreeërd. Het ging allemaal snel, Rhine keek hem aan en opeens drukte ze hem tegen zich aan. Sasuke sloot zijn ogen en een rode blos verscheen op zijn wangen. "Ach wat ik zal je stoute gedrag maar even door de vingers zien." Zei ze voor ze haar lippen weer op dezijne drukte en haar armen om zijn nek sloeg. Al snel stopte hij eventjes de kus om iets te zeggen: "Zou ik jouw stoute gedrag wel door de vingers zien? Want jij bent nog stouter geweest dan ik." Vervolgens hield hij zijn mond en liet hij zijn lippen de hare raken. Zijn hart sloeg een aantal tellen over en sloeg ook nog op hol ook nog. Zijn handen hadden helemaal hun eigen wil gekregen en gingen over haar rug, haar achterste, dan weer haar rug. Het leek alsof hij geen controle meer had over zijn eigen lichaam. Hij stopte weer even en haalde diep adem. De rust moest weer tot hem keren, hij werd te wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 13:05

"Zou ik jouw stoute gedrag wel door de vingers zien? Want jij bent nog stouter geweest dan ik."Ze keek hem met een pruillipje aan. Maar ik ben een meisje ik mag stout zijnzei ze met een grijns. Vervolgens hield hij zijn mond en liet hij zijn lippen de hare raken. Hij werd wel nogal wild zijn handen gingen tekeer op haar rug en zelfs haar achterste ze vond het niet erg prettig, maar ze zei er niets van omdat ze hem niet wilde kwetsen. Ze had hem al gekwetst toen hij zijn demoon kant liet zien. Dus ze beet maar op haar tong, figuurlijk dan. Hij stopte weer even en haalde diep adem. Ze keek hem wat onzeker aan. Ze beet op haar lip. Sasuke... Zei ze zacht voor ze hem aankeek maar al snel haar blik naar de grond richtte ze zweeg voor de rest nee ze zou hem niet zeggen dat ze het werk van zijn handen niet prettig had gevonden. Ze had hem beloofd hem niet meer weg te duwen dus ze hield haar lippen stijf op elkaar geklemd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 13:15

"Zou ik jouw stoute gedrag wel door de vingers zien? Want jij bent nog stouter geweest dan ik."Ze keek hem met een pruillipje aan. "Maar ik ben een meisje ik mag stout zijn" zei ze met een grijns. Vervolgens hield hij zijn mond en liet hij zijn lippen de hare raken. Hij werd wel nogal wild zijn handen gingen tekeer op haar rug en zelfs haar achterste. Sasuke had het niet mogen doen, hij had geen controle mogen verliezen, hij verachtte zichzelf nu. Hij gromde lichtjes en zijn ogen werden weer bloedrood. Uit haar reactie had hij afgelezen dat ze het niet wilde. Haar blik werd onzeker maar hij keek er niet naar, hij wilde zichzelf niet met nog meer schuldgevoelens opzadelen. "Sasuke..."zei ze zacht maar hij reageerde niet. Zichzelf haten deed hij nu wel op dit moment. Hij was de controle over zichzelf kwijtgeraakt, een meisje had dat niet graag, dat wist hij toch goed genoeg? Waarom deed hij het dan nog?" Hij keek met een schuldbewuste blik naar het water en hij tekende er met zijn handen figuurtjes in. Zijn blik was afwezig en hij keek voor zich uit. Geen enkel woord verliet zijn lippen, uit schrik dat hij haar zou wegjagen en dat was wel het laatste wat hij wilde. Misschien moest hij het wat kalmer aanpakken. Zijn blik gleed over haar gezicht. "Kom je bij me zitten?" vroeg hij met een rustige kalme stem "Ik beloof je, ik zal de controle over mezelf niet verliezen, hoe vaak je me ook gek maakt van verlangen." Zijn stem was misschien een beetje emotieloos maar hij meende elk woord wat hij zei: "Ik heb alle respect voor je lieverd, maar je moet me het zeggen als je iets niet graag hebt, dan kan ik daar rekening mee houden en zo kan ik er voor zorgen dat je ziet dat ik respect heb voor je." Hij glimlachte lichtjes en keek dan weer voor zich uit. Hopelijk begreep ze het nu, want hij wou weten wanneer ze dingen niet fijn vond.

(ik heb wat inspiratie, niet op letten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 13:39

Hoe dom had ze kunnen zijn? Zelfs zonder haar woorden kon hij zien wat er met haar was. En zeker nu hij zijn charingan even activeerde. Ze moest echt eens iets gaan vinden om dat ding te omzijlen zodat ze hem niet kon kwetsen. Ze hoorde hem zelfs even grommen en dat trok haar aandacht. ja ze had het weer geflikt hij voelde zich weer rotslecht en dat was natuurlijk haar schuld. Ze had het gewoon over zich heen moeten laten gaan. Ze hield toch van hem? En hij was een man. Mannen deden soms van die dingen. Oké iedere andere man die al ooit met zijn hand aan haar achterste had gezeten had meestal in het ziekenhuis beland door een flinke trap of vuistslag. Ja als Rhine iets niet wilde liet ze dat soms nogal hardhandig weten. Maar ze peinsde er niet over om Sasuke een klap te verkopen. Hij zei niets en haar ogen gleden nogal ongemakkelijk over de omgeving tot ze hem erop betrapte zijn blik over haar gezicht te laten glijden. "Kom je bij me zitten?" vroeg hij met een rustige kalme stem. Ze keek hem even twijfelend aan maar ze kwam toch ze hees zich langs hem neer haar blik op het meer gericht. "Ik beloof je, ik zal de controle over mezelf niet verliezen, hoe vaak je me ook gek maakt van verlangen." Zijn stem klonk best emotieloos maar ze voelde wel dat hij het meende. "Ik heb alle respect voor je lieverd, maar je moet me het zeggen als je iets niet graag hebt, dan kan ik daar rekening mee houden en zo kan ik er voor zorgen dat je ziet dat ik respect heb voor je." Hij glimlachte lichtjes en keek dan weer voor zich uit. Maar ik wil je niet kwetsen. En ik weet dat mannen soms wat wilder zijn. Ik hou van je Sasuke dus ik aanvaard het dat je soms wat wilder bent. Zei ze zachtjes. Haar houding was niet meer zo ontspannen hij was zelfs best gespannen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 13:55

Zijn wilde gedrag had er nooit mogen zijn, hij had haar nooit zo mogen behandelen of zelfs zo mogen aanraken. Het deed hem pijn om haar zo te zien, ze voelde zich ongemakkelijk en ze stak altijd de schuld op zichzelf. Hij had zelfs een klap verwacht, maar die was nooit gekomen. Zijn blik werd zelfs eventjes verrast, maar zijn mondhoeken hingen al snel weer naar beneden. Zijn blik ontweek die van haar toen hij haar vroeg om naast hem te komen zitten, sinds dat haar blik twijfelend was ontsnapte een zucht uit zijn mond. Maar toch besloot ze dicht bij hem te gaan zitten en hij sloeg rustig zijn arm over haar heen, dat zou toch geen kwaad kunnen? Dan besloot hij te praten: "Ik beloof je, ik zal de controle over mezelf niet verliezen, hoe vaak je me ook gek maakt van verlangen." Zijn stem klonk best emotieloos, maar hij had nooit gelogen tegen iemand, hij was altijd eerlijk, ook al kwetste de waarheid, dat kon hem op dat moment dan echt niet schelen. "Ik heb alle respect voor je lieverd, maar je moet me het zeggen als je iets niet graag hebt, dan kan ik daar rekening mee houden en zo kan ik er voor zorgen dat je ziet dat ik respect heb voor je." Hij glimlachte lichtjes en keek dan weer voor zich uit. Hij wou haar aanraken, dus daarom lag zijn arm over haar heen, hij kon het haast niet aan om haar verwijdert van hem te zien. Het klonk vreemd in zijn eigen gedachten maar hij wist dat zijn gedachten gelijk hadden. Hij kon niet zonder haar, het gat dat er bij hem was sinds de dood van zijn hele familie buiten zijn broer had een gapend gat in zijn hart achtergelaten. Nu was dit gat gedicht met haar liefde voor hem. "Maar ik wil je niet kwetsen. En ik weet dat mannen soms wat wilder zijn. Ik hou van je Sasuke dus ik aanvaard het dat je soms wat wilder bent." Haar stem, zo zoet klonk nu zo zacht, ook haar hele lijfje was opgespannen. Zijn handelingen gingen haast vanzelf. Zijn handen masseerden haar schouder zodat ze ontspannen werd. "Ontspan je lieverd" zijn lippen waren bij haar oor toen hij dat zei. Hij wilde haar ontspannen zien, niet gespannen en bang zoals ze nu was. Zijn ogen werden weer zwart, hij wist dat ze dat helemaal niet graag had dat zijn ogen rood waren dus hij vermeed dat zoveel mogelijk. Ook al verbeterde dat zijn zicht en maakte het scherper.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 14:09

Toen ze langs hem plaatsnam sloeg hij een arm om haar heen ze verstijfde eerst helemaal maar al gauw dwong ze die vlaag van paniek weg. Nee ze mocht hem niet nog harder van streek maken niet nog een keer hij verdiende zoveel beter. Zo veel beter dan ze hem nu behandelde. Ze wist niet waarom ze er zo fel op reageerde. maar ze was vroeger zo vaak lastig gevallen door mannen die hadden het natuurlijk altijd zwaar te verduren gekregen. Ja sommige, het grootste aantal had et zelfs niet overleefd. Rhine moest wennen aan het hele gebeuren dat ze het nu moest toelaten. Hij merkte dat ze gespannen was en zijn handen begonnen haar schouders te masseren ze hoorde zijn honingzoete stem, de stem waar ze zo van hield de stem die ze in haar mooiste dromen hoorde. "Ontspan je lieverd" zijn lippen waren bij haar oor toen hij dat zei. Ze kon zijn warme adem tegen haar huid voelen en het bezorgde haar kippenvel, maar het was goed kippenvel niet meer van angst of afschuw. Ze ontspande weer zijn aanwezigheid werkte altijd kalmerend op haar. Zijn ogen werden weer zwart. Dat moest hij dus ook weten, dat ze het niet prettig vond die rode ogen waar je niets voor verborgen kon houden die elk trekje konden zien. Een kleine glimlach begon op haar gelaat te ontstaan en ze kroop weer wat dichter tegen hem aan haar hoofd tegen zijn schouder. Ze ademde zijn zoete geur in. het spijt me.. Fluisterde ze zachtjes haar stem vol berouw. Rhine hoorde iets een sissend geluid meteen ging ze rechter zitten en keek ze rond vlak bij hun onder eeen rots zag ze de gifgroene ogen van een ratel slang haar spieren weer gespannen en haar keek verstrakt. Ze stak haar arm uit en ze bewoog haar vingers rook omringde de slang tot deze oplostte in as. Ze ontspande weer en de rook kwam naart haar toe ze nam de rook in zich op en haar huid werd zachter, jonger. Ze zuchtte opgelucht. Ik krij de kriebels van die beesten.. Zei ze terwijl er een rilling door zich heen liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 14:30

Ze verstijfde, ze verstijfde verdomme! Sasuke haalde zijn hand weg en staarde voor zich uit, mocht hij dan helemaal niets? Hij rolde met zijn ogen en hij legde zijn handen achter zijn hoofd. Langzaamaan sloot hij zijn ogen en hij dacht na, waarom mocht hij dat allemaal niet? Gisteren leek het nog allemaal OK dat hij dat deed, misschien had ze zo'n zeldzame momentjes dat hij alles mocht doen wat hij maar wilde en soms dat hij helemaal niks mocht. Natuurlijk merkte hij haar gespannenheid en probeerde haar wat te kalmeren met zijn stem en zijn handelingen op haar schouders die gemasseerd werden door zijn handen. "Ontspan je" waren zijn woorden die hij haar toefluisterde in haar oor. Zijn ogen werden weer zwart sinds ze die rode ogen ook niet fijn vond. Wat mocht hij eigenlijk wel? Haar eeuwig masseren leek hem ook niet zo'n fijne optie sinds hij zijn rust ook nodig had en dat hem dan dat ook aardig zou vervelen na een tijdje. Een kleine glimlach begon op haar gelaat te ontstaan en ze kroop weer wat dichter tegen hem aan haar hoofd tegen zijn schouder. De oude Rhine was er weer en meteen begon ze weer verontschuldigingen naar hem toe te werpen. "Het spijt me" ook al was het vol berouw, het begon hem te irriteren, maar je zag het niet tenzij je ook opeens sharingan kweekte. Het gesis van een slang werd hoorbaar en hij siste terug, de ratelslang zei tegen Sasuke: 'Ik weet wie je bent, je bent de broer van Itachi Uchiha.' Sasuke keek de slang geschrokken aan en siste ernaar in slangentaal 'Wat moet je?' Maar voordat de slang antwoord kon geven, ging het dier in rook op en keek Rhine zelfvoldaan naar haar actie. Sasuke's ogen werden groot en hij keek haar met een geschokte blik aan. "Ik krij de kriebels van die beesten.." Zei ze terwijl er een rilling door zich heen liep. Wijselijk hield hij zijn mond voordat hij nog meer ging verklappen van zijn dierlijke vorm. Ze zou hem levend roosteren, die slang was daar het bewijs van. Hij wendde zijn blik af en hij schoof een eindje van haar vandaan en hij keek met een geschokte blik voor zich uit.

(http://quizilla.teennick.com/user_images/Z/ZA/ZAC/ZACHIAHHATAKE/1294666342_4128_full.jpeg le epic face again)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 14:50

Natuurlijk ze verpestte het nog harder hij trok zijn arm terug. Waarom deed ze dat? Waarom in godsnaam deed ze dat?! Ze wist het niet maar ze merkte wel dat hij het niet fijn vond en er nog minder van snapte dan zij zelf. Hmmm ze moest daar echt eens aan gaan werken. Mischien moest ze verdovende middelen gaan nemen ofzo zodat ze dat niet meer deed. Ja dat was nog best een slim plan eigenlijk. En ze wist dat er een dealer op school rond liep. Ja daar moest ze maar eens langs gaan. Ze merkte niet wat sasuke aan het doen was maar ze zag wel dat hij erg schrok toen ze de slang liet opgaan in rook. Ze snapte wel dat hij het mischien eng vond. Maar hij wist toch hoe ze was, wat ze deed? Ze had niet verwacht dat hij zo zou reageren. Hij wendde zijn blik af en hij schoof een eindje van haar vandaan en hij keek met een geschokte blik voor zich uit. Ze keek hem licht gekwetst aan voor ze haar vuisten balde en haar woede jegens zichzelf opborrelde. Ze stond even op en ze ging een eind bij hem vandaan zitten haar rug naar hem toe terwijl ze kwaad voor zich uitstaarde ze was kwaad opzichzelf en ze moest even kalmeren voor ze weer naar hem terug kon. Ze stond op en ze ging achter hem staan ze keek naar zijn rug.
Ik had rekening met je moeten houden. Maar ik ben vreselijk alergisch voor die dingen één beet is genoeg om me binnen de 24 uur koud te maken Zei ze doodkalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 15:01

Sasuke had net een kans gekregen om waardevolle informatie te krijgen van zijn medeslangen en dan liet ze het beestje in rook opgaan. Natuurlijk zou hij geschokt en verward en kwaad reageren. Hij keek haar met een geschokte blik aan en ging een eindje van haar vandaan zitten. Hij barstte in zichzelf uit van woede en hij greep zijn gezicht vast voor hij als een gek begon te sissen. Hij moest zich in controle houden voordat ze begon te begrijpen dat zijn tweede vorm een slang was, maar hij had geen gif in zich, hij was een wurgslang. Haar licht gekwetste blik had hij niet meer gezien sinds hij zichzelf in controle moest houden, hij mocht niet veranderen in zijn tweede vorm. Hij staarde weer levenloos voor zich uit sinds hij weer rustig was geworden. Haar reactie deed hem opkijken, ze draaide zich weg van hem en ze leek wel erg kwaad. Was ze nu kwaad omdat hij zo reageerde? Het deerde hem eventjes niet sinds hij zichzelf nog steeds in de hand moest houden. Zijn blik gleed weer over het water en hij ging op de droge rand zitten sinds hij geen spierpijn meer had. Rhine kwam in beweging en bleef achter hem staan. "Ik had rekening met je moeten houden. Maar ik ben vreselijk alergisch voor die dingen één beet is genoeg om me binnen de 24 uur koud te maken" Zei ze doodkalm. Sasuke keek voor zich uit, zijn stem klonk hard en afwezig "Die slang kwam voor mij, hij wou je niets aandoen." Er gleden tranen over zijn wang, hij trok zijn knieeën op en hij liet zijn hoofd er op steunen. Waarom gebeurden al die negatieve dingen met hem? De slang wou hem een boodschap geven van zijn broer en dan werd hij afgemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 15:14

Sasuke leek nu niet alleen meer geschokt nee hij leek zelfs kwaad ze hoorde hem sissen, sissen? Deed hij dat als hij kwaad was? Oké ze wist dat hij gromde als hij opgewonde raakte dat vond ze nog normaal maar sissen? Dat was toch wel echt heel freaky. Toen ze achter hem stond keek hij haar niet aan hij draaide zich niet om hij bleef gewoon zitten. zijn stem klonk hard en afwezig "Die slang kwam voor mij, hij wou je niets aandoen." Ze schrok van de kilheid in zijn stem. Zo had hij nog nooit tegen haar gesproken. hij trok zijn knieeën op en hij liet zijn hoofd er op steunen. Ze zag niet dat hij huilde ze bleef roerloos achter hem staan verward door zijn woorden. Hoe kon hij nu weten wat die slang wilde? Hoe kan je weten wat dat beest wilde? Vroeg ze met achterdocht in haar stem. Ze vertrouwde de zaak niet nee hij hield iets achter voor haar. Sasuke wat hou je verborgen voor me? Vroeg ze terwijl ze rustig probeerde te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 15:34

Sasuke was kwaad en hij siste. Hij verloor bijna de controle over zichzelf en had zijn dierenvorm bijna verraden. Hij probeerde weer rustig te worden en dat deed hij door voor zich uit te staren en diep in en uit te ademen. Rhine stond achter hem maar hij verroerde zich niet. Zijn stem klonk hard en afwezig: "Die slang kwam voor mij, hij wou je niets aandoen." Hij was op zijn teen getrapt en zo verraadde hij natuurlijk alles. HIj trok zijn knieeën omhoog en hij legde zijn hoofd er op, hij huilde, geluidloos zodat ze het niet zou horen en dus naast hem kwam zitten, nee dat had hij voorlopig niet nodig sinds hij zo razend was. Hij probeerde zichzelf echt te kalmeren maar niets leek te helpen. "Hoe kan je weten wat dat beest wilde?" Vroeg ze met achterdocht in haar stem. Sasuke begon nog harder te sissen, omwille van dat beest zo agressief klonk, alsof het dier geen enkele waarde voor haar had. "Sasuke wat hou je verborgen voor me?" Vroeg ze. Sasuke draaide zich om en zijn pupillen waren nu spleetvormig. Zijn huid kreeg schubben en zijn tong was gespleten. "Slangen hebben ook gevoelens" siste hij en hij veranderde nu helemaal in de witte boa die nu meer paars leek dan wat anders. Sasuke hefte zijn lijf net genoeg zodat zijn ogen in die van haar keken. Hij zei niets, nee meer was niet nodig. Hij opende zijn bek en liet zien dat hij geen tanden had in deze vorm. Snel sloot hij zijn bek weer en hij veranderde weer in zichzelf. Hij keek voor zich uit en ontweek Rhine's blik, hij schaamde zich. Ze zou hem vast haten, dat wist hij nu bijna zeker. Zijn ogen waren terug normaal en hij staarde voor zich uit. Hij deed echt alles verkeerd, echt alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 15:50

Sasuke draaide zich om en zijn pupillen waren nu spleetvormig. Zijn huid kreeg schubben en zijn tong was gespleten. "Slangen hebben ook gevoelens" siste hij. Ze keek hem vol afschuw en geschokt aan. Dat kon toch niet? Hij veranderde al gauw in een boa waardoor ze een pas van hem weg zette haar spieren verstijfd en haar ogen wijt opengesperd. nee dat kon niet hij kon geen slang zijn! Hij hief zijn lichaam op zodat ze in zijn ogen kon kijken hij opende zijn bek en ze zag dat hij geen tanden had, hij was een wurgslang geen gevaar voor haar. Hij verranderde weer in zijn mensenvorm en hij ontweek haar blik. Zijn ogen waren terug normaal en hij staarde voor zich uit. Rhine bleef zeker 5 minuten roerloos staan ze moest het verwerken. De jongen waar ze van hield was één van de dingen die ze het meest verachtte. Ze haalde even diep adem voor ze achter hem neerkniede en haar handen op zijn schouders legde ze masseerde ze zachtjes ze zei nog niets. Ze vond niet de juiste woorden. Je had het me eerder moeten zeggen, je had me eerder moeten vertellen wat je was dan...dan had ik die slang nooit vermoord Zei ze zachtjes haar stem straalde liefde en bezorgdheid uit. Er was geen afschuw of angst in te herkennen. Haar ogen stonden rustig en kalm. Ze moest er maar leren leven ze hield nog steeds van hem ookal was hij een slang...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 16:28

"Slangen hebben ook gevoelens" siste hij en hij veranderde nu helemaal in de witte boa die nu meer paars leek dan wat anders. Sasuke hefte zijn lijf net genoeg zodat zijn ogen in die van haar keken. Hij zei niets, nee meer was niet nodig. Hij opende zijn bek en liet zien dat hij geen tanden had in deze vorm. Snel sloot hij zijn bek weer en hij veranderde weer in zichzelf. Hij keek voor zich uit en ontweek Rhine's blik, hij schaamde zich. Ze zou hem vast haten, dat wist hij nu bijna zeker. Zijn ogen waren terug normaal en hij staarde voor zich uit. Hij deed echt alles verkeerd, echt alles. Ze bleef roerloss staan en Sasuke staarde voor zich uit en hij zei niets. Tranen liepen over zijn wangen, iets wat hij nu niet meer kon inhouden. Ze haatte hem, ze wou hem vast dumpen nu sinds hij een slang was. Ze hurkte naast hem en masseerde hem en hij keek haar eventjes aan. "Je had het me eerder moeten zeggen, je had me eerder moeten vertellen wat je was dan...dan had ik die slang nooit vermoord" Zei ze zachtjes haar stem straalde liefde en bezorgdheid uit. Er was geen afschuw of angst in te herkennen. Maar nog steeds was hij één hoopje ellende "Ik begrijp het als je me dumpt, ik ben iets wat je verafschuwd, een monster." Zijn blik stond triest. Hij wilde haar natuurlijk niet kwijt maar als ze weg wilde, zou hij haar loslaten. Hij keek haar nog steeds niet aan, hij schaamde zich voor wat hij was en wat hij had gedaan. "Het spijt me dat ik zo eenmaal ben.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 18:35

Maar nog steeds was hij één hoopje ellende "Ik begrijp het als je me dumpt, ik ben iets wat je verafschuwd, een monster." Zijn blik stond triest. Ze keek hem even verward aan. Dacht hij nu echt dat ze hem zo snel in de steek zou laten? Nee daarvoor hield ze teveel van hem. En ze had al iemands hart gebroken nee ze wilde hem dat niet aandoen, en eigenlijk wilde ze dat zichzelf ook niet aandoen. Hij keek haar nog steeds niet aan, hij schaamde zich voor wat hij was en wat hij had gedaan. "Het spijt me dat ik zo eenmaal ben.." Ze draaide zijn hoofd naar haar toe en ze legde haar handen op zijn wangen. "Nu moet je eens goed luisteren sasuke. Ja je bent een slang, nou en? Ik hou van je om wat je vanbinnen bent niet om je uiterlijk of wat je bent. Zei ze voor ze hem kustte. Na de kus keek ze hem aan en ze zuchtte even en ze deed een stap bij hem vandaan. Ik denk trouwens dat je mij veel afzichtelijker vind in mijn andere vorm. Ze nam even diep adem en ze veranderde in het hondachtige schaduwbeest (zie spoiler 1 ste plaatje) Ze keek hem met een schuin hoofd aan. Ze begreep het als hij nu gillend weg zou rennen net zoals zovele hadden gedaan. Deze vorm had ze zelfs nooit aan Sasori getoont.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 18:56

Maar nog steeds was hij één hoopje ellende "Ik begrijp het als je me dumpt, ik ben iets wat je verafschuwd, een monster." Zijn blik stond triest. Ze keek hem even verward aan. Hij dacht dat ze hem in de steek zou laten, dat ze niet meer van hem hield. Zijn blik stond nog steeds op negatief. "Het spijt me dat ik zo eenmaal ben.." Ze draaide zijn hoofd naar haar toe en ze legde haar handen op zijn wangen. "Nu moet je eens goed luisteren sasuke. Ja je bent een slang, nou en? Ik hou van je om wat je vanbinnen bent niet om je uiterlijk of wat je bent. Zei ze voor ze hem kustte. Na de kus keek ze hem aan en ze zuchtte even en ze deed een stap bij hem vandaan. Ik denk trouwens dat je mij veel afzichtelijker vind in mijn andere vorm. Ze nam even diep adem en ze veranderde in een hondachtig schaduwbeest en Sasuke naderde haar toen ze met een schuine kop naar hem keek. Sasuke omhelsde haar en veranderde weer in zijn slangvorm. Hij likte met zijn spleettong haar snuit en hij veranderde weer in zichzelf. "Ik ren niet gillend weg en ik vind je best schattig zo" zei hij al glimlachend en hij liet zijn hand over haar vacht gaan. Ja, hij rende niet zo snel weg, hij zag in alles wel iets wat hem niet afschrikte.

(kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 19:07

Sasuke naderde haar toen ze met een schuine kop naar hem keek. Sasuke omhelsde haar en veranderde weer in zijn slangvorm. Ze had hem verafschuwend en schreeuwend verwacht niet knuffelend. ja daar keek ze best wel van op. Hij likte met zijn spleettong haar snuit en hij veranderde weer in zichzelf. Deze keer kromp ze niet ineen nee eigenlijk was hij best wel fascinerend als slang. "Ik ren niet gillend weg en ik vind je best schattig zo" zei hij al glimlachend en hij liet zijn hand over haar vacht gaan. Ze gromde van genot voor ze weer in zichzelf veranderde en hem in de armen vloog ze hield hem stevig vast voor ze haar hoofd wat naar achteren deed en hem een zoen op zijn lippen gaf ze keek hem glimlachend aan. Weet je eigenlijk ben je als slang best fascinerend Zei ze met een verlegen grijns. Ze bleef hem stevig vasthouden. En hoe kan ik zorgen dat je weer gaat lachen hmm? Vroeg ze met een vragend gezicht en een grijns. Ja ze zag hem liever met een lach dan met een traan dus ze moest maar eens wat gaan verzinnen om die mondhoeken omhoog te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 19:21

asuke naderde haar toen ze met een schuine kop naar hem keek. Sasuke omhelsde haar en veranderde weer in zijn slangvorm. Hij reageerde vast helemaal anders dan dat zij had verwacht maar dat boeide hem niet dus hij deed gewoon wat hij wilde. Hij likte met zijn spleettong haar snuit en hij veranderde weer in zichzelf. Het verwonderde hem dat ze niet ineen kromp. Hij werd langzaamaan weer zichzelf. "Ik ren niet gillend weg en ik vind je best schattig zo" zei hij al glimlachend en hij liet zijn hand over haar vacht gaan. Ze gromde van genot voor ze weer in zichzelf veranderde en hem in de armen vloog ze hield hem stevig vast voor ze haar hoofd wat naar achteren deed en hem een zoen op zijn lippen gaf ze keek hem glimlachend aan. "Weet je eigenlijk ben je als slang best fascinerend" Zei ze met een verlegen grijns. Ze bleef hem stevig vasthouden. "En hoe kan ik zorgen dat je weer gaat lachen hmm?" Vroeg ze met een vragend gezicht en een grijns. "Ik zal altijd serieus blijven" zei hij met een serieus gezicht. Hij kon enorm goed zijn lach inhouden dus dat was al een sterk punt van hem. Hij keek haar met een serieus gezicht aan, afwachtend van wat haar reactie zou zijn. Hij had haar zelfs niet eens terug gekust om haar te plagen, ook al leek het enorm echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 19:36

"Ik zal altijd serieus blijven" zei hij met een serieus gezicht. Ze keek hem stomverbaasd, nee zelfs een beetje geschokt aan. Hij had haar niet eens terug gekust. Ze vleidde zichzelf tegen hem aan en ze gaf hem kusjes in zijn hals. Alsjeblieft schatje ik doe alles voor een klein glimlachje van jouw... Smeekte ze bijna. Ze had echt nood aan een blije sasuke al duurde het maar een micro seconde. Ze keek hem aan met een zielige puppy blik ze had niet door dat hij haar voor de gek aan het houden was dat hij haar gewoon aan het plagen was. Nee ze dacht dat hij echt meneer de zuurpruim zou gaan uithangen door haar eerdere gedrag.

(kort)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 20:05

Weet je eigenlijk ben je als slang best fascinerend" Zei ze met een verlegen grijns. Ze bleef hem stevig vasthouden. "En hoe kan ik zorgen dat je weer gaat lachen hmm?" Vroeg ze met een vragend gezicht en een grijns. "Ik zal altijd serieus blijven" zei hij met een serieus gezicht. Hij kon enorm goed zijn lach inhouden dus dat was al een sterk punt van hem. Hij keek haar met een serieus gezicht aan, afwachtend van wat haar reactie zou zijn. Hij had haar zelfs niet eens terug gekust om haar te plagen, ook al leek het enorm echt.
Sasuke's fake gedrag werd meteen geloofd door Rhine en diep vanbinnen moest hij lachen. Nog steeds stond zijn blik op neutraal tot slechtgezind, hij speelde het héél goed. En zij viel er gewoon voor, was hij dan echt zo fantastisch? Want ze keek hem stomverbaasd zelfs geschokt aan omdat hij haar niet had teruggekust? Ze vleidde zich tegen hem aan en gaf hem kusjes in zijn hals. Kreeg hij zo alles gedaan? Door gewoon de norse vent uit te hangen? Fijn, dus dit moest hij meer doen. Hij keek nog steeds nors voor zich uit. "Alsjeblieft schatje ik doe alles voor een klein glimlachje van jouw..." Smeekte ze bijna. "Probeer maar om mij te doen laten glimlachen" zei hij met een norse blik, hij keek haar zelfs niet meer aan. Hij kruiste zijn armen voor zich en hij keek voor zich uit alsof hij het echt meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 22:42

"Probeer maar om mij te doen laten glimlachen" zei hij met een norse blik, hij keek haar zelfs niet meer aan. Hij kruiste zijn armen voor zich en hij keek voor zich uit. Ze bleef hem even ongelovig aanstaren. Zo nors had ze hem nooit gezien ze drukte nog een paar zoenen in zijn hals ze knabbelde op zijn oorlel ze liet zijn handen haar omhelzen en ze legde ze neer op haar onderrug. Ze masseerde zijn schouders ze probeerde iedere truc van het boekje maar hij leek maar niet te lachen ze zuchtte even voor ze zijn handen langzaam lager legde tot ze op haar achterste lagen dus ze keek hem in zijn ogen voor ze haar hoofd tegen zijn borst liet rusten. Ze hoopte dat hij daarvan wel ging lachen. Nu ze het toeliet, ze zelf daar had neer gelegd hoefde hij zich niet schuldig te voelen. Rhine hoopte dat ze hem nu eindelijk aan het lachen kreeg al was het maar een lichte krulling van zijn mondhoeken...


(oelalalala!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 22:52

"Probeer maar om mij te doen laten glimlachen" zei hij met een norse blik, hij keek haar zelfs niet meer aan. Hij kruiste zijn armen voor zich en hij keek voor zich uit. Ze bleef hem even ongelovig aanstaren. ze drukte nog een paar zoenen in zijn hals ze knabbelde op zijn oorlel ze liet zijn handen haar omhelzen en ze legde ze neer op haar onderrug. Ze masseerde zijn schouders ze probeerde iedere truc van het boekje maar hij leek maar niet te lachen ze zuchtte even voor ze zijn handen langzaam lager legde tot ze op haar achterste lagen dus ze keek hem in zijn ogen voor ze haar hoofd tegen zijn borst liet rusten. Ze hoopte dat hij daarvan wel ging lachen. Hmmm zou hij het doen? Of moest ze nog verder doen? Hij wou haar nog testen dus hij legde zijn handen naast zich neer en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Nog steeds zweeg hij in alle talen en dan grijnsde hij eventjes en kuste hij haar "Ik heb je de hele tijd voor de gek gehouden." fluisterde hij in haar oor. "You spin my head right round, right round, like a record baby, right round, round round." Hij legde zijn handen op haar onderrug maar hij verlegde ze wel niet meer omdat ze dat niet aangenaam vond. "I want to spend the rest of my life with you."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 23:02

hij legde zijn handen naast zich neer en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze was bang dat ze iets heel verkeerds had gedaan en dat hij nooit meer zou lachen. Nog steeds zweeg hij in alle talen en dan grijnsde hij eventjes en kuste hij haar. Oké nu was ze in de war heel erg in de war. "Ik heb je de hele tijd voor de gek gehouden." fluisterde hij in haar oor. Ze keek hem verbaasd aan maar toen moest ze lachen. "You spin my head right round, right round, like a record baby, right round, round round." Hij legde zijn handen op haar onderrug maar hij verlegde ze wel niet meer omdat ze dat niet aangenaam vond. "I want to spend the rest of my life with you." Ze had een grijns op haar gezicht en haar armen rusten op zijn schouders. Jij....jij argh en ik dacht dat ik goed kon acteren. Zei ze met een grijnsje nee ze was niet boos. Ze vond het eigenlijk best grappig wat hij geflikt had. Ze druktte haar lippen weer op dezijne. Maar volgende keer als je me nog zo eens voor de gek houd beland je mooi in de rivier. Ze was hem heel subtiel naar achteren aan het drijven tot hij vlak bij de rand stond daar kreeg ze nog een grotere grijns. Bij nader inzien beland je nu al in de rivier. Zei ze voor ze hem een duw gaf aardoor hij in het diepe deel viel ze barste in lachen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 04 2012, 23:09

hij legde zijn handen naast zich neer en hij keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze was bang dat ze iets heel verkeerds had gedaan en dat hij nooit meer zou lachen. Nog steeds zweeg hij in alle talen en dan grijnsde hij eventjes en kuste hij haar. Ja ze was enorm in de war en daarom moest hij lachen. Dat amuseerde hem nu eens. Ik heb je de hele tijd voor de gek gehouden." fluisterde hij in haar oor. Ze keek hem verbaasd aan maar toen moest ze lachen. "You spin my head right round, right round, like a record baby, right round, round round." Hij legde zijn handen op haar onderrug maar hij verlegde ze wel niet meer omdat ze dat niet aangenaam vond. "I want to spend the rest of my life with you." Ze had een grijns op haar gezicht en haar armen rusten op zijn schouders. "Jij....jij argh en ik dacht dat ik goed kon acteren." Zei ze met een grijnsje, ze was totaal niet boos. maar hoe kon je nou boos worden op de liefheid zelve? Niemand toch? "Ik ben de liefheid zelve ik weet het" zei hij met een opgeheven hoofd met zijn kin in de lucht. Ze druktte haar lippen weer op dezijne. Maar volgende keer als je me nog zo eens voor de gek houd beland je mooi in de rivier. Ze was hem heel subtiel naar achteren aan het drijven tot hij vlak bij de rand stond daar kreeg ze nog een grotere grijns. Bij nader inzien beland je nu al in de rivier. Zei ze voor ze hem een duw gaf aardoor hij in het diepe deel viel ze barste in lachen uit. Hij kwam boven en hij zwom naar de rand. Hij keek haar aan en sprong er uit "Jij dreigt me ermee maatregelen te treffen, geen kusjes meer voor jou... Rhine Lafee." Hij kruiste zijn armen en hij keek geïrriteerd, ze had hem gepakt toen hij zijn defensie naar beneden had laten zakken, dus ze had geluk gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Swimming ||Rhine||   Swimming ||Rhine|| - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Swimming ||Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Swimming...
» Swimming With A Dragon.
» || Swimming with a good friend ||
» What did he do? (Rhine)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-