PortalIndexWhat now? |Rhine| HpD5UwnWhat now? |Rhine| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 What now? |Rhine|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimewo okt 10 2012, 21:20

Rhine had zo’n fantastisch idee gehad dat Zack eigenlijk meteen instemde. Hij had zich omgekleed, gel in zijn haar gedaan en haar vastgenomen bij haar pols om meteen naar zijn kamer te vertrekken maar ze kregen al snel gezelschap van de conciërge die achter hen aan begon te rennen. Zack begon te lachen en liet Rhine op zijn rug springen om dan door te sprinten, en al snel was hij de conciërge te snel af. Dit was gewoon lachwekkend, hij had nog nooit gespijbelt, dit was zijn eerste keer dat hij met plezier een les wou missen, dankzij Rhine. Hij deed de deur van zijn slaapkamer open en ging binnen en deed deze op slot. “Ziezo we zijn er” zei hij met een grijns terwijl hij Rhine van zich af liet gaan. Met zijn hand ging hij even door zijn haar en hij smeet gewoon zijn t-shirt op de grond om dan naar de badkamer te gaan en te douchen. “Duurt maar eventjes” zei hij met een glimlach en hij douchete zonder zijn haar te wassen, droogde zijn lijf en hij deed een propere broek en t-shirt aan. Eigenlijk een hemdje zonder mouwen en een short met een vuurprint op. Hij kwam weer naar buiten en hij grijnsde eventjes naar Rhine. Hij had totaal geen idee wat hij moest doen. Een dromerige grijns verscheen op zijn gezicht en hij ging dan op zijn bed liggen “Ennn, wat nu?” vroeg hij met een enorme brede grijns, al wist hij niet waarom hij aan het grijnzen was, wat was er aan de hand met hem? Hij had totaal geen idee, maar hij was om de een of de andere manier nerveus. Want hij had geen idee wat Rhine gepland had, maar zij had gezegd dat ze beter ergens privé konden zitten, allesinds dat had hij er toch uit opgemaakt

(derp, sawrie :c)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimewo okt 10 2012, 21:43

Zelfs spijbelen met Zack was lollig. Het was zo grappig wanneer mensen voor het eerst gingen spijbelen dan waren ze meestal erg op hun hoede. Maar dat was Zack niet nee hij was zo losjes als altijd. Rhine vond het gewoon fantastisch. Toen ze giechelend door de gangen liepen werden ze opgemerkt door de knorrige conciërge. awtsh die vent was kwaad. Ergens ook begrijpelijk Rhine had hem al zo vaak dwars gezeten. Zack kreeg het ook door dat hij hun achtervolgde en rhine sprong op zijn rug. Hij rende als een speer en Rhine barstte in lachen uit. De conciërge kon hen niet meer bijhouden en vloekte hen na. Rhine stak pesterig haar tong naar hem uit. Ja hier gennoot ze van lekker mensjes dwarszitten en pesten. Zack rende met haar op zijn rug zijn kamer binnen. Daar klom ze van zijn rug af. Hij sloot dedeur waadoor ze toch wel een beetje het gevoel kreeg alsof hij haar opsloot. “Ziezo we zijn er” zei hij met een grijns. Rhine was nog steeds aan het lachen. "heb je die vent zijn kop gezien?! Kostelijk!" Riep ze grinnikend. Ja Rhine kon soms echt een pestkop zijn maar ze ging nooit te ver. Met zijn hand ging hij even door zijn haar en hij smeet gewoon zijn t-shirt op de grond om dan naar de badkamer te gaan en te douchen. “Duurt maar eventjes” zei hij met een glimlach Rhine knikte en keek rustig rond. Haar kleren waren nog steeds nat en haar bloes nog steeds doorschijnend. Haar haar draaide ze behenig om haar vinger en knooptte ze het op zo'n manier dat het mooi opgestoken bleef. Zack kwam weer terug in een hemdje zonder mouwen en een short met een vuurprint op en een giga grijns op zijn gezicht. Dat moest ze hem nageven hij had een zeer speciale kledingstijl. Maar z vond het wel schattig bij hem. Een dromerige grijns verscheen op zijn gezicht en hij ging dan op zijn bed liggen “Ennn, wat nu?” vroeg hij met een enorme brede grijns. Kijk dat was dus een lastige vraag. Wat konden ze doen? Een paar uur niet op de gang komen dat was dus iets dat ze al zeker niet moesten riskeren. dus een ander paar kleren gaan halen was geen optie. Omdat ze zijn bed niet wilde natmaken ploftte ze neer op de grond. Haar ook doorweekte sneakers had ze uitgetrokken en ze wiebelde wat met haar teentjes. Het was een prettig gevoel vond ze vrije blote voeten. Ze keek hem met een glimlach aan voor ze wat uit haar broekzak haalde en iets naar hem toesmeet. Het was een klein glazen balletje met een soort mist erin. Rhine had het voor hem gemaakt. "Dat is dat ding dart ik je wilde geven" Zei ze met een onschuldige grijns. Rhine bleef nonchalant op de vloer zitten. Ze had er geen benul van dat haar woorden weer vrkeerd tot hem doorgedrongen waren, dat hij had gedacht dat ze echt privé bedoelde omdat ze persé alleen mert hem wilde zijn. Maar dat was neit waar het was meer een kwestie geweest van hem wt uit het zicht, en dus de problemen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimewo okt 10 2012, 22:03

Man wat was die oude vent knarrig! Zack stak zijn twee vingers omhoog als 'doei' teken en begon al lachend te rennen met Rhine die op zijn rug zat nu, hij was snel, sneller dan de conciërge dus van hem af raken was geen enkel probleem. Hij hoorde nog hoe die vent een hoop scheldwoorden naar hem toewierp en Zack begon nog harder te lachen, het was gewoon geniaal. Geniaal hoe hij gewoon zo opvallend mogelijk spijbelde alsof het grappig was. Zack rende met haar op zijn rug zijn kamer binnen. Daar klom ze van zijn rug af. Hij sloot de deur "Ze moet dicht sinds de conciërge me wel kent als een aardig kind dat geen vlieg kwaad doet, nu is zijn ideaalbeeld helaas een beetje stukgeslagen, not that I care." Op een slome pas liep hij naar de raam en deed deze open. heb je die vent zijn kop gezien?! Kostelijk!" Riep ze grinnikend. "Inderdaad was echt wel grappig, ik heb zijn ideaalbeeld van mij stukgeslagen. Arme vent toch" zei hij al lachend. Met zijn hand ging hij even door zijn haar en hij smeet gewoon zijn t-shirt op de grond om dan naar de badkamer te gaan en te douchen. “Duurt maar eventjes” zei hij met een glimlach Rhine knikte en keek rustig rond. Na een tijdje kwam hij terug in een hemd zonder mouwen en een short met vuurprint. Ja zijn kledingstijl was speciaal maar dat kon hem echt geen barst schelen, hij was nu eenmaal wie hij was. Ook had hij zijn teenslippers aan. en dromerige grijns verscheen op zijn gezicht en hij ging dan op zijn bed liggen “Ennn, wat nu?” vroeg hij met een enorme brede grijns. Rhine ging zitten op de grond "Kom nou op bed zitten, maakt niet uit dat het nat wordt. Kom er gewoon gezellig bij of weet je wat? Ik kom bij jou zitten" zei hij al grijnzend en hij stond recht om dan vlak voor haar te gaan zitten. Ze keek hem met een glimlach aan voor ze wat uit haar broekzak haalde en iets naar hem toesmeet. Het was een klein glazen balletje met een soort mist erin. Rhine had het voor hem gemaakt. "Dat is dat ding dart ik je wilde geven" Zei ze met een onschuldige grijns. "Wauw mooi, bedankt" zei hij met een grijns en hij legde het op zijn nachtkastje en ging weer voor haar zitten. Hij kuste haar weer liefdevol, zijn hand legde hij op haar been, maar verder dan dat durfde hij echt niet, dus daar bleef het daar ook bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 07:30

Hij sloot de deur "Ze moet dicht sinds de conciërge me wel kent als een aardig kind dat geen vlieg kwaad doet, nu is zijn ideaalbeeld helaas een beetje stukgeslagen, not that I care." Op een slome pas liep hij naar de raam en deed deze open. Rhine grijnsde. "Ik vrees dat dat beeld niet lang in takt blijft als je met mij optrekt" Zei ze met een duister grijnsje. "Inderdaad was echt wel grappig, ik heb zijn ideaalbeeld van mij stukgeslagen. Arme vent toch" zei hij al lachend. Rhine grijnsde nog steeds. ongeloofelijk toch ze was hem nu al op het slechte pad aan het zetten. "Kom nou op bed zitten, maakt niet uit dat het nat wordt. Kom er gewoon gezellig bij of weet je wat? Ik kom bij jou zitten" zei hij al grijnzend en hij stond recht om dan vlak voor haar te gaan zitten. Rhine keek hem aan met een glimlach haar tenen waren nog steeds aan het wiebelen. Ze vond het toch zo'n fijn gevoel als dat gebeurde. "Wauw mooi, bedankt" zei hij met een grijns en hij legde het op zijn nachtkastje en ging weer voor haar zitten. Hij kuste haar weer liefdevol, zijn hand legde hij op haar been. Rhine verstijfde even en haar blik gleed naar zijn hand. Wat was hij van plan? Wilde hij nu ineens wel..? Rhine slikte. Oké hij had gezegd dat hij zich niet gekwetst zou voelen maar ze wilde het er toch niet op wagen. Oké Rhine verstand op nul zetten en gewoon doen. zei ze inwendig tegen zichzelf. Hij probeerde haar hints te geven, teminste dat was wat Rhine dacht. Ze schoof wat dichter naar hem toe en ze kroop op zijn schoot. Ze nam zijn hand zachtjes vvast en legde die op de plaats waar haar rug van naam veranderd (=achterwerk dus.) Ze vond het wel een beetje eng maar ze verborg haar angst haar blik werd verlijdelijk. Ze sraaide zijn haar rond haar vinger en gaf hem zachte kusjes ze beet speels in zijn onderlip. Ja ze wilde hem blij maken en ze dacht echt door zijn hand die hij op haar been had gelegd dat hij blij gemaakt wilde worden op deze manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 18:20

Hij sloot de deur "Ze moet dicht sinds de conciërge me wel kent als een aardig kind dat geen vlieg kwaad doet, nu is zijn ideaalbeeld helaas een beetje stukgeslagen, not that I care." Op een slome pas liep hij naar de raam en deed deze open. Rhine grijnsde. "Ik vrees dat dat beeld niet lang in takt blijft als je met mij optrekt" Zei ze met een duister grijnsje. "Inderdaad was echt wel grappig, ik heb zijn ideaalbeeld van mij stukgeslagen. Arme vent toch" zei hij al lachend. Rhine grijnsde nog steeds. Ze bracht hem op het slechte pad maar dat kon hem echt worst wezen. "Kom nou op bed zitten, maakt niet uit dat het nat wordt. Kom er gewoon gezellig bij of weet je wat? Ik kom bij jou zitten" zei hij al grijnzend en hij stond recht om dan vlak voor haar te gaan zitten. Rhine keek hem aan met een glimlach haar tenen waren nog steeds aan het wiebelen. Het was een grappig zicht hoe ze met haar teentjes aan het wiebelen was. "Wauw mooi, bedankt" zei hij met een grijns en hij legde het op zijn nachtkastje en ging weer voor haar zitten. Hij kuste haar weer liefdevol, zijn hand legde hij op haar been. Ze schoof wat dichter naar hem toe en ze kroop op zijn schoot. Ze nam zijn hand zachtjes vvast en legde die op de plaats dat zich onder haar rug bevond, maar Zack zag hoe bang ze was, maar hij wilde toch eventjes stiekem van genieten. Ze draaide zijn haar rond haar vinger en gaf hem zachte kusjes ze beet speels in zijn onderlip. "Schat..." zei hij zachtjes en hij liet haar los, zijn handen lagen nu op de vloer en zijn hemelsblauwe ogen keken naar haar gezicht. "Ik wou mijn hand gewoon op je been leggen, meer niet schatje" zei hij met een lichte glimlach voor hij haar weer liefdevol kuste. "Weet je nog wat ik heb gezegd? Ik ben er nog niet klaar voor en jij ook niet" zei hij met een grijnsje voor hij haar weer verder kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 21:13

Ja ze bracht hem echt wel op het slechte pad, maar het was zo leuk om slecht te zijn met hem. Ja Rhine vond het leuk om kattenkwaad uit te halen. Zeker als ze het schoolhoofd daardoor een beetje dwars kon zitten.Dat verdiende die man gewoon na wat hij haar geflikt had. "Schat..." zei hij zachtjes en hij liet haar los, zijn handen lagen nu op de vloer en zijn hemelsblauwe ogen keken naar haar gezicht. "Ik wou mijn hand gewoon op je been leggen, meer niet schatje" zei hij met een lichte glimlach voor hij haar weer liefdevol kuste. Rhine voelde zich inwendig heel opgelucht. Ja daar was ze blij om, heel blij ze had het mentaal waarschijnlijk niet aangekunnen. Ze keek hem met een beschaamde glimlach aan. "het spijt me...ik dacht...met je hand daar zo...dat je..." Bekende ze met een zachte stem. "Weet je nog wat ik heb gezegd? Ik ben er nog niet klaar voor en jij ook niet" zei hij met een grijnsje voor hij haar weer verder kuste. Ja hij had gelijk. Ze moest meer vertrouwen hebben in hem maar vertrouwen was een lastig begrip voor Rhine. Ze kroop tegen hem aan en legde haar hoofd tegen hem aan. Ze rilde lichtjes met die natte kleren kon het toch best wel koud worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 21:42

"Schat..." zei hij zachtjes en hij liet haar los, zijn handen lagen nu op de vloer en zijn hemelsblauwe ogen keken naar haar gezicht. "Ik wou mijn hand gewoon op je been leggen, meer niet schatje" zei hij met een lichte glimlach voor hij haar weer liefdevol kuste. Hij wilde echt niets verkeerd doen, maar hij had zin om wat te stoeien, daar moest hij weer eerlijk in zijn tegen zichzelf, maar ja, zij zou het mentaal niet aankunnen en dan kreeg hij een depressieve Rhine en dat wilde hij al helemaal niet sinds hij er echt niet goed tegen kon. Hij wilde haar geen pijn bezorgen omdat hij wilde stoeien. Ze keek hem met een beschaamde glimlach aan. "het spijt me...ik dacht...met je hand daar zo...dat je..." Bekende ze met een zachte stem. "Weet je nog wat ik heb gezegd? Ik ben er nog niet klaar voor en jij ook niet" zei hij met een grijnsje voor hij haar weer verder kuste. "Echt je geen zorgen maken, ik wilde ook eigenlijk alleen maar wat stoeien, maar dat zal ik ook achterwegen laten." zei hij al mompelend met een beschaamde blik op zijn gezicht. Dit was echt niet makkelijk, en hij had hier nu niet bepaald gezelschapspelletjes liggen of iets dergelijks dat ze met twee konden doen, buiten wat stoeien. Ze kroop tegen hem aan en legde haar hoofd tegen hem aan. Ze rilde lichtjes en Zack stond op om haar dan op te tillen en haar te dragen naar de badkamer "Oké, ik ga jou droge kleren geven. Mijn excuses meid, maar ik ga je helpen." zei hij glimlachend terwijl hij even aan haar benen voelde, die broek was echt kletsnat. "Die doe je zelf maar uit, en nee ik ben niet te breed, dus dat zal wel passen voor je, zeker sinds er touwtjes aan de short hangen." Hij nam een short uit een van de kastjes, een zwarte short en gaf deze aan haar. En dan, ja ik zal eens kijken voor een hemdje ofzo." Uiteindelijk na lang zoeken vond hij een t-shirt, een blauw t-shirt en hij trok haar nat t-shirt uit met gesloten ogen deed het blauwe t-shirt aan bij haar zonder ook maar een deeltje van haar aan te raken. "Ziezo, de broek kan je zelf wel, daar durf ik niet aan te komen." Zei hij al glimlachend voor hij zich omdraaide. "I won't look, I promise." zei hij en hij kruiste zijn armen voor zijn borstkas en wachtte rustig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 22:07

"Echt je geen zorgen maken, ik wilde ook eigenlijk alleen maar wat stoeien, maar dat zal ik ook achterwegen laten." zei hij al mompelend met een beschaamde blik op zijn gezicht. Rhine keek hem met grote ogen aan. Ze voelde wel dat ze hem nu verdriet deed ookal probeerde hij dat nog zo goed te verbergen. Ze rilde lichtjes en Zack stond op om haar dan op te tillen en haar te dragen naar de badkamer "Oké, ik ga jou droge kleren geven. Mijn excuses meid, maar ik ga je helpen." zei hij glimlachend terwijl hij even aan haar benen voelde, die broek was echt kletsnat. Rhine voelde zich net een peuter die in een plas water was gevallen en nu mee moest om andere kleren te halen. "Die doe je zelf maar uit, en nee ik ben niet te breed, dus dat zal wel passen voor je, zeker sinds er touwtjes aan de short hangen." Hij nam een short uit een van de kastjes, een zwarte short en gaf deze aan haar. Rhine hield de schort voor zich. Moest ze haar eigen broek nu uitrekken? Hier met hem erbij? Hij draaide zich weer om en zocht naar een Uiteindelijk na lang zoeken vond hij een t-shirt, een blauw t-shirt en hij trok haar nat t-shirt uit met gesloten ogen deed het blauwe t-shirt aan bij haar zonder ook maar een deeltje van haar aan te raken. Rhine was blij dat hij het zo oorzichtig deed dat gaf haar een vertrouwt gevoel. "Ziezo, de broek kan je zelf wel, daar durf ik niet aan te komen." Zei hij al glimlachend voor hij zich omdraaide. "I won't look, I promise." zei hij en hij kruiste zijn armen voor zijn borstkas en wachtte rustig af. Rhine zuchtte even en trok met lichtjes trillende handen van de zenuwen haar kletsnatte broek uit en ze trok zijn short aan. Het was inderdaad wel een beetje groot maar met de koortjes dicht zou het moeten lukken. Alleen die koortjes, rhine kreeg ze verdorie niet geknoopt. Haar hoofd werd roder en met een beschaamde stem sprak ze : "Zack? Zou je even kunnen helpen alsjeblieft? Ik krijg de koortjes niet dicht." Zei ze zachtjes. man dit was vernederend. Ze wachtte tot hij zich had omgedraaid. En toen kreeg ze ineens een vraag in haar hoofd. Een vraag die ze niet kon onderdrukken. "Wat had je eigenlijk gedaan als ik niet zo bang had gerageerd?" Vroeg ze zachtjes en twijfelend maar wel met nieuwsgierigheid erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimedo okt 11 2012, 22:18

"Echt je geen zorgen maken, ik wilde ook eigenlijk alleen maar wat stoeien, maar dat zal ik ook achterwegen laten." zei hij al mompelend met een beschaamde blik op zijn gezicht. Rhine keek hem met grote ogen aan en dat was zeker begrijpelijk, ze was zo bang. Hij snapte het niet goed hoe hij het volhield, maar het was het hem zeker waard daar was hij zeker van. Ze rilde lichtjes en Zack stond op om haar dan op te tillen en haar te dragen naar de badkamer "Oké, ik ga jou droge kleren geven. Mijn excuses meid, maar ik ga je helpen." zei hij glimlachend terwijl hij even aan haar benen voelde, die broek was echt kletsnat. Ze mocht zich nu voelen hoe ze wilde, het kon hem eventjes niet schelen, hoe wreed het ook was. . "Die doe je zelf maar uit, en nee ik ben niet te breed, dus dat zal wel passen voor je, zeker sinds er touwtjes aan de short hangen." Hij nam een short uit een van de kastjes, een zwarte short en gaf deze aan haar. Rhine hield de schort voor zich. Hij draaide zich weer om en zocht naar een Uiteindelijk na lang zoeken vond hij een t-shirt, een blauw t-shirt en hij trok haar nat t-shirt uit met gesloten ogen deed het blauwe t-shirt aan bij haar zonder ook maar een deeltje van haar aan te raken. Hij was zeker voorzichtig met haar zeker sinds ze zo bang en zo breekbaar was, ze was net van kristal iets duur en dat makkelijk te breken was. "Ziezo, de broek kan je zelf wel, daar durf ik niet aan te komen." Zei hij al glimlachend voor hij zich omdraaide. "I won't look, I promise." zei hij en hij kruiste zijn armen voor zijn borstkas en wachtte rustig af. "Zack? Zou je even kunnen helpen alsjeblieft? Ik krijg de koortjes niet dicht." Zei ze zachtjes. Zack draaide zich om en hij keek haar even aan "Arme schat toch, kom ik zal je helpen." Hij zette zich op zijn knieën en knoopte het zodat de short niet zou afzakken en de knoop ook niet zou lossen. Zack stond weer recht "Dat is weer gefikst" en toen kwam er een vraag waarvan zijn mond haast openviel, nee die viel gewoon open. "Wat had je eigenlijk gedaan als ik niet zo bang had gerageerd?" Vroeg ze zachtjes en twijfelend maar wel met nieuwsgierigheid erin. Zack's hoofd werd langzaamaan rood "Ehm... Gewoon wat stoeien, want meer zit er voor mij voorlopig niet in sinds ik eigenlijk nog nooit echt een vriendin heb gehad en om raad heb gevraagd bij een vriend van me" zei hij terwijl hij eventjes naar het plafond staarde sinds hij zich redelijk doodschaamde. Hij nam Rhine's hand vast en hij ging samen met haar op het bed zitten. "Schat, mag ik weten waarom jij zo bang bent van een simpele aanraking al? Want je weet dat ik je niet wil gebruiken, laat staan kwetsen.. Waarom vertrouw je me niet?" een licht gekwetste blik ontstond op zijn gezicht en hij wendde zijn blik af. Dit wilde hij nu wel echt degelijk weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 07:44

Dit was echt beschamend voor haar. Haast beangstigend zelfs. Ze werd hier verdorie geholpen met aankleden en nu ze eens iets zelf wilde doen lukte het niet. verdraaide koordjes! Zack draaide zich om en hij keek haar even aan "Arme schat toch, kom ik zal je helpen." Hij zette zich op zijn knieën en knoopte het zodat de short niet zou afzakken en de knoop ook niet zou lossen. Oké dit zag er best vreemd uit. Zo vreemd zelfs dat Rhine er een beetje rood van werd. Ze richtte zich op zijn handen die groot maar toch vlug en behendig waren. Zack stond weer recht "Dat is weer gefikst" en toen kwam er een vraag waarvan zijn mond haast openviel, nee die viel gewoon open. Oké rhine moest echt leren om op haar tong te gaan bijten. Zack's hoofd werd langzaamaan rood "Ehm... Gewoon wat stoeien, want meer zit er voor mij voorlopig niet in sinds ik eigenlijk nog nooit echt een vriendin heb gehad en om raad heb gevraagd bij een vriend van me" zei hij terwijl hij eventjes naar het plafond staarde sinds hij zich redelijk doodschaamde. Rhine draaide haar blik van hem weg. "Ow..." Was het enige geluidje dat ze produceerde. Ze vond het erg voor hem dat hij met haar angst zat opgescheept. Hij nam Rhine's hand vast en hij ging samen met haar op het bed zitten. "Schat, mag ik weten waarom jij zo bang bent van een simpele aanraking al? Want je weet dat ik je niet wil gebruiken, laat staan kwetsen.. Waarom vertrouw je me niet?" een licht gekwetste blik ontstond op zijn gezicht en hij wendde zijn blik af. Rhine slikte en staarde naar hem. Hoe moest ze het uitleggen. Ze slikte en keek naar hem. "Het is ingewikkeld...Maar ik zal het proberen...Ik heb ooit mensen vertrouwd zie je en dat is al iedere keer verkeerd afgelopen vaak zelfs met de dood tot gevolg. " Zei ze met een zachte stem. Ja zo was het ongeveer. "En aanrakingen ik ben het niet gewoon om aangeraakt te worden en toen ik er eindelijk wat vertrouwt meeraakte werd aanraken onaangenaam..." Ze dacht aan hoe Sasuke haar keel had vastgegrepen, hoe het schoolhoofd het gif uit haar had gezogen, hoe Fwinn haar eerst tegen een muur had gepint. "Ik weet dat het dom klinkt en ook uitermate gestoord maar dat is hoe ik me voel..." Fluisterde ze er zachtjes achteraan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 21:01

Zack draaide zich om en hij keek haar even aan "Arme schat toch, kom ik zal je helpen." Hij zette zich op zijn knieën en knoopte het zodat de short niet zou afzakken en de knoop ook niet zou lossen. Zack stond weer recht "Dat is weer gefikst" en toen kwam er een vraag waarvan zijn mond haast openviel, nee die viel gewoon open. waarom vroeg ze dat nu? Waarom? Zack's hoofd werd langzaamaan rood "Ehm... Gewoon wat stoeien, want meer zit er voor mij voorlopig niet in sinds ik eigenlijk nog nooit echt een vriendin heb gehad en om raad heb gevraagd bij een vriend van me" zei hij terwijl hij eventjes naar het plafond staarde sinds hij zich redelijk doodschaamde. Rhine draaide haar blik van hem weg. "Ow..." Was het enige geluidje dat ze produceerde. Zack glimlachte even "Het is oké, het is maar dat je het weet." Hij nam Rhine's hand vast en hij ging samen met haar op het bed zitten. "Schat, mag ik weten waarom jij zo bang bent van een simpele aanraking al? Want je weet dat ik je niet wil gebruiken, laat staan kwetsen.. Waarom vertrouw je me niet?" een licht gekwetste blik ontstond op zijn gezicht en hij wendde zijn blik af. Rhine slikte en staarde naar hem."Het is ingewikkeld...Maar ik zal het proberen...Ik heb ooit mensen vertrouwd zie je en dat is al iedere keer verkeerd afgelopen vaak zelfs met de dood tot gevolg. " Zei ze met een zachte stem. "En aanrakingen ik ben het niet gewoon om aangeraakt te worden en toen ik er eindelijk wat vertrouwt meeraakte werd aanraken onaangenaam..." Zack knikte lichtjes maar nog steeds voelde hij zich gekwetst sinds ze wist dat hij niets zou doen, dat hij haar niet zou verlaten, dat wist ze echt goed genoeg. "Ik weet dat het dom klinkt en ook uitermate gestoord maar dat is hoe ik me voel..." Fluisterde ze er zachtjes achteraan. "Ik weet het, maar je kan me niet eeuwig wegduwen dat weet je." mompelde hij "Ik had zelfs raad gevraagd aan mijn beste vriend op razen die me goed heeft geholpen trouwens. Ik ben blij dat ik raad aan hem heb gevraagd. " zei hij "Maar ik kan het niet uittesten..." Ja dat vond hij wel spijtig, hij moest er maar mee leren leven blijkbaar. Hij keek wat afwezig naar de tekening op de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 21:31

Zack glimlachte even "Het is oké, het is maar dat je het weet." Ja dat zei hij nu wel maar ze wist dat hij het vooral deed om haar een goed gevoel te bezorgen. Ze wist dat hij zich gekwetst voelde, alweer en het was alweer haar schuld, het was altijd haar schuld. "Ik weet het, maar je kan me niet eeuwig wegduwen dat weet je." mompelde hij. Ze knikte zachtjes en staarde naar haar blote voeten. "Van dat feit ben ik me wel degelijk bewust" Zei ze zachtjes. Ja ze wist wel dat het niet eerlijk tegenover hem was als ze hem bleef afwijzen en wagduwen. hij had haar dan wel beloofd nog te wachten maar ze wist dat hij dat niet eeuwig kon blijven volhouden. dat kon niemand. "Ik had zelfs raad gevraagd aan mijn beste vriend op razen die me goed heeft geholpen trouwens. Ik ben blij dat ik raad aan hem heb gevraagd. " zei hij "Maar ik kan het niet uittesten..." Ze hoorde dat hij er erg mee zat en dat vond ze pas echt verschrikkelijk. Hij had zoveel moeite gedaan voor haar en zij bleef hem maar wegduwen. Ze balde haar handen tot vuisten waardoor haar nagels zich in haar vlees boorden. Ze kneep haar ogen dicht en haalde diep adem. Ze opende haar ogen weer en toonde een kleine onbevreesde glimlach. Ze draaide zich naar hem toe. "Wat heeft hij je dan geleerd?" Vroeg ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 22:06

Zack glimlachte even "Het is oké, het is maar dat je het weet." Hij was inderdaad een beetje gekwetst maar ze kon er niet aan doen dat ze zo bang was. Dat ze niets durfde, het had allemaal te maken met diegenen die voor hem kwamen, zij hadden haar zo bang gemaakt. "Ik weet het, maar je kan me niet eeuwig wegduwen dat weet je." mompelde hij. Ze knikte en staarde naar haar blote voeten. "Van dat feit ben ik me wel degelijk bewust" Zei ze zachtjes. "Je moet je niet schuldig voelen, het is Oké meisje, ik ga heus niet weglopen van je of zo hoor. Zo ben ik niet"
Ik had zelfs raad gevraagd aan mijn beste vriend op razen die me goed heeft geholpen trouwens. Ik ben blij dat ik raad aan hem heb gevraagd. " zei hij "Maar ik kan het niet uittesten..." Hij vond het enorm spijtig, maar hij moest er zich bij neerleggen want ze zou toch niets willen doen dus dan had het geen zin om nog te pushen want dat zou haar dan ook alleen maar wegjagen. Ze kneep haar ogen dicht en haalde diep adem. Ze opende haar ogen weer en toonde een kleine onbevreesde glimlach. Ze draaide zich naar hem toe. "Wat heeft hij je dan geleerd?" Vroeg ze zachtjes. Zack keek haar eventjes vragend aan. Waarom vroeg ze dat nou zo opeens? Vanwaar kwam die plotse interesse? Hij vroeg het zich af waarom ze dat wilde weten... Zack haalde even diep adem en keek haar aan "Hoe ik serieus moet kussen, hoe ik jou lekker kan verwennen en wat ik het beste kan doen als het je verjaardag is of er een mijlpaal is in onze relatie. Zo van die dingetjes, kleine dingetjes waar ik geen fouten op wil maken." Hij wilde alles piekfijn in orde hebben sinds hij haar niet wilde wegjagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 22:17

"Je moet je niet schuldig voelen, het is Oké meisje, ik ga heus niet weglopen van je of zo hoor. Zo ben ik niet" Rhine keek hem niet aan. "dat weet ik en dat maakt me des te schuldiger. Ik moet je vertrouwen want je bent verreweg de meest betrouwbaaarste persoon die ik ken...Maar ik kan het niet.
Zack keek haar eventjes vragend aan. Heel begrijpelijk natuurlijk. ja Rhine kon nogal paradoxaal zijn soms. Maar daar zou hij moeten mee leren omgaan net zoals alles aan rhine was haar gedachtengang onvoorspelbaar. Rhine kon er zelf niets aan doen het gebeurde gewwoon. Zack haalde even diep adem en keek haar aan "Hoe ik serieus moet kussen, hoe ik jou lekker kan verwennen en wat ik het beste kan doen als het je verjaardag is of er een mijlpaal is in onze relatie. Zo van die dingetjes, kleine dingetjes waar ik geen fouten op wil maken." Ze moest er door glimlachen. Hij had echt veel voor haar over dat hij daar zelfs hulp voor durfde te vragen. Klaarblijkelijk was hij echt bang om iets verkeerds te doen. "Dat is erg lief van je..." Zei ze voor ze zich langzaam naar hem toeboog en hem een kus op zijn wang gaf. Ze zat voor hem naar hem te staren, ze zat doodstil op een manier die alleen rhine kon. Een enge maar toch aantrekkelijke manier van staren en stilzitten. "Als ik beloof niet meer bang te zijn, kan je me dan een van die trucjes laten zien?" Vroeg ze haar blik boorde zich in de zijne. Ze wist dat hij veel moeite had gedaan en ze wilde dat hij zijn kunstjes kon showen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimevr okt 12 2012, 22:38

"Je moet je niet schuldig voelen, het is Oké meisje, ik ga heus niet weglopen van je of zo hoor. Zo ben ik niet" Rhine keek hem niet aan. "dat weet ik en dat maakt me des te schuldiger. Ik moet je vertrouwen want je bent verreweg de meest betrouwbaaarste persoon die ik ken...Maar ik kan het niet." Zack knikte maar staarde afwezig naar zijn muur waar Rhine een silhouet van hem had opgezet. Toen vroeg ze wat voor raad hij had gevraagd. Hij vroeg zich af waarom ze dat wou weten sinds ze toch te bang en te onzeker was. Zack haalde even diep adem en keek haar aan "Hoe ik serieus moet kussen, hoe ik jou lekker kan verwennen en wat ik het beste kan doen als het je verjaardag is of er een mijlpaal is in onze relatie. Zo van die dingetjes, kleine dingetjes waar ik geen fouten op wil maken." Ze moest er door glimlachen. Hij had echt veel voor haar over dat hij daar zelfs hulp voor durfde te vragen. Klaarblijkelijk was hij echt bang om iets verkeerds te doen. "Dat is erg lief van je..." Zei ze voor ze zich langzaam naar hem toeboog en hem een kus op zijn wang gaf. "Dankje, ik weet het, ik wil het gewoon juist doen, zo ben ik nu eenmaal." zei hij al schouderophalend en hij staarde verder naar de o zo interessante muur. Ze zat voor hem naar hem te staren, ze zat doodstil op een manier die alleen rhine kon. Een enge maar toch aantrekkelijke manier van staren en stilzitten. "Als ik beloof niet meer bang te zijn, kan je me dan een van die trucjes laten zien?" Vroeg ze haar blik boorde zich in de zijne. Zack keek dan naar haar en hij drukte zijn lippen op de hare terwijl hij zachtjes in haar onderlip beet. "Dan moet ik ietsje verder gaan dit liefje" zei hij zachtjes na het kusje. "Maar ik weet dat je altijd wel bang zult zijn, dus je kan me dat niet beloven denk ik" zei hij met een glimlach en hij nam weer wat afstand en staarde verder naar de muur. Nu zou hij eens moeilijk doen, natuurlijk was dit puur om haar uit haar tent te lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:16

"Dankje, ik weet het, ik wil het gewoon juist doen, zo ben ik nu eenmaal." zei hij al schouderophalend en hij staarde verder naar de o zo interessante muur. Ze vond het niet leuk als hij zo in de diepte staarde dan voelde ze zich schuldig. Ze had veel leiver zijn blik op haar gericht dat stelde haar altijd gerust. Zack keek dan naar haar en hij drukte zijn lippen op de hare terwijl hij zachtjes in haar onderlip beet. "Dan moet ik ietsje verder gaan dit liefje" zei hij zachtjes na het kusje. Rhine gennoot altijd van zijn kussen ze waren altijd vol van liefde en intensietijd. ze gaven haar een magisch en verhit gevoel. haar ogen waren gesloten tijdens de kus maar al gauw opende ze die weer bij het horen van zijn woorden. "Maar ik weet dat je altijd wel bang zult zijn, dus je kan me dat niet beloven denk ik" zei hij met een glimlach en hij nam weer wat afstand en staarde verder naar de muur. Rhine had niet door dat hij haar uitdaagde. ze was bang dat ze hem erger gekwetst had dan hij deed vermoeden en dat hij haar daarom wegduwde. Maar ze gaf niet op. Ze kroop op zijn schoot vleidde zich tegen hem aan. "Maar ik moet mijn angst onder ogen zien om hem te overwinnen...." Zei ze terwijl ze kusjes in zijn hals duwde. "Alsjeblieft Zackie ik zal heel braaf zijn beloofd" Zei ze op een zielige toon met grote puppy oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:20

Zack was een pietje precies op dit vlak. Er mocht helemaal niets fout lopen sinds hij dit echt niet wilde verpesten. Rhine was hem dierbaar, heel dierbaar zelfs en dit was iets wat hij niet wilde verliezen. Ook al was hij vroeger zo’n flirterig type geweest dat bang was voor een relatie, nu lag dit anders, hij was ouder en je kon hem ook wijzer noemen. Toen ze persé hetgene wilde weten wat hij had gevraagd aan zijn goede vriend Kunsel. Zack keek dan naar haar en hij drukte zijn lippen op de hare terwijl hij zachtjes in haar onderlip beet. "Dan moet ik ietsje verder gaan dit liefje" zei hij zachtjes na het kusje. "Maar ik weet dat je altijd wel bang zult zijn, dus je kan me dat niet beloven denk ik" zei hij met een glimlach en hij nam weer wat afstand en staarde verder naar de muur, natuurlijk wilde hij haar uit haar tent lokken om te zien hoe ver ze zou gaan om hem de verassing te laten uitvoeren. Het was misschien maar een simpele massage, maar Zack had van die lekker ruikende massage olie aangeschaft. Ze kroop op zijn schoot vleidde zich tegen hem aan. "Maar ik moet mijn angst onder ogen zien om hem te overwinnen...." Zei ze terwijl ze kusjes in zijn hals duwde. Oh wat voelde dit goed, maar Zack bleef met een monotoom gezicht naar de muur staren terwijl hij innerlijk helemaal smolt omdat hij eindelijk eens wat aandacht kreeg. "Alsjeblieft Zackie ik zal heel braaf zijn beloofd" Zei ze op een zielige toon met grote puppy oogjes. Oké dit was gewoon té schattig.. Hoe kon hij hier ooit aan weerstaan? Hmn, maar als hij het nu opgaf, zou hij misschien de leukere dingen allemaal missen. Dat zou hij zeer spijtig vinden

(lol voortzetting van word hierop derpen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:26

Rhine was eigenlijk wel verbaasd over zijn pietluttigheid. Zijn drang om alles goed te doen voor haar. Maar ze vond het vooral ongelofelijk lief van hem. Ze had nog nooit een jongen ontmoet die zo zijn best deed. Nee Sasori en Sasuke waren heel anders geweest. Ja ze waren beide geweldig geweest maar Zack was anders. Toenze hem kusjes in zijn nek gaf leek hij het niet te merken hij bleef gewoon voor zich uitstaren. Rhine werd en lichtjes wanhopig door. Wat moest ze doen? “Bewijs het me” fluisterde hij met een zwoele stem in haar oor, maar nog steeds was zijn blik gefixeerd op de muur. Rhine bleef hem een tijdje aanstaren. Ze probeerde hem te lezen maar het beeld bleef leeg. Ze mocht dus een hoop moeite gaan doen. Rhine knikte dus alleen maar zachtjes en bracht haar lippen weer naar hem toe ze volgde de hele lijn van zijn sleutelbeen. Haar benen zaten aan weerskanten van zijn lekkere zo vertrouwde lijf. Haar tong kwam naar buiten en ze likte zijn kaaklijn zachtjes. Vele mannen vonden het blijkbaar fijn als ze gelikt werden. Waarom wist ze niet precies maar ach ja. Ze beet speels in zijn oorlel terwijl haar handen zich een weg baande onder zijn shirt en zijn borst zachtjes masseerde met zachte ontspannende aanrakingen van Rhines satijnzachte handen. Haar blik was kalm en intens. Ze wilde hem echt blij maken. Nu was ze niet echt bang omdat zijn arme langs zijn lichaam hingen, omdat ze geen grote handen op zich voelde. Daar kreeg ze alleen de kriebels van. Maar ze moest zichzelf voornemen dat het zacks handen zouden zijn, handen van iemand die ze kon vertrouwen handen van iemand waar ze van hield….
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:27

Ja Zack genoot van de kusjes in zijn nek maar hij deed zijn best om het te negeren om nog meer reactie uit te lokken zodat hij nog meer kon genieten. Hij merkte wel hoe wanhopig ze werd, maar hoe wanhopiger, hoe meer hij uit haar kon krijgen. “Bewijs het me” fluisterde hij met een zwoele stem in haar oor, maar nog steeds was zijn blik gefixeerd op de muur. Rhine bleef hem een tijdje aanstaren. Maar nog steeds vertikte hij het om te reageren op haar pogingen tot aandacht vragen van hem. Rhine knikte dus alleen maar zachtjes en bracht haar lippen weer naar hem toe ze volgde de hele lijn van zijn sleutelbeen. Haar benen zaten aan weerskanten van zijn lichaam, wat was ze van plan? Natuurlijk hoopte hij dat ze hem niet ging likken want dan zou er een bom barsten bij hem, allesinds dat vreesde hij toch. Toen gebeurde hetgene wat er niet zou mogen gebeuren van hem toch. Rhine likte zijn kaaklijn en zijn ogen werden groot en zijn mond viel open. Langzaamaan kleurde ook zijn hele gezicht rood.
Wow, wat had zij opeens geslikt, hij voelde haar handen onder zijn hemd en ze begon zijn borst te masseren met haar o zo fijne, zachte handen. en zag hoe kalm en intens haar gezicht was. Maar veel kon hij niet terugdoen op dit moment. Hij was lichtelijk verstijfd blijven zitten dankzij haar gelik. Maar eindelijk na een tijdje werd hij weer mobiel en nam hij haar vast. Rhine die nog steeds die heerlijke massage verderdeed. Man wat voelde dit goed! Hij wilde hier wel eeuwig blijven liggen. “Wauw” mompelde hij zachtjes en met een dromerige stem “Je bent echt zo fantastisch als ik me voorstelde.” Dit was de pure waarheid en daar moest ze maar mee leren leven. Ze was fantastisch en dat was de mening van Zack, en hij loog nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:28

Rhine had geen idee van zijn geniepige plannetje. Het schijnheilige gedrag gewoon om haar meer uit haar tent te lokken. Zoiets gewiekst verwachtte ze gewoon niet van Zack. Hij zag er altijd zo onschuldig en naïf uit. Rhine likte zijn kaaklijn en zijn ogen werden groot en zijn mond viel open. Langzaamaan kleurde ook zijn hele gezicht rood. Rhine schrok wel van die reactie. Wat had hij aan de hand? Vond hij het niet fijn als ze hem likte? Ze keek hem even met een vragende blik aan. “Vond je dat niet fijn?” Vroeg ze onzeker. Ja nu was ze bang om wat verkeerd te doen en hem daardoor weer te kwetsen of nog erger, hem weg te jagen. Zijn blauwe ogen keken naar Rhine daar was ze blij om. Ze vond het fijn als hij naar haar keek, dan voelde ze zich speciaal. . Hij was lichtelijk verstijfd blijven zitten dankzij haar gelik. Ja ze had evengoed een knuffel kunnen nemen en die bedelven onder kusjes. Dan zou ze evenveel reactie hebben gehad. “Wauw” mompelde hij zachtjes en met een dromerige stem “Je bent echt zo fantastisch als ik me voorstelde.” Ze bloosde zachtjes en gaf hem een zachte intense kus. Ze beet zachtjes in zijn onderlip ging met haar tong langs zijn tanden. “Dus ik voldoe aan je droombeeld? Is dat voldoende om mij die truces te showen?” Vroeg ze op een zwoele toon haar handen gingen nog steeds over zijn borst met die zachte bewegingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:29

Zack was echt soms te goed in toneelspelen en Rhine trapte er gewoon in, het was gewoon té gemakkelijk. Rhine had hem helemaal niet door, hij was niet zo onschuldig en naïef als ze dacht. Maar hetgene wat ze nu deed zorgde er wel voor dat zijn ogen groot werden en zijn mond open viel. Langzaamaan kleurde ook zijn hele gezicht rood. Rhine likte zijn kaaklijn, iets waar hij normaal zot van werd, horendol. Gelukkig kon hij zich nog inhouden dus ze had eigenlijk wel veel geluk. Natuurlijk werd er op gereageerd: “Vond je dat niet fijn?” Vroeg ze onzeker. Zack moest moeite doen om normaal te spreken: “J-jawel, heel fijn” Alles werd zorgvuldig uitgesproken zodat hij verstaanbaar was. Alleen was hij wat verstijfd omdat het allemaal zo zalig was. Eindelijk was hij niet meer zo verstijfd en nam hij RHine vast. Dan ging hij neer liggen en genoot hij verder van de massage die hij kreeg.
“Wauw” mompelde hij zachtjes en met een dromerige stem “Je bent echt zo fantastisch als ik me voorstelde.” Ze bloosde zachtjes en gaf hem een zachte intense kus. Man man man, zij was goed zeg! Maar ja, zij was degene met de ervaring, hij niet. Dus voor hem was alles wat ze deed fantastisch, maar ze was wel zeker héél goed. Ze beet zachtjes in zijn onderlip ging met haar tong langs zijn tanden. “Dus ik voldoe aan je droombeeld? Is dat voldoende om mij die truces te showen?” Vroeg ze op een zwoele toon haar handen gingen nog steeds over zijn borst met die zachte bewegingen. Hij trok langzaamaan zijn wenkbrauw op.
“Dus dit was alleen omdat je mijn trucjes wilde zien? Ahw, ik dacht dat er wel wat meer achter zat dan alleen dat. Maar inderdaad, je voldoet aan mijn droombeeld en ja ik zal ze je tonen.” Zei hij met een lichte grijns en hij deed de t-shirt die van hem was, over haar hoofd en dan legde hij haar neer op het bed. “Zo, draai je op je buik” zei hij met een brede grijns en hij liep naar een van zijn kastjes en haalde daar de massage olie uit die hij had aangeschaft., zodat ze normaal gezien dit heerlijk zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:30

Zack moest moeite doen om normaal te spreken: “J-jawel, heel fijn” Alles werd zorgvuldig uitgesproken zodat hij verstaanbaar was. Aha het was dus een zwak plekje geweest. Handige info voor later. Ja dat moest ze onthouden Zack vond likjes zalig. Al gauw ging hij liggen waardoor ze bovenop hem zat. Nu was ze dus eigenlijk wel blij dat hij de deur op slot had gedaan. Hoe vreselijk zou het wel niet geweest zijn als hier nu iemand was binnen gestormd? Hij trok langzaamaan zijn wenkbrauw op. Rhine hield haar handen even stil en keek hem afwachtend aan. “Dus dit was alleen omdat je mijn trucjes wilde zien? Ahw, ik dacht dat er wel wat meer achter zat dan alleen dat. Maar inderdaad, je voldoet aan mijn droombeeld en ja ik zal ze je tonen.” Zei hij met een lichte grijns. Rhine kreeg ook een lichte grijns. “Dat heb ik niet gezegd Zackie…” Zei ze op een plagende toon.
hij deed de t-shirt die van hem was, over haar hoofd en dan legde hij haar neer op het bed. Oké daar was ze dus wel even van geschrokken. Ze sloot haar ogen en ademde diep in en uit om haar angst weg te werken. Ze mocht nu niet terugkrabbelen dan zou ze hem pas echt kwetsen. “Zo, draai je op je buik” zei hij met een brede grijns en hij liep naar een van zijn kastjes. Rhine deed wat hij vroeg. Haar hoofd schuin zodat ze naar hem kon kijken. Hij haalde een flesje tevoorschijn. Massage olie? Had hij dat serieus gekocht? Voor haar? Hij ging naast haar zitten op het bed en begon haar te masseren. “Mijn vriend zei dat je dit zalig zou vinden.” Een glimlach verscheen op zijn mond en hij deed de bewegingen die hij had geleerd zachtjes en gecontroleerd. Rhine werd helemaal week onder de zachte aanraking van zijn handen. Ze smolt helemaal en sloot haar ogen van genot. “Hmmm…” Mompelde ze. Ja dat was lekker, heel lekker zelfs. Meteen vergat ze haar angst en was ze weer de rustigheid zelve. “Die vriend van je…Die heeft een goede vrouwenkennis.” Zei ze zachtjes nog steeds puur aan het genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 20:54

Zack moest moeite doen om normaal te spreken: “J-jawel, heel fijn” Natuurlijk verraadde hij meteen dat dit een zwak plekje was en kon ze dit later gebruiken als wapen. Wat was Zack toch zo slim, maar aan de ene kant kon hij er ook helemaal niet aan doen sinds zij gewoon had gegokt. Al gauw ging hij liggen waardoor ze bovenop hem zat. Hij trok langzaamaan zijn wenkbrauw op bij haar reactie en hij vroeg zich af of ze dit alleen maar deed om te weten te komen wat hij ging doen. “Dus dit was alleen omdat je mijn trucjes wilde zien? Ahw, ik dacht dat er wel wat meer achter zat dan alleen dat. Maar inderdaad, je voldoet aan mijn droombeeld en ja ik zal ze je tonen.” Zei hij met een lichte grijns. Rhine kreeg ook een lichte grijns. “Dat heb ik niet gezegd Zackie…” Zei ze op een plagende toon. Hij deed de t-shirt die van hem was, over haar hoofd en dan legde hij haar neer op het bed. Natuurlijk had hij de angst gezien en hij zag hoe ze hem totaal niet vertrouwde, het leek net alsof hij de grote boosdoener was hier, terwijl hij eigenlijk iets heel onschuldigs ging doen.. “Zo, draai je op je buik” zei hij met een brede grijns en hij liep naar een van zijn kastjes. Rhine deed wat hij vroeg, gelukkig deed ze dat ook, want anders had hij het moeten zeggen. Hij haalde een flesje tevoorschijn, natuurlijk had ze gekeken dus ze wist nu dat hij haar gewoon ging masseren, dus ze moest niet bang zijn. Ze had er namelijk geen enkele rede toe. “Mijn vriend zei dat je dit zalig zou vinden.” Een glimlach verscheen op zijn mond en hij deed de bewegingen die hij had geleerd zachtjes en gecontroleerd. “Die vriend van je…Die heeft een goede vrouwenkennis.” Zei ze zachtjes nog steeds puur aan het genieten. "Ik weet het" zei hij met een grijnsje "Daarom heb ik het aan hem gevraagd. En was je bang dat ik iets anders van plan was? Want daarnet leek je nogal bang." mompelde hij en hij keek voor zich uit terwijl hij haar verder masseerde. "Je hebt nog altijd niet al te veel vertrouwen in me, klop dat?" vroeg hij terwijl hij eigenlijk wist dat het antwoord ja was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 21:37

Rhine was best wel blij dat ze een zwak plekje had ondekt. Dat kon altijd handig zijn voor als ze hem de mond moest snoeren. Hij had haar angst gezien dat wist ze bijna zeker. dat was het vervelende aan iemand waar je van hield ze waren altijd verdraait goed in je lezen, je ware emoties zien. "Ik weet het" zei hij met een grijnsje "Daarom heb ik het aan hem gevraagd. En was je bang dat ik iets anders van plan was? Want daarnet leek je nogal bang." mompelde hij en hij keek voor zich uit terwijl hij haar verder masseerde. Rhines ogen gingen open. Ze staarde leeg voor zich uit. Ze kreeg er geen antwoord uit. Dit ging de verkeerde kant uit. Hoe waren ze nu weer bij dit onderwerp uitgekomen? "Je hebt nog altijd niet al te veel vertrouwen in me, klop dat?" vroeg hij . Rhines spieren spande zich meteen op. Ze keek hem aan voor ze rechter ging zitten en hem met half samen geknepen ogen aankeek. "Waarom begin je daar nu weer over? Je weet dat ik je niet kán vertrouwen ookal zou ik dat willen" Sprak ze iets bitser dan ze bedoelt had. Rhine kruistte haar armen en draaide haar rug naar hem toe. Ze werd altijd defensief als dit onderwerp werd aangesneden. "Ik heb het je al vaak proberen uitteleggen, ik heb je gewaarschuwt..." Mompelde ze, nu was zij degene die wezeloos voor zich uitstaarde. Haar lange blonde haar hing over haar schouder waardoor er een zijkant van haar nek bloot was. De kant waar de lichte streepjes van een litteken nog te zien waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitimeza okt 13 2012, 21:49

Een zwakke plek hebben was niet handig, echt niet. Zo konden mensen je altijd de mond snoeren. Maar elke mens had een zwakke plek, of ze het nu wilden of niet. Zack had zijn zwakke plek getoond en daar zou Rhine vast gebruik van maken. "Ik weet het" zei hij met een grijnsje "Daarom heb ik het aan hem gevraagd. En was je bang dat ik iets anders van plan was? Want daarnet leek je nogal bang." mompelde hij en hij keek voor zich uit terwijl hij haar verder masseerde. Rhines ogen gingen open. Ze staarde leeg voor zich uit. "Je hebt nog altijd niet al te veel vertrouwen in me, klop dat?" vroeg hij . Rhines spieren spande zich meteen op. Ze keek hem aan voor ze rechter ging zitten en hem met half samen geknepen ogen aankeek. "Waarom begin je daar nu weer over? Je weet dat ik je niet kán vertrouwen ookal zou ik dat willen" Sprak ze bits en meteen liet Zack haar los. Hij keek haar met een geschrokken en gekwetste blik aan. Rhine kruistte haar armen en draaide haar rug naar hem toe. "Ik heb het je al vaak proberen uitteleggen, ik heb je gewaarschuwt..." Mompelde ze. Het had geen zin te praten, dus Zack deed dat dan ook helemaal niet, maar de gekwetste blik bleef in zijn ogen. Hij zag de littekens in haar nek, maar hij zweeg voor de rest en stond op om dan te verdwijnen en de deur dicht te doen achter zich. Zack zette zich op de wasmachine en staarde voor zich uit naar het raam. Waarom leek hij het elke keer wel weer te verpesten. Hij wilde helpen, maar zolang zij hem zo bleef wegduwen ging dat gewoon niet, voelde hij zich nutteloos, ongewild en alleen. Met zijn handen ging hij door zijn haar en begon hij zachtjes te zingen. Zijn blauwe ogen waren lichtjes vochtig geworden, dit was echt niet makkelijk voor hem, maar Rhine leek dit niet te beseffen. Hoe haar bitsige gedrag hem kwetste en hem bang maakte, onzeker maakte. Het leek net of hij niets aan haar mocht vragen, haar niet mocht helpen. Hij voelde zich compleet nutteloos, probeerde hij met haar te praten, duwde ze hem weg van haar alsof hij niet gewenst was. Met een doodse blik zong hij zachtjes verder.

(https://www.youtube.com/watch?v=gI23OGGGpdQ)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



What now? |Rhine| UTL8oxA PROFILE
What now? |Rhine| UTL8oxA MAGICIAN

What now? |Rhine| Empty
BerichtOnderwerp: Re: What now? |Rhine|   What now? |Rhine| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

What now? |Rhine|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What did he do? (Rhine)
» Swimming ||Rhine||
» Basketbal with Rhine
» Now that's a suprise (Rhine only)
» Someone who understands... [Rhine]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-