PortalIndexJust relaxing [sasuke] - Pagina 4 HpD5UwnJust relaxing [sasuke] - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 11:44

"Bedankt.....'' Fluisterde ze. Ze verduidelijkte niet waarom en dat was helemaal niet nodig. Hij begreep haar, zij begreep hem. Ze waren beiden hun familie en verloren en hun familie was beiden vermoord. Bij hem was dat door zijn eigen broer. Hij voelde zich verraden door hem maar toch wou hij proberen naar zijn verklaring te luisteren. Sasuke bekeek haar hele lichaam, ze was mager, misschien wat té, maar hij hield van haar zoals ze was. Ben je me aan het beluren? Citeerde ze zijn woorden. Hij begon te lachen "Ja, eerlijk gezegd wel, maar het is wel positief begluren." Hij drukte zijn lippen in haar nek, een rilling ging door haar heen. "Rhine, heb je ooit al het gevoel gehad dat je dit voor geen moment meer wilt missen?" Zijn vraag klonk misschien wat zelfzuchtig maar hij dacht er niet echt meer over na. Hij wou niet nadenken, zijn gedachten waren gevuld met herinneringen aan haar, aan Rhine, het meisje dat zijn hart op hol liet slaan en nog steeds deed. Ze zuchtte even en knikte toen. dat gevoel heb ik steeds vaker ja... Zei ze zachtjes ze ademde diep in en uit ze sloot haar ogen. Sasuke keek voor zich uit, wat als hij haar nu kwijtraakte, wat zou hij dan doen? Teruggaan naar Shadra of hier blijven en toekijken hoe zij en Sasori gelukkig werden terwijl hij daar zat, alleen met een gebroken hart. Hij schudde zijn hoofd lichtjes, hij mocht er niet verder over nadenken. Hij sloot zijn ogen en hij kuste haar weer, alsof het de laatste keer was dat hij haar zou zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 11:59

Hij begon te lachen "Ja, eerlijk gezegd wel, maar het is wel positief begluren." Ze moest ook Lachen. Je bent echt ongeloofelijk! Zei ze lachend. Ze merkte aan zijn gezichtsuitdrukking dat hij aan het piekeren was. Ze wilde niet dat hij nu aan zorgen moest denken nee ze wilde hem een klein stukje van dat geluk geven dat hij verdiende meer kon ze niet doen nu nog niet niet nu alle dingen in haar hoofd nog schommelde. . Hij sloot zijn ogen en hij kuste haar weer, alsof het de laatste keer was dat hij haar zou zien. Zijn zoenen waren goed ze schakelde haar verstand uit ze bande alle gedachten uit haar hoofd haar armen lagen weer om zijn nek , haar vingers aaide de kleine haartjes bij zijn nek ze drukte zich stevig tegen hem aan net alsof hij ieder moment zou kunnen verdwijnenen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 12:09

Ben je me aan het beluren? Citeerde ze zijn woorden. Hij begon te lachen "Ja, eerlijk gezegd wel, maar het is wel positief begluren."
Ze moest ook Lachen. "Je bent echt ongeloofelijk!" Zei ze lachend. Hij drukte zijn lippen in haar nek, een rilling ging door haar heen. "Rhine, heb je ooit al het gevoel gehad dat je dit voor geen moment meer wilt missen?" Zijn vraag klonk misschien wat zelfzuchtig maar hij dacht er niet echt meer over na. Hij wou niet nadenken, zijn gedachten waren gevuld met herinneringen aan haar, aan Rhine, het meisje dat zijn hart op hol liet slaan en nog steeds deed. Ze zuchtte even en knikte toen. dat gevoel heb ik steeds vaker ja... Zei ze zachtjes ze ademde diep in en uit ze sloot haar ogen. Sasuke keek voor zich uit, wat als hij haar nu kwijtraakte, wat zou hij dan doen? Teruggaan naar Shadra of hier blijven en toekijken hoe zij en Sasori gelukkig werden terwijl hij daar zat, alleen met een gebroken hart. Hij schudde zijn hoofd lichtjes, hij mocht er niet verder over nadenken. Hij sloot zijn ogen en hij kuste haar weer, alsof het de laatste keer was dat hij haar zou zien. haar vingers aaide de kleine haartjes bij zijn nek ze drukte zich stevig tegen hem aan net alsof hij ieder moment zou kunnen verdwijnenen. Hij deed dat ook "Ik wil je niet kwijt Rhine" mompelde hij, zijn woorden staken hemzelf door zijn hart, hij dacht dat haar keuze vaststond, dat ze voor Sasori ging kiezen en die gedachte verscheurde hem. Hij sloot zijn ogen, nee er mochten geen tranen komen, niet nog eens. Hij huilde niet, hij drukte zijn lippen in haar nek als teken dat hij haar niet kwijt wilde raken. Hij wilde bij haar blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 12:46

Hij omhelsde haar op diezelfde manier en dat benam haar even de adem. Hij zei mischien dan wel dat ze naar Sasori moest gaan maar ze wist dat hij loog dat hij het haar alleen maar makkelijker wilde maken. "Ik wil je niet kwijt Rhine" mompelde hij. Ze keek hem even aan ze mocht niet gaan huilen nee ze mocht geen droefheid meer laten zien haar verwarring niet meer tonen. Hij sloot zijn ogen hij dacht dat ze gekozen had dat wist ze wel dat zag ze aan hem dat voelde ze gewoon maar ze kon nu niets beantwoorden nog niet nee ze moest erover denken ze moest hen beide gaan ontwijken tot vollemaan. Hij huilde niet, hij drukte zijn lippen in haar nek als teken dat hij haar niet kwijt wilde raken. Hij wilde bij haar blijven. Ze aaide over zijn hoofd ze legde haar hoofd over zijn schouder zodat ze over zijn rug naar het donkere bos staarde. Sasuke alsjeblieft vraag me niet nu te kiezen want dat kan ik niet....Ik moet een paar dagen volledig alleen zijn...Pas dan kan ik iets zeggen iets doen... Zei ze zachtjse terwijl ze hem stevig bleef vasthouden en haar ogen stijf dichtkneep om de tranen tegen te houden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 12:56

Hij omhelsde haar op diezelfde manier en dat benam haar even de adem. Hij zei mischien dan wel dat ze naar Sasori moest gaan maar ze wist dat hij loog dat hij het haar alleen maar makkelijker wilde maken. "Ik wil je niet kwijt Rhine" mompelde hij. Ze keek hem even aan, hij zag hoe ze vocht tegen haar tranen. Hij huilde niet, hij drukte zijn lippen in haar nek als teken dat hij haar niet kwijt wilde raken. Hij wilde bij haar blijven. Ze aaide over zijn hoofd ze legde haar hoofd over zijn schouder zodat ze over zijn rug naar het donkere bos staarde. "Sasuke alsjeblieft vraag me niet nu te kiezen want dat kan ik niet....Ik moet een paar dagen volledig alleen zijn...Pas dan kan ik iets zeggen iets doen..." Zei ze zachtjse terwijl ze hem stevig bleef vasthouden. Sasuke maakte haar van zich los en hij keek haar aan. De pijn was in zijn ogen te zien maar zij moest kiezen. "Dan zal ik je nu alleen laten." Hij keek haar aan en drukte nog één keer zijn lippen op de hare voordat hij aanstalte maakte om weg te gaan. Hij liet zijn hoofd lichtjes hangen en hij keek achterom naar Rhine, eigenlijk hopend dat ze hem tegenhield maar dat zag je niet aan zijn blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 13:04

Sasuke maakte haar van zich los en hij keek haar aan. De pijn was in zijn ogen te zien maar zij moest kiezen. "Dan zal ik je nu alleen laten." Hij keek haar aan en drukte nog één keer zijn lippen op de hare voordat hij aanstalte maakte om weg te gaan. Rhine bleef zitten ze was de woorden tot zich door aan het laten dringen nee hij mocht niet weg...Hij liet zijn hoofd lichtjes hangen en hij keek achterom naar Rhine, Rhine keek hem aan haar blik smekend. Je had beloofd hier te blijven...en de nacht is nog niet gedaan... Ze bleef hem aankijken terwijl ze haar hand lichtjes naar hem uitstrekte. Ja oké ze wilde een paar dagen alleen zijn, nja eigenlijk wilde ze dat niet ze verplichtte het zichzelf maar toch. Deze dag was nog niet afgelopen ze wilde er nog zo lang als kon van genieten. Ik beloof dat ik je alleen laat van het moment dat de eerste zonnestralen komen maar alsjeblieft ga nu nog niet weg Vroeg ze terwijl ze haar hand liet zakken en haar hoofd naar de grond richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 13:14

Sasuke maakte haar van zich los en hij keek haar aan. De pijn was in zijn ogen te zien maar zij moest kiezen. "Dan zal ik je nu alleen laten." Hij keek haar aan en drukte nog één keer zijn lippen op de hare voordat hij aanstalte maakte om weg te gaan. Rhine bleef zitten. .Hij liet zijn hoofd lichtjes hangen en hij keek achterom naar Rhine, Rhine keek hem aan haar blik smekend. "Je had beloofd hier te blijven...en de nacht is nog niet gedaan..." Ze bleef hem aankijken terwijl ze haar hand lichtjes naar hem uitstrekte. Ik beloof dat ik je alleen laat van het moment dat de eerste zonnestralen komen maar alsjeblieft ga nu nog niet weg Vroeg ze terwijl ze haar hand liet zakken en haar hoofd naar de grond richtte. Hij nam haar hand vast en verstrengelde zijn vingers met die van haar. "Ik wil je niet alleen laten Rhine maar je wou tijd alleen, ik wil je niet verlaten... Ik... " Hij zweeg en hij streelde met zijn duim over de rug van haar hand. Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol "Oh Rhine, ik wil je niet alleen laten, ik... Ik..." Hij zuchtte en liet haar los. Hij ging neerzitten en hij staarde voor zich uit. Hij had geen idee wat hij wou doen. Hij wist het niet meer, hij wou Rhine bij zich hebben voor altijd. Ook al dacht hij dat ze voor Sasori ging kiezen. Zijn blik werd lichtjes triest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 13:38

Hij nam haar hand vast en verstrengelde zijn vingers met die van haar. "Ik wil je niet alleen laten Rhine maar je wou tijd alleen, ik wil je niet verlaten... Ik... " Hij zweeg en hij streelde met zijn duim over de rug van haar hand. Ze richtte haar hoofd weer op en ze keek hem recht aan. Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol ze liet zich meesleuren in zijn kus ze wenste dat deze eeuwig zou duwen een eeuwigheid zonder zorgen, zonder schuldgevoelens, zonder het tegenstrijdige verlangen naar haem en Sasori gewoon rust... "Oh Rhine, ik wil je niet alleen laten, ik... Ik..." Hij zuchtte en liet haar los. Hij ging neerzitten en hij staarde voor zich uit. Zijn blik werd triester en ze omhelsde hem ze begroeg haar hoofd tegen zijn borst. Ik vind het vreselijk je zo in het duister te laten tasten je zo onzeker te laten zitten maar ik weet het allemaal niet Sasuke het enige wat ik nu weet is dat ik nog bij je wil blijven tot deze dag voorbij is dat ik alleen maar aan jouw wil denken en proberen de andere gedachtes weg te bannen.... Ze hield hem stevig tegen zich aangeklemd het werd haar allemaal teveel die hartverscheurende keuze...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 14:43

Hij nam haar hand vast en verstrengelde zijn vingers met die van haar. "Ik wil je niet alleen laten Rhine maar je wou tijd alleen, ik wil je niet verlaten... Ik... " Hij zweeg en hij streelde met zijn duim over de rug van haar hand. Ze richtte haar hoofd weer op en ze keek hem recht aan. Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol ze liet zich meesleuren in zijn kus, hij was zo vredig als zij in de buurt was. Als zij hem aanraakte bracht dat zijn gedachten tot rust. "Oh Rhine, ik wil je niet alleen laten, ik... Ik..." Hij zuchtte en liet haar los. Hij ging neerzitten en hij staarde voor zich uit. Zijn blik werd triester en ze omhelsde hem ze begroeg haar hoofd tegen zijn borst. "Ik vind het vreselijk je zo in het duister te laten tasten je zo onzeker te laten zitten maar ik weet het allemaal niet Sasuke het enige wat ik nu weet is dat ik nog bij je wil blijven tot deze dag voorbij is dat ik alleen maar aan jouw wil denken en proberen de andere gedachtes weg te bannen.... "Ze hield hem stevig tegen zich aangeklemd en dat deed Sasuke ook, hij hoopte gewoon dat ze nu rust vond en dat ze wist wie ze zou kiezen. Hij sloot zijn ogen en liet zich gewoon meegaan met de knuffel die zij hem gaf. Ook al wilde hij meer, hij zou er niet achter vragen om zich voor te bereiden op haar keuze, die vast Sasori zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:20

Ze hield hem stevig tegen zich aangeklemd en dat deed Sasuke ook, ze wist dat hij haar probeerde te helpen en eigenlijk voelde ze zich alleen maar schuldiger door. Hij gaf haar zoveel liefde en zij wist gewoon niet of ze het kon beantwoorden, nu voelde ze zich pas echt een ongeloofelijke bitch. Hij sloot zijn ogen en liet zich gewoon meegaan met de knuffel die zij hem gaf. Ze zag dat hem iets dwars zat en oké de dingen die hem dwars zaten waren waarschijnlijk, nee die zijn zeker weten haar schuld. Waar denk je aan? Vroeg ze zachtjes luisterend naar zijn rustgevende ademhaling haar ogen gingen langzaam open ze wachtte rstig ze wist niet zeker of hij wel zou antwoorden. Hij hoefde niet te antwoorden als hij niet wilde nee eigenlijk hoefde hij niets te doen wat ze vroeg ze stond nu al o vreselijk bij hem in het krijt. Haar hoofd lag tegen zijn borst waardoor zijn hoofd lichtjes op haar kruin rustte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:34

"Ik wil je niet alleen laten Rhine maar je wou tijd alleen, ik wil je niet verlaten... Ik... " Hij zweeg en hij streelde met zijn duim over de rug van haar hand. Ze richtte haar hoofd weer op en ze keek hem recht aan. Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol ze liet zich meesleuren in zijn kus, hij was zo vredig als zij in de buurt was. Als zij hem aanraakte bracht dat zijn gedachten tot rust. "Oh Rhine, ik wil je niet alleen laten, ik... Ik..." Hij zuchtte en liet haar los. Hij ging neerzitten en hij staarde voor zich uit. Zijn blik werd triester en ze omhelsde hem ze begroeg haar hoofd tegen zijn borst. "Ik vind het vreselijk je zo in het duister te laten tasten je zo onzeker te laten zitten maar ik weet het allemaal niet Sasuke het enige wat ik nu weet is dat ik nog bij je wil blijven tot deze dag voorbij is dat ik alleen maar aan jouw wil denken en proberen de andere gedachtes weg te bannen.... "Ze hield hem stevig tegen zich aangeklemd en dat deed Sasuke ook, hij hoopte gewoon dat ze nu rust vond en dat ze wist wie ze zou kiezen. Hij sloot zijn ogen en liet zich gewoon meegaan met de knuffel die zij hem gaf. Ook al wilde hij meer, hij zou er niet achter vragen om zich voor te bereiden op haar keuze, die vast Sasori zou worden. "Waar denk je aan?" Vroeg ze zachtjes luisterend naar zijn rustgevende ademhaling haar ogen gingen langzaam open ze wachtte rstig. "Ik dacht aan je keuze Rhine" zei hij zachtjes en hij omhelsde haar wat steviger, hij zuchtte eventjes en hij beet zachtjes in haar oorlel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:45

"Ik dacht aan je keuze Rhine" zei hij zachtjes en hij omhelsde haar wat steviger, hij zuchtte eventjes en hij beet zachtjes in haar oorlel. Ze zuchtte even. Is er iets wat ik kan doen zodat je er een tijdje niet over piekert? de volgende dagen zijn dagen om erover te piekeren nu niet.... zei ze zachtjes voor ze een zoen in zijn nek drukte. Hij moest toch met iets af te leiden zijn van die keuze? Want als hij er ging over piekeren en er triest van werd werd zij dat dus ook maar dan nog erger omdat er nog eens een hoop schuldgevoelens voo hen beide bovenop kwam. Ze bewoog haar hoofd lichtjes net als een kat deed wanneer je haar aaide. Rhine wilde hem deze laatste uurtjes blij maken voor die afschuwelijke dagen er aan gingen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 16:00

Ze hield hem stevig tegen zich aangeklemd en dat deed Sasuke ook, hij hoopte gewoon dat ze nu rust vond en dat ze wist wie ze zou kiezen. Hij sloot zijn ogen en liet zich gewoon meegaan met de knuffel die zij hem gaf. Ook al wilde hij meer, hij zou er niet achter vragen om zich voor te bereiden op haar keuze, die vast Sasori zou worden. "Waar denk je aan?" Vroeg ze zachtjes luisterend naar zijn rustgevende ademhaling haar ogen gingen langzaam open ze wachtte rstig. "Ik dacht aan je keuze Rhine" zei hij zachtjes en hij omhelsde haar wat steviger, hij zuchtte eventjes en hij beet zachtjes in haar oorlel. Ze zuchtte even. "Is er iets wat ik kan doen zodat je er een tijdje niet over piekert? de volgende dagen zijn dagen om erover te piekeren nu niet...." zei ze zachtjes voor ze een zoen in zijn nek drukte. Hij schudde zachtjes zijn hoofd. Ik ga zo maar eens, de zon komt op, als je je beslissing hebt gemaakt, dan gaan we samen iets drinken, maakt niet uit wie je kiest." Hij kuste haar liefdevol op haar mond en hij pakte alles in, voorzichtig en beheerst. Hij ging zo naar zijn etage om wat slaap in te halen. Hij keek naar de opkomende zon en hij zag die groene flits weer. Hij glimlachtte daarom en hij pakte zijn spulletjes in "Hou mijn vest maar." zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimema jul 30 2012, 16:25

Hij schudde zachtjes zijn hoofd. Ik ga zo maar eens, de zon komt op, als je je beslissing hebt gemaakt, dan gaan we samen iets drinken, maakt niet uit wie je kiest." Hij kuste haar liefdevol op haar mond en hij pakte alles in, voorzichtig en beheerst. Ze knikte zachtjes en ze stond ook op. .Dan zie ik je over 4 dagen.... Zei ze zachtjes. Hij keek naar de opkomende zon en hij zag die groene flits weer, net als zij hem ook zag. Was dat een teken? . Hij glimlachtte daarom en hij pakte zijn spulletjes in "Hou mijn vest maar." zei hij met een glimlach. Ze glimlachtte ook haar ogen lichtte even op voor ze oplostte in mist en zich vermengde met de duisternis om na te kunnen denken......
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Relaxing in the sun.
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Look around //sasuke//
» i thought it was relaxing, but hey
» Relaxing (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-