PortalIndexJust relaxing [sasuke] - Pagina 3 HpD5UwnJust relaxing [sasuke] - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 00:24

Hij moest grinniken om haar geteken op zijn borst. Sasuke keek weer met een blozende kop richting de verte met zijn ogen tot spleetjes geknepen en zijn lippen tot een spleet gewrongen. Oké mischien had ze dat beter niet gezegd maar ze flapte het er gewoon uit. Dan keek hij weer normaal en hij zei dan zachtjes: "Dit ook?" Hij naderde haar lippen en kuste deze zachtjes, wat terughoudend, maar dat was normaal. Rhine wist niet goed wat te doen ze beantwoordde zijn kus wel maar ze lostte hem snel. ze legde haar voorhoofd tegen hetzijne. Ze keek hem een beetje triestig aan. Niet doen, nog niet... Zei ze zachtjes. Ja haar woorden zeiden nee maar haar ogen zeiden ja. Een deel wilde het maar het andere het gebroken (en het grootste deel van haar) zei steen vast nee Ze was er niet klaar voor....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 00:28

Hij moest grinniken om haar geteken op zijn borst. "Kijk" zei hij zachtjes tegen Rhine "Dit is echt prachtig." Ze knikte zachtjes ze keek er vol bewondering naar." Alle dingen die ik met jouw doen zijn prachtig..." Fluisterde ze terwijl ze haar ogen weer op hem gericht hield. Sasuke keek weer met een blozende kop richting de verte met zijn ogen tot spleetjes geknepen en zijn lippen tot een spleet gewrongen. Dan keek hij weer normaal en hij zei dan zachtjes: "Dit ook?" Hij naderde haar lippen en kuste deze zachtjes, wat terughoudend, maar dat was normaal. Rhine wist niet goed wat te doen ze beantwoordde zijn kus wel maar ze lostte hem snel. ze legde haar voorhoofd tegen hetzijne. Ze keek hem een beetje triestig aan. "Niet doen, nog niet..." Zei ze zachtjes. Ja haar woorden zeiden nee maar haar ogen zeiden ja. "Sorry Rhine, ik wil het niet verpesten, sorry" mompelde hij en hij keek weer voor zich uit. Hij zuchtte binnensmonds en hij keek naar de maan, die alles prachtig verlichtte. Hij sloot zijn ogen weer, hij had honger. Hij greep naar zijn zwemtas en haalde er een cakeje met chocoladevulling uit. Hij brak deze mooi in twee en gaf de helft aan Rhine. "Eet iets" zei hij zachtjes en hij begon van zijn stukje te eten met een glimlach. Nadat beiden hun cakeje op was zei hij zachtjes "Ik hou het niet vol, je bent te onweerstaanbaar." Hij kuste haar nogmaals en deze keer niet terughoudend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 00:52

"Sorry Rhine, ik wil het niet verpesten, sorry" mompelde hij en hij keek weer voor zich uit. Ze aaide even over zijn wang. Je verpest het niet, dat doe ik lieve sasuke... Zei ze zachtjes. Hij zuchtte binnensmonds en hij keek naar de maan, die alles prachtig verlichtte. Rhie keek ook naar de maan. De maan herinnerde haar aan haar moeder, haar moeder Luna die vernoemt was naar de maan...het nachtlicht. Hij sloot zijn ogen weer. Hij greep naar zijn zwemtas en haalde er een cakeje met chocoladevulling uit. Hij brak deze mooi in twee en gaf de helft aan Rhine. "Eet iets" zei hij zachtjes en hij begon van zijn stukje te eten met een glimlach. Ze nam het wel aan en ze draaide het rond in haar hand. Ze had honger maar geen fut om te eten. Maar toch at ze het maar op ze wlde hem niet kwetsen, niet nog meer. Nadat beiden hun cakeje op was zei hij zachtjes "Ik hou het niet vol, je bent te onweerstaanbaar." Hij kuste haar nogmaals en deze keer niet terughoudend. Daar schok ze wel even van zo erg zelfs dat haar gebroken kant de boven hand verloor. Het verlangen was weer aangewakkerd. Mischien...Mischien was dit wel wat ze nodig had? Was dit de afleiding die haar kon helpen met alles te verwerken? Of was ze alleen nog maar een grotere verrader dan? Ze wist het niet. Maar ze besloot om het aan hem over te laten hij besloot wat er gebeurde nu, zij volgde hem....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 10:29

"Sorry Rhine, ik wil het niet verpesten, sorry" mompelde hij en hij keek weer voor zich uit. Ze aaide even over zijn wang. "Je verpest het niet, dat doe ik lieve sasuke..." Zei ze zachtjes. Hij zuchtte binnensmonds en hij keek naar de maan, die alles prachtig verlichtte. Rhie keek ook naar de maan. Sasuke schudde zijn hoofd lichtjes en keek naar de maan. Hij greep naar zijn zwemtas en haalde er een cakeje met chocoladevulling uit. Hij brak deze mooi in twee en gaf de helft aan Rhine. "Eet iets" zei hij zachtjes en hij begon van zijn stukje te eten met een glimlach. Ze nam het wel aan en ze draaide het rond in haar hand. Hij keek ernaar, ze moest toch iets eten? Nadat ze het hadden opgegeten, zei hij: "Ik hou het niet vol, je bent te onweerstaanbaar." Hij kuste haar nogmaals en deze keer niet terughoudend. Hij stopte al snel en hij keek haar in volle stilte aan. Wat was er mis? Had hij iets verkeerd gedaan? Misschien was het gewoon beter als hij haar niet kuste. Hij staarde war voor zich uit en dan legde hij zich neer. Hij legde zich op zijn rug en hij keek naar de sterren, één vallende ster. Hij glimlachte en wenste dat dit tussen hem en Rhine bleef en hij geen afleiding was voor haar. Hij zuchtte even diep en hij sloot zijn ogen, hopend dat die wens werkelijkheid werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 11:45

Hij stopte al snel en hij keek haar in volle stilte aan. Rhine saarde hem ook aan. Ze wist niet wat er mis was ze wist gewoon niets meer zeker. Hij staarde war voor zich uit en dan legde hij zich neer. Hij legde zich op zijn rug en hij keek naar de sterren, één vallende ster. Hij glimlachte bij het zien van die ster waarschijnlijk had hij een wens gedaan. Rhine sloot haar ook en wenste ook iets : Dat alles goed zou uitdraaien dat ze de juiste keuze zou maken en dat Sasori ooit zou stoppen met haar te haten... Ze legde zich langs hem neer dicht tegen hem aan. Het spijt me... Fluisterde ze nogmaals. Ze wist niet hoe ze de dingen ooit kon gaan rechtzetten wat ze moest doen om alles weer normaal te laten verlopen. Rhine zuchtte even voor ze haar ogen sloot en zchtjes vroeg. Wat heb jij gewenst? Ze was best nieuwsgierig naar zijn wens....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 21:44

Nadat ze het cakeje hadden opgegeten, zei hij: "Ik hou het niet vol, je bent te onweerstaanbaar." Hij kuste haar nogmaals en deze keer niet terughoudend. Hij stopte al snel en hij keek haar in volle stilte aan. Wat was er mis? Had hij iets verkeerd gedaan? Misschien was het gewoon beter als hij haar niet kuste. Rhine saarde hem ook aan. Hij staarde war voor zich uit en dan legde hij zich neer. Hij legde zich op zijn rug en hij keek naar de sterren, één vallende ster. Hij glimlachte bij het zien van die ster en enste dat dit tussen hem en Rhine bleef en hij geen afleiding was voor haar. Hij zuchtte even diep en hij sloot zijn ogen, hopend dat die wens werkelijkheid werd. Ze legde zich langs hem neer dicht tegen hem aan. "Het spijt me..." Fluisterde ze nogmaals. "Het spijt mij ook Rhine." zei hij zachtjes. Rhine zuchtte even voor ze haar ogen sloot en zchtjes vroeg. "Wat heb jij gewenst?" Sasuke keek haar eventjes aan "Ik ga je dat niet vertellen, anders komt mijn wens niet uit Rhine" zei hij zachtjes. "Je bent fantastisch, ook al zeg je van niet. Ik vind je fantastisch." Hij draaide zich op zijn zij en hij duwde zijn kaak zachtjes tegen die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 21:56

"Het spijt mij ook Rhine." zei hij zachtjes. Ze reageerde niet ze was weer aan het piekeren ze wilde niemand kwetsen nee dat kon ze gewoon niet. Sasuke keek haar eventjes aan dat voelde ze gewoon. "Ik ga je dat niet vertellen, anders komt mijn wens niet uit Rhine" zei hij zachtjes. "Je bent fantastisch, ook al zeg je van niet. Ik vind je fantastisch." Hij draaide zich op zijn zij en hij duwde zijn kaak zachtjes tegen die van haar. Ze opende haar ogen weer. "When you look at me you see something perfect, when I look at myself I see a monster so the reality has to be something in the middle." Zei ze zachtjes. Ze wist het allemaal niet meer. Sasuke...meende je wat je straks zei? Dat je mijn vriend bleef wat ik ook zou kiezen? Vroeg ze zacht. Ze moest alles overdenken want eerlijk gezegd wist ze niet meer wie haar wederhelft werkelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:00

"Het spijt mij ook Rhine." zei hij zachtjes. Ze reageerde niet ze was weer aan het piekeren. Hij tikte op haar schouder en zei zachtjes, "Niet piekeren, laat dat aan de paarden over, die hebben daar een grote kop voor." Sasuke keek haar eventjes aan dat voelde ze gewoon. "Ik ga je dat niet vertellen, anders komt mijn wens niet uit Rhine" zei hij zachtjes. "Je bent fantastisch, ook al zeg je van niet. Ik vind je fantastisch." Hij draaide zich op zijn zij en hij duwde zijn kaak zachtjes tegen die van haar. Ze opende haar ogen weer. "When you look at me you see something perfect, when I look at myself I see a monster so the reality has to be something in the middle." Zei ze zachtjes. "Waarschijnlijk" zei hij met een glimlach. "Sasuke...meende je wat je straks zei? Dat je mijn vriend bleef wat ik ook zou kiezen?" Vroeg ze zacht. "Ik heb je gezegd, ik blijf je vriend en als je kiest voor Sasori, dan zal ik er alles aan doen om jullie bijeen te houden. Ook al doet het pijn. Want pijn dat ben ik gewend. Maar ik weet zeker dat ik van je zal blijven houden, om je zal blijven geven." Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol. "Het is jouw keuze en die keuze zal ik respecteren. Ik zal je niet van Sasori afpakken als je voor hem kiest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:18

Hij tikte op haar schouder en zei zachtjes, "Niet piekeren, laat dat aan de paarden over, die hebben daar een grote kop voor." Ze grijnsde lichtjes. Zie jij hier ergens paarden? "Waarschijnlijk" zei hij met een glimlach. Ze aaalde haar schouders op. "Ik heb je gezegd, ik blijf je vriend en als je kiest voor Sasori, dan zal ik er alles aan doen om jullie bijeen te houden. Ook al doet het pijn. Want pijn dat ben ik gewend. Maar ik weet zeker dat ik van je zal blijven houden, om je zal blijven geven." Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol. Ze keek hem recht in zijn ogen.[color=red]maar ik wil jullie geen van beide pijn doen...[color] "Het is jouw keuze en die keuze zal ik respecteren. Ik zal je niet van Sasori afpakken als je voor hem kiest." Ze zuchtte even en ze staarde naar de hemel. Die keuze verscheurd me Sasuke.... Zei ze zacht was er maar een manier om niet te hoeven kiezen....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:24

Hij tikte op haar schouder en zei zachtjes, "Niet piekeren, laat dat aan de paarden over, die hebben daar een grote kop voor." Ze grijnsde lichtjes. "Zie jij hier ergens paarden?"
"Hmm nee, spijtig genoeg niet nee." zei hij lichtjes grijnzend. When you look at me you see something perfect, when I look at myself I see a monster so the reality has to be something in the middle." Zei ze zachtjes. "Waarschijnlijk" zei hij met een glimlach. Ze aaalde haar schouders op. "Ik heb je gezegd, ik blijf je vriend en als je kiest voor Sasori, dan zal ik er alles aan doen om jullie bijeen te houden. Ook al doet het pijn. Want pijn dat ben ik gewend. Maar ik weet zeker dat ik van je zal blijven houden, om je zal blijven geven." Hij omhelsde haar en kuste haar liefdevol. Ze keek hem recht in zijn ogen. "maar ik wil jullie geen van beide pijn doen..."
"Het is jouw keuze en die keuze zal ik respecteren. Ik zal je niet van Sasori afpakken als je voor hem kiest." Ze zuchtte even en ze staarde naar de hemel. "Die keuze verscheurd me Sasuke...." Zei ze zacht.
"Kies dan voor Sasori Rhine, dat is denk ik het beste wat je kan doen dan." Hij was zijn eigen wens aan het tegenspreken. "Je moet niet voor mij gaan Rhine. Echt niet, ik ben nogal een zak." Hij begon te lachen, ja daar had hij gelijk in. Hij was soms echt een zak. "Als de keuze zo pijnlijk is, dan kies je gewoon voor die ene die jouw hart wild maakt, die jou goed in je vel doet voelen en die je nergens toe dwingt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:35

"Kies dan voor Sasori Rhine, dat is denk ik het beste wat je kan doen dan." hij was zo barmhartig, zo totaal niet zelfzuchtig dat hij de moed had dat te zeggen. "Je moet niet voor mij gaan Rhine. Echt niet, ik ben nogal een zak." Hij begon te lachen, Ze schudde haar hoofd.. Je bent alles behalve een zak sasuke... "Als de keuze zo pijnlijk is, dan kies je gewoon voor die ene die jouw hart wild maakt, die jou goed in je vel doet voelen en die je nergens toe dwingt." Ze keek naar de grond zo klonk het makkelijk maar wat als beide dat deden? welisswaar op een compleet andere manier maar ze deden het wel net of haar rechter en linker helft van haar hart naar een ander uitgingen. Tranen rolde weer over haar wangen was er geen manier om voor beide goed te zijn?!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 22:46

"Kies dan voor Sasori Rhine, dat is denk ik het beste wat je kan doen dan." Hij was zijn eigen wens aan het tegenspreken. "Je moet niet voor mij gaan Rhine. Echt niet, ik ben nogal een zak." Hij begon te lachen, ja daar had hij gelijk in. Hij was soms echt een zak. Ze schudde haar hoofd.. Je bent alles behalve een zak sasuke... " Hij grijnsde "I beg to differ.."
"Als de keuze zo pijnlijk is, dan kies je gewoon voor die ene die jouw hart wild maakt, die jou goed in je vel doet voelen en die je nergens toe dwingt." Ze begon te huilen, wat had hij mis gedaan? " Niet huilen, komaan Rhine schat, niet huilen." zei hij zachtjes en hij richtte haar blik op hem. "Ik ben ondoorgrondbaar, Sasori lijkt me een heel lieve jongen terwijl ik cool ben en mijn zelfbeheersing vaak verlies. Kies voor hem, niet voor mij, ik ben jou niet waard Rhine." Hij probeerde haar gelukkig te maken, haar te laten kiezen, ook al kwetste dat hem. Dat kon hem op dit moment niet schelen. HIj wou haar gelukkig hebben en niet zo depressief zoals nu. "Rhine ik smeek het je. Niet huilen." Hij keek haar smekend aan en hij bracht zijn armen beschermen rond haar heen. "Ik ben er voor je, ik zal er altijd voor je zijn. Als vriend of geliefde." zei hij zachtjes en hij aaide over haar arm op dat rustig tempo dat haar kalmeerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:12

Hij grijnsde "I beg to differ.." Ze bleef hem gewoon aanstaren nee hij was helemaal geen zak. Anders had hij dit effect op haar nooit kunnen hebben. " Niet huilen, komaan Rhine schat, niet huilen." zei hij zachtjes en hij richtte haar blik op hem, nu deed ze hem nog meer verdriet enkel omdat ze haar emoties niet onder controle kon houden. "Ik ben ondoorgrondbaar, Sasori lijkt me een heel lieve jongen terwijl ik cool ben en mijn zelfbeheersing vaak verlies. Kies voor hem, niet voor mij, ik ben jou niet waard Rhine." Hij probeerde haar gelukkig te maken, haar te laten kiezen, ook al kwetste dat hem dat had ze wel door. "Rhine ik smeek het je. Niet huilen." Hij keek haar smekend aan en hij bracht zijn armen beschermen rond haar heen. Ze liet zich verzwelgen door zijn omhelzing het kalmeerde haar, zoals het altijd deed. "Ik ben er voor je, ik zal er altijd voor je zijn. Als vriend of geliefde." zei hij zachtjes en hij aaide over haar arm op dat rustig tempo dat haar kalmeerde. Haar tranen droogde gelijdelijk aan.
Jij bent iedereen waard Sasuke sterker nog niemand is jouw waard en zeker zo'n wicht als ik niet. Hij wilde haar weer tegenspreken dat zag ze wel maar ze drukte haar vingers tegen zijn lippen. Het is waar je probeerd alles te doen om mij gelukkig te maken en het enge wat ik doe is jou ongelukkig maken omdat ik je gevoelens niet kan beantwoorden omdat ik in de knoop zit met mijn gevoelens voor een ander Ze slikte. Je verdient beter dan deze lijdensweg...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:24

Hij grijnsde "I beg to differ.." Ze bleef hem gewoon aanstaren. " Niet huilen, komaan Rhine schat, niet huilen." zei hij zachtjes en hij richtte haar blik op haar. "Ik ben ondoorgrondbaar, Sasori lijkt me een heel lieve jongen terwijl ik cool ben en mijn zelfbeheersing vaak verlies. Kies voor hem, niet voor mij, ik ben jou niet waard Rhine." Hij probeerde haar gelukkig te maken, haar te laten kiezen, ook al kwetste dat hem dat had ze wel door. "Rhine ik smeek het je. Niet huilen." Hij keek haar smekend aan en hij bracht zijn armen beschermen rond haar heen. Ze liet zich verzwelgen door zijn omhelzing "Ik ben er voor je, ik zal er altijd voor je zijn. Als vriend of geliefde." zei hij zachtjes en hij aaide over haar arm op dat rustig tempo dat haar kalmeerde. Haar tranen droogde gelijdelijk aan.
"Jij bent iedereen waard Sasuke sterker nog niemand is jouw waard en zeker zo'n wicht als ik niet." Hij wilde haar weer tegenspreken dat zag ze wel maar ze drukte haar vingers tegen zijn lippen. "Het is waar je probeerd alles te doen om mij gelukkig te maken en het enge wat ik doe is jou ongelukkig maken omdat ik je gevoelens niet kan beantwoorden omdat ik in de knoop zit met mijn gevoelens voor een ander" Ze slikte. "Je verdient beter dan deze lijdensweg..."
Sasuke keek haar met een glimlach aan en hij ging voor haar zitten. "Ik ben bereid deze lijdensweg samen met je te bewandelen. Ik ben voor jou tot alles bereid." Sasuke zei dan "Je maakt me niet ongelukkig, heb je me het komende uur zien huilen? Nee, ik wil gewoon dat je verstandig kiest en dus ik raad je af om voor mij te kiezen. Ik wil je niet ongelukkig zien als ik een fout bega." Hij keek haar met een rustige blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:41

Sasuke keek haar met een glimlach aan en hij ging voor haar zitten. Ze snapte niet hoe hij nu nog kon glimlachen ze snapte niet waar hij dat vandaan halde. "Ik ben bereid deze lijdensweg samen met je te bewandelen. Ik ben voor jou tot alles bereid." Sasuke zei dan "Je maakt me niet ongelukkig, heb je me het komende uur zien huilen? Nee, ik wil gewoon dat je verstandig kiest en dus ik raad je af om voor mij te kiezen. Ik wil je niet ongelukkig zien als ik een fout bega." Hij keek haar met een rustige blik aan. Ze bleef hem aanstaren ze was even niet in staat om nog iets te zeggen hij deed het echt hij gaf echt niet op nee hij was werkelijk bereid om het onderste uit de kan te halen. Sasuke denk je werkelijk dat jij mij kunt pijn doen? Na alle pijn die ik je bezorg, al die schuldgevoelens...En toch zit je hier nog toch geef je me nog warmte en bescherming ik sta voor eeuwig bij je in het krijt en ik zal elke fout vergeven die je maakt dat ben ik je verschuldigt... Zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:50

Ze slikte. "Je verdient beter dan deze lijdensweg..."
Sasuke keek haar met een glimlach aan en hij ging voor haar zitten. "Ik ben bereid deze lijdensweg samen met je te bewandelen. Ik ben voor jou tot alles bereid." Sasuke zei dan "Je maakt me niet ongelukkig, heb je me het komende uur zien huilen? Nee, ik wil gewoon dat je verstandig kiest en dus ik raad je af om voor mij te kiezen. Ik wil je niet ongelukkig zien als ik een fout bega." Hij keek haar met een rustige blik aan. Ze bleef hem aanstaren ze was even niet in staat om nog iets te zeggen hij deed het echt hij gaf echt niet op nee hij was werkelijk bereid om het onderste uit de kan te halen. "Sasuke denk je werkelijk dat jij mij kunt pijn doen? Na alle pijn die ik je bezorg, al die schuldgevoelens...En toch zit je hier nog toch geef je me nog warmte en bescherming ik sta voor eeuwig bij je in het krijt en ik zal elke fout vergeven die je maakt dat ben ik je verschuldigt"... Zei ze zacht. Sasuke glimlachte en kuste haar nogmaals, liefdevol, langer, hij liet zijn tong die van haar strelen en hij verkende haar hele mond op een rustige manier. Na de kus bloosde hij echt heftig maar hij probeerde zijn best te doen het te negeren. "Rhine... Ik ben bereid alles voor jou op te offeren, ik ben bereid jou op te vangen wanneer je valt, ik ben bereid je te troosten en je te beschermen. Elke seconde extra dat jij bij me bent maakt mij een gelukkig en volledig. Ja ik hou van je Rhine en niets of niemand kan dat veranderen. Ik ben niet perfect dat weet ik maar ik wil alleen het beste voor je." Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen, ja ze maakte hem compleet. Zij zorgde ervoor dat zijn hart weer emoties aanvaardde en hij zich niet meer gebroken voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:05

Sasuke glimlachte en kuste haar nogmaals, Ze liet zich zoenen ze was het huilen beu en ze wilde hem vreugde geven. liefdevol, langer, was deze kus .hij liet zijn tong die van haar strelen en hij verkende haar hele mond op een rustige manier. Ze hield hem niet tegen dat kon ze gewoon niet dat wilde ze niet teminste het deel van haar dat nu de bovenhand had wilde dat niet. Na de kus bloosde hij echt heftig maar hij probeerde zijn best te doen het te negeren. Rhine vond het wel schattig die blos op zijn wangen en door die kus waren haar ogen weer blauw niet zo helder als voorheen maar al wel een hele verbetering. "Rhine... Ik ben bereid alles voor jou op te offeren, ik ben bereid jou op te vangen wanneer je valt, ik ben bereid je te troosten en je te beschermen. Elke seconde extra dat jij bij me bent maakt mij een gelukkig en volledig. Ja ik hou van je Rhine en niets of niemand kan dat veranderen. Ik ben niet perfect dat weet ik maar ik wil alleen het beste voor je." Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen. Ze omhelsde hem ook haar lippen kustte zachtjes zijn nek. Ergens wist ze dat ze dit niet mocht doen niet voor ze al haar gevoelens op een rij had gezet maar toch bleef ze hem kusjes geven en fluisterde ze Voor mij ben je perfect Sasuke... Ja net als bij Sasori kon ze bij hem geen enkele fout vinden....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:13

"Sasuke denk je werkelijk dat jij mij kunt pijn doen? Na alle pijn die ik je bezorg, al die schuldgevoelens...En toch zit je hier nog toch geef je me nog warmte en bescherming ik sta voor eeuwig bij je in het krijt en ik zal elke fout vergeven die je maakt dat ben ik je verschuldigt"... Zei ze zacht. Sasuke glimlachte en kuste haar nogmaals, liefdevol, langer, hij liet zijn tong die van haar strelen en hij verkende haar hele mond op een rustige manier. Na de kus bloosde hij echt heftig maar hij probeerde zijn best te doen het te negeren. "Rhine... Ik ben bereid alles voor jou op te offeren, ik ben bereid jou op te vangen wanneer je valt, ik ben bereid je te troosten en je te beschermen. Elke seconde extra dat jij bij me bent maakt mij een gelukkig en volledig. Ja ik hou van je Rhine en niets of niemand kan dat veranderen. Ik ben niet perfect dat weet ik maar ik wil alleen het beste voor je." Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen, ja ze maakte hem compleet. Zij zorgde ervoor dat zijn hart weer emoties aanvaardde en hij zich niet meer gebroken voelde. Ze bleef hem kusjes geven en ze fluisterde vervolgens. "Voor mij ben je perfect Sasuke... " Sasuke ging over zijn buik, hij rammelde van de honger en hij nam weer een cakeje uit zijn zwemtas. Hij at die op en dan grijnsde hij. "Ik ben niet perfect, jij maakt mij perfect.." Hij omhelsde haar en hij kuste haar vol liefde "Rhine, ik respecteer jouw keuze echt waar, maar ik moet toegeven, ik kan je niet weerstaan, ik ben smoorverliefd op je.." Hij keek haar wat beschaamd aan, ja zijn wens aan de kant zetten was enorm lastig sinds hij haar echt wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:25

Sasuke ging over zijn buik, hij rammelde van de honger. Arme schat toch dacht ze bij zichzelf. hij nam weer een cakeje uit zijn zwemtas. Hij at die op en dan grijnsde hij. "Ik ben niet perfect, jij maakt mij perfect.." Ze moest glimlachen. ,Nee hoor Sasuke dat doe ik niet ik zorg alleen dat je het zelf beseftHij omhelsde haar en hij kuste haar vol liefde Ze liet zich weer mee leuren door zijn zacchtte lippen, ze moest bekennen hoe schuldig ze zich er ook over voelde ze kon die lippen niet weerstaan als ze eenmaal met de haarre vversmolten. "Rhine, ik respecteer jouw keuze echt waar, maar ik moet toegeven, ik kan je niet weerstaan, ik ben smoorverliefd op je.." Hij keek haar wat beschaamd aan. Ze legde haar armen om zijn nek heen en ze begon hem te zoenen ze wilde niet meer over haar keuze praten dan ging ze weer piekeren nee nu wilde ze even aan het hier en nu denken hoe egoïstisch dat eigenlijk ook was Ze lostte de kus haar voorhoofd leunde tegen hezijne. Geef me tot volle maan, dan zal ik kiezen... Volle maan was al binnen 5 dagen maar ze moest zichzelf een tijdslimiet opleggen ze kon hem niet laten wachten en hen beide, en haar bovendien ook niet zo kwellen nee dat mocht ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:34

Sasuke ging over zijn buik, hij rammelde van de honger. Arme schat toch dacht ze bij zichzelf. hij nam weer een cakeje uit zijn zwemtas. Hij at die op en dan grijnsde hij. "Ik ben niet perfect, jij maakt mij perfect.." Ze moest glimlachen. ,"Nee hoor Sasuke dat doe ik niet ik zorg alleen dat je het zelf beseft" Hij omhelsde haar en hij kuste haar vol liefde. "Rhine, ik respecteer jouw keuze echt waar, maar ik moet toegeven, ik kan je niet weerstaan, ik ben smoorverliefd op je.." Hij keek haar wat beschaamd aan. Ze legde haar armen om zijn nek heen en ze begon hem te zoenen. Ze lostte de kus haar voorhoofd leunde tegen hezijne. "Geef me tot volle maan, dan zal ik kiezen... "Volle maan was al binnen 5 dagen. "Als dat genoeg ik, ik wacht je keuze af, nu wil ik nog even genieten zolang ik je nog bij me heb." Hij wist dat haar keuze vast Sasori ging zijn, dus hij wou er nog even van genieten. Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer. Hij legde zijn handen op haar middel. Hij stopte even om haar glimlachend aan te kijken. "Ben je al moe of wil je hier nog even zo blijven zitten?" Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen en hij trok haar zachtjes mee naar de grond zodat ze dicht tegen elkaar op het gras lagen. "Je koele huid is zo aangenaam" mompelde hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:42

"Als dat genoeg ik, ik wacht je keuze af, nu wil ik nog even genieten zolang ik je nog bij me heb." Ze vond het niet erg en mischien was hun tijd samen wel niet meer zo lang. Ja ze wist niet welke kant van haar hart sterker was wi het uiteindelijk zou halen. Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer. Hij legde zijn handen op haar middel. Hij stopte even om haar glimlachend aan te kijken. "Ben je al moe of wil je hier nog even zo blijven zitten?" Na alle gebeurtenissen van vandaag ben ik niet echt moe nee eigenlijk heb ik best veel energie.. Kwam natuurlijk ook omdat ze een tijdje buiten westen is geweest. Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen en hij trok haar zachtjes mee naar de grond zodat ze dicht tegen elkaar op het gras lagen. "Je koele huid is zo aangenaam" mompelde hij zachtjes. Ze moest blozen. Nee die warme huid van je da's genieten... Zei ze met een zucht van verlichting nu de datum vast stond voelde ze zich beter....Ze kroop zo dicht tegen hem aan ams lpn om meer warmte mmeer rustgevende energie te ontvangen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 09:11

"Als dat genoeg ik, ik wacht je keuze af, nu wil ik nog even genieten zolang ik je nog bij me heb." Hij wist dat haar keuze vast Sasori ging zijn, dus hij wou er nog even van genieten. Hij sloot zijn ogen en kuste haar weer. Hij legde zijn handen op haar middel. Hij stopte even om haar glimlachend aan te kijken. "Ben je al moe of wil je hier nog even zo blijven zitten?"
"Na alle gebeurtenissen van vandaag ben ik niet echt moe nee eigenlijk heb ik best veel energie.." Kwam natuurlijk ook omdat ze een tijdje buiten westen is geweest. Hij omhelsde haar en hij sloot zijn ogen en hij trok haar zachtjes mee naar de grond zodat ze dicht tegen elkaar op het gras lagen. "Je koele huid is zo aangenaam" mompelde hij zachtjes. Ze moest blozen. Nee die warme huid van je da's genieten... Zei ze met een zucht van verlichting. Ze kroop zo dicht tegen hem aan. Hij kuste haar nek en haar kaak om dan haar zachte lippen met zijn lippen aan te raken, nog steeds even rustig en beheerst. Hij hield enorm veel van haar. Hij hoopte maar dat ze dat stilletjes aan begon te beseffen. Hij stopte de kust om dan haar gewoon tegen hem aangedrukt te houden, zachtjes, zonder enige dwang maar haar koele huid zorgde ervoor dat hij zich goed voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 10:27

Hij kuste haar nek en haar kaak om dan haar lippen met zijn zachte koele lippen aan te raken, nog steeds even rustig en beheerst. Ze hield van dat rustige, die rust die hij haar steeds gaf het was zo anders en toch hield ze er even veel van als het vuur dat ze bij Sasori voelde. Hij stopte de kut om dan haar gewoon tegen hem aangedrukt te houden, zachtjes, zonder enige dwang. Rhine ontspande helemaal ze sloot haar ogen voor even vergat ze al haar zorgen hier zolang ze in zijn armen was was ze veilig voor alle zorgen die de buitenwereld haar bracht ze zuchtte en ze drukte haar lippen weer in zijn hals "Bedankt.....'' Fluisterde ze. Ze verduidelijkte niet waarom nee ze hoopte dat hij begreep dat ze hem bedankte voor alles wat hij deed die armen die haar zo rustig en veilig tegen zijn warme huid hielden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 11:25

Ze kroop zo dicht tegen hem aan. Hij kuste haar nek en haar kaak om dan haar zachte lippen met zijn lippen aan te raken, nog steeds even rustig en beheerst. Hij hield enorm veel van haar. Hij hoopte maar dat ze dat stilletjes aan begon te beseffen. Hij stopte de kus om dan haar gewoon tegen hem aangedrukt te houden, zachtjes, zonder enige dwang maar haar koele huid zorgde ervoor dat hij zich goed voelde. Hij voelde zich compleet rustig en zij maakte het er nog completer op ook nog. ze zuchtte en ze drukte haar lippen weer in zijn hals "Bedankt.....'' Fluisterde ze. Ze verduidelijkte niet waarom en dat was helemaal niet nodig. Hij begreep haar, zij begreep hem. Ze waren beiden hun familie en verloren en hun familie was beiden vermoord. Bij hem was dat door zijn eigen broer. Hij voelde zich verraden door hem maar toch wou hij proberen naar zijn verklaring te luisteren. Sasuke bekeek haar hele lichaam, ze was mager, misschien wat té, maar hij hield van haar zoals ze was. Hij drukte zijn lippen in haar nek. "Rhine, heb je ooit al het gevoel gehad dat je dit voor geen moment meer wilt missen?" Zijn vraag klonk misschien wat zelfzuchtig maar hij dacht er niet echt meer over na. Hij wou niet nadenken, zijn gedachten waren gevuld met herinneringen aan haar, aan Rhine, het meisje dat zijn hart op hol liet slaan en nog steeds deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitimema jul 30 2012, 11:38

Ze wist wel dat hij geen verduidelijking nodig had. Hij begreep haar en zij begreep hem ze hadden een verleden dat op elkaar aansloot het enige verschil was dat hij een band had met de moordenaar en dat zij...zij de oorzaak was van de dood van haar ouders dat zij de moordenaar hen had laten doden waardoor ze zelf eigenlijk ook een moordenaar was. ze zette die gedachte snel van zich af ze wilde hun mogelijk laatste moment niet meer ruïneren met tranen. Ze zag dat hij haar aan het bekijken was net zoals zij eerder bij hem had gedaan ze grijnsde lichtjes. Ben je me aan het beluren? Citeerde ze zijn woorden. Hij drukte zijn lippen in haar nek.Een fijne rilling ging door haar heen. "Rhine, heb je ooit al het gevoel gehad dat je dit voor geen moment meer wilt missen?" Ze zuchtte even en knikte toen. dat gevoel heb ik steeds vaker ja... Zei ze zachtjes ze ademde diep in en uit ze sloot haar ogen nee ze mocht nu geen zorgen toelaten. Ze liet zich weer verzwelgen door zijn rust door zijn kalmerende ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Relaxing in the sun.
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» Look around //sasuke//
» i thought it was relaxing, but hey
» Relaxing (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-