PortalIndexLook around //sasuke// HpD5UwnLook around //sasuke// 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Look around //sasuke//

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimedo aug 30 2012, 23:58

Rhine doolde wat rond over het schoolterrein ze had een paar vrije uren en daar nam ze nu even gebruik van om naar de waterval te gaan. Waarschijnlijk had ze dat ook wel gedaan als ze les had gehad maar nu kreeg ze er in ieder geval geen problemen mee. Ja ze hield van de waterval het was een mooie plek. En ook een speciale plek voor haar. Hier had Sasuke haar voor het eerst gekust. Ja heel bijzonder dus. Ze hoorde het water al stromen de laatste meters begon ze te rennen haar bleke huid scheen in de zon voor ze het water in sprong. Ze liet zich opslokken door de koude armen van het meertje en ze kwam met een glimlach weer naar boven. Ze liet zich drijven op het water en ze dook een paar keer voor ze weer op de kant klauwterde en een handdoek uit haar tas nam die ze om zichzelf wikkelde. Rhine bleef nog een tijdje voor zich uitstaren voor ze langzaam indommelde en over Sasuke droomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 11:06

Man, wat hadden ze gedaan! Zijn ogen waren perfect normaal, maar ze wilden persé dat Sasuke bloederige ogen had blijkbaar. Ze hadden hem een speciale sharingan gegeven maar dit zorgde ervoor dat Sasuke geen steek meer zag voor de komende dagen door het bloed dat er vrij frequent uit stroomde. Maar in de tussentijd had hij een link gelegd met een slang die voor hem zag. Sasuke had een verband op zijn ogen gelegd, hij zou niemand uitleg verschaffen, buiten Rhine misschien dan. De slang lag rond zijn nek, die geen poging deed om hem te wurgen, dankzij de slang zag hij de dingen die voor hem lagen en waarnaar de slang ook keek. Maar nu lette hij ook meer op naar de geluiden die hoorbaar waren, door de slang zijn ogen kijken was soms lastig. Een gezip van een tas, een ritselend geluid van bewegend gras. Sasuke liep er naartoe en ging naast de slapende persoon zitten. Hij liet de slang naar de persoon kijken en het bleek Rhine te zijn. Een lichte glimlach verscheen op de lippen van Sasuke, maar hij zei nog altijd niets, bloed liep lang zijn kaak naar beneden, de slang likte het op, zo bleef hij buiten ook proper, dan was hij geen een of ander bloederig gezicht dat naar iedereen keek. De jongen had nog geen naam voor de slang, die moest hij maar gauw eens verzinnen, sinds het beestje hem nu al trouw was. Met een trillende hand aaide hij over de kop van het beestje, en door het sissende geluis, kon Sasuke er uit opmaken dat het beestje het aangenaam vond. Het was irritant, tijdig blind zijn, maar het leerde mensen ook om uit geluid, tast en geuren te vertrouwen en deze zintuigen ook sterker te maken. Het was hier aangenaam fris, de wind blies de haren van Sasuke naar achteren en de jongen glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 13:42

Rhine werd wakker door een sissend geluid haar ogen schoten open en ze loste op om een paar meter verder weer tevoorschijn te komen. Ze keek met een behoedzame blik naar het figuur dat vlak langs de plaats zat waar zij zonet had gezeten. Rhine schrok toen ze hem herkende,, het was sasuke! Maar wat was er met hem? Zijn ogen waren ingepakt en er hing een slang om zijn nek. Ze bleef even staren met een vrwarde blik voor ze langzaam dichterbij kwam. Ze hurkte voor hem neer en heel behoedzaam liet ze haa rhand over zijn kaak strelen. "Sasuke..." Zei ze met een zachte stem. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze met een stem die overvloeide van bezorgdheid. Ze hield haar ogen ook op de slang gericht. Ze hield niet echt van die beesten kwam waarschijnlijk omdat een beet al genoeg was om haar dodelijk ziek te maken. maar ze wist dat dat zijn tweede vorm was en dat hij wel één of andere connectie met die reptielen had. Dus ze mocht dat beest nu niet gan weg sleuren of vermoorden nee ze moest gewoon rustig blijven en het beest zoveel mogelijk negeren. Ze maakte zich zorgen om hem wat was er met hem gebeurd? Had iemand dit met hem gedaan? Als iemand hem pijn had gedaan zou die persoon het nog zwaar te verduren krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 17:39

Sasuke dacht na, hij zag nu al een paar dagen niets meer door zijn eigen ogen, maar binnenkort zou het verband er af mogen en had zijn sharingan een speciaal teken en zou hij iets kunnen oproepen dat als schild zou functioneren. Zo fantastisch was het hem niet uitgelegd maar hij had het er uit opgemaakt. Eternal Sharingan, dat was de naam. Eindelijk, het meisje werd wakker, dat werd de slang gewaar en Sasuke hoorde het. Ze lostte op en kwam wat verder tevoorschijn. Het gras bewoog en Sasuke draaide zijn gezicht riching het geluid. Een hand streelde zijn kaak, hij verstijfde even maar ontspande toen hij Rhine's stem hoorde: "Sasuke..." Zei ze met een zachte stem. "Wat is er met je gebeurd?" Vroeg ze met een stem die overvloeide van bezorgdheid. "Ze hebben wat verandert aan mijn ogen, ik zie voorlopig niets meer." zei Sasuke, zijn oog begon weer te bloeden, de slang likte het behoedzaam weg. "Durf de slang niet pijn te doen, zij is op dit moment mijn paar ogen. Anders zie ik helemaal niets meer" mompelde de jongen die zijn hoofd liet hangen. Een diepe zucht verliet zijn mond. Hij was zo hulpeloos, en als ze de slang van hem zou afnemen dan zou hij het nog erger stellen. De slang en hij deelden een speciale band met elkaar. De slang was natuurlijk nieuwsgierig maar Sasuke siste iets naar de slang, de slang legde haar hoofd op Sasuke's schouder en sloot haar ogen. De jongen had de slang gezegd dat ze Rhine niet mocht aanraken sinds ze allergisch was voor slangen, ze begreep het en besloot te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 18:04

Hij verstijfde even toen ze hem aanraakte. daaruit concludeerde ze dus dat hij echt stekeblind was. Goeie god. hij was blínd! "Ze hebben wat verandert aan mijn ogen, ik zie voorlopig niets meer." zei Sasuke. ze zag bloed onder het verband uitkomen en de slang die het behoedzaam ging oplikken. Okay even geen kusjes op zijn wangen dus. "Durf de slang niet pijn te doen, zij is op dit moment mijn paar ogen. Anders zie ik helemaal niets meer" mompelde de jongen die zijn hoofd liet hangen. ze keek nog even behoedzaam naar de slang. "Maak je geen zorgen schat ik was niet van plan om haar wat te doen. Ik heb geleerd uit mijn fouten." Zei ze met een scheve glimlach. Maar wacht eens even dus hij zag via die slang? Dus als ze hem eigenlijk in de ogen wilde kijken moest ze recht in de ogen van dat beest staren. Die gedachte bezorgde haar rillingen. Ze vond het vreemd om hem zo te zien, zo hulpeloos en ergens ook zwak. Zo had ze hem nog nooit gezien hij was altijd zo sterk en onbreekbaar. maar nu nu had ze echt medelijden met hem. hij sprak wat tegen de slang, in een taal die zij niet verstond. het beest ging liggen en sloot haar ogen. Ergens voelde ze zich nu al wat meer op haar gemak. "he..heb je veel pijn?....Kan ik iets doen?Vroeg ze twijfelend. Ze had geen ervaring met blinde mensen laat staan met hen hulp verschaffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 18:15

De hand van iemand raakte zijn wang aan, Sasuke verstijfde maar dan zag hij dankzij de slang dat Rhine diegene was die hem aanraakte. Hij ontspande weer en glimlachte, het stelde hem gerust dat zij bij hem was. Het liefst had hij haar omhelsd of iets in die aard. Met zijn hand ging hij over Rhine's schouder, hij trilde lichtjes, onzeker, bang, dat was hij. Hij was angstig, dit was hij niet gewend, om niets te zien. "Ze hebben wat verandert aan mijn ogen, ik zie voorlopig niets meer." zei Sasuke. Bloed liep weer over zijn wang en de slang likte het bloed behoedzaam op. Ze was echt een fantastische hulp. "Maak je geen zorgen schat ik was niet van plan om haar wat te doen. Ik heb geleerd uit mijn fouten." zei Rhine, haar stem zorgde ervoor dat hij rustig werd. Zijn hand ging verkennend over haar kaak, nog steeds met een bevende beweging. "Dankje" mompelde hij, een bedankje dat ze de slang niets ging aandoen. Dat stelde hem helemaal gerust. Zijn hand trilde niet meer. Rhine had vast wel medelijden, iets wat hij haatte, mensen die medelijden met hem hadden, hij wilde geen medelijden van een ander. "he..heb je veel pijn?....Kan ik iets doen?" Vroeg ze twijfelend, dat hoorde hij aan haar stem en Sasuke schudde zijn hoofd. "Nee, je kan niets doen, ik heb geen pijn, alleen irriteert het me mateloos dat er zoveel bloed uit mijn ogen stroomt. En je moet geen medelijden met me hebben." Hij legde zijn arm om haar heen na een tijdje zoeken naar haar lichaam. Hij ging dicht tegen haar aanzitten. Zo voelde hij zich veilig, zijn meisje was bij hem. Een glimlach ontstond op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 18:27

Ze zag zijn hand trillend naar haar schouder gaan. Ze kon het zich niet voorstellen hoe het moest zijn om niets meer te zien. Ja ze kon er niets aan doen ze had zo'n medelijden met haar geliefde. Zijn hand ging verkennend over haar kaak, nog steeds met een bevende beweging. Ze legde langzaam haar hand over dezijne heen om hem gerust te stellen. haar duim streelde de rug van zijn hand. "Dankje" mompelde hij, een bedankje dat ze de slang niets ging aandoen. Blijkbaar stelde dat hem dus gerust want zijn hand trilde niet meer. Mooi zo ze vond eht fijner als hij wat rustiger was. Sasuke schudde zijn hoofd. "Nee, je kan niets doen, ik heb geen pijn, alleen irriteert het me mateloos dat er zoveel bloed uit mijn ogen stroomt. En je moet geen medelijden met me hebben." Ze knikte en ze slikte. "Ik kan er niets aan doen ik maak me gewoon zorgen en ik vind het erg voor je..."Ja ze wist dat hij niet van medelijden hield. dat had hij nooit gedaan. Hij legde zijn arm om haar heen na een tijdje zoeken naar haar lichaam. Hij ging dicht tegen haar aanzitten. Ze sloeg zachtjes haa rarmen om hem heen behoedzaam de slang ontwijkend. ze drukte een kus op zijn kruin en ze wreef over zijn rug. Ze zag de glimlach op zijn gezicht dat liet haar ook zachtjes glimlachen maar de zorgen bleven. "waarom hebben ze dat met je ogen gedaan? ze hebben je toch tot niets gedwongen hoop ik?" Vroeg ze met ongerustheid en een licht opborrlende kwaadheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 19:21

Zijn hand ging verkennend over haar kaak, nog steeds met een bevende beweging. Ze legde langzaam haar hand over dezijne heen om hem gerust te stellen. haar duim streelde de rug van zijn hand. "Dankje" mompelde hij, een bedankje dat ze de slang niets ging aandoen. Dit stelde hem gerust, ze zou zijn ogen niet van hem afnemen, dan voelde hij zich nog nuttelozer dan dat hij al was nu op dit moment. Op de reactie van Rhine zei hij al hoofdschuddend: "Nee, je kan niets doen, ik heb geen pijn, alleen irriteert het me mateloos dat er zoveel bloed uit mijn ogen stroomt. En je moet geen medelijden met me hebben." Rhine reageerde daarop: "Ik kan er niets aan doen ik maak me gewoon zorgen en ik vind het erg voor je..." Ze wist toch dat hij niet van medelijden hield? Hij had ook geen medelijden met iemand anders, dus hij verwachtte ook niet dat anderen medelijden hadden met hem. "Je moet het niet erg vinden, binnen een aantal dagen kan ik weer zien. Maar ik hou dit schatje wel" Met zijn vinger streelde hij de kop van de slang, die tevreden siste. "Ze heeft trouwens geen tanden, het is een wurgslang." Hij legde zijn arm om haar heen na een tijdje zoeken naar haar lichaam. Hij ging dicht tegen haar aanzitten. Ze sloeg zachtjes haa rarmen om hem heen. Een glimlach vormde zich op zijn mond. "waarom hebben ze dat met je ogen gedaan? ze hebben je toch tot niets gedwongen hoop ik?" Vroeg ze met ongerustheid. "Dit zorgt er voor dat ik sterker wordt lieverd, en voor sterk te zijn moet ik lijden." zei hij glimlachend, ja hij hield van macht. Hij wou graag sterker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 21:17

"Je moet het niet erg vinden, binnen een aantal dagen kan ik weer zien. Maar ik hou dit schatje wel" Met zijn vinger streelde hij de kop van de slang, die tevreden siste. aargh fijn. Hij hield de slang dus. Mocht ze nog aan dat ding gaan wennen. En Skugga afleren elke slan die hij tegen kwam de kop af te bijten. Dit ging nog lastig worden. maar ze moest het proberen dat ding aanvaarden voor hem. "Ze heeft trouwens geen tanden, het is een wurgslang." Rhine haalde diep adem en heel voorzichtig stak ze haar hand naar de slang uit aaide haar met één vinger over haar koude geschubde kop. Rhine rilde wel even bij de aanraking maar voor de rest lukte het aardig. Ze haalde haar hand weer weg en ze zuchtte van opluchting. "Dit zorgt er voor dat ik sterker wordt lieverd, en voor sterk te zijn moet ik lijden." zei hij glimlachend. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "De je dit jezelf allemaal aan gewoon om machtiger te worden? Sasuke..." Zei ze hoofdschuddend. Ze had dat hele macht gedoe nooit goed begrepen maar ze wist wel dat hij van macht hield. Ze drukte hem nog dichter tegen zichzelf aan en ze drukte nog een zoen op zijn kruin. "Sasuke toch..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 21:43

"Je moet het niet erg vinden, binnen een aantal dagen kan ik weer zien. Maar ik hou dit schatje wel" Met zijn vinger streelde hij de kop van de slang, die tevreden siste. Blijkbaar vond Rhine het niet leuk, maar dit was zijn huisdiertje. Hij had besloten dat vandaag het verband af ging. "Ze heeft trouwens geen tanden, het is een wurgslang." Rhine haalde diep adem en heel voorzichtig stak ze haar hand naar de slang uit aaide haar met één vinger over haar koude geschubde kop, de slang opende daarvoor zijn ogen en siste tevreden. "Dit zorgt er voor dat ik sterker wordt lieverd, en voor sterk te zijn moet ik lijden." zei hij glimlachend. "De je dit jezelf allemaal aan gewoon om machtiger te worden? Sasuke..." vroeg ze en Sasuke knikte "Ja dat doe ik daarvoor." . Ze drukte hem nog dichter tegen zichzelf aan en ze drukte nog een zoen op zijn kruin. "Sasuke toch..." Met zijn handen ging hij naar het verband en wikkelde het er af. Hij opende zijn bloedrode ogen met een uniek patroon er in. Hij kon weer zien, hij grijnsde, hij was trots. Trots dat hij weer kon zien en hij zich machtiger voelde dan ooit tevoren. "Mag ik even?" Hij stond recht en bloed stroomde uit zijn linkeroog terwijl er een paarsvormige ribbenkast rond zich heen verscheen. Het verdween al snel toen hij al bloedspuwend op de grond neerzakte. Hij had niet verwacht dat het zoveel van zijn energie zou vragen. De slang keek hem al bezorgd sissend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 22:02

Sasuke knikte "Ja dat doe ik daarvoor." Rhine keurde het niet goed maar ze zei er niets over hij had haar ook al haar fouten vergeven of hij lette er gewoon niet op. en wie weet was al die hunkering naar macht maar een bevlieging een soort van vervroegde mid life crisis. Met zijn handen ging hij naar het verband en wikkelde het er af. Hij opende zijn bloedrode ogen met een uniek patroon er in. Rhine keek geschrokken naar zijn ogen. Ze had zijn rode ogen al beangstigend gevonden maar nu deze met het patroon erin. "Mag ik even?" Hij stond recht en bloed stroomde uit zijn linkeroog terwijl er een paarsvormige ribbenkast rond zich heen verscheen. Het verdween al snel toen hij al bloedspuwend op de grond neerzakte. Rhine schrok zich rot en snelde naar hem toe ze ondersteunde hem en ze gbruikte het kleine beete novaanse energie dat ze nog had om hem eerste hulp te geven. het hielp niet veel maar het werkte teminste wel. Rhine bleef hem bezorgd maar ook streng aankijken. "hoe kun je je dat nu in het hoofd halen sasuke!? Je hebt nog maar net die lap van af en nu ga je al zo iets doen! Haar stem klonk mischien wat kwaad maar dat was vooral door haar zorgen ze had zich echt doodgeschrokken! Ze depte het bloed van zijn mond en ze bleef zijn ademhaling en hartslag in de gaten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 22:28

Sasuke knikte "Ja dat doe ik daarvoor." Hij leek er nog trots op te zijn ook nog. Het liep allemaal een beetje uit de hand. Met zijn handen ging hij naar het verband en wikkelde het er af. Hij opende zijn bloedrode ogen met een uniek patroon er in. Rhine keek geschrokken naar zijn ogen. Met een geamuseerde blik keek hij even naar haar. "Mag ik even?" Hij stond recht en bloed stroomde uit zijn linkeroog terwijl er een paarsvormige ribbenkast rond zich heen verscheen. Het verdween al snel toen hij al bloedspuwend op de grond neerzakte. Rhine hielp hem recht en heelde hem. Rhine bleef hem bezorgd maar ook streng aankijken. "hoe kun je je dat nu in het hoofd halen sasuke!? Je hebt nog maar net die lap van af en nu ga je al zo iets doen! Haar stem klonk mischien wat kwaad. Sasuke grijnsde en bloed stroomde nog rijkelijk uit zijn mond. Hij lachte en keek haar Rhine "Ik kan weer zien, fantastisch toch?" Hij lachte luidkeels en hij sloot zijn ogen. "Ik kan dit Rhine, Ik kan dit!" Hij liet haar los en probeerde nogmaals, het paarsgekleurde ribbenkast verscheen weer maar deze keer zakte hij weeral op de grond, geen bloed deze keer, hij was flauwgevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitimevr aug 31 2012, 22:59

Hij vond het blijkbaar wel heel grappig. Rhine kon er niet mee lachen hij speelde verdomme met zijn leven! Sasuke grijnsde en bloed stroomde nog rijkelijk uit zijn mond. Het was een walgelijk en beangstigend gezicht maar ze hield haar hoofd in de plooi. Hij lachte en keek haar Rhine "Ik kan weer zien, fantastisch toch?" Hij lachte luidkeels en hij sloot zijn ogen. Ze bleef hem bezrgd aankijken. Hij deed raar, extreem vreemd zelfs. En dat beangstigde haar. "Ik kan dit Rhine, Ik kan dit!" Hij liet haar los en probeerde nogmaals, het paarsgekleurde ribbenkast verscheen weer maar deze keer zakte hij weeral op de grond, geen bloed deze keer, hij was flauwgevallen. Rhine zuchtte en liet skugga uit het buisje komen ze legde Sasuke op zijn rug en ze begon in een rustig tempo te wandelen. Ze ging hem naar de ziekenzaal slepen dit was echt foute boel! Ja en ze moest het nu doen er was een grote kans dat hij niet meewilde als hij er mmet zijn hoofd bij was dus was dit een prima kans. Zijn gedrag bleef haar zorgen baten en de grijns die hij net op zijnn gezicht had was niet normaal zo kende ze hem niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Look around //sasuke// UTL8oxA PROFILE
Look around //sasuke// UTL8oxA MAGICIAN

Look around //sasuke// Empty
BerichtOnderwerp: Re: Look around //sasuke//   Look around //sasuke// Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Look around //sasuke//

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Why you O_ô //sasuke
» Just relaxing [sasuke]
» It was stupid and you know it //sasuke
» Sasuke Uchiha
» A little nervous ║ Sasuke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-