PortalIndexJust relaxing [sasuke] HpD5UwnJust relaxing [sasuke] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimevr jul 27 2012, 20:36

Rhine was in een uitstekend humeur. Ze neuriede zelfs een liedje tijdens het wandelen. Met haar zwarte tas over haar schouder en een los kleedje liep ze naar de waterval.De zon stond al laag aan de hemel maar nog steeds was het best warm genoeg redenen voor Rhine dus op lekker te gaan zwemmen. Op dit uur was er haast nooit iemand en dat kwam haar wel goed uit. Rhine zette haar spullen aan de kant en ze trok haar kleedje uit haar zwarte bikini was nog gloednieuw en ze liep langzaam naar het water ze voelde er even met haar voet in voor ze op een rots klom en sierlijk in het water dook. De rots was iets van een 5 meter boven het water een leuke kick dus zeg maar. Rhine hield wel van avontuur en spanning, dat komt er van als je jaren alleen de planeten afschuimd dan leef je van dag op dag en denk je niet veel aan wat de toekomst echt brengt. Rhine gennoot van de zonsondergang ze klom weer op de kant en ze ging daar in het gras liggen haar huid glinsterde door de kleine druppels die de ondergaande zon reflecteerden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimevr jul 27 2012, 23:20

Sasuke was in een vrij normale bui, maar het was vandaag zijn zwemdag zoals altijd. Hij was deze keer wel laat, hij ging vandaag 's avonds zwemmen sinds hij een afspraak met een goede vriendin had gehad. Het was leuk geweest. Hij had zijn zwemgerief bij en hij kleedde zich gewoon uit en hij deed zijn zwembroek snel aan. Hij keek naar de waterval en grijnsde eventjes lichtjes. Hij liep naar boven en sprong er letterlijk gewoon af. Een grote plons was hoorbaar en hij spoot het water uit zijn mond. Hij grijnsde tevreden, het water zorgde voor serieuze verkoeling. Hij zwom naar de kant en dan zag hij een meisje neerliggen in bikini. Sasuke trok zijn wenkbrauw en hij zwom naar de kant waar... Rhine lag, nu zag hij haar pas heel goed. Hij ging aan de oever zitten en zei dan "Goedeavond Rhine." misschien wat droog gezegd maar hij klonk beleefd. Hij hoopte dat ze hem niet naakt had gezien, dat zou nogal beschamend zijn. Hij keek dan naar de zon die onderging. "Mooie zonsondergang, misschien hebben we kans om de green flash te zien." zei hij met een lichtelijke glimlach. "Wat brengt jou hier?" zei hij grijnzend, maar nog steeds keek hij naar de zonsondergang. Hij wou die green flash zien, want dat bleek enorm speciaal te zijn. Dus hij wou het toch een keer in zijn leven meemaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimevr jul 27 2012, 23:47

rhine hoorde het water ineens geluid maken, en niet het stromend wat geluid van de waterval nee het was eerder een geluid van iets zwaars dat erin viel. Een mens mischien? En ja hoor al snel genoeg werd dat vermoeden bevestigd. "Goedeavond Rhine." klonk een beleefde iet wat droge stem. Ze ging rechter zitten en ze keek recht naar Sasuke, die er verassend goed uitzag zo zonder shirt. Hallo Sasuke. Zei ze met een lichte grijns. Hij keek dan naar de zon die onderging. "Mooie zonsondergang, misschien hebben we kans om de green flash te zien." zei hij met een lichtelijke glimlach. " The green flash? daar had ze nu nog nooit van gehoord. Wat is 'the green flash'? Daar heb ik nu nog werkelijk nooit van gehoord. bekende ze iet wat beschaamd. "Wat brengt jou hier?" zei hij grijnzend, maar nog steeds keek hij naar de zonsondergang. Ze haalde haar schouders op. Gewoon wat afkoelen en nagenieten van gisteren. Zei ze met ee brede glimlach ja gisteren was mooi geweest heel mooi zelfs. Ze ging langs hm zitten en ze tuurde nu ook naar de lucht nog steeds afvragend waar ze nu precies op moest letten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimevr jul 27 2012, 23:54

"Goedeavond Rhine." klonk een beleefde iet wat droge stem. Ze ging rechter zitten en ze keek recht naar Sasuke. Oke nee, ze keek nog normaal dus ze had niets opgemerkt. Hij zuchtte haast onopgemerkt opgelucht. Hallo Sasuke. Zei ze met een lichte grijns. Hij keek dan naar de zon die onderging. "Mooie zonsondergang, misschien hebben we kans om de green flash te zien." zei hij met een lichtelijke glimlach. "Wat is 'the green flash'? Daar heb ik nu nog werkelijk nooit van gehoord." bekende ze iet wat beschaamd. "Dat is een flits die komt net voordat de zon helemaal ondergaat." zei hij en hij keek nog steeds naar de zon die bijna onder was. "Wat brengt jou hier?" zei hij grijnzend, maar nog steeds keek hij naar de zonsondergang. Ze haalde haar schouders op. "Gewoon wat afkoelen en nagenieten van gisteren." Zei ze met ee brede glimlach. "Hmm, afkoeling, dat zocht ik ook.." zei hij en hij zette zijn handen achter zijn rug en ja de zon was net onder en een groene lichtflits was waarneembaar. Hij keek er glimlachend aan "Dat mag ik afchecken op mijn lijst, nu nog een meteoorinslag en mijn lijst is compleet" zei hij al grappend, ook al was het niet te merken. Ja dit was echt prachtig, ook al duurde het maar een paar seconden.. Dat was een van de dingen die hij echt gezien wou hebben.

(http://en.wikipedia.org/wiki/File:Big_green_flash.JPG)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 00:07

Ze hoorde hem zuchten en ze keek hem even met een schuin hoofd aan. "Dat is een flits die komt net voordat de zon helemaal ondergaat." zei hij en hij keek nog steeds naar de zon die bijna onder was. Ze knikte. Ze richtte al haar aandacht nu ook op de zondsondergang dat wilde ze ook wel eens zien. Hmm, afkoeling, dat zocht ik ook.." zei hij en hij zette zijn handen achter zijn rug en ja de zon was net onder en een groene lichtflits was waarneembaar. Rhine keek er vol bewondering naar een oooh kwam uit haar mond. het was prachtig ookal duurde het zo kort. Wow...Ongeloofelijk dat ik hier nog nooit van gehoord had. Zei ze zachtjes. Hij keek er glimlachend aan "Dat mag ik afchecken op mijn lijst, nu nog een meteoorinslag en mijn lijst is compleet" Ze grinnikte. Wel niet echt een lange lijst hè? Grapte ze. Ze betrapte zichzelf erop even naar hem te gluren. ze draaide gauw haar hoofd weg met een blos die zich op haar gezicht aan het vormen was. Héél slim hoor Rhine! Het was trouwens heel stoer van je hoe je Alois op de rond slingerde Zei ze met een korte giechel denkend aan die regenachtige middag een paar dagen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 00:14

Ze hoorde hem zuchten en ze keek hem even met een schuin hoofd aan. "Dat is een flits die komt net voordat de zon helemaal ondergaat." zei hij en hij keek nog steeds naar de zon die bijna onder was. Ze knikte. Ze richtte al haar aandacht nu ook op de zondsondergang, ze wou het vast ook zien, dat kon gewoon niet anders. Maar het was raar als je er eentje zag, dus deze keer hadden ze geluk gehad. "Hmm, afkoeling, dat zocht ik ook.." zei hij en hij zette zijn handen achter zijn rug en ja de zon was net onder en een groene lichtflits was waarneembaar. Rhine keek er vol bewondering naar een oooh kwam uit haar mond. het was prachtig ookal duurde het zo kort. "Wow...Ongeloofelijk dat ik hier nog nooit van gehoord had." Zei ze zachtjes. "Het gebeurt maar ook 1% van de tijd bij een zondsondergang of -opgang. We hebben geluk gehad." Hij keek er glimlachend aan "Dat mag ik afchecken op mijn lijst, nu nog een meteoorinslag en mijn lijst is compleet" Ze grinnikte. "Wel niet echt een lange lijst hè?" Grapte ze. Hij keek even raar naar haar toen ze hem aan het bekijken was. "Wat zit je me te begluren?" zei hij met een lichte grijns en hij keek weer voor zich uit. Rhine draaide haar rode gezicht weg en Sasuke trok zijn wenkbrauw omhoog. Wat was er mis? Hij had geen idee. "Het was trouwens heel stoer van je hoe je Alois op de grond slingerde" Zei ze met een korte giechel. "Ik had hem kunnen slaan, maar ik sla geen meisjes." zei hij droog. Ja hij vond dat Alois op een meisje leek dus ja, voor hem was hij een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 00:35

"Het gebeurt maar ook 1% van de tijd bij een zondsondergang of -opgang. We hebben geluk gehad." Hij keek er glimlachend aan. Dan ben jij vast geluk Zei ze met een grijns. Ja ze mocht hem omdat hij begreep hoe het was om zonder familie te zijn. En ook omdat hij alois niet mocht nog iets dat ze gemeen hadden. Hij keek even raar naar haar toen ze hem aan het bekijken was. "Wat zit je me te begluren?" zei hij met een lichte grijns en hij keek weer voor zich uit. Wat? Wie? Ik?! Nee hoor Zei ze met een grijns. "Ik had hem kunnen slaan, maar ik sla geen meisjes." zei hij droog. Huh meisje? Maar alois is toch een....Ow juist ja hij viel niet onder de definitie jongen. ja dat kwam er van als je je liet beschermen door een heks of wat die hannah ook mocht zijn. Aha dus ik moet geen bang hem van je. Grapte ze. Nee eigenlijk was Rhine nergens bang voor. Ze liet haar voeten in het water bungelen en ze keek naar de lucht waar de maan langzaam zijn gelaat toonde. Het is een prachtige avond vind je niet? Rhine was een nacht mens ze was vaak actiever s'nachts. Ze keek hem even aan met een grijns. Zin in een nachtelijke duik meneer uchiha? Vroeg ze plagend terwijl ze opstond en op de rots van de waterval begon te klimmen. Weinig meisjes durfde van de waterval te springen maar rhine vond het alleen maar grappig toen ze al een paar meter boven de begane grond was keek ze over haar schouder naar hem. Of durf je niet? Zei ze uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 09:31

"Het gebeurt maar ook 1% van de tijd bij een zondsondergang of -opgang. We hebben geluk gehad." Hij keek er glimlachend aan. "Dan ben jij vast geluk" Zei ze met een grijns. "Nee, jij ook Rhine" zei hij met een lichte glimlach. Hij keek even raar naar haar toen ze hem aan het bekijken was. "Wat zit je me te begluren?" zei hij met een lichte grijns en hij keek weer voor zich uit. "Wat? Wie? Ik?!" Nee hoor Zei ze met een grijns. "Ik heb het wel gezien mevrouwtje." zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. "Ik had hem kunnen slaan, maar ik sla geen meisjes." zei hij droog. "Aha dus ik moet geen bang hem van je." Grapte ze. "Je hebt altijd wel iets waarvan je bang bent." Hij liet zijn voeten in het meer dalen dat op de goede temperatuur was. "Het is een prachtige avond vind je niet?" zei Rhine en Sasuke knikte "Prachtige nacht met een sterrenhemel. En hopelijk misschien nog een vallende ster of twee, die we vandaag nog kunnen waarnemen.." Ze keek hem even aan met een grijns. "Zin in een nachtelijke duik meneer uchiha?" Vroeg ze plagend terwijl ze opstond en op de rots van de waterval begon te klimmen. Of durf je niet? Zei ze uitdagend. Sasuke rolde met zijn ogen "Er niets wat ik niet durf, ik doe dat bijna elke dag hier van rotsen afspringen als een maniak." zei hij op een droge toon en hij mompelde een paar woorden en hij sprong zo hoog en landde op de rots waar hij zou gaan afspringen. "Je bent traag" zei Sasuke tegen Rhine en hij sprong naar beneden van de grootste rots die er was. Hij belandde in het water en hij kwam al snel boven om water uit zijn mond te spuiten. Hij schudde zijn haar uit en hij genoot van het lekker koele water op deze warme zomernacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 10:41

"Nee, jij ook Rhine" zei hij met een lichte glimlach. Ze moest lachen. Ik breng geen geluk, nethet tegenovergestelde. Zei ze met een grijns maar ze meende het wel. "Ik heb het wel gezien mevrouwtje." zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. het is hier donker dus ik denk dat je je gewoon vergist hebt. Zei ze met een por op zijn schouder. Goede redding! Dacht ze bij zichzelf. Sasuke knikte "Prachtige nacht met een sterrenhemel. En hopelijk misschien nog een vallende ster of twee, die we vandaag nog kunnen waarnemen.." Rhine knikte. Kijk en die staan nu op mijn lijstje. Zei ze met een nog bredere grijns. Best vreemd dat ze zo rustig was met hem in de buurt dat had ze dus bijna nooi met mensen. Sasuke rolde met zijn ogen "Er niets wat ik niet durf, ik doe dat bijna elke dag hier van rotsen afspringen als een maniak." zei hij op een droge toon. Niets hè...Interessant Zei ze met een duister stemmetje. hij mompelde een paar woorden en hij sprong zo hoog en landde op de rots waar hij zou gaan afspringen. "Je bent traag" zei Sasuke tegen Rhine en hij sprong naar beneden van de grootste rots die er was. Traag?! Ze was niet traag hij speelde gewoon vals! Rhine stond nu ook boven aan de rots de maan stond al hoog en verlichtte haar helemaal. Rhine nam een aanloop en ze sprong nu ook van de rots, best een lange val eigenlijk. Maar l gauw voelde ze het koele water. Ze proestte wat water uit toen ze weer boven kwam. Ze gooide haar blonde haar naar achter en ze keek hem grijnzend aan. Dat was me wel een duikje. Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:01

"Nee, jij ook Rhine" zei hij met een lichte glimlach. Ze moest lachen. Ik breng geen geluk, nethet tegenovergestelde. Zei ze met een grijns. "Dan nog, ik heb geluk dat je hier bent dan kan ik me amuseren terwijl ik zwem. "Ik heb het wel gezien mevrouwtje." zei hij met een opgetrokken wenkbrauw." het is hier donker dus ik denk dat je je gewoon vergist hebt. "Zei ze met een por op zijn schouder. "Hmmm.. Nee ik zie met mijn rode ogen oftewel Sharingan beter in het duister dan een kat." zei hij droog "En ik heb je zien gluren." Sasuke knikte "Prachtige nacht met een sterrenhemel. En hopelijk misschien nog een vallende ster of twee, die we vandaag nog kunnen waarnemen.." Rhine knikte. "Kijk en die staan nu op mijn lijstje." Zei ze met een nog bredere grijns. "Mooi zo" zei hij met een lichte glimlach. Sasuke rolde met zijn ogen "Er niets wat ik niet durf, ik doe dat bijna elke dag hier van rotsen afspringen als een maniak." zei hij op een droge toon. "Niets hè...Interessant "Zei ze met een duister stemmetje. "Ik ben ook interessant" zei hij al mompelend en hij mompelde een paar woorden en hij sprong zo hoog en landde op de rots waar hij zou gaan afspringen. "Je bent traag" zei Sasuke tegen Rhine en hij sprong naar beneden van de grootste rots die er was. Ze dook naar beneden "Dat was me wel een duikje." Zei ze lachend. "Dit doe ik dus vrijwel elke dag" zei hij en hij zwom naar de kant en hij schudde zijn haar uit en hij stak met zijn handen zijn haar vanachter weer mooi omhoog. Hij keek dan even naar Rhine, ze was een heel mooi meisje en dat zag nu maar pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:27

"Dan nog, ik heb geluk dat je hier bent dan kan ik me amuseren terwijl ik zwem. " Ze trok een wenkbrauw op. Aha. Valt er dan zoveel plezier te beleven als ik er ben? "Hmmm.. Nee ik zie met mijn rode ogen oftewel Sharingan beter in het duister dan een kat." zei hij droog. Ow f*ck dacht ze in zichzelf. Waarom? Waarom net een gast die zo goed in het donker ziet? "En ik heb je zien gluren." T was geen gluren...Het was...euh...observeren. Ja! Dat was het observeren! Zei ze steeds zekerder. Oké het klonk niet echt overtuigend maar daar moest het maar mee. "Mooi zo" zei hij met een lichte glimlach. Kreeg ze als antwoord op haar commentaar over de steren. Ze glimlachte ook even. "Ik ben ook interessant" zei hij al mompelend Dat had ik al door, anders praatte ik niet zo veel met je. Met oninteressante mensen praten is tijdverspilling, you know. "Dit doe ik dus vrijwel elke dag" zei hij en hij zwom naar de kant en hij schudde zijn haar uit en hij stak met zijn handen zijn haar vanachter weer mooi omhoog. Ze grinnikte. aah dus dan ben ik niet de enige die graag van belchelijk hoge dingen naar beneden jumpt. Zei ze met een grijns. Ze klom ook op de kant ze keek naar het water ze had niet door dat hij naar haar aan het kijken was nee ze was te druk met haar lange blonde haar in te vlechten veel handiger dan los. Ze zuchtte even. Ja het was een leuke avond en eigenlijk was ze wel blij dat ze niet alleen meer was. Ze rilde even oké nu werd het dus wel koud.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:44

"Dan nog, ik heb geluk dat je hier bent dan kan ik me amuseren terwijl ik zwem. " Ze trok een wenkbrauw op. "Aha. Valt er dan zoveel plezier te beleven als ik er ben?" Sasuke knikte "Ik neem aan van wel?"
"Hmmm.. Nee ik zie met mijn rode ogen oftewel Sharingan beter in het duister dan een kat." zei hij droog. "En ik heb je zien gluren."
T was geen gluren...Het was...euh...observeren. Ja! Dat was het observeren! Zei ze steeds zekerder. Oké het klonk niet echt overtuigend. maar Sasuke ging er niet verder op in. "Mooi zo" zei hij met een lichte glimlach. Kreeg ze als antwoord op haar commentaar over de steren. Ze glimlachte ook even. "Ik ben ook interessant" zei hij al mompelend "Dat had ik al door, anders praatte ik niet zo veel met je. Met oninteressante mensen praten is tijdverspilling, you know." zei Rhine en Sasuke knikte, "Daar heb je echt wel gelijk in." Hij zei dan: "Dit doe ik dus vrijwel elke dag" hij zwom naar de kant en hij schudde zijn haar uit en hij stak met zijn handen zijn haar vanachter weer mooi omhoog. Ze grinnikte. "aah dus dan ben ik niet de enige die graag van belchelijk hoge dingen naar beneden jumpt." Zei ze met een grijns. "Laten we zeggen, nee je bent niet die enige die als een maniak naar beneden springt voor de lol." zei hij nogal met een droge blik. Ze klom ook op de kant ze keek naar het water ze had niet door dat hij naar haar aan het kijken was nee ze was te druk met haar lange blonde haar in te vlechten. Ze rilde even en Sasuke hing zijn vest over haar. "Kom doe maar aan, dan heeb je het minder koud. Ik ben al warm van mezelf, tenzij je mij, de half raziaan wilt knuffelen of zo?" Hij trok zijn wenkbrauw lichtjes omhoog en hij zette zich neer naast RHine
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:55

Sasuke knikte "Ik neem aan van wel?"
Ze haalde alleen haar schouders op. Wat kon ze zeggen? Sasuke knikte, "Daar heb je echt wel gelijk in." Duh ik ben Rhine ik heb altijd gelijk Zei ze met een plagerige grijns. "Laten we zeggen, nee je bent niet die enige die als een maniak naar beneden springt voor de lol." zei hij nogal met een droge blik. Mischien moeten "de twee maniakale idioten die graag van rotsen springen" voortaan dan maar samen jumpen? Vroeg ze haar ogen op hem rustend. Sasuke hing zijn vest over haar. Ze keek hem even vragend aan."Kom doe maar aan, dan heeb je het minder koud. Ik ben al warm van mezelf, tenzij je mij, de half raziaan wilt knuffelen of zo?" Hij trok zijn wenkbrauw lichtjes omhoog en hij zette zich neer naast RHine. Bedankt voor het vest, ik denk dat ik het nu wel red Zei ze met een dankbare glimlach maar na een tijdje hier zo zitten begon ze toch weer te rillen ze keek hem even aan. Geld dat knuffel aanbod nog? Vroeg ze zachtjes haar lippen zagen licht blauw. Rhine was altijd al wat koder dan anderen maar nu begon het buten ook nog eens wat frisser te worden en dat ze zelf nog nat was hielp ook niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 12:02

Sasuke knikte "Ik neem aan van wel?"
Ze haalde alleen haar schouders op. Sasuke knikte, "Daar heb je echt wel gelijk in."
"Duh ik ben Rhine ik heb altijd gelijk"Zei ze met een plagerige grijns. "Laten we zeggen, nee je bent niet die enige die als een maniak naar beneden springt voor de lol." zei hij nogal met een droge blik. "Mischien moeten "de twee maniakale idioten die graag van rotsen springen" voortaan dan maar samen jumpen?" Vroeg ze haar ogen op hem rustend. Sasuke hing zijn vest over haar. Ze keek hem even vragend aan."Kom doe maar aan, dan heeb je het minder koud. Ik ben al warm van mezelf, tenzij je mij, de half raziaan wilt knuffelen of zo?" Hij trok zijn wenkbrauw lichtjes omhoog en hij zette zich neer naast RHine. "Bedankt voor het vest, ik denk dat ik het nu wel red" Zei ze met een dankbare glimlach. Een tijd later begon ze te rillen en Sasuke grijnsde. Ze keek hem even aan. "Geld dat knuffel aanbod nog? "Vroeg ze zachtjes haar lippen zagen licht blauw. Sasuke omhelsde haar, zijn lichaamswarmte was enorm warm, dus ze zou sowieso opwarmen. Zijn hart begon sneller te slaan, maar hij probeerde het te negeren terwijl hij zijn hoofd op haar haren legde. Hij sloot zijn ogen en hij ademde rustig in en uit. Ja er lag een glimlach op zijn gelaat. Een glimlach die je nooit zag bij hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 12:16

Sasuke omhelsde haar, zijn lichaamswarmte was enorm warm. Ze gennoot van die warmte ze kroop nog dichter tegen hem aan. Een zucht van verlichting kwam even uit haar mond. Ja ze had het meteen veel warmer maar mooi niet dat ze hier al weg ging. Nee deze warmte was veel te lekker. Ze voelde zijn hoofd op haar haar rusten. Ze luisterde naar zijn rustgevende ademhaling ja dit was fijn, dit was veilig. Ze keek lichtjes omhoog zodat ze zijn gezicht kon zijn ze zag dat hij zijn ogen gesloten had en dat er een glimlach op zijn gelaat waqs. Eigenlijk had ze hem nog nooit zien glimlachen, toch niet op die gelukzalige manier. Rhine snapte het niet. Vond hij het dan fijn om een ijsklomp tegen zich aan te hebben? Waarom lach je zo? Vroeg ze met een vriendelijke iet wat nieuwsgierige stem. Soms waren mensen echt een raadsel voor haar ze schoof nog iets dichter haar handen rusten op zijn borst, zijn warme gespierde borst. Ja warmte was fijn als het zo koud was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 12:34

Sasuke omhelsde haar, zijn lichaamswarmte was enorm warm. Ze gennoot van die warmte ze kroop nog dichter tegen hem aan. Een zucht van verlichting kwam even uit haar mond. Dat deed hem ook glimlachen. Zijn rustgevende ademhaling, Rhine tegen zich aan dat voelde... Compleet en zo had hij zich nog niet gevoeld... Compleet. Ze keek lichtjes omhoog zodat ze zijn gezicht kon zijn ze zag dat hij zijn ogen gesloten had en dat er een glimlach op zijn gelaat was. "Waarom lach je zo?" Vroeg ze met een vriendelijke iet wat nieuwsgierige stem. Sasuke opende zijn ogen weer en hij keek Rhine aan. Zijn blik werd een beetje beschaamd of geïrriteerd en hij bloosde. Dit was een typische emotie die alleen Sasuke had. Rhine schoof nog wat dichter bij hem en dat maakte het erger maar hij bleef daar gewoon zitten, stilletjes op haar arm wrijvend. Ze mocht het nog niet weten dus hij hield wijselijk zijn mond over dat. Hij keek naar haar lippen en hij slikte en keek weer weg, hopend dat ze het niet had gezien. Hij keek naar de maan die het hele landschap verlichtte en dat was eigenlijk niet zo positief voor hem tenminste, zo kon je zien dat zijn hoofd lichtjes roder was geworden en hij nogal geïrriteerd/beschaamd richting de verte.

(http://images4.fanpop.com/image/answers/1901000/1901540_1313777042525.82res_463_440.jpg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 12:44

Sasuke opende zijn ogen weer en hij keek Rhine aan. Ze glimlachtte, ze wilde wel weten wat er zo leuk was dat hij zo moest glimlachen. Zijn blik werd een beetje beschaamd of geïrriteerd en hij bloosde. Had ze het niet mogen vragen? Haar glimlach verdween en ze keek hem nu eerder wat verward aan. Ze voelde dat hij over haar arm wreef eigenlijk vond ze dat wel prettig. Sasuke werd steeds meer een vriend, een echte goede vriend. Mischien zelfs een betere vriend dan Deidara. Eigenlijk was het wel vreemd iedereen die ze hier ontmoette was van het andere geslacht. Heel raar.... hij hield wijselijk zijn mond over dat gegimlach. Rhine bleef hem nog even aankijken tot ze zuchtte. Als je het niet wilt vertellen hoefd dat niet hoor. Zei ze met een geruststellende stem. Hij keek naar haar lippen en hij slikte en keek weer weg. Hinger er iets op haar lippen of zo? er zat toch geen wier van het meer op? Nee ze voelde toch niets wat was er dan met haar lippen? Rhine raakte even lichtelijk in paniek. Hij keek naar de maan die het hele landschap verlichtte nu viel haar op dat zijn gezicht roder was geworden. hij keek nogal geïrriteerd/beschaamd richting de verte. Rhine dacht dat hij het vervelend begon te vinden datt ze zo dicht tegen hem aanlag dus ze maakte zich stilletjes los uit zijn omhelzing. Ze schoof wat bij hem vandaan en ze gaf ook zijn jasje terug.
Ik heb het nu wel warm genoeg bedankt Sasuke Zei ze vriendelijk ze trok haar benen op en ze liet haar kin op haar knieën rusten. Na een tijdje begon ze weer te tandenklapperen ze probeerde het te verbergen ze wilde hem niet nog eens irriteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 12:50

Sasuke opende zijn ogen weer en hij keek Rhine aan. Ze glimlachtte. Zijn blik werd een beetje beschaamd of geïrriteerd en hij bloosde. Haar glimlach verdween en ze keek hem nu eerder wat verward aan. Hij wreef stilletjes over haar arm. Als je het niet wilt vertellen hoefd dat niet hoor. Zei ze met een geruststellende stem. Hij keek naar haar lippen en hij slikte en keek weer weg. Ja, hij wou haar een kus geven maar zo makkelijk lag dat niet echt voor hem, Viv speelde nog af in zijn hoofd, maar ze moest eruit geband worden. Ze was toch verdwenen en hij was kwaad op haar, dus ze moest uit zijn gedachten. Hij keek naar de maan die het hele landschap verlichtte nu viel haar op dat zijn gezicht roder was geworden. hij keek nogal geïrriteerd/beschaamd richting de verte. Rhine dacht dat hij het vervelend begon te vinden datt ze zo dicht tegen hem aanlag dus ze maakte zich stilletjes los uit zijn omhelzing. Ze schoof wat bij hem vandaan en ze gaf ook zijn jasje terug.
"Ik heb het nu wel warm genoeg bedankt Sasuke" Zei ze vriendelijk ze trok haar benen op en ze liet haar kin op haar knieën rusten. Na een tijdje begon ze weer te tandenklapperen. Sasuke trok haar weer tegen zich aan en zei dan:" HEt is niet dit, dit vind ik heel aangenaam maar als ik je moet vertellen waarom ik zo glimlach ga je gillend weglopen, geloof me maar." Hij zuchtte even diep maar dan zei hij het. "Sinds ik ja daar zag bij Freddy en Alois enzo, kreeg ik een vreemd gevoel in mijn buik zo hier." Hij wees zijn onderbuik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 13:11

Sasuke trok haar weer tegen zich aan, ja nu snapte ze er dus helemaal niets meer van. en zei dan:" HEt is niet dit, dit vind ik heel aangenaam maar als ik je moet vertellen waarom ik zo glimlach ga je gillend weglopen, geloof me maar." Hij zuchtte even diep. em aan en ze wreef zachtjes over zijn kaak, gewoon om hem te kalmeren natuurlijk. [color=red]Zo snel schrik je me niet af hoor, niet met mijn verleden Zei ze weer op die geruststellende toon.maar dan zei hij het. De reden van zijn glimlach. "Sinds ik je daar zag bij Freddy en Alois enzo, kreeg ik een vreemd gevoel in mijn buik zo hier." Hij wees zijn onderbuik aan. Rhine keek hem even verward aan hij bedoelde toch niet...nee dat kon toch niet? Rhine bleef hem een tijdje aanstaren. Sasuke je bedoelt toch niet dat... Ze slikte ze kon de zin niet afmaken ergens wilde ze zich nu dolgraag losrukken maar ze kon het niet iets in haar zei haar het niet te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 13:43

Sasuke trok haar weer tegen zich aan, ja nu snapte ze er dus helemaal niets meer van. en zei dan:" HEt is niet dit, dit vind ik heel aangenaam maar als ik je moet vertellen waarom ik zo glimlach ga je gillend weglopen, geloof me maar." Hij zuchtte even diep. em aan en ze wreef zachtjes over zijn kaak, gewoon om hem te kalmeren natuurlijk. "Zo snel schrik je me niet af hoor, niet met mijn verleden" Zei ze weer op die geruststellende toon.maar dan zei hij het. De reden van zijn glimlach. "Sinds ik je daar zag bij Freddy en Alois enzo, kreeg ik een vreemd gevoel in mijn buik zo hier." Hij wees zijn onderbuik aan. Rhine keek hem even verward aan. Rhine bleef hem een tijdje aanstaren. "Sasuke je bedoelt toch niet dat..." Ze slikte ze kon de zin niet afmaken. Hij keek haar met een schuldige blik aan. "Sorry." zei hij. Hij keek naar het meer en zuchtte diep. "Ik wou het voor mezelf houden eigenlijk, maar misschien is het beter als je het weet." Hij keek voor zich uit. Rhine's blik ontwijkend. Het verraste hem dat ze nog niet gillend was weggerend of hem een klap had gegeven. Dat verwonderde hem wel een beetje, maar hij keek met een neutrale blik voor zich uit. Binnenin hem waren zijn gevoelens een strijd met hem aan het voeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 13:59

Hij keek haar met een schuldige blik aan. "Sorry." zei hij. Ze bleef hem nog steeds roerloos aanstaren. Hij keek naar het meer en zuchtte diep. "Ik wou het voor mezelf houden eigenlijk, maar misschien is het beter als je het weet." Hij keek voor zich uit. Rhine's blik ontwijkend. Rhine wist niet wat ze moest zeggen. hij keek met een neutrale blik voor zich uit. Rhine bleef nog bij hem zitten ze moest het overdenken en als ze weer bij hem weg ging zat ze binnen de kortste keren toch weer te klappertanden. Sasuke...ik...ik kan niet... Ze worstelde met haar woorden. Sasori... Fluisterde ze zachtjes ze hoopte dat hij snapte wat ze bedoelde want ze had geen flauw benul hoe ze het moest uitleggen. Ze snapte niet waarom een deel van haar niet toeliet dat ze wegrende ookal wilde een ander deel van haar dat zo vurig. Hij had zo'n ander effect op haar. Bij hem had ze dat koele rustgevende gevoel en bij Sasori had ze die warme tinteling. Ze wist het even niet dit kon toch niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:13

Hij keek haar met een schuldige blik aan. "Sorry." zei hij. Ze bleef hem nog steeds roerloos aanstaren. Hij keek naar het meer en zuchtte diep. "Ik wou het voor mezelf houden eigenlijk, maar misschien is het beter als je het weet." Hij keek voor zich uit. Rhine's blik ontwijkend. Rhine wist niet wat ze moest zeggen. hij keek met een neutrale blik voor zich uit. Rhine bleef nog bij hem zitten, hij snapte het niet goed. "Sasuke...ik...ik kan niet..." Ze worstelde met haar woorden. "Sasori..." Fluisterde ze zachtjes. "Sasori is je vriendje dan neem ik aan? Hij boft met zo'n prachtig meisje zoals jij. Hij heeft zoveel geluk.." Hij zweeg maar vanbinnen kookte hij letterlijk bijna over. Hij moest moeite doen om zijn gezicht in die neutrale plooi te houden. Maar toch bleef hij rustig over haar arm aaien, iets wat hem stiekem best kalm hield. Hij keek Rhine nog steeds niet aan, uit vrees dat hij zich niet zou kunnen inhouden. "Ik snap het. Hij is de liefde van je leven en je hebt voor eeuwig voor hem gekozen. Ik snap het." Eigenlijk snapte hij het niet, maar hij moest op dit moment niet aan zichzelf denken. Rhine was zo'n prachtig meisje. Hij zuchte nogmaals zijn muur die hij rond zich had gebouwd, mocht nu zeker niet afzwakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:33

"Sasori is je vriendje dan neem ik aan? Hij boft met zo'n prachtig meisje zoals jij. Hij heeft zoveel geluk.." Hij zweeg. Ze vond het vreselijk voor hem. Als ze geweten had dat dit zou gebeuren had ze nooit zo dicht bij hem gekomen, maar iets iets wilde gewoon dicht bij hem zijn. Hij bleef nog verdacht rustig en hij bleef maar over haar arm aaien. Ze vond het fijn dat hij dat deed het kalmeerde haar en het gaf haar weer die koele tinteling. Hij weigerde haar nog steeds aan te kijken iets wat ze eigenlijk echt vreselijk vond, maar ze wist niet waarom. "Ik snap het. Hij is de liefde van je leven en je hebt voor eeuwig voor hem gekozen. Ik snap het." Ze knikte lichtjes. Bedankt sasuke. Zei ze zachtjes ze liet haar hoofd op zijn borst rusten. Het spijt me zo als ik had geweten dat je...dat je... Ze kreeg het woord 'dat je verliefd op me werd' nog steeds niet over haar lippen. Het spijt me verschrikkelijk Zei ze nog steeds met die zachtte stem maar ze kon zichzelf niet bem hem wegdrukken ze wilde bij hem blijven ze wilde die armen om zich heen. Wat was er in godsnaam aan de hand? Ze was voorbestemt voor Sasori....toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 14:48

"Sasori is je vriendje dan neem ik aan? Hij boft met zo'n prachtig meisje zoals jij. Hij heeft zoveel geluk.." Hij zweeg verder gewoon als een graf voor de moment. Hij bleef nog verdacht rustig en hij bleef maar over haar arm aaien, iets wat hem verrast kalm hield. Hij weigerde haar nog steeds aan te kijken. "Ik snap het. Hij is de liefde van je leven en je hebt voor eeuwig voor hem gekozen. Ik snap het." Ze knikte lichtjes. "Bedankt sasuke." Zei ze zachtjes ze liet haar hoofd op zijn borst rusten. "Het spijt me zo als ik had geweten dat je...dat je..." Zei ze nog steeds met die zachtte stem. Hij zweeg verder en een liedje speelde zich af in zijn hoofd. Hij zou het zachtjes kunnen zingen, maar zou ze het wel accepteren? Hij had er geen idee van maar hij zou het zo wel doen. Hij had er zin in, waarom zou hij het niet doen? "All I want is a little of the good life, all I need is to have a good time." Hij zong zo verder en hij sloot zijn ogen. Eigenlijk wou hij dat hij zijn viool bij zich had, dan kon hij gewoon muziek maken. Hij keek Rhine heel even aan. Maar dat was al genoeg om hem horendol te maken. Hij wendde met veel moeite zijn blik weer af. Hij zong rustig verder en hij sloot zijn ogen weer eens. Hij moest zijn gedachten wel degelijk ordenen, want bij hem vanbinnen was het één grote wanorde.

(https://www.youtube.com/watch?v=WvHIjjyxU3Q)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitimeza jul 28 2012, 15:12

"All I want is a little of the good life, all I need is to have a good time." Hij zong zo verder en hij sloot zijn ogen. Ze luisterde naar het liedje. Ze begreep het iedereen wilde wel iets goeds en hij verdiende het na alles wat hij al had meegemaakt verdiende hij iets goeds maar ze wist niet of zij hem dat goede ooit zou kunnen geven. Hij keek Rhine heel even aan. Maar al gauw wendde hij zijn blik weer af. Dat deed haar pijn ookal wist ze niet waarom ze wist niet waom ze er zoveel belang aan hechtte. Ze hield van sasori dat wist ze zeker maar wat nu door haar heen geen viel niet te ontkennen er was iets iets dat er niet mocht zijn maar dat ze niet kon tegen houden. Rhine verschool haar gezicht nu helemaal tegen zijn borst haar handen gebald lagen ook op zijn borst een eerste stille traan rolde over haar wang druppelde langs haar kin naar beneden. Ze begon eerst te neuriën te mompelen daarna zacht te zingen. Ze wist niet waarom maar ze kon het niet meer met woorden zeggen hoe ze zich voelde hoe ze in de knoop zat. hoe ze het niet meer wist hoe ze van Sasori hielt maar hij iets met haar deed iets wat ze niet snapte.


https://www.youtube.com/watch?v=5O62xH4u4Pc
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



Just relaxing [sasuke] UTL8oxA PROFILE
Just relaxing [sasuke] UTL8oxA MAGICIAN

Just relaxing [sasuke] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just relaxing [sasuke]   Just relaxing [sasuke] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just relaxing [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Swimming and relaxing ||Rhine||
» relaxing before i go....
» Relaxing in the bathcup
» i thought it was relaxing, but hey
» Relaxing (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-