PortalIndexMann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 HpD5UwnMann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mann gegen Mann || Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimema apr 11 2016, 18:24

Ronodan zei dat hij niet veel meer voor publiek speelde, maar dat vond Iro niet erg. 'Zo lang je maar spelen kunt en ontspanning erbij vind.' zei hij en kneep vrolijk zijn ogen even dicht. Iro voelde de drang om zijn viool weer te stemmen steeds groter worden. Ach voor de straat had hij vaak genoeg gespeeld en op het school stuk op Shadra om de kinderen te begeleiden had hij toen ook nog gedaan, maar daarna was de Viool eigenlijk gaan stof happen. 'Misschien dat ik mijn instrument maar eens weer moet laten klinken. In de tijd na het schoolstuk dat ik begeleiden heb ik er niet meer op gespeelt. Maar wel onderhouden.' het was zacht, maar meer tot zichzelf gericht dan aan Ro. Die zou vast willen weten waar hij op speelde toen?

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimema apr 11 2016, 20:23

Zijn vingers streken even langs de ivoren toetsen. Iro had gelijk. Zo lang hij maar kon spelen. Spelen deed hij toch wel. Hij was geschrokken geweest van de staat waarin hij hun schuilplaats terug gevonden had waar de Ásatrú zich destijds verscholen had voor de Puffoonse autoriteiten. Natuurlijk was het na zoveel jaar ontdekt en geplunderd. Zijn piano was vernield. De toetsen hadden verspreid over de vloer gelegen. Kasten en tafels waren in puin geslagen en alles wat nog enigszins van waarde was geweest was meegenomen. Het was om depressief van te worden. Het enige wat hij wonder boven wonder volledig intact terug gevonden had was Haraldur's viool. De geheime berging was de enige plek die onaangeraakt was gebleven. De piano had gewoon tegen de muur gestaan, maar Hal had zijn viool altijd in die kast gelegd. Zonder er verder bij na te denken had hij het instrument meegenomen. Nu lag het ding ergens in een kist in zijn slaapkamer. Hij had er sinds hij het mee terug genomen had niet meer naar willen kijken. Het was een stomme fout geweest om het ding mee te nemen, maar het lukte hem ook niet om het instrument weg te doen. Ronodan werd terug gehaald uit zijn gedachten toen Iro weer begon te spreken. Hij trok een wenkbrauw op terwijl hij Iro met een kleine grijns aankeek. 'Ik wist niet dat je speelde,' zei hij, met een lichtelijk verraste toon in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimema apr 11 2016, 23:21

In gedachten ging hij de tonen na die het instrument kon produceren, maar Ronodan haalde hem uit zijn gedachten en Iro was licht verbaasd een licht verraste toon in de stem van Ronodan te horen. 'Wel... De piano heeft me qua zelf spelen nooit echt getrokken. Luisteren ernaar vind ik heerlijk, maar De viool trok me meer. Het is ook iets waar je mee rond kunt lopen als het nodig zou zijn. Dat zal het wel geweest zijn waarom ik daarvoor koos.' zei hij en dacht nog even terug aan zijn tijd als leerling toen. Hij moest en zou een instrument bespelen dat was nu eenmaal traditie in de familie Tower. Volgend zijn groot ouders toen der tijd tenminste. Iro kon natuurlijk niet weten dat iemand uit Ronodan's tijd ook viool had gespeeld. Maar zelf was kon hij zich helemaal kwijt en verloor besef van tijd wanneer hij op het instrument speelde. Hij keek weer naar Ro en probeerde zijn interesseren te peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 12 2016, 00:17

Zijn grijns verdween bijna onmiddellijk toen Iro het woord viool liet vallen. Het kon niet. Het kon gewoon niet. 'De viool zeg je?' mompelde hij. Kalm stond hij op van het bankje. 'Blijf hier,' sprak hij zacht en afwezig tegen Iro. Hij liep met gehaaste pas naar zijn slaapkamer. In de hoek stond een zware kist met ijzeren beslag. Er lag een stapeltje boeken op wat hij achteloos naast zich op het bed smeet. Hij schoof het gordijn bij het raam opzij en pakte de ijzeren sleutel die aan de haak erachter hing. De kist was oud en de sleutel gaf niet echt mee, maar uiteindelijk gooide hij de knarsende deksel open. Het enige wat in de kist lag was een middelgroot voorwerp in een zwarte satijnen doek gewikkeld. Hij keek er even naar en slikte ongemakkelijk. Maar uiteindelijk pakte hij het voorwerp uit de kist. Hij nam het mee terug naar Iro, al liep hij een stuk langzamer dan eerst. Toen hij weer bij Iro stond haalde hij voorzichtig de doek weg en toonde een oude viool. Ondanks het feit dat het instrument duidelijk gebruikt was zag het er niet aftands uit. 'Kan je wat voor me spelen?' vroeg hij uiteindelijk zacht terwijl hij Iro weer aankeek. Hij overhandigde hem de viool. 'Ik zou het graag weer willen horen,' vervolgde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 12 2016, 00:51

Toen de glimlach van Ronodan's gezicht af gleed was Iro bang dat hij iets verkeerds gezegd had, maar de stem van Ro vroeg of hij viool had gezegd. Iro knikte en zag dat de LM op stond en weg.liep onder de woorden dat hij hier moest blijven. Vragend keek hij Ronodan na, maar bleef staan al draaide hij zich wel om toen hij gerommel hoorde vanuit de slaapkamer van Ro. Toen de man weer terug kwam was het langzamer, maar Iro kon duidelijk zien dat hij iets vast hield wat hem heel dierbaar was. Toen het doek weg gehaalt werd stokte zijn adem even. Ondanks gebruik sporen was het een prachtige viool. Een vreemd gevoel bekroop hem toen Ronodan hem vroeg de viool te bespelen. Hij pakte het voorzichtig aan en bekeek hem nog even net als de strijkstok. 'Hij is prachtig... Natuurlijk, maar even kijken of hij nog even gestemt moet worden. Hoe oud is deze viool?' vroeg Iro en luisterde naar de tonen en draaide zo nodig een klein beetje aan de knopjes waar de snaren aan zaten. Daarna liet hij de strijkstok er even over glijden om de tonen van hoog naar laag syngroon te laten klinken. Toen dat goed was legde hij hem in een vertrouwde beweging tussen zijn schouder en kin. Na even met zijn vingers op de snaren gespeelt te hebben en de strijkstok zacht heen en weer te hebben gehaalt om er zowel weer even in te komen als te luisteren zetten Iro een melodie in die zowel vrolijk als meeslepend klonk. Iro sloot zijn ogen en liet de eeuwen oude viool zingen. Hij zong zoals hij al die jaren niet meer gezongen had. Prachtig en helder alsof het nooit had liggen rusten. Toen Iro stopte met spelen miste hij het geluid meteen. 'Zo helder heb ik nog nooit met mijn viool gespeeld. Het vakmansschap van deze viool is echt fantastisch.' zei hij lovend over de Viool en wilde hem weer terug aan Ronodan geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 12 2016, 23:50

Het voelde vreemd om het instrument weer in zijn handen te houden. Het was bijna alsof hij Hal's energie er nog in kon voelen. Zijn passie, zijn dromen. Voorzichtig overhandigde hij de viool aan Iro met het verzoek of hij een stukje kon spelen. 'Deze is ongeveer zo'n tweehonderdvijftig jaar oud,' vertelde Ronodan zacht. Hij wist exact waar ze het ding vandaan hadden gehaald. Ze waren aan het rondneuzen geweest in een van de rijkere delen van Puffoon. Puur informatie verzamelen over de belangrijke, en vooral waardevolle gebouwen van de stad. Het was tijdens hun plundertocht geweest dat Ronodans oog op de viool was gevallen die keurig aan de muur boven de haard van een villa had gehangen. Hij had het ongezien meegenomen en het een maand later cadeau gedaan aan Hal die tot dan toe altijd op een versleten exemplaar zijn passie had geuit. Later bleek dat de viool een geschenk was geweest aan de edelman van een zeer beroemde Puffoonse instrumentenbouwer. Een man die erom bekend stond exclusief gevraagd te worden voor instrumenten aan het Puffoonse hof. Wat een ironie was het geweest dat het waardevolle instrument in hun handen terecht was gekomen. Toch zou Ronodan het opnieuw hebben gestolen als hij de kans had gekregen. Zo'n instrument hoorde gewoon bij een musicus als Hal. Hij speelde oprecht en met passie. Iets wat de edelman nooit voor elkaar gekregen zou hebben door het altijd maar aan de muur te hangen.
Ronodan liet zich langzaam terug op het bankje achter de piano zakken terwijl Iro het instrument stemde. Hij bleef gebiologeerd naar de man kijken toen hij begon met spelen. De speler mocht dan anders zijn, de tonen waren hetzelfde als in zijn herinneringen. Toch was het niet helemaal hetzelfde. Dat zou Ronodan ook niet willen. Iro had zijn eigen stijl, en dat was goed. Een droeve glimlach stond op zijn gezicht. Het was jammer toen Iro weer stopte maar Ronodan nam het instrument weer aan. Hij legde het te rusten op zijn schoot. 'De vakman was dan ook zeer bekwaam. Deze viool ligt al een tijdje te rusten bij mij. Zijn vorige eigenaar leeft niet langer meer in dit universum. Tot hij een nieuwe heeft pas ik op hem,' sprak hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 00:33

Iro speelde op een andere wijze dan de meeste violisten. Hij speelde op een vrijere basis. De meeste snapte niet hoe hij dat deed. Sommige noten veranderde hij wel eens in de muziek, maar dat gaf het juist een extra boost. Nadat de laatste klanken verdwenen waren gaf hij de viool weer terug. Ronodan nam hem weer aan en legde de viool op zijn schoot. Hij zakte zelf door zijn benen en keek Ro rustig aan terwijl hij sprak. 250 jaar en dan klonk de viool nog zo prachtig! Dat was gewoon geweldig. 'Hij betekende vast veel de vorige eigenaar.' Iro besloot niet naar de naam van de persoon te vragen. Dat hij de leeftijd al wist van de viool was voor hem al genoeg. 'Die vind je vast wel. Zo'n instrument die zulke prachtige klanken voort brengt moet gekoesterd worden en enkel die gene die hem weet te waarderen is hem waardig.' Iro stelde niets vast nog vroeg hij er naar, maar het was gewoon een feit wat hij zei. Je kon De viool van zo'n leeftijd niet aan een kind toe vertrouwen die liet het vast slingeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 13:25

Zijn ellebogen steunden op zijn knieën terwijl hij zijn in elkaar gehaakte handen tegen zijn lippen aandrukte voor zijn hoofd om tegen te steunen. In die positie op het bankje luisterde hij naar Iro's viool spel. Zijn manier van spelen was vrij en creatief. Door zijn vingers heen kwam in de tonen zijn wezen bloot te liggen. Wie hij was. Zijn persoonlijkheid. Zoals de piano dat voor Ronodan deed. Na zijn spel leek Ronodan weer te ontwaken uit zijn luisterende houding. Een stenen beeld dat ontwaakte na een lange slaap. Hij nam de viool weer aan en legde het instrument zachtjes neer op zijn schoot. Zijn duim streek langs het hout. Hij voelde de nerven, de krassen die gemaakt waren door het gebruik. Hij herinnerde zich de momenten wanneer er op gespeeld werd. Hoe vaak de snaren vervangen waren. De vele keren dat de haren van de strijkstok vervangen hadden moeten worden. Zijn vingers volgde de decoratieve schildering op het instrument die door de jaren heen steeds meer aan het vervagen waren.
Hij slikte even zacht. Zolang de viool hier was zouden die herinneringen blijven. Uiteindelijk keek hij weer op naar Iro die door zijn benen was gezakt en nu op ooghoogte van hem zat. 'Ik vind dat jij hem moet hebben,' sprak hij uiteindelijk. Het was als een donderslag. Een beslissing die voorgoed een van de banden met zijn verleden zou doorhakken. 'Hij ligt al zo lang hier. Een viool als dit moet bespeeld worden. Ik denk dat de vorige eigenaar hem graag naar jou had zien gaan. Jij doet het instrument recht,' ging hij verder en stak opnieuw de viool naar Iro uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 15:58

Hij zag dat Ro weer even in gedachten was en dus bleef hij even stil. Maar wat er toen gebeurde maakte hem sprakeloos. Waarom zou hij dit prachtige intlstrument zo maar aan hem geven??? De reden zou vast een goede zijn. Ligt verrast en verbaasd hierover probeerde Iro eerst te proteseren.'Ik? Nee dat is...' maar voor hij zijn zin af kon maken sprak Ronodan al weer. Zo kon je het ook zien en eigenlijk miste hij het viool spel wel. Voorzichtig nam hij het prachtige instrument weer aan. Verschillende gedachten gingen er door hem heen. Zo'n gave viool van deze leeftijd vond je enkel in een museum... Iro keek nog even van de viool weer naar Ronodan. 'Weet je het zeker?' vroeg hij nog even voor de zekerheid, maar als Ronodan echt afstand van dit prachtige plaatje afstand wilde doen zou hij het koesteren als ware het een kindje. Het zou dan wel zijn kindje zijn. Misschien was het niet helemaal alleen van Ro geweest... Toch had hij het voor langere tijd gehouden en was het een soort van geschenk geweest. Zo'n viool was al nauwelijks te betalen, maar weg doen zou hij het prachtige instrument echt nooit. Zijn klanken waren prachtig en even prijsloos als dat de viool zelve was. Iro streek er even liefkozend over het hout van de viool. Ze zou wel toe zijn aan een kleine op knap beurd, maar dan zou ze weer even prachtig zijn als dat ze ooit geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 21:14

Ronodan onderbrak Iro voordat de man zijn verzoek kon afwijzen. Hij moest begrijpen waarom hij hem de viool wilde geven. Als hij daarna nog steeds wilde weigeren...
Hij overhandigde Iro het instrument weer. Maar hij schudde zijn hoofd bij Iro's vraag. 'Nee. Maar ik vind nog steeds dat jij hem moet nemen. Ik heb die viool veel zien doorstaan, waarvan vele geen leuke gebeurtenissen. Ik denk dat dit instrument wel toe is aan een nieuwe eigenaar. En zoals ik je net hoorde spelen, ben jij de enige die voor deze viool kan zorgen zoals hij verdiend,' sprak Ronodan terwijl hij weer opstond. Het voelde vreemd. Alsof een zware mantel van zijn schouders was gegleden. Een die ondergesneeuwd was met herinneringen uit een tijd die niet herinnerd hoefde te worden. Als hij door wilde, en niet langer de doden in leven proberen te houden, dan moest hij de viool weg geven. Hoe zwaar hem dat ook viel. Iro was wellicht de enige persoon die hij het instrument zou toevertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 23:07

Ronodan was niet geheel zeker, maar Zijn woorden waren hart verwarmend en hij keek Ro even aan voor hij weer naar de viool keek. Het was een prachtig instrument. De man voor hem sprak nog, maar die kwamen nog maar vaag binnen. Wel nestelde ze zich in zijn brein. Iro kwam ook weer recht en kon het niet helpen dan een wel gemeende glimlach van dankbaarheid op zijn lippen bleef kleven. 'Ik zal zorgen dat hij nog lang zal mogen zingen.' zei hij en legde de viool nog heel even neer. Dit vroeg gewoon om een tooning van dankbaarheid! Hij sloeg zijn armen opnieuw die avond rond de middel van Ronodan. Hij kwam niet echt verder aan gezien de LM groter was dan hijzelf. 'Bedankt Ronodan, Je hebt toch ergens een goed hart, maar ik vind je ruwe kant ook leuk.' zei hij dankbaar en liet de man weer los voor hij de viool weer ter hand nam en nog een muziek stuk begon te spelen. De klanken vulde Angani en leken ook hun instemming te geven. Ze weerkaatste vrolijk tegen de muren alsof ze blij waren niet langer op gesloten te hoeven zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimewo apr 13 2016, 23:54

In gedachte zuchtte hij. Het was zwaar om afscheid te nemen. Maar het was beter zo. De grote, dankbare glimlach van Iro vertelde hem dat de viool in goede handen zou verkeren. Dat maakte het afscheid al iets makkelijker.
Het duurde niet lang voordat Ronodan de armen van Iro weer om zijn middel voelde. Onwennig sloeg hij even zijn armen om de schouders van de man, maar zijn armen vielen weer naast zijn lichaam toen Iro hem weer los liet. 'Zolang je het maar tegen niemand zegt,' waarschuwde hij hem semi-dreigend. Na die woorden keek hij toe hoe Iro de viool weer oppakte en nog een stuk begon te spelen. Na even te hebben geluisterd ging Ronodan weer achter de piano zitten. Hij sloot zijn ogen en luisterde naar Iro's ritme. Daarna viel hij bij. De harmonie van viool en piano die samen een soort heilige symfonie vormden werden meegevoerd op de wind. Het geluid was voller, de muziek levendiger. Het was te lang gelden. Meegevoerd door de muziek beantwoordde de piano de melodie van de viool. Ze vervlochten en dansten samen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 14 2016, 00:10

Ro had zijn armen ook even rond hem geslagen. Het voelde fijn aan en Iro moest even lachen toen Ronodan hem Semi-bedreigdeun. 'Wees gerust, niemand zal dat ooit te weten komen van mij.' lachte hij nog voor Iro het instrument weer liet zingen. Ronodan ging weer op het bankje voor zijn piano zitten en sloot zijn ogen nadat hij even geluisterd had begon hij bij te vallen met de piano klanken. Iro voelde een betoverend verbond tussen de twee instrumenten en bleef door spelen. Het was prachtig en hij voelde zijn eigen vreugde groeien door de muziek. Ze vulde elkaar aan. Stiekem hoopte Iro dat ze vaker samen zouden gaan spelen. Dat ze elkaar niet langer zouden gaan ontlopen? Iro sloot zijn ogen en wiegde zacht heen en weer op de maat. De strijkstok gleed soepel en zonder kracht te zetten over de snaren heen die hun zang samen met het spel van zijn vingers werkte, maar het was gewoon prachtig. Zo helder als beide klonken en zowel de ruimte waar ze instonden als de wereld erbuiten hem hun gezang mochten verblijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 14 2016, 16:17

Hij had de hele nacht door kunnen spelen. Onvermoeibaar brachten zijn vingers nieuwe melodieën voort op de harmonie die Iro hem toespeelde. Maar een ander geluid uit de kamer leidde hem af. Hij probeerde het eerst te negeren, maar toen hij het eenmaal hoorde lukte dat niet meer. Zijn vingers stopten met spelen en zijn handen lagen te rusten op de toetsen. Hij stond op van de piano. Hij wierp een verontschuldigende blik naar Iro. Hij liep naar de grote spiegel die aan de muur was opgehangen. Hij had het ding gevonden tussen de oude troep van Reá. Het was een Cassiaanse communicatie spiegel. Iedereen die er heen had kon bereikt worden en gesproken. Verder kon de spiegel heden en verleden tonen van elke plek waar er ooit een had gehangen. Je hoefde hem alleen maar een plaats en een datum te geven.
Nu hij bij de spiegel stond hoorde hij duidelijk het getik van iemands vinger tegen het glas en zelfs een gesmoorde stem zijn naam zeggen. Hij trok het stuk stof weg dat hij voor de spiegel had gehangen zodat niemand vanaf de andere kant zomaar Angani in kon kijken. Achter het doek was het gezicht van een jonge vrouw. Ze schrok even van hem toen ze hem zag. Maar daarna verscheen er een opgeluchte glimlach op haar lippen. 'Ah, daar bent u,' sprak ze opgewekter dan gebruikelijk was gezien het uur. 'Wat?' vroeg Ronodan, vrij geïrriteerd omdat ze hem gestoord had. 'Nou, ik zie dat u weer helemaal het zonnetje bent deze avond heer Ágústson. Stoor ik soms? Leuke avond misschien?' vroeg ze met een kleine grijns. 'Vertel wat je moet en laat me met rust voordat ik je probeer door de spiegel heen te slaan,' gromde hij. Daar leek ze van te schrikken. Ze mompelde een excuses. 'Generaal Peturson heeft de papieren die u wilde hebben. Ze liggen bij de barakken voor u klaar. Ze waren dringend,' zei ze met rechte rug en een stuk professioneler. Ronodan knikte. 'Ik kom ze morgen ophalen....en Luitenant,' zei hij en wachtte tot de jonge vrouw hem weer aankeek. 'Ik neem zomaar aan dat u morgen ook aanwezig bent?' De vrouw knikte langzaam, niet wetend waar hij heen wilde. 'Dat wilde ik even weten. Dank u,' wuifde Ronodan het weg. 'Wacht, wat bedoelt u, waarom...,' begon ze maar Ronodan veegde over het oppervlak van de spiegel en haar beeltenis was verdwenen. Hij schikte de stof weer voor de spiegel en liet zich op de bank voor de haard vallen. 'Sorry Iro,' zuchtte hij vermoeid. 'Ik wil tot morgenochtend echt niet meer aan werk denken,' mompelde hij erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 14 2016, 17:20

Het gezang van beide instrumenten gaven hem nieuwe energie en de nacht zou voor hem op het moment niet lang gezien kunnen duren, maar toen de klanken van de piano weg stierven keek Iro ook op en stopte met spelen, maar de verontschuldigende blik van Ronodan liet hem even wachten met vragen. Een vreemd getik klonk door de nu stille ruimte heen. Ro wist precies waar hij wezen moest en schoof een soort van gordijntje weg voor een grote spiegel. Zelf zag Iro niet wie er in de spiegel verschenen was, maar hoorde wel dat het om een vrouw ging. Waarom moesten dat soort wezens nu altijd storen? Hij volgde het gesprek van een afstandje maar ging ondertussen op de stoel zitten waar hij eerder op gezeten had toen hij naar het piano spel luisterde van de LM die nu bijna hatelijk tegen de vrouw sprak. Het ging om papieren die dringend waren, maar toen Ronodan klaar was schikte hij het stof van het gordijntje weer zo dat de spiegel bedekt was. De woorden en de stemming van Ro kon hij best begrijpen. 'Tuurlijk, werk kan soms ook vermoeiend zijn.' zei hij half grinnikend en begon een rustig deuntje te spelen geheel op eigen creatie zonder een vaste melodie aan te houden. Ze kwamen gewoon in hem op en dan begeleiden zijn vingers de rest samen met de hand die de strijkstok hanteerde. Toen hij klaar was legde Iro de viool rustig op tafel. 'Zal ik je wat te drinken in schenken?' vroeg Iro. Hij had gezien waar Ronodan zijn glas en die van hemzelf eerder vandaan had gehaalt en die plek onthouden. Tenzij Ronodan zelf iets in wilde schenken had Iro daar ook geen moeite mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 14 2016, 18:45

De fijne dingen in het leven mochten nooit lang duren. Het was een soort ongeschreven wet. Natuur krachten die samen bundelden om te voorkomen dat die kleine momenten in het leven dat je echt gelukkig was zo kort mogelijk te laten duren. Alleen maar zodat je ze later meer zou gaan koesteren en appreciëren. Of, dat was wat sommige mensen zeiden. Ronodan was ervan overtuigd dat het universum elke levensvorm als een smerige parasiet zag en er genoegdoening uit haalde levens te verpesten.
Natuurlijk kwam zijn eeuwig durende verantwoordelijkheid dit moment vergallen. Na zijn gesprek beëindigd te hebben liet hij zich op de bank vallen. Hij legde zijn hoofd in zijn nek en sloot zijn ogen terwijl hij luisterde naar Iro. Hij keek weer naar de man toen Iro hem wat vroeg. 'Probeer je me dronken te voeren?' vroeg hij met een kleine grijns. Maar hij knikte daarna dat hij Iro's aanbod graag aannam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 14 2016, 19:09

Het was altijd fijn als iemand mee luisterde naar wat je speelde op een instrument. Toen hij Ronodan vroeg of hij iets wilde drinken vroeg de man hem of Iro hem dronken wilde voeren. 'Ik? Ik zou niet durven.' zei hij even plagend terug en stond op van zijn stoel en liep naar de drankenkast toe, Haalde er twee glazen uit en koos voor een wiskey. Dat was altijd wel eens lekker. Zeker als je in een humeurtje was na iets onprettigs. Met half gevulde glazen liep Iro weer terug en bood Ro eerst een glas aan voor hij naast Ronodan zitten en nam zelf even een slokje. 'Wat verwacht jij van de gom?' vroeg hij doelend op de games die voor de deur stonden. Zelf verwachten Iro niet zo veel, maar wel op een goed gevecht net zoals hij toen had gehad tijdens het sparren met de LM naast zich. 'Als mijn tegenstander net zo ruw in het gevecht is als ik toen met jouw had tijdens het sparren gaat het nog heel leuk worden.' zei Iro met een vrolijke grijns. Daar keek hij echt naar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 15 2016, 00:21

Een kleine grijns verscheen even op zijn gezicht toen Iro hem er onsuccesvol van probeerde te overtuigen dat hij het niet zou durven om hem dronken te krijgen. Zijn ogen volgde hem toen de man naar de drankenkast toe liep maar daarna richtte ze zich op het vuur in de haard dat zijn best deed te blijven branden. Als hij er geen nieuwe blokken hout op zou gooien zou het vanzelf langzaam doven. Het vocht nu al om te blijven gloeien.
Hij nam het nieuwe glas aan dat hem niet veel later werd aangereikt door Iro. Hij bracht het naar zijn lippen. De sterke whiskey geur was onvermijdelijk. Daarna kantelde hij het glas en liet hij een slok van de drank door zijn keel glijden. 'Bedankt,' zei hij na de slok doorgeslikt te hebben. Hij keek even naar de whiskey in zijn glas voordat hij Iro een antwoord gaf op de verrassende vraag die hem gesteld werd. 'Nou, sinds ik de games bedacht heb verwacht ik er best veel van ja,' grijnsde hij. Hij had het niemand verteld. Eigenlijk had hij gewoon de informatie opgehangen en gewacht of er iemand op af kwam. Het was zijn manier van selectief zoeken naar een goede opvolger, aangezien dat nog een punt was die elke vergadering terug leek te komen. Hij nam nog een slok van zijn glas. 'Het kan er ruig aan toe gaan in die arena, dus dat zal geen probleem moeten zijn,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 15 2016, 06:55

Het bedankje van Ronodan nam Iro met een knikje in ontvangst en luisterde naar de woorden die de LM na zijn vraag sprak. Aha, dus hij zat achter de games?! 'Echt iets voor jouw., maar ik verheug me er wel op.' zei Iro en nam rustig nog een slokje wiskey. Het branden zich in alle kalmte een weg naar beneden, maar echt vaak dronk hij dit niet. Soms en op zijn tijd was dat wel eens lekker. 'Maar goed dat je geen drink wedstrijdje erbij gezet had. Als je het over dronken voeren hebt is dat de juiste manier.' grinnikte hij zacht en keek Ronodan ook met pretlichtjes in zijn ogen aan. Snel zat werd hij ook niet, maar op zo'n wedstrijd haalde de meeste mensen het niet.
XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 09:54

Hij keek Iro van over de rand van zijn glas aan. 'Om heel eerlijk te zijn heb ik de games bedacht om een goede opvolger te vinden. De afgelopen maand wordt elke vergadering gevraagd of ik er al een heb. De Puffoonse raad ziet me graag met vervroegd pensioen gaan. Ze hebben zelfs al verschillende kandidaten naar voren geschoven. Maar als ik dit dan toch moet doen, dan wil ik zelf iemand uitkiezen. Een persoon die niet zo makkelijk manipuleerbaar is dan al die andere schapen die zij me willen toewijzen,' zei hij tussen twee slokken door. Hij kon wel eerlijk zijn met Iro toch? Van alles wat hij van de man gezien had zou hij hem niet snel verraden.
Het was daarna even stil tussen de twee mannen totdat Iro over de drank begon. Een grijns verscheen terwijl hij zijn glas iets liet zakken. 'Hey, ik kan jou onder de tafel drinken. Waar ik wil en wanneer ik maar wil,' zei hij uitdagend. Ook hij was wel wat gewend aan alcohol. Maar of dat voorstel nou slim was. Ronodan had al twee glazen leeg en met nog een laatste slok, ook de derde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 10:10

Aha, dat was een slimme manier. Iro knikte op Ronodan's woorden en grijnsde breed. 'Dat is een mooie en slimme maar ook een sluwe manier om een nieuwe opvolger te vinden.' zei Iro en grijnsde zacht. Zijn blik gleed door de kamer tot Ronodan hem uitdaagde voor een drink wedstrijd. Hij grinnikte en keek Ronodan uitdagend aan. 'Hm, okay, maar heb jij morgen niet iets belangrijks? Anders zorg ik dat je vanavond nog plat op de grond ligt' in een uitdagende blik waar de drank lichtelijk mee schuldig was daagde hij Ronodan uit. Ro was zelf ook niet beter maar het gaf nu eenmaal een goed gevoel om bij de man te zijn. Al zou hij hem nog zo vaak verliezen, Iro zou hem blijven uitdagen! Gewoon om zijn eigen grijnzen te kunnen verleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 10:10

Aha, dat was een slimme manier. Iro knikte op Ronodan's woorden en grijnsde breed. 'Dat is een mooie en slimme maar ook een sluwe manier om een nieuwe opvolger te vinden.' zei Iro en grijnsde zacht. Zijn blik gleed door de kamer tot Ronodan hem uitdaagde voor een drink wedstrijd. Hij grinnikte en keek Ronodan uitdagend aan. 'Hm, okay, maar heb jij morgen niet iets belangrijks? Anders zorg ik dat je vanavond nog plat op de grond ligt' in een uitdagende blik waar de drank lichtelijk mee schuldig was daagde hij Ronodan uit. Ro was zelf ook niet beter maar het gaf nu eenmaal een goed gevoel om bij de man te zijn. Al zou hij hem nog zo vaak verliezen, Iro zou hem blijven uitdagen! Gewoon om zijn eigen grijnzen te kunnen verleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 12:29

Ronodan nam na zijn verhaal nog een slok en knikte alleen maar op Iro's woorden. Hij hoopte nu dat het nog zou werken. Hij wist zelf ook wel dat hij veel eisend was. Maar hij vond dat niet iedereen dit zomaar kon doen. Dit was een positie waar serieus mee omgesprongen moest worden, al was dat hypocriet van hem om te zeggen omdat hij zelf er alles aan deed om iedereen zo stevig mogelijk tegen te werken. Ondanks dat kon hij niet toekijken hoe de Puffoonse regering de volgende legendarische magiër ook als marionet trachtte te gebruiken zodat zij hun gang konden gaan en niet bang hoefde te zijn voor tegenspraak. Hij had Reá er nog wel voor aangezien om deals te sluiten met die lui, alleen maar voor een paar van de handige extra's die hij in haar vertrekken had gevonden toen Angani nog van haar was geweest. Dat was het moment dat Iro over zijn eerdere grap begon. Zonder er verder bij na te denken had Ronodan de man uitgedaagd tot een drinkwedstrijd. Overtuigd van zijn eigen kunnen en vergetend dat hij al een achterstand had opgelopen. Hij lachte even zacht toen Iro hem vroeg of hij niks belangrijks te doen had. 'Frida zit zich nu eerst de hele avond suf te piekeren waarom ik haar vroeg of zij morgen dienst had. Ik zal niet de enige zijn morgen met slaapgebrek mocht dat het geval worden,' lachte hij doelend op de vrouw waar hij eerder mee gesproken had. Hij had het nergens voor hoeven vragen. Het was niet van belang of hij wist of Frida dienst had of niet. Hij wilde wraak voor haar slechte timing. Hij wist wat een zenuwpees ze kon zijn, vooral wanneer ze dacht dat ze problemen had met hem. Haar gezicht was onbetaalbaar geweest, maar de gedachten dat ze zich hier nu om zat op te vreten was hem nog veel meer waard.
Ondertussen was hij opgestaan en terug naar de drankkast gelopen. Hij kwam terug met een fles die een haast lichtgevende rode vloeistof bevatte. Met een klap zette hij de fles op de tafel voor de bank waar hij en Iro op hadden gezeten. 'Die woorden ga ik je laten inslikken,' grijnsde hij competitief. 'Ik heb deze fles van Razen gehaald. Het smaakt er misschien niet naar, maar dit spul stijgt meteen naar je hoofd. Laat maar zien of je meer kan dan bluffen,' grijnsde hij terwijl hij twee nieuwe glazen vol schonk. Hij pakte een van de twee en sloeg het in een keer achterover. Het glas kwam met een klap terug op te tafel terwijl hij slikte. Het andere glas schoof hij een stukje verder naar Iro toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 14:41

Aha, ja dat was een leuke gedachte. 'Die zou ik morgen eigenlijk wel eens zien, jammer genoeg moet ik dan les geven.' zei Iro met een lichte grijns van leedvermaak, maar meer om de vrouw dan om de LM. Toen Ronodan op stond na zijn uitdagende woorden kwam hij terug met een volle fles waar de vloeistog van leek licht te geven. Iro wilde net vragen wat erin zat, maar het bleek dus drank te zijn. Ro vulde de glazen en dronk er eentje van op. Ha! Hij zou Iro zijn woorden laten inslikken? 'Dat zullen we nog wel zien!' gromde Iro zacht en pakte zijn glas en gooide hem ook in een keer achterover. 'hm, smaakt niet slecht. Vul maar bij bruut!' zei hij na de drank door geslikt te hebben en zelf zetten hij het glas ook met een klap op tafel, maar niet hard genoeg om het glas te breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 16 2016, 15:11

'Ik zal je in detail komen vertellen hoe diep haar wallen kwamen van een schaal van een tot tien,' grijnsde Ronodan tegen Iro toen die laatste meldde dat hij ook het gezicht van Frida wel had willen zien. Daarna was hij opgestaan om een fles drank te halen van Raziaanse afkomst die hij eigenlijk altijd voor een doel als dit in zijn kast had bewaard. Hij had geen idee meer hoe het heette, nog hoe hij eraan kwam. Een avondje met een fles als deze en je kon er eigenlijk zeker van zijn dat je de volgende ochtend niet meer wist waar je was of hoe je er überhaupt gekomen was. Na een paar uitdagende woorden verder had Ronodan zijn eerste glas leeg en met een klap op tafel gezet. De drank verwarmde zijn lijf. Hij wachtte met een triomfantelijke glimlach af tot Iro zijn glas ook leeg zou hebben. Daarna schonk hij beide glazen opnieuw in. Opnieuw gooide hij het glas achterover en liet de tweede lading door zijn keel glijden. Zijn lichaam reageerde nog minder op impulsen van buitenaf nu. Het vuur in de haard was niks anders dan een paar gloeiende kolen. Het gaf wel nog licht maar allang geen warmte meer. Niet dat hij daar iets van merkte door de alcohol in zijn lijf. Bij elk extra glas werd hij losser en losser. Al snel was de fles de helft van zijn inhoud kwijt geraakt aan de twee heren. 'Ik moet je wat bekennen Iro,' zei Ronodan zacht. Hij was de tel van zijn glazen inmiddels kwijt geraakt en begon aangeschoten te raken. 'Ik heb je een beetje geprobeerd te ontwijken sinds....sinds ik en die groenharige kermisattractie je kamer in waren gestormd,' bekende hij terwijl hij opnieuw de glazen vol schonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mann gegen Mann || Master Iro   Mann gegen Mann || Master Iro - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mann gegen Mann || Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mann was will sie von mir?
» Master?
» Hello Master.
» For my master..
» (Master) Rude

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Angani - The Room of Air-