PortalIndexFor my master.. - Pagina 2 HpD5UwnFor my master.. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 For my master..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Faline
.
.
Faline

For my master.. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
For my master.. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

For my master.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: For my master..   For my master.. - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 16 2012, 21:01

“Je hebt goed je best gedaan Okami..ik kan dat zien aan de blik die je in je ogen hebt..ik zag je 1 worden...je eigen gedachtes verkennen..Ik kan aan je ogen zien dat je haat koesterd voor iemand..of meerdere personen..ik zal niet verder vragen, maar je bent met vlag en wimpel geslaagd voor dit deel” Lune haar ogen waren groot en ze knipperde een paar keer. Over mensenkennis gesproken... “Nou, dit was de training voor vandaag Okami..onthoud wat ik je allemaal heb geleerd, en moge onze volgende trainingen nog goed gaan." Ze knikte en stond op. "Bedankt voor de training, ik hoop dat ik nog veel van U kan leren..." Ze glimlachte. "Meester" Opeens hoorde ze een hyperactief geblaf in de gang, dit kon niet goed zijn... Dat geblaf kon maar van één hond zijn, Broccoli. Ze keek naar de deur en zag dat deze openstond. Broccoli kon ook luchtmagie gebruiken, alleen wel erg beperkt. Maar het was goed genoeg om verschrikkelijk snel te rennen. Voor ze nog maar kon ontwijken, lag ze al op de grond en werd haar gezicht ondergekwijld. Zijn staart ging wild tekeer. Er was één ding dat ze niet begreep... Broccoli hoorde thuis in Shadra te zijn. Hoe was hij hier geraakt. "BROCCOLI!!" Ze duwde het dier van zich af en stond weer op. "Hyperactief konijn..." Mopperde ze humeurig. Lune keek weer naar Saturi. "Hopelijk word ik ooit nog wel eens zo goed als jij." Zei ze met een knipoog. Ze kwam tot de conclusie dat dit mediteren niet goed voor haar was, het maakte haar aardig... Ze wandelde richting de gang met Broccoli aan haar zeide. "Wel, dan zie ik je de volgende keer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

For my master.. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 317
For my master.. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

For my master.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: For my master..   For my master.. - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 16 2012, 22:08

"Bedankt voor de training, ik hoop dat ik nog veel van U kan leren..." Lune glimlachte. "Meester" Saturi was gevleid, maar dat liet hij niet zien. Hij glimlachte enkel lichtjes en deed zijn handen over elkaar. Toen hoorde hij een geluid..geblaf? Het leek van de gang te komen. /toen ging er een deur open, en rende een hond de zaal in. "Wat krijgen we-" De hond besprong Okami met een grootse snelheid. Zo snel dat Lune op de grond lag. "BROCCOLI!" hoorde hij Lune roepen. Blijkbaar hoorde deze hond bij Okami....Broccoli? Aparte naam voor een hond..Wie noemt zijn hond nou naar een stuk groente..Toen duwde ze het dier van haar af. "Hyperactief konijn.." Saturi glimlachte weer en schudde zijn hoofd. Een apart persoon..deze Lune Okami..hij mocht dat wel../toen keek ze weer naar hem. "Hopelijk word ik ooit nog wel eens zo goed als jij." was dat een knipoog..het leek wel zo..Hmn...wat werd het opeens warm hier..hij pakte even de top van zijn shirt en wapperde even hiermee. Toen draaide Lune zich om. "Wel, dan zie ik je de volgende keer?" Saturi knikte. "Zeer zeker Okami..volgende week rond dezelfde tijd." Hij deed zijn handen over elkaar, en keek glimlachend toe terwijl ze de gymzaal langzaam maar zeker verliet. Toen ze uit de gymzaal was, zuchtte hij, pakte zijn zwaarden, deed deze om zijn middel, en liep ook richting de jongenskleedkamer. "Je bent een bijzonder meisje..Lune Okami.." Hij glimlachte weer. "en daar hou ik van" Toen deed hij in de kleedkamer zijn katana's in zijn sporttas, en liep de kleedkamer uit, op naar zijn etage.

Einde Topic
Terug naar boven Ga naar beneden
 

For my master..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Master?
» Bijles // Master Iro
» (Master) Rude
» Master Li Ying
» × Master Flavio ×

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-