"Bedankt voor de training, ik hoop dat ik nog veel van U kan leren..." Lune glimlachte. "Meester" Saturi was gevleid, maar dat liet hij niet zien. Hij glimlachte enkel lichtjes en deed zijn handen over elkaar. Toen hoorde hij een geluid..geblaf? Het leek van de gang te komen. /toen ging er een deur open, en rende een hond de zaal in. "Wat krijgen we-" De hond besprong Okami met een grootse snelheid. Zo snel dat Lune op de grond lag. "BROCCOLI!" hoorde hij Lune roepen. Blijkbaar hoorde deze hond bij Okami....Broccoli? Aparte naam voor een hond..Wie noemt zijn hond nou naar een stuk groente..Toen duwde ze het dier van haar af. "Hyperactief konijn.." Saturi glimlachte weer en schudde zijn hoofd. Een apart persoon..deze Lune Okami..hij mocht dat wel../toen keek ze weer naar hem. "Hopelijk word ik ooit nog wel eens zo goed als jij." was dat een knipoog..het leek wel zo..Hmn...wat werd het opeens warm hier..hij pakte even de top van zijn shirt en wapperde even hiermee. Toen draaide Lune zich om. "Wel, dan zie ik je de volgende keer?" Saturi knikte. "Zeer zeker Okami..volgende week rond dezelfde tijd." Hij deed zijn handen over elkaar, en keek glimlachend toe terwijl ze de gymzaal langzaam maar zeker verliet. Toen ze uit de gymzaal was, zuchtte hij, pakte zijn zwaarden, deed deze om zijn middel, en liep ook richting de jongenskleedkamer. "Je bent een bijzonder meisje..Lune Okami.." Hij glimlachte weer. "en daar hou ik van" Toen deed hij in de kleedkamer zijn katana's in zijn sporttas, en liep de kleedkamer uit, op naar zijn etage.
Einde Topic