PortalIndexMet vuur spelen - Pagina 3 HpD5UwnMet vuur spelen - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 16:48

Xalina grinnikte even kort en was blij dat de tranen uit haar ogen werden geveegd. Ze gaf Sevalin glimlachend een kus. Ze keek hem glimlachend aan. 'Ik vind je echt lief,' fluisterde ze en ze gaf hem nogmaals trillend een kus. Toen rolde ze over de grond. Ze daagde Spirua uit die toen op haar sprong. Xalina spande haar spieren en het volgende moment rolden Spirua en Xalina over de grond. Spirua hield Xalina toen in een ijzersterke greep. Xalina zette hijgend al haar kracht in en Spirua verschoof een stukje, maar bleef de kracht toch nog houden. Xalina bleef chter volhouden en uiteindelijk viel Spirua om. Xalina hield Spirua tegen de grond gedrukt. Spirua probeerde haar om te drukken en omdat Xalina zo moe was, ging dat gemakkelijk. Spirua gaf Xalina een lik over haar wang en Xalina aaide het beest lachend. Toen draaide Xalina zich weer om tot Sevalin en bleef hijgend naast hem liggen. 'Zo... Spirua is echt sterk,' hijgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 16:59

''Bedankt.'' antwoord Sevalin kalm terug, die een kus kreeg. Hij moest lachen toen Xalina en Spirua aan het worstelen waren, waar het op leek. ''Onderschat huisdieren niet. zei hij toen lachend, terwijl ook hij over Spirua's kop heen aaide, maar wat gebeurde is dat Mikuto, zonder dat Sevalin het merkte, zijn schoenen uitbeet, maar wat Sevalin wel merkte zijn de likjes van Mikuto die zijn voeten likte, dat kietelde pas! Sevalin moest erg hard lachen en bleef maar ''Aah! Mikuto! Houd op! Ik kan er niet tegen!!'' herhalen, maar Mikuto kende geen angst voor Sevalin, en hij bleef maar likken en likken en likken. ''Aah! Ik heb Mikuto onderschat! Hahaha, zie j- haha! Ondersc- hahaha! Huisd- haha! Niet!'' zei hij lachend, terwijl hij zijn handen in elkaar deed en smeekte om genade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:05

Glimlachend keek Xalina naar Mikuto. Die wolf was echt leuk. 'Goed bezig jochie,' zei ze tegen de wolf. Ze grinnikte en keek naar Sevalin die er echt niet tegen kon. Dat bracht haar op een lik idee. Ze hield zijn voet stevig vast en rukte de andere schoen eraf. Daarna begon ze hem onder die voet ook te kietelen en gaf ze een knipoog aan Mikuto. 'We pakken samen je baasje,' grinnikte ze en ze begon hem zo hard mogelijk te kietelen, terwijl ze zijn voeten vasthield voor als hij zou beginnen te schoppen. Xalina grinnikte omdat Sevalin er dus echt niet tegen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:10

Sevalin moest nu zo hard lachen, dat de tranen eruit sprongen van het lachen. ''AHAHAHAHAHAHAHAHA!'' lachte hij het uit. Hij beweegde als een gek en ging door het dollen heen, zijn ergste nachtmerrie: kieteldood. Dat wist hij beslist zeker. ''Ge- haha! menerik!'' schreeuwde hij uit met moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:20

Xalina keek hem grijnzend aan en probeerde hem ondertussen in toom te houden. Even later stopte ze, omdat ze zag dat hij redelijk vermoeid begon te raken. Ze landde naast hem neer en aaide Mikuto over zijn kopje. 'Zo. Nu weet je dus welke straf je kan verwachten,' zei ze en ze keek hem streng aan en lachte toen weer. Ze kon ook nooit serieus zijn. 'Beschouw het maar als een gouden moment als ik is een keertje serieus ben,' grinnikte Xalina, terwijl ze Xalina verliefd aankeek, om hem vervolgens een kus op zijn mond te drukken. Ze grinnitke heel even en keek hem toen verliefd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:29

Sevalin hijgde nadat ze gestopt waren. ''Heh-- eindelijk zijn jullie gestopt..'' zei hij hijgend. Hij maakte een glimlach, en hijgde nogsteeds, waardoor hij zijn tanden ontblootte. ''Achteraf gezien.. heh.. wat is je favoriete-- heh.. kleur?'' vroeg hij toen na de kus. Hij wist nu wel, dat je moe kon worden van lachen, van praten en van kussen/zoenen. ''Ik haal even wat te drinken. Tel maar hoelang.'' zei hij kalm, en vloog vliegensvlug richting de school en haalde uit de aula, waar ze het avondeten nu klaarmaakte, een grote fles cola mee en twee glazen, en rende daarna op z'n vlugst naar Xalina. Hij stopte toen hij boven haar stond en liep nu naar waar hij lag, en liet zich rustig vallen op het gras. Hij schonk de twee glazen vol, en biedde Xalina 'n glas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:34

Xalina nam het glas aan en had geteld. 'Ten eerste, lekker kontje heb je. Ten tweede, je hebt er drie minuten over gedaan,' grinnikte Xalina en ze moest lachen. 'Sorry, typisch ik weer! Ik kon die opmerking niet laten,' grinnikte Xalina even kort en keek Sevalin toen aan. Ze dronk van de cola en viel toen achteruit, zachtjes kwam ze neer in het gras en ze keek naar Sevalin, glimlachend. 'Mijn favoriete kleur is trouwens... lichtblauw,' zei Xalina en ze grinnikte even. 'En de jouwe?' vroeg ze toen rustig en ze aaide Spirua. Daarna dronk ze het glas in een keer neer. Het prik deed haar niks. Haar ogen gingen er niet tranen van. Daarna keek ze weer een tijdje de zon in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:39

''Nou bedankt.'' zei hij toen, terwijl hij nu keek naar iets boven haar middelste. Hij genoot van het uitzicht momenteel. ''De mijne, ik kies voor goud. Als ik aan goud denk denk ik aan jouw o zo mooie ogen.'' vertelt hij, terwijl hij zijn blik nu richtte op het wolkenbed boven hun, en nam soms een slok van de cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:50

Xalina keek ondertussen stiekem naar beneden en had ondertussen gemerkt dat Selvan's blik niet alleen op haar middel gericht was geweest. Ze grinnikte even. Jongens... 'Als ik mijn vuur gebruik, denk ik aan jouw stoere, rode haar. En als ik aan jouw rode haar denk, denk ik aan mijn hart. En als ik aan mijn hart denk, denk ik aan de liefde,' somde ze grijnzend op. Ze verplaatste zich en ging toen voor hem zitten. 'Ja, ja, ik zag wel waar je naar keek,' zei ze en ze bewoog een paar keer met haar wenkbrauwen op en neer en grinnikte toen even. Ze aaide rustig zijn wang. 'Kijken mag... Maar of je het mag aanraken... Wie zal het zeggen?' plaagde ze. Ze wist trouwens niet eens of ze er klaar voor was. Nare herinneringen zouden weer opduiken, dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:01

''Ja, ik heb wel stoer rood haar.'' zei hij toen uitdagend. Hij moest lachen toen ze zei dat ze wist waar hij naar keek. ''Kijken mag, hoera! Aanraken, dat word afwachten..'' zei hij toen, en daardoor dacht hij terug aan wat Xalina zei over haar jeugd. Als het mocht, moet ze er wel klaar voor zijn. Hij wou er nie voor zorgen dat ze erdoor nare herinneringen terugbracht. Mikuto sprong nu met gemak over Xalina heen en landde zacht op Sevalin's buik. Sevalin moest hierdoor lachen. ''Wat is trouwens je favoriete dier, op Spirua na?'' vroeg hij toen kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:06

Xalina dacht even na. Verder had ze geen dieren waarin ze echt geïnteresseerd was.
Ze dacht even na. 'Nou... Even zonder grapjes, maar ik vind een kameleon wel lachen,' zei ze toen en ze keek hem serieus aan, maar schoot al snel in de lach. Daarna legde ze haar hoofd in zijn schoot neer, met haar hoofd naar boven en op hem gericht. 'En de jouwe, op Mikuto na dan?' vroeg ze geduldig en ze keek hem aan. Hij had echt van die lieve ogen. Ze verdronk er bijna in en ze hield haar hoofd een klein beetje schuin en grinnikte toen even kort. Spirua kwam ondertussen bij Mikuto aangelopen en gaf hem een kleine duw met haar neus, om hem te plagen.

- Echt weer iets voor mij om dit te vragen, maar wat is Sevalin's oogkleur? XD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:20

- XD, zijn oogkleur is lichtpaars, ook op de foto, maar moeilijk om te zien. Wink

''Kameleon, lachen.'' zei hij toen lachend. Toen ze op zijn schoot neerplofte, keek hij haar aan in haar ogen. ''Hmm.. Een kangeroe.'' zei hij toen kalm, en schoot daarna in de lach. Ondertussen kietelde Mikuto met zijn staart Spirua, en sprak in dierentaal: ''Nenenene!'', terwijl hij snel wegrende voordat Spirua hem terugpakte. Sevalin keek naar wat er gebeurde, en moest er om lachen. Hij verstond Mikuto. ''Ik ben gastheer Sevalin, als u nu naar uw huisdier kijkt, ziet u dierenlol.'' zei hij toen, op een echt typisch deftige mannenstem, en vervolgens lachte hij het uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:27

Verbaasd keek Xalina naar Sevalin. 'Gatver! Nu moet ik ook zeker uniformen gaan dragen van U. Nee, dat doe ik niet hoor,' grinnikte ze en ze keek hem met een schuin oog aan. 'Wat zegt U hiervan...,' zei ze en ze begon hem te tongen. Ondertussen rende Spirua achter Mikuto aan en probeerde hem toch te pakken. Na een tijdje rennen sprong ze en zij en Mikuto vielen op de grond. Ik heb je klonk het in dierentaal en Spirua rolde met Mikuto over de grond, terwijl zij hem tegen probeerde te houden. Xalina had echter niks in de gaten omdat ze op ging in de zoen met Sevalin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:43

Sevalen begon te lachen over wat ze zei, en vervolgens genoot Sevalin zoals gebruikelijk van het tongen. Terwijl Mikuto en Spirua over de grond aan het rollen waren, genoten de twee van het tongen, blijkbaar. Sevalin stopte nu met het tongen. ''Voor mij ben je de ware.'' zei hij toen, en voordat ze weer antwoord kon geven, ging het tongen verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:51

Xalina keek hem aan en voordat ze kon antwoorden ging Sevalin verder. Xalina genoot ervan, want ze sloeg haar armen om zijn hals. Even later verbrak ze de zoen en ze glimlachte. 'Jij voor mij ook, alhoewel ik dat niet echt aan het begin van onze ontmoeting doorhad. Maar toen heb ik je ook nog niet goed bekeken. Nu wel,' grinnikte ze en ze kietelde hem even in zijn buik en glimlachte toen vrolijk naar hem. Ze streek langs zijn kaaklijn naar zijn hals, ondertussen bleef ze hem gewoon aankijken en glimlachte haar witte tanden bloot als ze zijn ogen ontmoette. Vervolgens voelde ze iets snijden in haar vingers en Xalina keek verwonderd. Haar hele hand zat het volgende ogenblik onder bloed. 'Oeps, glasscherf,' glimlachte Xalina. Ze liet haar bebloede hand zien en zocht de scherf. Die had ze gevonden en met een sterke zwaai van haar arm gooide ze het klein, scherpe ding ver weg. 'Ik ben nu even je vampiertje,' zei ze en ze begon haar hand schoon te likken. De rest liet ze over aan Spirua.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 19:00

Sevalin grinnikte om Xalina, wat een grapjurk was dat. Hij keek even geschrokken naar haar bebloede hand, maar moest glimlachen toen ze zichzelf vampiertje benoemde. ''Mijn lekkere vampiertje.'' zei hij er ondeugend achteraan. Hij gleed met een vinger over haar bebloede hand, totdat zijn vinger rood was en stopte het in zijn eigen mond. ''Alles aan jou is lekker, zelfs je bloed.'' zei hij charmant, en glimlachte, en ontbloot zijn tanden ondertussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 20:04

Xalina glimlachte en Spirua smakte nog na. Die vond het bloed wel lekker. Xalina grinnikte even en bloosde omdat het zo charmant was. Ze ging bij Sevalin zitten en legde haar hoofd op zijn schouder, terwijl ze rustig naar hem keek. Ze keek naar de lucht. De tijd was snel voorbijgevlogen! Het was ondertussen al een tijdje middag. Maar het zou nog wel even duren voor ze moesten eten. Gelukkig maar. Ze kreeg kippenvel omdat de wind even langs hun streek en Xalina drukte zich dichter tegen Sevalin aan, waardoor zij het in ieder geval wat warmer kreeg. Ze glimlachte naar hem en gaf hem toen een kus. Daarna keek ze naar hem, heel innig. 'Je ogen zijn om in te verdrinken,' zei zij toen op haar beurt charmant.

- 3 hoeraatjes voor mij! Ik heb daarnet een dikke spin doodgemaakt XD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 20:37

- XD Hoera! Hoera! Hoera!

Sevalin genoot van alles wat er gebeurde, elke seconde werd alles beter. ''En jouw ogen zijn een goudmijn.'' antwoordde hij liefjes terug. Ook hij kreeg het nu wat kouder, maar dat merkte hij zelf nieteens. Alles wat op dit moment telde was Xalina. Sevalin ziet nu een spin zitten op Xalina's jurkje, die best moeilijk te zien was. Sevalin mikte goed en schoot een klein vuur straaltje richting de spin, die nu weg was. ''Sorry als je schrok, lief.'' zei hij toen uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 20:42

Xalina keek grijnzend naar hem. 'Als hij mis was geweest, dan had was ik wel levend verbrand hè!' zei ze met een klagende, tuttige stem. Maar ze moest algauw weer lachen en ze duwde Sevalin hardhandig om. 'Tja... Dan gaat je straf zijn,' begon ze en ze boog zich over hem heen en begon te tongen. Na een tijdje stopte ze en ze keek hem grijnzend aan. 'Pas op hoor, of je krijgt nog een straf,' grinnikte ze en ze maakte een gek gebaar met een slap handje. Ze gaf hem ook een overdreven knipoog. 'Knapperdje van me,' zei ze toen met een klagende stem. Ze grijnsde even en liet zich toen naast hem neervallen. 'De grootste blunder wat ik ooit heb gemaakt is.. Nou.. Ik zat dus is een keer 's nachts op mijn kamer en ik dacht dat iedereen als fijntjes sliep en opeens moest ik een scheet laten, dus ik liet ik 'm gewoon. Maar... Er waren nog een paar wakker, met name op dat iedereen gewoon wakker was. Ik moest echt in mijn kussen bijten om niet te laten merken dat ik het was geweest,' grinnikte Xalina. 'Sorry als je nu vies van me bent, maar mijn motto is: wat eruit moet, moet eruit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 20:52

Sevalin lachte om de tuttige stem van Xalina. Maar hij schrok toen ze het woord straf uitsprak. ''Geen kieteldood!'' antwoordde hij snel, maar gelukkig was het iets waar hij van genoot. ''Straf maar raak.'' zei hij toen op een sexy- toon, en vervolgens lachte hij en luisterde aandachtig naar haar blunder. Hij kreeg er de slappe lach van en wat gebeurde was dat hij het overdreven uitschaterde. ''Xalinalijk.'' zei hij toen plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 21:03

Xalina keek hem grijzend aan. 'Ja hoor, lach er maar weer mee. Ik schaamde me echt kapot op dat moment,' grinnikte Xalina even lachend. 'Ik zat stilletjes te lachen en het leukste was dat niemand het gewoon doorhad dat ik het was. Dat maakte het grappiger. Ik was uiteindelijk blij toen iedereen in slaap viel,' zei Xalina lachend. Ze had gehoord dat Sevalin het ook leuk had gevonden. 'Blijkbaar vind je het wel leuk als mij iets overkomt hè,' grinnikte Xalina en ze keek lief naar hem. Ze boog zich naar hem toe. 'Dus jij vindt je straffen wel leuk?' vroeg ze met een heel erg zachte stem. Ze gaf hem een dikke knipoog en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 21:29

Sevalin begon weer te lachen. ''Eigenlijk wel.'' zei hij zacht, terwijl hij zijn blik op haar wendde.
''Ik vind straffen wel leuk ja.'' zei hij charmant, waardoor hij bloosde. Snel stak hij zijn tong uit, en lachte vervolgens. Ondertussen bedacht hij een koosnaampje voor Xalina. ''Ik vind straffen wel leuk ja, Hottie.'' herhaalde hij charmant, nogsteeds blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 21:35

Xalina schoot in de lach. Hottie. Typisch iets voor Sevalin om te verzinnen. Dan wist zij ook nog wel een leuke. 'Ruby,' grinnikte ze en ze bracht zijn haren weer in de war door haar handen erdoorheen te halen. Ze grinnikte even kort naar hem. 'Oh.. Dat staat je echt zo schattig,' zei Xalina genietend toen ze Sevalin's verwarde haren zag. Het leek net alsof hij in de stroom had gezeten. Xalina grinnikte. Ze maakte een klein kringetje met vuur tussen haar vingers door en ging steeds sneller. Uiteindelijk hield ze op. 'Als een of andere meid aan je komt, verbrand ik haar gewoon,' grijnsde Xalina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 22:02

Sevalin schoot in de lach. Ruby, eigenlijk best een leuke. Hij schrok achteraf wel toen ze door zijn haren heen ging. Ze zaten weer ins in de war. Typisch iets voor Xalina. ''Als dat me schattig staat, maak er maar een foto van!'' zei hij toen plagend en gaf een overdreven knipoog. Sevalin luisterde aandachtig naar wat ze zei, en antwoordde: ''Wauw. Hottie, niet alleen een hete meid, nee, ook een heethoofd als iemand aan mij komt.'' hij plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 06 2010, 22:05

Xalina gaf hem lachend een knipoog. 'Ja, ik lust diegene rauw die jouw durft te zoenen. Als ik mag meedoen vind ik het niet erg,' plaagde ze hem toen lachend en ze keek hem toen glimlachend aan. Tenslotte duwde ze hem zachtjes tot de grond en ging toen liggen met haar hoofd op zijn borstkas. 'Is het voor jou erg als ik in slaap kan vallen?' vroeg ze lachend. 'Ik voel me nogal slaperig. Ik heb nauwelijks geslapen vannacht,' gaf ze toe en ze gaapte een keertje. Ze vond het een beetje stom. 'Het is misschien een beetje stom dat ik in slaap kan vallen midden op de dag,' grijnsde ze.

- Als ik in slaap mag vallen, ga ik een hoop drama in een droom plaatsen XD Mijn genre is namelijk DRAMA Very Happy -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
Met vuur spelen - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

Met vuur spelen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Met het water spelen
» Met stenen spelen
» Vuur stoken
» Mag het vuur hier ontvlammen
» Lavi Bookman Mayer // Stagair Vuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-