PortalIndexMet vuur spelen - Pagina 6 HpD5UwnMet vuur spelen - Pagina 6 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 14 2010, 21:42

''Oké.'' antwoordde Sevalin, die ook opstond, en zijn handen op zijn achterhoofd legde. Sevalin keek toe en wowie, had ze alweer haar kleding veranderd. Best mooi trouwens. Sevalin liep langzaam erachteraan. Hij keek naar wat ze deed. ''Knap hoor, ik kan dat gemakkelijk.'' zei Sevalin emt een geniepig lachje, hij ging zitten op de stenen en Mikuto en Spirua kwamen tegelijk aanrennen, zeker hadden ze weer een wedstrijdje.

( Weinig tijd )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimema nov 15 2010, 07:26

Xalina glimlachte om Sevalin's worden en deed behoorlijk veel trucjes achter elkaar. Spirua rende ondertussen de longen uit haar lijf achter Mikuto aan. Toen ze vlakbij hem was nam ze een sprong en rolde ze met Mikuto over de grond. 'Hé, niet weggaan!' zei ze in dierentaal en ze ging met haar kopje even langs Mikuto's kopje. Xalina maakte ondertussen nog wat (uh??? Flips?) op de skateboard aan gaf hem toen aan Sevalin. 'Goed, doe dan, watje,' zei ze uitdagend. Ze belemmerde echter zijn zicht omdat ze op zijn schoot ging zitten en hem wild begon te tongen. Ze stopte even later en keek diep in zijn lichtpaarse ogen. 'Sorry. Dat moest gewoon. Moet je maar niet zo knap zijn hè,' zei ze grijnzend en ze ging naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimema nov 15 2010, 19:52

Sevalin keek bewonderend naar wat Xalina deed met het skateboard. Ook Mikuto liet een dierlijke lach horen terwijl hij van Spirua wegrende. Sevalin keek naar haar flips verder, en hij werd het skateboard aangeboden. ''Hetzelfde wat jij deed, oké. Pas op, of ik verblind je met mijn prestaties.'' zei hii lachend, en vervolgens wild tongde met Xalina. ''Ach, geniet van het leven.'' lachte Sevalin, terwijl hij opstond en op het skateboard sprong, terwijl ondertussen Mikuto nogsteeds door het gras rolde met Spirua. Mikuto likte over Spirua's gezicht. Vervolgens deed Sevalin wat flips met het skateboard, en vaak verschillende. Zoals (hihi) Kickflip, heelflip en varials.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimema nov 15 2010, 20:03

- Oh, zo heten die flips. Jep, wist ik veel XD -

Xalina keek bewonderend naar Sevalin. Het was leuk om hem zo te zien. Ze zag Mikuto en Spirua ondertussen over het gras rollen en elkaar likken. Een tijger met een wolf. Xalina vond het maar raar. Xalina keek verliefd naar Sevalin. Ze grinnikte en keek toen naar hem. 'Je bent goed!' zei ze bewonderend. Toen keek ze hem aan en knipperde overdreven vaak met haar ogen. 'Lekkerding!' zei ze met een overdreven, kinderachtige stem en ze gaf hem tot overmaat van ramp ook nog een vette knipoog. Ze lachte en rende toen naar het skateboard. Ze sprong erop en omdat het gewicht te groot was, rolde hij onder de voeten van Sevalin en Xalina weg. Met een gil viel Xalina op Sevalin, die waarschijnlijk op de stenen was gevallen. Xalina probeerde haar lach in te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedi nov 16 2010, 07:39

- Hihi:P

Sevalin deed nog wat verschillende flips lachend, terwijl hij een paar keer keek naar Xalina en de rest van de keren naar het skateboard. ''Jij kan er ook wat van babe.'' zei Sevalin lachend terwijl hij ondertussen op de punt van het skateboard ging staan en zo een rondje draaide, en vervolgens stopte hij met het skateboard op een normale stand. Opeens zag Sevalin Xalina naar hem toe rende en Sevalin begon te lachen. Het skateboard sprong vervolgens weg en Sevalin viel en ja, op de stenen met Xalina. ''Pff.'' deed Sevalin lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedi nov 16 2010, 19:27

Xalina keek Sevalin toen een moment bang aan, maar barstte toen in lachen uit. De tranen liepen over haar wangen. Daarna droogde ze haar tranen af en keek hem lachend aan. 'Oh..' zei ze, terwijl ze overeind probeerde te komen. Ze bleef toen echter liggen en trok Sevalin naast zich. Ze legde zich op hem en begon hem wild te zoenen, wat eindigde in tongen. 'Hmm... Dit is ook wel leuk. Leuker dan skateboarden in ieder geval,' knipoogde Xalina toen lachend. Ze gaf hem toen enkele kussen vanaf zijn oog naar zijn kaaklijn en ging via zijn kin naar zijn borstkas toe. Daar ging ze met haar neus zo zijn keel weer naar boven en ze zoende hem daar zachtjes. Daarna keek ze diep in Sevalin's ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimewo nov 17 2010, 07:35

''Hopelijk bedoel je het zoenen, want vallen. Tja, dat is eigenlijk ook best leuk alleen zoenen vind ik ietswat leuker. Grapjuh!'' antwoordde Sevalin lachend na het tongen. Hij keek naar Xalina, en wreef over haar wang, en gaf haar vervolgens een zoen. Hij keek vervolgens in haar ogen. ''Je bent geweldig.'' zei hij met een glimlach. Hij keek even naar de twee dieren en lachte kort, en keek haar vervolgens weer diep in de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimewo nov 17 2010, 16:58

Xalina bloosde, maar keek terug in zijn mooie, lichtpaarse ogen, waar ze echt makkelijk in de kon verdrinken. Ook nu weer. 'Je bent stoer, lief en knap,' fluisterde Xalina en ze sloot haar ogen. Ze deed ze weer open en haar lippen kwamen weer van Sevalin's lippen af. Daarna keek ze hem aan. Zachtjes legde ze haar handen tegen zijn schouders aan, maar bleef rustig glimlachen. Haar gewicht drukte hem zachtjes verder tegen de grond. Ze begon hem toen voorzichtig te zoenen. Haar hart werd een razende, maar Xalina zelf bleef echt rustig. Spirua's staart sloeg ondertussen in korte bewegingen heen en weer. Verliefd keek Xalina naar Sevalin. Daarna legde zij haar hoofd op zijn borstkas en zuchtte even verliefd. 'Een moment met jou is het mooiste moment van mijn leven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimewo nov 17 2010, 21:07

''Hetzelfde.'' zei Sevalin verliefd, glimlachend naar Xalina. Hij keek even naar de twee dieren, maar daarna weer glimlachend naar Xalina. ''En een kus van jouw maakt mijn dromen realiteit.'' zei Sevalin met zijn charmes, en zoende haar, met zijn ogen gesloten. Soms maakte hij een genietend geluidje, en wreef hij over haar wang. Het zoenen liep over tot tongen en van dat moment genoot Sevalin het best.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedo nov 18 2010, 07:17

Xalina vond de genietende geluidjes o zo lief van Sevalin. Zijzelf kon het niet. Maar het bleek, dat als sommige meiden dat wel deden, zij zich ervoor schaamden. Maar zo'n geluidjes ontsnapten helaas niet bij Xalina. Jammer... Xalina zou het namelijk wel willen. Gelukzalig keek ze met haar ogen open naar de gesloten ogen van Sevalin, waarop zij ze ook weer dichtdeed en zich liet meevoeren door de kus. Een paar minuten later stopte zij. Donkere wolken verzamelden zich boven hun. Xalina trok zich er echter niks van aan. Ze keek diep in zijn ogen. Ze legde zich neer, met haar hoofd in zijn schoot en keek hem toen aan. Haar gouden ogen blonken als nooit tevoren en een glimlach spreidde zich diep over Xalina's gezicht. 'We gaan het nog leuk hebben op Starshine,' glimlachte zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedo nov 18 2010, 19:48

Sevalin zoende verder met Xalina, en evenals Xalina stopte ook hij naar een paar minuten. Hij keek even naar de donkere wolken, maar trekte zich daar ook verder niks van aan en hij wreef even over Xalina's wang en hij keek in haar goudgekleurde ogen, die nu mooier waren dan eerst. ''Wat je zegt, lief.'' zei Sevalin charmerend, terwijl hij diep in de goudkleurige ogen van zijn vriendin, oftoewel Xalina. (duh!;o) Ze waren echt mooi. ''Een ding moet je weten, hier op Starshine, heb ik vernomen van mijn vriend die hier ook zit, was er eerst oorlog. Alhoewel, dat geloof ik zelf niet.'' zei hij serieus, nogsteeds diep kijkend in de goudgekleurde ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedo nov 18 2010, 19:52

Xalina dacht even na over zijn woorden. Toen glimlachte ze. 'Bedankt voor het waarschuwen, maar ik kan me eigen boontjes wel doppen,' grijnsde Xalina. 'Tenslotte...' zei ze en ze boog zich voorover tot bij zijn oor. '.... ben ik geen poesje die je zonder handschoenen kan aanpakken,' fluisterde ze en ze gaf hem daarna een knipoog. Ze legde zich toen rustig neer in het gras en keek naar Mikuto en Spirua, die het samen verdacht leuk leken te hebben. Een glimlach verscheen over Xalina's gezicht, terwijl ze rustig keek naar hun bewegingen. Ze waren liefkozend voor elkaar. Misschien waren zij en Sevalin hier wel niet de enige verliefden, nu, op dit gras, in deze vlakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimedo nov 18 2010, 21:44

Sevalin lachte om Xalina, en keek naar een gat tussen de donkere wolken, waar de zon doorscheen. ''Nou, deze meneer hier, is een handschoen.'' zei Sevalin, ook fluisterend en knikkend met zijn hoofd. Hij keek ook even naar Mikuto. ''Gelukkig zijn wij niet de enige.'' zei Sevalin lachend. ''Mikuto ziet denk ik wel wat in Spirua, alhoewel, het is wel raar.'' zei Sevalin glimlachend terwijl hij nu Xalina weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimevr nov 19 2010, 07:20

Xalina keek hem lachend aan, terwijl Spirua een beetje ongemakkelijk tegen Mikuto aan kroop. Het was ook zo schattig om die twee samen te zien. Rustig keek Xalina langs Sevalin naar een punt achter hem. Toen had ze weer een van haar slechte grappen. 'Dat is een lekkerding,' zei ze, doelend om hem te laten omdraaien. Ze wenkte Spirua alvast. Als Sevalin zich zou omdraaien, zou Spirua voor zijn neus staan en dan zou Sevalin zijn hoofd weer terug keren en dan... Toen Xalina dacht dat Sevalin zich lang genoeg had omgedraaid, kroop ze een stukje weg en kwam Spirua voor haar in de plaats, die geduldig wachtte. Of was Sevalin te snel geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimevr nov 19 2010, 07:35

Sevalin draaide onmiddelijk om met zijn oogjes als spleetjes en hij keek zo rond. ''Hmm..'' deed Sevalin nadenkend. Hij bleef kijken en kijken, maar zag niemand. Mikuto besloot om niks te doen, toen Spirua wegliep. Mikuto bleef gewoon rustig liggen en over zijn eigen kop te krabben. ''Ik zie geen ene man, dus die heeft geluk.'' zei Sevalin nogsteeds nadenkend, terwijl hij langzaam en moeizaam omdraaide..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimevr nov 19 2010, 17:04

Xalina giechelde en Spirua likte op dat moment Sevalin's gezicht helemaal vol. Ze duwde hem achteruit met haar kopje en begon hem overal te likken. Ze wreef haar kopje, die in de rui was, nog tegen hem aan, zodat Sevalin's gezicht half bedekt was met Spirua's haren en legde zich toen onmiddellijk naast Mikuto neer. Ze keek hem even rustig aan en lachte toen dierlijk. Xalina moest ook lachen. 'Ook slim om zo goedgelovig te zijn op mijn woorden,' zei ze en ze gaf hem een knipoog. 'Je weet toch dat jij de enige voor me bent?' vroeg ze lachend. Ze hielp hem toen met de haren van zijn gezicht af te vegen. Ze gaf hem daarna een tongkus. 'Ook al zou een hond op je gepist hebben, ik blijf je zoenen hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimevr nov 19 2010, 20:35

''Excuse me, Princess.'' zei hij lachend op een engelselijke (rofl) stem. ''Eigenlijk, jij doet zo.. Ah, jij praat je ook altijd overal onderuit.'' zei hij lachend. ''Oh en trouwens, niks tegen honden.'' zei Sevalin lachend met een raar stemmetje. ''De hond stamt af van de wolf.'' zei hij lachend, kijkend naar Mikuto nu. Vervolgens gaf hij Xalina een lange tongzoen, en vervolgens keek hij Xalina aan. ''Wat wel waar is, jij bent de enige voor mij, voor eeuwig en altijd. Als er wat is, moet je het altijd vertellen.'' zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimeza nov 20 2010, 20:41

Xalina knikte en boog zich wat dichter naar hem toe, glimlachend gaf ze hem een kus. Ze vond het fijn dat Sevalin zo beschermend tegenover haar was. Ze vond het wel iets hebben. Zij zou Sevalin ook met heel haar leven willen beschermen. Ze vond het ongelooflijk fijn om hem in haar buurt te hebben. 'Echt waar, als ik een kat was, zou ik nu heel hard aan het spinnen zijn,' zei Xalina met een ondeugende blik en een vette knipoog. Ze legde zich toen, proberend elegant, naast hem en keek hem vervolgens met een hele ondeugende blik aan, waarna ze in de lach schoot. 'Oh.. Ik ben echt een poes,' lachte ze en ze legde haar hoofd aandacht zoekend tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimeza nov 20 2010, 22:13

''Jij bent ook een kattenkop hoor.'' zei hij lachend, terwijl hij wat dichter tegen Xalina aanloog. Sevalin lachte ook wanneer Xalina lachte, zij had nou eenmaal een grappige lach. ''En ik ben een..'' zei Sevalin nadenkend, tja, wat was hij als zij een poes was. ''Wat dacht je van een.. kater?'' zei Sevalin met verbaasd gezicht. ''Miauw.'' zei Sevalin, net een echte poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimeza nov 20 2010, 22:18

Xalina schoot in de lach. Haar charmante kant dook opeens op. 'Hmm... Lekker katertje ben jij dan zeg,' knipoogde ze naar Sevalin en ze kuste hem. Ze hield algauw op. Spirua kwam om aandacht vragen en wreef haar kop tegen Sevalin en toen tegen Xalina. Xalina aaide Spirua glimlachend over haar kopje, tussen haar oren, waar zij het fijn vond. Spirua genoot vooral toen ze over haar oren gewreven werd. Toen dook Xalina iets naar voren, om Mikuto ook veel aandacht te geven. Glimlachend aaide zij de beesten allebei, terwijl haar blik op Sevalin bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 21 2010, 00:06

''Bedankt, poesje van me.'' zei Sevalin, charmant. Sevalin keek naar het feit dat Xalina allebei de dieren aaide en haar blik op mij hield. Het zag er wel grappig uit, waardoor Sevalin moest lachen. ''Volgens mij heb ik een spel bedacht. Oké, we gaan racen. als Spirua je tenminste kan houden, want Mikuto kan mij wel houden, met gemak zelfs, hé, maatje!'' zei Sevalin lachend terwijl hij nu over het gras heen rolde naast Mikuto en over zijn bol aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 21 2010, 11:56

Xalian stond gelijk op na Sevalin's uitdaging te hebben gehoord. 'Is goed! Ik doe met alle plezier mee!' zei Xalina. Spirua kon haar zelfs inhalen als ze wouden. Xalina keek met een schuin hoofd naar Sevalin, die met Mikuto speelde en had toen een gemeen plannetje. Ze stond op, haar heupen geconcentreerd rondwiegend. Elegant streek ze naast hem en kuste hem. Daarna gaf ze hem een knipoog, om vervolgens heel hard met Spirua weg te rennen. Ze lachte keihard. Toen ze aan het einde van het grasveld was aangekomen draaide zij zich om en...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 21 2010, 17:26

Én toen stond Sevalin vlak voor haar met een opgehaalde wenkbrauw, en een glimlach. Hij stond haast zo dichtbij, dat wanneer ze omdraaide, hem bijna raakte met haar neus. Nouja, vervolgens kuste Sevalin op haar voorhoofd en sprak. ''Wat ben jij sneaky zeg, en trouwens, mooie bewegingen maak je.'' zei Sevalin lachend, terwijl Mikuto alweer bij Spirua stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 21 2010, 17:33

Xalina was zich kapot geschrokken toen ze Sevalin zo dichtbij zag, maar had algauw geglimlacht toen ze een kus op haar voorhoofd had gevoeld. Ze grinnikte zachtjes. 'Oké. Dat laatste deed ik misschien expres,' knipoogde ze met een mysterieuze blik naar hem. Spirua was ondertussen ook erg verwonderd dat Mikuto al naast haar stond. Ze maakte een genietend geluidje en gaf hem een lik. 'Je bent snel,' zei ze in dierentaal. Xalina probeerde het toen nog is. 'Ik moet je iets vertellen,' zei ze en ze boog zich naar Sevalin toe. 'Het heet.... Pak me dan,' fluisterde ze, waarna ze vervolgens al haar kracht in haar benen zette om vervolgens als een speer weg te schieten. Spirua lachte dierlijk en legde zich naast Mikuto neer. Ze had blijkbaar geen zin in rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 21 2010, 18:46

- Zahl ich colours gebruiken ?! ^^

''Uitslover.'' zei Sevalin lachend. Hij keek haar nu ook met een mysterieuze blik aan. ''Bedankt.'' zei Mikuto, diertalig, en hij sprong vervolgens steeds over Spirua heen en weer. En toen Xalina sprak pak me dan, pakte Sevalin haar snel beet bij haar middel. ''Het heet?'' zei Sevalin verbaasd, met opgetrokken wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA PROFILE
Met vuur spelen - Pagina 6 UTL8oxA MAGICIAN

Met vuur spelen - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Met het water spelen
» Met stenen spelen
» Vuur stoken
» Mag het vuur hier ontvlammen
» Lavi Bookman Mayer // Stagair Vuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-