PortalIndexMet vuur spelen - Pagina 5 HpD5UwnMet vuur spelen - Pagina 5 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 10 2010, 20:04

Xalina bekeek hem toen met een schuin hoofd. 'Ja, maar dat betekent dus niet dat je de hele tijd naar mijn kont mag gaan kijken hè,' grapte ze lachend. Toen duwde ze hem om en kroop op hem. 'Grapje, jij mag zoveel kijken als je wilt. Kijken mag, aanraken niet. Hahaha, ik ben echt zooo stout,' zei ze met een knipoog en ze gaf hem een zoen. Daarna griste ze een eikeltje van de grond en gooide die met al haar kracht erin weg en keek hem toen lief aan. 'Oké, voor een lange kus, ga ik straks kijken wie gewoon heeft,' zei ze toen uitdagend, waarna ze een stukje van hem afging zodat hij kon gooien. Nou ja... Wat je van het afgaan maar noemt. Xalina lag nog steeds half op hem, ze was maar een centimeter verschoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 10 2010, 20:40

Sevalin begon te lachen en hij wist zeker dat bij de volgende grap hij tranen gaat lachen. ''Stout en sexy.'' floepte Sevalin eruit, fronsend met zijn wenkbrauwen. ''Oké dan.'' sprak Sevalin en hij legde een eikeltje op zijn duim, en ook zijn vinger waar hij kracht op zette tegen zijn duim aan, en vervolgens schoot hij zijn vinger weg, tegen de eikel aan die als een regenboog omhoog ging en als een vliegtuig neerstortte. ''Ik denk dat jij hebt gewonnen.'' zei hij en hij zoende haar wat langer dan de vele malen eerder, heel wat langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 10 2010, 20:44

Xalina genoot van de zoen en verbrak hem toen, stond op en sprintte weg. Sevalin's eikeltje lag niet ver van de hare verwijderd, maar inderdaad: zij had gewonnen. Lachend kwam Xalina terug. 'Ik wist niet dat jij kon voorspellen. Dat heb je expres gedaan. Geef nu maar toe,' zei ze, terwijl ze voor hem ging zitten in een houding met haar voeten gekruist. Ze keek hem aan en legde vervolgens haar hand op haar kin, terwijl ze hem intens lang bleef aankijken. Toen kwam ze omhoog en kuste ze hem. Daarna keek ze hem aan. 'Verliezen van een meisje, goh, Sev, kan het nog erger?' vroeg Xalina toen plagend. Daarna duwde ze hem omver en ging met haar hoofd op zijn buik liggen. 'Hmm... Kussentje,' zei ze met een klein, achterlijk meisjesstemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 10 2010, 21:46

''Misschien.'''' zei hij lachend, wrijvend over zijn hoofd. ''Ik wou zien hoe het ging als ik het zo deed.'' verzon hij, wat eigenlijk wel klopte. ''Jup, verloren, de nadelen van een spel.'' zei hij met een eng stemmetje en grote ogen. ''BOE!'' zei hij toen ineens lachend. ''Jup, fijn kussentje hé.'' zei hij toen, met zijn normale stem lachend.

- Had weinig tijd excuses Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimewo nov 10 2010, 21:53

- Hmm... Wat moet ik daarvan denken? XD Geeft niet joh!!! -

Xalina grinnikte, maar begroef haar neus in zijn borstkas en voelde zich ongelooflijk veilig. Ze drukte zich naarmate zij zijn geur harder rook, wat ze een ongelooflijk fijn gevoel vond, veel dichter tegen hem aan en sloeg haar arm ook om hem heen. Ze streelde zijn wang en er drongen korte huiveringen door haar heen toen ze zijn gespierde buik bekeek. Daarna keek ze naar boven en zag zijn lieve, lichtpaarse ogen. Ze vleidde zich steeds dichter tegen hem aan, wat hij normaal ook moest voelen. Ook haar gezicht ging ook even verder omhoog. Ze liet zich uiteindelijk rusten toen ze de warmte en de veiligheid van hem voelde. Haar hoofd was vlak onder zijn kin. 'Ah... Heerlijk en veilig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 11 2010, 07:09

- Oki thanks ^^ -

Ook Sevalin genoot om haar warmte te voelen. Het leek net of ze samen alles kunnen doorstaan. Sevalin sloot zijn ogen, en ontspande zichzelf. Dit moment was erg, heel erg fijn. Hij dacht na over de toekomst, over alles en nog wat, relaxt was dit. Langzaam gingen zijn ogen open, tegelijkertijd meteen glimlach. Hij wist dat Xalina de ware voor hem was, nu en precies op dit moment. Niks kon dit moment verpesten, dat was wel zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 11 2010, 09:01

Xalina richtte haar blik naar boven en glimlachte. Ze ontmoette Selavin's lichtpaarse ogen en een fijne warmte spreidde zich uit over haar lichaam. Ze was meteen met haar hoofd in de wolken en niks, maar dan ook niks, kon dit moment verzwakken. Xalina had het ondanks de frisse wind heerlijk warm, doordat ze zo dicht tegen Sevalin aanlag. Ze genoot er overduidelijk van, wat ook aan haar gezicht was te zien. Xalina legde zich nog steeds zo dicht mogelijk tegen hem aan. Wat waren ze toch een aanplakkerig koppeltje. 'Wat plakken we toch veel aan elkaar!' grinnikte Xalina en ze gaf Sevalin toen zacht een kus. Ze ging vanaf zijn hals naar beneden naar zijn borstkas. Daar stopte ze en maakte ze zachte rondjes, terwijl ze hem gefascineerd bleef aankijken. 'Nu weet ik ook meteen mijn verleid trucje. Ik doe gewoon een jurkje aan en jij bent helemaal verkocht,' grinnikte Xalina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 11 2010, 20:49

Sevalin schoot in de lach, en sloeg zijn haren even achterover, maar het sprong weer naar voren wanneer hij het losliet. ''Nou.. ja, eigenlijk.. wel.'' gaf hij toe, en haar een kus gaf. Hij keek even naar haar ogen, langzaam wat lager, en vervolgens naar de twee huisdieren van het aanplakkerig koppeltje. ''Hee, valentijnsdag is toch in februari? Alvast, wil je mijn valentijn zijn?'''' vroeg hij, terwijl hij voor Xalina op z'n knieën ging, met zijn handen in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimedo nov 11 2010, 23:09

Xalina fronste haar wenkbrauwen toen Sevalin bij haar neerknielde en lachte vervolgens haar witte tanden bloot. Het was ook zo leuk hoe hij eruitzag. Xalina knikte. Ze duwde Sevalin zachtjes op zijn kont en ging toen op zijn schoot zitten. Ze sloeg haar armen om hem heen, terwijl ze glimlachte naar hem en hem toen een lange kus gaf. 'Natuurlijk wil ik jouw Valentijn zijn!' riep Xalina iets te enthousiast uit en ze keek toen geschrokken rond. Enkele mensen verderop keken haar aan, maar schonken vervolgens lachend hun aandacht weer op iets anders. Ík zal maar gauw 'ja' zeggen, voordat een ander meisje je al gevraagd heeft. Jij bent zo zwak. Uit beleefdheid zou je dat natuurlijk niet kunnen merken en dan moet ik steeds naar je genietende kop kijken,' grinnikte Xalina, terwijl ze lachend haar tong uitstak en hem daarna begon te tongen. Heel wild.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 07:45

Sevalin schoot in de lach en zei ''Enthousiaste meid die je bent.'''' grapte hij. ''Eeh, maar dat, dat doe ik je niet aan hoor, anders ben ik een playboy.'' antwoordde Sevalin snel en begon nu Xalina te tongen voor 'n tijdje. Even liet hij los. ''Jij bent perfecte lemma.'' zei hij op z'n frans, en tongde haar weer verder, en ook hij sloeg zijn armen om haar middel heen, en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 13:36

Xalina ging er helemaal in mee en even later rolden ze over de grond. Maar daar had Xalina nauwelijks erg in. Ze vond het heel erg fijn. Dit moment. Eigenlijk alles. Wild liet ze haar handen glijden over zijn lichaam en glimlachte breed toen ze even stopte. Ze keek hem diep in zijn ogen aan. Daarna stopte ze weer, na een tijdje gezoend te hebben. Ze zoende hem toen weer omdat ze gewoon niet kon ophouden. Spirua keek het allemaal met een schuin hoofd aan en haar staart bewoog in enkele sierlijke bewegingen rond. Toen Xalina even in haar ogen keek, knikte ze. Spirua wist wat ze moest doen. Xalina ging een tijdje verder en liet om Sevalin mee te slepen een paar kreun geluidjes horen. Daarna bleef ze hem steeds verder zoenen. Plotseling rolde ze weg en Spirua kwam in de plaats en begon wild over Sevalin's mond te likken, terwijl Xalina haar lach inhield. Misschien waren Sevalin's ogen nog gesloten en had hij nog niet in de gaten dat hij niet met zijn meisje, maar met die haar tijger aan het 'tongen' was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 15:45

Hij vond het tongen fijn, en maakte soms een genietend geluidje. Even dacht Sevalin nog dat het Xalina was, maar na een paar enkele seconde voelde hij een iets wat langere tong, en als reactie rolde Sevalin weg, over zijn tong wrijvend en spugend (Niet kotsen hoor). Sevalin rolde toen weer terug en keek Spirua aan, en vervolgens Xalina. ''Gemeen.'''' zei hij, terwijl hij op een knie stond, met Mikuto naast 'm. ''Wij twee krijgen jullie nog wel.'' zei hij lachend, en hij rolde over het gras naast Xalina en gaf haar een kus. ''Volgens mij heb je je grapjurk aangetrokken.'' zei hij toen lachend, en begon voordat ze kon antwoorden haar lang te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 17:04

Xalina schoot in de lach toen Sevalin eindelijk ontdekte dat het Spirua was en Spirua liet ook een lach horen, maar die klonk heel ander. Xalina ging mee in de zoen en Spirua sprong over het koppel heen, naast Mikuto. Ze duwde hem om en rolde samen met hem over het gras, terwijl ze hem soms enkele likken gaf en soms haar poten, waarvan de klauwen ingetrokken waren, plagend over zijn flank liet gaan. Xalina rolde ook met Sevalin over de grond, maar had dit zelf nauwelijks door. Zo innig waren ze bezig. Even later stopte Xalina en ze keek Sevalin grijnzend aan. Ze proestte het uit. 'Nou! Nu wil ik een tongzoen van Mikuto. Jij hebt Spriua al mogen zoenen,' plaagde ze Sevalin lachend. Toen sprong ze op. 'Pak me dan!' riep ze uitdagend. Ze stak haar tong uit en begon toen lachend een eindje van hem weg te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 17:36

Sevalin lachte en stond op toen ze wegrende. ''Met of zonder magie?'' zei hij lachend, terwijl hij 'n grijns opzette, anders dan anders. Deze grijns betekende ''easy.'' oftewel, simpel. Hij krapte even op zijn hoofd, zakte, en trok daarna een sprintje. Na enkele twintig/dertig seconde was Sevalin vlak achter Xalina. Hij keek om naar Mikuto en telde met zijn vingers van drie naar nul, en Mikuto rende naar het koppeltje toe en was er met gemak. Sevalin pakte Xalina nu met beide armen om haar middel, en liet zich achteruit vallen. Mikuto stond nu boven Xalina en stopte zijn tong in haar mond, en Sevalin schaterde het uit en liet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 17:47

Xalina wou gillen, maar voelde toen een tong in haar mond. Ze opende haar ogen en zag dat het Mikuto was. Xalina gilde en ze duwde Mikuto lachend, maar met een vies gezicht weg. Ze aaide de wolf lachend en ze gaf hem een kusje. 'Schat, ik wil je gerust een kusje geven, maar tongen gaat me tocht iets te ver,' zei ze lachend tegen Mikuto en ze aaide hem. Daarna liet ze haar hoofd helemaal achterin zakken tot ze Sevalin's wang ontmoette. Ze gaf er met het puntje van haar tong een lik over en keek hem toen uitdagend aan. Haar rug zat tegen zijn borstkas gedrukt en Xalina grinnikte. Spirua liet een lach horen en sprong toen tegen Mikuto. Toen ze omrolden rende zij gauw weg en keek hem uitdagend aan. Haar tanden ontblootte zich. Xalina liet giechelend haar tong nogmaals over Sevalin's wang glijden. Haar puntje van de tong dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 19:01

Sevalin schoot in de lach en zag Mikuto Xalina een kus op haar wang geven. Mikuto draaide zich nu naar Spirua omdat ze lachte, maar toen poef! Spirua sprong tegen Mikuto en ze rolden door het gras. Mikuto herstelde zich nadat Spirua wegrende en keek haar uitdagend aan. ''Wedden dat ik Xalina eerder zoen dan jij Sevalin?'' zei Mikuto uitdagend tegen Spirua, en daarna liet hij een korte, dierlijke lach horen. Sevalin voelde een lik over zijn wang heen gaan en vond het best prettig voelen. ''Blijf zo doorgaan babe.'' zei Sevalin charmant, kijkend naar Xalina met heen en weer gaande wenkbrauwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 20:24

Xalina schoot in de lach en keek hem aan. Wat was hij toch ook apart! Maar wel leuk apart. Ondertussen keek Spirua Mikuto lachend aan. Een uitdaging ging ze echt niet uit de weg. Ze sprong tot vlak naast Sevalin en probeerde Sevalin's mond te likken, maar kwam uit bij zijn wang. 'Ik geef jou er wel een,' zei Spirua, waarna ze op Mikuto sprong en hem een lik over zijn mond gaf. Daarna rende ze weg en zakte uitdagend door haar poten, haar staart heen en weer zwaaiend. Xalina grinnikte en keek Sevalin vervolgens grijnzend aan. Daarna ging ze met het puntje van haar tong over zijn onderlip. Ze keek hem toen lachend aan en gaf hem vervolgens een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 20:45

Sevalin schrok zich kapot van Spirua maar werd gekalmeert omdat hij van haar een likje kreeg. ''Jullie twee lijken op elkaar zeg.'' zei hij, terwijl hij zijn handen onder zijn hoofd legde. En vervolgens kreeg hij weer een lik. Jup, ze likken (hihi) op elkaar. Mikuto rende nu achter Spirua aan en stopte toen zij stopte, Mikuto sprong nu op Spirua en de twee rolden over het gras heen zoals toenet, en Sevalin schaterde het uit. ''Hmm.. wist je dat Mikuto mij kan dragen? Hij sprint met mij achterop zo door heel de school heen. Mikuto is echt mijn beste maatje.'' zei hij, nadat hij Xalina een zoen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 21:04

Spirua genoot overduidelijk van het rollebollen met Mikuto en legde haar poten tegen zijn gezicht aan. Xalina lachte ondertussen en genoot van de zoen die ze toen kreeg. Lachend zoende Xalina hem terug en even later legde zij zich naast hem neer. Ze keek rustig in Selavin's ogen. Spirua stopte ondertussen met rollen en ging naast Mikuto liggen. Ze was erg uitgeput en ze legde haar kopje vervolgens op haar poten. Ze keek via haar ooghoeken naar Mikuto en haar staart ging heen en weer in sierlijke bochten. Xalina liet ondertussen haar blik van Mikuto naar Spirua gaan en richtte haar blik toen weer rustig op Sevalin. Ze grinnikte en ze had een grappig idee. Ze duwde Selavin om en gaf net zoals Spirua van te voren enkele likken over zijn wang, heel uitbundig en toen enkele over zijn mond. Daarna viel ze op de grond van het lachen. 'Ik ben jouw poesje,' zei ze toen met een ondeugende knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 22:03

Sevalin schoot in de lach, omdat hij op het eerste moment dacht dat het Spirua weer was die over zijn wang weer likte, maar het was dus Xalina. Begrijpelijk, die twee zijn een tweeling van binnenin. ''Ik ben jouw wolfje, ahooooo!'' deed Sevalin, die haar een kus gaf. ''Deze wolf lust dit poesje rauw.'' zei hij, en hij begon ietsjes wild te tongen met Xalina. Hij genoot er duidelijk van, en Mikuto legde zijn poten op Spirua's hoofd. Dat vond hij wel grappig. Sevalin liet los en keek naar Mikuto met de poten op Spirua's kop. Hij schoot in de lach, dat zag er pas schattiggrappig uit. ''Schattiggrappig.'' grinnikte hij en vervolgens zoende hij Xalina weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 22:12

Xalina grinnikte en schoot in de lach nadat ze gezoend was. Ze gaf hem lachend een dikke knipoog. Spirua legde haar poten weer terug tegen Mikuto's borst en gaf hem ondertussen een lik. Blij keek ze hem aan, net zoals Xalina bij Sevalin deed en ze gafh em nogmaals een kusje op zijn voorhoofd. Daarna keek ze rustig naar Sevalin en grinnikte nog even na. Spirua kroop ondertussen onder Mikuto vandaan, maar gaf hem nog een kopje. Verwonderd keek Xalina naar Spirua en Mikuto. 'Ik denk dat je nog wel is gelijk zou kunnen hebben met dat die twee misschien meer dan vriendschap voor elkaar voelen. Alhoewel ik een tijger en een wolf wel een zeer gekke combinatie vind. Maar ja, ik vind jou ook leuk en jij bent ook raar, dus eigenlijk mag ik niet zeuren,' plaagde Xalina hem lachend en ze gaf hem een zoen. Daarna hield ze haar hand in een soort klauw en sloeg die naar hem toe, voor zijn gezicht natuurlijk, waarna zij ondeugend glimlachte en 'Mrauw,' zei en haar wenkbrauwen een paar keer fronste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimevr nov 12 2010, 22:25

''En of denk ik dat ik ook gelijk heb, maar kijk ons nu eens, ik doe een wolfje na, en jij een poesje. Wij zijn dus ook een zeer gekke combinatie.'' grinnikte Sevalin die huilde als een wolf. ''Ahoorauw!'' zei Sevalin, die ook zijn hand in een vorm als een klauw deed, en met zijn vingers heen en weer bewoog, en vervolgen kuste Sevalin Xalina nu op haar wang. ''Zeg schat, kan jij skateboarden?'' vroeg Sevalin, maar wreef nu over zijn hoofd met dichtgeknopen ogen. Wat stom om dat te vragen, een meid zoals Xalina die kon skateboarden. Dalijk probeerde ze het en viel ze en was het allemaal Sevalin's schuld! ''Sorry.. stomme vraag...''
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 13 2010, 20:37

Xalina's ogen keken nu fel in Sevalin's ogen. 'Hoezo, stomme vraag? Omdat ik een meisje ben, zeker?' vroeg ze met gefronste wenkbrauwen. Een sterke muur kwam om zich heen en Xalina kroop naar achter met haar armen om haar knieën. Xalina negeerde hem, maar je kon toch zien dat ze hem ondanks de felheid toch ontzettend leuk vond. Haar blozende wangen verrieden haar. Xalina sprong algauw naast Sevalin en haar ogen blonken en ze glimlachte. 'Ik kan skateboarden, ja! Ik heb er vroeger, toen ik het huis even uitging, het wel is geoefend,' glimlachte Xalina. Daarna keek ze Sevalin met een schuin oog aan. 'OF geloof je me niet?' vroeg ze uitdagend, maar met een pruillipje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 13 2010, 22:24

''Nee...'' verzweeg Sevalin over zijn eigen achterhoofd wrijvend. ''Natuurlijk geloof ik je, alleen.. tja, ik zie niet vaak, althans, nooit, meiden die skateboarden.'' zei Sevalin lachend. ''Laat maar eens wat zien op je skateboard dan, als je die hebt tenminste.'' vroeg hij uitdagend, en nu stak hij zijn hand uit als vuist met wijsvinger naar voren en duim naar boven gestoken. ''Paf.'' zei hij lachend, terwijl hij om zich heen keek, en daarna zijn blik weer op Xalina richtte. Als zij kon skateboarden, moest ie dokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 14 2010, 14:39

Xalina grinnikte even. Ze had er wel een bij. Maar ze gebruikt hem nauwelijks. Ze had hem zelfs weg willen gooien... Xalina sprong op. 'Dan ben ik zo terug, lieverd,' zei ze en ze rende weg. Haar jurk fladderde achter haar aan. Xalina opende hijgend haar kastdeur open. Het was frisjes buiten, dus verkleedde zij zich ook snel (zie afbeelding voor kleding) en keek even rond in haar kast. Waar lag dat ding ook alweer? Toen zag ze een soort grijs vlammend iets. Ze pakte het en wreef er even over. Hij was gelukkig niet kapot. Xalina rende weer terug naar beneden. Ze sloeg zeker vier treden over. Even later lag ze hijgend naast Sevalin en glimlachte hijgend. Ze drukte haar mond op de zijne en snakte even later naar adem toen ze hem los had gelaten. Ze keek hem nu uitdagend aan. 'Nou, kom maar mee naar het stenen gedeelte dan,' zei Xalina en ze sprong al op. Ze rende ernaartoe en legde haar skateboard neer. Daarna begon ze te skateboarden en sprong een keer. De skateboard maakte een soort rol en Xalian belandde er vol evenwicht weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA PROFILE
Met vuur spelen - Pagina 5 UTL8oxA MAGICIAN

Met vuur spelen - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Met het water spelen
» Met stenen spelen
» Vuur stoken
» Mag het vuur hier ontvlammen
» Lavi Bookman Mayer // Stagair Vuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-