PortalIndexMet vuur spelen - Pagina 8 HpD5UwnMet vuur spelen - Pagina 8 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimedo dec 02 2010, 21:27

Sevalin voelde haar buik nu op zijn achterhoofd. ''Uhu.'''' sprak Sevalin, die in de wolken zat., figuurlijk. Hij keek wel naar de wolken, letterlijk. Hij zag verschillende vormen, eerst zag hij een konijn in de wolken, en daarna een.. Banaan? Ach, het zal wel. Hij keek nu naar Xalina, en lag op zijn zij. Hij tuitte zijn lippen en maakte kusgeluiden. ''Kusje.'' zei Sevalin, en een pruillipje opzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 03 2010, 07:25

Xalina moest enorm lachen om de bekken die Sevalin toen trok. 'Dadelijk hangt er teveel speeksel bij je!' zeurde ze toen en ze keek hem lachend aan. Ze zoende hem toen innig. Ze verloor de kracht en ze viel samen met hem op de grond, maar zelfs dat had ze niet door. Spirua keek verwonderd naar de twee. Haar vacht lag dichtbij die van Mikuto en ze had het warm. 'Soms begrijp ik mensen niet,' zei ze toen dierlijk tegen Mikuto, terwijl zij lachte. Xalina genoot volop van Sevalin's aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimevr dec 03 2010, 15:27

Sevalin keek haar aan. ''Heus niet hoor.'' zei hij vrolijk. Hij genoot van de korte zoen, en glimlachte toen. Ook Sevalin had het niet door dat ze vielen. Mikuto hoorde Spirua's stem, en keek op van haar. Mikuto lachte om wat ze zei, dierlijk. Sevalin lag ondertussen in het gras, zoenend met Xalina.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 10:27

Het was zalig om zo te zoenen met Sevalin. Ze wierp een oog naar de hemel. Het was al middag. Over een uur of twee zou het al eten in de aula zijn. En daarna konden ze nog wat doen samen en was de dag helaas al om. Het ging snel, zo'n vrij dagje met Sevalin. Dan zouden ze weer lessen moeten volgen. Natuurlijk moest Xalina ook andere elementen leren beheersen, maar toch... Het zou heerlijk zijn als ze nog een vrij dagje hadden. Het viel in ieder geval niet echt tegen. Xalina's blik vestigde zich op Sevalin. Haar goudkleurige ogen straalden zachtheid en liefde uit. Iets wat ze al een stuk of tien jaar niet meer hadden gedaan, maar elk moment vervulden van deze tijd. Ze vertrouwde min of meer jongens weer een beetje. Alhoewel alleen Sevalin dichtbij haar in de buurt mocht komen. Anders ging Xalina gillen. Gillen om hulp van Sevalin. Die haar dan zou redden. Wat een fantasie had ze toch. 'Hmm... Mijn hoofd droomde daarnet dat jij me zou redden als ik in moeilijkheden was,' zei ze met een glimlach. Twee kuiltjes kwamen aarzelend tevoorschijn. In haar wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 11:11

Sevalin keek haar glimlachend aan. Hij keek naar de zon, die nu door de wolken heen kwam. Het is vast iets van twaalf/twee uur al. Ach, wat maakt het uit, hij was bij Xalina en dat is het enige wat telt. Hij zoende nu, rollend over het gras met Xalina. Hij hield zoveel van haar! Nadat hij los liet, luisterde hij naar haar. 'Grappig, want dat was geen droom. Dat is de realiteit,' zei hij charmant.

- Ugh, moet weg. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 11:31

Xalina bloosde en ze keek hem aan. Oké, nu had hij dus weer gewonnen. Zoals wel vaker was. Maar het kon Xalina weinig schelen. Ze was echt verliefd op hem. Niet meteen vanaf het eerste moment, maar wel nadat hij zijn bekentenis had afgelegd. Ze keek rustig in zijn ogen. Haar glimlach werd breder. 'Hmm... Ik moet het me even inprenten hoor, jij die vecht voor mij,' zei ze en ze giechelde toen ze dat beeld had. 'Oké... Het beeld is wel leuk,' zei ze toen en ze keek hem diep in zijn ogen aan. Ze trok hem omhoog. Haar armen vonden zich een weg rond zijn hals. Haar ogen keken verliefd in zijn ogen. Haar schoenen gingen omhoog en haar voeten ook. Oh, wacht eens even, ze was op blote voeten, ze had helemaal geen schoenen aan. Nou ja... Haar blote voeten gingen dan omhoog en op haar tippen, drukte ze zacht haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 13:33

Sevalin keek haar glimlachend aan. 'En ik inprent het andersom. Jij die vecht voor mij. zei hij kalm. Hij sloot zijn ogen en zag hoe het eruit zat. Het zag er wel grappig uit. Hij opende zijn ogen weer, en keek Xalina verliefd aan. Hij voelde haar lichaamswarmte, wat erg prettig was. Een van de voordelen van haar, als het eenmaal op een goed moment is, plakken ze zowat aan elkaar. Zover Sevalin het weet, dan. Hij zag haar blote voeten omhoog gaan, en glimlachte, waarbij hij zijn tanden ontblootte, en hij voelde haar zoen. Hij had wel eens vaker gezoend met wat meisjes, maar Xalina kon het het beste. Sevalin liet los, en glimlachte breed. 'Ik heb wel eens vaker gezoend met meisjes, maar jij kan het echt.. Als de beste!' zei hij toen kalm, waarbij hij na haar antwoord, als ze die gaf tenminste, verder zoende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 13:53

Xalina keek hem aan. Hij had al is vaker met meisjes gezoend... Hé? Xalina schudde even haar hoofd en keek hem aan. Een kuiltje kwam aarzelend tevoorschijn omdat haar linkermondhoek zich optrok. 'Ik dacht dat jij had gezegd dat je nooit een vriendinnetje hebt gehad,' zei Xalina, terwijl ze haar hoofd schuin hield, nadenkend over wat Sevalin allemaal had gezegd. Ze kon het zich helaas niet meer herinneren. Xalina keek Sevalin aan. Toen glimlachte ze. 'Wat maakt het ook uit?' fluisterde ze. Ze duwde hem achteruit, drukte haar mond op zijn mond en liet haar tong binnenrollen. Zij was niet zoals andere meiden. Ze ging er echt geen probleem van maken. Spirua keek naar Xalina en een zucht ontsnapte. 'Ik dacht even dat mijn bazin er een punt van ging maken,' zei ze toen tegen Mikuto. 'Zo ontstaan de meeste ruzies toch,' zij ze dierlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 14:07

'Dat klopt ook, nooit echt een relatie met iemand gehad. Wel gezoend. zei hij toen aarzelend. 'Wordt alsjeblieft niet boos, prachtige vrouw. zei hij toen smekend. Maar blijkbaar, voordat ze antwoord kon geven, werd hij gezoend wat overliep tot het tongen. Hierbij kreeg Sevalin een glimlach, gelukkig was ze niet boos. Zij was een perfecte match voor hem, vond hij zelf. Hij kon haar vertrouwen, en hopelijk ook wederzijds. 'Tja, maar Sevalin is wel lief hoor, dus ik dacht van niet. Maar toch, ik had gelijk en ze maakte er geen punt van. zei hij toen kalm, lachend. 'Voor elk antwoord, krijg je een zoen van mij. Wat is je favoriete vakantie geweest, ooit? Wat is grappiger; het woord pudding of een negerzoen in iemands gezicht dauwen? Wat is je favoriete kleur? Ben ik lief? Vind je jezelf knap? somde Mikuto op. Mikuto glimlachde hierna, en keek haar aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 14:15

- Oh lala, Mikuto! -

Xalina had Sevalin's gesmeek gehoord. Met een smakkend geluid, waarschijnlijk omdat er een kus op zijn tong kwam, liet ze los. 'Nee hoor, ik ben niet zo. Daar ontstaan alleen maar ruzies en ongemakkelijkheden van,' zei Xalina wijs. Toen keek ze hem glimlachend aan en zoende verder. Ze kreunde heel even, omdat ze het fijn vond, maar bloosde algauw lichtjes. Kreunen was tenslotte niks voor haar.

Spirua lachte ondertussen. Ze luisterde naar zijn vragen, herhaalde het in haar hoofd en antwoordde toen. 'Ik ben eigenlijk nog nooit op vakantie geweest, alhoewel, als je leven onder een ketting die door mijn vlees snijdt vakantie noemt,' zei Spirua. Ze schudde haar kop en antwoordde verder. 'Doe voor mij dan maar die negerzoen,' zei Spirua, terwijl ze al grinnikte bij het idee. 'Mijn favoriete kleur is... grijs,' zei ze, kijkend naar Mikuto's pels. 'Je bent superlief en ik vind mezelf niet heel knap,' gaf ze toe.

- Kunnen tijgers trouwens drachtig worden van wolven? -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 14:52

- Ik denk 't -

Sevalin genoot van de zoen, en glimlachte wanneer zij sprak. Hij besloot zelf het zwijgen op te leggen, en ging innig op in de zoen. Hij zag haar blozen, en liet zijn wenkbrauwen up and down gaan. Het zoenen liep over tot tongen. Mikuto gaf Spirua meer zoenen dan meer antwoorden dat ze gaf, en glimlachte toen dierlijk. Hij zag dat Spirua naar zijn vacht keek, dat grijsgekleurd was. 'Bedankt, ik vind jouw heel knap. Zo knap, dat je gewoon sexy bent, zoals de mensen zeggen. zei Mikuto toen charmant, terwijl hij haar een lik over haar mond gaf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimeza dec 04 2010, 15:29

Zowel Spirua, als Xalina, zaten te giechelen en te blozen. Xalina keek diep in Sevalin's ogen en liet haar handen naar zijn wangen afgaan. Die voelden warm. Zijzelf voelde ook wel warm. Ze liet haar vuur vanbinnen werken en vanzelf werd ze warmer. Xalina gebruikte toen zoveel kracht in haar armen, dat Sevalin even later naast haar lag. Verlekkerd keek ze hem aan.

Net zoals Spirua, trouwens. Die kreeg meer likken dan antwoorden dat zij had gegeven en ze genoot ervan. Ze liet het duidelijk merken door een genietend geluid te maken. Spirua keek Mikuto verliefd aan. Spirua's staart ging rustig heen en weer, terwijl het vanbinnen in haar lichaam kolkte. 'Vanavond, onder de maan, bij die grote watervallen,' fluisterde ze toen in Mikuto's oor. Ze dacht na. Op de plek waar zij meestal sliep, lag een raar groot beest met grote tanden. Spirua was er stiekem een beetje bang voor. En zo sloeg zo ook nog eens een nacht naast dat beest over. Of ze moest bij Mikuto slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 05 2010, 09:25

Sevalin lachte nu ook, door Xalina. Hij keek haar diep in haar goudkleurige ogen aan. Ze was toch zo prachtig. 'Je bent toch zo mooi. Met de seconde wordt je mooier.' complimenteerde hij haar.

Mikuto hoorde het genietend geluid van Spirua en lachte dierlijk. 'Hmm.. Ik vind het best, vooral bij de maan.' sprak Mikuto toen, terwijl hij moeizaam zijn kop op zijn poten legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitimezo dec 05 2010, 09:37

Xalina glimlachte, maar ze moest wel lichtjes blozen door het compliment van hem. Hij was ook zo lief, vooral als hij haar complimenteerde. En de gedachte dat Sevalin helemaal van haar was, maakte alles er nog veel leuker op dan het al was. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en liet zich meevoeren door een ongelooflijke heerlijke zoen. Ze liet haar mond opengaan. Haar tong rolde naar binnen. Het had allemaal een eigen willetje gekregen, haar lichaam.

Spirua keek ondertussen naar de vermoeide Mikuto. Ze sprong op. Ze keek hem aan, niet wetend of hij het wou, maar ze zette haar poten al op zijn rug neer. Ze begon zachtjes heen en weer te gaan. Ze zat tussen zijn schouderbladen te masseren en masseerde zijn nek met zachte likken. Ze was hier wel handig in. Ze liet haar tong zachtjes over het oor van Mikuto glijden. Haar poten gingen zachtjes op zijn rug heen en weer. Haar staart streelde zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA PROFILE
Met vuur spelen - Pagina 8 UTL8oxA MAGICIAN

Met vuur spelen - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met vuur spelen   Met vuur spelen - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met vuur spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Met het water spelen
» Met stenen spelen
» Vuur stoken
» Mag het vuur hier ontvlammen
» Lavi Bookman Mayer // Stagair Vuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-