PortalIndexSamen met Diva - Pagina 2 HpD5UwnSamen met Diva - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Samen met Diva

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Samen met Diva - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Samen met Diva - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Samen met Diva - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Diva   Samen met Diva - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 04 2010, 10:03

Diva's vragend blik veranderde in een brede glimlach. ''Leef vandaag maar kijk uit naar morgen. U heeft het onthouden'' zei ze zachtjes nu het haar zelf ook weer te binnen schoot. Nan kuro naisa, hoe had ze dat kunnen vergeten. Het leek al zo lang terug. Diva bleef nog een tijdje zo tegen Master Savador aangeleund zitten. Maar daarna stond ze met veel tegenzin op. ''Ik moet weer terug naar mijn eigen etage. Ik heb morgen weer lessen'' zei ze zachtjes. ''En misschien kunt u beter ook maar wat gaan slapen'' zei ze er met een kleine glimlach achteraan. Ze rekte zich even uit, een moment huiverend door de plotseling kou die over haar lichaam streek. Daarna keek ze rond naar de chaos van kleren en spullen die rond geslingerd lagen. ''Als ik nu nog maar m'n kleren terug kan vinden'' grinnikte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Samen met Diva - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Samen met Diva - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Samen met Diva - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Diva   Samen met Diva - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 04 2010, 16:41

Savador glimlachte breed terug toen het Diva weer te binnen leek te schieten. 'Natuurlijk. Hoe kan ik dat vergeten?' vroeg hij zacht, waarna hij met een hand liefkozend over haar rug wreef. Hij sloot zijn ogen om zich weer het meest bewust te zijn van de rust en de stilte, en bovenal van Diva's gezelschap. Hij opende zijn ogen toen ze niet al te lang later tot zijn grootste teleurstelling alweer opstond. Zelf bleef hij nog even lui in de stoel liggen. 'Je hebt gelijk. Vergeef me voor het oponthoud, snoes,' zei hij glimlachend op haar reden. Savador keek zwijgend toe hoe Diva zich uitrekte, daarna kwam hij langzaam maar zeker ook overeind. Hij legde zacht lachend even een hand op haar hoofd. 'Die vinden we wel,' stelde hij haar gerust. Hij baande zich een weg door de troep waarmee de vloer bezaaid was en viste hier en daar wat stukken van Diva's kleding tevoorschijn, die hij netjes over de armleuning van de stoel legde. Daarna ging hij op zoek naar zijn eigen kleding, ondertussen de spullen ook wat opruimend. Niemand hoefde in het vervolg te weten wat hier gebeurd was. Zijn eigen kleding was ook snel genoeg gevonden. Savador haalde eerst het gebruikte ding ervan af voor hij zich begon aan te kleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

Samen met Diva

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Ryuu
» Samen met Tomari
» Diva's training.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-