PortalIndexDiva's training. HpD5UwnDiva's training. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Diva's training.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kale

Master Kale

Diva's training. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitimewo dec 23 2009, 22:01

Kale liep met stevige passen richting de gymzaal. Door al dat gedoe met Savador als schoolhoofd was hij een hele tijd niet meer toegekomen aan Diva's trainingen. Dit leek hem het juiste moment om de draad weer op te pakken. Nu het iets rustiger was. Kale liep de gymzaal in en keek ervan op toen hij de eerste was. Diva was kennelijk laat. Later nog dan hij want hij was ook niet op de afgesproken tijd in de gymzaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Diva's training. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitimewo dec 23 2009, 22:11

Diva kwam niet lang nadat Master Kale binnen was gekomen binnen gehold. Ze had zich in alle haast moeten omkleden van haar gewone vrije tijds kleding naar het trainings uniform van de Suasama. Toen ze binnen kwam rennen deed ze net een elastiek in haar haren om haar lange vlecht bij elkaar te houden. Tijd om op adem te komen nam ze nauwelijks. ''Het spijt me dat ik laat ben Master. Ik was het eerlijk gezegd vergeten'' zei ze zacht en nog een beetje uithijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Diva's training. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitimewo dec 23 2009, 22:24

Kale keek om toen Diva binnen kwam rennen. ''Dat maakt niet uit Diva. Je bent er nu in elk geval. En nog in uniform ook'' glimlachte Kale naar haar. Het was een van de weinige keren dat hij spontaan glimlachte. Die glimlach was ook snel weer verdwenen. ''Het is een tijdje geleden dat we getraind hebben dus beginnen we met een kleine warming up'' zei hij kalm. Hij siste zachtjes een spreuk en uit de grond rezen zwarte palen waar scherpe zwaarden aan verschenen. Met een simpel gebaar van zijn hand begonnen die rond te zwaaien. ''Je opdracht is simpel kom zonder al te veel kleerscheuren door deze muur van zwaarden heen'' zei Kale droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Diva's training. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitimedo dec 24 2009, 09:56

Diva grijnsde even kort. ''En ik maar denken dat U me iets moeilijks ging vragen'' grijnsde ze. Diva haalde een keer diep adem en sloot voor een par tellen haar ogen. Daarna begon ze aan haar opdracht. Als een slang bewoog ze haar lichaam tussen de zwaarden door. Ze sprong, draaide, bukte en wrong zichzelf zonder ook maar een keer geraakt te worden tussen de zwaarden door. Toen Diva weer voor Master Kale stond keek ze hem recht aan. Ze had haar rug recht en haar handen op haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Diva's training. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitimevr dec 25 2009, 18:18

Kale keek Diva goedkeurend aan. ''Uitstekend. Het doet me goed om te zien dat je hebt geoefend Diva'' zei hij met een kort knikje van zijn hoofd. Hij draaide zich om naar een kast die tegen de muur stond en greep naar twee zwaarden. ''Aangezien je binnenkort je examen hebt lijkt het me verstandig als we gaan oefenen. Je weet hopelijk welke onderdelen er op je examen voor komen. En je weet hopelijk ook nog dat om te slagen je mij in een officieel gevecht moet verslaan'' zei hij terwijl hij Diva een van de zwaarden aanreikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Diva's training. UTL8oxA PROFILE
Diva's training. UTL8oxA MAGICIAN

Diva's training. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diva's training.   Diva's training. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Diva's training.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Well, I think it is the best way of training
» Training.. Alone
» Just another day for training.
» RPG-Training FAQ
» Training

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-