PortalIndexRPG-Training FAQ HpD5UwnRPG-Training FAQ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 RPG-Training FAQ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

RPG-Training FAQ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
RPG-Training FAQ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

RPG-Training FAQ Empty
BerichtOnderwerp: RPG-Training FAQ   RPG-Training FAQ Icon_minitimevr feb 10 2012, 10:08

FAQ


Q: Ik wil graag beginnen met RPGen, maar ik vind mezelf er nog niet goed genoeg in. Wat moet ik doen?
-
A: Alles wat je hoeft te doen als je graag nog eerst wilt oefenen voordat je je in de echte RPG waagt, is om bij het subfora van RPG Training een nieuw topic te openen, hier gewoon een post in te schrijven vanuit het zicht van je eigen karakter en deze te verzenden. Eén van onze RPG Trainers zal er dan spoedig op reageren.


Q: Ik weet niet goed wat voor post ik er neer moet zetten.
-
A: Het maakt niet uit wat je post. Je karakter kan zich in een bos bevinden, in een kroeg of op de schoolgang. Je hoeft je niet aan een vaste omgeving te houden. Het gaat vooral om de oefening.


Q: Wat doen de RPG-Trainers precies en hoe kunnen zij mij helpen?
-
A: Zodra je hier een post hebt geplaatst zal één van de RPG Trainers erop reageren met zijn of haar karakter, alsof het een gewoon topic is. In zijn of haar post zal de RPG Trainer ook tips en verbeterpunten neerzetten over jouw post. Het is de bedoeling dat je hierop let en dit probeert te verbeteren in de post die je erna verzend. De RPG Trainer zal ook in deze nieuwe post van jou de nodige verbeterpunten eruit halen, hier moet je weer op letten in een volgende post en eraan werken, etc. - net zolang tot je het een beetje onder de knie krijgt.


Q: Ik snap het nog steeds niet en ben bang om iets fouts te doen.
-
A: Je bent nieuw en wat onervaren op het RPG-gebied. Fouten maken is menselijk. Je hoeft je dus nergens voor te schamen! Zonodig zal de RPG Trainer het je nogmaals uitleggen. Maak je hier vooral geen zorgen om.


Q: Wie zijn de RPG Trainers?
-
A: Onze RPG Trainer wordt gefigureerd door Dyonsius (Simone). Met vragen over de RPG Training kun je ook naar haar toekomen.


Met vriendelijke groet!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
 

RPG-Training FAQ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Training.. Alone
» Training......alone?
» Well, I think it is the best way of training
» || Get some training ||
» Just another day for training.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -