PortalIndexEen nieuwe les! - Pagina 4 HpD5UwnEen nieuwe les! - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Een nieuwe les!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Zalas

Zalas

Een nieuwe les! - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Een nieuwe les! - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Een nieuwe les! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! - Pagina 4 Icon_minitimeza jun 05 2010, 09:17

Ondertussen kwam al het besef van tijd en plaats weer terug bij Zalas en leek hij uit zijn schok te ontwaken. Hij keek Master Rude weer aan. ''Ik heb niks echt niet. Ik heb helemaal geen pijn'' loog hij tegen hem op een afstandelijke toon. Eigenlijk schreeuwde zijn schouder het uit van de pijn. Het brandde hevig alsof er een mes dwars doorheen was gestoken. Zalas ging op een knie zitten en keek om zich heen. ''Asb'el'' riep hij de slang. De witte slang kwam direct aangegleden en ging om Zalas' nek liggen waardoor die zijn tanden op elkaar beet van de pijn. ''Geloof me, ik heb echt niks'' hield hij nog steeds vol tegen Master Rude. Hij probeerde op te staan maar leunde perongelijk op zijn slechte arm. Een nieuwe vlammende pijnscheut ging door zijn schouder waardoor Zalas zachtjes een pijnlijke kreun onderdrukte. Hij hield zijn hand tegen zijn sleutelbeen aan die wat opgezwollen voelde. Dat moest wel gebroken zijn. Toch was Zalas te koppig om aan zijn pijn toe te geven en stond stug op terwijl hij met zijn goede arm op de balk steunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuwe les!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe les.
» Nieuwe omgeving.
» Nieuwe Moderator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-