PortalIndexEen nieuwe les! HpD5UwnEen nieuwe les! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Een nieuwe les!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 14:34

Master Rude had de toestellen klaargezet, en glimlachte tevreden. "De tip een halfuur eerder beginnen met klaarzetten zal ik bewaren..." grijnsde hij tevreden, hij deed zijn zonnebril in zijn koker, hield zijn zonnebril in het licht, om te kijken of er geen vuiltje op zat. Toen legde hij zijn zonnebril op een bankje, en ging geduldig wachten op de leerlingen, terwijl hij zijn dossier doornam, en een kladblok erbij pakte. Zijn eerste les zal hij nog niet echt héél hard aanpakken, maar wel een beetje sportief, de leerlingen hebben immers al lang geen les meer gehad. Master Rude ging op een bankje zitten, en leunde met zijn handen zijn gezicht, hij grijnsde tevreden, aangezien hij er vertrouwen in had, en hij hoopte de leerlingen ook...
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 14:47

Madeline had gehoord dat Rude, de leraar gym die Joël voorlopig zou vervangen, al was aangekomen. Ze had hem eigenlijk al willen waarschuwen voor Savador maar was daar te laat voor geweest. Niettemin wou ze, voordat hij met zijn les zou beginnen, eerst zelf even ontmoeten. Gelukkig waren er nog geen leerlingen toen Madeline in de deuropening van de gymzaal stond. Ze kuchte even zacht met een hand voor haar mond op aan te geven dat ze aanwezig was. Ze keek Rude met een lichte glimlach aan. ''Ik neem maar aan dat je nog niet echt een warm welkom hebt gehad hier. Mijn naam is trouwens Madeline. Ik neem aan dat jij Rude bent. Joëls vervanger. Ik had je willen waarschuwen voor Savadors humeur maar daar was ik net te laat voor. Hoe dan ook, welkom op de academie'' zei ze wat ongemakkelijk tegen hem. Het was dan ook wel een wat vreemde situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 14:54

Master Rude hoorde gekuch bij de deuropening, hij keek op, nieuwsgierig wie het was. Het was een vrouw die daar in de deuropening stond. Ze praatte, en Rude luisterde, toen ze uitgesproken was zei hij: "Ah, de schoolhoofdmeesteres neem ik aan? Ach ja, iedereen heeft soms toch wel een humeur?" Zei hij vrolijk, en knikte. "Ik ben inderdaad de tijdige vervanger van Master Joël, Rude. Dank u we voor, dit keer wél een warm welkom, eeuhm... Master Savador zei dat u er niet was?" Vroeg hij onzeker, hij stond op, en keek met zijn blauwe ogen naar Miss Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 15:00

Madeline kreeg een schuldbewuste trek op haar gezicht en beet zachtjes op haar onderlip toen Rude vertelde wat Savador had gezegd. ''Nou eigenlijk ben ik het schoolhoofd niet meer. Er bestaat een magisch boek in deze school en dat staan in mijn.....ik bedoel Savadors kantoor. Daarin staat geschreven wie welke functie bekleed. Alleen het schoolhoofd en het vervangend schoolhoofd mogen daarin kijken en dingen veranderen. Toen ik een paar dagen weg was om persoonlijke redenen heeft Savador met behulp van Deshas, de Heer der Duisternis, de namen in het boek veranderd. Sindsdien ben ik geen schoolhoofd meer en heeft Savador hier de leiding. De enige reden dat ik hier ben is omdat ik nergens anders heen kan. Deze school is mijn thuis dus mocht ik van Savador blijven'' legde ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 15:10

Master Rude keek ernstig toen ze dat vertelde. "Master Savador? Maar... maar dat zou toch strafbaar moeten zijn als hij de namen veranderde?" Vroeg hij onzeker, terwijl hij Miss Madeline strak aan keek. Zag hij het goed? Een schuldbewuste trek voor ze ging praten? Master Rude ging weer zitten, en keek naar zijn dossiers. "Maar Savador, als hij nu het schoolhoofd is, hoe moet het dan in de toekomst? Zal de school geen ramp zijn later? Als hij nog mag blijven? Niks persoonlijks voor Master Savador, maar hij kan toch niet goed met kinderen overweg?" Vroeg hij onzeker. "Nee..." zei hij toen ineens. "Nee, ik mag geen vooroordelen hebben..." zei hij toen, hij legde weer zijn gezicht in zijn handen, en keek weer ernstig naar de toestellen.

(Sorry, moet even weg! Vanavond zal ik wel weer online zijn Smile)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILE
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 15:11

Leyla Ashley kwam op dat moment binnenlopen. Haar blik ging even van Miss Madeline naar de man die er stond. Volgens haar nieuwe rooster heette hij Master Rude. Hij zag er niet bepaald uit als een gymleraar. Leyla knikte beleefd naar beide volwassenen. Ze trok haar staart nog wat strakker aan. Aan haar houding was te zien dat ze alert was. Al haar spieren stonden strak alsof ze elk moment kon wegduiken, springen of rennen voor iets. Om van èèn keer van nul naar honderd te gaan als het moest. Toch stond ze kalm tegen de muur te wachten tot er meerdere leerlingen kwamen of totdat Madeline en Rude waren uitgepraat. Hoewel haar houding oplettend was liet haar blik juist het tegendeel zien. Ze leek ver weg met haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 15:20

''Hij heeft de namen niet veranderd. Dat heeft Deshas voor hem gedaan. Maar ook Deshas mocht het niet. Als Heer der Duisternis mag hij zich niet met het bestuur van anderen bemoeien voor eigen belang. Maar juist omdat hij een Legendarische Magican is durft niemand hem tegen te werken'' zei Madeline. ''Je hoeft geen vooroordelen te trekken, Savador is ook niet goed met kinderen. Maar hij is een geweldig en toegewijd leraar. Dat is de reden dat ik hem aannam. Maar wat ik denk is dat dit goed voor hem is. Laat hem maar uitrazen. Wie weet leert hij zelfs hoe hij het wel moet doen. Het klinkt gek maar ik heb vertrouwen in hem. Zolang er nog geen doden zijn gevallen en hij te bepraten is valt het allemaal wel mee'' vervolgde ze. Toen ze zag dat Leyla Ashley binnen kwam lopen begreep ze dat Rude zometeen echt met zijn les moest beginnen. ''Als je me ooit zoekt kun je me op de ziekenzaal vinden. Succes met de les'' zei ze vriendelijk tegen hem. Ze draaide zich om en liep naar de uitgang. ''Dag Leyla'' begroette ze haar nog voordat Madeline om de hoek verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gast
Gast
avatar

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILE
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 17:46

Aigaithis kwam ook de gymzaal binnenlopen. Hij was Miss Madeline gepasseerd toen ze de hoek om liep. Aigaithis zag dat er nog maar weinig mensen waren. Eigenlijk alleen de leraar, tenminste dat vermoedde hij, en een meisje. Hij wist dat ze in Master Norwoods mentorklas zat, maar haar naam was hem nog onbekend als hij eerlijk was omdat hij nog geen eerdere lessen samen met haar had gehad. Ze zag er in elk geval gespannen uit. Aigaithis' donkere ogen gingen daarna naar de leraar. Hij glimlachte even licht en knikte hem toe. ''Goededag'' zei hij beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:12

Master Rude was diep in gesprek met Miss Madeline, dat hij zelfs de leerlinge niet zag binnenkomen, pas toen Miss Madeline naar de deuropening keek, keek hij ook om, en zag een meisje staan. Hij knikte beleefd, en toen Miss Madeline weg ging, riep hij haar nog na: "De ziekenzaal?!" Maar het was te laat, ze was al weg, vlak voor Miss Madeline weg was, kwam er een nieuwe leerling binnen. Hij begroette hem vriendelijk, en Master Rude zei beleefd terug: "Hallo." Hij pakte de dossier die bovenop lag van de bank, en staarde de leerlingen aan. "Weten jullie toevallig of er meerdere komen?" Vroeg hij onzeker, en keek naar de dossier. "Oh, pardon... ik had me nog niet voorgesteld, ik Rude, Master Rude! Ik ben vervangende van Master Joël, aangezien die een tijdje niet aanwezig is. Eeeuhhm... mag ik vragen wie jullie zijn?" Vroeg hij beleefd met een glimlach naar de beide leerlingen, hij wachtte geduldig op hun antwoord, en keek de beide leerlingen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:15

Kalm liep Felicia richting de gymzaal en ze snoof dan ook even diep. Ze had echt geen zin om lessen te volgen, aangezien ze liever andere dingen deed. Toch besloot ze maar les te gaan volgen, maar daar zou ze de leraar het wel moeilijk maken. Voor even keek ze naar haar korte rokje en ze grijnsde even breed. Langzaam aan liep ze verder en zocht ze de gymzaal. Eenmaal als ze deze gevonden had liep ze er gewoon naar binnen zonder iemand te begroeten. Met een emotieloze blik keek ze naar de leraar en ze ging dan kalmpjes zitten. Zichzelf voorstellen zou ze echt niet doen, aangezien ze nooit een sociaal iemand was geweest. Nouja sinds dat ze uit haar coma was kende ze sociaal zijn niet meer, door wat er in het verleden was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:26

Master Rude keek de leerlingen nog aan, totdat hij de deur open hoorde en zag gaan. Er kwam nog een leerlinge binnen. "Hallo!" Groette hij vriendelijk naar de leerlinge. Als het zo binnenkomen van elke leerling gaat, moest hij zich misschien ook aanpassen? Master Rude wreef even over zijn kin, en keek de leerlinge aan die net was binnengekomen. "Ik ben Master Rude, vervangende van Master Joël. Je vraagt je waarschijnlijk wel af waarom Master Joël niet kon komen hé?" Vroeg hij beleefd en vrolijk aan de leerlinge die net was binnengekomen. "Master Joël kon even niet op school komen door anonieme redenen, als hij dat zelf wilt vertellen mag hij dat doen zodra hij weer op school komt!" Zei hij vrolijk, en hij keek de leerlingen aan. "Jij bent..?" Vroeg hij aan de net binnengekomen leerlinge, hij grijnsde vrolijk, en keek naar zijn dossier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:31

Toen ze de leraar zijn begroeting hoorde keek ze deze even vaag aan. Felicia zucht dan ook even diep en ze merkte dan dat hij naar haar toe kwam. "Ik ken Master Joël niet eens." Zei ze dan ook droogjes en ze geeuwde dan ook even. Toen hij zijn naam zei vond ze het wel grappig, aangezien Rude een erg vreemde naam vond. "Kan de les zo snel mogelijk beginnen ik heb nog boeken die ik moet lezen voor de examens enz." Vroeg Felicia dan aan hem en ze keek hem kort aan. "Ohja ik ben Felicia, al wil ik liever dat je niets vraagt over mijn persoonlijke dingen." Zei ze weer eens emotieloos en ze keek dan vaag naar zijn vrolijke grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:37

Master Rude hoorde haar antwoord, en zijn grijns werd een beetje zwakjes. "Hallo Felicia, we moeten even wachten tot iedereen er is... maar als je weet dat jullie de enigste zijn, kunnen we beginnen." Hij knikte vrolijk, en vinkte een vakje op zijn dossier aan met de naam 'Felicia.' "Hmm..." mompelde hij terwijl hij naar zijn dossier keek. "Als jullie even willen voorstellen? Dan kan ik aanvinken dat jullie aanwezig zijn." Zei hij vrolijk en warm, en keek de overige leerlingen aan. Hij grijnsde, en legde zijn koker opzij op de bank, en legde zijn dossier ernaast. Hij keek naar de deuropening, in afwachting tot er nog iemand binnenkwam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILE
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:46

Leyla keek niet op toen Miss madeline langs haar heen liep. ''Goedendag Miss Madeline'' begroette ze haar wel zacht. Ze zag even later Aigaithis binnenkomen. Ze kende hem niet echt maar had wel van hem gehoord. Hem, en zijn broer Donovan. Haar groene ogen keken op naar Master Rude toen hij zich voorstelde en vroeg of zij hetzelfde wouden doen. Maar zelfs nog voor Leyla Ashley antwoord kon geven kwam er een ander meisje binnen dat kennelijk Felicia heette. Ze had bij voorbaat al een hekel aan dat kind. Misschien aan de manier hoe ze zich gedroeg. Zo'n ik-ben-fantastisch-en-de-hele-wereld-moet-maar-voor-mij-wijken houding had ze. En dat was iets wat Leyla echt niet kon uitstaan. Ze keek kalm weer naar Master Rude. ''Leyla Ashley'' stelde ze zichzelf helder maar kort voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILE
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:52

Aigaithis was tegen de muur gaan staan. Hij leunde er met zijn rug tegenaan terwijl hij zijn handen diep har weggestopt in de broekzakken van zijn sportbroek. Het zorgde voor een nonchalante uidrukking van zijn houding. Maar zijn blik was typisch Novaans. Het had iets vriendelijks, iets opgewekts ook. Hij bleef zwijgen toen hij de vragen van Master Rude hoorde. Eigenlijk meer om het feit dat anderen hem voor waren met antwoorden dan hij. ''Aigaithis Revas'' stelde hij zich met een vriendelijke toon voor toen het meisje dat leyla heette haar mond weer hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 22:58

Master Rude scheurde zijn blik los van de deur, toen hij iemand hoorde praten. Het was de leerlinge die al eerder binnengekomen was die haarzelf voorstelde als Leyla Ashley. "Hallo Leyla." Grijnsde hij vriendelijk naar Leyla, nadat ze haarzelf had voorgesteld. Master Rude pakte weer zijn dossier, vulde wat in bij de naam 'Felicia' en vinkte uiteindelijk Leyla Ashley aan. "Mooi..." zei hij, en keek naar zijn dossier. Toen stelde de leerling voor die zich nog niet had voorgesteld. "Aha. Hallo Aigaithis.." zei hij ook vriendelijk naar hem, en vinkte ook de naam 'Aigaitthis aan. "Komen er ook nog andere dat jullie weten?" Vroeg hij even aan de aanwezige leerlingen, en keek weer naar de deuropening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 23:34

''Gewoon wachten. De rest komt er zo wel aan'' antwoordde Donovan op de vraag die Rude eigenlijk aan Leyla, Felicia en zijn broer stelde. ''Donovan Revas'' zei hij kalm al was dat overbodig aangezien hij zich al eens eerder had voorgestelt aan Master Rude. Donovan liep door naar de muur. Hoewel hij en Aigaithis een tweeling waren was dat nergens aan te zien. Nou ja, bijna nergens dan. Ze waren van dezelfde lengte en hadden beide dezelfde oogkleur. Hun ogen waren identiek aan elkaar. Verder zag je het nog in hun houding. Ze stonden allebei met hun handen in hun zakken tegen de muur aangeleund met een nonchalante houding. Maar verder waren Aigaithis en Donovan net ying en yang. Donovan was slecht en Aigaithis was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimeza mei 01 2010, 23:44

Master Rude schrok op van een stem die hij vandaag nog niet gehoord had. "Ah, hallo Donovan..." zei hij vriendelijk, toen hij uitgesproken was. Hij vinkte zijn naam aan, en glimlachte tevreden. "Aangezien nog niet iedereen er is, wil ik jullie vragen om de touwen goed te laten hangen..." hij knikte beleefd, en pakte zijn dossiers. Hij keek even naar een dossier en stond even stil. "Oja, ik moet nog wat invullen..." zei hij meer tegen zichzelf dan tegen de leerlingen. "Als jullie even de touwen goed willen hangen, moet ik nog wat zakelijks invullen, als jullie me even excuseren..?" Hij knikte weer vriendelijk, en ging op een bankje het dossier invullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 10:43

Felicia keek even naar het meisje genaamd Leyla, maar ze negeerde haaar gewoon. Tenslotte was Felicia technisch gezien ouder dan haar. Normaal zou ze nu een vrouw van 40 geweest zijn, maar ondanks haar coma bleef ze al die jaren 18. Daarna keek ze naar de andere leerlingen en eigenlijk had ze wel gelijk. Zij moest nog veel inhalen van de lessen en dus was het wel logisch dat ze veel te leren had. Daarna keek ze weer naar het meisje en haar blik was zo van 'kijk zo niet of je hangt'. Toch bleef ze gewoon de kalmte zelf en ze hoorde dan de woorden van de leraar. Kalm stond ze op en deed ze maar wat er gevraagd werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 15:18

Donovan duwde zichzelf af van de muur en liep naar de muur waar de touwen nog bij elkaar hingen. Felicia was er ook al zag hij. Hij hielp haar met het losmaken van de touwen en ze op de juiste afstanden te hangen. Door de geroutineerde bewegingen was te zien dat hij dit vaker deed. Hij keek onder het werk even naar zijn broer en Leyla die beide geen enkele bewegingen maakte waarvan af te leiden was dat ze kwamen helpen. Het boeide hem ook eigenlijk maar weinig of ze kwamen helpen. Eèn van de touwen glipte uit zijn vingers en slingerde met een rotvaart weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asira
.
.
Asira

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, lucht magie
Klas: 5e
Partner: Like your good enough

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 15:21

Juist voordat het touw terug slingerde en Donovan zou raken greep Ronove het vast. ''Koppie erbij houden hoor Don. Straks bezeer je jezelf nog'' grijnsde hij plagend naar zijn oude vriend. Hij hing het touw recht en liep op Donovan af. ''Dat is een flinke tijd geleden Grote Don'' zei hij en gaf Donovan een vriendschappelijke klap op zijn schouder. Hij sprak hem expres met zijn oude artiesten naam aan. ''Ik moet wel zeggen dat we je allemaal behoorlijk missen op Razen. Je doet komend seizoen toch wel weer mee? Of heb je nog steeds last van je ouderlijke eenheden die je tegenwerken?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felicia
.
.
Felicia

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 197
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic - Shadra
Klas: 6e
Partner: Deshas - Only you can handle me

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 15:35

Felicia keek op toen Donovan kwam helpen en ze glimlachte dan ook even kort naar hem. Tenminste iemand die haar niet vaag bekeek zoals dat meisje. Ze snoof dan ook even diep en ze deed rustig verder met de touwen. Dan keek ze even naar beide jongens en ze hoorde de woorden van de andere jongen. Vreemd genoeg leken beide erg goed op elkaar en ze keek hen dan even aan. Verder begon ze de andere touwen te doen en ze kraakte dan even haar nek. Felicia vond het vreemd dat ze maar met 4 leerlingen waren, maargoed het deed haar niet echt iets. Ze was namelijk niet zo sociaal ingesteld en dat moesten ze maar accepteren. Haar lange haren deed ze dan ook even goed en ze sloot kort de ogen. Toch vroeg ze zich af wat die leraar had opgeschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 16:12

Master Rude vinkte de vinkjes die erop stonden aan, en schreef nog iets bij persoonlijke vragen, toen hij klaar was, keek hij naar de leerlingen. Het verbaasde hem dat er zo weinig waren. Zouden die andere niet meer komen? Of zijn ze te laat? Master Rude vond dat laatste niet eens zo erg, want hij zegt altijd maar: 'Beter laat dan noot.' Master Rude keek weer naar Felicia. Haar zat iets dwars, hij voelde het gewoon, maar wat? Misschien verbeelde Master Rude het maar, en was ze gewoon iets anders. Dat maakte hem niet uit, toch keek hij nog altijd even bezorgd, en scheurde uiteindelijk zijn blik van Felicia af. Hij zuchtte kort, en keek weer naar de deur. Misschien hebben de andere geen zin? Master Rude stond op, schoof de bok ietsjes verder naar de trampoline, en keek naar zijn parcour. Hij wou het niet al te erg doen, maar een beetje sportief moet ook kunnen, hij knikte naar de overige leerlingen, en maakte toch een beetje zorgen over dat ze zo met weinige waren. Het leek wel bijles, vond hij, hij wreef even over zijn kin en keek naar de vier leerlingen, allemaal ergens anders tot zijn verbazing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 16:21

Op dat moment kwam Diva binnenrennen. Hoe kreeg ze het toch voor elkaar om altijd voor gym te laat binnen te komen rennen. Ze had haar sportkleding niet kunnen vinden tot ze zich beseft had dat ze het in de droger had zitten. Dus eerst kon ze de hele school rondhollen om zich daarna om te kleden en naar de gymzaal te rennen. Ze was nog bezig met haar haren in een staart op te steken toen ze zag dat er nog maar weinig kinderen waren. Had ze zich voor niets zo gehaast? Ze keek even naar de leraar en glimlachte hem kort toe. ''Het spijt me dat ik laat ben. Diva Lenore'' stelde ze zichzelf voor en verontschuldigde ze zichzelf omdat ze laat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILEPosts : 139
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitimezo mei 02 2010, 16:58

Master Rude schrok toen opeens de deuren opengingen. Hij keek snel naar de deur, en glimlachte toen hij nog iemand nét binnen zag komen. De leerlinge stelde haarzelf voor als Diva Lenore. "Hallo Diva, je bent net op tijd hoor, we zijn alleen nog bezig met de touwen goedtrekken, we wachten al op jouw, euuhhm... weet je toevallig of er nog iemand eraan komt?" Vroeg hij aan het meisje. Master Rude keek naar zijn dossier en vinkte de naam 'Diva' aan. Hij glimlachte, en legde zijn dossier weer weg, wachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Een nieuwe les! UTL8oxA PROFILE
Een nieuwe les! UTL8oxA MAGICIAN

Een nieuwe les! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een nieuwe les!   Een nieuwe les! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Een nieuwe les!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes
» Een nieuwe les.
» nieuwe kennis
» Nieuwe Forum Lay-out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-