PortalIndexnieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes HpD5Uwnnieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mortal
.
.
Mortal

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA PROFILEReal Name : Maarten
Posts : 16
nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur / Duisternis
Klas: Master Savador
Partner: -

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes   nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Icon_minitimeza maa 30 2013, 23:48

Mortal was eindelijk eens vrij die dag en nu kon hij, voor het eerst, hier rondlopen op zijn nieuwe school. Hij liep de school uit en bekeek het terrein. Het was gigantisch, zelfs nog groter dan hij uit de verhalen kon opmaken. Mortal zag in de verte een meer en besloot daar eens even goed zijn spieren te rekken met een warming up. Nadat hij een half uur later een rustig plekje had gevonden bij het meer, deed Mortal zijn jack uit en begon zijn spieren wat op te rekken van de reis. Na 5 minuten rekken ging hij zitten in de zon. "heerlijk die zon hier... et is mij te warm op razen..." Hij was een van de weinige Razianen die liever kou hadden dan hitte. Even keek Mortal naar de lucht en begon wat adem oefeningen te doen in het gras. Hij haalde diep adem en voelde daarbij energie naar zijn buik stromen. Wanneer hij uitademde, voelde hij dat de energie door zijn lichaam naar zijn ledematen ging. Mortal ging nu zitten en maakte een vlam in zijn handen. Hij speelde een tijdje met de vlam en maakte het groter en kleiner, en hij kon er zelfs vormpje van maken. Mortal begon nu sneller en dieper te ademen en de omgeving werdt donkerder. Mortal wist wat het was en reageerde er niet op. De vlam in zijn handen werdt langzaam paars-blauw achtig van kleur en het gaf geen warmte af. Mortal had er altijd plezier in om deze vorm van magie te beoefenen, al had hij er nooit les in gehad. Hij was er vroeger achter gekomen, toen hij een keer verdrietig was en had. Hij had toen van frustratie zijn vuur-magie gebruikt en dat was een duister vuur geworden. Hij was van plan er op deze school compleet mee leren om te gaan. Mortal schrok ineens op van iemand die ineens bij hem was. Hij was zo druk geweest met concentreren dat hij het niet door had gehad. Snel doofde Mortal het duistere vuur, anders zou er gevaar dreigen voor de hele school. 'uh hallo? Ik ben Mortal... en jij?' Hij wachtte geduldig het antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes   nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Icon_minitimedo apr 04 2013, 13:55

Het irritante geluid van een wekker weergalmde door de slaapzaal. Roakes opende haar paarse ogen en gaf een harde mep op het apparaatje. Het geluid stopte onmiddellijk. Roakes zwaaide haar been uit het bed. Uh, wat was het koud buiten haar bed… Kou was iets wat Roakes haatte. Het maakte haar down, daarom had ze een hekel aan de winter en bloeide ze helemaal open in de zomer.
Roakes slofte naar de badkamer, kleedde zich aan en waste zich. Ze deed snel een blauw jurkje met bloemen aan met daaronder een kapotte blauwe jeans en een paar sneakers. Ze trok een dikke zwarte jas aan, een rode sjaal erboven en ze was klaar om naar buiten te gaan. Ze hoorde Evanlyn miauwen. Oh ja, dat beest. Die mocht wel mee.
Buiten scheen een klein zonnetje. Het was niet erg warm maar koud was het ook niet echt. Nu kon ze wel wat koffie gebruiken. Ze haalde wat uit een automaat op school. In haar ene hand hield ze de lijn van de kat en in de andere kant de gloeiend hete beker koffie. Ze nam er een grote slok van. Haar tong verbrandde haast, maar dat vond ze niet erg, dat was hoe ze haar koffie het liefst had.
Waar zou ze nu heengaan? Ach ja, dat moest ze niet beslissen nu, ze kon wel zien waar haar voeten haar heenbrachten en of er daar iemand was of niet. En Evanlyn zou haar waarschijnlijk ergens heentrekken waar er een persoon aanwezig was.
Na een eindje wandelen kwam ze aan het stille meer. Aan de oever zat een jongen met wit haar. In zijn handen zat een vlam. Vast iemand die ook van Razen was! Ze stapte langzaam naar hem toe. Evanlyn volgde langzaam. De vlam werd paars-blauw. Dat had Roakes nog nooit gezien. Ze stapte nog wat dichter en stond naast de jongen. Het vuur gaf geen warmte af.
De jongen zag haar. Hij doofde snel het vuur. 'Uh hallo? Ik ben Mortal... en jij?' zei hij. 'Roakes Dust.' zei ze kortaf. Ze ging naast hem zitten. Evanlyns lijn bond ze om haar pols. Ze nam nog een slok van haar koffie en zette de beker dan in het vochtige gras.
'Hé, maar dat vuur dat je net had… Hoe kwam het dat dat een andere kleur is dan het gewone vuur? En waarom is het niet warm?' vroeg ze nieuwsgierig. Ze maakte een vlam in haar handen. Het verspreidde een gezellige warmte. Met het vuur nog in haar handen keek ze naar Mortal. 'Waarom is jouw vuur niet gewoon zo?'


x 431 woorden x Derp en laat, sorry daarvoor x

Terug naar boven Ga naar beneden
Mortal
.
.
Mortal

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA PROFILEReal Name : Maarten
Posts : 16
nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur / Duisternis
Klas: Master Savador
Partner: -

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes   nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Icon_minitimedo apr 04 2013, 23:02

Het meisje dat zojuist aan was komen lopen, kwam naast hem zitten. Ze had warm drinken bij zich dat was duidelijk te zien aan de damp die er vanaf kwam. Ook had ze een kat bij zich aan een tuigje en een touw, alsof ze haar hond uitliet. Nadat ze een slok van haar drinken had genomen vroeg ze hem 'Hé, maar dat vuur dat je net had… Hoe kwam het dat dat een andere kleur is dan het gewone vuur? En waarom is het niet warm?' Het klonk nieuwsgierig. Ze maakte een vlam in haar handen. Haar vuur was warm, in tegenstelling met zijn vuur zojuist. Met het vuur nog in haar handen keek ze naar Mortal. 'Waarom is jouw vuur niet gewoon zo?' Mortal keek haar even aan. 'Nou ik ben blijkbaar een zeldzame Raziaan, want mijn vuur is van nature een duister vuur... Ik kan een normale vlam maken hoor daar niet van, maar zodra ik meer ingewikkelde dingen doe of me concentreer op mijn vuur wordt het een duister vuur.' Hij maakte een rustig warme vlam in zijn rechterhand. 'Kijk dit is mijn gewone vuur net als die van jou. Echter is mijn duister vuur een heel ander verhaal... Het is een vorm van negatief vuur, zoals ik het noem. In plaats van dat het licht en warmte afgeeft, zorgt het duistere vuur voor een onttrek aan licht en warmte uit de directe omgeving.' Hij keek Roakes nu vriendelijk aan en bood haar voor de gein zijn normale vuur aan 'Hier een cadeautje' zei hij op een grappende manier. 'Zou jij iemand weten die mij meer kan vertellen over mijn speciale vuur? Het vergt namelijk erg veel concentratie om mijn vuur onder controle te houden, zeker wanneer ik moeilijke oefeningen met vuur moet doen. Ik kan namelijk alleen basisvuur als normaal vuur houden...' Ik heb vroeger tot 2 maal aan toe een lokaal in de brand gestoken' Hij moest even grinniken. 'Gelukkig is dat met de hulp van voorbereidde docenten en discipline van mijn kant de laatste jaren niet meer fout gegaan' Hij zei dit toch maar om het meisje niet ongerust te maken.
'Trouwens... Ik ben Mortal. En wat is jou naam?' Hij lachte vriendelijk en nieuwschierig naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA PROFILE
nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes UTL8oxA MAGICIAN

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes   nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

nieuwe school, nieuwe mensen ||Roakes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een nieuwe school en nieuw begin
» Een nieuwe start vraagt om nieuwe kleren
» Mensen mensen
» Mensen om te kennen.
» So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-