PortalIndexSo much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] HpD5UwnSo much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]   So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Icon_minitimezo sep 29 2013, 18:37

Ik was net aangekomen op Starshine Academy met mijn rode draakje Mushu. Een kleine draak, grote van een kat en af toe gedraagt hij zich ook zo. Een onbekende wereld, onbekende mensen en zoveel dingen om te ontdekken. Je word letterlijk gewoon in het diepe gegooid right? Het ruimte verkeer, was niet zoveel geweest en ik had een prettige reis gehad. Eigenlijk was er werkelijk niks mis, alles liep volgens plan. Ik had zelfs al kennis gemaakt met een van de bewoners van de school, Celia. Ze is erg aardig, en hopelijk blijft dat ook zo. Die dag was ik zo ontzettend moe geweest, dat ik gelijk maar mijn kamer op ben gaan zoeken op de Fire magican verdieping. Het was erg lekker warm, ik voelde me er op mijn plek. Deze school, deze wereld.. het had iets fijns.

De jongen liep slonzig door de gangen van de school. Hij keek af en toe op naar mensen en een rood diertje vloog op liep achter hem aan. Hij was die dag ervoor aangekomen, niet weten willend waar hij moest verzamelen voor de 'opening' Hij had zich later laten overhalen om te gaan kijken in 'De grote zaal.' Hij dacht dat het een saaie zaal was met hier en daar wat tafels en een sprekersstoel waarop de Headmaster sprak. Master Savador, had hij gelezen in het informatie perkament. Hij zag wat leerlingen een héle grote deur in lopen, daardoor werd zijn nieuwsgierigheid toch wel gewekt. Hij snoof en ging wat harder lopen. Hij hoorde heel veel mensen praten, en heel een heleboel andere geluiden. Het rinkelen van glazen, verzette van borden en vele andere dingen die daar mee te maken hadden. Toen hij de hoek om kwam, keek hij met grote ogen naar de tafereel. Zoveel...eten! overal stonden schalen met de heerlijkste gerechten en culinaire hapjes. Drake had een grote grijns op zijn gezicht, kneep zichzelf in zijn arm en knipperde met zijn ogen. Nee, hij droomde niet. Was dit de zevende hemel? Oehh, hier zou Gilbert jaloers op wezen! Hij kon zij  geluk niet op. Hier en daar zaten wat mooie meisjes, daar zaten wat vrienden te praten, het was erg gezellig. Ook zag hij zwevende kaarsen en vlaggen met embleems van de school. Hij stapte voort alsof hij echt in een droom terecht gekomen was. Er stonden lange tafels, vele meters lang. Rechttegenover hem stond nog een Horizontale tafel, waar de leraren zaten te eten. In het midden een grote stoel waar Savador waarscheinlijk hoorde. Hij hapte naar adem, prachtige ramen en het gebouw was hier duidelijk omheen gebouwd, alsof dit een soort kerk was waar je in kon eten! Hier en daar zag hij schimmen van geesten en het was een liefdevol gebeuren. na langs enkele tafels te hebben gelopen, ging hij random ergens zitten, nam een bord en schepte daar wat eten op. Oeh! Kippenpoten! Hij begon gulzig te eten, tot een jongen hem opviel die tegenover hem zat. Hij zat hem vreemd aan te kijken.


*pinkt traantje weg. I am home, this feels like Hogwarts...*
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : »Quinty«
Posts : 195
So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {Water}
Klas: {None}
Partner: {Get lost}

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]   So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Icon_minitimevr okt 04 2013, 12:54

Het leven op school viel hem tot nu toe best wel mee. Het enige wat hij nog moest regelen waren dingen met zijn stage begeleider, Master Hale, maar daar zou hij in de loop van deze week wel een goed gesprek mee houden. Tot die tijd bracht hij zijn tijd door in en rond het kasteel, een praatje makend met haar leerlingen en docenten en was vooral te vinden in of rond het water. Het bad dat hij had gevonden in de wasruimtes was een van zijn lievelingsplekken geworden, maar de awkward ontmoeting die hij daar had gehad met het meisje was hem nog wel bij gebleven.
Vandaag de dag was Kai redelijk vroeg op, na zijn gebruikelijke kleding aan te hebben gedaan en zijn haar een klein beetje te hebben gefatsoeneerd, was hij in de richting van de grote zaal gelopen om daar wat te eten mee te pikken.
De roodharige jongen liep de zaal binnen, keek wat verveeld om zich heen en ging toen op een random plek zitten. Hij schonk wat te drinken voor zichzelf in en keek daarna met uiterste interesse naar het eten dat voor hem stond. Als sportman, moest hij er goed op letten wat 'ie at en wat 'ie niet at. Daarom wist hij de lijst van dingen die hij kon eten, volledig uit zijn hoofd. Rustig schepte hij van wat dingen op, steeds kleine beetjes en van elke iets grotere scheppen. Net toen hij wilde gaan eten, hoorde hij een smakkend en schrokkend geluid tegenover hem. Met zijn wenkbrauw op getrokken, keek Kai de jongen vreemd aan. "Zeg, geen manieren geleerd?" vroeg hij daarna, op een ijzig kalme manier, maar met een licht snauw onder zijn toon. Hij wende zijn blik af, pakte mes en vork en begon rustig te eten. Wat een hoopje ellende wat die jongen toch. Jeez...
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]   So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Icon_minitimedo okt 17 2013, 21:27


De jongen zat aan tafel en keek de roodharige gast aan. Hij was binnen komen lopen, zoals hij waarscheinlijk bijna elke dag deed. Drake zag hoe hij wat voor zichzelf inschonk en wat op zijn bord deed, terwijl hij lekker zat te eten. Een heerlijke kippenkluif die Drake prima smaakte. Hij smakte soms en slokte de kip weg met wat kersenbier. Het was werkelijk heerlijk dit eten, hij zou hier zeker weten vaker komen. Opeens was de roodharige jongen gestopt met zijn handelingen, hij zat kalm naar Drake te kijken terwijl hij at. Drake slikte nog een hap door en keek met zijn bruine ogen eventjes vragend naar de jongen. "Zeg, geen manieren geleerd?" vroeg de jongen daarna, op een ijzig kalme manier, maar met een licht snauw onder zijn toon. Drake liet een soort grom horen en slikte de restjes uit zijn mond weg. Daarna veegde hij zijn mond af en nam nog een slok van zijn drinken dat hij draaiend in zijn hand hield. Hij keek gefascineerd naar de vloeibare substantie die er in rond draaide. ''Ach, manieren? Ja.. ik ken ze. Ze gebruiken.. tja dat laat ik liever over aan feestjes. Ik heb honger, dan boeit het me niet zoveel of mensen vinden dat ik 'netjes' eet.'' zei Drake nog steeds kijkend naar zijn glas die hij nu neerzette. Hij keek de vreemde jongen aan en glimlachte even. ''I am Drake by the way, Drake Burned.'' hij haalde een stukje kip tussen zijn tanden vandaan met zijn nagel en at het op.

Hij keek naar de tafel waar de leraren zaten. Sommige zaten gezellig te kletsen, anderen aten hun eten op. Hij was nieuwsgierig naar de leraar Savador, Headmaster. Drake was ambitieus, deze man had macht.. dus Drake was geïnteresseerd. Opeens zag hij een meisje lopen, ze liep met haar rug naar hem toe. Drake's hart maakte een sprongetje. Dat rode haar, prachtig stijl vallend over haar schouders. Alleen toen ze lachend omkeek, slaakte hij een zucht. Natuurlijk was het haar niet, dat was onmogelijk. Ze leek er op, maar was het zeker weten niet.. jammer. Hij beet even op zijn lip en keek naar de grond. Niet veel later nam hij een patatje en keek de jongen weer aan. ''Ik zit hier nog niet zolang. Zijn er misschien dingen of personen waar ik voor op moet passen?'' oftewel, uitdagen. Drake vond het leuk om het onbekende of zelfs gevaarlijk te ondervinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA PROFILE
So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] UTL8oxA MAGICIAN

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Empty
BerichtOnderwerp: Re: So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]   So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

So much.. FOOD! [Kai/mensen ook die willen joinen]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm hungry! Food! You said food? Where? Where? Oh, over there!
» Mensen mensen
» Love - Met Deze Persoon Zou Men Op Een Onbewoond Eiland Willen Zitten ♥
» Mine! Mine! Give my food! Jum-jum! D:
» ~Can i have some food?~|| Rhine||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-