PortalIndex~Can i have some food?~|| Rhine|| HpD5Uwn~Can i have some food?~|| Rhine|| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ~Can i have some food?~|| Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kirara.

Kirara.

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEPosts : 22
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimema jul 23 2012, 15:48

Het was een zonninge dag, maar er was bijna niemand buiten. In het bos rond het stille meer al helemaal niet. Al zaten er wel veel dieren, vooral vogels. Kirara rende zo snel ze kon op haar kleine pootjes en sprong toen, ze had bijna een vogel te pakken maar die kon nog maar net weg vliegen. Kirara belande weer op de grond en keek hoe haar prooi weg vloog. Geirriteerd zwaaide ze met haar twee staarten en keek of er nog andere dieren waren die kleiner waren dan haar. Maar die kans was niet zo groot want Kirara was zelf niet goter dan 25 centimeter. Ze kon wel in haar andere vorm gaan maar dan viel ze te veel op. Want wat doet een demoon kat die eruit zag als een sabeltant tijger in het bos. Nee Kirara kon beter in haar kleine vorm blijven dan leek ze tenminste nog een beetje op een kat. Het enige verschil was dat Kirara 2 staarten had en 250 jaar oud was en katten nooit zo oud zouden kunnen worden. Kirara zag een nieuwe vogel en stond klaar om te springen. De vogel bleef rustig op de grond zitten en was waarschijnlijk op zoek naar voedsel. ''Je bent niet de enige die honger heeft, sorry Miauw'' Fluisterde Kirara en sprong. De vogel leek haar al door te hebben en vloog door een bosje. Kirara volgde de vogel en kwam uit bij het stille meer. Het water was helder blauw en zo schoon dat je de bodem van het meer kon zien, tenimste aan het begin want in het midden was het veel te diep. Kirara merkte dat ze dorst had en hupste naar het meer. Daar boog ze haar kopje zo ver voor over dat ze met haar tong bij het water kwam. Het water bleek niet alleen helder te zijn maar ook behoorlijk lekker. Kirara slikte haar snoet af en ging vlak naast het meer zitten, en keek er over heen. Maar Kirara kon niet lang rustig zijn want ze zag een vis zwemmen. Ruw krabte ze in het water maar haar pootjes waren te kort en ze kwamen amper in het water. Kirara was te koppig om op te geven en bleef op het water slaan, waardoor ze de vissen alleen maar weg joeg. ''Dan niet miauw'' Siste Kirara en ging met haar rug naar het water zitten. Alsof de vissen het niet waard waren om opgegeten te worden. Toch begon Kirara haar maag te knorren. Kirara boog haar hoofd geiriteerd naar haar buik. ''Zeur niet'' Fluisterde Kirara alsof haar buik er iets aan kon doen dat Kirara honger had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimema jul 23 2012, 16:44

Rhine slenterde wat rond eigenlijk moest ze nu naar vurmagie les maar ze wist door wie die gegeven werd. Haar mentor master savador en om het licht uitgedrukt te zeggen waren ze nu niet echt beste vrienden. Dus besloot Rhine maar om een wandeling te maken alles beter dan op die ouwe knar zitten kijken. haar wolf liep ook ergens rond of beter gezegd zweefde ergens rond. Het was hier zo vreselijk rustig en kalmpjes. bijna saai zelfs tot ze iets hoorde praten rhine veranderde in een soort zwarte mist/rook. ze zweefde over de grond dicht bij de bomen tot ze de vreemde kat zag met het nogal luidruchtige maag. Rhine vond het er vreemd uitzien heel vreemd zelfs. En toen de kat wat tegen haar maag zei verloor ze haar concentratie en kwam ze in haar vaste vorm met een smak neer op de grond. "serieus alweer?!" Mopperde ze terwijl ze recht krabbelde en over haar zere voorhoofd streek. Dat werd een buil zeker weten. Ze keek met grote ogen naar de kat. Dat ding zei echt iets en ze had 2 staarten?! Het kon niet vreemder worden. Praatte jij nu net? Vroeg ze kalm. ze zat in kleermakerszit tegenover het rare beestje met een hoop vragen in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Kirara.

Kirara.

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEPosts : 22
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimema jul 23 2012, 17:05

"serieus alweer?!" zei een mensen stem. Kirara keek verbaast op, er was een mens uit de lucht gevallen. Daar zat ze dan ze keek oog in oog met een mens, het was een meisje. Kirara keek rustig naar de ogen van het meisje, blauw. de ogen van het meisje waren blauw, Kirara zou ook wel mooie blauwe ogen willen hebben, maar zei had Rode ogen met alleen maar een zwarte verticale streep. Wel bijzonder maar niet wat Kirara wilde. ''Praatte jij nu net?'' zei het meisje kalm, toch wist Kirara dat het meisje het apart vond. Kirara had er niet echt problemen mee. Het meisje ging toen in kleermakerszit voor Kirara zitten. en Kirara ging ook weer wat rustiger zitten. Kirara nam de tijd en likte rustig haar pootje en bedach rustig wat ze ging zeggen. Het was best vreemd dat het meisje Kirara raar vond, want het meisje viel inmiddels uit de lucht, bijna op Kirara. En mensen horen niet te kunnen vliegen, alleen vogels en dat soort dieren hoorden te vliegen. Kirara keek weer naar het meisje en ze wist hoe ze moest andwoorden. ''Ja, en jij vloog toch miauw. Waarom zou ik niet mogen praten en jij wel mogen vliegen, miauw?'' zei Kirara en hielt haar kopje nieuwschierig schuin, het was slim gezegd van Kirara. kirara vond het meisje maar raar, maar het was ook bijna zeker dat het meisje Kirara ook raar vond. Kirara bekeek het meisje nog eens goed, vooral haar lange blonde haren vielen op, Kirara vond ze prachtig. Het meisje had mooi haar vond kirara, het zag er goed verzorgd uit. Kirara bekeer haar bijna witte vacht met op haar pootjes, staart en voorhoofd nog wat zwart. Kirara stak haar kleine pootje uit naar het haar van het meisje, maar Kirara was veel te klein om er bij te komen. Ze kwam alleen bij het langste haar. ''Mag ik weten hoe je haar voelt miauw'' zei Kirara alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimema jul 23 2012, 18:11

Ze zag dat de kat naar haar zat te kijken ze vond het echt raar om met een kat te praten die ook nog eens luidop terug praatte. Ze begon aan haar pootjes te likken en Rhine krabte even aan haar arm ookal jeukte hij niet gewoon een zenuwtrekje dat ze soms had. ''Ja, en jij vloog toch miauw. Waarom zou ik niet mogen praten en jij wel mogen vliegen, miauw?'' zei Kirara en hielt haar kopje nieuwschierig schuin. Oké daar had ze een punt. Rhine dacht na. Wat kon ze zeggen? Eigenlijk was het meer zweven. En ik heb niet gezegd dat het niet mocht eerder dat het nogal vre...apart is. Verbeterde ze zichzelf ja als ze vreemd zou zeggen zou het mischien beledigend zijn. De kat bleef haar maar aanstaren met die freaky rode ogen. ergens waren ze wel mooi maar nu vond ze ze vooral vreemd en als ze niet de jeugd had gehad die ze achter de rug heeft dan had ze die ogen waaarschijnlijk doodeng gevonden. Maar nu? Nu was het gewoon vremd ja niets meer en niets minder. Kirara stak haar kleine pootje uit naar het haar van het meisje, maar Kirara was veel te klein om er bij te komen. Wat was die kat bezig? Rhine deed haar hoofd wat naar achteren en keek de kat aan met een opgetrokken wenkbrauw. ''Mag ik weten hoe je haar voelt miauw'' vroeg de kat. Oké dit was best wel vreemd. Euh...wel oké dan. maar waarom in godsnaam? Vroeg rhine twijfelend. Een gesprek voeren met een kat was al vreemd maar als het dan ook nog eens over haar ging tja súper freaky.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Kirara.

Kirara.

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEPosts : 22
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimema jul 23 2012, 18:52

''Eigenlijk was het meer zweven. En ik heb niet gezegd dat het niet mocht eerder dat het nogal vre...apart is.'' zei het meisje. Kirara spinde geamuseerd, het meisje kon Kirara de mond snoeren dat vond Kirara bijzonder, maar wel leuk dan kon ze echt een ''gesprek'' met iemand voeren. Het was te raar om het een echt gesprek te noemen, de andere mensen die niet wisten dat Kirara kon praten zouden denken dat de mensen die tegen Kirara gek waren. kirara vond het meisje maar raar, maar het was ook bijna zeker dat het meisje Kirara ook raar vond. Kirara bekeek het meisje nog eens goed, vooral haar lange blonde haren vielen op, Kirara vond ze prachtig. Het meisje had mooi haar vond kirara, het zag er goed verzorgd uit. Kirara bekeer haar bijna witte vacht met op haar pootjes, staart en voorhoofd nog wat zwart. Kirara stak haar kleine pootje uit naar het haar van het meisje, maar Kirara was veel te klein om er bij te komen. Ze kwam alleen bij het langste haar. ''Mag ik weten hoe je haar voelt miauw'' zei Kirara alsof het de gewoonste zaak van de wereld was. ''Euh...wel oké dan. maar waarom in godsnaam?'' zei het meisje twijfelend. Kirara hielt haar kopje schuin en keek naar het meisje alsof zij juist de gene was die een rare vraag stelde. ''Heeft alles ineens een reden nodig miauw? Ik vind je haar gewoon mooi miauw, en ik was benieuwt of het ook zacht voelde, je weet wel zoals het mensen haar voelt als het goed doorgekamt is?'' zei Kirara en ze deed haar pootje weer omhoog. Het meisje had al oke gezegd. Het meisje was naar achteren gebogen toen ze waarschijnlijk eerst schrok omdat Kirara haar pootje zomaar naar haar toe stak. Kirara zuchte en klom op het meisje haar schoot en aaide het haar van het meisje. Het zou er waarschijnlijk behoorlijk raar uit zien, een kat die meestal door een mens geaaid werd, aaide een mens. Kirara begon zachtjes te spinnen, het haar voelde precies als ze had gedacht, zacht. Ontspannen gaf Kirara kopjes aan het haar van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimedi jul 24 2012, 15:42

Kirara hielt haar kopje schuin en keek naar het meisje alsof zij juist de gene was die een rare vraag stelde. ''Heeft alles ineens een reden nodig miauw? Ik vind je haar gewoon mooi miauw, en ik was benieuwt of het ook zacht voelde, je weet wel zoals het mensen haar voelt als het goed doorgekamt is?'' zei Kirara en ze deed haar pootje weer omhoog. Rhie keek met een opgetrokken wenkbrauw naar het kattenbeest. Ja het kon niet veel gekker worden hè? Ze haalde haar schouders op en ze hield de kat scherp in de gaten. En deze dag leek eerst nog wel zo saai. Wel dat probleem was nu zeker van de baan geveegd want met een kat praten die je haarmooi vind is niet bepaald saai te noemen. Ineens sprong de kat op haar schoot en begon haar haar te aaien, dit was echt in een woord FREAKY. Kirara begon zachtjes te spinnen en gaf zelfs kopjes tegen haar haar. Hmmm dit is echt een hele vreemde dag. Nu ben ik toch nog blij dat ik besloten heb om te spijbelen. Zei ze met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Kirara.

Kirara.

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEPosts : 22
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimedi jul 24 2012, 16:12

''Hmmm dit is echt een hele vreemde dag. Nu ben ik toch nog blij dat ik besloten heb om te spijbelen.''Zei het meisje met een grijns. Kirara dacht na, moest ze dat als een beledeging zien of als een compliment. Mensen waren erg verwarrend, vond Kirara. Toen stopte Kirara met kopjes geven en keek het meisje aan, zou ze vragen wat het meisje er mee bedoelde. Maar nee, dat was geen goede optie dus kirara deed het maar niet. Langzaam ging kirara van de schoot van het meisje. ''miauw, vertel een waarom ben je hier dan eigenlijk'' Kirara had besloten om over een ander onderwerp te beginnen. Toen draaide kirara zich om en drentelde naar het water om wat water te drinken. Kirara boog zich zo ver over het water dat ze met haar tong bij het wateroppervlakte kwam, en dronk wat water. Toen rommelde haar maag weer. Kirara keek met een boze blik naar haar buik. Geirriteerd zwaaide Kirara met haar twee staarten en draaide haar kopje naar het meisje. ''Heb je toevallig wel wat te eten, miauw?'' mompelde Kirara en nam nog een paar slokken water om haar maag te vullen. Kirara had eigenlijk al de hele dag niets kunnen eten en ze had behoorlijk trek. Het was haar vandaag ook niet geluk om een vogel te vangen, niet dat het haar op andere dagen wel zou lukken maar vandaag was het haar niet gelukt om iets anders te vinden, zoals besjes, of muizen. Natuurlijk had ze liever andere dingen maar die waren niet in het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimedi jul 24 2012, 16:22

Langzaam ging kirara van de schoot van het meisje. ''miauw, vertel een waarom ben je hier dan eigenlijk'' Ze haalde haar schouders op. zou ze de waarheid zeggen? Ach ja wat kon het ook voor kwaad? Ik heb nu normaal vuurmagie les maar die wordt gegeven door een leraar waaraan ik een bloedhekel heb en omgekeerd. Dus ik dacht ik kan beter wat gaan rotslenteren dan een heel uur lang op zijn gezicht te kijken." Zei ze kalmpjes. Het katje ging wat drinken en toen hoorde ze haar maag weer te keer gaan. Geirriteerd zwaaide Kirara met haar twee staarten en draaide haar kopje naar het meisje. ''Heb je toevallig wel wat te eten, miauw?'' mompelde Kirara en nam nog een paar slokken water om haar maag te vullen. Rhine had helaas geen spullen bij dus eten al helamaal niet maar ze had wel eeen plan ze ging bij het water zitten en ze dompelde heer handen erin ze concentreerde zich en na een paar minuten kwamen dode vissen bovendrijven. Rhine grijnsde en nam ze uit het water ze legde ze voor de kat. Lijkt vis je wat? Rhines huid was nog gladder geworden haar lippen vller en haar haar glanzender en dat allemaal door de levensjaren van de vissen te absorberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Kirara.

Kirara.

~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILEPosts : 22
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner:

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitimewo jul 25 2012, 21:35

''Ik heb nu normaal vuurmagie les maar die wordt gegeven door een leraar waaraan ik een bloedhekel heb en omgekeerd. Dus ik dacht ik kan beter wat gaan rotslenteren dan een heel uur lang op zijn gezicht te kijken." zei Het meisje. ''Hmmm, daarom dus'' zei kirara. kirara draaide zich om en drentelde naar het water om wat water te drinken. Kirara boog zich zo ver over het water dat ze met haar tong bij het wateroppervlakte kwam, en dronk wat water. Toen rommelde haar maag weer. Kirara keek met een boze blik naar haar buik. Geirriteerd zwaaide Kirara met haar twee staarten en draaide haar kopje naar het meisje. ''Heb je toevallig wel wat te eten, miauw?'' mompelde Kirara en nam nog een paar slokken water om haar maag te vullen. Het meisje deed haar hand in het water. Kirara keek naar de hand van het meisje dat in het water zat. Maar er leek niets te gebeuren, of toch wel. Even later dreven een paar dode vissen in het water, het meisje grijnsde en haalde ze uit het water. ''Lijkt vis je wat?'' zei Het meisje. Kirara keek naar de vissen. Toen begon Kirara rustig te eten, ze vond het heerlijk. Maar het kon ook zijn omdat ze al heel lang niets meer wat gegeten had. Toen realiseerde Kirara dat het meisje haar nog als gewoon ''Een kat'' zag, en besloot zichzelf voor te stellen. ''O miauw, je weet nog niet wie ik ben hè?'' Mompelde Kirara terwijl ze nog een paar happen van de vis nam. en Nam rustig de tijd om eerst haar snuitje en pootjes schoon te likken. ''Mijn naam in Kirara'' mompelde Kirara, dat was eigenlijk het enige wat geloofwaardig klonk, ze kon natuurlijk ook haar leeftijd zeggen maar dat zou het meisje waarschijnlijk niet geloven. ''Hoe oud denk je dat ik ben?'' mompelde Kirara kalm en spinde want ze was nieuwschierig wat het meisje zou zeggen. Toen begon kirara weer verder te eten van de vis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA PROFILE
~Can i have some food?~|| Rhine|| UTL8oxA MAGICIAN

~Can i have some food?~|| Rhine|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Can i have some food?~|| Rhine||   ~Can i have some food?~|| Rhine|| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

~Can i have some food?~|| Rhine||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm hungry! Food! You said food? Where? Where? Oh, over there!
» Someone who understands... [Rhine]
» [SP-Missie] Food for the Brave
» Swimming ||Rhine||
» What now? |Rhine|

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-