PortalIndexWalking in the moonlight - Pagina 2 HpD5UwnWalking in the moonlight - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Walking in the moonlight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30 2012, 19:19

"En waarom hield je van haar?" Vroeg ze. Haar blik kon hij niet lezen, dat wisr ze goed genoeg. Zack keek haar aan "Het begon allemaal op een zonnige zomerdag. Je kent het wel, we speelden spelletjes met elkaar zoals tikkertje en verstoppertje, ik kende haar van mijn jeugdtijd en ik werd verliefd op haar open persoonlijkheid, haar glimlach, haar manier van hoe ze naar het leven keek. Ik heb het haar nooit kunnen vertellen." zei hij met een flauwe glimlach. Hij wilde hier echt niet aan terugdenken. Niet in het verleden leven, maar in het heden en vooruitkijken naar de toekomst. Zack volgde haar blik en ook hij zag een vallende ster en hij wenste dat Rhine bij hem bleef, wat er ook gebeurde. "Rhine, bedankt dat je me hierheen bracht... Ik wil je een vraag stellen... Wil jij bij mij blijven meisje? Jij bent zowat het allerbeste wat me ooit is overkomen." zei hij en hij keek haar aan met zijn helderblauwe ogen en een brede gelukkige glimlach. "Je bent fantastisch Rhine. Je bent zo mooi." zei hij voor hij zijn lippen op die van haar drukte terwijl er nog een ster naar beneden viel. Haar positieve antwoord liet hem stralen. Hij begon letterlijk licht te geven terwijl hij haar verder kuste. Zack trok haar dicht tegen zich aan en hij liet haar zijn haar aaien. "I'm really special because there's only one of me, look at my smile I'm so damn happy." Nog steeds gaf Zack licht en zijn vleugel verscheen en die begon te glinsteren. De vleugel spreidde zich helemaal en Zack sloot zijn ogen, hij was zo gelukkig en dat zag je gewoon, hij gaf licht en zijn vleugel glinsterde. Eindelijk na een tijdje opende Zack zijn ogen en keek hij met een brede glimlach naar Rhine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01 2012, 21:38

Haar positieve antwoord liet hem stralen. Hij begon letterlijk licht te geven terwijl hij haar verder kuste. net alsof ze met een gloeilamp stond te zoenen, maar dan nog 1000 maal beter. Zack trok haar dicht tegen zich aan en hij liet haar zijn haar aaien. Dat vond ze leuk zijn haar was zo zacht en pluizig. "I'm really special because there's only one of me, look at my smile I'm so damn happy." Nog steeds gaf Zack licht en zijn vleugel verscheen en die begon te glinsteren. Rhine moest lachen en knikte toen. "ja dat ben je je bent inderdaad 1 in een miljoen." Zei ze met een liefdevolle grijns. De vleugel spreidde zich helemaal en Zack sloot zijn ogen, hij was zo gelukkig en dat zag je gewoon, hij gaf licht en zijn vleugel glinsterde. Eindelijk na een tijdje opende Zack zijn ogen en keek hij met een brede glimlach naar Rhine. Rhine voelde zich helemaal verwarmd door zijn glimlach en begrof haar hoofd tegen zijn borst. "Ik wou dat ik hier voor altijd hier kon blijven" Zuchtte ze. Ze bedoelde niet de waterval, nee ze bedoeld in zacks armen...daar voelde ze zich thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 02 2012, 12:53

"Je bent fantastisch Rhine. Je bent zo mooi." zei hij voor hij zijn lippen op die van haar drukte terwijl er nog een ster naar beneden viel. Zack was nu zeker enorm gelukkig na het positieve antwoord dat hij had gekregen van Rhine. Dus hij begon dus letterlijk licht te geven, je kon hem vergelijken met een gloeilamp. Na de lange kus trok hij haar dicht tegen zich aan en liet hij haar zijn haren aaien. "I'm really special because there's only one of me, look at my smile I'm so damn happy." Nog steeds gaf Zack licht en zijn vleugel verscheen en die begon te glinsteren. Rhine moest lachen en knikte toen. "ja dat ben je je bent inderdaad 1 in een miljoen." Zei ze met een liefdevolle grijns. De vleugel spreidde zich helemaal en Zack sloot zijn ogen, hij was zo gelukkig en dat zag je gewoon, hij gaf licht en zijn vleugel glinsterde. Eindelijk na een tijdje opende Zack zijn ogen en keek hij met een brede glimlach naar Rhine. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en zei zachtjes: "Ik wou dat ik hier voor altijd hier kon blijven" Zack begon te lachen "Ik neem aan dat je bedoelt hier in mijn armen? Je zal ze af en toe moeten misse maar je kan je er altijd in verstoppen en dat weet je Rhinetje" zei hij met een glimlach. Hij wilde haar ook altijd vasthouden. Alleen was dat niet bepaald mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 03 2012, 18:48

Zack begon te lachen "Ik neem aan dat je bedoelt hier in mijn armen? Je zal ze af en toe moeten misse maar je kan je er altijd in verstoppen en dat weet je Rhinetje" zei hij met een glimlach. Ze grijnsde en richtte haar hoofd op. "Nu noem je me weer Rhinetje " Zei ze met een gemaakt gepijnigd gezicht. "Je deukt mijn ego..." Zei ze voor ze begon te lachen en hem nog een keer te zoenen voor ze zich grinnikend losmaakte. Ze bleef maar lachen dat ze zelfs een paar tranen in haar ogen kreeg. Ze greep naar haar buik die lichtelijk pijn begon te doen van het lachen. Rhine liep wat achteruit maar door de mist had ze niet gezien dat ze aan het einde van de richel stond. Ze zette haar ene voet nog een tikje naar achteren en meteen hield ze op met lachen ze zwaaide met haar armen om haar evenwicht te houden maar het lukte niet ze viel achterover . Ze liet een gil horen en ze maaide met haar armen een poging om iets vast te grijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 03 2012, 20:45

Zack dacht na een tijdje over zijn leven, wat had hem naar hier gebracht? Hij had zelf die keuze gemaakt maar waarom? Omdat het een goede school was? Of omdat hij hier wel mensen zou vinden die om hem gaven? Vast het laatste en hier zat hij nu. Hij had een vriendin en de glimlach kon niet van zijn gezicht gevaagd worden en dat was zo'n zwaar feit. Het was hier zalig op SSA, hij had het hier echt naar zijn zin en hij zag Rhine doodgraag en dat wist ze vast goed genoeg. Zack begon te lachen "Ik neem aan dat je bedoelt hier in mijn armen? Je zal ze af en toe moeten misse maar je kan je er altijd in verstoppen en dat weet je Rhinetje" zei hij met een glimlach. Ze grijnsde en richtte haar hoofd op. "Nu noem je me weer Rhinetje " Zei ze met een gemaakt gepijnigd gezicht. "Je deukt mijn ego..." Zei ze voor ze begon te lachen en hem nog een keer te zoenen voor ze zich grinnikend losmaakte. Ze bleef maar lachen dat ze zelfs een paar tranen in haar ogen kreeg. Ze greep naar haar buik "Amai je hebt wel serieuze lachstuipjes hé schat?" zei hij al grijnzend. Toen sloeg hij zijn hand voor zijn mond "Sorry dat ik je schat heb genoemd schat" zei hij voor hij eventjes lachte. Maar zijn gezicht stond geschrokken en hij greep Rhine vast en hij vloog over de rand. Hij klapwiekte met zijn vleugel en de mist verdween. "Je hebt me doen laten schrikken meid" zei hij zachtjes voor hij weer naar de rand vloog en haar op de grond zette. Hij bleef nog in de lucht hangen terwijl zijn vleugel en de luchtstroming hem recht hielden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 03 2012, 21:04

"Amai je hebt wel serieuze lachstuipjes hé schat?" zei hij al grijnzend. Rhine bleef maar grinniken. "Dat komt er dus van als je jaren niet lacht" Zei ze met een grijns. Toen sloeg hij zijn hand voor zijn mond "Sorry dat ik je schat heb genoemd schat" zei hij voor hij eventjes lachte. Maar zijn gezicht stond geschrokken en hij greep Rhine vast en hij vloog over de rand. Hij klapwiekte met zijn vleugel en de mist verdween. "Je hebt me doen laten schrikken meid" zei hij zachtjes voor hij weer naar de rand vloog en haar op de grond zette. Rhines gezicht was even verstijfd. Ze schudde met haar hoofd en keek hem toen met een schaapachtige grijns aan. "En dan beweren mensen dat lachen gezond is? Tsss wat een larie" Zei ze met een kleine grijns. Hij bleef nog in de lucht hangen terwijl zijn vleugel en de luchtstroming hem recht hielden. Ze stak zijn hand naar hem uit. "Kunnen we misschien weer naar beneden?" Vroeg ze met een kleine blos op haar gezicht. Ja misschien was zo hoog zitten toch niet zo slim voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 04 2012, 19:16

"Amai je hebt wel serieuze lachstuipjes hé schat?" zei hij al grijnzend. Rhine bleef maar grinniken. "Dat komt er dus van als je jaren niet lacht" Zei ze met een grijns. Toen sloeg hij zijn hand voor zijn mond "Sorry dat ik je schat heb genoemd schat" zei hij voor hij eventjes lachte. Na zijn commentaar dreigde Rhine te vallen en zijn gezicht stond geschrokken. Zijn vleugel verscheen en hij greep haar vast om dan al klapwiekend omhoog te vliegen en de mist te laten verdwijnen zodat hij weer wat zag. Hij zette haar neer op de grond en hij keek haar aan. Ze schudde met haar hoofd en keek hem toen met een schaapachtige grijns aan. "En dan beweren mensen dat lachen gezond is? Tsss wat een larie" Zei ze met een kleine grijns. "Lachen is gezond meisje, maar je moet alleen opletten met die mist van je, je ziet er nogal slecht mee." Hij bleef nog in de lucht hangen terwijl zijn vleugel en de luchtstroming hem recht hielden. Ze stak zijn hand naar hem uit. "Kunnen we misschien weer naar beneden?" Vroeg ze met een kleine blos op haar gezicht. "Oh.. Natuurlijk lieverd" zei hij en hij nam haar weer vast om dan met haar naar beneden op een normale hoogte en zette haar neer vlakbij het meertje dat gloeide. Dan landde hij ook en nam Rhine vast, daarna drukte hij een kusje op haar voorhoofd. "Alles oké met je?" vroeg hij met een zachte en bezorgde stem. Zijn handen gingen over haar armen en hij wreef ze warm. "Ik hoop maar dat je niets mankeert" zei hij voor hij zijn lippen de hare eventjes kort liet raken. Natuurlijk wilde hij niets overhaasten en stiekem was hij nog wat onzeker over zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 04 2012, 21:15

"Lachen is gezond meisje, maar je moet alleen opletten met die mist van je, je ziet er nogal slecht mee." Ze trok even een gemaakt zuur gezicht. "Nee lachen is gewoon gevaarlijk." Zei ze met een plagende grijns. ja Rhine moest bijna altijd het laatste woord hebben dat was nu eenmaal één van haar slechte eigenschappen. "Oh.. Natuurlijk lieverd" zei hij en hij nam haar weer vast om dan met haar naar beneden op een normale hoogte en zette haar neer vlakbij het meertje dat gloeide. Dan landde hij ook en nam Rhine vast, daarna drukte hij een kusje op haar voorhoofd. "Alles oké met je?" vroeg hij met een zachte en bezorgde stem. Ze knikte zachtjes. "Mijn hart moet alleen nog op een normaal tempo gaan...Maar ik vrees dat dat niet lukt als er zo'n lekkertje in mijn buurt is'' Plaagde ze hem. Zijn handen gingen over haar armen en hij wreef ze warm. "Ik hoop maar dat je niets mankeert" zei hij voor hij zijn lippen de hare eventjes kort liet raken. Ze keek hem glimlachend aan haar armen om zijn nek, ze stond op haar tenen zodat ze niet zo hoog moest opkijken. "Lichamelijk mankeerd er niets geestelijk dat is een ander verhaal" Ze grinnikte "ik heb ze niet meer allemaal op een rij vrees ik" Zei z emet een grijns voor ze een kus op zijn zachte lippen drukte. "Don't worry darling they can't breake me that easily." Fluisterde ze zachtjes. Rhine zou geen aanstoten meer geven ze had besloten om alles rustig en wel overwogen te doen. Dan was ze zeker dat ze niets mis deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 04 2012, 21:38

"Lachen is gezond meisje, maar je moet alleen opletten met die mist van je, je ziet er nogal slecht mee." Ze trok even een gemaakt zuur gezicht. "Nee lachen is gewoon gevaarlijk." Zei ze met een plagende grijns. "Dat is niet waar dat weet je" zei hij en hij begon zijn ogen weer groot te zetten zodat hij zoals een puppy keek. Veel mensen vonden hem schattig zo en hij maakte er best vaak misbruik van. Misschien niet bepaald een goed idee maar het kon hem niet echt schelen. Het enigste wat telde was Rhine nu, zijn meisje, zijn mysterieus meisje waar hij eigenlijk zich goed bij voelde en zij was meer dan alleen maar een flirt. Voor haar was hij wel degelijk iets gaan voelen dat sterker was dan hijzelf. Liefde, velen vonden het iets gruwelijks sinds de afwijzing het ergste was dat je kon meemaken. Maar Zack vond het prachtig, zelfs al was hij een keer afgewezen geweest door dit meisje hier. Hij had wel een beetje moeten aandringen, maar het was de moeite waard geweest. Al het vechten was het het waard geweest. Zack landde met Rhine op een plekje vlak naast het gloeiende meer. "Alles oké met je?" vroeg hij met een zachte en bezorgde stem. Ze knikte zachtjes. "Mijn hart moet alleen nog op een normaal tempo gaan...Maar ik vrees dat dat niet lukt als er zo'n lekkertje in mijn buurt is'' Plaagde ze hem. Zack grijnsde "Ik hoop dat je hartje nog vaak zo snel mag slaan want dat betekent dat je me graag ziet meisje" Zijn hand ging naar haar gezicht en met zijn vingertoppen ging hij behoedzaam over haar kaak. Daarna gingen zijn handen over haar armen en wreef hij daar eens goed. "Ik hoop maar dat je niets mankeert" zei hij voor hij zijn lippen de hare eventjes kort liet raken. Ze keek hem glimlachend aan haar armen om zijn nek, ze stond op haar tenen zodat ze niet zo hoog moest opkijken. "Lichamelijk mankeerd er niets geestelijk dat is een ander verhaal" Ze grinnikte "ik heb ze niet meer allemaal op een rij vrees ik" Zei z emet een grijns voor ze een kus op zijn zachte lippen drukte. "Don't worry darling they can't breake me that easily." Fluisterde ze zachtjes. "Good, so I can't hurt you that easily then. Because I tend to do things wrong sometimes schatje." zei hij zachtjes en zijn blauwe ogen gingen richting haar lippen. Misschien moest hij zich niet zo verzetten en gewoon alles laten verlopen zoals zijn hart zei dat dit hoorde. Dat ze bij elkaar hoorden. Zack liet de wind zachtjes bewegen en dan kuste hij haar weer eens, deze keer langer dan alle vorige keren dat hij het initiatief had genomen. Nadat de lange kus gedaan was zei hij in haar oor met de zwoelste stem die hij kon opzetten "You liked it?" Een geamuseerde grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar kaak dan vervolgens een kort kusje gaf. Uiteindelijk nam hij een beetje afstand zodat ze op adem kon komen "Ik moet maar eens gaan bedenken wat ik als volgende date voor je kan regelen" zei hij met een brede grijns en zijn ogen twinkelden bij de gedachte dat hij eens iets speciaals voor haar zou kunnen gaan doen. Hij moest nu alleen nog bedenken wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 04 2012, 22:12

"Dat is niet waar dat weet je" zei hij en hij begon zijn ogen weer groot te zetten zodat hij zoals een puppy keek. Rhine smolt meteen. man wat was hij verdomd schattig als hij zo keek. "Ja, je hebt gelijk" Zei ze zachtjes. gehypnotizeerd door zijn blik. Ze was blij dat hij haar neit had opgegeven dat hij was blijven vechten voor haar dat hij alles had gedaan om haar te krijgen. Zack grijnsde "Ik hoop dat je hartje nog vaak zo snel mag slaan want dat betekent dat je me graag ziet meisje" Zijn hand ging naar haar gezicht en met zijn vingertoppen ging hij behoedzaam over haar kaak. Daarna gingen zijn handen over haar armen en wreef hij daar eens goed. Ze voelde tintelingen warme zalige tintelingen. Ze gennoot er met volle teugen van. "Good, so I can't hurt you that easily then. Because I tend to do things wrong sometimes schatje." zei hij zachtjes en zijn blauwe ogen gingen richting haar lippen. "You only can hurt me to say that you hate me..." Zei ze met een kleine glimlach. Ze zag hem naar haar lippen kijken. Zack liet de wind zachtjes bewegen en dan kuste hij haar weer eens, deze keer langer dan alle vorige keren dat hij het initiatief had genomen. Nadat de lange kus gedaan was zei hij in haar oor met de zwoelste stem die hij kon opzetten "You liked it?" Een geamuseerde grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar kaak dan vervolgens een kort kusje gaf. Rhine knikte en ging met haar lippen naar hem toe ze beet zachtjes en speels in zijn onderlip. "More than you can imagine" Zei ze met net zo'n zwoele stem. Uiteindelijk nam hij een beetje afstand zodat ze op adem kon komen "Ik moet maar eens gaan bedenken wat ik als volgende date voor je kan regelen" zei hij met een brede grijns en zijn ogen twinkelden. Rhine kreeg een breede ondeugende grijns op haar gezicht. "Oe krijg ik nog een date dan?" Vroeg ze met een poeslieve stem. Ze ging weer naar hem toe en vlijdde zich tegen zijn warme gespierde lijf. "je maakt me nieuwsgierig zackie" Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 04 2012, 22:38

Zack's zielige blik leek Rhine te hypnotiseren, het liet haar smelten en dat deed hem glimlachen, een lieve glimlach, een verliefde glimlach, de glimlach van Zack die zo typisch aan hem was. Ook hij was blij dat hij nooit had opgegeven, dat hij had blijven had blijven vechten, want ze was het zeker waard. Hij had er nog geen enkele seconde spijt van gehad en dat had Rhine al vast wel gemerkt aan de brede glimlach en hij die nog geen halfuur geleden had staan gloeien als een gloeilamp. Zack grijnsde "Ik hoop dat je hartje nog vaak zo snel mag slaan want dat betekent dat je me graag ziet meisje" Zijn hand ging naar haar gezicht en met zijn vingertoppen ging hij behoedzaam over haar kaak. Daarna gingen zijn handen over haar armen en wreef hij daar eens goed. Hier kreeg hij het zelfs warm van. Het was fijn om haar zo dicht bij hem te hebben, het voelde net alsof hij met haar heel de wereld zou aankunnen, dat hij met haar elke angst en elke pijn die op hun pad kwam zou kunnen overwinnen. "Good, so I can't hurt you that easily then. Because I tend to do things wrong sometimes schatje." zei hij zachtjes en zijn blauwe ogen gingen richting haar lippen. "You only can hurt me to say that you hate me..." Zei ze met een kleine glimlach. Dus dat woordje zou hij nooit zeggen, maar dat was hij ook helemaal niet van plan. "I will never ever say that word, and if I do, I will never mean it." zei hij zachtjes met een glimlach. En dan kuste hij haar, langer dan de keren dat hij het initiatief had genomen om haar te kussen. Nadat de lange kus gedaan was zei hij in haar oor met de zwoelste stem die hij kon opzetten "You liked it?" Een geamuseerde grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij haar kaak dan vervolgens een kort kusje gaf. Rhine knikte en ging met haar lippen naar hem toe ze beet zachtjes en speels in zijn onderlip. "More than you can imagine" Zei ze met net zo'n zwoele stem. "Prrr... That felt good" zei hij al lichtjes spinnend, soms kon zijn kattendeel het een beetje overnemen en dan kon er wel eens wat gespin aan te pas komen. Dat zou Rhine vast wel grappig ofzo vinden. "Ik moet maar eens gaan bedenken wat ik als volgende date voor je kan regelen" zei hij met een brede grijns en zijn ogen twinkelden. Rhine kreeg een breede ondeugende grijns op haar gezicht. "Oe krijg ik nog een date dan?" Vroeg ze met een poeslieve stem. Ze ging weer naar hem toe en vlijdde zich tegen zijn warme gespierde lijf. "je maakt me nieuwsgierig zackie" Zei ze zachtjes. "Natuurlijk krijg jij nog een date mooie dame, ik moet alleen nog eens denken wat we kunnen doen. Ik kan fantastisch koken, oké nee, dat is wat overdreven, ik kan gewone kost maken. Ehm ik kan een picnik regelen, een restaurantje maar dan moet ik eens gaan kijken of ik geld kan lenen bij mijn stiefbroertje" zei hij al lachend en hij keek naar Rhine. Ja, hij moest nog maar eens naar Ace gaan. Hij had hem al een tijdje niet meer gezien. Nog steeds keek Zack met een glimlach naar Rhine "Natuurlijk mag jij niets voorstellen sinds ik jou wil verrassen" Een lachje verliet zijn keel en hij omhelsde Rhine liefdevol. Ja, dit voelde echt goed, echt perfect...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 21:09

kennelijk vond hij het schattig, of lief hoe ze gehypnotizeerd werd door zijn blik want hij toonde haar zijn schattige Zack smile, die smile waar ze zo van hield. Zack grijnsde "Ik hoop dat je hartje nog vaak zo snel mag slaan want dat betekent dat je me graag ziet meisje" Zijn hand ging naar haar gezicht en met zijn vingertoppen ging hij behoedzaam over haar kaak. Daarna gingen zijn handen over haar armen en wreef hij daar eens goed. Rhine kreeg een grote glimlach. "Ik vrees dat mijn har tnooit meer normaal gaat slaan" Zei ze met een grijns. Rhine was dol op de vonk die ze voelde als hij haar aanraakte. De warme gloed die ze vanbinnen voelde. I will never ever say that word, and if I do, I will never mean it." zei hij zachtjes met een glimlach. Die woorden deden haar goed. je kon Rhine niet echt raken door haar lichamelijk pijn te doen nee je kon alleen maar raken door haar aan te vallen met woorden want woorden stopte niet bij je lichaam nee woorden sneden dwars door je ziel. "Prrr... That felt good" zei hij al lichtjes spinnend. Ze grinnikte lichtjes "pas maar op zometeen haal je het beest inmij naarboven" zei ze met een brede ondeugende grijns."Natuurlijk krijg jij nog een date mooie dame, ik moet alleen nog eens denken wat we kunnen doen. Ik kan fantastisch koken, oké nee, dat is wat overdreven, ik kan gewone kost maken. Ehm ik kan een picnik regelen, een restaurantje maar dan moet ik eens gaan kijken of ik geld kan lenen bij mijn stiefbroertje" zei hij al lachend en hij keek naar Rhine. Rhine keek hem met twinkelende oogjes aan en streelde zijn wang. "Nog steeds niet door dat mijn voorkeur uitgaat naar zelfgemaakte dingen?" Vroeg ze met een brede grijns. Terwijl ze zichzelf speels van hem afduwde. Nog steeds keek Zack met een glimlach naar Rhine "Natuurlijk mag jij niets voorstellen sinds ik jou wil verrassen" Een lachje verliet zijn keel en hij omhelsde Rhine liefdevol. Rhine zette een gemaakt geschokt gezicht op "Wát? Een verassing? Nu maak je me wel héél nieuwsgierig Zackie" Zei ze met een zielige puppy blik. Ze keek hem recht aan haar armen om zijn nek gevlochten "is er iets dat ik kan doen dat er voor zorgt dat je het aan mij verklapt?" Vroeg ze poeslief haar ogen op een zeer aandoenlijke manier op hem gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 21:42

Zack vond het zo schattig hoe ze zo leek te smelten voor zijn puppy blik. Nu voelde hij zich helemaal fantastisch, hij had een zwak plekje gevonden en dat deed hem glimlachen, een lieve glimlach, een verliefde glimlach, de glimlach van Zack die zo typisch aan hem was. Dan sierde al snel een grijns zijn gezicht en zei hij dat haar hart nog vaker zo snel mocht slaan sinds dat een teken was dat ze hem graag zag. Zijn grote hand ging naar haar kaak en daar streelde hij haar met zijn vingertoppen erg zorgzaam en zachtjes alsof zij enorm breekbaar was. Maar in zijn ogen was ze ook iets wat hij moest koesteren, waar hij zorg voor moest dragen om haar niet te breken. Rhine kreeg een grote glimlach. "Ik vrees dat mijn har tnooit meer normaal gaat slaan" Zei ze met een grijns. Toen ze zei dat het enigste was dat haar kon kwetsen dat dat was dat hij zou zeggen dat hij haar haatte reageerde hij haast meteen, als een soort reflex: " I will never ever say that word, and if I do, I will never mean it." zei hij zachtjes met een glimlach. Toen Rhine zachtjes in zijn lip had gebeten begon hij lichtjes te spinnen, soms kwam de kat in hem naar boven en op dit moment had ze het naar boven naar gekregen. Prrr... That felt good" zei hij al lichtjes spinnend. Ze grinnikte lichtjes "pas maar op zometeen haal je het beest inmij naarboven" zei ze met een brede ondeugende grijns. "Oeh, I want to see that my love" zei hij met een grinnikend lachje, maar het was ook schattig aan de ene kant, zij? Een beest? Nee vast niet, ze zou vast in elke vorm schattig zijn, ook al was het beest enorm lelijk. Rhine zou er altijd een schattige toets aan kunnen geven en daar was hij haast van overtuigd. "Natuurlijk krijg jij nog een date mooie dame, ik moet alleen nog eens denken wat we kunnen doen. Ik kan fantastisch koken, oké nee, dat is wat overdreven, ik kan gewone kost maken. Ehm ik kan een picnik regelen, een restaurantje maar dan moet ik eens gaan kijken of ik geld kan lenen bij mijn stiefbroertje" zei hij al lachend en hij keek naar Rhine. Rhine keek hem met twinkelende oogjes aan en streelde zijn wang. "Nog steeds niet door dat mijn voorkeur uitgaat naar zelfgemaakte dingen?" Vroeg ze met een brede grijns. Terwijl ze zichzelf speels van hem afduwde. Dus ze kon ook speels zijn? Dat had hij eerlijk gezegd niet verwacht. Dit was geheel nieuw, ja die kant wilde hij wel vaker zien. "Ja dat had ik al een klein beetje erg veel door meid" zei hij terwijl hij geamuseerd naar het water keek, zou hij het riskeren? Misschien, misschien ook niet, hij zou wachten op het goede moment. "Natuurlijk mag jij niets voorstellen sinds ik jou wil verrassen" Een lachje verliet zijn keel en hij omhelsde Rhine liefdevol. Rhine zette een gemaakt geschokt gezicht op "Wát? Een verassing? Nu maak je me wel héél nieuwsgierig Zackie" Zei ze met een zielige puppy blik. Ze keek hem recht aan haar armen om zijn nek gevlochten "is er iets dat ik kan doen dat er voor zorgt dat je het aan mij verklapt?" Vroeg ze poeslief haar ogen op een zeer aandoenlijke manier op hem gericht. "Ooh, wat ben je toch schattig zo, ja er is misschien één dingetje" zei hij met een grijns. Hij trok zijn t-shirt uit en dook, met haar in zijn handen het water in. Hij kwam al snel met haar naar boven en zijn haar plakte nu tegen zijn hoofd. Zijn haarsprietje dat normaal heen en weer bungelde, plakte nu tegen zijn gezicht. "Zo, ik ga voor je koken meisje en je verwennen met wat lekkers, wat lust jij graag?" vroeg hij met een brede glimlach. Je zag zo al dat hij er enorm naar uitkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 21:57

"Oeh, I want to see that my love" zei hij met een grinnikend lachje. Rhine moest lachen ''believe me you really don't want to sweety" zei ze met een verleidelijke stem. Ze begon steeds meer te vermoeden dat hij haar schattig vond. dat zag ze in zijn ogen die hadden zo'n bijzondere glans erin. maar ja voor hem was vast prktisch alles schattig dat kleiner was. Zack was toch zo leuk om mee op te trekken hij was echt een lachebekje en zo opgewekt als maar wezen kon. Ja dat had ze nodig iemand die har kon oppeppen en laten lachen. "Ja dat had ik al een klein beetje erg veel door meid" zei hij terwijl hij geamuseerd naar het water keek. Ze giechelde. "vedraait toch" Grinnikte ze. Ze merkte dat hij iets in zijn schild voerde maar ze wist niet wat. zack kon soms zo ondoorgrondelijk zijn. "Ooh, wat ben je toch schattig zo, ja er is misschien één dingetje" zei hij met een grijns. Hij trok zijn t-shirt uit en dook, met haar in zijn handen het water in. Rhine liet een gil horen. Oké die had ze dus niet zien aankomen. Hij kwam al snel met haar naar boven en zijn haar plakte nu tegen zijn hoofd. Zijn haarsprietje dat normaal heen en weer bungelde, plakte nu tegen zijn gezicht. Rhine hield hem stevig vast. man wat was dat water koud! rhine hing aan zack als een koalabeertje aan een boom hing. Zijn warmte was zalig in het frisse water. Haar hoofd rustte tegen zijn schouder terwijl ze naar hem luisterde. "Zo, ik ga voor je koken meisje en je verwennen met wat lekkers, wat lust jij graag?" vroeg hij met een brede glimlach. Je zag zo al dat hij er enorm naar uitkeek. Rhine tuitte haar lippen en dacht na. "ik ben dol op pasta" zei z emet een grijns. hem nog steeds vasthoudend. Haar haar hing in klitten tegen haar rug geplakt en haar kleren voelde veel zwaardr dan normaal. ze niestte even maar bleef hem wel vasthouden. ze zou in het water blijvan als hij dat wilde, ze deed haast alles voor hem. Om hem blij te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 22:17

"Oeh, I want to see that my love" zei hij met een grinnikend lachje. Rhine moest lachen ''believe me you really don't want to sweety" zei ze met een verleidelijke stem. Eigenlijk wilde hij het wel zien, maar hij wilde er niet verder over doordrammen. Dat was nooit aangenaam en dat wist hij. Het was nooit gemakkelijk om je dierenvorm te laten zien, zeker als die wat anders was, maar het kon Zack echt niet schelen wat ze was. Ze bleef Rhine en dat was het allerbelangrijkste. Rhine was een van de weinigen die hij echt oprecht schattig vond. Oké hij had al iemand mooi gevonden, of knap, maar Rhine was prachtig en superschattig. Althans, dat vond Zack, en hij vond dit al van in het begin. Hij was zeker opgewekt, zijn dagen, nee zijn weken konden niet meer stuk en dat was zeker iets dat zijn woord ging houden. Hij zou blijvend gelukkig wezen en dat zou Rhine hier vaak mogen ondergaan, zo'n kleine grapjes die hij in zijn schild voerde. "Ja dat had ik al een klein beetje erg veel door meid" zei hij terwijl hij geamuseerd naar het water keek. Ze giechelde. "vedraait toch" Grinnikte ze. Ze had al vast door dat hij iets in zijn schild voerde en zometeen zou ze het verdraaid koud krijgen als ze zich niet aan hem zou vastklampen. Dus als ze dat niet deed, dan zou ze het nog lastig hebben, dat was dus zijn fantastische plan, ervoor zorgen dat ze tegen hem aan ging plakken. Normaal als je hem echt kende, was hij niet zo knuffelig, maar nu was hij dat wel en van sinds hij Rhine kende wilde hij haar de hele tijd knuffelen, geen idee wat daarvoor zorgde maar zij zorgde ervoor dat hij zo teddybeerachtig was. "Ooh, wat ben je toch schattig zo, ja er is misschien één dingetje" zei hij met een grijns. Hij trok zijn t-shirt uit en dook, met haar in zijn handen het water in. Rhine liet een gil horen. Dit zag ze dus niet aankomen, dat maakte het voor Zack zelfs nog maar leuker, haar gilletje liet hem denken aan een piepend konijntje. Dat was dus wel schattig te noemen in zijn ogen. Hij kwam al snel met haar naar boven en zijn haar plakte nu tegen zijn hoofd. Zijn haarsprietje dat normaal heen en weer bungelde, plakte nu tegen zijn gezicht. Rhine hield hem stevig vast. Mission accomplished. Gelukkig zat zijn mobiel in zijn tas, dus daar moest hij geen zorgen om maken. "Mission accomplished" mompelde hij al lachend toen hij zag hoe ze aan hem hing, net een kleine koalabeer. Haar hoofd rustte tegen zijn schouder terwijl ze naar hem luisterde. "Zo, ik ga voor je koken meisje en je verwennen met wat lekkers, wat lust jij graag?" vroeg hij met een brede glimlach. Je zag zo al dat hij er enorm naar uitkeek. Rhine tuitte haar lippen en dacht na. "ik ben dol op pasta" zei ze met een grijns. hem nog steeds vasthoudend. "pasta met kaas en ham? Is dat goed voor jou? Dat kan ik goed maken" zei hij al grinnikend. Ja dat gerecht lustte hij enorm graag dus dat ging hij vast en zeker maken. Hij nam Rhine mee toen hij uit het water stapte. Langzaamaan ginghij zitten en trok hij Rhine op zijn doorweekte legerbroek. "Zo ik ben blij dat ik je zo heb kunnen laten verassen. Dat deed nou eens echt deugd" Ja dit vond hij echt fantastisch sinds hij nogal snel af te lezen was normaal gezien voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 22:35

Ze voelde zich ergens wel schuldig dat ze haar dierenvorm niet liet zien. maar ze schaamde zich ervoor. ze wilde hem niet afschrikken met het hyena achtige wezen dat haar 2de uiterlijk had. Dat beest ha dniets schattigs alleen maar iets luguber en gevaarlijks. ooh toen hij haar mee het water in sleurde durfde ze te zweren dat ze een grijns op zijn kop zag. ooh wat was die jognen uitgekookt (=spreekwoord) Dat was dus zijn duivelse plan geweest? haar haast bevriezen zodat ze nog meer ging hunkeren naar zijn warme gespierde lijf? Wel als hij dat zo graag wilde dan kon hij het krijgen. Ze zou nog ergen gaan plakken dan jkauwgom in haar, ja ze zou echt neit meer van hem af te krijgen zijn. "Mission accomplished" mompelde hij al lachend toen hij zag hoe ze aan hem hing, net een kleine koalabeer. Ze keek hem even gemaakt zuur aan. "wwwacht maar i..ik pak je nog wel terug." zei ze met een bibberde stem. ooh ja ze zou helm nog wel eens terug pakken en dat dan wel op de rhine manier. ze moest alleen nog iets verzinnen. "kleine boef" Mopperde ze. ze drukte zichzelf nog dichter tegen hem aan. ze ging zelfs zo ver dat ze zijn arm pakte en die om haar onderrug heen legde. "pasta met kaas en ham? Is dat goed voor jou? Dat kan ik goed maken" zei hij al grinnikend. Ze knikte. "en nu na die stunt van je mag je zorgen dat ie extra lekker is" zei ze met een uitdagende grijns. Hij nam Rhine mee toen hij uit het water stapte. Langzaamaan ginghij zitten en trok hij Rhine op zijn doorweekte legerbroek. "Zo ik ben blij dat ik je zo heb kunnen laten verassen. Dat deed nou eens echt deugd" Rhine zat te rillen. Ze trok haar trui uit. nu die doorweekt was zou ze het alleen maar kouder krijgen. haar lippen zagen lichtjes blauw van de kou. "Dat lukt je geen tweede keer meer ventje vanaf nu ben ik op mijn hoede" zei ze met een grijns voor ze haar lippen op de zijne drukte. na een tijdej lostte ze hem weer. Ze keek hem met een grijns aan. "Nu heb ik wel heel veel kusjes nodig anders vriezen mijn lippen er nog af" Zei ze op een speelse toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 22:53

Het was niet erg dat Rhine haar dierenvorm niet liet zien. Hij zou die vast wel ooit te zien krijgen, hij had alle geduld van de wereld, al kon hij soms nogal pushy overkomen, maar het was nooit de bedoeling om haar te dwingen in iets dat ze niet wilde. Dus daar zou hij altijd rekening mee houden. Zack was inderdaad wel uitgekookt, hij sleurde haar gewoon mee het water in zonder maar iets te zeggen en je kon er gewoon niks tegen doen. En inderdaad, hij had een brede grijns van zelfvoldoening gehad op zijn gezicht toen hij het water inging met Rhine in zijn armen. Zijn plannetje was gelukt en dat was een grote voldoening voor hem Het plan was inderdaad haar te doen hunkeren naar zijn warmte en dat deed ze ook, dat kon hij gewoon aflezen uit haar blik. "Mission accomplished" mompelde hij al lachend toen hij zag hoe ze aan hem hing, net een kleine koalabeer. Ze keek hem even gemaakt zuur aan. "wwwacht maar i..ik pak je nog wel terug." zei ze met een bibberde stem. "Doe maar meisje doe maar, alsof jou dat ooit gaat lukken" zei hij met een opgetrokken wenkbrauw en een brede grijns en zijn blauwe ogen stonden onoverwinnelijk. Hij voelde zich nu onoverwinnelijk, maar ze had vast wel een serieus plannetje dat ze kon gaan uitvoeren op hem, stiekem was hij heel benieuwd wat haar plan zou inhouden? Een soort van straf? Dat zou het vast wel zijn. Daar hoopte hij toch allesinds op. "kleine boef" Mopperde ze. ze drukte zichzelf nog dichter tegen hem aan. ze ging zelfs zo ver dat ze zijn arm pakte en die om haar onderrug heen legde. Oké dit vond hij gewoonweg fantastisch. Zack sloot zijn ogen eventjes en liet een zucht van blijdschap uit zijn mond ontsnappen. Dit. Was. Fantastisch! Hij wou het bijna schreeuwen, maar dat kon hij nog net inhouden. "pasta met kaas en ham? Is dat goed voor jou? Dat kan ik goed maken" zei hij al grinnikend. Ze knikte. "en nu na die stunt van je mag je zorgen dat ie extra lekker is" zei ze met een uitdagende grijns. Hij nam Rhine mee toen hij uit het water stapte. Langzaamaan ginghij zitten en trok hij Rhine op zijn doorweekte legerbroek. "Zo ik ben blij dat ik je zo heb kunnen laten verassen. Dat deed nou eens echt deugd" Rhine zat te rillen. Ze trok haar trui uit. "Gaan we strippen liefje?" vroeg hij en toen schaterde hij het wel echt uit van het lachen. Dit vond hij echt fantastisch, elk dingetje dat hij met haar beleefde vond hij fantastisch in elk opzicht. "Dat lukt je geen tweede keer meer ventje vanaf nu ben ik op mijn hoede" zei ze met een grijns voor ze haar lippen op de zijne drukte. na een tijdej lostte ze hem weer. Ze keek hem met een grijns aan. "Nu heb ik wel heel veel kusjes nodig anders vriezen mijn lippen er nog af" Zei ze op een speelse toon. "Hmn, ik kan je op veel manieren verrassen hoor meid, onderschat me niet, allé dan ik zal je opwarmen" zei hij zachtjes en hij drukte zijn lippen op de hare, net lang genoeg zodat ze zou opwarmen. "Ik moet steeds terugdenken aan die tijd in de sportzaal dat jij zat te gluren naar me in de kleedkamers. Vond je het uitzicht mooi trouwens?" zei hij met een geamuseerde blik en zijn ogen twinkelden van plezier. Zou dit haar doen laten blozen? Hij hoopte stiekem van wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 23:22

"Doe maar meisje doe maar, alsof jou dat ooit gaat lukken" zei hij met een opgetrokken wenkbrauw en een brede grijns en zijn blauwe ogen stonden onoverwinnelijk. Ze kneep haar oogjes samen. "onderschat mij niet ventje" Zei ze op een waarschuwende toon. Zack sloot zijn ogen eventjes en liet een zucht van blijdschap uit zijn mond ontsnappen. eigenlijk moest ze nu van hem wegzwemmen. Hij verdiende het niet dat hij zo zijn zin kreeg maar ja veel andere keus had ze niet. ja dat moest ze toegeven hij had een heel slim plan uitgedoktert. "Gaan we strippen liefje?" vroeg hij en toen schaterde hij het wel echt uit van het lachen. Ze kreeg een blos op haar wangen. "waarschijnlijk was dat deel 2 van je plannetje? Zorgen dat mijn kleren zo koud en zwaar zijn dat het niet meer uittehouden is om ze aan te houden?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Maar er groeide al snel een grijsn op haar gezicht. "Blijkbaar ben je toch sluwer dan ik had gedacht." "Hmn, ik kan je op veel manieren verrassen hoor meid, onderschat me niet, allé dan ik zal je opwarmen" zei hij zachtjes en hij drukte zijn lippen op de hare, net lang genoeg zodat ze zou opwarmen. Rhine toonde een gelukzalige glimlach. "ik onderschat je niet, ik onderschat nooit mensen dat is een fout voor beginners" zei ze op een seruezere toon. "Ik moet steeds terugdenken aan die tijd in de sportzaal dat jij zat te gluren naar me in de kleedkamers. Vond je het uitzicht mooi trouwens?" zei hij met een geamuseerde blik en zijn ogen twinkelden van plezier. rhines wangen werden roder en ze draaide haar blik van hem weg. "mmmmh ik weet niet of je wel recht hebt op die informatie na wat je allemaal hebt uitgespookt." zei ze kalmpjes maar haar stem sloeg even de hoogte in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 05 2012, 23:51

"Doe maar meisje doe maar, alsof jou dat ooit gaat lukken" zei hij met een opgetrokken wenkbrauw en een brede grijns en zijn blauwe ogen stonden onoverwinnelijk. Zack voelde zich nu inderdaad nogal onoverwinnelijk, net alsof hij tegen honderd man alleen had gewonnen. Misschien blies hij alles nogal hard op op sommige momenten zodat hij niet meer dat verlegen scheetje was van daarstraks dus dat hij weer wat zelfvertrouwen kreeg. Ze kneep haar oogjes samen. "onderschat mij niet ventje" Zei ze op een waarschuwende toon. Zack sloot zijn ogen eventjes en liet een zucht van blijdschap uit zijn mond ontsnappen. Als het water een normale temperatuur had gehad, was ze weg gezwommen en dat wist hij, maar nu het water zo koud was, kreeg hij zijn zin en bleef zij dicht bij hem. Dit was dus perfect wat hij wilde en dat deed hem zo breed grijnzen op dit moment. "Gaan we strippen liefje?" vroeg hij en toen schaterde hij het wel echt uit van het lachen. Ze kreeg een blos op haar wangen. "waarschijnlijk was dat deel 2 van je plannetje? Zorgen dat mijn kleren zo koud en zwaar zijn dat het niet meer uittehouden is om ze aan te houden?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Al snel begon Rhine te grijnzen "Zo ongeveer" zei hij tussen het lachen door en hij veegde enkele prettraantjes weg en hij keek haar met een enorm geamuseerde blik aan. "Ja sorry, ik ben gemeen ik weet het." zei hij met een brede trotse grijns. Dit was echt gewoon té leuk, Zack amuseerde zich rot en hij wreef even over zijn borstkas die eigenlijk lichtjes jeukte. Een grinnik verliet zijn keel en zijn blauwe ogen keken naar Rhine en ook een glimlach verscheen op zijn mond. "Blijkbaar ben je toch sluwer dan ik had gedacht." zei ze en Zack knikte "Er is zoveel dat jij nog niet weet van me lieve meid." Er was nog veel niet gezegd geweest, maar dat zou hij allemaal wel zeggen als de tijd er rijp voor was en wanneer ze alleen waren in een afgesloten ruimte ofzoiets. "Hmn, ik kan je op veel manieren verrassen hoor meid, onderschat me niet, allé dan ik zal je opwarmen" zei hij zachtjes en hij drukte zijn lippen op de hare, net lang genoeg zodat ze zou opwarmen. Rhine toonde een gelukzalige glimlach. "ik onderschat je niet, ik onderschat nooit mensen dat is een fout voor beginners" zei ze op een seruezere toon. Zack knikte "Mooi dat je me niet onderschat meid, dat is heel braaf van je, in tegenstelling tot mij" zei hij al lachend en zijn blauwe ogen twinkelden van plezier. Hier had hij zo'n lol aan, maar ja, grapjes uithalen was altijd wel leuk en amusant. "Ik moet steeds terugdenken aan die tijd in de sportzaal dat jij zat te gluren naar me in de kleedkamers. Vond je het uitzicht mooi trouwens?" zei hij met een geamuseerde blik en zijn ogen twinkelden van plezier. rhines wangen werden roder en ze draaide haar blik van hem weg. "mmmmh ik weet niet of je wel recht hebt op die informatie na wat je allemaal hebt uitgespookt." zei ze kalmpjes maar haar stem sloeg even de hoogte in. Missie geslaagd, ze bloosde nog harder. Zack draaide haar gezicht naar zich toe en zette zijn grote puppyoogjes op. "Ahw... Toe? Voor mij?" Een pruillipje opzetten en ziezo, het plaatje was compleet, een smekende Zack met grote puppyoogjes en een pruillipje..

(Om er nog wat kracht aan toe te voegen, klikje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 00:01

"Zo ongeveer" zei hij tussen het lachen door en hij veegde enkele prettraantjes weg en hij keek haar met een enorm geamuseerde blik aan. Ze stak haar tong naar hem uit. een beetje kinderachtig maar ze wist niks beters. Ze wist geen woorden meer om hem tegen te gaan. En die grijns maakte het er niet bepaald simpel op. "Ja sorry, ik ben gemeen ik weet het." zei hij met een brede trotse grijns. Rhine haalde haar schouders op. "wacht maar binnenkort is het mijn beurd om gemeen te zijn dat word pas leuk, voor mij allesinds." Zei ze met een duistere duivelse grijns. "Er is zoveel dat jij nog niet weet van me lieve meid." Rhine trok een wenkbrauw op en ging met haar lippen naar zijn oor. "ik kom achter ieder geheim..." Zeri ze op een zwoele verleidekijke toon. haar vingers wreven zachtjes over zijn borst. Zack knikte "Mooi dat je me niet onderschat meid, dat is heel braaf van je, in tegenstelling tot mij" zei hij al lachend en zijn blauwe ogen twinkelden van plezier. Ze grinnikte en gaf hem een goedkeurend klopje op zijn wang. "maak je geen zorgen ik ben een goeie leraar ik leer je de kneepjes van het sluw en doortrapt zijn nog wel schat" zei ze op een zoete toon. ja rhine was goed in sluwe plannetjes en mensen helemaal mindfucken. Zack draaide haar gezicht naar zich toe en zette zijn grote puppyoogjes op. "Ahw... Toe? Voor mij?" Een pruillipje opzetten en ziezo, het plaatje was compleet, een smekende Zack met grote puppyoogjes en een pruillipje.."AARGH!!" Kreunde ze terwijl ze haar ogen halfdicht kneep "To cute, it burns!" Jammerde ze voor ze een glimalch opzette. 3het zicht beviel me zeer goed Zackje" Zei ze met een grijns voor ze haar lippen op zijn pruilmondje drukte. "Kleine chanteur die je bent" Zei ze haar ogen op hem gericht. "Maar ehm un je je doorweekte vriendin nu naar een warmere plaats brengen met andere kleren alsjeblieft?" Nu zette rhine een puppyblik en pruilmondje op. Met haar engelachtig uiterlijk was dat nietecht een moeilijkeopgave en hij had al laten doorschijnen dat hij ahar schattig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 10:01

"Zo ongeveer" zei hij tussen het lachen door en hij veegde enkele prettraantjes weg, ook keek hij haar met een geamuseerde blik aan. Hij had lol met haar, hij verveelde zich geen enkele seconde en dat was zeker een goed teken voor Rhine sinds hij zich normaal gezien nogal snel verveelde en hij dan bovenop alles nog eens irritant werd ook nog. Uiteindelijk stak ze haar tong gewoon uit, de eerste keer dat zij eens niet het laatste woord had, fantastisch gewoon. "Ik dacht al dat je je tong had verloren meid" zei hij al grappend en hij stak zijn tong terug uit als kenteken dat hij ook kinderachtig kon zijn, maar dat wist ze vast al wel, dat had hij al vaak laten merken. "Ja sorry, ik ben gemeen ik weet het." zei hij met een brede trotse grijns. Rhine haalde haar schouders op. "wacht maar binnenkort is het mijn beurd om gemeen te zijn dat word pas leuk, voor mij allesinds." Zei ze met een duistere duivelse grijns. "Er is zoveel dat jij nog niet weet van me lieve meid." Rhine trok een wenkbrauw op en ging met haar lippen naar zijn oor. "ik kom achter ieder geheim..." Zeri ze op een zwoele verleidekijke toon. haar vingers wreven zachtjes over zijn borst. "Hmn, waarschijnlijk" zei hij met een brede grijns, die zwoele stem paste wel bij haar en dat deed zijn hart een tik overslaan. Dat voelde vrij vreemd aan, maar toch aan de ene kant best goed. Rhine deed hem goed in zijn vel voelen sinds lange tijd. Achter de jongen met het grote ego zat eigenlijk een gastje dat niet zo vol van zichzelf was, maar dat liet hij nooit merken of zien. Want dan werd hij gewoon super verlegen. Na haar reactie van dat ze niemand onderschatte, daar moest hij toch even om lachen. Zack knikte "Mooi dat je me niet onderschat meid, dat is heel braaf van je, in tegenstelling tot mij" zei hij al lachend en zijn blauwe ogen twinkelden van plezier. Ze grinnikte en gaf hem een goedkeurend klopje op zijn wang. "maak je geen zorgen ik ben een goeie leraar ik leer je de kneepjes van het sluw en doortrapt zijn nog wel schat" zei ze op een zoete toon. "Je moet me niets leren lieverd, ik kan al sluw en doortrapt zijn als ik dat wil" zei hij op een even zoete toon en een uitdagende glimlach. Ze kende hem toch niet zo goed als dat hij had verwacht. Hij had veel trucjes en die zou ze wel allemaal leren kennen, dat wist hij zo al. Toen ze zei dat hij het niet verdiende om te weten wat ze vond van hem toen ze zat de gluren in de jongenskleedkamer zette hij zijn puppyoogjes op en een pruillipje. "Ahw... Toe? Voor mij?" Met deze blik kon hij veel gedaan krijgen en daar maakte hij dus ook serieuze misbruik van. "AARGH!!" Kreunde ze terwijl ze haar ogen halfdicht kneep "To cute, it burns!" Jammerde ze voor ze een glimalch opzette. 3het zicht beviel me zeer goed Zackje" Zei ze met een grijns voor ze haar lippen op zijn pruilmondje drukte. "Kleine chanteur die je bent" Zei ze haar ogen op hem gericht. "Je weet het dan toch en oelala, wat beviel je goed, mijn gezicht? Mijn haar? Mijn.. Lichaam?" zei hij en voor hij het zelf besefte kreeg hij een rode kleur op zijn wangen. "Maar ehm un je je doorweekte vriendin nu naar een warmere plaats brengen met andere kleren alsjeblieft?" Nu zette rhine een puppyblik en pruilmondje op. "ik wil hier nog even blijven, jij schattig meisje. Ehm..." Hij zweeg even en nam zijn droge trui en hij sloot zijn ogen. Dan ging hij met zijn handen naar haar doorweekte t-shirt en deed hij deze uit, met nog steeds zijn ogen dichtgeknepen. Daarna voelde hij naar zijn trui en eenmaal hij deze vasthad deed hij die bij haar aan. Toen ze de trui aanhad deed hij zijn ogen weer open "Heb je het nu wat warmer? Dan kan ik je eens een kus geven zonder dat je ligt te trillen van jewelste" zei hij al grijnzend. Ze zou het vast raar gevonden hebben dat hij zijn ogen zo had dichtgedaan, maar hij wist zelf ook niet goed waarom. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij naderde met zijn gezicht dat van Rhine. Zack sloot zijn ogen en drukte zijn lippen op die van haar. Met zijn handen op haar rug en zijn haar dat tegen zijn gezicht plakte duwde hij zich zachtjes tegen haar aan. Hij hield van haar, meer dan wie dan ook zou kunnen geloven...

(Have fun ^^")
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 13:12

"Ik dacht al dat je je tong had verloren meid" zei hij al grappend en hij stak zijn tong terug uit als kenteken dat hij ook kinderachtig kon zijn. Verdraait toch. rhine had altijd het laatste woord en nu? Nu vond ze geen woorden meer. er kwam een denkfrons op haar gezicht maar het hielp niets, er kwam geen weerwoord meer uit. "Hmn, waarschijnlijk" zei hij met een brede grijns. Rhine kreeg een grijns op haar gezicht. Ja ze wist dat mannen vaak begonnen te zwijmelen als ze die stem opzette. maar helaas voor het grootste deel van het mannelijke geslacht, want die zouden Rhines meest verleidelijke kanten nooit zien. Nee en als ze het probeerde uittelokken kregen ze alleen maar een flinke vuistslag in hun gezicht, of op nog andere gevoeligere plaatsen. "Je moet me niets leren lieverd, ik kan al sluw en doortrapt zijn als ik dat wil" zei hij op een even zoete toon en een uitdagende glimlach. Ze moest lachen "Jij? Sluw en doortrapt? Daar ben je veel te lief voor, bijna engelachtig zelfs" Zei ze grinnikend. Nee ze vond het maar lastig te geloven dat zack echt doortrapt en sluw kon zijn, plagen en fratsen uithalen ja dat geloofde ze maar echt doortrapt? Nee. "Je weet het dan toch en oelala, wat beviel je goed, mijn gezicht? Mijn haar? Mijn.. Lichaam?" zei hij en voor hij het zelf besefte kreeg hij een rode kleur op zijn wangen. Rhine barstte in lachen uit. Zo veel en hard had ze nog nooit gelachen. na een paar minuutjes kreeg ze ziczelf weer rusig. "Ik weet het niet, het is zo moeilijk om te kiezen. kan ik niet gewooon het hele pakket zeggen?" Vroeg ze met een grijns. "ik wil hier nog even blijven, jij schattig meisje. Ehm..." Hij zweeg even en nam zijn droge trui en hij sloot zijn ogen. Dan ging hij met zijn handen naar haar doorweekte t-shirt en deed hij deze uit, met nog steeds zijn ogen dichtgeknepen. Daarna voelde hij naar zijn trui en eenmaal hij deze vasthad deed hij die bij haar aan. Toen ze de trui aanhad deed hij zijn ogen weer open "Heb je het nu wat warmer? Dan kan ik je eens een kus geven zonder dat je ligt te trillen van jewelste" zei hij al grijnzend. Rhine zat hem met een verbaasde blik aan te gapen. was dat nu net echt gebeurd? Had hij serieus met dichteknepen ogen haar bloes uitgetrokken en haar zijn trui gegeven? Rhine stond er wel van te kijken iedere andere jongen had van de zaak geprofiteerd en gekeken maar zack, zack niet hij had braafjes zijn ogen dichtghouden ja dat verbaasde haar echt. Ze knikte afwezig toen hij vroeg of ze het al wat warmer had. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij naderde met zijn gezicht dat van Rhine. Zack sloot zijn ogen en drukte zijn lippen op die van haar. Met zijn handen op haar rug en zijn haar dat tegen zijn gezicht plakte duwde hij zich zachtjes tegen haar aan. Rhine kustte met hem mee liet haar tong zijn mond inglijden. Zo ging ze een tijde door voor ze rillend een idee kreeg. "wacht even." Zei ze voor ze zich van hem losmaakte en ging staan. Ze veranderde in het enge hyena achtige schaduwbeest. de kleren lagen onder haar op een hoopje. Ze begon cikels te rennen zodat de wind haar droog blies. Ja haar soort van vacht werd er pluizig van. Ergens in de buurt van haar heup zaten 2 gaten in het beest. Je kon er heel makkelijk je vinger insteken dat was waar rhine gebeten was door een grote slang. In haar mensen vorm was het gewoon nog een wondje dat ze zelf met een paar losse steken had dichtgenaaid maar in deze vorm waren eht weldegelijk gaten. Ze ging voor hem zitten en keek hem behoedzaam aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 18:19

"Ik dacht al dat je je tong had verloren meid" zei hij al grappend en hij stak zijn tong terug uit als kenteken dat hij ook kinderachtig kon zijn. Ze vond geen woorden, je kon het haast als hilarisch beschouwen, hoe ze toch maar de hele tijd zweeg en toch vond hij het geniaal hoe hij haar had kunnen laten zwijgen met zijn argumentje, nu voelde hij zich zeker trots op zichzelf. Hij deed speciale dingen met haar blijkbaar. "Hmn, waarschijnlijk" zei hij met een brede grijns. Rhine kreeg een grijns op haar gezicht. Rhine haar zwoele stem liet hem wel degelijk haast smelten maar meestal probeerde hij dit zelfs niet eens uit te lokken sinds dat soms tot agressieve momentjes kon leiden en dus hij er niet leven zou uitkomen. Hij wilde geen vuistslag in zijn gezicht of waar dan ook. Nou, hij wilde nog heel blijven dus hij probeerde niet al te veel uit te lokken. ook al kon hij het soms af en toe echt niet laten. "Je moet me niets leren lieverd, ik kan al sluw en doortrapt zijn als ik dat wil" zei hij op een even zoete toon en een uitdagende glimlach. Ze moest lachen "Jij? Sluw en doortrapt? Daar ben je veel te lief voor, bijna engelachtig zelfs" Zei ze grinnikend. Het klonk vreemd in haar oren dat wist Zack goed genoeg, maar hij kon echt wel gemeen zijn als hij dat wilde en dan zou je hem echt gaan haten. maar hij was meestal meer het type dat met een groot zwaard op je zou komen afstormen, niet iemand die plannetjes maakt om je slim af te zijn. Hij was meer die persoon die rechtuit naar je kwam. "Je weet het dan toch en oelala, wat beviel je goed, mijn gezicht? Mijn haar? Mijn.. Lichaam?" zei hij en voor hij het zelf besefte kreeg hij een rode kleur op zijn wangen. Rhine barstte in lachen uit. Zack trok een wenkbrauw naar omhoog, waarom had ze nou zo'n lachstuip? Wat was er nou zo grappig aan wat hij had gezegd? Hij wist het niet, maar ze lachte echt wel luid. "Ik weet het niet, het is zo moeilijk om te kiezen. kan ik niet gewooon het hele pakket zeggen?" Vroeg ze met een grijns. "ik wil hier nog even blijven, jij schattig meisje. Ehm..." Hij zweeg even en nam zijn droge trui en hij sloot zijn ogen. Dan ging hij met zijn handen naar haar doorweekte t-shirt en deed hij deze uit, met nog steeds zijn ogen dichtgeknepen. Daarna voelde hij naar zijn trui en eenmaal hij deze vasthad deed hij die bij haar aan. Toen ze de trui aanhad deed hij zijn ogen weer open "Heb je het nu wat warmer? Dan kan ik je eens een kus geven zonder dat je ligt te trillen van jewelste" zei hij al grijnzend. Rhine zat hem met een verbaasde blik aan te gapen. Ja hij had manieren, hij had respect voor haar, ze waren immers maar sinds daarstraks samen en dan wilde hij nog helemaal niet profiteren van de zaak dat ze zo kletsnat was en ze best iets warms kon aandoen. Zij mocht wel genieten van het uitzicht want Zack zat daar nog altijd in bloot bovenlijf en hij leek het helemaal niet koud te hebben. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij naderde met zijn gezicht dat van Rhine. Zack sloot zijn ogen en drukte zijn lippen op die van haar. Met zijn handen op haar rug en zijn haar dat tegen zijn gezicht plakte duwde hij zich zachtjes tegen haar aan. Rhine kustte met hem mee liet haar tong zijn mond inglijden. Zo ging ze een tijde door voor ze rillend een idee kreeg. "wacht even." Zei ze voor ze zich van hem losmaakte en ging staan. Ze veranderde in haar dierenvorm en daar stond dan voor hem; een schaduwachtige hyena met twee gaten bij haar heup. De hyena begon rondjes te rennen om zichzelf droog te krijgen en Zack keek naar het beest, een beetje verwonderd. Eenmaal ze voor hem ging zitten, kwam hij dichter bij Rhine en kuste hij haar natte snuit en ging hij met zijn handen over de schaduwachtige vacht. Een glimlach verscheen op zijn gezicht "Oké ik moet toegeven, dit is niet schattig... Maar nu ben je wel onwijs cool" zei hij en hij keek met zijn hemelsblauwe ogen. "Vanwaar komen die gaten schat?" vroeg hij met een nieuwsgierige ondertoon. Ja dit wilde hij echt wel weten, vanwaar kwamen die open gapende gaten die ze bij haar heup had? Hoorde dat bij de verandering of was er iets serieus gebeurd waardoor ze dat had? Hij wilde het allemaal weten, misschien had hij het wat opdringerig gezegd, maar hij was wel een tikkeltje ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 19:19

Ja rhine was echt verbaasd geweest dat hij niet had gekeken. Ze was eigenlijk heel blij dat hij niet gekeken had dat wilde zeggen dat hij haar respecteerde en dat hij haar nam voor haar innerlijk en niet alleen voor haar uiterlijk. Ja ze was echt blij. Ze drukte een zoen op zijn voorhoofd en keek hem glimlachend aan. Ze legde niet uit waarom ze dat deed nee daar mocht hij zelf achter komen. Zack keek naar het beest, een beetje verwonderd. Eenmaal ze voor hem ging zitten, kwam hij dichter bij Rhine en kuste hij haar natte snuit en ging hij met zijn handen over de schaduwachtige vacht. Een glimlach verscheen op zijn gezicht "Oké ik moet toegeven, dit is niet schattig... Maar nu ben je wel onwijs cool" zei hij en hij keek met zijn hemelsblauwe ogen. Rhine voelde zich blij. Ze gaf hem een lik op zijn wang. "Vanwaar komen die gaten schat?" vroeg hij met een nieuwsgierige ondertoon. Rhine schrok. haar oren gingen hangen en ze ging met een klein jankje achteruit haar hoofd naar de grond gericht. Ze kroop naar haar kleren toe en deed ze over haar hyenaachtige lijf voor ze terug veranderde. haar haar golfde lichtjes en was nogal pluizig doordat het met de wind gedroogd was. Rhines ogen waren op hem gericht, haar blik was afstandelijker geworden. Haar armen waren gekruist over haar lichaam. Ze wilde niet dat hij naar de ontstoken wondes zou kijken. Ze wilde niet dat hij het zag, dat ze hem zou moeten vertellen wat er gebeurd was. En ze wilde al zeker niet naar een dokter om daar haar verhaal nog eens te doen. "Je hebt je vergist, er waren geen gaten" Zei ze op een kille toon. Ze bleef een eind bij hem vandaan staan. nee ze zou het hem mooi niet vertellen en zolang hij de wonden niet zag kon hij niets bewijzen. Ja zo zou ze het doen hij zou van niets weten en alles kwam goed ze moest gewoon rustig blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 06 2012, 19:46

Haar verbaasde blik kon Zack wel begrijpen, een normale jongen zou gekeken hebben, maar Zack had tenminste een beetje respect voor haar en hij had zijn ogen gesloten. Zack nam haar ook voor haar innerlijke en misschien ook een heel klein beetje veel voor haar uiterlijk. Ze drukte een zoen op haar voorhoofd en eigenlijk wist hij meteen waarom, omdat hij niet had gekeken en daar was ze blijkbaar heel blij om "Ik weet het dat je wat verbaasd ben dat ik niet van de situatie heb geprofiteerd maar ik vind dat dat voor later is. Liever wachten en dan vol spanning zitten enzo dan nu al alles gezien te hebben" zei hij met een lichte engelachtige grijns. Zij maakte hem gelukkig, zij was een geschenk van de hemel, zo zag hij het toch. Hij had zo veel geluk dat hij haar had en dat hij haar kon aanraken en koesteren. Misschien moest hij toch maar eens gaan werken aan een soort van romantisch dinertje bij hem op de kamer en daar konden ze dan praten en lol trappen. Maar hoe kon hij dat doen? Gewoon wat kaarsen op tafel pleuren en dat was het dan? Of kwam er meer bij te pas? Hij wist het allemaal niet goed wat hij kon doen. Zack keek naar het beest, een beetje verwonderd. Eenmaal ze voor hem ging zitten, kwam hij dichter bij Rhine en kuste hij haar natte snuit en ging hij met zijn handen over de schaduwachtige vacht. Een glimlach verscheen op zijn gezicht "Oké ik moet toegeven, dit is niet schattig... Maar nu ben je wel onwijs cool" zei hij en hij keek met zijn hemelsblauwe ogen. Ja ze was misschien niet schattig of mooi, maar ze had wel iets speciaals en ze was anders dan de anderen en dat vond hij wel leuk. Hij nam dan ook nog eens een likje in ontvangst en hij grinnikte zachtjes, zijn litteken was een gevoelige plaats en het kietelde. Hij wreef er even over en zei dan "Het kietelde" "Vanwaar komen die gaten schat?" vroeg hij met een nieuwsgierige ondertoon. Rhine schrok. haar oren gingen hangen en ze ging met een klein jankje achteruit haar hoofd naar de grond gericht. Ze kroop naar haar kleren toe en deed ze over haar hyenaachtige lijf voor ze terug veranderde. Zack trok een wenkbrauw omhoog en hij stond op, haar blik was opeens afstandelijk en dat verbaasde hem wel lichtelijk, wat was er nou zo'n probleem aan? Het was vast wel wat erger dan hij had gedacht en nu wilde hij het echt wel weten. "Je hebt je vergist, er waren geen gaten" Zei ze op een kille toon. En die kille toon kwam bij Zack in het verkeerde keelgat terecht en zijn ogen werden fel geel en gaven licht. Ook verscheen zijn vleugel, maar deze keer was het niet wit, maar pekzwart. Zijn blik stond kil en ijskoud. "Je had wel gaten bij je heupen" zei hij met een botte emotieloze stem. Nog nooit had iemand Zack zo gezien, nog nooit, Rhine zou deze kant als eerste zien. De botte emotieloze Zack, de sluwe doortrapte Zack, diegene die mensen het leven zuur kon maken als hij dat wilde. Zijn lichtgevende gele ogen tuurden naar Rhine en hij bleef zo kijken. Ook zijn armen kruiste hij voor zijn borstkas en hij rolde even met zijn ogen "Ik ben nog altijd niet blind of hallucinerend." zei hij met nog steeds die koude afstandelijke stem. Natuurlijk de lieve Zack zou nooit willen dat Rhine deze kant van hem zag. "my friend, the fates are cruel, there are no dreams, no honour remains... The arrow has left the bow of the goddess." zei hij en hij keek weer naar Rhine, als ze vriendelijker werd, zou hij vast weer kalmeren, zijn irritatie vorm bleef nooit lang normaal gezien. Zijn zwarte vleugel klapwiekte lichtjes en Zack keek ernaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Walking in the moonlight - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Walking in the moonlight - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking in the moonlight   Walking in the moonlight - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Walking in the moonlight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just Walking
» Walking around
» Walking the dog
» just walking around
» Just walking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-