PortalIndexJust walking HpD5UwnJust walking 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just walking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Just walking UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Just walking   Just walking Icon_minitimedi maa 23 2010, 18:59

Norwood liep met een glimlach op zijn gezicht door de bossen. Hij snoof de geur op die de bomen uitscheidde en genoot van de warmte die de zon op hem straalde. Het was inmiddels zomer en de bloemen waren volop in bloei en de bomen zaten vol met groene bladeren. Norwood glimlachte en liep rustig verder. Hij voelde zich goed. In opperbest humeur. Met rustige passen liep hij verder. Een paar vogeltjes floten wat naar hem en Norwood floot weer wat terug. Even grinnikte hij. Ineens kwam Eyolf aanrennen. Deze was inmiddels wat groter geworden en sprong tegen Norwood op. Norwood voelde de kracht die de wolf had en viel achterover op de grond. Hij grinnikte even. "Je bent veelste groot voor op mijn schouder..." zei hij en de wolf blafte even van blijdschap. Norwood pakte hem bij zijn nek vast en duwde hem op de grond. Hij stoeide even met Eyolf en deze deed gewoon vrolijk mee. Daarna stond Norwood op en liep verder. Eyolf had zijn zicht laten vallen op een konijntje en ging er op jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimedi maa 23 2010, 19:16

Zalas liep ook door het bos heen. Op zijn neus een zonnebril die zijn ogen diede te beschermen tegen het felle zonlicht. Hij liep in gedachte verzonken, zijn handen op zijn rug gevouwen, zijn vlecht achter zich aan zwierend. Asb'el had zich half verstopt in Zalas' bovenkleding om zichzelf tegen de zon te beschermen. Alleen zijn kop en een klein deel van zijn lijf was zichtbaar. Zalas stopte abrupt met lopen toen hij Norwood in het oog kreeg. Hij dook we achter een dikke boomstam die hem geheel verborg. Zalas dacht na over zijn verdere stap. Iets aan die man straalde veel macht uit, bijna op precies zo'n zelfde manier als Savador. En Zalas was benieuwd wat dat was al had hij zo zijn vermoedens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimedi maa 23 2010, 19:19

Kataro was ook in het bos, al was hij er gewoon om zich te ontspannen. Hij zat op een dikke tak in een boom. In tegenstelling tot Deshas, was Kataro gek op de zomer. Hij hield van de warmte en het zonlicht ookal was hij Shadraans. Toen hij opeens een stem hoorde keek Kataro naar beneden en zag Master Norwood met Eyolf. ''Hai Master'' riep hij opgewekt en grijnzend naar hem en zwaaide even. Hierdoor verloor Kataro zijn evenwicht en viel uit de boom. Met een doffe klap belandde hij op de grond. Hij wreef even pijnlijk over zijn schouder maar leek verder niet veel schade te hebben. Hij zag nog net iets wits achter een boomstam verdwijnen. ''Meneer Zalas? Wat doet u daar?'' riep Kataro vragend. Tenminste, hij dacht dat het Zalas was die daar stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Just walking UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimevr maa 26 2010, 10:23

Norwood keek naar boven toen hij geroepen werd. Hij glimlachte. Hij merkte dat Kataro zijn evenwicht verloor en wist nog net op tijd wat dikker mos te toveren zodat Kataro niet enorm hard zou vallen. Toch was zijn schouder een plek waar het toch nog pijn deed. Dat was soms een nadeel, magie kwam niet altijd even snel op gang. Norwood had de aanwezigheid van een andere magier al gevoeld maar nog niet op gereageerd. Norwood keek Kataro aan en hoorde zijn woorden. Norwood voelde duidelijk dat het duistere magie was die van achter de boom werd afgestraald. Norwood maakte een zegel en klapte uiteen in bladeren. Hij verscheen op een tak boven Zalas. "Je hoeft voor mij niet bang te zijn..." zei hij kalm en keek met een glimlach naar Zalas. Hij zag hem niet als een vijand noch als een vriend. Dit zorgde er voor dat Norwood nog niets zou doen voor Zalas iets deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimevr maa 26 2010, 16:27

Zalas balde even zijn hand tot een vuist toen hij de stem van Kataro hoorde schallen en daarmee hem verried. ''Deshas had dat joch moeten leren zijn kop te houden'' mompelde hij zacht in het oud-Shadraans. Zalas keek met een ruk omhoog, zijn amberkleurige ogen vernauwend, naar Master Norwood. Asb'el schoot uit zijn bovenkleding tevoorschijn en siste venijnig. Zalas legde zijn hand op de kop van de slang zonder zijn blik van Norwood af te wenden. ''Ik ben niet bang voor u'' zei hij tegen hem. Maar wel nieuwsgierig naar die bron van kracht die u uitstraalt voegde hij er in gedachte aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Just walking UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimezo maa 28 2010, 12:49

Norwood keek even doordringend naar de slang. Sissen heeft geen nut op mij... siste Norwood terug naar de slang en keerde zijn blik weer naar Zalas. "Oh ik had ook niet anders van je verwacht." zei Norwood met een kalme stem en keek Zalas doordringend aan. Zeker niet omdat je, naar mijn gevoel, te veel lijkt op iemand waar ik al niet zo over weg mee kan ging het door zijn hoofd. Hij keek naar Kataro die nog niets had gezegd. Norwood sprong van een tak en landde naast Zalas op de grond. Even ging zijn blik naar Eyolf die inmiddels achter het konijn aan het rennen was. Norwood zijn blik ging weer naar Zalas. De slang kon bijten wat hij wilde. Norwood was haast immuum voor ieder gif. Alleen bepaalde gifsoorten hadden effect op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimezo maa 28 2010, 13:01

Zalas bleef Norwood recht in zijn ogen aankijken. Even leken de amberkleurige irissen op te lichten achter de donker getinte zonnebril glazen.Toen Norwood op de grond sprong wendde Zalas zich naar de witte slang. ''Asb'el, dragthain fruste omnos cara'' suste hij de slang zacht toe in het oud- Shadraans. Hij had het sissen van Norwood ook verstaan en de slang gauw geruststellend toegesproken voordat hij iets deed wat hij beter niet kon doen. ''Asb'el beschermt alleen maar mij Master. Sissen is een doodnormale reactie voor hem als hij denkt dat iets....mij of hem bedreigt'' zei Zalas koel. Zijn blik ging nu ook even naar Kataro. Asb'el volgde Eyolf met een veelbetekende blik. ''Asb'el, je laat het'' zei Zalas zonder de slang aan te kijken. ''Opvolger van Ferost dus. Ik dacht al zoiets te voelen. Hoe gaat het met die ouwe. 'T lijkt eeuwen geleden dat ik hem gezien heb'' zei hij plotseling. Wacht, het is ook eeuwen geleden corrigeerde hij zichzelf in gedachte. Hij had het feit dat Norwood Ferost' opvolger was uit zijn ogen afgelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kataro

Kataro

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 64
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 1ste
Partner: /

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimezo maa 28 2010, 13:16

Kataro was inmiddels aan komen rennen. Hij keek even naar Zalas. ''Weet u, ik vind dat nieuwe kapsel van u veel leuker dan uw oude'' zei hij met een schuine blik op zijn haar gericht te hebben. Hij aaide daarna de witte slang even over zijn kop. ''Dag Asb'el'' zei hij zacht tegen het dier. Hij bemoeide zich niet met het gesprek tussen Norwood en Zalas. Het leek nu alsof hij alleen nog maar even oog had voor de slang. Kataro had zelf altijd al een huisdier gewild maar Deshas had het hem altijd geweigerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Just walking UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimeza apr 10 2010, 18:04

Norwood knikte naar Zalas. "Ik weet wel wat van dieren af en ik begrijp het ook waarom hij het doet..." zei Norwood. "Ik maak de slang alleen duidelijk dat hij mij niet als een bedreiging hoeft te zien." zei Norwood er nog achter aan. Hij glimlachte even toen Kataro er aan kwam lopen. Eyolf was inmiddels enorm nieuwschierig geworden naar Zalas en kwam aanrennen. Vlak bij Norwood hield hij stil en keek met een paar vragende ogen naar Zalas. "Hoe het met Ferost is? Het gaat met hem goed...." zei hij. "Tenminste toen ik hem voor het laatst zag..." zei hij en keek naar Zalas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zalas

Zalas

Just walking UTL8oxA PROFILEPosts : 272
Just walking UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6de klasser.
Partner: Well, I think it's just a waste of my time.

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitimeza apr 10 2010, 18:49

Asb'el siste iets tegen Zalas maar die ging er niet op in. ''Ik hoorde van zijn gevecht met Deshas. Nooit gedacht dat iemand als Fer zo verblind door woede en haat kon zijn. Deshas heeft hem veel geflikt dat is waar maar na wat ik gehoord heb snap ik wel dat ik hem nog niet ben tegengekomen. Ik hoorde dat hij heeft geprobeerd Savador te verwonden. Als er een belangrijke regel voor Legendarische Magican is, dan is het wel dat ze nooit de opvolger van een andere Legendarische mogen doden of zwaar verwonden. Ferost heeft die lijn heftig overtreden door een dolk naar Savador te smijten. Die man heeft geluk gehad dat Deshas hem had opgevangen'' zei Zalas koeltjes terwijl hij met een losse streng haar speelde. Zijn amberkleurige ogen keken vanachter de zonnebril rond. ''Het zou me ook niks verbazen als hij hier ergens in de buurt was. Waarschijnlijk is hij aan het boete doen. Door die ene regel te breken heeft hij tegelijk ook zijn eed gebroken die hij aflegde toen hij Milena opvolgde. Fer was stiekem verliefd op Milena, de vorige Vrouwe van het Woud, tenminste naar ik heb horen zeggen van Deshas. Milena heb ik nooit echt goed gekend'' vervolgde hij zonder Norwood aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just walking UTL8oxA PROFILE
Just walking UTL8oxA MAGICIAN

Just walking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just walking   Just walking Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just walking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» just walking around
» Walking in the dark
» Walking around
» Watch out where you're walking! ll Lie
» walking on Air [ OPEN ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-