PortalIndexSamen met Tomari - Pagina 4 HpD5UwnSamen met Tomari - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Samen met Tomari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ashley
.
.
Ashley

Samen met Tomari - Pagina 4 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Samen met Tomari - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Samen met Tomari - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 08 2010, 02:54

Lynn dacht even na en frunnikte even aan haar jurkje, ze kwam over alsof ze zelf nerveus werd van haar eigen vraag en Tomari begreep waarom toen hij haar vraag hoorde 'Heb jij misschien ooit een ander meisje leuk gevonden?' vroeg ze aan hem waarna ze meteen blozend naar de grond keek en vertelde dat zij nog nooit eerder iemand leuk had gevonden voor hem, Tomari bloosde en antwoorde eerlijk "ik heb voordat ik jou ontmoette nooit echt een meisje leuk gevonden, wel aardig of mooi, maar niet echt leuk, zeker niet zo leuk als jij" zei hij al blozende, hij hield van Lynn, zij was de enigste waar Tomari ooit van gehouden had en de enigste waar Tomari ooit van zou gaan houden, hij keek haar diep in de ogen en greeg een kus, en nog een, en nog een, zo nog een paar waarna Tomari zich niet meer in kon houden, hij onhelsde haar en hield haar dicht tegen zich aan terwijl hij hen allebij verdronk in een zee van kusjes en liefde
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Samen met Tomari - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 08 2010, 07:05

- XD 'In een zee van liefde' let niet op mij, ik vind het prachtig Wink -

Lynn genoot en bleef hem maar door zoenen. Oh jee, wat hadden ze toch weer een plezier samen. Lynn verbrak het even later en keek hem toen lief aan. Toen keek ze naar Toki, die ondanks dit alles gewoon door had blijven slapen. Lynn boog zich naar Toki en gaf een kus op zijn kopje en ook op die van Xana. Xana liet een genietend geluid horen en drukte haar flank tegen Lynn en haar kopje tegen Tomari. Lynn grinnikte en begon Xana's flank te aaien. 'Xana is net zoals mij, ze wil ook wel wat aandacht,' grinnikte Lynn en ze begon Xana te aaien. Met haar ene hand streelde ze Xana's vacht, met haar andere Tomari's wang. Ze bleef tijdens het strelen Tomari aankijken en giechelde af en toe om diens gezicht. Die stond ook zo... lief.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 08 2010, 14:31

~bedankt, blij dat je het leuk vindt Smile~

Lynn keek Tomari even lief aan waarna ze rond keek naar Toki en Xana, Toki lag echter nog altijd te slapen, zelfs Tomari verbaasde zich nu dat hij nog steeds niet wakker was geworden, Lynn leunde dichter naar het kleine vosje toe en gaf hem een kusje op zijn kleine kopje, en daarna lag een kusje op het iets grotere kopje van Xana, die in antwoord een leuk geluid maakte en met haar flanf tegen Lynn aan drukte terwijl ze haar kkon tegen Tomari aan drukte, Lynn ging er helemaal in mee terwijl ze Xana haar flank begon te aaien 'Xana is net zoals mij, ze wil ook wel wat aandacht,' zei Lynn terwijl ze ook Tomari zijn wang streelde, Tomari moest glimlachen en deed voor de grap even het spinnen van een kat na en begon toen zelf ook Xana te aaien, maar dan over haar hoofdterwijl hij vertederd in Lynn haar ogen keek en zijn hart voelde kloppen voor haar, het hart dat zij gestolen had en wat altijd aan haar zou toebehoren
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 08 2010, 19:46

Xana genoot overduidelijk van alle aandacht. Lynn keek glimlachend in Tomari's ogen en voelde een soort trilling door haar heengaan. Ze glimlachte harder naar Tomari en had toen een leuk ideetje. Ze boog zich naar het oor van Xana toe en Xana knikte toen. Xana maakte allemaal leuke, genietende geluidjes achter elkaar en Lynn knikte toen naar Xana. Xana sprong opeens op haar achterpoten en duwde Tomari met veel kracht om. Daarna ging zij met haar vier poten aan weerszijden van Tomari zijn gezicht onder likken. Lynn lachte. 'Brave Xana,' zei ze plagend en Xana begon Tomari harder te likken terwijl ze schattige, genietende geluidjes maakte. Oh... Lynn smolt helemaal weg van Xana. Daarna ging ze naast Tomari liggen en keek Tomari aan. Ze deed niks en grinnikte.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 08 2010, 23:49

Toomari keek nieuwsgierig naar Lynn toen ze voorover boog, en al helemaal toen Xana opeens leuke geluidjes begon te maken, Tomari grinnikte en lette een moment niet op, hij zag dus niet hoe Lynn naar Xana had geknikt om haar het teken tot de aanval te geven waardoor Tomari volledig verrast werd toen Xana opeens boven op hem sprong, ze zette haar poten toen naast hem zodat hij geen kant op zou kunnen en begon zijn gezicht te likken, Tomari moest lachen van het kriebellende gevoel en lag al snel te rollen van het lachen, hoewel hij geen kant op kon Lynn moedigde haar ook nog aan waardoor het gelik nog eens in een hogere versnelling werd gezet, al snel daarna smeekte Tomari hard lachend om genade, buiten adem, pijn in zijn buik en tranen van het lachen had hij allemaal al gehad, als ze niet stopte zou hij nog serieus in zijn broek plassen van het lachen, Lynn was ondertussen naast hem komen liggen maar deed echter niks, Tomari smeekte nog een keer om genade en of ze hem wou helpen en hoopte dat ze zou luisteren voorsat het te laat was voor zijn broek en waardigheid
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 09 2010, 07:30

Het idee al! Tomari die in zijn broek piste van het lachen! Lynn keek lachend naar Xana en riep toen een halt. Xana stopte er onmiddellijk mee en maakte een klagend geluid. Ze ging toen met haar kop even langs Tomari's gezicht en legde zich toen geamuseerd achter hun. Lynn keek stil naar Tomari en kreeg toen een serieuze lach aanval. 'Als jij het in je broek had gedaan, had ik het ook gedaan, zeker weten,' zei ze lachend maar hield gauw op toen ze zijn gezicht zag. 'Sorry, schat,' grinnikte ze toen en beet op haar wangen. Ze moest voor zich uitkijken, want als ze Tomari nu aankeek, kreeg ze weer een aanval van lachen. Rustig keek Lynn voor zich. Toen sloot ze een oog, zodat ze Tomari's mond wel zag en gaf hem met gesloten ogen een kus. Daarna keek ze gauw weer weg. Het leek eerder alsof ze verlegen was, maar ze zat gewoon te trillen van het lachen.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 09 2010, 09:34

Tomari kon het niet helpen dan nog na te lachen zelfs nadat Xana gestopt was en Lynn hielp niet bepaalt mee met haar opmerking, ze bood daarna haar excuses aan, Xana klonk echter een beetje teleurgesteld dat ze niet door mocht en ging achter hem en Lynn liggen, Tomari kreeg nog een kus die het deels wel de moeite waard maakte om zo erg geplaagd te worden door hun twee, daarna keek ze echter nogal verlegen weg en trilde helemaal, Tomari ademde diep adem en schraapte zijn keel, zo zou hij wel niet meer zo snel lachen, hij legde zijn armen om Lynn heen en trok haar zachtjes tegen hem aan, hij hield van haar aanraking en zou er helemaal niks voor willen ruilen, hij streek met zijn vingers langs haar rug en door haar haren en keek haar aan met een glimlach op zijn gezicht "je hoeft heust niet verlegen te zijn bij mij hoor" fluisterde hij in haar oor, ze zag er in elk geval uit alsof ze heel verlegen was
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 09 2010, 19:29

Meteen nadat Tomari dat had gezegd, haalde Lynn diep adem om toch niet te lachen. Ze besloot er iets anders leuks van te maken. Want zij was namelijk een en al drama, maar vond het ook wel is leuk om de 'verlegen' Lynn te spelen, dus keek ze hem op een verlegen toon aan en hield haar lachen in. 'Oh jawel, ik ben altijd verlegen. Omdat ik je zo leuk vind. En omdat ik bang ben dat ik gekke dingen uit ga halen,' zei Lynn en voor het effect hield ze haar handen even voor haar gezicht, gebald als vuisten met haar gezicht erachter verborgen. Dit was gewoonweg om aandacht vragen, waar Lynn ook stiekem erg van hield. Ze keek Tomari aan en zette haar verlegenste glimlach op.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 10 2010, 00:53

'Oh jawel, ik ben altijd verlegen. Omdat ik je zo leuk vind. En omdat ik bang ben dat ik gekke dingen uit ga halen,' reageerde Lynn al snel, waarna ze nog meer verlegen ging doen, Tomari vond het eigenlijk wel heel erg schattig staan bij Lynn, maar begon zelf ook een beetje te blozen door haar lieve woorden "aan wat voor gekke dingen dacht jij dan?" vroeg Tomari in een poging Lynn te laten blozen, hij haalde haar handen voor haar gezicht weg en kuste haar op haar voorhoofd, Tomari ging haar nu ze verlegen en zo blozend maken als dat hij maar kon, howel hij haar schattigheid tegen die tijd waarschijnlijk niet meer aan zou kunnen en haar zou zoenen alsof zijn leven er van af hing, hij kreeg een glimlach op zijn gezicht bij het idee alleen al, in elk geval was het tijd om zijn plan in werking te zetten dacht Tomari "Je hoeft niet verlegen te zijn, ik zal er altijd zijn voor jou, ik hou van je, je bent veel te lief en schattig om dat niet te zijn en daardoor zal ik je alles kunnen vergeven, wat voor gekke dingen je ook doet" zei Tomari met een half serieuze, half verliefde blik op zijn gezicht
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 10 2010, 16:45

Lynn bloosde door zijn woorden, maar beet toch effe door. 'Nou, ik zou bijvoorbeeld kunnen struikelen over echt iets stoms als bijvoorbeeld een bekertje water. Die dingen kunnen gebeuren als ik jouw zie,' zei Lynn, terugdenkend aan die keer toen ze Tomari aankeek. 'Goed dan. Jij kwam is een keertje langs over het grasveld en ik had Xana niet gezien. Ik liep achter haar, maar zelfs dat had ik niet in de gaten. Ik wou indruk op je maken, maar ik denk dat je mij niet had gezien en toen viel ik dus over Xana heen, die vervolgens een rugmassage maakte met haar poten, om de wraak,' zei Lynn, terugdenkend aan de dag van te voren, nadat ze Tomari had ontmoet en na dat ze een geweldige middag met hem had gehad en weer terugging om te gaan slapen. Toen was ze dus over Xana gestruikeld omdat ze Tomari zag. Kon het erger? 'En jij bent stoer, knap, aardig, geweldig en gespierd,' grinnikte Lynn, met haar wenkbrauwen vier keer op en neer gaand.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 10 2010, 21:59

"waarmee probeerde je dan indruk te maken?" vroeg Tomari zich hardop af "en ben je zo over je oren verliefd op me dat je er helemaal blind van wordt tegenover alles behalve mij?" vroeg hij aan haar om haar te plagen, maar kreeg toen een vloedgolf aan complimentjes over zich waarvan hij helemaal rood werd "dank je, zelf ben je lief, aardig, grappig, mooi, verrassend verlegen en, als je dat wilt zijn, stoer, bovendien zal ik altijd van je houden, klopt mijn hart sneller dan ooit voor jou, voor ik me veilig en vertrouwd bij jou en kan ik alles in jou vinden waar ik ooit van gedroomd heb, en dan he ik het alleen over de beste dromen die ik maar kan hebben" gaf hij haar de volle laag terug, hij was benieuwd wat haar volgende tegenaanval zou wordenof dat hij haar nu zo ver verlegen had gekregen dat ze niet meer kon protesteren tegen hem
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 10 2010, 22:06

Snel dacht Lynn na, ondertussen blozend om zijn lieve complimentjes. Ondertussen wist ze wel iets terug. 'En ik zou alleen maar willen blijven leven voor jou. Na school wil ik alles met je doen waar we nog genoeg tijd voor hebben,' zei Lynn en ze knipoogde naar Tomari. Spirua keek ondertussen onderzoekend naar Toki en duwde haar poot tegen zijn op en neer reizend en dalende vacht. Spirua keek hem met een schuin kopje aan en likte toen over Toki's vacht. Lynn liet zich naast Spirua vallen en gaf Toki een kus op zijn kopje. 'Oh, hij is echt zo lief! Jij ook, als je slaapt,' plaagde ze Tomari en ze stak haar tong uit.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 11 2010, 11:00

Tomari bloosde een beetje van haar woorden en in zijn hoofd stelde hij zich in zijn hoofd al allerlei dingen voor die ze konden gaan doen samen als ze van school af waren (btw, weer namen aan het verwisselen Xalina XD) Hij zag Lynn kijken naar Xana en Toki, waar die tweede nog lag te slapen ondanks dat Xana Toki lag te duwen en te likken, Tomari wist niet hoe hij in godsnaam zo door kon blijven slapen, maar hij deed het wel, Lynn liet zich nu naast Xana vallen en gaf Toki een kusje op zijn kleine kopje, ze gaf een compliment aan zowel Toki als aan Tomari zelf, hij moest weer een beetje blozen en zei "jij ziet er anders ook heel erg schattig uit als je slaapt hoor", waarna hij ook zijn tong uitstak, hij grinnikte, hij kon op deze manier bijna niet wachten tot ze beide van school af waren en alle tijd van de wereld samen hadden, dan konden ze altijd bij elkaar zijn
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 11 2010, 12:09

Lynn stond langzaam op en zorgde dat haar heupen mooi heen en weer wiegden. Zo kwam ze op hem afgelopen en sloeg zijn armen om zijn hals. 'Is dat zo?' vroeg ze toen fluisterend, waarna zij hem een kus op zijn mond gaf en haar armen om zijn hals geslagen hield. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en Xana maakte een geluidje tegen Toki. Zag duwde haar poot tegen de kleine Toki aan en gaf hem toen een lik over zijn buik. Daarna ging ze naast hem liggen en keek hem vragend aan. Toen wikkelde ze haar lijf rond die van Toki en viel vermoeid in slaap. Lynn keek om en zag hoe ze lagen. 'Zo wil ik ook met jou in slaap vallen,' lachte ze en ze stak haar tong terug uit, waarna ze hem een kus gaf.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 12 2010, 01:47

Tomari zag Lynn opstaan en weer naar hem toe lopen terwijl ze met haar heupen zwaaide, Tomari kon niet anders dan om dat sexy te vinden, ze legde haar armen om hem heen en zei 'Is dat zo?', Tomari knikte en kreeg een zoen van Lynn op zijn mond waar zijn gedachten voor een moment compleet in op gingen, Nadat de kus verbroken werd zag hij hoe Lynn naar Xana en Toki keek, dus keek hij zelf ook, hij zag hoe lief de grote Xana was voor het kleine, pluizige, schattige, slapende vosje, ze viel zelfs in slaap terwijl ze haar lichaam beschermend om dat van hem neerlegde, 'Zo wil ik ook met jou in slaap vallen,' zei Lynn vervolgens tegen Tomari terwijl ze lachte en haar tong weer uit stak waarna Lynn hem een kus gaf, nadat deze verbroken werd zei Tomari tegen Lynn "waarom doe je het dan niet? Van mij mag je wel als je dat wilt", een glimlach verscheen op zijn gezicht, het zou eigenlijk best wel schattig zijn om Lynn zo te zien
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 12 2010, 14:57

Lynn grinnikte en keek hem aan. Hoe zou ze dat in godsnaam moeten doen? Tenslotte wou ze geen dromen hebben en ze keek hem toen rustig aan, terwijl ze huiverend aan de droom dacht. 'Oké. Maar ik heb wel geen idee hoe we dan moeten gaan liggen,' grinnikte ze, terwijl ze even nadacht. Hoe zouden ze in godsnaam moeten gaan liggen? Rustig keek ze naar Toki en Xana. Die twee zagen er schattig uit. De kleine Toki lag onder de dikke pels van Xana. Xana's vacht ging rustig op en neer en die van Toki ook. Toki zag er echt lief uit. Net zoals Tomari. Lynn keek Tomari rustig aan, met een vragende blik in haar ogen. Toen begon ze hem speels te zoenen. Ze ging over zijn mond naar zijn neus. Ze keerde weer terug naar zijn mond en beet zachtjes in zijn lip en keek hem toen aan, met een speels, ondeugende blik. 'Jij een idee?' vroeg ze toen, doelend op haar vorige vraag.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 13 2010, 01:15

Tomari hoorde Lynn spreken over dat ze eigenlijk geen idee had over hoe ze dan in godsnaam zou moeten gaan liggen, Tomari keek een moment naar Toki en Xana en hoe die samen lagen, toen keek hij Lynn weer aan die hem even vragend aan keek, waarna ze hem begon te zoenen, maar ondertussen zat ze hem ook te plagen door kusjes op zijn neus te geven en zachtjes op zijn lip te bijten, ze keek hem daarna aan hem een blik waarvan Tomari's hart een slag over sloeg en vroeg "Jij een idee?" Tomari's geest schoot weer terug uit dromenland en concentreerde zich even en kwam met een idee, "Ik weet wel wat" zei Tomari met een grijns op zijn gezicht, zonder waarschuwing pakte hij haar op zoals hij een prinses zou dragen en ging toen tegen een boom aan liggen met Lynn in zijn schoot, Tomari zette een brede glimlach op "zo kan je tegen mij aan liggen en kan ik mijn armen om je heen leggen zodat je in mijn armen, tegen mij aan in slaap valt" legde hij uit aan Lynn met een brede glimlach die zijn gezicht geen moment verliet
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 13 2010, 21:04

Lynn grinnikte. Deze lieve manier was typisch weer iets voor Tomari. Alhoewel ze wel van hem genoot. Maar ze was stiekem bang voor dromen en keek hem toen stilletjes aan, terwijl ze rustig glimlachte. 'Ik blijf wel wakker, denk ik. Tijd om in slaap te vallen bij je heb ik nog genoeg. Anders sluip ik wel naar de jongenszaal toe,' zei ze met nu echt een heel ondeugende blik en blinkende ogen. 'Ik zie mezelf al tegen je aan liggen, terwijl iedereen kijkt. Nee hoor, dat zou ik niet durven,' glimlachte Lynn. Xana keek ondertussen naar Toki en legde haar poot op zijn oortjes. Ze gaf hem een lik tussen zijn oren en wreef haar wang even over zijn hoofd heen. Daarna sloeg ze haar staart rond hem heen en keek met ontblote tanden naar enkele vogels die hun vanaf hun boom nieuwsgierig aankeken. Lynn keek er verwonderd naar. 'Xana is heel erg beschermend tegenover Toki,' glimlachte ze toen.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 14 2010, 23:16

Tomari moest al blozen bij de gedachte dat Lynn 's avonds haar bed uit zou sluipen en naast hem zou komen liggen, niet dat hij het erg zou vinden, maar het was meer het idee van hoe de andere leerlingen bij hem op de zaal zouden reageren, maar daarna gaf ook Lynn toe dat ze het niet zou durven, het beeld bleef echter nog een tijdje in het hoofd van Tomari rondspoken hoewel zijn rode kleur langzaam afzakte en uiteindelijk verdween, om zijn gedachte deels af te leiden keek hij naar hoe Xana en Toki lief tegen elkaar op de grond lagen, terwijl Toki nog steeds rustig door sliep, Xana reageerde bijna als een moeder op Toki, hem beschermend tegen geluid, hem likken en hem liefkozen, zelfs andere dieren in de omgeving verjagen 'Xana is heel erg beschermend tegenover Toki,' glimlachte Lynn even, Tomari knikte en zei "inderdaad, het lijkt bijna om Xana Toki ziet als een van haar eigen welpen", Tomari grinnikte bij de gedachte dat Xana echt de moeder van Toki bleek te zijn al wist hij dat het onmogelijk was, Tomari gaf Lynn nog een kusje op haar voorhoofd en legde zijn armen iets dichter om haar heen zodat ze dicht tegen hem aan lag terwijl hij hem een hand over haar zei heen streek
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimema nov 15 2010, 07:14

Er ging een huivering door Lynn heen en zij streelde Tomari over zijn borstkas. Ondertussen keek ze gefascineerd naar Xana en Toki. Xana leek inderdaad een soort moeder voor Toki, hoe ze daar lag. Alhoewel dat onmogelijk was, vond Lynn het niet zo'n slecht idee. Toki zou bij Xana veilig zijn. Xana keek ook als een moeder naar Toki, vond Lynn. Echt zo met bezorgde ogen. Lynn glimlachte. Ze keek toen naar Tomari. Stiekem. Met een schuin oog. Toen ze zijn gezicht zag, ging er een warme golf door haar heen. Toen haar ogen de zijne uiteindelijk ontmoette, voelde Lynn zich een beetje betrapt. Ze grijnsde breed en een rode kleur verscheen over haar wangen. Lynn's reflex, handen voor het gezicht gebald tot vuisten, verscheen echter weer en blozend keek Lynn erachter en toen naar de grond. 'Ik kan mijn ogen niet van je afhouden, geloof ik,' mompelde Lynn, nog steeds naar de grond kijkend.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 17 2010, 23:29

Tomari had even nog naar Toki en Xana zitten kijken maar begon na een tijdje gewoon weer de schoonheid van zijn geliefde Lynn te bewonderen, Toen haar blik de zijne ontmoette moest hij lichtjes blozen, dat was echter niks vergeleken de reactie van Lynn die meteen weer haar gebalde vuisten voor haar gezicht deed ter bescherming zodat hij haar blozende gezicht niet kon zien, dit had bij Tomari echter het tegenovergestelde effect, ze trok zijn aandacht juist met dat gebaar en zag er nog schattiger uit dan wanneer ze alleen verlegen had gebloosd, de schattigheid van Lynn kwam hierdoor op een hoogtepunt dat Tomari ertoe bracht dat hij wel moest zeggen hoe schattig ze wel niet was, zeker toen ze ook nog zei dat ze haar ogen niet van hem af kon houden "je weet toch dat dat gebaar je alleen nog maar schattiger maakt toch?" Tomari grijnsde, hierdoor zou ze bijna gegarandeerd uit automatisme het erger maken door nog maar te blozen en haar gezicht nog dieper te trachten te verbergen dan dat ze al deed "Je bent zo echt bijna onweerstaanbaar" zei Tomari zachtjes in Lynn haar oor waarna hij een kusje gaf op haar hoofd en weer met zijn handen langs haar zij wreef, hij wist dat ze dat lekker vond, of zo leek het in elk geval
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 18 2010, 20:09

Een huivering drong door Lynn heen en een zacht, kreunend geluidje ontsnapte geheel per ongeluk toen ze zijn handen op haar zij voelde, maar haar gebalde vuisten gingen vlakker voor haar gezicht en haar gezicht probeerde steun te vinden daarachter. Blozend keek ze Tomari aan. Dan weer wel. Dan weer niet. Dan weer wel. Dan weer niet. Zo ging het de hele tijd verder en Lynn bloosde als een gek. Lynn liet zich echter lachend achteruit vallen en trok Tomari op zich. Ze gaf hem zachte kusjes op zijn keel, toen langzaam naar zijn borstkas om vervolgens de eindzoen op zijn lippen te drukken.
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 19 2010, 21:51

Lynn zag er ongelofelijk schattig uit toen ze bijna leek weg te smelten van het blozen, ze keek af en toe zeer verlegen over haar vuistjes heen, maar dat maakte het alleen maar schattiger, op een gegeven moment zette ze zichzelf er echter overheen en liet zich al lachend achterover vallen terwijl ze hem met zich mee trok zodat hij nu boven op haar lag, Tomari kreeg een lichte blos op zijn wangen toen hij besefte in wat voor positie ze lagen, maar kennelijk had Lynn dit momenteel niet door dus zou hij niks zeggen, Tomari genoot volop van haar kusjes die ze neer plante op zijn keel en borst, zo erg dat hij bijna moest kreunen, gelukkig kon hij zich inhouden, Lynn sloot haar reeks kusjes af met een zoen op zijn lippen waar Tomari zich volledig in liet meeslepen, ondertussen liet hij zijn rechterhand zachjes langs haar zij glijden, helemaal tot beneden bij haar kont haar hij stopte zodat zijn hand nu tegen haar bips aan lag, hopelijk vond ze het niet erg, zo wel dan kon ze dat zeggen en zou hij onmiddellijk ophouden
Lynn

Lynn

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimeza nov 20 2010, 20:56

Lynn genoot, tot haar eigen stomme verbazing, dat ze het fijn vond dat Tomari's hand nu langs haar zij naar haar kont was afgegleden. Lynn's verbazing was een moment van haar gezicht af te lezen, maar Lynn glimlachte daarna. Ze vond het stiekem wel leuk dat Tomari en zij zoveel aandacht aan elkaar konden schenken als ze wouden. Ze hadden nu toch geen les. Hadden ze deze dag vrij of zo? Nou ja, Lynn trok er zich geen bal van aan. Ze keek diep in Tomari's ogen en af en toe droomde ze gewoon weg. Ze had nooit durven hopen dat zij en hij nu een echt koppel waren. Ze waren heftig in verliefdheid. Althans, Lynn toch. Maar ze kon erop wedden dat Tomari dat ook vast zou zijn. Ze had de positie wel opgemerkt, maar er stiekem geen aandacht aan geschonken. 'Ik glimlach de hele tijd als ik denk aan het moment dat we elkaar ontmoet hebben.'
Ashley
.
.
Ashley

✦ CHARACTER ✦
Klas:

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 21 2010, 02:45

Lynn leek onder zijn aanraking een moment verbaasd te zijn, maar die blik veranderde al snel in een glimlach waardoor hij zelf ook een glimlach op zijn gezicht kreeg. Tomari bleef nog een tijdje in Lynn haar prachtige blauwe ogen staren waar hij zo in zou kunnen verdrinken als hij wou. Tomari en Lynn lagen nog altijd in dezelfde positie, maar daar schenen ze geen van beide aandaxht aan te besteden, Tomari zijn oren spitste zich toen ze begon te praten over hoe ze een glimlach op haar gezicht kreeg voor elke keer dat ze terug dacht naar het moment dat ze elkaar ontmoette, hierdoor moest ook hij naar dat moment terug denken en ook hij kreeg er een brede glimlach van op gezicht "ik weet wat je bedoeld" zei Tomari tegen Lynn terwijl hij zijn gedachtte weer de vrije liet gaan
Gesponsorde inhoud

Samen met Tomari - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: Samen met Tomari   Samen met Tomari - Pagina 4 Icon_minitime

Samen met Tomari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Samen met Ryuu
» Samen met Celedë
» Samen aankomen.
» Samen met Diva
» Tomari Reaper

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum