MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde/Erd Klas: 2de klas Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
Onderwerp: Re: Samen met Tomari di nov 02 2010, 10:20
Lynn probeerde zich op de zoen te concentreren, maar omdat Tomari net had gelachen, moest Lynn ook lachen. Snel verbrak ze de zoen. Ze proestte het uit. Tomari's maag knorde en die van Lynn begon erna te knorren, alsof het zo was afgesproken. Lynn bloosde. Tomari keek naar de lucht, maar Lynn keek naar Tomari. Hij had echt zo'n schattig gezichtje... ''Zal ik wat te eten voor ons halen?'', vroeg Tomari en Lynn keek hem aan. Hij ging zitten tegen de boom. 'Ja, dat is goed. Moet ik op je wachten hier, of moet ik met je meegaan?', vroeg Lynn toen, met ietwat bezorgdheid. Waarom nou bezorgd? Nou ja... Soms snapte zij zichzelf gewoon niet. Xana ging naar Lynn toe en vleidde zich tegen Lynn aan. Lynn aaide de mooie vacht. Xana duwde haar om en begon haar likjes te geven. Lynn giechelde. Ze wachtte op antwoord van Tomari, terwijl ze begon te stoeien met Xana. Xana en zij rolden over de grond. Aan het plezier te zien kon je merken dat ze het vaker deden.
Ashley .
PROFILE Real Name : Tomari Posts : 1143
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie Klas: Partner: no interest in tying myself down
Onderwerp: Re: Samen met Tomari di nov 02 2010, 22:01
Tomari zag Lynn blozen toen hij hoorde dat haar maag ook aan het knorren was, Lynn reageerde op zijn vraag met 'Ja, dat is goed. Moet ik op je wachten hier, of moet ik met je meegaan?', het rare was echter dat ze er zo bezorgd bij keek "Van mij mag je kiezen, als je wilt mag je hier blijven en haal ik wat je maar wilt voor je, maar je mag ook met me mee als je dat liever wilt" zei hij, waarna hij eraan toevoegde "maar ik neem aan dat je hier wilt blijven stoeien, dus dan wil ik alleen weten wat ik voor je mee kan nemen" zei hij met een brede glimlach op zijn gezicht waarna hij tegen Toki fluisterde dat hij ook mee mocht doen met het spelletje tussen Lynn en Xana, waarna hij naar ze toe rende en het voorbeeld van Xana volgde terwijl hij er voor uit keek niet geplet te worden
Lynn
PROFILEPosts : 294
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde/Erd Klas: 2de klas Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
Onderwerp: Re: Samen met Tomari di nov 02 2010, 22:34
Lachend keek Lynn Tomari aan. Ze giechelde toen Xana met haar poten op en neer ging op haar buik. 'X-Xanaaa! Je weet dat dat niet lekker voelt', zei ze lachend. Ze hoorde Tomari's woorden vaag en grinnikte even. 'Een broodje kaas is voor mij oké', glimlachte Lynn. Toki rende op hun af en zowel Lynn, als Xana keken uit dat ze het vosje niet plette. Xana hield Lynn toen stevig tegen de grond gedrukt. Lynn, gierend van de lach, streelde Toki's zachte vacht. Die zat vrolijk mee te drukken op haar buik. 'Ik heb denk een nieuwe manier voor slank worden uitgevonden', zei ze lachend voordat Tomari vertrok. Ze aaide de twee diertjes liefdevol en gaf ze allebei een kusje op hun snuit. Xana gaf haar een lik terug. Lynn keek glimlachend naar de kleine Toki, die nog steeds haar buik aan het bewerken was. Ze maakte een onverwachte draai, zodat Toki niet al te hard van haar afviel. Bezorgd keek Lynn naar Toki. Had hij zich pijn gedaan? Lynn dacht van niet.
Ashley .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie Klas: Partner: no interest in tying myself down
Onderwerp: Re: Samen met Tomari di nov 02 2010, 23:40
Tomari glimlachte toen hij zag hoe de rest lekker samen aan het stoeien was en kreeg toen een verzoek binnen van Lynn, hij stond op het punt weg te gaan toen hij Lynn hoorde zeggen 'Ik heb denk een nieuwe manier voor slank worden uitgevonden', Tomari keek om en moest lachen, dat zou wel de raarste manier om af te vallen zijn die hij kon, hij zag hoe zowel Toki als Xana een kusje kregen, maar was niet jaloers, hij had er vandaag al meer gekregen dan dat Toki en Xana samen in minstens een jaar zouden krijgen, hij draaide zich om en liep richting de kantine terwijl hij nog naar achter riep "ben zo snel mogelijk terug!", en dat zou hij ook zijn, hij was van van om nadat hij uit Lynn haar gezichtveld was te rennen zodat hij zo snel mogelijk weer bij haar was Toki was ondertussen een beetje geschrokken van de plotselinge beweging en rolde van Lynn haar borst af, de schrik was echter erger dan de val en al snel sprong hij weer op haar borst waar hij ging liggen en zich opkrulde tot een pluizig klein balletje
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari wo nov 03 2010, 11:04
Lynn keek bezorgd naar Toki. 'Oh mijn God! Toki! Gaat het?', vroeg ze bezorgd, terwijl ze even glimlachte om de woorden van Tomari. 'Ik verlang naar je!', riep ze overdreven achter hem. Toki had gelukkig geen pijn. Hij sprong weer op haar borst en rolde zich op tot een klein pluizig balletje. 'Oh... Je bent lief. Net als Xana', zei Lynn liefkozend. Ze legde haar hoofd plat neer en Xana kwam tegen haar aanliggen. Die krulde haar vacht rond Lynn heen. Toki lag op haar borst. Lynn ging voorzichtig liggen, met haar hand strelend over Toki's vacht en haar andere hand strelend over die van Xana. Het werden steeds bewegingen die langzamer gingen. Toen viel Lynn in slaap, met haar hand rustig op Toki en de andere tegen Xana's vacht.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari wo nov 03 2010, 17:27
Tomari hoorde nog net de woorden 'Ik verlang naar je!' uit de mond van Lynn komen voordat hij uit gehoorsafstand verdween en begon te rennen terwijl hij voelde dat haar zoete woorden zijn hart verwarmde en zijn lichaam en geest versterkte, hij sloot zijn ogen een heel klein beetje en genoot een klein moment van deze nieuwe geweldige sensatie die hij voelde, Hij bereikte zonder enige problemen de kantine en rende zo snel mogelijk terug, hij kwam aan zonder buiten adem te raken en liep het laatste stukje zachtjes terwijl hij met Lynn haar bestelling in zijn handen de kasdeuren opende, hij liep weer naar hun gezamelijke plekje en reikte haar het broodje kaas, terwijl hij zelf een hap nam van de zijne terwijl hij keek naar hoe lief ze er met hun alle bij lagen "heb je me gemist?" vroeg Tomari nadat hij zijn hap had doorgeslikt
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari wo nov 03 2010, 18:32
'Kijk haar nou!' riep een jongen. Lynn riep Xana bij zich en rende gauw verder. Xana keek achterom. Lynn voelde een pijnlijk gevoel aan haar hoofd en schreeuwde het uit. Ze draaide zich om en zag de jongen die haar grijnzend aankeek. Ze viel achterover tegen een vuilnisbak met haar hoofd. Ze viel flauw en het enige wat ze hoorde was dat de jongen schreeuwde van pijn...
Lynn sperde haar ogen wijd open en kwam gillend overeind. Xana keek naar haar en likte over haar hoofd. Ze aaide Toki, die waarschijnlijk geschrokken moest zijn. Ze keek omhoog en schrok nogmaals. Het was Tomari gelukkig maar. Ze nam het broodje glimlachend aan, terwijl Tomari vroeg of ze hem gemist was. Haar hart bonkte als een razende. 'Ja.. J-Ja, ik heb je gemist. Natuurlijk', zei ze stotterend. Ze wreef over haar achterhoofd. Ze wreef over de kleine Toki. Sliep hij nou gewoon door? Xana was ondertussen ook gaan liggen. Lynn at van haar broodje.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 00:59
Tomari ging zitten, hij had in eerste instantie liet gezien dat ze lag te slapen en was geschrokken toen hij Lynn had horen gillen, Hij ging naast haar zitten en legde zijn hand op haar schouder "wat is er? Gaat alles wel goed?" vroeg hij met een bezorgde blik op zijn gezicht, en zo voelde hij zich ook, en wel meer dan een klein beetje, hij zou zichzelf nooit vergeven als haar iets zou overkomen doordat hij er toevallig net niet was. Toki lag nog steeds gewoon te slapen, die sliep echt bijna overal doorheen, hij had zelfs eens een keer door het geluid van een starten ruimteschip heen geslapen, terwijl hij bij de motorruimte zat nog wel, Tomari was echter hier niet op aan het letten, zijn enige zorg op dat moment was Lynn, wat was er nou dat ze opeens gilde?
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 11:19
- Snap je nu waarom mijn genre drama is? XD -
Lynn keek zwijgend naar voren, terwijl de tranen opwelde. Toen kwam Tomari ook nog eens naast haar zitten. Toen ze zijn hand om haar schouder voelde, ging er een korte huivering door haar een. "Wat is er? Gaat alles wel goed?", vroeg Tomari toen en Lynn keek hem even aan. Ze schudde haar hoofd en begon zachtjes te huilen. 'Ik had gewoon een enge droom. Over...', zei ze en ze keek even naar de grond. Toen legde haar hoofd tegen zijn borstkas en snikte. '...Nou ja.. Gewoon over die jongens. Ik heb die dromen heel soms, vooral als ik er net over gepraat heb of eraan gedacht heb', snikte Lynn. Bang krulde zij zich op en drukte zich tegen Tomari aan. Xana keek bezorgd naar Lynn en keek Tomari aan. Haar oren gingen plat. Toen keek Xana naar Toki en haar oren gingen achteruit en met een vragende blik. Blijkbaar vroeg Xana zich af hoe Toki had kunnen doorslapen.
- Drama, drama en nog is drama. Lekker!!! -
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 13:48
Tomari zijn bezorgdheid groeide alleen maar meer toen hij tranen over de wangen van Lynn zag rollen, Ze zei dat het 'gewoon een droom' was, maar het was duidelijk dat het voor haar meer was dan dat, Lynn vertelde dat het een droom ging over de jongens waar ze vroeger mee in aanraking was gekomen, waarna ze zich tegen hem aan drukte en zich klein maakte, Tomari sloeg zijn armen om haar heen en hield haar vast terwijl hij haar onbewust zacht heen en weer wiegde "rustig maar, ik ben nu bij je, die jongens zullen je nooit meer iets aan kunnen doen" fluisterde hij zacht waarna hij zacht een kalmerend liedje voor haar neuriede, het was een liedje dat hij van zijn moeder had geleerd en het had hem in elk geval altijd gekalmeerd, hopelijk zou het hetzelfde efect hebben op Lynn
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 13:55
Lynn liet haar tranen over haar wangen stromen en probeerde zich dicht tegen Tomari aan te drukken. Zij probeerde zich te verbergen voor alle gevaren buiten de school. Gelukkig begreep Tomari haar angst, want ze voelde zijn armen om haar heen. Zachtjes snikte ze een paar keer. Ze rilde zachtjes. Ze voelde dat ze heen en weer wiegden, wat haar een beetje gerustgesteld maakte. "Rustig maar, ik ben nu bij je, die jongens zullen je nooit meer iets aan kunnen doen", fluisterde Tomari, waardoor Lynn zich een flink stuk veiliger voelde. Toen hij een zacht liedje begon te neuriën, werd Lynn steeds rustiger. Haar angst verdween een beetje. Haar tranen stopte met stromen en Lynn voelde zich weer veiliger. Haar hart klopte hard, maar dat kwam door Tomari. Ze keek naar boven en ontmoette zijn lieve ogen.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 14:20
Tomari voelde Lynn langzaam rustiger worden en keek naar haar terwijl hij dor bleef neurien, ze keek omhoog en hun blikken ontmoette elkaar, Tomari kon zien dat ze gestopt was met huilen en veegde zacht met zijn vingers de laatste tranen weg, "voel je je weer wat beter?" vroeg Tomari zachtjes waarna hij haar een klein kusje op haar voorhoofd gaf, hij was echt bezorgt geweest toen hij haar zag huilen en had zijn hart samen voelen persen in pijn, hij zou haar nooit meer zo willen zien en zou er alles aan doen om te voorkomen dat het weer zou gebeuren, Tomari streek zacht door Lynn haar haren heen met zijn vingers terwijl hij besefde dat hij nog aan het schommelen en neurien was, hij stopte rustig met schommelen en neurien "ben je weer helemaal bij gekomen?" vroeg hij om zeker te weten of alles weer goed ging met haar
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari do nov 04 2010, 15:18
Lynn keek naar Tomari. Ze trilde een beetje, maar dat was door de spanning die ze voelde bij het zien van zien ogen. Zijn vingers veegden de laatste tranen bij haar weg en Lynn keek hem aan. "Voel je je weer wat beter?", vroeg Tomari toen en Lynn knikte. Dat was trouwens de waarheid. Ze voelde zich dankzij Tomari echt heel erg beter. Ze kreeg een kus op haar voorhoofd. Lynn voelde Tomari's vingertoppen door haar haren gaan en genoot hiervan. Tomari hield op met schommelen en neuriën. "Ben je weer helemaal bij gekomen?", vroeg Tomari toen en Lynn knikte. Lynn gaf hem een hele lange kus. 'Ja, je hebt me weer is beter gemaakt', lachte ze vrolijk. De verdrietige Lynn van daarnet leek er bijna niet geweest te zijn. Toen duwde ze Tomari met kracht tegen de grond en begon met hem te stoeien. Ze kietelde hem overal waar ze maar kon en zorgde dat ze lachend over de grond rolden, net zoals ze net bij Xana had gedaan.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 09:40
Lynn bevestigde tegenover Tomarti dat alles weer goed met haar was en kreeg een extra lange kus van haar die hij met alle plezier beantwoorde 'Ja, je hebt me weer is beter gemaakt', lachte Lynn vrolijk en Tomari kalmeerde weer, maar voordat hij weer compleet op zijn gemak was lag hij opeens onder vuur door een kietelaaanval terwijl hij tegn de grond aan was gedrukt en al snel lag Tomari hard te lachen terwijl hij zich verzette door met haar mee te rollen en haar terug te kietelen, hij zag de vergelijking met hoe Lymnn net met Xana had liggen stoeien en wist dus dat ze dit vaker deed, hij zou waarschijnlijk niet winnen, maar het was leuk en ze hadden het allebij naar hun zin, dus hij vondt het prima zoals het was, bij edereen alders had hij zeker geprobeerd om te winnen, maar nu was het gewoon meer om de lol, op een gegeven moment was het voor Tomari zijn smaak echter genoeg geweest en hield hij zich even stil zodat ze niet verder rolde en sloeg toen zijn armen om Lynn heen en trok haar dicht tegen zich aan, zo konden ze elkaar allebij niet kietelen, nog steeds nalachend zei Tomari "zo is het genoeg ok? je hebt gewonnen", hij had een brede glimlach nog altijd op zijn gezicht en was weer kalm omdat Lynn weer gekalmeerd was
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 12:06
Lynn zat luid te lachen en kreeg de slappe lach toen Tomari ook lachte. Dit was fijn. Na een tijdje vond Lynn het wel genoeg en Lynn lachte even na. "Zo is het genoeg ok? Je hebt gewonnen", zei Tomari en Lynn glimlachte. Zijn armen waren om haar heen en Lynn genoot. Het volgende moment moest ze zo hard lachen, dat ze heel snel adem moest halen om genoeg zuurstof binnen te krijgen. Ze hield een plat broodje omhoog die ze tijdens de kietelbui per ongeluk had laten vallen. Heel het broodje was plat. 'Au, au, au! Help,' lachte ze, terwijl ze haar buik probeerde vast te houden, omdat die pijn deed van het lachen. Toen ze de slappe lach kreeg, was het zelfs zo erg dat Lynn plat op haar rug moest liggen. Ze haalde koortsachtig adem. 'Oef... Tijden geleden dat ik zo gelachen heb,' zei ze, de tranen van het lachen aan het afvegend.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 17:01
Tomari vroeg zich af waarom Lynn opeens moest lachen en al snel zag hij dat ze het platte broodje omhoog hield dat ze ondertussen had laten vallen, ze had pijn in haar buik van het lachen, maar Tomari keek alleen toe, als hij nu iets deed zou ze waarschijnlijk alleen maar meer lachen, hij wachtte to ze uitgelachen was, Hij hoorde Lynn zeggen dat het al weer een tijdje geleden was dat ze zo gelachen had en Tomari knikte "ja, voor mij ook" zei Tomari en ging hij naast haar liggen terwijl hij zijn eigen broodje pakte dat hij neer had gelegd, hij zag er echter wat kleine beetjes in en wist meteen dat Toki had zitten snoepen, niet heel raar zins hij nog niet gegeten had maar toch, Tomari besloot ook de rest van zijn broodje aan Toki te geven en haalde twee nieuwe uit zijn zak "Ik vermoedde al dat er wel wat zou gebeuren, dat of dat een van ons honger zou krijgen" zei Tomari terwijl hij een van de broodjes naar binnen werkte en de ander naar Lynn reikte, waar broodje was ten slotte ook plat en had op de grond gelegen
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 17:20
Lynn grinnikte even. Ze hoorde toe Tomari het bevestigde dat hij ook wel gelachen had. Ze zag dat hij het broodje pakte en een moment hield ze haar lach in door op haar wangen te bijten. Wat je een broodje kon noemen! Er zaten beten in. Toki had dus zitten te eten. Lynn gooide haar broodje ook naar Xana die er even aan snuffelde en het toen opat. 'Nu zitten wij met honger,' lachte Lynn en ze keek Tomari aan. Het kon haar eigenlijk weinig schelen. Tenslotte was ze blij dat Xana en Toki nu wel lekker gegeten hadden. Toen haalde Tomari opeens twee nieuwe broodjes uit zijn zak en Lynn keek hem bewonderend aan. "Ik vermoedde al dat er wel wat zou gebeuren, dat of dat een van ons honger zou krijgen", zei Tomari. Dus hij had die broodjes al de hele tijd bij zich. Lynn grinnikte even. Toen hij zijn broodje naar haar reikte, pakte zij het aan, hem nog steeds aankijkend. Toen at ze het broodje zelf ook maar op. 'Wat goed!' complimenteerde zij hem en ze keek hem bewonderend aan. 'Je bent slim. Dat had ik niet verwacht,'plaagde ze hem en ze prikte met haar vinger in zijn buik en keek hem toen zo schattig mogelijk aan.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 20:02
Lynn had het broodje van Tomari over gepakt en hij keek haar aan, ze at daarna het broodje op zoals hij ook had gedaan en werd gecomplimenteerd waardoor hij een brede glimlach op zijn gezicht kreeg, daarna begon Lynn echter een beetje hem te plagen, Tomari kon dat echter ook en zei "als je me gaat plagen moet je eerst het broodje terug geven hoor" en hij lachte, hij aaide haar over haar hoofd omdat ze zo schattig keek en gaf een kusje op haar neus, toen pakte hij haar hand en bracht die naar zijn mond waarna hij er een kusje op gaf, hij keek in haar ogen en dacht na, hij zuchtte en ging tegen een boom aan zitten, daarna klopte hij op de grond naast zich om Lynn te vragen naast hem te zitten en hij sloot zijn ogen, wachtend totdat Lynn naast hem ging zitten
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 20:28
Lynn keek hem breed glimlachend aan. "Als je me gaat plagen moet je eerst het broodje terug geven hoor", zei Tomari en Lynn propte het broodje in haar mond en zei toen: 'Ja, dfat kwan nu niet mweer hè?' Ze moest lachen waardoor er stukjes brood uit haar mond vielen, die Lola opat. Wat was ze toch wer romantisch! Ze had een kusje op haar neus gevoeld en zag Tomari naar de boom gaan. Hij ging zitten en klopte toen naast hem, waardoor Lynn gekke ideeën kreeg. Ze liep naar hem toe, sierlijk, heupen bewegend en voet voor voet en bukte toen op zijn schoot neer. Ze sloot haar armen om die van hem en keek hem glimlachend aan. 'Nah.. Ik zit liever hoor. Het zit fijner,' zei ze uitdagend.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 20:53
~Je haalt die namen van de dieren van je accounts door de war XD~
Tomari had zijn ogen dicht gedaan, en had dus niet verwacht dat Lynn op zijn schoot zou gaan zitten, hij opende zijn ogen even en zag dat ze haar armen om hem heen sloeg en hem met een glimlach op haar gezicht aan keek, daarna zei ze 'Nah.. Ik zit liever hoor. Het zit fijner,' tegen hem en hij glimlachte, hij bleef kalm en vroeg "ik weet dat ik alles van jou zou willen weten, maar het lijkt me eerlijk om jou eerst de kans te geven om wat aan mij te vragen zins je al over jezelf verteld hebt aan mij" Tomari keek haar aan met een kleine glimlach op zijn gezicht en legde zijn hand op haar wang terwijl hij zacht met zijn duim over haar huid heen ging
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari vr nov 05 2010, 21:30
- Hè, echt? Waar? XD Ow jah, dat moest Xana zijn XD -
Lynn zag hem glimlachen en Lynn grinnikte even terug. "Ik weet dat ik alles van jou zou willen weten, maar het lijkt me eerlijk om jou eerst de kans te geven om wat aan mij te vragen zins je al over jezelf verteld hebt aan mij", zei Tomari opeens uit het niets en Lynn dacht diep na. Wat zou ze nog kunnen vragen aan hem dan? Ze voelde zijn hand op haar wang. Ze glimlachte naar hem en dacht toen weer even na. Goh... Wat zou ze toch kunnen vragen aan hem? 'Oh, ik weet wel eentje. Heb je een sixpack?' vroeg ze toen, wijzend naar zijn buik. Ze proestte het uit. Ze kon ook nooit serieus zijn hè! 'Oké, nu een serieuze,' proestte ze. 'Wat vind jij allemaal zo leuk aan mij?'
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari za nov 06 2010, 02:12
Tomari zag haar nadenken en het eerste wat ze vroeg is 'Heb je een sixpack?' Tomari kon echter niet reageren voordat Lynn daarna een serieuse vraag stelde 'Wat vind je leuk aan mij?' Tomari moest diep nadenken over waar hij wel niet zou beginnen en had toch binnen een kwestie van seconde een goed antwoord "ten eerste, ja... ik heb een sixpack" zei Tomari terwijl hij zijn shirt een stuk omhoog trok en glimlachte "Ik zou echter bijna niet weten waar te beginnen om alles te beschrijven wat ik allemaal leuk aan je vind, maar laten we toch een poging wagen, Laten we beginnen met hoe lief je bent tegen mij, nou ja meestal dan, Je gevoel voor humor, Je prachtige haar en ogen, je beeldschone figuur, hoe lief je bent als je bloost, hoe onhandig je soms bent, hoe onschuldig je kan zijn op sommige punten, hoe lief je lacht, hoe je jouw charmes voor mij gebruikt, en zo kan ik nog wel de rest van de dag doorgaan" zei Tomari eerlijk, hij vondt alles aan haar leuk, van het kleinste gebaar tot de grootste blunders
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari za nov 06 2010, 11:44
Lynn keek naar zijn buik en gaf er vervolgens een kus op. 'Hmm... Ja... Goed gekeurd,' grinnikte ze even. Toen moest ze werkelijk een hele zin aan woorden over haar goede punten horen en Lynn's mond viel letterlijk open van verbazing. Ze bloosde nu echt keihard en hield haar handen voor haar gezicht. Toen dacht ze na over een grote blunder en grinnikte even. 'Oké, ik heb nog wel een blunder waarvan je gaat lachen. Ik lag is een keertje met Xana bij de vuilnisbakken en het was een tijdje stil. Ik moest me stil houden, omdat die verkoper naar me op zoek was waarvan ik een appel had gestolen. Ik dus heel stilletjes proberen te doen. En toen liet ik opeens zo'n dikke scheet dat die man meteen wist waar ik zat. Lachend ben ik toen weggerend,' grinnikte ze even en ze moest lachen. 'Goed... Nu jouw leuke punten... Je bent lief, aardig voor Xana en Toki, wat ik erg waardeer. Je hebt een leuk gevoel voor humor en begrijpt ook goed. Je bent erg schattig als je bloost en hebt een leuk trekje qua lopen, vraag me niet waarom. Je bent heel erg goed in zoenen en je toon op een leuke manier hoeveel je van me houdt. Je kunt goed neuriën en hebt een lekker buikje. Ook een leuk lichaam en je ogen zijn om van weg te kwijlen. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar dit waren de belangrijkste punten,' grinnikte Lynn.
Ashley .
Onderwerp: Re: Samen met Tomari zo nov 07 2010, 02:08
Tomari kreeg een brede glimlach op zijn gezicht terwijl Lynn moest blozen, maar kreeg al snel de volle lading terug terwijl zij opnoemde wat ze allemaal leuk aan hem vond, tussen de twee in vertelde ze echter nog een verhaal uit haar verleden, waarvan Tomari zichzelf niet kon helpen dan hardop te lachen, nadat ze klaar was met praten kon Tomari echter bijna niet anders dan verliefd in Lynn haar ogen te kijken terwijl hij zei "zo te zien zijn we echt smoorverliefd op elkaar he?" en haar innig te zoenen terwijl hij zijn armen om haar heen hield. Nadat de kus verbroken was ging Tomari met zijn vinger langs haar gezicht en door haar haren en vroeg hij zachtjes "wilde je nog iets anders van mij weten? je mag alles vragen" terwijl hij vriendelijk naar haar lachde en smoorverliefd in haar prachtige blauwe ogen keek haar hij in zou verdrinken als hij niet uit keek
Lynn
Onderwerp: Re: Samen met Tomari zo nov 07 2010, 20:58
Lynn grinnikte even en dacht na. Ze wist er wel een en het zou zeker jaloers overkomen. Lynn frunnikte even aan haar jurkje en keek Tomari toen recht in zijn ogen aan. 'Heb jij misschien ooit een ander meisje leuk gevonden?' vroeg ze toen en ze keek even blozend naar de grond. 'Ik in ieder geval geen jongen. En nu zou ik niet durven. Behalve jou dan,' grinnikte Lynn en ze sloeg haar armen om Tomari heen en keek hem lief aan in zijn ogen. Ze grinnikte weer even en gaf hem toen een kus. Ze kon echter niet ophouden en begon een tweede. Toen drukte ze een derde en daarna een vierde op zijn mond. Ook nog een vijfde en toen nog een zesde. Daarna probeerde zij zich in te houden.
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.