PortalIndex(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 HpD5Uwn(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 (Vervolg) Pulsing Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ronodan
.....
.....
Ronodan

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 21 2016, 23:49

Het was ongelofelijk dat hij zo kort geleden nog maar zo ontzettend veel haat voor deze vrouw had gevoeld. Verachting en walging zelfs. Het meeste daarvan was verdwenen. De walging die hij nu nog voelde was naar hemzelf gekeerd. Hij was niet geschrokken van het feit dat hij geprobeerd had om haar te wurgen. Wat hem niet losliet was het idee dat hij haar had geprobeerd te wurgen. Zelfs al was hij niet succesvol geweest en waarschijnlijk ook nooit geworden tegenover iemand als Lilith, het idee was genoeg. En het liet hem niet meer los.
De nieuwe pijnscheut werd ook zijn benen te veel waardoor hij zich gedwongen zag haar los te laten om zijn eigen val te breken. Oppervlakkig ademend en zich concentrerend op de bewegingen die zijn rugspieren maakte eiste al zijn concentratie, al kon hij zien hoe Lilith voor een moment in elkaar kromp. Zoals hij vermoed had probeerde zij zich ook groot te houden. Ze maakte een grapje, maar hij kon er niet echt om lachen. De mentale klap van het vleugellam zijn trof hem zwaarder dan de fysieke wond. Lilith vertelde hem over een heler op Razen. Normaal gesproken zou zijn koppigheid de overhand hebben genomen en zou hij hebben geweigerd. Maar dit was serieus. Als het niet goed heelde zou hij misschien nooit meer kunnen vliegen. Hij knikte zwakjes op haar woorden. Hij keek weer op naar haar toen ze van onderwerp veranderde. Hij kon zich een zelfde soort zin uit haar brief herinneren. 'Het is niet echt alsof we nu ergens heen kunnen,' sprak hij zacht doelend op hen beiden die niet eens normaal op hun benen konden blijven staan. Als ze iets moest vertellen, dan was dit niet eens het slechtste moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 23 2016, 11:10

Lilith voelde zijn walging, het was duidelijk te voelen aan zijn aura dat haar leek te omringen. Zelf was ze lichtjes verbaasd. al vroeg ze er niet na. Ronodan kennende gaat hij het niet snel willen zeggen, wat er precies was. Daarnaast wil ze er ook niet achter vragen, zelf probeerde ze zo weinig mogelijk in iemands aura te lezen. Of toch zo weinig mogelijk bij Ronos. Als ze iets wou achterhalen, dan gaat ze er wel achter vragen, en niet door zijn aura gaan zitten neuzen. Lichtjes sloot ze haar ogen, om dan iets dieper te ademen. Meteen moest ze daarmee stoppen, de pijnscheut dat ze tegen haar longen voelde bij het diep ademen, zorgde ervoor dat ze er direct mee stopte. Niet meer doen dus... Achter dat ze beide gevallen was, zuchtte ze. Beide te uitgeput om recht te blijven staan... Al zouden ze alle twee nog verder gevochten kunnen hebben. Adrenaline zorgt ervoor dat je nog door kunt blijven doen. Dat je het uiterste uit jezelf leert halen. Schuld kwam hard aan wanneer ze besefte dat hij niet meer zou kunnen vliegen. Het zorgde ervoor dat Lilith dacht aan de gestorven draak. Meteen dacht ze aan een oplossing. De genezer die zij hadden zou het grotendeels kunnen oplossen. Van een week niet kunnen vliegen, zou het kunnen veranderd worden naar een dag of twee. Het hangt er vanaf hoe erg ze hem had verbrand... 'Het is niet echt alsof we nu ergens heen kunnen,' sprak hij zacht. Lilith had beter gezwegen. Dit was nou niet echt het perfecte moment, in haar ogen. Lilith liet een trillerige zucht los. Had ze nu wel op haar benen kunnen staan, dan had je haar nu heen en weer zien lopen. Op zoek naar de juiste woorden. Damn. In haar gedachten had ze het zo goed kunnen uitleggen. Nu ze hier klaar staat om het te zeggen. Klinkt het niet meer zo goed. In enkele seconden klikte iets. Ze is geen tiener meer dat bang is om iets te zeggen of antwoord te krijgen. Ze leeft al veel te lang, en heeft al veel te veel meegemaakt. Zonder er nog over na te denken buigt ze naar hem toe. Legt haar beide handen op zijn wangen en haar lippen raakte de zijne aan in een kust. Daar had ze al veel te lang weer naar verlangt voor de twee maanden dat ze weg was. Achter - ze weet niet hoe kort of lang- trok ze zich terug. Haar hoofd leunend tegen de zijne." Ik vind je leuk Ronos..., maar ik zou het snappen als het niet wederzijds is..." waarom zou ze het zo moeilijk maken, gewoon rechtuit zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimema apr 25 2016, 22:07

Zijn hoofd bonkte als een gek al was het regenen wel langzaam minder geworden. De nasleep van de uiteindelijk ongebruikte adrenaline sloeg in zijn hoofd in als een bom terwijl de rest van zijn lichaam uitgeput ter aarde was gestort. Hij voelde zich meer dan rot over Lilith's verwondingen. Dit was niet zijn intentie geweest. Zijn hand was ondertussen omgevormd tot een vuist en trok wit weg onder de kracht die hij erop uitoefende. Hij was misschien niet meer in staat om op te staan en weg te lopen, maar hij was nog lang niet krachteloos. Hij accepteerde Lilith's voorstel om een Raziaanse genezer te zien om naar zijn brandwond te kijken. Toen kwam de zin met de meeste emotionele ballast van het hele gesprek dat ze met elkaar gevoerd hadden sinds hij haar was tegengekomen. Hij had er met opzet niet naar gevraagd, niet wetend of hij het wel wilde waar, waar ze met hem over wilde praten. Hij had Iro er nog om vermeden. Toch zei hij haar om door te gaan. Hij kon niet weg hier. Hij kon haar ook niet zomaar negeren. Dus hij knikte haar toe om verder te spreken. Ze was even stil. Maar daarna zag hij haar vanuit zijn ooghoek dichterbij komen. Hij voelde hoe ze zijn hoofd in haar handen nam waardoor hij haar nu wel recht aan moest kijken. Daarna drukte ze haar lippen zacht op de zijne. De zachte lippen die hij herkende. Die hem twee maanden geleden iets hadden laten ervaren wat hij dacht kwijt te zijn. Maar na haar vertrek had hij zich er voor afgesloten. Ze trok zich terug. Van zijn lippen dan, want haar hoofd steunde tegen de zijne zodat de afstand niet veel kleiner werd. Haar woorden waren direct en zonder omwegen. Hij sprak niet meteen terug. Zijn hand probeerde haar aan te raken, maar hij durfde niet meer. 'Ik voelde me gebruikt toen je was vertrokken zonder dat ik wist waarheen. Eerst was ik kwaad en eigenlijk wilde ik je zoeken. Ik heb dat niet gedaan, bang dat ik dingen zou doen die ik niet terug kon draaien. Naarmate je weg bleef, legde ik me neer bij het idee dat je waarschijnlijk niet terug zou komen. Ik wilde je eigenlijk zo snel mogelijk vergeten. Deze destructie, bewijst dat ik dat niet kan Lilith,' begon hij zacht. 'Maar...,' kwam daar na een korte pauze achteraan. '...wat als een van ons weer doorslaat?' vroeg hij zacht. Ze hadden beiden nu gezien hoeveel echte schade ze de ander konden berokkenen in zo'n bui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 26 2016, 10:49

Als lilith het bedacht was het nooit het juiste moment om er naar te vragen. Emotioneel was ze er nog lang niet klaar voor, zeker niet na de begrafenis van een draak. Toch besloot ze het nu te doen. Beter nu dat ze er vanaf is, dan er dagen tot weken onzeker over te blijven. En dat ging ze liever uit de weg. Nu achter dat ze haar moed verzameld had, kuste ze hem. En nog enkele lange seconden later zei ze wat ze sinds 2 maanden geleden wou zeggen. Twee lange maanden had ze in onzekerheid verder gegaan. Het had haar iedere keer op een rand laten staan. Daarom dat ze het nu zei. Lilith kon niet met zichzelf leven als ze constant op dat randje moet staan wachten. Deels had ze spijt van haar woorden nu te zeggen. Juist achter een gevecht... Ze waren alle twee uitgeput. Maar als ze het nu niet had gedaan, dan had ze weer alles zitten uitstellen. Iets dat Lilith niet aanstond, rond de pot draaien.

'Ik voelde me gebruikt toen je was vertrokken zonder dat ik wist waarheen. Eerst was ik kwaad en eigenlijk wilde ik je zoeken. Ik heb dat niet gedaan, bang dat ik dingen zou doen die ik niet terug kon draaien. Naarmate je weg bleef, legde ik me neer bij het idee dat je waarschijnlijk niet terug zou komen. Ik wilde je eigenlijk zo snel mogelijk vergeten. Deze destructie, bewijst dat ik dat niet kan Lilith,' In stilte luisterde ze. haar ogen naar beneden gericht van schaamte. Het was inderdaad haar schuld. Ze had haar eigen trots moeten inslikken en hem contacteren, vragend naar hem. Iets dat ze niet had gedaan omdat ze in haar eigen depressie put zat. Nu nog altijd een deel. 'Maar...,' kwam daar na een korte pauze achteraan. Dat woord haatte iedereen zo erg'...wat als een van ons weer doorslaat?' vroeg hij zacht.

Voor een moment was het stil, het leek haast alsof ze er niet op ging antwoorden. Uiteindelijk hield ze opnieuw zijn hoofd tussen haar handen, en keek hem recht aan."Het was nooit mijn bedoeling om geen contact met je op te nemen, ik was te koppig en te trots om je te bellen. Ik dacht dat je achter... wel dat je niks meer te maken wou hebben met mij" Een zwakke maar toch zachte glimlach sierde haar lippen. "En wanneer de ene de controle verliest, dan zal de andere het stoppen." Sprak Lilith vol vertrouwen. "Denk je dat ik jou zo opgeef, gewoon omdat je de controle eens zou verliezen? Ik geef jou niet op Ronodan. Of je het nu wilt of niet. Vanaf nu blijf ik bij je zijde, en geraak je niet van me af"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30 2016, 22:39

Hij kreeg het uiteindelijk voor elkaar om haar aan te raken. Hij legde zijn handen op de hare. Vergeleken met die van haar voelde zijn eigen handen koud als ijs. Ze omklemden lichtjes die van Lilith terwijl hij ze in zijn eigen handen nam. Hij boog zich iets naar achteren om haar beter aan te kunnen kijken. Gedachten, emotie, het gierde als een chaos door zijn lijf. Hij was verward en voelde zich schuldig tegelijkertijd. Woede en depressie vonden elkaar in de storm die binnenin hem woedde en dansten door zijn hele lijf. 'Je bent een idealist Lilith,' begon hij zacht. 'Dat is een van de kleine verschillen tussen ons,' ging hij langzaam verder. Hij pakte met een van zijn handen haar kin vast en draaide haar hoofd zachtjes iets meer naar boven zodat hij haar goed kon zien. 'Maar ik denk niet dat ik ooit voor jou kan voelen wat jij voor mij voelt. Ik kán het niet. Ik weet niet meer waar de lijn is tussen je bij me willen hebben en echt samen met je willen zijn. Ik ben niet meer te repareren dus wees geen dwaas en ga het niet proberen,' ging hij verder. Hij wilde haar alleen maar beschermen, of dat was wat hij zichzelf voor hield. De enige persoon die hij probeerde te beschermen was hijzelf. Hij wilde niet meer van iemand houden. Hij had haar weg moeten duwen toen hij er nog de kans voor had. Maar ze was te dichtbij gekomen. En hij had het laten begaan. In het begin had haar warmte prettig gevoeld. Maar hij was niet voorbereid geweest op de verstikkende hitte die ze met zich meebracht. Het deed hem terug verlangen naar de koude regen. Dus hij probeerde zich weer af te sluiten van haar. Het maakte hem niet uit wat ze van hem dacht. Liever dat ze hem ook een klootzak en een eikel vond. Dat maakte het voor hem zoveel makkelijker. Zijn handen gleden van haar af. Hij voelde zich verslagen, op meer manieren dan één. Hij kon het zich niet veroorloven om zich aan haar te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 01 2016, 21:54

In stilte keek ze hem aan. Haar ogen gleden over heel zijn lichaam. Geen enkel detail van Ronodan ontging haar. Alles had ze al lang in haar opgeslagen maar af en toe kon ze het niet laten om hem nog eens te bekijken. Niet om vieze gedachten te hebben, gewoon... om alles te herzien. Alles opnieuw aan het onthouden? De precieze reden kon ze zichzelf niet geven, gewoon omdat ze het niet wist. Niet dat het er veel aan toe deed.'Je bent een idealist Lilith,' begon hij zacht. 'Dat is een van de kleine verschillen tussen ons,' ging hij langzaam verder. In stilte keek ze hem afwachtend aan. 'Maar ik denk niet dat ik ooit voor jou kan voelen wat jij voor mij voelt. Ik kán het niet. Ik weet niet meer waar de lijn is tussen je bij me willen hebben en echt samen met je willen zijn. Ik ben niet meer te repareren dus wees geen dwaas en ga het niet proberen,' Alles nam ze in zich op. Misschien had ze het diep vanbinnen zien aankomen?

Lilith wist het niet. Maar ze ging er niet over gaat beginnen huilen, schreeuwen of kwaad worden. Daar was niks van nodig, het zou zijn gedachten niet veranderen. Daarnaast respecteerde ze die zelf. Voor enkele korte seconden sloot lilith haar ogen. Een zwak glimlachje bleef er nog maar over op haar gelaat. "Ik ben geen dwaas omdat ik het probeer Ronodan." haar stem was zacht. "Uiteindelijk is iedereen te repareren , jij kunt dat gewoon nog niet zien." Ook zij was lichtjes gerepareerd geweest. Niet volledig natuurlijk. "Maar... ik ga niet proberen je van gedachten te doen veranderen. Zo ben ik niet." Kort haalde ze trillerig diep adem. " Al hoop ik dat je op een dag het zal beseffen." Voor de laatste keer gaf ze hem een kort zacht kusje op de lippen. Ging vervolgens rechtstaan, om dan zonder nog om te kijken weg te stappen. Lilith kon het niet over haar hart krijgen om nog eens om te kijken en dan nog van hem weg te kunnen stappen. Beide hadden tijd nodig en misschien zelf wel afstand. Voor even maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

(Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: (Vervolg) Pulsing Magic   (Vervolg) Pulsing Magic - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

(Vervolg) Pulsing Magic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [M] Pulsing nightmares.
» All hands on Deck (Vervolg topic)
» Dark Magic Les 2~ Zelfverdediging Light Magic
» [Dark Magic Les 1] Moon Magic
» Dark Magic Les 1~ Hoe te werken met Dark Magic Pistols

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-