PortalIndexGOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 HpD5UwnGOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 GOM les {Sepulcrus}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Luna

Luna

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 24 2016, 23:46

Sepulcrus vroeg wanneer ze zouden beginnen of dat ze al bezig waren met de training. 'We kunnen beginnen wanneer je wil, maar als je na de games pas wilt beginnen vind ik dat ook goed.' Luna was niet de moeilijkste en als ze begonnen dan zou het een harde leerwijze worden. Luna was hard geleerd te trainen en te studeren, dus dat verwachten ze ook van haar leerlingen. De volgende vragen gingen over Azuba en Ryan. 'Klopt. Azuba is meer een van de boodschappers zoals ik je al vertelde, maar een Magician kan ook twee spirits tot zijn beschikking hebben natuurlijk. Ikzelf het een beren sand spirit. De boodschappers kan ik tot drie sand spirit's op roepen. Dus ik heb er nog eentje over.' zei Luna en ze voelde een vertrouwde aanwezigheid. 'Kom er gerust bij Bruno.' zei Luna en ze keek even lichtjes opzij. Opnieuw begonnen zand korrels samen te klonteren, maar dit keer bleef het niet bij een klein beetje dat zich daarna een vaste vorm aan nam. Deze keer bleef het door gaan tot een volwassen Grizzly beer naast Luna op vier poten stond. De beer leek Sepulcrus te inspecteren en met een goed keurende grom ging hij zitten. 'Wel, dit is mijn Spirit en zijn naam is Bruno. Mensen die spirit's als hun metgezel krijgen en sommige noemen ze ook wel gidsen. Een echte adviseur kunnen ze niet vervangen, maar ze zullen je altijd bij staan en kunnen je in een gevecht helpen, maar ze kunnen ook besluiten je niet te helpen tenzij je het hen vraagt natuurlijk.' legde Luna even uit voor ze over Ryan begon. 'Ryan is mijn eerste leerling ja, maar ik heb al een tijdje niets meer van hem vernomen. Dat kan zowel goed als slecht zijn, maar ik hoop dat hij het goed doet. Hij is meer een afstandelijk type en doet het liefst alles zelf, maar ik ben van plan hem eens aan de tand te voelen hoe het nu met die jongen gaat. Ryan is zo nu een maand of twee mijn pupil.' zei Luna en ze aaide Bruno over over zijn kop, iets wat de spirit beer wel lekker vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 26 2016, 20:42

“Misschien zou het inderdaad beter zijn als we pas na de Games starten,” zei ik nadenkend, “dan kan ik me wat meer focussen op mijn training specifiek voor het toernooi…” En het zou nodig zijn ook, behalve mijn magie moest ik mijn lichaam grondig versterken en trainen. Natuurlijk zou Luna me daar enorm mee kunnen helpen en tegelijkertijd mijn lessen als haar pupil in zetten. Twee vliegen in een klap. Maar er was geen zekerheid waar Luna mee zou starten… misschien zou ze beginnen met de filosofie van de legendarische magiër, gedragsregels, geschiedenis? Dat leek niet echt Luna-achtig, maar goed, schijn kon bedriegen. “Of misschien niet? We zien wel nog.”

De Vrouwe van Aarde begon toen wat meer uitleg te geven over de Sand Spirits, zoals dat er meerdere types waren. Blijkbaar waren er boodschappers –waarvan een magiër er enkele ter beschikking kon hebben- en gidsen, waar de magiër er slechts één van had. Luna’s was een beer genaamd Bruno, die ons ook gezelschap kwam houden. Hij keek me even aan, gromde en ging zitten. Veel wist ik niet van beren of Sand Spirits, maar dat leek me niet zo’n slecht teken.

Ryan kreeg dan zijn eigen korte moment in de spotlicht terwijl Luna wat uitweidde over hem. Afstandelijk type, deed liever alles zelf… niet per se een onaardig persoon, leek me. Nu ja, ik had hem nog niet ontmoet, maar op basis van het geschetste profiel leek het me geen persoon waar ik het niet mee zou kunnen vinden. Als we elkaar in levende lijve zouden zien zou dat misschien nog veranderen, maar nu ging ik nog van het beste uit. Optimisme was goed voor je mentale gezondheid, meestal toch.

“Zou ik misschien om de zoveel dagen, als je tijd hebt, wat met je mogen sparren en trainen en zo? Niet per se enkel lichamelijk.” Met de Games in het achterhoofd zou dat misschien wel het meest efficiënt en effectief zijn. In elk geval veel beter dan op mijn eentje trainen, niet dat ik dat dan niet meer zou doen: er waren enkele dingen waar ik geen mentor voor nodig had. “Maar als het niet erg is zou ik me toch wel willen focussen op de Games, en dan daarna op mijn leerlingschap?” De Games zouden al moeilijk genoeg zijn, en niet genoeg voorbereiding kon fataal blijken. Ik had roddels en geruchten gehoord dat er wel eens iemand durfde te sterven tijdens het toernooi… Veilig was het in elk geval niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 26 2016, 23:08

Sepulcrus was het deels met haar eens, maar leek er weer op terug te komen. Ze keek hem rustig aan en dacht even na. Misschien was het wel handiger om hem ook voor de games te trainen? Natuurlijk zou het voor haar weer drukker worden, maar ze knikte instemmend. 'Dat kunnen we natuurlijk ook doen, maar let wel dat ik je dan niet zoals vandaag rustig met je aan doe. Mijn leerling zijn betekend hard werken en je grenzen verleggen.' zei Luna en aaide Bruno nog even over zijn kop. Hij keek haar even aan voor de grote sand spirit hen weer verliet. De volgende woorden nadat ze Ryan ook even genoemd had lieten haar glimlachen. 'Natuurlijk. Zolang het niet samen valt met vergaderingen kan ik je daar gemakkelijk inplannen tenzij jij dan iets te doen hebt?' zei Luna en ze keek de weg vallende zand korrels even na. Bruno was nooit altijd aan haar zijde. Hij wilde haar nieuwe rekruut even bekijken en begroeten. Daarna ging hij weer bezig met waar hij eerder mee bezig was. Luna vroeg zich altijd af waar hij heen ging. 'Dat lijkt me wel zo handig. Ik wil je niet door elkaar brengen natuurlijk.' zei ze met een knipoog en trok een boekje uit haar broekzak en klapte deze open. 'Hm, aankomende maandag en donderdag heb ik vergaderingen. Eentje hier op de Academy en de andere op Erd. Vrijdag houd ik vrij voor mijn dochtertje Anna, maar dinsdag, woensdag en het weekend ben ik vrij om met je te drillen.' sprak ze en het laatste woord zei ze met een grote glimlach op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimedo apr 28 2016, 22:13

Ik lachte even toen Luna de training vandaag “rustig” noemde. Dat beloofde veel voor de komende lessen. Het was altijd leuk als je van een trainingssessie kwam al zwetend en puffend. Helemaal doodop. Dan sliep ik goed en voelde ik me helemaal voldaan. “Klinkt goed hoor.” Ik gaf Luna een dikke duim.

Luna begon toen even haar schema voor de komende week op te lijsten en prompt liet ik een stenen plaat uit de grond schieten, recht in mijn handen en begon me te concentreren. Bij gebrek aan agenda bij de hand te hebben moest ik het hier mee doen. Gelukkig was ik nog wel betrekkelijk goed in het fijnere werk met aardmagie. De magie liet Luna’s woorden in de steen beitelen zodat ik die later toch nog in mijn echte agenda kon overnemen. “Dus,” zei ik toen ik alles had, “Even ter controle… Maandag en donderdag vergaderingen, vrijdag quality time met je dochtertje? En dinsdag, woensdag en in het weekend heb je vrij?”

Dan moest ik zelf een eigen schema gaan maken om de lessen bij te houden, op m’n eentje te trainen, en Luna’s lessen te volgen. Hm. Dus, dan maandag trainen, donderdag huiswerk, zaterdag huiswerk en trainen met Luna, en zondag ook trainen met Luna? Ik stelde die regeling voor, erbij voegend dat ze dit wat kon aanpassen zodat het haar wat beter zou passen. Ik wilde me niet opdringen, natuurlijk.

flut, sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 29 2016, 00:00

Het was altijd leuk om andere hun magie te zien gebruiken. Sepulcrus was daar geen uitzondering op. Ze keek soms even naar wat hij deed en glimlachte zacht bij het zien dat haar woorden letterlijk uit het steen gehouwen werden. Toen Sep nog even alles na ging voelde Luna dat ze iets vergeten was, maar wat??? Oh ja ze moest het Anna nog even bij brengen dat ze nog meer tijd door moest brengen met andere. Ze was al al die tijd alleen in het weeshuis geweest samen met Sandy, dus die kon haar nu ook wel gezelschap houden. 'Klopt. Al kunnen vergaderingen soms van week tot week schelen, maar ik laat het je meteen weten als er een verschuiving plaatst vind.' zei Luna en ze deed een stap dichterbij en keek hem rustig en vriendelijk aan. De jongeman was goed bezig en daar was ze trots op. 'We kunnen morgen verder gaan met trainen als je wil?' stelde ze voor en wachten even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepulcrus

Sepulcrus

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sepulcrus
Posts : 131
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aardmagie met een drupje water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Let me be your knight in stone armour

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 29 2016, 16:39

Ik knikte instemmend. “Ja, dat is goed, vandaag zal je niet veel meer aan mij hebben, vrees ik.” Een zuinig lachje speelde rond mijn lippen. “En ik heb nood aan een douche,” voegde ik er aan toe, er pijnlijk van bewust dat ik toch nog wel wat gezweet had vandaag en hoewel het meeste al opgedroogd was, de zweetgeur in mijn kleren zou kruipen als ik er niets aan deed. Ook moest ik mijn stropdas nog gaan ophalen en wat huistaken afwerken… Eigenlijk had ik nog heel wat te doen vandaag. Als ik me niet vergiste hadden we een berg wiskunde oefeningen op te lossen tegen een der volgende dagen… Had ik die al gemaakt? Waarschijnlijk niet. Crap.

Het werd dus hoog tijd dat ik afscheid nam van Luna en me op die dingen ging concentreren. Ik moest echt mijn tijd beter indelen, zeker nu dat er nog meer lessen zouden bijkomen. Een schema maken was een ding, maar je er aan houden was een ander. Ach wel, als alles in het honderd zou lopen zou de Legendarische Magiër me wel wat huistaak-discipline bijbrengen, hoopte ik. Niet echt zeker hoe ik afscheid moest nemen stak ik maar gewoon mijn hand uit zodat ze die kon schudden als ze wilde en zei ik: “Tot morgen dan?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitimevr apr 29 2016, 22:55

De woorden van haar nieuwe leerling lieten haar even grijnzen. 'Ja dat heb ik ook, maar meer voor de stof. Ik geef je nog 1 tip aangezien jij je zo netjes kleed. Zoek een stel oude kleding die vuil worden mag als je op de training verschijnt. Het zal er niet altijd zo schoon aan toe gaan als ik je nu gegeven heb. Aard magie kan soms heel smerig worden, of tenminste de gebruiker ervan.' zei Luna nog voor ze hem in gedachten verzonken leek te zien staan. Maar zijn woord keuze als afscheid liet merken dat hij niet beter erop had kunnen komen, maar zo erg vond Luna dat geheel niet. Ze pakte zijn hand vast en schudden deze even ferm. Je zag het misschien niet meteen aan haar, maar Luna had een krachtige greep als het om handen schudden ging. Maar tja ze was dan ook gewend zulke handen te geven en niet zo'n slap handje als sommige mensen mee aan kwamen. Niet dat ze een slap handje van Sepulcrus verwachten.

(Maak jij de volgende?) ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GOM les {Sepulcrus}   GOM les {Sepulcrus} - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

GOM les {Sepulcrus}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» This is awkward || SEPULCRUS
» Beautiful Morning ║ Sepulcrus
» Dossier: Sepulcrus Falx
» [BIJLES] Bubblebreathing || Sepulcrus & Nariko

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-