PortalIndex[Light Magic] Introduction HpD5Uwn[Light Magic] Introduction 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Light Magic] Introduction

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Alylore

avatar

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sjaak
Posts : 126
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: I'm so lucky

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimewo feb 10 2016, 18:47

Spelend met de ring om haar vinger keek de blondine haar vertrek rond. Ze draaide de ring rond met haar duim terwijl ze er naar keek. Hij was van Sirana geweest, ze hield van hem daar twijfelde ze voor geen moment aan. Maar moest ze echt blij zijn dat ze de ring van zijn overleden vrouw had gekregen met alle emotionele bagage die er ongetwijfeld aan vast had gezeten of beter gezegd zit. Ze draaide hem recht op de manier waarop deze hoorde.Ze pakte haar broodje kaas van de plank en nam een grote hap om vervolgens hem tussen dr tanden vast te houden en haar rokje recht te strijken. Ze trok dr kniesokken op de juiste hoogte over haar knieën. Met beide handen greep ze haar lange blonde lokken vast om ze in een staart. Ze Trok haar tas op haar schouder. Haar eerste les, voor de tweede keer hier op Starshine academy. Het woord was geweest dat de vorige Light docent een tijdje had geduurd voor er vervanging voor was gekomen. Alylore nam het broodje opnieuw tussen haar handen en nam een hap terwijl ze haar vertrek etend verliet op weg naar haar nieuwe lokaal. Maar drie leerlingen hadden zich ingeschreven voor de lessen en alle drie kende ze ze niet. Ze opende het lokaal waar ze op haar stoel plofte en haar broodje op het bureau legde. De inhoud van haar Tas werd omgekieperd op het bureau en zo in een van de lades geschoven, dat kon een andere keer wel worden opgeruimd, waarschijnlijk dus niet. Terwijl ze haar spullen 'opruimde'  kwam de rode kater luidkeels binnen wandelen. 'Alf serieus!' Ze ze terwijl ze snel haar half opgegeten broodje kaas onder zijn neus weg trok en wederom luidkeels werd toe gemauwd. Snel at ze haar broodje op en wachtte tot het tijd was om de drie studenten binnen te zien komen. Toen ze binnenkwamen had de rode kater besloten te blijven en achter de eerste de beste aan te lopen en langs de benen te ritten.
[ Ziva & Zack & Melina ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimewo feb 10 2016, 19:30

Het was fijn om het vak ‘licht magie’ weer aan haar rooster toe te kunnen voegen en de lessen weer te volgen. Het had immers een vrij lange tijd geduurd voordat een nieuwe docent licht magie had gesolliciteerd voor de baan, ze durfde bijna te wedden dat Savador alle Novanen die de baan konden bekleden allang had weggejaagd. Blijkbaar niet dus, want vanaf vandaag zou ze weer lessen lichtmagie kunnen volgen, wat haar ergens wel fijn leek, gezien haar vuurmagie nu totaal afwezig leek te zijn en ze daardoor haar vuurmagie lessen ontweek, had ze enkel nog de ‘niet-magie’ lessen om aan mee te doen, of dingen zoals Waarzeggerij. Het was fijn om weer eens wat te werken met haar magie, ook al was dat de magiesoort waar ze veel minder aandacht aan had geschonken in haar jongere jaren en waar ze ook minder sterk in was – doch toch nog sterker dan menig ander student, mede doordat haar level aan magiegebruik door enkele evenementen redelijk was gestegen. De brunette glimlachte zachtjes, terwijl ze haar boterham naar binnen werkte en een grote slok nam van haar drankje. Eenmaal klaar stond ze op en pakte ze haar tas van de grond, het was alweer tijd om terug te gaan naar de lessen. Om precies te zijn, naar de les waar ze net nog even over na had gedacht. Licht magic. Ze had er eigenlijk wel zin in, benieuwd of de nieuwe leraar haar wel of niet zou bevallen, natuurlijk. Want de laatste tijd had ze niet zo heel veel geluk gehad met haar docenten. Master Savador, Master DIusz, Master Rivaille, Miss Oriël, stuk voor stuk geen enkele docent waar ze het maar een beetje mee kon vinden, sommigen erger dan de rest. Rustig liep ze door de gangen, die voor haar doen veel te druk waren op dit tijdstip van de dag. Iedereen ging nu naar zijn lessen toe, of althans, de leerlingen die naar lessen gingen – je had altijd nog die ‘badboys’ die wegbleven en hadden besloten de domme les te skippen. Ach, ze deden maar. Ze bleef even twijfelend voor de deur van het lokaal staan, kon ze al naar binnen gaan? Even richtte ze haar blik op de klok die aan de andere kant van het gangpad hing. Zo te zien was ze redelijk goed op tijd, het was beter dat ook maar zo te houden. Ze was bij teveel leerkrachten te laat gekomen, of in het geval van de vuurmagielessen afwezig geweest, en wilde niet nog meer in de knoei komen met andere, nieuwe docenten.
Langzaam opende ze de deur en stapte het leslokaal binnen, tot de conclusie komend dat ze de eerste was. Hmn, dat was nieuw. Een leeg klaslokaal, in plaats van dat er al een heleboel leerlingen zaten wanneer ze naar binnen kwam gelopen. Ze kreeg geen tijd haar aandacht te richten op de vrouw die haar nieuwe docente zou zijn, want iets raakte haar been aan. Uit reflex trapte ze lichtjes met haar been en maakte een zacht geschrokken geluid, niet helemaal verwacht hebben dat er een kat in de kamer zou zijn. Het arme ding viel om door haar plotse duw, maar stond gelukkig al gauw weer op. Ze had haar hand voor haar mond geslagen en keek even kort op naar de docent. ”Sorry,” mompelde ze, de kat – die alweer kwam proberen om aandacht – even een vlotte aai over zijn hoofd gevend en hem daarna bij de deur in de steek latend – voor zover dat ging. Ze richtte haar aandacht weer op de docent en knikte. ”Goedemorgen mevrouw, Ziva Thorne present.” Ze glimlachte even lichtjes, waarna ze ergens aan de tafels plaats nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimewo feb 10 2016, 20:12

Licht magie. Het was haar primaire magie, maar eerlijk gezegd had ze altijd meer gehad met haar vuurmagie. Ah, well. Het was niet alsof ze echt over haar magie kon oordelen, want lessen in light magie had ze nog nooit gehad. Het bruinharige meisje met de smaragdgroene ogen dronk haar mok met thee leeg en stond op met een krentenbol nog in haar hand. Hier nam ze een hap van voor ze begon te lopen. Haar zwart met roze schoudertas hing losjes over haar schouder, aan de kant van haar krentenbol vrije hand. Ze wist niet wat ze kon verwachten van de licht magie lessen en de nieuwe lerares. Met een kleine schouder ophaal en al etend van haar krentenbol liep ze door de gangen. Eenmaal aangekomen bij de deur, slikte ze net het laatste stukje van haar krentenbol door en wierp daarna een vluchtige blik op de klok. Ze was nog mooi op tijd. Ze klopte eenmaal en deed daarna de deur voorzichtig open voordat ze naar binnen stapte en de deur achter zich dicht deed. Ze was niet de eerste persoon die was gearriveerd. Buiten de lerares was er nog een meisje dat ze nog niet eerder gezien had. Ze glimlachte naar de twee voordat ze sprak. 'Goedemorgen. Melina Shereen is present' Ze deed een stap naar voren om daarna naar een stoel en tafeltje te gaan maar stopte al snel weer doordat ze bijna over iets struikelde. Het iets in kwestie was een rooie kat. Ze murmelde een sorry naar het dier en aaide hem even over zijn kopie. De kat snuffelde even aan haar en keek haar toen verontwaardigd aan. Oh, right. Ze rook natuurlijk naar haar wolf, Fen, die nu hoogstwaarschijnlijk op haar bed lag te pitten. Zacht grinnikend aaide ze het dier nogmaals voordat ze over hem heenstapte en plaatsnam aan één van de tafeltjes waarna ze haar tas met een zachte plof naast zich op de grond liet komen. Voor een kort moment nam ze het meisje, haar medeleerlinge, in zich op. Hierna keek ze, terwijl ze haar haren in een losse staart bond, hun lerares weer aan met een lichte glimlach rond haar lippen. Ze was benieuwd naar deze introductie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimewo feb 10 2016, 22:17

tag

###



Een jongen met een lichte insomnia, iemand die nooit echt het nut inzag van slapen en de hele tijd aan een stuk door studeerde, dat was Zack ongeveer in een notendop. De jongen van ondertussen een flinke twee meter lag op zijn bureautafel te slapen na 24 uur zonder slaap te hebben gezeten. Het was goed om te zien dat de zwartharige kerel toch eindelijk een paar uurtjes slaap had kunnen regelen, ook al zou zijn wekker zo afgaan. Het was vandaag na een hele poos eindelijk weer tijd voor een les lichtmagie. Zack werd met een brom wakker en het had weinig gescheeld of hij had een nieuwe wekker kunnen kopen. De jongen had zijn vuist al gebald om de wekker aan smithereens te slaan, maar hield zich nog net op tijd in om met een brommerige ondertoon zijn rug te kraken. Het was immers niet al te geweldig om aan een bureau te slapen als je al rugklachten vertoonde. Zijn slaperige lichtblauwe ogen gleden naar zijn agenda die hij naar zich toe schoof en opende, om zeker te zijn of er inderdaad een lichtmagieles op het programma stond. Zin om te eten had hij niet dus er kwam alleen maar een douche van en een hygiëne kuur, ook al kreeg hij de vreselijke wallen onder zijn ogen gewoonweg niet weg. Een geërgerde zucht gleed over zijn lippen terwijl hij zijn haren droogde en zichzelf  aankleedde. Het was tijd voor naar de les te gaan.

Zijn ogen gleden naar het lichtmagielokaal. Het was lang geleden dat hij hier nog les had gehad. De tijden dat hij nog aan een mooie 1m88 zat, dat was ook al weer lang geleden. Een beetje bedenkelijk fronste hij voor hij zich bukte voor de deurpost en binnen wandelde. Zijn blik viel op Ziva, dan op Melina en dan op Miss Alylore. Oh dat was geweldig lang geleden. “Goedemorgend Miss Alylore, Zack Acciaio present,” sprak hij terwijl hij zich voorzichtig een weg baande naar een van de vrije plaatsen in de klas om daar te gaan zitten. Echt spreken wilde hij niet, hij was echt nog maar half wakker en vaag knipperde hij met zijn ogen om dan zijn tas uit te doen en deze naast zijn bank neer te zetten en naar Aly te kijken, afwachtend.

I'm not the bad guy

I'm just a bit surprising


Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Alylore

avatar

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sjaak
Posts : 126
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: I'm so lucky

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimedo feb 11 2016, 08:59


Haar ogen schoten de kant van haar kat op die een zetje kreeg met de voet van de eerste leerlinge die binnen wandelde. Meteen vervolgde ze met een excuus, ze wist zelf ook dat de kater maar deed wat hij wilde en zich nergens wat van aan trok. Ja tenzij het om eten ging natuurlijk dan was het alles is voor Alf. 'Het geeft niet Ziva, dat is Alf hij is een kneus en bemoeid zich overal mee, ik struikel zelf ook altijd over hem.' Ze liep naar de deur en sloot deze achter Zack en ging op de punt van haar bureau zitten. 'Goedemorgen dames en heer mijn naam is Alylore dat gehele miss enzo hoeft van mij niet. Je mag mij gewoon Aly noemen,' Begon ze zachtjes met een twijfel in haar stem te horen. 'Dat hele officiele ik ben present hoeft ook niet ik heb momenteel alleen jullie drie dus op zich hoeft het niet.' Zei ze met een glimlachje terwijl ze op stond en tegen het bord op de wand aanleunde en naar de drie leerlingen keek. 'Omdat er zo een groot gat was ga ik het wat anders doen dan jullie misschien zijn gewend.' Begon de blondine zacht terwijl ze haar gebruikelijke onzekere houding aannam terwijl ze rode kater had besloten langs Zack zijn benen te lopen en daar om aandacht te eisen. 'Jullie zijn gewend volgens mij om offence en defence spells te krijgen. We beginnen met een support achtig iets, je kan het op jezelf gebruiken of op een partner.' Ze pakte de punten van haar lokken en bestudeerde ze aandachtig. 'Maar nu eerst zullen we een voorstel rondje doen zodat ik een beetje weet wie jullie zijn en andersom?' Begon ze nog steeds zacht sprekend. 'Gezien ik geloof jullie alle drie niet in de kunstlessen heb gehad een tijd terug. Ik ben dus Alylore van Valnor Swartz, heb voorheen hier kunstlessen gegeven. Ik ben 26 jaar oud en heb twee katten. En ik stel het op prijs als mensen niet proberen mij hand te schudden want ik haat mensen aanraken of aangeraakt worden.' Ze keek op naar de leerlingen en wees de volgende aan. 'Dus Ziva was het toch?' Zei ze met een glimlach rond haar lippen. 'Vertel eens wat over jezelf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimedo feb 11 2016, 18:19

Nadat ze had plaats genomen aan een van de tafels die in het lokaal stonden en even kort had geknikt naar de vrouw toen ze haar kat voorstelde als Alf en vertelde dat hij een kneus was en ze ook wel vaker over hem heen struikelde. De kater leek er helemaal geen erg in te hebben zelfs, hij was gewoon doorgegaan en nadat Ziva langs hem door was gelopen, had hij aandacht gevraagd aan de eerst volgende leerling die binnenkwam. Een meisje, met blond haar en groene ogen, zo ongeveer rond haar leeftijd. Ze stelde zichzelf voor als Melina Shereen, precies zoals Ziva zich ook beleefd had voorgesteld aan de nieuwe docente lichtmagie. Ook zij nam plaats aan een van de tafeltjes, nu was het alleen nog maar wachten op de andere leerlingen die deel zouden nemen aan deze les. Het was op dat moment dat ze de lange jongen zag binnenkomen en een steek voelde in haar been, waar enkele weken terug nog een pijnlijke wond had gezeten nadat hij haar had aangevallen tijdens het sneeuwspel waar ze zich voor had aangemeld. Ze had er nog enkele blauwe plekken van over. Per ongeluk ontmoette ze kort zijn lichtblauwe ogen, maar ontweek ze zo snel mogelijk weer door strak voor zich uit te staren. Nee, ze ging hem gewoon negeren. Hij was een novaan, dus het was vrij logisch dat hij bij deze les aanwezig zou zijn – maar dat betekende niet dat ze vriendelijk tegen hem moest doen. Daar had ze op het moment helemaal niet de behoefte aan. Voor het eerst in meer dan tien jaar had ze weer gevoeld dat ze misschien ooit iemand kon vertrouwen, maar dat gevoel had hij al snel de grond in geboord. Haar aandacht werd getrokken door miss Alylore die begon met spreken, blijkbaar was dit alles voor deze les. Drie personen maar? Dat was best zielig. Waar waren alle Novanen heen gerend? Terug naar hun planeet? Zachtjes slaakte ze een zucht, het zou haar niks verbazen eigenlijk. Shadranen werden hier wel eens vaak voorgetrokken. Het verbaasde haar dat de vrouw wenste gewoon met ‘Alylore’ aangesproken te worden, of zelfs met haar bijnaam ‘Aly’. Je kreeg niet vaak een docent die zo soepel was als het ging om namen, meestal stonden ze er namelijk op dat je ze ‘master’ of ‘miss’ noemde, want dat was beleefd en zo hoorde het. Naar het verdere voorstellen van de vrouw luisterde ze echter niet, het maakte haar niets uit wat de vrouw in haar vrije tijd deed, hoe haar achternaam klonk of hoe oud ze was. Ze kwam hier voor haar lessen, niet om even vriendelijk te communiceren met een leraar. Pas toen ze haar naam hoorde spitste ze haar oren weer, bij wijze van spreken. In haar gedachten slaakte ze een diepe zucht, waarom ging ze ook alweer naar introductielessen? Ze had het wel kunnen verwachten, de vrouw wilde dat ze zichzelf introduceerde. Goed dan, als het moest. Zachtjes schraapte ze haar keel en haalde ze kort een hand door haar haar, waarna ze haar mond opende en zichzelf ‘introduceerde’. ”Goed dan,” als het moet. ”Mijn naam is Ziva Thorne en ik ben enkele maanden terug zeventien geworden..” What more to say? Het was duidelijk dat ze niet zo van voorstellen hield, ze vond het nutteloos. ”Oh, en ik ben geboren en getogen in Razen, maar mijn vader heeft Novaans bloed in zich.. dus vandaar de lichtmagie.” Ze glimlachte lichtjes, klaar. Meer had ze ook niet te vertellen, eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimezo feb 14 2016, 12:11

Ze keek op toen de deur nogmaals openging en er een lange jongen met zwart haar binnenwandelde. Ze had de jongen éénmalig heel kort gezien toen ze Fen aan het uitlaten was. Ze had toen zijn naam niet opgevangen maar de jongen vertelde dat hij present was. Zack was dus zijn naam. Ze glimlachte licht voordat ze haar focus op de, nu pratende, Docente richtte. De vrouw stelde zich voor als Alylore en dat het hele miss niet hoefde. Dat ze haar zelfs Aly mochten noemen. Dat was ... anders dan Melina gewend was maar storend vond ze het niet. Het meisje met de lichtbruine, of donkerblonde het was maar net hoe de lichtinval was, haren en de groene ogen liet haar kin op haar hand rustten terwijl ze luisterde. Dat ze zich niet present hoefde te melden was frappant maar wel logisch, als Ziva, Zack en zijzelf nog de enige leerlingen waren. De lerares vertelde dat ze de lessen anders zou gaan geven dan dat ze van de meeste leraren hier gewend waren. Het zeventienjarige meisje wist nog niet precies wat ze van deze lerares en deze introductieles moest denken, maar tot nog toe leek de vrouw voor haar neus haar een aardige dame. Ze keek best wel uit naar de light magie les, ze was minder leergierig dan dat ze bij de vuurmagie lessen was maar dat kwam misschien nog wel. Lichtmagie was wel haar hoofd magie en dus wilde ze er meer over leren. Ze ving iets op over een voorstelrondje en luisterde naar de woorden van Alylore. Ziva was de volgende die zich voorstelde en ook hier luisterde Melina aandachtig naar. Ze was even stil en nam het toen op zich om zichzelf voor te stellen. Ze vond het wel een logische volgorde, op de manier dat ze waren binnengekomen. 'Umh, Dan zal ik mij nu maar voorstellen denk ik?' begon het meisje met de groene ogen. 'Mijn naam is Melina Shereen, ik ben zeventien jaar en ik ben geboren en opgegroeid op Nova. Ik heb lichtmagie en vuurmagie, via mijn ouders.' ging ze verder. Was er nog meer wat ze zou kunnen vertellen? Ze haalde even kort haar schouders op. 'Ik houd van zonnen, shoppen, lezen en wandelen met mijn tamme wolf genaamd Fen. Verder... ben ik positief ingesteld en probeer ik niet te veel vooroordelen te hebben.' Eindigde ze. Dat was wel wat ze ongeveer over zichzelf kon vertellen. Ze keek even naar haar lerares en naar het meisje genaamd Ziva voor ze haar ogen naar Zack liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimevr feb 19 2016, 17:15

tag

###



Zack was de derde persoon die het lokaal betrad en klaarblijkelijk ook de laatste. Want meer leerlingen verwachtte ze niet. Zacks ogen gingen kort naar Ziva toen hij net het lokaal was binnen gelopen, om dan zijn ogen naar Melina te laten glijden en dan naar Aly. Het was hem opgevallen hoe Ziva hem straal negeerde en Zack wist zelf nu ook goed genoeg waardoor het kwam en hij nam er zichzelf ook kwalijk voor. Doffy had controle over hem genomen tijdens wreck the snowman en hij had Ziva verwond. Dus was het zijn schuld? Ja, overduidelijk. Zijn ijsblauwe ogen waren gericht op Alylore die was begonnen met spreken over het feit dat het hele formele gedoe voor haar geneens moest en Zack trok hierbij kort zijn wenkbrauw op om dan langzaam te knikken want hij begreep het. Met een lichtelijk afwezige blik wreef hij met zijn vingers over zijn lippen in een nadenkende beweging terwijl hij verder luisterde naar Alylore’s introductie. Ook al was hij het niet gewend om zo veel meteen te weten over een leerkracht die ook ineens informeel was tijdens een officiële les, hij bleef luisteren, tot ze vroeg of Ziva zich kon voorstellen. Zijn ogen gleden naar Ziva tot ze klaar was met haar introductie. Zo wist hij ook ineens hoe veel hij moest vertellen want eigenlijk wist hij het gewoonweg niet.

Toen Melina aan de beurt was, gingen zijn ogen naar het bruinharige meisje met de groene ogen die besloot ietsjes meer over zichzelf te vertellen dan Ziva had gedaan. Hij keek de hele introductie naar haar en van zodra ze klaar was, schraapte hij zijn keel kort. Eigenlijk had hij hier werkelijk geen zin in maar het moest. Eventjes sloot hij zijn ogen en opende ze dan weer om stijfjes naar Aly te kijken met een serieuze blik. “Mijn naam is Zackary Acciaio, ik word liever aangesproken met simpelweg Zack. Ik ben in december op de 29ste 19 geworden,” hij haalde even diep adem en fronste kort om de herinneringen die naar boven kwamen. “Ik ben geboren en getogen op Nova, bezit zowel Licht- als luchtmagie dankzij mijn.. ouders. Ik heb een hond genaamd Al, ehm.. mijn hobbies zijn tekenen, muziek spelen op mijn gitaar, sporten in het algemeen maar dat is best.. ehm.. duidelijk te zien geloof ik. Ik eh.. weet niet goed hoe ik mezelf moet omschrijven want het.. wisselt.” Hij richtte zijn blik naar de bank en ging onwennig met zijn hand door zijn haren terwijl hij besloot dat hij de rest van de rest zo min mogelijk oogcontact wilde maken, tenzij het echt moest.

I'm not the bad guy

I'm just a bit surprising


Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Alylore

avatar

[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sjaak
Posts : 126
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: I'm so lucky

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitimevr maa 11 2016, 11:31

De kater was  bij iedereen aan het slettenbakken en als hij zijn zin niet kreeg ging hij jankend mauwen. Alylore tilde hem op en zette hem op het bureau wat met een luid klagende mauw gepaard moest. Alf was een kater die graag zijn zin door dauwde en graag at. Ziva leek zich met tegenzin voor te stellen Melina was erg vrolijk en Zack redelijk neutraal. De twee meiden waren 17 met Light en Fire magic en Zack was Light en Air. Air Magic leek haar altijd zo een leuk iets, daarom had ze Ronodan gevraagd of hij het haar wilde leren. 'Dus jullie hebben beide een hondachtige, wat leuk! Maar is dat niet lastig met uitlaten dan als je veel in de klas zit?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze haar benen over elkaar sloeg terwijl ze op het hoekje van het bureau bleef zitten. 'Ik heb geen probleem mee als je je huisdier meeneemt zolang je er voor zorgt dat hij of zij niemand lastig valt, je klasgenoten er geen probleem mee hebben en met katten kan.' Meldde ze zacht terwijl ze de rode kater een aai over zn rug gaf. 'Maar we waren hier om even het lesplan door te spreken en mijn basisregels door te nemen.' Ze keek even naar de leerlingen met een nieuwsgierige blik 'Ik heb niet veel regels ik wil enkel dat iedereen respectvol met elkaar omgaat, ben je dat niet kan je vertrekken. Mis je een les, prima, het is niet mijn verantwoordelijkheid achter jou aan te rennen om te zeggen dat je iets moet leren. Mis je een les ga ik je niet persoonlijk een bijles geven. Dan mag je wachten tot de volgende groep deze les krijgt en mag je je daarbij voegen.' Zei ze kalm terwijl ze haar handen stevig samen vasthield. Ze kon zich niet meer herinneren of ze een van deze leerlingen in haar Kunstlessen had gehad. 'Verder interesseert het mij niet zo veel wat je doet in mijn les zolang je niemand lastig valt.' Ze keek even rond naar de drie leerlingen en hoopte dat het zo duidelijk was. Ze Stond op en pakte drie perkamenten met het lesplan en gaf alle drie een blad. 'Zoals jullie kunnen zien staan daar de spreuken op die we dit jaar gaan behandelen. Deze periode gaan we eerst de support magic behandelen. Volgende periode gaan we defensief behandelen en de derde periode offensief. Het maakt mij niet zo veel uit wat je vakkenpakket is, je mag alles volgen wat je wil.' Had ze het zo goed gedaan, waarom was ze altijd zo onzeker bij deze dingen, ze ging liever gewoon aan de gang met dingen leren. Maar nee ze had bedacht een intro te doen. Waarom wist ze zelf absoluut niet, ze zakte van het bureau af als de onrust zelve die ze was om maar gewoon te gaan staan. 'Is het zo duidelijk? Of zijn er nog vragen?' Ze sprak het nog steeds altijd redelijk zacht. Ze was van mening dat als ze zacht praatte niemand zou gaan gillen ook.

TOM HARDY MADE ME THIS BRACELET
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Light Magic] Introduction UTL8oxA PROFILE
[Light Magic] Introduction UTL8oxA MAGICIAN

[Light Magic] Introduction Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Light Magic] Introduction   [Light Magic] Introduction Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Light Magic] Introduction

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lesson Light Magic 1 - Catch Light
» First Lesson - Light Magic
» [Light Magic] Speed of Light 1
» Light magic lesson one~ Welcoming and rules.
» Survival lesson 1: Introduction and a nifty light in the dark

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Light Magic-