PortalIndex[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 HpD5Uwn[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [M] Behind the veil // Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 03:10

Theneras scheen moeite te hebben met de ranken die hij na de zaadjes op de grond had gegooit. Maar zijn leerling was sneller klaar dan Iro.had. Zijn volgende uithaal kwam geheel onverwachts. De zweep landen zowel op zijn schouder als over zijn rug. Het kwam zo hard aan dat Iro een paar stappen maar voren moest doen. Wauw! Dit was geweldig. Een lichte kreun ontsnapte een hem. Iro herstelde zich snel weer en gooide snel drie schaduw netten ruchting Thenneas. Natuurlijk in de hoop hem te vangen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 10:57

Zijn zweep zwiepte hard door de kracht die er achter zat en met een luide tik kwam deze neer op Iro zijn rug. Een kreun reikte zijn oren en een lichte paniek kwam bij hem op toen zijn gedachten even naar zijn eigen getekende rug gingen. Hijzelf zat onder de littekens, vooral op het midden van zijn rug, niet van zweepslagen maar vooral van dolken en een paar van zijn eigen nagels. Hij werd uit de herinnering gehaald doordat er drie schaduw netten op hem afgevuurd waren. Iro had zich dus al hersteld. Hij sprong opzij en rende een paar meter opzij om gestopt te worden door een boom. Tja, die bomen bogen nog altijd niet mee. Het boom akkefietje had hem lang genoeg doen stilstaan dat hij merkte dat een net om zijn arm heen viel. Nog snel gaf hij een wederom harde zwiep met zijn zweep in de richting van Iro. Hij hoorde een tik, maar of het Iro geraakt had wist hij niet doordat het net zwaarder was dan gedacht en hij zijn evenwicht verloor. Het tweede net landde op zijn andere hand en een deel van zijn been lager dan het eerste net.Na tevergeefs geprobeerd te hebben om vrij te kom keek Hij op naar Iro  (iets wat normaal ook al kon doordat de man 10 centimeter groter was, maar nu al helemaal) en hij tilde zijn handen zo goed als hij kon op. ' het lijkt erop dat je me hebt gevangen.' zei hij met een kleine glimlach. ga je me nu ook weer uitpakken? vroeg hij daarna met een scheve grijns. Het was als grapje bedoeld al kon zijn uitspraak ook anders opgepakt worden. Hij bloosde heel lichtjes maar verder bleef zijn masker op zijn plek. Hij ademde iets harder door de adrenaline die nog door hem stroomde, zijn haar zat compleet in de war. (zijn hoed lag naast hem op de grond) en een paar lichte zweetdruppels waren gevormd maar hij voelde zich verder kip lekker. Misschien alleen een beetje koud, nu hij stil zat op de koele grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 11:28

Theneras was een goede vechter dat merkte hij wel. Iro zag hoe de jongem.probeerde te vluchten, maar werd gestopt door een boom waardoor de drie netten hem tegen de grond werkte. Zijn laatste actie met de zweep was bijna raak. Iro voelde de wind langs zich heen gaan. Om de jongen op ooghoogte te brengen na zijn woorden verwees Iro de netten zich aan de boom achter Theneras te hechten. Hij zag de kleine glimlach maar de rest van zijn gezicht bleef prachtig in de plooi. 'Dat ziet er wel naar uit.' zei hij en ging borst tegen borst staan. 'Je hebt goed gevochten, maar toch wil ik 1 ding weten. Waar heb jij zo leren vechten? Ik wil de waarheid en ik heb je meteen door als je liegt'
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 12:08

Nadat Theneras gesproken had voelde hij die netten hem overeind trekken. In de eerste instantie dacht hij dat die netten losser zouden gaan maar dit bleek niet het geval. De netten hechten zich vast aan de boom waar hij net nog tegenaan gebotst was.bewegen of lostrekken lukte hem niet. 'Dat ziet er wel naar uit.' zei Iro als antwoord op zijn uitspraak. De oudere man was naar hem toegelopen en ze stonden nu borst aan borst. Theneras zijn adem was gejaagd.  'Je hebt goed gevochten, maar toch wil ik 1 ding weten. Waar heb jij zo leren vechten? Ik wil de waarheid en ik heb je meteen door als je liegt' sprak zijn mentor en Theneras wendde zijn ogen af voordat hij slikte. 'suasama' mompelde hij onverstaanbaar. Hij wilde het niet vertellen, hij probeerde dat deel van zijn leven achter zich te laten. Hij nam een teug lucht en keek Iro weer aan. 'bij de suasama' sprak hij nu luider en verstaanbaar. Zijn stem trilde en zijn ogen prikten. Hij slikte wederom om het drukkende, misselijkmakende gevoel in zijn maag naar beneden te drukken. Hij was een verroeste moord machine,  een monster. Hij was er zeker van dat dat was wat Iro van hem zou denken. Theneras schaamde zich ervoor,  niet dat hij een enkele keus had gehad. Hij was er opgegroeid en als hij iets niet deed of niet goed deed werd hij gestraft. Zijn hevig getekende rug en nachtmerries waren daar het bewijs van. De nachtmerries gingen dan veelal niet over zijn straf, maar over zijn "Jobs" en dat gaf alleen maar aan hoe erg hij het had gevonden. Hij was geen gevoelige jongen met emoties in hun ogen geweest maar een handig werktuig,  een machine. Hij zag zichzelf als een moordenaar. Iets wat hij was. Zijn masker was al afgevallen het moment dat Iro die vraag gesteld had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 12:31

Dus toch! Iro bleef hem aan kijken met zijn masker op en oordeelde naar hoe zijn leerling gesproken had. Hij sprak er kennelijk liever niet over. Niet zo gek ook. Iro wist hoe gruwelijk ze soms te werk gingen. Zijn groot vader had hem ook bij de suasama willen onderbrengen, maar Iro had zich er sterk tegen geweert en de kans gekregen een normaal leven te leiden al kreeg hij wel dezelfde gevechts trainingen als bij de suasama, maar verder hoefde hij niemand te vermoorden. 'Ik had al zo'n vermoeden, maar de volgende die je die vraag stelt zul je voortaan zeggen dat ik je vechten heb bij gebracht.' zei Iro terwijl hij zijn hoofd naar voren boog en Theneras even.strak aan keek. 'Wees gerust niemand zal het van mij horen. Mijn groot ouders kwamen ook bij de suasama vandaan. Nou ja mijn opa. Hij wilde me daar ook onderbrengen maar dat heb ik kunnen verhinderen.' zei Iro en hij liet de netten verdwijnen. Hij had gehoort wat hij wilde dus was er verder niet nodig hem verder zo te laten hangen. Wel bleef Iro staan en glimlachte nu vriendelijk die ook in zijn ogen te zien was. Zijn masker was verdwenen en Iro hoopte maar dat hij zijn leerling niet al te erg van zijn stuk had gebracht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 13:13

Zijn mentor keek hem even strak aan voordat Theneras hem hoorde spreken.'Ik had al zo'n vermoeden, maar de volgende die je die vraag stelt zul je voortaan zeggen dat ik je vechten heb bij gebracht.' Oh. Theneras slikte even voor hij knikte. Een lichte golf van opluchting schoot door hem heen nadat de woorden tot hem doordrongen waren. 'Wees gerust niemand zal het van mij horen. Mijn groot ouders kwamen ook bij de suasama vandaan. Nou ja mijn opa. Hij wilde me daar ook onderbrengen maar dat heb ik kunnen verhinderen.' ging zijn mentor daarna verder en Theneras voelde de netten verdwijnen. Iro keek hem vriendelijk aan. Hij nam een paar trillende inteugen van lucht voor hij sprak. ' Dat was niet zo vriendelijk van je Opa...' fluisterde hij zachtjes 'Ik weet niet eens wie mijn ouders zijn. Of ze me hebben verkocht, weggegeven of dat ik ben meegenomen. Ik weet het niet. Dat is ook waarom ik geen officiële achternaam heb. Adams is de naam van een man die me geholpen heeft weg te komen.' sprak hij daarna weer zachtjes.eigenlijk wist hij ook niet of Theneras wel zijn echte gegeven naam was of dat hún hem die gegeven hadden. Niet dat het uitmaakte of belangrijk was. Hij keek Iro aan en deed hetgeen wat in hem opkwam. Hij omheslde hem en mompelde een 'dankjewel.'  Dankjewel dat je me niet als een monster behandeld...Dankjewel voor alles...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 14:07

Iro voelde aan de houding van de jongen omdat ze zo dicht tegen elkaar stonden dat hij opgelicht was. Zijn woorden waren nogal zwaar en ze zouden vast van zijn schouders gevallen zijn nu. Iro glimlachte enkel in een grimas. 'Ze staan er om bekend dat ze zomaar iemand ontvoeren voor hun eigen gebruik. Mijn Opa was daar een van. Ik ben ook niet geheel vrijwillig op Shadra op gegroeit en...' nog voor Iro meer kon zeggen omhelsde Theneras hem en bedankte zijn mentor. Even schrok hij maar sloot zijn armen om zijn leerling heen. 'Graag gedaan.' zei hij zacht genoeg dat enkel Theneras het zou kunnen horen. Iro voelde hun warmte tussen hun lichamen en het voelde prettig. Zachtjes drukte Iro een kus in de hals van Theneras om hem te troosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 14:48

Theneras hoorde een zachte graag gedaan waarna hij voelde dat Iro een kusje op zijn hals drukte en hij rilde licht bij de sensatie. Hij had eerder (in Iro zijn vertrekken) dat zijn nek een gevoelige en sensitieve plek was. Het voelde goed. En ook het was prettig om het verteld te hebben,  wetende dat hij voor honderd procent zichzelf kon zijn bij hem. Hij ademde zijn geur in voordat hij hem losliet en een beetje tegen de boom leunde. Het voelde meteen weer iets kouder. ' Ik kapte je af midden in je zin. Sorry. Wat wilde je nog meer zeggen?' sprak hij en hij glimlachte verontschuldigend. Het was niet zijn bedoeling geweest om hem af te kappen en hij hoorde graag wat Iro te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 15:11

Theneras voelde zo heerlijk dichtbij. Maar hij liet de jongen gaan toen deze zich van hem los maakte. Zijn woorden brachten hem weer naar het punt die hij liever vergat. Maar om eerlijk te zijn voelde het gek genoeg wel goed om erover te praten. 'Ik ben door mijn groot ouders gestolen geweest. Nog niet zo lang geleden ben ik daar achter gekomen. Ze hadden mijn ouders die op Gren wonen zwart gemaakt om mij zo in handen te krijgen. Ik moet zeggen dat ze blij mogen wezen dood te zijn gegaan door een ongeluk. Anders had ik ze zelf vermoord.' zijn stem trilde nog lichtjes van woede en teleurstelling, maar toen Iro weer in de ogen van Theneras keek moest hij glimlachen. 'Zoiets wil ik niet laten herhalen. En als het nodig is zal ik jouw en de rest van de leerlingen beschermen als het moet.' zei Iro met zachte stem. Zijn gevoel voor deze jongen had niets met liefde te maken, maar gewoon een tussendoortje zoals bij de meeste leuke mannen was geweest. al had Theneras wel iets aparts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 16:19

Hij luisterde naar Iro zijn verhaal en knikte toen hij klaar was. De woede die hij bij Iro hoorde kon hij heel goed begrijpen. Ze hadden het recht niet om dat te doen, Iro. antwoordde hij zachtjes. Hij kon niet begrijpen hoe familie dat zou kunnen doen. Iro zijn ogen vonden die van hem en Theneras zag hem glimlachen.'Zoiets wil ik niet laten herhalen. En als het nodig is zal ik jouw en de rest van de leerlingen beschermen als het moet.' klonk zijn zachte stem. Na geknikt te hebben beantwoordde Theneras hem. Dat kan ik begrijpen. En iedereen is blij om jou op school te hebben. Ik wel iniedergeval. sprak hij glimlachend. Een lichte windvlaag deed zijn haar voor zijn ogen waaien en hij veegde ze naar achter met zijn hand. Koud had hij het nu niet met Iro zo dichtbij. Zijn hoed lag altijd nog op de grond achter hun. Een glimlach sierde Theneras zijn lippen. Hij voelde altijd wel iets als hij bij Iro was, maar wat dat iets precies was daar kon hij zijn vinger niet opleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 18:35

Rust is wat hij bij deze leerling had. Iro voelde de wind ook, maar het deerde hem weinig. Theneras sprak en Iro knikte bij zijn woorden. 'Klopt, maar er zullen er ook best bij lopen die het niet boeit.' zei hij met een grijns op zijn lippen. Zijn blik bleef op de jongen liggen. De warmte tussen hem wilde hij nog niet kwijt, maar ze hadden nog tijd genoeg voor de les af gelopen was. Zijn hand ging naar Theneras zijn wang waar deze even bleef hangen. 'Ondanks je vecht kunsten mag je er best wezen.' zei hij en streelde Theneras zijn wang even voor hij een pas achteruit deed en zijn hand wilde terug trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 19:10

Hij maakte een instemmend geluid en knikte bij Iro zijn woorden. Ja dat was waar,  dat soort mensen zou je altijd hebben en blijven houden. Iro zijn blik bleef op hem hangen en een hand landde op zijn wang. Hij leunde in bij het gevoel en die warmte. 'Ondanks je vecht kunsten mag je er best wezen.' hoorde hij hem zeggen. Theneras grijnsde licht,voelde dat zijn wang gestreeld werd 'ondanks?' Het klonk plagend. Hij zag Iro een stap terug doen,  voelde diens hand licht meebewegen. Zijn eigen hand schoot omhoog en pakte Iro zijn hand vast, liep weer iets dichter naar hem toe. 'Waar denk je dat jij heengaat?' vroeg Theneras hem speels en zacht lachend. Hij nam nog een stap dichter naar Iro toe en drukte zijn lippen op die van hem. Met zijn vrije hand speelde hij eventjes met Iro zijn geverfde rode haren. Toen hij terug trok liet hij zijn tanden licht over Iro zijn onderlip gaan. Met een kleine grijns en blos keek hij hem aan. 'sorry. Dat wilde ik al een hele tijd doen. zei hij op een zachte,  licht zwoele, toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 20:04

Theneras knikte op zijn woorden, maar gelijk hadden ze allebijde. Het was helaas niet anders. Hoewel Iro met de les verder wilde gaan hoorde hij een woord plagend uit gesproken worden. Hij grijnsde alleen maar en voelde zijn hand vast gepakt worden en de vraag waar hij dacht heen te gaan. Theneras kwam dichterbij en drukte zijn lippen op die van zijn docent. Iro kuste hem terug voor zijn leerling zich loste van hem en die tanden voelde zo heerlijk spannend! 'Hm, daar heb ik toe gebracht dat je het niet meer uithielt?' de vraag was meer een feit en nu was hij die de kus gaf. Hij had het ook eerder willen doen, maar Iro wist san dat hij.nauwelijk meer stoppen kon. Het gespeel met zijn jaar was ook lekker geweest en zijn ene hand verdween dan ook in die stro blonde haren van zijn leerling en met de andere legde Iro die op de onderrug van Theneras en trok hem dichter naar zich toe. Na de kus beet Iro teder in de lip van Theneras en liet hem weer los. Dit was een leuk en heerlijk spelletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 22:38

Hij had Iro gekust en zijn tanden langs zijn lip laten gaan voor hij zei dat hij dat al een tijdje had willen doen.'Hm, daar heb ik toe gebracht dat je het niet meer uithielt?" antwoordde hij voor hij Theneras kuste. Theneras maakte een instemmend geluid op wat Iro gezegd had. Ja dat klopte. Een van Iro zijn handen landde in zijn haar de andere op zijn onderrug. Hij voelde hoe hij hem naar hem toe trok. Theneras plantte beide handen in Iro zijn haar, speelde ermee en woelde door zijn haar. Af en toe liet hij zijn nagels zachtjes over Iro's hoofdhuid gaan. De oudere man eindigde de kus met een klein en teder beetje in Theneras zijn lip. De blond harige jongen grijnsde even en gaf Iro een snelle kus...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 20 2015, 23:08

Theneras was net zo stout als hijzelf was. Het voelde heerlijk om ondeugend te zijn. Zeker Op Shadra voelde dat beter om onder die strenge regels uit te komen. De nagels van Theneras kraste soms langs zijn hoofdhuid en het was iets van pijn dat hij graag voelde. Dit kon nog wel eens op een echte affaire uit lopen? Theneras gaf hem nog een snelle kus en Iro grinnikte. De warmte die ze deelde was heerlijk, maar hij zat er niet mee. Niet zo lang het niet uit kwam. En iemand zomaar hun storen zou en zo zouden zien staan kussen, of erger wanneer ze ooit samen het bed zouden delen, maar die gedachten schudden Iro snel uit zijn hoofd en begon met het blonde haar te spelen. Hij kuste hem op zijn voorhoofd en later op zijn neus om vervolgens weer op zijn mond te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 10:35

Hij hoorde Iro grinniken nadat hij hem een snelle kus gegeven had. Theneras grijnsde weer iets toen hij merkte dat er weer met zijn haar werd gespeeld, dat gevoel was hemels. Een kus werd op zijn voorhoofd geplant en later op zijn neus, hij trok zijn neus iets op en lachte zacht. De kus daarna was op zijn mond en Theneras maakte een content geluidje voor hij hem enthousiast terug kuste. Halverwege beet hij zachtjes op Iro zijn lip,  iets wat de oudere man eerder bij hem gedaan had,  om hem vervolgens verder te kussen. Zijn twee handen zaten in Zijn rode haren en speelden met zijn lokken, nagels schraapten weer af en toe over zijn hoofdhuid. Zijn vingers hadden een eigen leven. Hij drukte Iro wat dichterbij, zijn warmte voelde heerlijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 10:48

De kou was helemaal verdwenen uit zijn gevoel, er was enkel en.alleen nog warmte. Gek genoeg omdat ze buiten stonden, maar Themeras grijnsde op zijn gegrinnik en hij bleef genietend staan toen Iro met zijn haren speelde. Zolijn gelach klonk als muziek in zijn oren net als zijn contente geluidje voor Themeras hem enthousiast terug kuste..Halverwegen was zijn beet iets waar Iro even goedkeurend bij kreunde. Dit was zo lekker. Vooral toen Theneras hem nog dichter naar zich toe trok voor zijn vingers in zijn rode haar weer begonnen te leven. Iro voelde zich tip top in orde en liet hem weer even los en glimlachde teder naar de jongen. Iro pakte Theneras bij zijn haar vast en trok hem licht dwi.gend wat naar achteren. Daarna begon hij hem kusjes in zijn hals te geven eindigend op zijn borst voor Iro weer naar boven ging en zijn leerling weer op die heerlijke zachte lippen kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 13:03

Een grijns kon hij niet onderdrukken nadat hij Iro goedkeurend horen kreunen. Ah, hij vond het dus leuk als er op zijn lip gebeten werd? Dat was leuke informatie om te weten. Theneras had hem wat dichterbij getrokken terwijl zijn vingers in zijn haar verstrengeld bleven. De oudere man liet hem weer even los en hij glimlachte teder. Die glimlach had de mogelijkheid om zijn knieën als pudding te laten voelen. Hij merkte dat een hand zijn haar vastpakte en hij maakte een verrast geluidje toen die zijn hoofd,  met een kleine dwang,  naar achteren trok. Toen Iro hem kusjes gaf in zijn hals, wist hij wel degelijk dat zijn hals een van zijn sensitieve plekken was en hij was nu de gene die goedkeurend kreunde. Hij rilde even maar dat kwam niet door de kou. De kou voelde hij niet meer,  Hij had het eerder warm.
De kussen in zijn hals eindigde bij zijn borst en nu kuste Iro hem weer op zijn lippen. Theneras grijnsde even tegen zijn lippen aan voor hij hem terug kuste. Hij beet weer even op Iro zijn onderlip,waarom? Hij vond het leuk dat hij iets had gevonden wat ervoor zorgde dat de oudere man geluid produceerde. Hij haalde even snel en voorzichtig zijn tong langs de plek waar hij net even zijn tanden in had gezet. Onder andere omstandigheden had hij zwaar geloosd, het misschien niet eens gedurfd, maar hij zat nu even in dit moment. Hij liet zijn handen door Iro zijn haar gaan, dat haar was zijn guilty pleasure.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 13:51

Iro genoot van Theneras zijn acties. Het voelde heerlijk en hij kreunde goedkeurend toen zijn leerling hem weer op zijn onderlip beet, maar die tong was nieuw. Niet voor hem, maar wel in de acties van Theneras. Niet dat Iro het erg vond. Hij op zijn beurt liet zijn tong tussen zijn lippen door glijden toen hij de eerste aanraking van de tong van zijn leerling voelde in een poging hem aan te raken en te verlijden te gaan tongzoenen? Zijn hand in Theneras zijn haar bewoog naar eigen wil en speelde met zijn haren alsof het snaren waren van een intrument, maar. Zo veel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 16:56

Een lichte rilling ging door zijn lijf toen hij Iro's goedkeurende kreun hoorde, nadat hij wederom op zijn onderlip beet. Hij had, in the heat of the moment, zijn tong langs diezelfde onderlip laten gaan. Niet dat hij het zelf niet had gewild, in tegendeel, maar hij verbaasde zichzelf ermee. Een in teug van lucht is hoe hij reageerde toen hij voelde dat Iro's tong contact met hem maakte. De lichte grinnik kon hij niet onderdrukken. Dit was nieuw, spannend, zenuwslopend maar leuk, heel leuk. Weer liet hij zijn tong voorzichtig en onderzoekend over Iro zijn lip gaan. Een van Iro zijn handen was met zijn haar aan het spelen dat was dan toch wel zijn favoriete gevoel. Zijn eigen twee handen gleden richting iro zijn nek, zijn vingers werden daar in zijn rode haar verstrengeld. Ze speelde daar met zijn haar, licht trekkend, krassend, ze hadden een geheel eigen wil. Hij zou dit nog lang kunnen volhouden, dit onderzoeken en ontdekken. Het was zijn nieuwe favoriete... bezigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 17:23

De lichte rilling van. Theneras deed hem vreugd. Het kwam door zijn tong dit keer en dat wist hij heel goed. Iro likte nogmaals toen Theneras zijn onderlip betasten met zijn tong. Iro voelde hoe de vingers van zijn leerling richting zijn nek gingen en aan de onderste plukken aan het spelen, draaien en.trekken waren. Het liefste zou hij dit zittend doen. Staan was opzich niet vervelend, maar hij voelde dat zijn consentratie op de dark matter muur verslapte. Hij trok zich los en heeg lichtjes. 'Ik begin de muur te verliezen. Laten we naar een veilige plek gaan om daar verder te gaan met deze les?' stelde hij voor, maar kon zich nog net.beheersen om Theneras niet opnieuw te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 18:55

Die tong tegen zijn lip aan voelde spannend en leuk. Zonder er echt bij na te denken liet hij even zijn tong die van Iro raken voordat hij hem terug zoende. Niet veel later voelde hij dat Iro zich lostrok, licht hijgde en hem vertelde dat hij zijn black matter muur aan het verliezen was waarna hij voorstelde om naar een veilige plek te gaan. 'Hmmh' klonk Theneras, vals hard nadenkend voordat hij grijnsde. 'Ja, ik wil eigenlijk ook wel verder met deze les' antwoordde hij licht grinnikend. 'Want weet je..' een van zijn handen maakte zich los uit zijn rode haar en hij liet zijn vinger naar Iro zijn borst reizen, waar hij random figuurtjes tekende 'Ik vind je lessen zéér leerzaam en leuk.' zei hij met een grote grijns terwijl hij naar Iro opkeek. 'Ik ga graag langer door' grinnikte hij en hij beet even op zijn eigen lip. Hij was helemaal niet... ondeugend.( kuch wel kuch) Hij voelde zich perfect op zijn gemak bij deze man, iets wat Theneras als zeer prettig ervoer.

-
XD Thennie what you doing getting all.... confident.  :Y lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimema dec 21 2015, 19:34

Iro luisterde en grinnikte. 'Ah wel, laten we dan zo snel mogelijk doorgaan!' zei Iro en hij pakte Theneras bij zijn kin beet en dwong hem lichtjes van links naar rechts. 'Want jij laat mijn bloed koken!' zei hij, want het was waar. Theneras liet zijn bloed momenteel koken zoals de jongen nu deed. Iro liet hen weer weg zakken in de schaduwen waarna meten de Dark matter muur verdween. Niet veel later kuste Iro zijn leerling voor ze veilig en wel in zijn vertrekken uit de schaduwen kwamen. Iro voelde zich heerlijk en de warmte binnen was niets vergeleken bij de warmte die hij voelde. Zijn hand op de onderrug an Theneras gleed naar boven zodat Iro nu met twee handen in het stro blonde haar speelde. Zachtjes trok hij er afen toe aan en dan duwde hij Theneras weer dichter met zijn hoofd naar hem toe. Ook likte Iro langs de lippen van zijn leerling en vond de smaak van Themeras zijn tong heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22 2015, 00:06

Theneras hoorde Iro grinniken voordat hij zei dat ze dan maar zo snel mogelijk door moesten gaan. Een hand pakte zijn kin vast, dwong hem lichtjes van links naar rechts. 'Want jij laat mijn bloed koken!' hoorde hij Iro zeggen voordat ze in de schaduwen verdwenen. Ze waren nog niet eens uit de schaduwen toen Iro hem weer kuste. De warmte van buiten naar binnen was een groot verschil, maar Theneras merkte het eigenlijk niet. De warmte van zijn eigen lichaam en die van Iro had hem buiten al aardig warm gekregen. De ene hand van Iro gleed vanaf zijn onderrug naar zijn haar, zodat beide handen in zijn haar zaten. Zijn handen speelde met zijn haren, trokken er lichtjes aan en duwde hem dichterbij. Het was bijna hetzelfde als Theneras met zijn haar aan het doen was, doordat zijn eigen vingers nog steeds in de roodharige man zijn nekharen verstrengeld waren. De tong van de oudere man ging weer langs zijn lippen en de blond harige jongen kuste hem gewillig terug en zoog zacht aan zijn onderlip voor hij zich losmaakte. 'Ik laat je bloed wel op de goede manier koken, toch?' Hij vroeg het met een grijns, maar de vraag kwam door lichte twijfel. Geen twijfel aan Iro, ook niet aan wat ze aan het doen waren maar aan zichzelf. Hij slikte, duwde het gevoel, zo goed als hij kon, weer weg (hij had écht een hekel aan dat gevoel) en kuste Iro snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 22 2015, 00:34

Theneras kuste hem gewillig terug en zoog zachtjes op zijn onderlip. Iro kreunde zachtjes. Wat was deze jongen toch voor een ruwe juweel?! Ook hij maakte zich even los van Iro en vroeg of hij zijn bloed op een goede manier liet koken. 'Maar zeker wel. Niet van haat, maar jij laat het borrelen zoals weinigen het hebben kunnen doen.' zei hij nog voor Theneras hem weer snel kuste. Iro kuste hem terug en voelde hoe de bank dichterbij kwam. Hij leunde wat meer naar voren meer om Theneras uit balans te brengen en hij op de bank zou gaan zitten of liggen. Dat maakte hem weinig uit. Deze jongen was nu tijdelijk voor hem tot het of uit ging en Theneras een andere jongen vond die hij meer lief had of dat ze betrapt zouden worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[M] Behind the veil // Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Beyond the veil. [closed]
» Master?
» Hello Master.
» For my master..
» ⚜ Master Kalkstein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-