PortalIndex[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 HpD5Uwn[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [M] Behind the veil // Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 17 2016, 23:50

Hij had de docent vertelt dat ja, diens zijn rug inzepen wilde hij zeker wel. Iro drukte een zachte kus op zijn natte voorhoofd en Theneras deed zijn ogen kort dicht en genoot van de tedere aanraking. Hierna deed de jongen zijn ogen weer open en zag dat de roodharige zich omdraaide. Speels vertelde die hem dat hij zijn gang mocht gaan. Een kleine grijns kwam op de jongen zijn lippen en hij deed een klein beetje douchegel op zijn handen. Zijn armen moet hij legde hij op de iets langere man zijn schouders en begon hem in te zepen. Zijn vingers drukte hij zachtjes in Iro zijn spieren tijdens het inzepen. Een kleine massage was altijd wel prettig, redeneerde de jongen met de licht blonde haren. Hij masseerde de leraar zijn spieren los en hij liet zijn handen langzaam via zijn schouders naar zijn onderrug gaan. Zachtjes drukte hij nog even zijn duimen in de spieren van de docent zijn rug voordat hij stopte met de massage en nog kort over zijn ingezeepte rug wreef. Een zacht tevreden geluid vormde in zijn keel. 'mmh. Je rug is helemaal klaar.' De jongen liet voor een klein moment zijn handen op de heupen van de roodharige leraar rusten. Hij had daar straks diens maag wel gehoord, toen hij daarnet iets dichter tegen hem aangeleund was. 'Ik houd van hier zo samen staan, met jou onder de douche' gaf de jongen licht blozend toe waarna hij zijn armen om de middel van hem sloeg 'maar iets te eten gaat er zo drekt bij ons beide wel in, denk ik zo?' sprak hij net hard genoeg om boven het geluid van het kletterende water uit te komen. Zijn armen haalde hij van de man zijn middel vandaan. Het water en deels de zeep hadden de meeste, (als het al niet alles was) van de plakzooi van zijn lichaam weg gespoeld. 'Wat zullen we doen? Nog wat langer in deze douche blijven of iets te eten pakken?' vroeg de jongen aan Iro terwijl hij zijn natte blonde haren naar achteren wreef met zijn vingers. Weer eisde zijn maag de attentie door nog eens hard te brullen over dat hij honger Had en Theneras grijnsde schaapachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimezo maa 20 2016, 23:10

De handen van Theneras voelde hemels aan toen deze zijn rug niet alleen inzeepte, maar ook nog een kleine massage erin zat. Lichtjes voelde hij zich toch wel op moment de gelukkigste man op Kovomaka. Hij had een geluk gehad dat Theneras zich zo open gesteld had. natuurlijk kwam het niet van een kant. Zelf was hij ook opener bij de jongen dan bij de andere leerlingen. Dat kwam vast doordat deze jongen niet zo tegenstribbelde? De volgende woorden lieten hem zwaar blozen. Theneras vond het dus fijn om met hem onder de douche te staan?! Zelf vond Iro dat ook heel fijn en draaide zich om toen de jongen hem los had gelaten. 'Wel... Ik vind het ook fijn om met jouw onder de douche te staan.' zei hij met nog wat lichte sporen van roodheid dat op zijn wangen gloeide. Toen vroeg Theneras wat ze gingen doen, hier blijven of gaan eten? Daarop gromde de maag van Theneras en zijn eigen maag gromde als een soort van echo achter die van de jongen aan. 'Ik geloof wel dat we ons zelf beter kunnen gaan afdrogen. Voor onze magen zichzelf op gaan peuzelen.' zei Iro met een vrolijke lach grappend en keek Theneras vrolijk aan. Hij voelde zich goed en deze jongen gaf hem gewoon een goed gevoel. Ze hadden zich weer lekker schoon gewassen en dus konden ze zichzelf lekker gaan afdrogen. Zijn handdoeken waren lekker zacht en Iro had voor de zekerheid altijd twee badjassen in de badkamer liggen. Hij draaide de kraan uit terwijl Iro lichtjes langs zijn leerling helde en opende daarna de douche deur waarna hij de badkamer instapte en een handdoek pakte. 'Hier en een badjas mag je straks ook even pakken als je wilt?' stelde Iro voor. Hij wist niet of de jongen straks al gelijk zichzelf wilde aankleden of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimedi maa 22 2016, 17:54

De lichte sporen van roodheid die nog op de wangen van de roodharige docent gloeiden lieten de jongen lichtjes grijnzen. Natuurlijk, het kon ook komen door de warmte die er in de douche hing al leek hem dat onwaarschijnlijker. Met een hand veegde Theneras wat natte haren uit zijn ogen vandaan waarna hij Iro vroeg wat ze zouden doen, nog even in de douche blijven of gaan eten? Zijn lichaam gaf daarop zelf al een voorkeur door zijn maag luidruchtig te laten grommen. Een schaapachtige grijns kwam op zijn gezicht en als een soort onbekende taal gromde de maag van de docent ook. Bij de grappende woorden en de vrolijke lach van de man, schudde de blonde jongen al lachend zijn hoofd. 'Heh, ja dat lijkt me een goed idee, niet dat we echt een keuze hebben met hoe een groot protest we krijgen van die magen van ons' sprak hij met een plagende grijns terug en met vrolijke pretlichtjes in zijn blauwe ogen. De leerkracht met de rood geverfde haren helde iets naar voren terwijl hij het water uit draaide. Het voelde gelijk kouder in de douche en zekers toen de deur openging had hij kort last van een beetje kippenvel. Hij stapte achter Iro aan de douche uit en pakte de handdoek aan met een dankbare glimlach en keek daarna kort naar de badjas. 'Dankjewel' klonk het terwijl hij begon met afdrogen. Zijn lichtblonde haren droogde hij zo goed als hij kon af en het resterende zou zo meteen vanzelf drogen. De handdoek legde hij in de wasmand waarna hij richting de badjas liep. Deze trok hij aan, aankleden kon hij zo meteen ook nog doen want zoveel tijd kostte dat niet. De badjas was hem net een maat te groot waardoor hij de mouwen om moest slaan en het koord wat strakker aan kon trekken. Hij leunde tegen de deurpost aan en wachtte totdat Iro klaar was. 'Wat was je trouwens van plan om als eten te maken?' vroeg hij als laatste en haalde nog even zijn vingers door zijn handdoek droge haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimewo maa 23 2016, 23:38

Het leek Theneras gelukkig ook een goed idee om hun avond eten naar binnen te werken. Zodat hun magen tenminste hun rust gunde. Nadat ze de douche uit waren gekomen bedankte Theneras hem voor het mogen gebruiken van een badjas en de handdoek die Iro hem aanreikte. Hij knikte glimlachend en begon zichzelf van het water te ontdoen door zich af te drogen. Daarna pakte hij de over gebleven badjas en deed deze op en luisterde naar de woorden van zijn leerling. 'Als je het niet erg vind om een paar broodjes te eten? Ik ben zelf niet zo'n warm avond eten persoon. Maar ik kan je wel wat noedels geven als je wilt?' zei Iro en hij glimlachte naar hem. Daarna liep Iro langs hem op en richting de keuken. Alles stond al klaar dus hoefde ze enkel nog maar toe te tasten. Als Iro niet samen met Theneras was gaan douchen had hij wel wat warms klaar gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimema maa 28 2016, 15:04

Bij de gedachte aan eten gromde zijn maag weer luid en hij grijnsde naar de docent. 'Dat vind ik niet erg.' begon hij met zijn antwoord terwijl hij zachtjes glimlachte. 'Ik lust nagenoeg alles en eet ook wel alles eigenlijk. Dus een broodje is goed. Je hoeft voor mij geen noedels te maken' Met een kleine glimlach schudde hij zijn hoofd. Hij keek kort naar Iro toen hij langs hem liep naar de keuken. De jongen duwde zich van de deurpost af waarna hij achter de leerkracht aan liep de keuken in. Alles stond al klaar, zag hij, en als hij wilde konden ze zo toetasten. Theneras draaide zich naar de man toe en gaf hem een vluchtige kus op zijn wang. 'Dankjewel' Hij grijnsde vrolijk naar hem en pakte daarna een van de broodjes. Dankbaar nam hij een hap en leunde daarna tegen een muurtje. 'Zo een workout kweekt honger' grinnikte hij en hij grijnsde terwijl hij nog een hap van het broodje nam.

//beetje fluttig en kort ;_; sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimema maa 28 2016, 23:17

Theneras vond het gelukkig niet erg dat ze broodjes zouden eten voor het avond eten en hij hoefde ook niet speciaal iets voor de jongen klaar te maken. 'Ik had het zo gedaan, maar als meneer alles eter het niet erg vind vind ik het prima.' grapte Iro en hij voelde de kus die op zijn wang gedrukt werd en glimlachte breed uit. De jongen deed hem goed. Beter dan gedacht. Hoewel hij wat jaartjes jonger was, maar ze hadden het geweldig gehad. 'Ja dat verbrand ook heel wat calorieën.' zei Iro en hij kletste Theneras zachtjes op zijn achter werk voor hij op een kruk ging zitten en begon een broodje te pakken en die open te snijden en het te beleggen met brood beleg en nam er een hap van terwijl zijn ogen ongewild toch ondeugend stonden die zijn leerling kort aan keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 31 2016, 21:20

Zachtjes grinnikte hij om Iro zijn woorden en was achter de man aan de keuken ingelopen. Alles daar stond al klaar, zag hij. Theneras draaide zich naar de man toe en drukte een kus op diens wang. Daarna sprak hijzelf een dankjewel. De brede glimlach maakte hem uitermate vrolijk en lichtelijk lichtzinnig. De jongen pakte een broodje. Dankbaar voor het eten nam hij een hap en leunde daarna een beetje tegen een muurtje. Grinnikend sprak de blonde jongen hoe zo een workout honger kweekte. Na deze woorden sierde een kleine grijns zijn lippen voordat hij nog een hap nam van het broodje. De docent antwoordde dat ja, het verbrande ook nog eens veel calorieën. De jongen wilde net knikken toen hij zachtjes op zijn achterwerk getikt werd. Hij verslikte zich in zijn broodje en hoestte een paar keer flink. Dat hij rood aangelopen was door de blos die op zijn wangen stond was niet te zien doordat hij net zo een grote hoestbui had gehad en daardoor ook wel rood van gekleurd was op zijn wangen. Nog een enkele keer hoestte hij en zag de ondeugende blik van Iro. Zijn eigen ademhaling was nog iets onregelmatig en zijn ogen nog een beetje vochtig door het hoesten terwijl hij zich van het muurtje afduwde. Ook hij nam plaats op één van de krukken waarna hij het aandurfde om het laatste stukje van het broodje in zijn mond stopte. Nu dat hij zich herpakt had, grijnsde hij ondeugend en leunde iets naar voren en liet zijn vingers over Iro zijn benen en liezen glijden. Zachtjes grinnikend bracht hij hun lippen zo dicht bij elkaar dat ze elkaar net niet aanraakten . 'Het is een leuk iets Iro, jouw zo ondeugend te zien.' fluisterde hij zachtjes, bijna zwoel. De jongen drukte een plagende kus op de roodharige zijn lippen en trok zich daarna terug. Zijn handen liet hij van diens benen glijden waarna hij een broodje pakte en deze opende om er een plakje kaas tussen te stoppen. Hij nam een kleine hap en veegde daarna wat kruimels van zijn mondhoeken weg en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimedo maa 31 2016, 23:07

Theneras verslikte zich en hij keek de jongen heel even bezorgd aan. 'Je hoeft het niet te pakken als je het niet lust.' zei Iro nadat Theneras uit gehoest was en het gelukkig goed met hem ging. Een plagende glimlach had rond zijn mondhoeken gespeeld. Zijn leerling kwam ook aan tafel op een kruk zitten en nu dat Theneras zich herpakt had, grijnsde de jongen ondeugend en leunde iets naar voren en liet zijn vingers over de benen en liezen glijden van Iro. Zachtjes grinnikend bracht Theneras hun lippen zo dicht bij elkaar dat ze elkaar net niet aanraakten. De woorden van de jongen lieten hem grijnzen en de kus die hij kreeg beantwoorden Iro net zo vluchtig als Theneras hem op zijn lippen gedrukt had. 'Dat is fijn om te horen, al dacht ik dat je het niet kon zien.' zei Iro doelend op het masker dat hij normaal droeg, maar hij was moe en te vrede. Het was niet alleen gezellig maar ook heerlijk geweest. 'Ik zit te denken aan nieuwe lessen. maar de meeste hebben de andere nog niet allemaal gehaald. Toch zit ik te denken om wat van mijn eigen vaardigheden met de spreuken onder de leerlingen te brengen. Of een fusie van twee magie soorten mits de andere docent of docente het daar mee eens zijn natuurlijk.' zei Iro en hij nam een slokje van zijn beker melk die al klaar stond. Hij wilde nieuwe dingen aan leren en als het even kon nog voor de games voor de opgegeven leerlingen hun opdrachten uit moesten voeren. Iro wachten even tot Theneras er wat van zou vinden. De jongen was zo leergierig als wat dus voor hem zou het alleen maar handiger zijn natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 03 2016, 13:17

De actie van Iro zorgde ervoor dat de jongen zich verslikte. Hij hoestte een paar keer en keek de dark magic docent aan toen die hem zei dat hij het hoefde te pakken als hij het niet hoefde. Theneras had nog net de plagende glimlach gespot die rond zijn lippen had gespeeld. 'Ik lust het juist zo graag dat ik mijn longen mee wilde laten proeven.' sprak hij zo serieus mogelijk maar met een hese stem door het hoesten. Even had hij plagend gegrijnsd om zich daarna van het muurtje af te duwen en ook op een kruk te gaan zitten. Het laatste stukje van het broodje at hij op en nu dat hij zich weer helemaal herpakt had, grijnsde hij ondeugend en leunde naar voren. Zijn vingers speelde over Iro zijn benen en liezen en gepaard met een zacht gegrinnik bracht hij hun lippen zo dicht bij elkaar dat ze mekaar net niet raakte. De blonde jongen fluisterde hem toe dat het een leuk iets was, hem ondeugend meemaken. De jongen had een plagende kus op de lippen van de roodharige man gedrukt, zijn snelle kus werd net zo vluchtig beantwoord door de dark magic docent en hij had zijn handen van zijn benen laten glijden en zich terug getrokken. Bij de woorden van Iro glimlachte hij kort. 'Het was heel even geweest. Was toeval dat ik het zag, denk ik. Keek gewoon op de juiste tijd op. Óf ik ben gewoon goed in je expressie lezen.' Grinnikte hij zachtjes. Hierna pakte hij een broodje, maakte deze open en stopte er een plakje kaas tussen. Hij nam een hap van het broodje en luisterde al kauwend naar wat de leraar te zeggen had. Theneras knikte en glimlachte daarna. 'Van mij mag je wel nieuwe lessen geven hoor' hij lacht zachtjes en at de rest van het broodje op 'En fusie lessen zijn altijd leuk.' sprak hij knikkend. 'En dan gaat mijn voorkeur uit naar fusie lessen met Verzorging van fabeldieren en eentje met water. Omdat ik die vakken, naast dat van jouw natuurlijk, de leukste vind' Een kleine grijns speelde om zijn mondhoeken toen hij dit zei. 'Maar dat ben ik ' hij hield zijn handen kort omhoog en haalde licht zijn schouders op. 'Ik ben voor je plannen voor nieuwe en fusie lessen~' vertelde hij de leerkracht vrolijk. Nieuwe en fusie lessen leken hem wel wat. Het betekende dat hij, leergierig als hij was, nieuwe spreuken en technieken zou kunnen leren. Ook zou het betekenen dat hij meer tijd zou kunnen doorbrengen met de leraar tegen over hem. En in, onder andere, de fusie lessen zou dat masker van pas gaan komen. De jongen was verdomd blij dat het op laten glijden van het masker steeds makkelijker ging. Oefenen voor de spiegel, af en toe tijdens het lezen en noem maar op had goed gewerkt. 'Wat ben je van plan om als spreuken en zo in de lessen te stoppen? Al enig idee of nog niet?' Vroeg hij hem op nieuwsgierige toon terwijl er een zachte expressie in zijn ogen te zien was, met daarop een hint van de leergierige twinkeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 03 2016, 14:33

Theneras zei dat hij zijn longen de hap die hij genomen had zijn longen wilde laten proeven. Iro grinnikte zacht bij die woorden. Maar gelukkig ging het goed met zijn leerling. De snelle kus en de woorden die daar mee gepaard gingen beantwoorden Iro. Het was heerlijk zo vertrouwd met iemand te kunnen om gaan. Toen hij Theneras vertelde over zijn ideetjes over nieuwe lessen en ook fusie lessen te gaan geven vond de jongen dit wel geweldig nieuws. Zelf gaf hij ook nog wat ideetjes en die kon Iro gemakkelijk gebruiken. Er waren ook dieren of fabeldieren van Shadra waar hij over vertellen kon en hoe met ze om te gaan. Hij had de leerlingen op zijn thuisplaneet ook daar een beetje over mee gegeven. Vooral waren het meer waarschuwingen. Maar de docente van VVF had hij nog niet ontmoet. Tenminste nooit gesproken. Daar moest dan maar eens verandering in komen! 'Ja bedankt voor je steun, maar je zult het nieuwe rooster wel zien als die klaar is.' zei Iro met een lichte knipoog en nam een slok van zijn melk beker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimema apr 04 2016, 01:13

Hij was volkomen en voor de volle honderd procent enthousiast over de nieuwe en fusie lessen. Dit maakte hij Iro ook duidelijk en hij vertelde de man meteen over welke fusie lessen hij het meest enthousiast was. Nieuwsgierig had hij hem gevraagd of hij al wist welke spreuken hij in de lessen ging stoppen. Met een kleine knipoog antwoordde de oudere man hem dat hij dankbaar was voor de steun maar dat hij de nieuwe lesplannen wel zou zien op een nieuw rooster. Theneras zette een niet gemeende pruillip. 'Nou ja, en hier dacht ik dan kan ik me vast goed voorbereiden' sprak hij gespeeld verontwaardigd en hij zuchtte een keer over dramatisch. Een klein, geamuseerd en zacht gegrinnik ontsnapte aan hem en hij keek glimlachend naar de roodharige leerkracht. 'Ik kijk uit naar het nieuwe rooster en nog meer naar je plannen.' Hij hopte van de kruk af om vervolgens een glas met water te vullen en deze op te drinken. Met zijn blauwe ogen wierp hij een snelle blik op de klok en zuchtte zachtjes. 'Ik ga me zo maar eens omkleden en naar mijn eigen kamer.' sprak hij zachtjes terwijl hij zijn blik van de klok afscheurde. Het lege glas zette de jonge weg in de gootsteen en stak daarna zijn handen in de zakken van de badjas. Rustig, en toch wel met een lichte tegenzin, liep hij terug naar de badkamer waar hij zich van de badjas ontdeed. Op een rustig tempo begon de jongen zijn eigen kleding weer aan te trekken, behalve zijn jas. Deze hing hij over zijn arm. Zijn hoed had hij in het bos laten liggen en hij had Revas gevraagd of het schaduw wezen zijn hoed mee zou willen nemen naar zijn kamer. Hij hoorde een bevestigend antwoord en in gedachten knikte de jongen. Aangekleed en wel liep hij de badkamer weer uit en glimlachte kort naar Iro. 'Het wordt  maar eens tijd dat ik ga voordat de zon zo meteen ineens opkomt' Kort wreef hij met een hand door zijn blonde haren. 'Ik ummh I.. Ik heb genoten vandaag.' Oh mijn hemel dat klonk zo verschrikkelijk, stom. Verschrikkelijk en stom. Stomme nerveuze hapering en stotter, stom woord. Hij glimlachte wat schaapachtig 'Maar denk dat je dat al door had niet~?' Dat klonk al iets beter, had hij het idee.  De jongen pulkte wat aan zijn jas en liep toen naar Iro toe want yolo. Teder plaatste hij zijn eigen lippen op die van hem en trok daarna weer terug. Zachtjes mompelde hij een 'Welterusten Iro.'Hij glimlachte zachtjes en trok zich daarna weer terug. Hij fronste even bedenkelijk. 'Als ik in de schaduwen blijf tijdens het lopen en mijn umh vaardigheden als ex sluipmoordenaar toepas moet ik ongezien langs de patrouillerende docent komen denk ik zo toch?' vroeg hij zachtjes. 'Of is shadow trip handiger om te doen? Tis wel een stuk sneller en veiliger, niet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimema apr 04 2016, 22:41

Het pruillipje van Theneras liet hem grijnzen. 'Ah, vind je dat zo erg?' zei hij plagend en keek even op van zijn broodje en zag dat zijn leerling van de tafel af ging en zich klaar maakte om weer terug naar zijn slaap vertrek toe te gaan. Hij zorgde ondertussen dat de jongen zich aan kleden dat de tafel af geruimd werd. Alles zetten Iro weer terug in de kasten, maar ging nog even aan tafel zitten om zijn laatste broodje op te eten toen Theneras weer terug kwam. 'Geeft niet joh. Je was gewoon nerveus, maar het was heerlijk.' zei Iro en glimlachte even voor hij de tedere kus van Theneras beantwoorden voor hij een zacht welterusten hoorde. 'Jij ook Welterusten Theneras.' zei Iro en hij stond op om een klein stukje achter de jongen aan te lopen en luisterde naar zijn woorden. 'Doe wat jouw het gemakkelijkste lijkt. Maar Shadow trip in inderdaad sneller.' zei Iro en hij glimlachte zacht naar zijn leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimewo apr 06 2016, 12:25

Bij de woorden van Iro of hij dat zo erg vond pruilde de jongen nog meer en knikte al trok de glimlach aan zijn mondhoeken. 'Ja. Ik vind het verschrikkelijk.' Hij grinnikte hierna zacht en glimlachte oprecht naar de man. Vertelde hem dat hij uit keek naar het rooster en de nieuwe lesplannen om daarna van de kruk af te gaan, een glas water te drinken om ondertussen naar de klok te kijken. Met een opmerking dat het maar eens tijd werd om zich om te kleden en naar zijn eigen kamer te gaan zette hij het nu lege glas in de gootsteen en was daarna naar de badkamer gegaan om zich om te kleden. Onder het omkleden door had hij een klein mentaal gesprek met zijn soul beast. Eer hij weer uit de kamer was zag hij dat alles was opgeruimd en dat de docent net aan zijn laatste broodje bezig was. Half stamelend vertelde hij de roodharige dat hij had genoten vandaag, deze avond, om daarna tot de conclusie te komen dat het eigenlijk wel een beetje stom klonk. Een kleine schaapachtige glimlach verscheen rondom zijn lippen waarna hij er had achter geplakt dat Iro dat al doorhad. Terwijl de leerkracht hem vertelde dat het niet erg was, dat hij gewoon nerveus was, liep de jongen al knikkend dichter naar hem toe om hem vervolgens een tedere kus te geven. Na zich terug getrokken te hebben werd zijn tedere kus beantwoordt en de jongen glimlachte om daarna de man een welterusten te wensen. Iro zelf sprak de woorden naar hem terug. Een kleine bedenkelijke frons vormde op Theneras' gelaat toen hij begon te praten en te vragen wat de beste manier was om terug te gaan naar zijn kamer. Lopend of Shadow trip? Het antwoord van Iro was een logische. Kiezen welke jouw het makkelijkste lijkt maar dat Shadow Trip inderdaad sneller was. De jongen knikte kort voordat hij een antwoord formuleerde. 'Shadow Trip it is. Is niet alleen sneller maar ook veiliger niet? In de zin van, mensen zien me minder snel en ik kan vanuit hier gelijk naar mijn kamer.' Met deze woorden liep hij richting een schaduw. 'Zie je later Iro.' Een kleine glimlach vormde om zijn lippen. Als hij het goed had, als er verder niets tussen kwam, zag hij de leraar weer bij het lesje call of death. Hij zou nog wel een kleine brief krijgen met de plaats en tijd. De jongen liep de schaduwen in en gebruikte deze zoals beloofd en geleerd de spreuk om in één keer naar zijn kamer te gaan. In zijn eigen kamer stapte hij de schaduwen uit en zag dat Revas zijn hoed op de grond naast zijn bed. De wolf lag half te pitten in de andere hoek van de kamer, had één oog open gedaan toen de jongen zijn kamer in kwam. Hij glimlachte kort terwijl hij het hoofddeksel op de kapstok hing. Hij trok zijn nachtkleding aan en kroop daarna in zijn bed. Hij nestelde zich in zijn bed, rilde lichtjes om dat zijn bed zo koud was en woelde even rond voordat hij toch zijn ogen maar dicht deed. Het duurde nog even tot dat zijn brein weer werd overgenomen door de vermoeidheid van eerder. De jongen sloeg zijn beide armen om het kussen heen en viel toen toch uiteindelijk in diepe slaap. Theneras was uitermate blij dat het zijn brein niet was gelukt om nare herinneringen of nachtmerries van zijn dromen te maken.

// Boem xD
Topic closed / finished voor Thennie-bby~ :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitimedo apr 07 2016, 00:00

Na het afscheid van Theneras zuchten Iro heel even. Het was fijn geweest lekker tegen een warm lijf van een ander aangelegen te hebben, maar stiekem had Iro over Ronodan lopen fantaseren. Hoe zou het nu met de man zijn en wat zou hij doen? Diens krachtige lijf zou vast ergens druk bezig zijn met zijn plichten. Iro schudden zijn hoofd en liep naar zijn slaapkamer en zag dat zijn kleding onder weg nog verspreid lag. Onderweg raapte hij ze bijeen en legde ze op een stoel neer. Die stopte hij morgen ochtend wel in de was. Nu was hij te moe en te vrede om zich daar nog moeite voor te doen. Hij kroop in bed met de badjas nog aan. Kon hem wat schelen dat het eigenlijk niet hoorde. Het was zijn bed, maar voor Iro ging liggen controleerde hij nog iets, maar zag Reaper aan het voeteneinde zitten knikken bollen. Zijn Soul beast had de lakens en het dekbed al verschoont. Dat was aardig van hem, maar Iro gaf hem nu geen complimentje, want dan hield hij hem de hele nacht wakker met zeurende opmerkingen hoe hij het in zijn hoofd durfde te halen hem in zijn slaap te storen. Iro ging liggen en keek nog even naar het plafon toen een geur zijn neus binnen drong. Het was de zweetlucht van Theneras op het kussen naast hem. Iro pakte het kussen en snoof er lichtjes aan. Een kleine glimlach verscheen er op zijn lippen en Iro sloot zijn ogen daarna. Maar het duurde niet lang meer of hij sliep.


Helemaal vergeten!
Maar Theneras heeft de spreuk geleerd en je mag hem in je spreuken boek zetten.


[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Dw73p0
5 punten voor het behalen van de techniek

Geen punten toe gekend voor wat er volgde.  :Y
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA PROFILE
[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 UTL8oxA MAGICIAN

[M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [M] Behind the veil // Master Iro    [M] Behind the veil // Master Iro  - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[M] Behind the veil // Master Iro

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Beyond the veil. [closed]
» Master?
» Hello Master.
» For my master..
» ⚜ Master Kalkstein

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-