PortalIndexWhere love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] HpD5UwnWhere love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lexis
.
.
Lexis

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimema jan 12 2015, 02:31

Mijn handelingen waren trager, en minder snel en hyper als normaal. Mijn handen grepen een zak met chips die ik had gehaald en pakte een grote schaal. Niet dat ik verwachtte dat ik veel mensen verwachtte op mijn gebruikelijke stekje. Mijn lichaam voelde zwaar aan, sinds vanmiddag was het omgeslagen. De vrolijk houding voelde soms als een extra last voor me. Niet dat ik het erg vond om hem te hebben. Het leven ging veel makkelijker als een malloot, als een idioot die alles wist om te draaien naar iets positiefs. Grote teen gebroken? Beter dan je nek, toch? Je hebt last van een chronische hoofdpijn? Ah, tenminste is het nooit een leugen dat je hoofdpijn hebt als je met je partner in bed ligt. Ik zuchtte even toen ik besefte dat die laatste gedachte toch even een stap te ver was. Ik pakte uit de koelkast een sixpack met bier dat ik had gekocht. Ik ging het niet opdrinken vanavond. Ik had voldoende aan eentje, het maakte mij wat losser in het schrijven. Mijn houding was wat loom. Stiekem was ik blij dat Liam op het moment druk bezig was met andere dingen. Hij wist dat ik een tweede kant had. Iedereen had dat, en zijn logica was soms bloody obvious. En het was bloody obvious dat iedere clown die alles wist te draaien naar iets goeds of altijd gek en vrolijk was, dat deze clown iets meer achterhield. Ik was blij dat ik op de water etage was. Ik hoefde de etage van vuurmagiërs niet te passeren in mijn ogen. Ik liep loom de trappen omlaag om mijn pas te vervolgen naar de oude uilenontvangplaats. Niet veel mensen kende deze plek, waar uilen brieven bezorgde. Sinds de uitvinding van de shuttles waren de uilen overbodig en kwam veel post via de technische route. Ik liep door de verlaten gang van het postkantoortje dat er direct aangrenste en kwam uit bij de open plek. De plek waar ik het vuurwerk had bekeken, de plek waar ik naar de sterren had getuurd. Dezelfde plek waar ik altijd deed schrijven. En ik had het nodig, dat moment om het leven even te ontsnappen. Mijn houding was ontspannen en ik klikte het eerste blikje open. Ik dronk er rustig van en liet de drank rustig over mijn tong naar mijn keelgat glijden. Ik begon met schrijven. Het gebruikelijke adres, de regel met betreft, met het gebruikelijke openlaten er van. Datum en alles. Ik begon met de gebruikelijke aanhef en ik wilde gaan schrijven, totdat ik een deur hoorde klikken. Instinctief klapte ik mijn boekje dicht en borg het op in mijn tas, die ik had meegenomen. Ik dronk stilzwijgend van mijn biertje en tuurde over het schoolterrein, terwijl ik even kort zuchtte. Wederom kwam er weer iemand, misschien werd het tijd dat ik een andere locatie uitzocht. Ik heb teveel bezoek de laatste tijd op deze plek. Ik keek bewust niet over mijn schouder, omdat ik de storende factor het idee wilde geven dat ik hem of haar niet had opgemerkt. Ik wachtte geduldig tot deze mij opmerkte, als dat het geval was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimema jan 12 2015, 19:38


Ze trok haar shirt over haar hoofd terwijl ze hem aankeek hem een zacht glimlachje voor ze haar lippen op de zijne drukte. Ze ging opzoek naar naar ondergoed en haar broek. Ze borstelde met haar vingers door haar rode warrige lokken. Ze keek hem nog kort aan terwijl ze zich aankleedde, ze was net een typerende one night stand jongen. D'r in d'r uit en wegwezen, toen ze haar kleding op een fatsoenlijke manier aan had gekregen keek ze de jongen aan met een grijnsje. 'That was fun, we should do that again sometimes.' Haar stem leek gemeend voor ze de deur achter zich sloot. Ze haatte zichzelf voor weer dit soort gedrag vertonen, hoe erg ze haar best deed het was onstopbaar als een dwangneurose. Maar de naam die ze nu al voor zichzelf op deze school aan het zetten was was een nieuw record.
Ze liep naar de wenteltrap en volgde deze helemaal naar beneden. Ze wist nog steeds niet de weg hier, ze was enorm slecht kwa richtingsgevoel. Normaal zou ze Sarah daar voor hebben maar dat stomme wicht had het te druk met dat joch van haar op Razen. Blijkbaar was ze gewoon geditched door de belangrijkste persoon in haar leven. Om dan nog geeneens te spreken over Gilbert met zijn achterlijke gedrag. Met heb was ze ook behoorlijk klaar, de enige reden dat ze hier heen gegaan was omdat ze liever die klootzak van een Drake onder ogen kwam dan die twee elke dag weer juist niet onder ogen te komen. Ze werd gewoon compleet genegeerd door ze.
Ze haalde opnieuw haar handen door haar compleet warrige lokken voor haar vorige activiteit. Ze blies een plukje weg uit haar gezicht en fatsoeneerde haar haar zo ver het lukte. Ze was in haar gedachtegang nogal verdwaald en begon random deuren te openen tot ze buiten stond en de jongen zijn rug haar opviel. Het volgende was zijn handeling tot iets in zijn tas verstoppen, ze besteedde er weinig aandacht aan en liet naar hem toe en bleef naast hem staan. Het derde wat haar opviel was het aangebroken sixpack bier. ''Dus dit is je zuipplek ofzo?'' Vroeg ze zacht aan de blonde jongen.

OOC; hoop dat je er wat aan hebt ~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Lexis
.
.
Lexis

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimewo jan 14 2015, 20:49


Ik had de deur gehoord, ik had haar aanwezigheid gevoeld. Het was nu een kwestie van tijd tot ik de eerste stappen hoorde naderen. Haar eerste reactie was zacht, maar dat maakte het niet minder bot. Tuurlijk, ik was een zuipschuit die zich in general al dronken gedroeg. Nee, dankje. Als dit mijn gezelschap zou zijn, zou ik wensen dat Liam was binnengestormd net aan het einde van iedere brief die ik naar I schreef. Mijn ogen keken opzij en keken haar quasi-verbaasd aan. ‘Zuip-plek?’ herhaalde ik met een vage toon en pauze in mijn zin. ‘Als in de zin van, ik zit hier dagelijks met een blik je bier te zuipen?’ sprak ik met een verbaasde toon. ‘Ik drink ten eerste geen bier om te zuipen, ik drink het puur voor de smaak, madamoiselle,’ sprak ik zuchtend. ‘Ten tweede, ben ik hier enkel voor wat rust. Het had net zo goed een sickpack cola kunnen zijn,’ verklaarde ik. Mijn mond vormde een grimas en keek naar haar op. ‘Maar als je me wil vergezellen op deze plek, voel je vrij om er ook eentje te pakken,’ sprak ik met een blik op het sickpack en daarna weer op haar. Mijn blik ging toen weer richting het landschap. Mijn mond ging de gedurende eerste minuten niet open, ik zocht naar woorden in mijn gloomy status. Ik keek even opzij. ‘Razziaanse afkomst, gok ik?’ sprak ik met een kalme toon in mijn stem. Haar vuurrode haren waren niet gebruikelijk op andere planeten. ‘En vermoedelijk net nieuw hier, gezien je op een vrij afgelegen plek komt,’ sprak ik met een kalme toon. ‘Of je bent verdwaald, of je kwam bewust hier,’ was mijn uitleg. Ik keek toen weer weg van haar. Mijn tas ritste ik netjes dicht en ik trok de zak chips open en gooide wat in de bak. Ik zette deze rustig tussen ons in en pakte er eentje. Ik at het zonder al teveel geluid op. Mijn vader had een hekel aan het hevige gekraak en ik had geleerd zo min mogelijk geluid produceren tijdens het eten van krokant voedsel. Ik keek toen weer haar aan. ‘Je ziet er uit alsof je een heftig nachtje achter de rug hebt, of juist een geweldige,’ sprak ik met een dubbelzinnige toon en keek haar aan met een grijns op zijn gezicht.

OOC: Ik kon er voldoende mee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimeza jan 17 2015, 19:34


‘Zuip  plek? Als in de zin van, ik zit hier dagelijks met een blik je bier te zuipen?’ Zijn verbaaste uitdrukking gaf aan dat hij niet begreep wat ze bedoelde of iets in die richting. Waarschijnlijk dus niet zijn zuip plek. De volgende woorden maakte het laatste vermoedde waar. . ‘Ik drink ten eerste geen bier om te zuipen, ik drink het puur voor de smaak, madamoiselle,’ sprak ik zuchtend. ‘Ten tweede, ben ik hier enkel voor wat rust. Het had net zo goed een sickpack cola kunnen zijn,’ ze knikte kort/ 'Well, dacht misschien ben je een alcoholist in de dop en kan ik je helpen geen alco te worden.' Zei ze plagend met een glimlach ‘maar als je me wil vergezellen op deze plek, voel je vrij om er ook eentje te pakken.’ Ze keek naar de grijns die vlug weer voor zich uitkeek. Met haar handen voor haar vuurrode haar gaande liet ze zich zakken naast hem meteen een biertje uit de verpakking wurmen met veel moeite. Ze maakte hem open waarna ze haar andere hand achter zich zette en er op leunde.

Ze volgde zijn voorbeeld en liet haar blik vallen op de bomen, kaal enkel de dikke takken die te zien waren vanuit de verte. De stilte werd in eens verbroken door zijn stem. ‘Razziaanse afkomst, gok ik?’ Ze glimlachte en keek naar hem aan. ''Dat gok je helemaal goed. Uhm wat is je naam trouwens?'' Vroeg ze glimlachend. ‘En vermoedelijk net nieuw hier, gezien je op een vrij afgelegen plek komt. Of je bent verdwaald, of je kwam bewust hier,’ De kalmte in zijn stem liet haar alleen maar even een glimlach op haar lippen krijgen. ''Uhm ik was op zoek naar weet ik trouwens niet eens meer maar ik was verdwaald ja. Ik wilde een punt vinden wat ik wel kende want ik ben hier inderdaad ook nog niet zo lang.'' Ze grinnikte nerveus en keek weer weg van hem, om weer op te kijken wanneer de zak chips open ging en pakte er een paar om die in haar andere hand te leggen en langzaam op te eten.

‘Je ziet er uit alsof je een heftig nachtje achter de rug hebt, of juist een geweldige,’ je kon nog net de wenkbrauwwiebel niet zien die hij er waarschijnlijk bij bedoelde zijn stem horende. Ze grinnikte en haalde haar hand door haar 'bedhead' ''Uhm beetje beide, als er niets te beleven valt is die'' ze stak haar handen als airquotes in de lucht bij het volgende twee woorden. ''Geweldige nacht'' ze liet haar handen weer zakken ''toch al snel heftig saai.'' Ze keek hem met een grijnsje op dr lippen aan en liet haar ogen rusten op het landschap dat voor haar lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Lexis
.
.
Lexis

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimedi jan 20 2015, 20:36

Ik had niet verwacht dat de eerste avond dat ik besloot wat alcohol mee te nemen, gelijk werd gezien als alcoholist. Mijn ogen keken haar daarom ook ongeloofwaardig aan en haar reactie deed me grinniken. ‘Nah, ik pas wel op,’ sprak ik enkel tegen haar. Mijn ogen gingen naar het kaal ogende landschap. Mijn mond was in een kleine glimlach geschoten, om de gloomy side te verbergen. Ik nam nog een klein slokje van mijn blikje en at rustig wat van de schaal. Ik keek haar aan toen ze vroeg om mijn naam. ‘Lexis, en de jouwe?’ vroeg ik met een kalme stem en keek haar aan. Ik moest kort lachen om haar reactie. ‘Ik weet hoe het schoolgebouw als een doolhof kan aanvoelen,’ sprak ik met een kalme toon in mijn stem. Het nerveuse gegrinnik was me lichtelijk ontgaan, het zat in mijn aard om dat soort reacties vaak te verdoezelen met wat voorbeelden die ik mee heb gemaakt. Iedereen had het gevoel dat ze in een doolhof belandde. Zwijgzaam keek ik opzij toen ze haar reactie gaf. Ik grinnikte even, maar er was een treurige toon in te bespeuren. Ik kon al niet meer begrijpen waarom ik het eigenlijk zij. ‘Ach, een nachtje waar je helemaal niets meer van weet doordat je enkel sliep, kan ook best fijn zijn,’ was mijn kalme reactie en ik zag dat ze zich had aangesloten met de chips en bier. ‘Ik weet niet, ik heb nog nooit echt de geweldige nacht meegemaakt, to be honest,’ sprak ik met een verklarende stem. Het was even stil voor een moment, enkel het gekraak van de chips verbrak de stilte kalm. ‘Ik ben wel blij dat het weekend is,’ sprak ik zachtjes. ‘Het is een drukke week geweest met opdrachten,’ vervolgde ik, meer tegen mezelf dan tegen haar. Ik grinnikte even willekeurig en keek even opzij naar Heidi. Mijn ogen bespeurde haar van top tot teen, globaal af. Het was een standaard gegeven, maar niets wat me echt opviel waaraan ik haar zou kunnen blijven herkennen. Standaard schoot mijn blik weer naar haar gezicht, nam hem volledig in me op. Amberkleurige ogen, rode haren. Het zou een typisch persoon zijn die ‘geniet’ van het leven. Geen tijd om het te settlen, geen verbintenissen. Heel anders dan Lexis, die op het moment veel meer aan zijn kop had als het de liefde betreft. Iets meer zorgen dan hij wilde toegeven, tenminste. Mijn blik ging weer terug naar het landschap en wachtte tot Heidi iets zou zeggen om het gesprek te vervolgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimewo jan 28 2015, 22:16

Haar gedachtes vlogen naar de keren drinken met een van haar beste vrienden, naja haar enige beste vriend. Ooit had Drake er bij behoord, nu waren ze vervreemd. Als voorbijgangers op straat, de relatie die ze ooit hadden gehad was verleden tijd, verpest. En door wat het feit dat hij niet geloofde dat ze brieven had verstuurd en andersom, ergens moest een knik zitten.Ze keek naar de blonde jongen enkel geïnteresseerd, iets aan hem wat haar nieuwsgierig maakte, waarom hij bijvoorbeeld hier zit zo in de avond turend over de bossen tegen over hun. ’’Lexis, en de jouwe?’’ Haar lippen krulde omhoog, ’’Heidi, dat is mijn naam. Technisch loog ze niet zo noemde Gil en Draakje haar altijd, niemand hoefde te weten wat dr echte naam was, ze wilde een nieuw leven beginnen dat eigenlijk bij de eerste dat meteen al fout ging. Drake had dr meteen herkend, niets meer aan te doen.  ‘Ik weet hoe het schoolgebouw als een doolhof kan aanvoelen,’ Ze legde haar hand op haar wang om te peilen hoe warm haar handen waren en stopte daarna haar beide handen tussen haar benen die lang gestrekt over elkaar lagen. ’’Ja man niet normaal er hangen nergens van die kaarten zo van ‘U bevind zich hier’’’ haar stem was grinnikend. ‘Ach, een nachtje waar je helemaal niets meer van weet doordat je enkel sliep, kan ook best fijn zijn,’ Ze sloot haar ogen terwijl haar gelaat zich richting de lucht richtte. ’’Ik zou een moord doen voor zo een nachtje.’’ vervolgde haar stem zachtjes zonder zich te bewegen. ‘Ik weet niet, ik heb nog nooit echt de geweldige nacht meegemaakt, to be honest,’ ze opende haar ogen. Ze keek hem nieuwsgierig aan. ’’Dat dan gelukkig wel maar nog nooit seks gehad?’’ Vroeg ze nieuwsgierig en keek hem met een glimlach aan. ’’Ja het is beter dat het weekend is, nog een dag geen hol utvoeren in die lessen en ik zou dood gaan’’. Ze zuchtte diep en keek hem aan terwijl ze het blikje in een keer naar achteren gooide. Hoe kon ze gewoon maar wat doen, gewoon random met iedereen het bed in duiken. Stomme slet dat ze was, snel schudde ze haar hoofd ze moest stoppen met zo over zich zelf denken. Het was haar lichaam, haar keuzes wat andere ook zeiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Lexis
.
.
Lexis

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimedo jan 29 2015, 19:06


Mijn ogen gleden van Heidi, naar het landschap, naar mijn tas en terug. Het was steeds dezelfde volgorde. Op het moment dat Heidi sprak werden mijn ogen onderbroken en richtte zich op haar. ‘Aangenaam Heidi,’ sprak ik vriendelijk en glimlachte zachtjes. Het was te merken dat de temperatuur buiten vrij koud was, door de magische ramen werd het hier enigzins verwamd gehouden en voelde het aan als binnen. Zwijgzaam wierp ik mijn blik naar haar. ‘Er zijn wel kaarten die aangeven waar je bevindt,’ legde ik kalm uit. ‘Ze zijn echter enorm schaars en amper te vinden in het schoolgebouw,’ verbreede ik mijn uitleg. ‘Daarnaast zijn ze van papier en kunnen zich overal begeven,’ was mijn stem kalmpjes. Ik keek haar aan en grijnsde. ‘Ik denk dat je meerdere mensen zult hebben die daar wel twee moorden voor willen doen,’ waren mijn kalme woorden naar haar. Niemand hoefde te weten dat ik zo’n nacht ook zou verlangen. Zwijgzaam sloot ik even mijn ogen. Ze had zijn dubbelzinnige woorden te vlug door. De laatste slok van het biertje gleed door mijn keel en zonder al te veel geluid zette ik deze apart van de anderen. Ik boog wat voorover en stond op. Met een paar passen was ik al bij de rand van de toren. Tussen een van de kantelen zette ik mijn handen neer op de rand en tuurde over het uitzicht. ‘Wat is seks?’ begon mijn stem zacht te praten. ‘Genot? Lust? Liefde?’ sprak ik met een vragende toon bij ieder woord. ‘Voor mij voelt het als iets intiems wat je enkel deelt met degene waar je zielsveel van houdt,’ spraken mijn woorden zonder om te draaien. Mijn blik was strak vooruit gericht. ‘Iets wat je niet zomaar doet met iemand,’ was mijn stem kalmer. Ik glimlachte en sloot mijn ogen terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en mezelf 180 graden naar Heidi draaide. ‘Ik ben inderdaad nog nooit intiemer geweest dan een innige zoen,’ sprak ik met een toon die zekerheid uitstraalde. Nee, ze hoefde niet te weten waarom. Niemand hoefde te weten wat er gaande was in mijn privé kringen. Heidi niet en Liam wist het ook nog niet eens. En ik beschouw hem als mijn beste vriend. Zwijgzaam liep ik weer naar het bankje toe en pakte een klein haffeltje van de chips. Ik at er rustig van en nam daarna weer plaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimeza jan 31 2015, 19:29

Ze zuchtte vermoeid toen ze naar de bomen staarde, ze had ook gewoon weg kunnen gaan. Ze zat hier alleen wel lekker, ze wreef over haar benen, ze had het kouder dan ze had verwacht. Op Razen was het gelukkig nooit zo koud geweest, ze kende niet eens het fenomeen sneeuw. Ze knikte kort op haar naam, het was stiekem toch wel raar andere mensen die haar Heidi noemde, het was haar koosnaampje. Gegeven door haar beste vrienden en nu kon iedereen haar zo noemen. Niemand moest dat eerst flikken dan kregen ze zo een ram of haar zwaard tegen hun keel.Ze had hem hier amper bij zich, tegen de school regels, het voelde wel kaal zo zonder haar zwaard aan haar zijde. Toen hij begon over de kaarten keek ze hem niet aan maar keek rond naar de uitgangen die er waren. De enige die ze zag was de deur waardoor ze binnen was gekomen, ze had het van de kaarten als grapje bedoeld. Ze gaapte kort terwijl ze haar hand voor haar mond hield en de andere in de lucht stak. ’Ik moord zo de hele school uit als dat mij een goede nacht slaap geeft’. Zei ze deze keer overduidelijk grappend, Ze deed graag alsof ze open was zonder werkelijk open te zijn, ze haatte het als mensen door hadden dat ze meer verstopte dan ze liet merken. Ze volgde hem met haar ogen terwjl hij zijn rug naar haar keerde. ’Seks is een geweldig iets, alles voelt goed op dat moment.’ Zei ze met een glimlach ’Genot is het sowieso, lust is het altijd als je niet probeert voor een kindje, en het is iets wat je doet uit liefde, voor het spel of de gene waarmee je bent.’ legde ze gewoon uit. Ze herhaalde de volgende woorden in haar hoofd een paar keer alle mogelijke achterliggende bedoelingen dat ze vergat te luisteren naar zijn volgende zin. Ze beet op dr lip terwijl haar uitdrukking pissig  begon te worden. Ze stond op en liep naar hem toe en bleef voor hem staan. ’En wat bedoel je daar dan mee’ Vroeg ze pissig terwijl ze hem aan keek. Iets wat je niet zo maar met iemand doet dus omdat zij dat wel deed was ze slecht ofzo. Ze bleef staan terwijl hij weer ging zitten en sloeg haar armen over elkaar. Hoezo wat het nou weer slecht ze had nog niemand horen klagen, ze deed ze een plezier. Ze staarde naar de grond voor ze haar hoofd weer optilde en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Lexis
.
.
Lexis

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitimezo feb 08 2015, 14:49


Ik sprak tegen Heidi wat ik vond over seks. Even zweeg iken tuurde over het landschap. Maar een rustige blik die ik had was het niet. Ik voelde de sfeer in ons gesprek kantelen als een schip die aan het zinken was. Een koude rilling gleed over mijn rug toen ik de benende voetpassen dichterbij voelde komen. De hand op mijn schouder verwelkomde ik als een boer met kiespijn en voelde hoe ze me ruw omdraaide. Haar reactie op wat ik had gevonden was heel begripvol geweest. Ze voegde zelfs wat toe. De laatste zin was blijkbaar teveel geweest voor het dametje, want toen sloeg het om. ‘Wat ik daarmee bedoel?’ sprak mijn stem ijzig kalm alsof haar gedrag mij niet eens onder de indruk liet zijn. ‘Is dat er miljoenen magiërs rondhuppelen op deze planeet, laat staan op andere planeten,’ sprak ik kalm. ‘Je dient dat van een andere te respecteren zoals je je eigenste respecteert,’ sprak mijn stem alsof het een wijze oude raadgever was die zijn leerling op de vingers tikte voor een heftige uitval die niet op zijn plaats was. ‘Er is geen goed of slecht, Heidi. Alleen denken maakt het zo,’ sprak hij kalm. ‘Dat ik het niet zomaar deel, wil niet zeggen dat het per definitie fout is als andere het wel doen,’ was mijn stem zachtjes en vriendelijk genoeg. ‘Dat ik het niet zou doen, wil niet zeggen dat het niet gebeuren kan of mag, correct?’ sprak mijn stem meer vragend. ‘En als jij het prettig vind, als jij het goedkeurd dat je het wel geeft aan iemand, als het voor jou goed voelt om het te doen. Wie ben ik dan om je te veroordelen op deze keuze. Wie ben ik om te zeggen dat het een foute keuze was die je maakt?’ sprak mijn stem negerend dat ze zo boos was. ‘Wie ben ik om jou de les te lezen, als het keuzes betreft waar je zo achter staat?’ was mijn toon kalm. Ik wist enkel zelf wat ik daarmee bedoelde. Ik had ook een foute keuze gemaakt een jaar geleden, een fatale keuze bijna. Het was een keuze waarom ik hier alleen op het schoolgebouw arriveerde, waarom ik altijd zo hyperactieve randomness uitkraamde. De rede dat ik het leven zo lief heb, was juist door die ene foute keuze. De keuze die zodanig goed bedoeld was. Lexis keek Heidi onverschrokken en recht aan. ‘Dus, voel je niet zo aangevallen,’ sprak ik toen en ging rustig zitten op het bankje en nam nog een chip uit het bakje en at het rustig op. ‘Ik zeg enkel wat ik vind, niet wat je fout doet,’ sprak hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA PROFILE
Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] UTL8oxA MAGICIAN

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]   Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You can't love a thing like me. [ Dearest Liliana.]
» Looking for something? [+Heidi]
» We both lost this time... [Heidi]
» Starships are meant to fly! ( Heidi )
» Know that I'm only one step behind [+Heidi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-