PortalIndexStarships are meant to fly! ( Heidi ) HpD5UwnStarships are meant to fly! ( Heidi ) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Starships are meant to fly! ( Heidi )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kath

Kath

Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 28
Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas:
Partner: ..you raise my heartbeat.

Starships are meant to fly! ( Heidi ) Empty
BerichtOnderwerp: Starships are meant to fly! ( Heidi )   Starships are meant to fly! ( Heidi ) Icon_minitimezo maa 29 2015, 22:15



Met kalme passen liep ik over de straten van Oak’s field. Ik negeerde de blikken van de mannen. Ik had een niet al te uitdagende outfit gekozen. Nee, hij was in feite best uitdagend, menig man zou zich fluitend nakijken geven met zo’n jurkje als ik had. Het had simpele banden over mijn schouder, gaf mijn taiile een nadruk doordat hij vrij vloeiend en als gegoten zat. En hij had een licht glitterend textuur. Afgerond boven met een zwarte boord. Mijn benen waren gestoken in een haast transparante panty die de meeste mannen niet eens meer herkende, terwijl ik toch de warmte er van ervaarde. Ik glimlachte enkel zwoel naar ze en ze floten nog een keer. Meer durfde ze toch niet te ondernemen. Mijn magie stond vol open, ze konden aanvoelen dat ik getraind was en teveel weerstand bood bij verkeerde stappen. Zelfs in mijn dronken staat was ik vrij stabiel op mijn benen. Ik danstte regelmatig en wist mijn evenwicht goed te verdelen. Ik dronk tijdens mijn periode dat ik de bar meer runde regelmatig wel een pilsje mee, dus kon redelijk wat hebben. Maskeren was het juiste woord. Ik had een klein blosje dat verraadde dat ik toch wel wat meer opgedronken had. Mijn ogen gleden de kerels af, maar geen die echt mijn interesse had vanavond. In dat opzicht was ik nog jong en ook ik wilde best wel wat plezier hebben. Maar, deze kerels leken allemaal zo anders ineens. Alsof ik niet genoeg had aan ze. Ik was helemaal geen flirtend typje. Enkel met de persoon die ik echt interesse zou hebben ging ik hard op hard. Wanneer ik gedronken had kon ik wel eens wat losser komen, maar nooit echt gewild. Ik heb gelukkig nooit het moment mee mogen maken dat ik wakker werd naast een kerel waar ik spijt van had. Ik heb eigenlijk nog nooit verder gegaan dan een zoen wanneer ik alcohol op had. En ik wilde dat vanavond ook zo houden. Even gleed mijn gedachten naar de kerel van het zwembad, Aloiysius. Ik voelde mijn wangen roder worden, ze gloeide als een smeltend stuk metaal. Ik betrapte me op het glimlachen als een of ander schoolmeisje dat een hunk had tegen gekomen. Ik sleog zachtjes tegen mijn wangen, tweemaal. Ik schudde mijn hoofd. Nee, vanavond niet. Even lekker genieten van mijn vrijheid. Ik was nog jong, immers. Ik glimlachte en liep rustig door de gangen van het schoolgebouw.

Ik kwam bij de etage van de stagiaires en ik leunde even tegen de muur, wederom betrapte ik mezelf op het gemis van wat affectie. Zou ik doorlopen naar de kamer van Aloiysuis? Misschien kon ik hem zo ver krijgen om samen naar de sterren te kijken. Mijn gedachten waren sinds het zwembad regelmatig naar hem uitgegaan. Hij had iets over zich hangen dat me aantrok. Mijn ogen keken even verder de gang in, de deur waar ik hem meerdere malen in en uit had zien komen. Ik staarde er even naar. Ineens rechtte ik mijn rug en knikte. Ik zou gewoon aankloppen. De nacht was nog jong, het was vrijdag. De klok stond nog net niet op tien over tien. Ik kon best wel proberen wat te praten. Ik wilde mijn eerste stap zetten toen ik ineens twee armen om mijn middel voelde die me krachtig omhelsde. Ik kreeg van achter een knuffel van een persoon die kleiner was dan mij. Nee, Aloiysius was niet kleiner dan me. Ik kreeg echter wel een warm gevoel dat van mijn tenen naar boven kroop als een aangename tinteling. Ik keek naar mijn middel en kon opmaken dat de armen helemaal niet mannelijk waren. Ik wist niet goed meer wat ik moest denken. Ineens lieten ze me los en ik keek beduusd om. ‘Euhm, pardon?’ sprak ik met een vragende stem naar de jongedame met rode haren. ‘Ik ontvang niet vaak knuffels van jongedames als jou, haha,’ sprak ik toen grinnikend en glimlachte. ‘Ik had je niet horen aankomen, sta je er al lang?’ vroeg ik om te ondervinden of ik betrapt was op staren naar de deur van de kerel een paar deuren verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Starships are meant to fly! ( Heidi ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starships are meant to fly! ( Heidi )   Starships are meant to fly! ( Heidi ) Icon_minitimewo apr 29 2015, 09:53


Haar bovenste rode lokken opgebonden in een staartje, haar rode lokken hingen gekruld over haar schouders en danste mee met haar bewegingen. De voorste plukken hingen dansend naast haar gezicht. Ze lag met haar armen om een een knappe jongen, Ze keek hem verbaast bezopen aan toen ze werd weggeduwd toen ze hem zoende. Wat was dit, dit was voor het eerst dat ze niet werd begeerd. Met een woedende blik op haar gelaat sloeg ze hem in zijn gezicht en stormde de kroeg uit.
Buiten liep ze gefrustreerd terwijl ze de kanten bovenlaag wat rechter trok en haar lokken wat rechter deed.

Ze was te ver omhoog gelopen en keek naar de stagiaire, haar jurkje was prachtig en ze liep naar haar toe en legde haar armen om haar middel. Zij was knap, en het was een grotere uitdaging een vrouw te krijgen dan een man. Dat wist ze in ieder geval zeker, dit was wel een leuke poging om te proberen anders kon ze altijd Drake nog proberen als het echt allemaal niet lukte. Eigenlijk waren de meeste hier moeilijker dan ze was gewend om in bed te krijgen. Normaal was het zo makkelijk. 'Nee ik sta er niet al lang. Ik vond je jurkje mooi dus ik wilde hem even voelen.' Zei ze lachend terwijl ze over het jurkje wreef en zo ook haar kont waarbij ze het jurkje half meenam. 'Waar heb je hem vandaan?' Vroeg ze vrolijk terwijl ze haar weer losliet en haar plukken haar achter haar oor stopte en lief glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Kath

Kath

Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 28
Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas:
Partner: ..you raise my heartbeat.

Starships are meant to fly! ( Heidi ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starships are meant to fly! ( Heidi )   Starships are meant to fly! ( Heidi ) Icon_minitimedo mei 07 2015, 20:45

Kath voelde een explosie van warmte bij de omhelzing, het was echter een teleurstelling toen het een jonge leerling bleek te zijn. Het werd nog een grotere toen het een dame bleek te zijn. Ze keek haar aan en voelde hoe ze begon te wrijven over het jurkje. Ik legde mijn hand op mijn mond toen ik betrapte dat ik genoot van de strelende beweging. Het stof er tussen maakte het gevoel verspreidere en prettiger. Ik beet mijn kaken strak op elkaar toen de jongedame nog brutaal genoeg was om over mijn kont te gaan en het jurkje mee omhoog te trekken. Ze sloot haar ogen om de euforie die het gevoel mee bracht mee te nemen. Verdraaide alcohol, ik had haar allang weggeduwd in nuchtere staat. Echter genoot ik teveel er van. En toen kreeg Kath ook nog eens een lok haar achter haar oor. Ik vormde een lichtte blos. ‘Euhm, in de winkelstraat ergens op Puffoon,’ kwam er wat ongemakkelijk uit. ‘Niet gek bijzonder, hij werd meer gedragen daar,’ sprak ik zachtjes. Ik voelde me even in het nauw gedreven door deze overvallend bezoek. Ik moest hier snel weg, ookal vond ik het nog zo fijn. Het voelde niet geheel goed. Met mijn hand gleed ik in mijn tas en trok er een sleutel uit om de deur naar mijn kamer te ontgrendelen en ik voelde ineens dat er iemand langs mij glipte toen ik de deur open deed. De jonge dame had haar weg naar binnen gevonden. Ik zuchtte even en liep rustig naar binnen terwijl ik de deur achter me dicht deed in het kleine appartementje. Toch kon ik niet stoppen met glimlachen en ik ging rustig naar het keukenblok. ‘Kan ik mijn gast dan toch wat te drinken inschenken?’ vroeg ik toen vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA PROFILE
Starships are meant to fly! ( Heidi ) UTL8oxA MAGICIAN

Starships are meant to fly! ( Heidi ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starships are meant to fly! ( Heidi )   Starships are meant to fly! ( Heidi ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Starships are meant to fly! ( Heidi )

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I didn't meant it this way [& Miss Sky]
» We both lost this time... [Heidi]
» Looking for something? [+Heidi]
» Where love and feeling good don't ever cost a thing? [ Heidi ]
» I need a nap and some coffee [Heidi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-