| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma maa 18 2013, 22:33 | |
| School en thuis vooralcomputer en gsm. En slapen... Hoe beschrijven anderen jou? |
|
| |
Crouge .
PROFILEReal Name : Melle Posts : 102 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark as the night babyKlas: Master SavadorPartner: You woulden't even dare
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 19 2013, 08:47 | |
| Vaak als super chill, maar ontiegelijk lui xd
Je meest geniaalste trollactie evah? |
|
| |
Roakes .
PROFILEReal Name : Talita <'3 Posts : 3500 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: [Fire]Klas: [Miss Eres]Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di maa 19 2013, 18:41 | |
| Ik kom er niet direct op, maar het eerste wat me te binnen schiet is dat ik ooit aan iemand vroeg 'ruik eens aan dat ijsje, dat ruikt mega goed' en het dan in hun neus duwen xD Of doorzichtige lipgloss op de deurklink smeren zodat hun handen plakken als ze eraan komen. En ik heb ooit een mentos in een ijsblokje gestopt en dan zeiden we 'mogen we cola' en dan hebben we er ijsblokjes bij gedaan. Maar voor de cola in de glazen zat heb ik het toch gezegd omdat ik de cola niet wou opkuisen als hij overal zat Waar erger jij je dood aan? |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 10:32 | |
| Alles. Mensen die traag van begrip zijn, mensen die me niet begrijpen, dat de prullenbak zo ver van mijn bureau staat dat ik op moet staan om iets weg te gooien en dat ik nooit het idee krijg om hem dichterbij te zetten, mijn lerares Frans, dat ik me altijd moet haasten.. En nog heel veel meer.
Welke magiesoorten zou jij hebben als je op Starshine zat? |
|
| |
Moyra .
PROFILEReal Name : Emma Posts : 1406 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire-&-AirKlas: Master Savador's ClassPartner: Maybe make believe is not as lonely as alone
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 10:37 | |
| Ik denk dark, omdat ik vrij sarcastusch en duister kan zijn. gecombineerd met light of fire~ Haha of geen trollolol xD
In welke char zou jij qua uiterlijk wel interesse hebben? |
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 10:38 | |
| LIE 8D Alles voor Loki xD
Als je op SSA kwam hoe zou je je tegenover andere opstellen? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 10:50 | |
| Nieuwsgierig, op zoek naar een groepje met mijn soort mensen. En tegen de mensen waarmee ik contact krijg een beetje plagerig-sarcastisch en heel praatgraag. c;
Hoe zou jij reageren als Saffie je uit begon te schelden en op je ging ragen omdat je een mini regel overtrad? [rennen in de gang/te laat buiten zijn etc] |
|
| |
Mefla
PROFILEReal Name : Melle Posts : 788 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire/EarthKlas: -Partner: Oh no no no, I don't do shit like that
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 11:01 | |
| Ik zou dan iets hebben van: Oke oke ik ga al...sjeesh...
Welk magie-element zou je graan onder de knie willen hebben en waarom? |
|
| |
Idris .
PROFILEReal Name : Jinte~ Posts : 139 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { Fire }Klas: { None }Partner: { Life is but a dream }
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 11:45 | |
| Duister omdat ik dan lekker kan verdwijnen in sschaduwen en sjizzle en zo niet naar de les hoef ^^
Als je een magisch dier als huidsier mocht nemen op SSA, welke is dat dan? |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 15:47 | |
| Ik zou Vulpes wel willen hebben als huisdier. Die kan namelijk mensen aanvoelen ^^
Hoe zou je reageren op een supprise party die speciaal voor jou bedoelt is? |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za mei 18 2013, 19:57 | |
| Ik zou helemaal freaken, echt super blij zijn enzo, want het gebeurt niet vaak dat mensen enorm veel moeite steken in iets voor mij Op welke char (die niet van jou is) lijk jij het meest qua innerlijk&uiterlijk? |
|
| |
Miss Summer
PROFILEReal Name : Sander Posts : 431 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner:
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 09:44 | |
| Ik lijk het meest op.. op.. De meesten zeggen tegen mij dat ik op Dominic lijk Aangezien ik dus nu kerels hun hart moet breken (heb al een vriend) En ook sinds kort dames, die denken mij hetero te kunnen maken. Ja ik ben best een hartenbreker.. Dominic dus. Wat zou je doen met 5 miljoen? ^^ (Het rijmt ) |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 11:37 | |
| Kleren en nagellak en shizzle kopen. Een iPhone en een apple laptop kopen. Avontuurlijke dingen zoals wakeboarden doen. Een meet&greet met One Direction regelen. Een nieuwe grote witte villa laten zetten met zwembad (oh god wat een cliche). Een wereldreis maken. En als ik dan nog wat overheb: aan mijn vrienden en familie geven.
Wat heb je op dit moment aan? |
|
| |
Dominic
PROFILEReal Name : Emma Posts : 4478 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark-x-LightKlas: Master SavadorPartner: ||If you want me you're gonna have to catch me||
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 11:43 | |
| Zwarte sokken met witte stippeltjes en een paars randje [we beginnen bij het belangrijkste] Donkerblauwe spijkerbroek Blauw shirt met een tekening erop waarin ik oa een regenboog zie Nog geen trui/vest, maar die ligt naast me xD Welk vak is/was je beste en welke je slechtste vak op de middelbare school? :O |
|
| |
Cat .
PROFILEReal Name : Marit Posts : 1877 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 13:37 | |
| Nederlands, want daar leer ik nooit voor. En als ik zou leren dan waarschijnlijk ook Engels en Geschiedenis. Maarja, lui
Als je een dag op SSA was wat zou je dan doen en wie zou je opzoeken? |
|
| |
Aressuka .
PROFILEReal Name : Alexa Posts : 2255 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light (met een voor de meeste mensen onbekende dark side)Klas: -Partner: You make me shine like a star in the sky
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 13:42 | |
| Een les dierencommunicatie doen om het in de echte wereld te kunnen gebruiken. Als ik tenminste niet de les uitgestuurt ben wegens het niet afhebben van huiswerk. En het lijkt me grappig om Aressuka te zien ^^
Hoe zit je haar vandaag? |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 20:32 | |
| Het zat net in een dotje maar dat heb ik eruit gedaan en nu staat alles recht en ontploft.
Welke smaak heb je nu in je mond? |
|
| |
Aressuka .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 20:37 | |
| Mmm Pizza ^^
Wat is het laatste dat je gedronken hebt? |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 21:09 | |
| Champagne.. Er was iemand jarig
Wat is het eerste voorwerp dat je nu ziet als je je blik van het scherm weg draait? |
|
| |
Miss Florence
PROFILEReal Name : Talita c; Posts : 230 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoodKlas: My own.Partner: Love is for the weak people
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo mei 19 2013, 21:32 | |
| Langs links: een muur. Langs rechts: een gordijn.
Wat hoor je nu? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma mei 20 2013, 00:58 | |
| MKTO - Thank you en mijn getik onder ander, verder hoorde ik net in de verte een auto wegrijden. Ah en ergens ook nog een hele zachte hoge piep die van mijn lader is.
Wat voor emotie heb je op je gezicht wanneer je dit aan het beantwoorden bent? XD |
|
| |
Dominic
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma mei 20 2013, 01:06 | |
| Lying down face, m'n ene oog traant en doet stom, dus die heb ik dicht [I'M WINKING TO YOU ] verder superwazige uitdrukking, omdat ik bij a ga slapen [like in 1 minute] en moe ben~ Wat zou je graag een keer willen doen qua filmacties/epic scènes? [als vb: de You shall not pass-scène in LotR xD] |
|
| |
Roakes .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma mei 20 2013, 07:02 | |
| (Ik kijk niet veel goede films dus de scène is derp.) De scène van Pirates of the Carribean 4 waarbij hij eerst alles klaarzet om te ontsnappen, heel subtiel, en een cakeje naar het plafond schiet. Daarna ontsnapt hij door al die dingen, neemt het cakeje van het plafond en gaat er vandoor..
Wat was het laatste boek dat je uitlas, en was het een tof boek? |
|
| |
Cat .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma mei 20 2013, 21:00 | |
| "Going Bovine" voor Engels. Loved it. Over een jongen met de gekke koeien ziekte die op een avontuur gaat. Ik raad het aan iedereen aan.
Uhh.. Wat voor OCD's (dat je iets stoms altijd hetzelfde moet doen.. Zoals altijd eerst je rechtersok aan doen ofzo) heb je? |
|
| |
Vanilla .
PROFILEReal Name : SanNi Posts : 714 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: { ᴀ } ɪ ʀKlas: master Savvie.Partner: вєcαυѕє уσυ αяє му кιηg αη∂ ι αм уσυя ℓισηнєαят.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jun 25 2013, 10:28 | |
| Op werk, ik werk in een café, hebben we oranje en zwarte thee-bordjes. Doe moet ik altijd precies om en om op elkaar stapelen omdat ik me er anders de rest van de avond aan ergeer. Sowieso alles wat er perfect uit ziet heb ik de neig om bijvoorbeeld iets schuiner neer te zetten of iets dergelijks omdat het me anders irriteert.
Wat was jouw eerste char ooit en waar? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. | |
| |
|
| |
| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|