PortalIndexJe medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 HpD5UwnJe medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Je medeRPG'ers leren kennen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende
AuteurBericht
Theneras
.
.
Theneras

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimeza aug 13 2016, 21:43

Nope. Helemaal niets. Ik ben niet echt muziekaal Dx

Speel je liever zelf games of kijk je liever met iemand anders mee terwijl die gamed & waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema aug 15 2016, 14:26

Ik vind gamen leuk maar ik ben niet zo'n mega gamer zelf xD vaak omdat ik ook niet zo goed ben xD
En ik vind het altijd wel leuk om andere mensen te zien gamen xD ik denk dat ik t wel even leuk vind
Ligt voornamelijk aan de game
Like horror games wil ik zelf niet spelen xD maar andere mensen die horror spelen wil ik graag bij mee kijken :')

Wat zou je doen als je kaal werd over 5 jaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
iiiiiiiiii
.
.
avatar

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : i
Posts : 89
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema aug 15 2016, 14:28

Hmm waarschijnlijk met een pruik door het leven gaan? En dan elke dag een andere haha! Andere kleur, andere lengte~

Jep!

Als je in een ander land geboren mocht worden waar zou het dan zijn en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema aug 15 2016, 16:22

Ik denk Canada, maar in of bij Montreal. Dat lijkt me echt een super mooie stad en de natuur is daar prachtig.

Wat is je favoriete chips?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema aug 15 2016, 16:25

Naturel, ik vind de rest van de ships wel lekker, maar Naturel vind ik toch het lekkerste.

Welke sport vind je leuk die je niet doet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema aug 15 2016, 19:56

Skydiven (met Wingsuit) Dat lijkt me echt zo vet en ik ben nou eenmaal gek op adrenaline sporten xD

Ben je ergens allergisch voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 17 2016, 12:46

Jup, katten en huisstof. Dit was een stuk erger toen ik nog klein was, heb gejankt toen ik er achter kwam want ik dacht dat onze katten weg moesten. Gelukkig was dat niet zo, want ik kreeg er medicijnen en ik ben er nu ook grotendeels overheen gegroeid en heb nog steeds katten Wink I can't live without them! Maar ik moet altijd oppassen met als ze me krabben want de schram raakt dan dik rood en opgezet en begint vreselijk te jeuken.

Toen je voor het eerst een RPG als dit ontdekte en je had door dat je het allemaal erg leuk vond, wat ging er allemaal door je heen? Was je super enthousiast, snapte je er eigelijk niks van, of vond je het juist eng dat iedereen kon lezen wat je schreef?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 17 2016, 13:36

Ik was al heel lang opzoek naar zo'n grote RPG, maar de meeste waren in het Engels. Ik kan wel engels praten, maar schrijven daar moet ik nog aan werken. Ik was dus heel blij. En echt eng vond ik het niet.
Ik heb al eerder een RPG gedaan, maar dat was op een site die daar eigenlijk niet omdraaide.

Als je een talent mocht kiezen die je nog niet hebt welke zou dat dan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordecai

Mordecai

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Aylan
Posts : 65
Points : 8
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth magic
Klas:
Partner: C'est la vie

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 17 2016, 17:47

Ik zou willen kunnen tekenen. Echt goed tekenen. Gewoon de beelden die je in je hoofd hebt kunnen vertalen naar papier. Maar helaas, dat is een kunst die heel veel tijd en toewijding vraagt en ik heb gewoon niet het geduld daarvoor. Niet zozeer omdat ik de tijd er niet voor wil vrij maken, maar omdat ik gewoon niet het gevoel heb om vooruitgang te maken en beter te worden en dat demotiveert teveel.

Wanneer ben je begonnen met schrijven en waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Luci
.
.
Luci

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A pinksheep called Ruby :3
Posts : 576
Points : 36
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light x water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 17 2016, 17:56

Ik ben begonnen met schrijven toen ik twaalf/dertien was.
Mijn broer kwam er mee, met rpg'en, en ikke dacht why not so I started it. Maar nu ik er op terug kijk ben ik er mee door gegaan/begonnen omdat ik naast dat schrijven amper iets kon. Ik was toen geopereerd aan mn rug so ik moest veel stil liggen en thuis zijn. En ja, toen ben ik gaan schrijven. Et maakten mn wereld, ya know. Gave me wings while I couldn't move much.
So ik denk mede dankzij mn broer, maar meer omdat ik zo mn vrijheid opzocht en het schrijven iets was wat ik ongeacht de staat van mn lichaam kon doen :33

En als je bedoeld waarom ik 'toen' was begonnen xD
Nou omdat mn broer er mee kwam en ikke veel stil lag op bed x33
Sorry voor de diepgang :')


Iets luchtigs:
Wat is je fav ben en jerry's icecream? Woot!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dani
.
.
Dani

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 149
Points : 5
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimeza aug 27 2016, 13:16

I'm very boring but mine is Cookie dough XD
Al heb ik ook een andere gehad die combinatie was van vanilla en chocolade en caramel fudge core XD but Idk hoe die heet, die was ook wel lekker
Cookie dough all the way tho!

Welke char van alle forums waar je op zit is je favoriete? En waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 31 2016, 13:27

Ik heb de afgelopen 7 jaar op meerdere forums gezeten. Mijn eerste RPG waar ik ruim 3 jaar actief ben geweest, was Warrior Cats. Hier waren mijn favoriete chars Darkfire en Stormstar. Dit had vele redenen waardoor ik nu veel te veel zou gaan schrijven.

Tussendoor heb ik ook op vele andere fora gezeten, maar niet lang of even actief.
Uiteindelijk zat ik nog op Warrior Cats toen ik naar Starshine kwam. Ik merkte dat mijn insp op WC, gewoon niet meer als vanouds was, opgedroogt. Erg jammer.

Ondertussen zit ik dus alweer ruim 3 jaar op Sarshine, wat vliegt de tijd.
Op Starshine zelf is zoals de meeste van jullie al hadden geraden, Drake mijn favoriete char.
Het grappige is dat Drake en ik qua persoon echt dag en nacht verschillen, al zijn er natuurlijk voor jullie onbekende overeenkomsten, want een char komt altijd uit jezelf. Het leuke van Drake is dat ik altijd anders kan reageren met hem dan dat ik zelf zou doen. Hij is ook niet mijn alterego, want echt.. ik zou nooit zoals hij willen zijn, niemand denk ik. Drake is ontstaan uit een aantal ideeën bij elkaar verzameld en gemixed plus een hoge dosis verse inspiratie. Voor Starshine maakte ik hem op Anime Munters, dit is zijn kern geweest en een soort prototype van hem. Toen AM inactief werd heb ik hem verder uitgewerkt hier. Achter zijn karakter verschuilen zich meerdere vreemde geheimen en inspiratiebronnen, sommige zijn obvious, sommige juist niet. Het heerlijke is iedergeval dat ik veel diepgang met hem voel en op die manier zitten we samen ook weer op een lijn. ik zou echt de hele middag op deze manier over hem kunnen schrijven, want deze gekke bully, weirdo, emotional wreck, betekend verschrikkelijk veel voor me <3


Wie was je aller eerste echte RPG vriend/vriendin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvaine

Yvaine

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 305
Points : 0
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Water & Light
Klas: -
Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo aug 31 2016, 14:28

Ah such love for Drake <3

Mijn aller eerste echte RPG vriendin was niemand minder dan onze liefste Kimkommer :smuch:
Ik leerde haar kennen op school in het eerste jaar van onze opleiding, back in 2011 (dayum zo lang geleden Surprised) en toen had ik nog geen ideeeee wat rpg uberhaupt was XD ik had toen wel al het een en ander kleine falende verhaaltjes geschreven. Kimmie heeft me dus ook in de rpg wereld geholpen xD want zij had/heeft een awesome rpg site Perished waar ik voor t eerst begon en daar ben ik haar nog steeds heel dankbaar voor! <3 So thank you very much Kimmie! Voor het introduceren van deze awesome creatieve sociale online wereld.

Wie was je aller eerste in rpg crush :Y dus een char die je stiekem heel leuk vond en die je ongelofelijk graag wilde koppelen aan je eigen char XD De mijne was Savador :') which probably isn't a big secret X"D gevolgd door Jareth want he is such a cutie :U
Terug naar boven Ga naar beneden
Luci
.
.
Luci

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A pinksheep called Ruby :3
Posts : 576
Points : 36
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light x water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema sep 19 2016, 14:17

Omg die van mij was Troy GAHAHHAHA
een char van mn schrijf vriendin Cherry xD
We zitten nogsteeds vaak zo van: OOEEH TROY en JA JA HIJ IS NIET TROY HÉ etc x33
Idk man, Troy is still awsm ;-; so handsome and culw and ah D: *dies* XD

Als je zou moeten kiezen, zou je dan kiezen voor 'Stilte' of 'Geluid'?? En why? :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyonsius
....
....
Dyonsius

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : The Summoner
Posts : 50
Points : 0
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: x
Partner:

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo sep 21 2016, 15:02

Geluid. Ik wil het liefste geluid om mij heen hebben. Ook als ik alleen ben, heb ik wel iets van geluid aan. Vroeger kon ik ook nooit slapen als er te veel stilte was X3 nu gaat het wel beter tho, lol xD

Als je moest kiezen tussen alleen nog maar zoetig eten of alleen nog maar hartig eten, wat zou je dan kiezen? And why?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimevr sep 23 2016, 17:58

Ik zou voor hartig eten gaan omdat ik niet tegen de hele tijd zoetigheid kan. En het lijkt me na een tijdje gewoon niet meer lekker. Yoghurt, boterhammen, fruit, groente en vlees daar kan je gewoon nog van leven.

"Als je een karakter moest kiezen waarmee jouw karakter een partner is. Welke zou je dan keizen? En waarom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimevr okt 21 2016, 20:09

Music!! Music, music, and music! <33
She loves music, its her passion and her freedom. Her addiction and saviour. Her life and it will be her death >3 ok kiddin
Well anyway, it juist suits her :33
MUSIC WAS MY FRIST LOVE, AND ALSO MY LAASTTTT~

Als je n thee moest kiezen... welke koos je dan? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarovyr
.
.
Sarovyr

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~
Posts : 393
Points : 8
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/Fire
Klas:
Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimevr okt 21 2016, 22:27

Groene thee. Er zit niet veel smaak aan maar het is gezond ^^

Wat is je favoriete (soort) game?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimeza okt 22 2016, 10:41

Ik wil echt al een half jaar Cities: Skylines uitproberen, ik vind city building games gewoon geweldig to be honest. Daarnaast vind ik de sims ook wel leuk en speel ik ook wel eens graag games zoals grand theft auto off fifa :3 dus mijn favoriete game soort is best wel uh uitgebreid I guess? Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor de sims gaan (dan wel de sims 2 of 3)

Ben je een honden of kattenmens? (En heb je dan ook wellicht een favoriet ras?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimeza okt 22 2016, 16:32

We hebben zelf een kat hier, maar ik ben meer een hondenmens, want ik kan niet wachten tot ik voor een doggo zorg kan gaan dragen. Huskeys en Ierse wolfhonden zijn mijn favoriet, ik hou niet zo van kleine honden (liever honden die boven m'n knie komen, haha)

Wat doe je het liefst als je vrijdagavond thuis komt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimedo okt 27 2016, 17:26

Lekker chillen~
Goed avond eten :33
Filmpje maybe.
Chatten met mensjes.
Wat piano spelen.
Idk gwn lekker rustig chillen ^^
En als er vrienden langs komen met hen chillen xD

Wat vind je gevaarlijker liefde of haat?? and why? *grins x3*
Terug naar boven Ga naar beneden
Theneras
.
.
Theneras

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Simone
Posts : 989
Points : 43
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Remember how to put back the light in my eyes

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimevr okt 28 2016, 13:41

oeh goede!
mmh...
Ik ga dan voor de haat. Haat is het geen wat de meeste oorlogen met zich mee brengt en andere vormen van geweld. Haat om religie, haat om geaardheid, haat om huidskleur, haat om afkomst. Noem maar op.

Dus dan vind ik haat toch gevaarlijker. yep. Even tho love can be dangerous too. i mean, kijk naar die ouders die hun kids wat aandoen of hun ex etc etc. D:

Als je onbeperkt geld zou hebben, wat zou je er dan mee doen? En why?
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema okt 31 2016, 09:38

Rijbewijs halen, gaan reizen, de wereld zoveel mogelijk zien met Thomas. Wanneer ik dit voor mijn gevoel allemaal gedaan heb, een mooie boerderij kopen die tussen stad en natuur ligt. Evengoed aan leuke baan als Teken-vak-docente. Een warm leventje opbouwen met Thomas en de kids <3 X3

Wat is je gootste angst?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyna
.
.
Kyna

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Very Anonymous, much hidden.
Posts : 195
Points : 22
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light x Air
Klas: Ms. Abigail
Partner: I just wanna tell you that you're really pretty girl

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimema okt 31 2016, 09:46

Dieptes, in allerlei soorten en vormen. Letterlijk en figuurlijk.


Wat doe je het liefste
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitimewo nov 02 2016, 20:03

Schrijven, lachen, leven, genieten, piano spelen, eten, mensen gelukkig maken, reizen, dansen en nog veel meer~
Ja ja I love a lot of things xDD

Wat is je lieverlings dier and why? :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA PROFILE
Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 UTL8oxA MAGICIAN

Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen.   Je medeRPG'ers leren kennen. - Pagina 34 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Je medeRPG'ers leren kennen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 35Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Middagje leren met Eph :'D
» Mensen om te kennen.
» Leer de karakters kennen
» Leer de karakters kennen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-