| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aislin. .
PROFILEPosts : 24 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Modderbloedje Gren &WoodmagicKlas: 1e Partner: Ené, grote liefde van me
| Onderwerp: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 17:45 | |
| Altijd wel leuk & zeer simpel. Geef antwoord op de vraag boven je & stel een nieuwe voor de persoon onder je. Mag over van alles gaan. [vergeet vooral dat laatste niet]
Wat is jouw lievelings mythologische wezen?
&Ja ik heb dit van DW x) |
|
| |
Deshas
PROFILEPosts : 1131 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magic.Klas: -Partner: Partners are unreliable
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 17:57 | |
| pfffff, das een moeilijke. Maar mijn favoriete blijven de Bixie, de Draugen, de Lamia, de Regenboogslang (een drakensoort) en de Svartalf.
Wat is jou favoriete boek? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 18:00 | |
| Mijn favoriete boek is 'Torak en Wolf'. Wat is je lievelingsdier? |
|
| |
Martrim
PROFILEPosts : 38
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 18:14 | |
| een biefstuk
wat is je favorite film? |
|
| |
Aislin. .
PROFILEPosts : 24 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Modderbloedje Gren &WoodmagicKlas: 1e Partner: Ené, grote liefde van me
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 18:26 | |
| Moeilijk xd Meerdere, maar ik zeg nu PS I love you
Als je een tijdmachine had, waar ging je dan heen? De toekomst, of 't verleden? |
|
| |
Master Norwood
PROFILEReal Name : Little Pig Posts : 2478 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WoudKlas: -Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 18:33 | |
| Oh ja hoor een moeilijke voor mij.
Ik zou hem verkopen op Marktplaats en in het heden blijven als ik die keuze had. Maar die had ik niet.
Toekomst, een dag later of zo...XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 18:43 | |
| Sorry, maar je moet een vraag stellen :$ |
|
| |
Aislin. .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 19:08 | |
| Wat wil jij op zeker één keer in je leven hebben gedaan? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jun 09 2010, 23:39 | |
| Humm.. een boek uitgegeven hebben, dat in ieder geval. Of anders een bezoek aan Japan. Of eh.. mee hebben gewerkt aan een anime. Of parachutespringen/deltavliegen, dat lijkt me ook wel stoer Ik wil teveel. xd Ehm.. favoriete anime dan maar? *weet bijna zeker dat er Blood+ wordt gezegd* |
|
| |
Deshas
PROFILEPosts : 1131 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magic.Klas: -Partner: Partners are unreliable
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do jun 10 2010, 07:13 | |
| Dat heb je goed Noah. BLOOD+ Maar bij mij scoort Black Blood Brothers ook hoog.
Je favoriete film genre. |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 13:47 | |
| Thriller, lekker veel bloed en moord nu nog een vraag... Wat zou jij doen als je nog maar 1 ding mocht doen voor je dood? |
|
| |
Mizore
PROFILEPosts : 483 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water magie, alleen ijsKlas: Partner: the one who can make my hart melt away
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 13:56 | |
| hmmm dat is een lastige..... ik weet wel iets maar dat ga ik niet op deze post zetten ik denk dan toch wel mijn eigen ontworpen huis bowen en er 1 nachtje in geslapen hebben met men vriend en het huis moet dat in japan staan Als je een ding mocht kopen, maakt niet uit hoe duur, wat zou dat dan zijn?? |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 15:21 | |
| Een zwembad vol met lollies Hmm... *denkt* Wie zou je wel eens voor een dagje willen zijn. Levend mens of karakter uit een serie, mag allemaal ;D. Reden waarom ook graag, we doen het gelijk goed ^^ |
|
| |
Laurens .
PROFILEPosts : 388 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ Lucht magie.Klas: 5e @NorriesmentorklasPartner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 16:29 | |
| William Moseley ;D Kan ik de hele dag in de spiegel kijken en van mezelf genieten :') xD
Wat wil je 't liefste hebben op dit moment? :') |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 19:26 | |
| Goh.. Mijn iPod! Dat **** ding ben ik kwijt voor nog 'n paar dagen, met mijn iPod kan ik voor ik aan toetsen begin in de bus lekker wegdromen grr....
Wat is het lachwekkendste dat je ooit hebt gezien? |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 20:01 | |
| Heel veel crashende Mario Cart karretjes toen de no-livers zaten te gamen Wat wil je het liefst voor je verjaardag? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do nov 18 2010, 20:06 | |
| Pffoe... Ik ben nu niet echt veeleisend. Een scheetkussen dan maar XD Altijd lachen met dat ding. Of zo'n WC potje waarmee je scheetgeluiden kunt maken (nee, ik ben geen jongen XD)
Wie is de leukste hier op RPG?
(Ik natuurlijk XD) |
|
| |
Ryan.. .
PROFILEPosts : 105 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie, RazenKlas: 5e klasPartner: The flame in my life is Avalana
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za nov 20 2010, 16:31 | |
| hmmm... moeilijke keuze, kies ik voor de een haal ik de woede van de anderen op mn hals. Ik kies voor Avalana.
Welke taal wil je leren spreken? (Die je nu niet kan spreken) |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za nov 20 2010, 16:43 | |
| Uhm.. Op een of andere manier wil ik graag Russisch leren, maar ik denk niet dat dat 't wordt, met al die naamvallen.. of Latijn, dat lijkt me ook heel leuk.
Wat is je favoriete RPG? |
|
| |
Diva Gestorven
PROFILEPosts : 1319 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magicKlas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.Partner: I hope you can forgive my sins Savador.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za nov 20 2010, 17:08 | |
| SSA duuhhhh.
Ehhmm. Als je 1 iemand van deze site verkering mocht vragen. Wie zou dat dan zijn? |
|
| |
Avalana .
PROFILEPosts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/FireKlas: 3de klasPartner: My only love is Ryan
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za nov 20 2010, 20:16 | |
| (Thanx Ryan XD Niks aantrekken van jaloerse mensen XD) Uhmm..... Ryan dan Met wie zijn posts kan jij het hardste lachen? |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do dec 09 2010, 14:06 | |
| die van Laurens zijn altijd komisch xD wie van dit Forum zou je het liefst in het echt ontmoeten (en waarom)? met de voorwaarde dat je ze nog niet kent natuurlijk |
|
| |
Sheena .
PROFILEPosts : 125 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: 5ePartner: My heart is very... temporary.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di dec 21 2010, 19:21 | |
| Hmmm... ik weet het niet zo goed. Lijkt me sowieso wel leuk om elkaar een keer in het echt te ontmoeten ^^
Iets in de mode waar je echt een hekel aan hebt? |
|
| |
Dizzy .
PROFILEPosts : 130 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/Fire - Light/NovaKlas: 5de klasPartner: Yeah, yeah, yeah... And then I let break my heart over and over again? No, I don't think so. Girls don't mean anything to me. Just me and my headphone, man...
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di dec 21 2010, 19:23 | |
| Goh... Ik ben weinig op de hoogte gesteld van mode.
Wie is de dramatische RPG-er hier? XD |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di dec 21 2010, 19:25 | |
| Ik zou zeggen de gene die depri zijn Wat zou je ooit nog willen doen waar je tot nu toe de tijd nog niet voor had? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. | |
| |
|
| |
| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|