|
Auteur | Bericht |
---|
Kyna .
PROFILEReal Name : Very Anonymous, much hidden. Posts : 195 Points : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x AirKlas: Ms. AbigailPartner: I just wanna tell you that you're really pretty girl
| Onderwerp: Mensen om te kennen. ma okt 31 2016, 09:43 | |
|
Kyna Mavis Everly
Friends Kyna is een domme en kneuzige meid met een hartje van goud. Ze is dan wel niet de slimste maar dat maakt niet uit. Met haar omgaan is grappig en lachwekkend, ze is uitgaand en een durfal. De kleinste dingen kan ze moeite mee hebben of gewoon finaal mee op haar plaat gaan. Kyna zal geen vlieg kwaad doen, eerder een gesprek mee hebben over hoe het is om te vliegen.
Enemies Niemand is geliefd door allen dus ik zoek ook vijanden of mensen die haar gewoon niet aardig vinden voor Kyna.
Romance Kyna is een lesbienne die druk op zoek is naar narnia in haar kast. Ze heeft zichzelf wijsgemaakt dat hetro zijn de enige juiste manier is van leven. Hoewel haar ouders of zussen dat nooit hebben gezegd en heel supportive is. Dus op zoek naar romance is ze niet, eerst moet ze zichzelf accepteren.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. ma okt 31 2016, 09:50 | |
| misschien kunnen we een topic doen en kijken wat het word. |
|
| |
Kyna .
PROFILEReal Name : Very Anonymous, much hidden. Posts : 195 Points : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x AirKlas: Ms. AbigailPartner: I just wanna tell you that you're really pretty girl
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. ma okt 31 2016, 09:59 | |
| Dat is altijd leuk, hou ik ook het meeste van. Wat voor persoon is Jayla een beetje?
Wil jij het topic maken? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. ma okt 31 2016, 18:11 | |
| Is goed, ik zal kijken of ik hem deze week kan plaatsen.
Jayla is een beetje kalm en stil. |
|
| |
Kyna .
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. vr nov 04 2016, 13:20 | |
| |
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. vr nov 04 2016, 13:30 | |
| Oliver vind niemand die blij en hyper is aardig dus je kan een enemy krijgen c: |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. vr nov 04 2016, 18:28 | |
| Kriss kan wel een fwend worden als je wil XD Ze is sinds kort Bi en erg experimenteel with the same sex so that could be fun? XD Kriss is in iedergeval heel open wat sexualiteit betrefd dus maybe dat zij haar kan helpen met het meer accepteren van haar lesbienne-heid? En ik denk dat Kriss en Kyna het wel gezellig kunnen hebben xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. wo nov 16 2016, 23:05 | |
| Shyvana is altijd blij met gezeldschap. XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mensen om te kennen. | |
| |
|
| |