| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Órelinde
PROFILEPosts : 266 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Equally earth and fireKlas: Mastertje Kana ~Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo feb 13 2011, 00:37 | |
| Vuur -> Zorgt voor leven en warmte. Water -> Houdt je in balans en een levensbehoefte. Aarde -> Zorgt voor stevigheid en laat alles groeien. Lucht -> Kan je verwarming of verkoeling bezorgen en je gedachten meenemen op de wind.
Hoe kan ik hier nu uit kiezen. Ik heb alles nodig! Hmm.... Dan ga ik als ik dan toch moet kiezen voor ... ik typ eerst de volgende vraag zodat ik dan meteen op verzenden kan drukken. Ik kies voor vuur!
Wat is je lievelingsdier? |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo feb 13 2011, 01:02 | |
| ik lieft honden! En dan meestal de wat kleinere honden maar ook weer niet te klein ^^
Spaar jij iets? Zo ja wat, zo nee waarom niet? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo feb 13 2011, 05:32 | |
| Geld Verder niet echt bijzonder veel meer momenteel. Op wie is je karakter gebaseerd? En dat hoeft dan niet per se het anime persoon te zijn dat het uiterlijk voor je karakter vormt en stuff. Saf is bijvoorbeeld op Alan Rickman, en dan voornamelijk op professor Sneep gebaseerd |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. zo feb 13 2011, 09:04 | |
| Hehe dit is een leuke. Mijn karakter is compleet en helemaal op mij gebaseerd. ^^ Qua karakter dan. Qua uiterlijk wilde ik graag groen haar omdat ik dit zelf ook een keer [gedeeltelijk] heb gehad, vond ik leuk, en omdat het een beetje apart is. Wat teken je het liefst? [Teken je niet? Wat zou je wíllen tekenen dan? ] |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do feb 17 2011, 19:37 | |
| KRASSEN :'D Ik bedoel chibi :3 Alhoewel, ik zou willen dat ik goed graffiti kon tekenen. o.o
Wat ga jij doen als je dood verveeld en te lui bent om iets te gaan doen? *Zoekt tips* |
|
| |
Azule
PROFILEPosts : 22 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Luchtmagie.Klas: Under Neara's command.Partner: I have dedicated myself to Neara.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do feb 17 2011, 19:52 | |
| Arme Lis <'3 Ik ga plaatjes zoeken voor mijn karakter, sjjt stukjes schrijven [jij weet waar ik het over heb :'D]. Dat lijkt me voor jou ook wel een strak plan.
Nee mensen, geen verkeerde dingen gaan denken. Het valt allemaal reuze mee.
Hmm... mooiste songtekst? Of een stukje ergens uit? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do feb 17 2011, 20:13 | |
| Tears and Rain, James Blunt ^^ I guess it's time I run far, far away; find comfort in pain, All pleasure's the same: it just keeps me from trouble. Hides my true shape, like Dorian Gray. I've heard what they say, but I'm not here for trouble. It's more than just words: it's just tears and rain.
How I wish I could walk through the doors of my mind; Hold memory close at hand, Help me understand the years. How I wish I could choose between Heaven and Hell. How I wish I would save my soul. I'm so cold from fear.Speel (of wil je bespelen) een instrument? [Ik speel gitaar&zing, verder kan ik niets ]
Laatst aangepast door Wren op do feb 17 2011, 20:24; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nina .
PROFILEReal Name : Christa Posts : 1071 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: FireKlas: Master Pedovador(SAFKE)Partner: I hope that you see right through my walls
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do feb 17 2011, 20:19 | |
| IK SPEEL DJEMBE EN AFRIKAANS SLAGWERK! Ook wil ik ooit nog een keer gitaar onder de knie krijgen, maar dat gaat me maar moeizaam af. Piano kan ik een heeeeel klein beetje, en daar zou ik me ook wel verder in willen verdiepen. Ook zing ik er nog bij, alleen mijn zangtalent is niet echt heel goed, vind het gewoon lekker om te doen en om met vrienden samen te doen met alle instrumenten die we allemaal bespelen(denk aan bas, drums, gitaar, piano, zang echt alles bij elkaar!) Echt ik lieft dat allemaal!
Aan welk tv programma heb jij echt een hekel en zap jij binnen nog geen seconden weg? |
|
| |
Aidan
PROFILEPosts : 358 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/fireKlas: Partner: My love is gone without a trace
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do feb 17 2011, 21:13 | |
| Dat is een lijstje waar ik me niet aan waag. Maar je mag van mij aannemen dat het waardeloze excuus voor een tv-programma Jersey Shore heel erg hoog staat genoteerd op eerder genoemde lijst.
favoriete Quote/zin? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 00:15 | |
| Ik heb er eigenlijk heel stiekem twee Everything will be alright in the very end. And if it's not, then it's simply not the end yet.Shakespeare - When shall we three meet again; in thunder, lightning or in rain?Favoriete dag van de week? |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 06:44 | |
| Uhm.. In mijn stage week de donderdag/vrijdag Anders de woensdag xD
Ben jij een sloddervos of een pietlut? |
|
| |
Wren .
PROFILEReal Name : Jussels Posts : 4109 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: PuffoonxRazen - AirxFireKlas: Master Savador - 6thPartner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 19:10 | |
| Pietlut x3 Ik kan niet tegen vieze schermpjes en rommel moet je nagaan hoe dat met m'n touchscreen gaat Favoriete seizoen/maand? |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 19:18 | |
| Augustus!!! Gewoon een heerlijke maand en dan ben ik jarig!!!
Een uitslaper of een vroege vogel? |
|
| |
Wren .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 19:21 | |
| Vroege vogel ^^ Ik ben ook in augustus jarig Favoriete Anime? |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 19:47 | |
| Naruto en Shippuuden doet het 'm nog altijd. Geweldige personages, sterke verhaallijn, origineel, soms iets teveel fillers hier en daar maar dat is echt het enige minpuntje dat ik kan bedenken Plus het is verslavend <3 Favoriete band? |
|
| |
Romance .
PROFILEReal Name : Ro Posts : 2649 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: ~Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 20:07 | |
| Ik heb niet echt een band, vooral veel zangers of zangeressen, maar de favoriete is dan toch wel Evanescene of Bon Jovi. Sorry! Kan niet goed kiezen.
Beste dag ooit? |
|
| |
Aidan
PROFILEPosts : 358 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Razen/fireKlas: Partner: My love is gone without a trace
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 20:26 | |
| pffff....dat is lastig.....ik hou het op een mooie,heldere zomeravond,vorig jaar. Hele nach naar de sterren en de maan liggen kijken.
favoriete plekje? |
|
| |
Cecil.. .
PROFILEPosts : 9 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duistere magieKlas: 5e klasPartner: I don't think that I ever will have one.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 22:25 | |
| De grote platte rots bij het meer in een park waar ik dichtbij woon. Ik kan daar echt uren liggen wegdromen.
Favoriete boomsoort xD |
|
| |
Nina .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. vr feb 18 2011, 23:18 | |
| KASTANJE! denk ik Jeetje wat een vraag, hoe kom je er op. Al is eik ook mooi, en dan heb ik het echt over eiken meubels enzo <3 Pff.. omg. dit doet me denken aan mijn boom soorten herkenningstoets! *valt bijna flauw hier*
Wat is de beste leeftijd? (denk aan jezelf, welke leeftijd jij het leukst vond xD bv 16, alcohol ofzo xD of toen je jonger was door iets leuks.. ftw) |
|
| |
Sheena .
PROFILEPosts : 125 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: WatermagieKlas: 5ePartner: My heart is very... temporary.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 07:58 | |
| 5. Je zit op school maar leert nog niets, en het leven is heerlijk simpel. Als er iets vervelends gebeurt kruip je gewoon weg in je moeders armen. Meest treurige boek of film dat je ooit gelezen / gekeken hebt? |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 11:20 | |
| Humm Wat betreft films, Pan's Labyrinth en Bridge to Terabithia vind ik altijd nog traanverwekkend. Ook Grave of the Fireflies, echt zielig. Wat betreft jank-anime doen Wolf's Rain en Air het nog altijd goed Treurige boeken kan ik zo niet snel op komen. Wat eet je het liefst als ontbijt? |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 11:24 | |
| Alles wat goed smaakt bij koffie. <'3
Hou je meer van steden of meer van het platteland? |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 11:26 | |
| Platteland. Steden zijn me zo druk D:
Favoriete liedje op het moment (À) ? |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 11:27 | |
| Playing God - Paramore. Tekst is heerlijk toepasselijk op mijn leven ^^ Liever actie of liever romantiek? |
|
| |
Luca .
PROFILEPosts : 708 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en LuchtKlas: NvtPartner: Apparently I don't belong in your precious memory.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. za feb 19 2011, 11:28 | |
| Hmz... Het liefst eigenlijk drama D: Maar bij romantiek komt altijd drama kijken, Dus kies ik dat dan maar =w=
Wat is volgens jou de beste taal ever? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. | |
| |
|
| |
| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|