| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ralph .
PROFILEReal Name : Margelique c; Posts : 162 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: ~Partner: My heart still belongs to the one who left me..
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma jan 03 2011, 20:21 | |
| CHOCOLADE MOUSSE!!! Wat zou jij het liefst in de fik willen steken? |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma jan 03 2011, 21:28 | |
| Romeo XD
Wie is jouw favoriete character? (jezelf mag niet) |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma jan 03 2011, 21:47 | |
| Hmm... hmm. Ik denk Laurens. De lekkere droogkloot <3
Wie heeft het mooiste onderschrift? |
|
| |
Amber. .
PROFILEPosts : 299 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon x GrenKlas: 6ePartner: Say you love me and I'll love you in return
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma jan 03 2011, 22:53 | |
| Waaaaah.. Moeilijke. Ik kan niet kiezen. Er hebben er zo veel een mooie onderschrift! Hoe was jou eerste schooldag(als je niet nog een week vakantie hebt zoals sommige hier.. *kijkt iedereen even aan*)? |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. ma jan 03 2011, 22:55 | |
| rustig, meer dan de helft van de klas was er namelijk niet... hoera voor MBO?
Nu mijne, waar zou jij als eerste heen gaan als je voor een keer Starshine mocht bezoeken? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 00:52 | |
| Waarschijnlijk het kantoor van de hoofdmeesteres Kijken hoe comfortabel de stoel zit waar ik Saf al zo vaak met een glas wijn in heb weg laten zakken Leukste huisdier dat je hier in de RPG heb zien rondlopen/kruipen/klimmen/vliegen? |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 19:48 | |
| Draakjes! I love them ^^
Heb je Inception gezien? (stoere film!) |
|
| |
Ashley .
PROFILEReal Name : Tomari Posts : 1143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurmagieKlas: Partner: no interest in tying myself down
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 19:50 | |
| heb ik gezien, af en toe vaag, maar wel stoer
Welke van je posts zou je het liefst veranderen als je terug in de tijd kon? |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 19:52 | |
| Eh, goeie. Zoveel heb ik er hier nog niet.. Ik weet het zo gauw echt niet. x.x
Als je zelf een magie mocht hebben van de zeven hier, welke zou je dan kiezen? |
|
| |
Ilyasviel .
PROFILEPosts : 915 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAirKlas: Master NorwoodPartner: ~Let's Play Make Believe ღ
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 20:00 | |
| Toch watermagie ^^ net als m'n account, maar goed ik houd niet eens van zwemmen, maar toch Favoriete film? |
|
| |
Ashley .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. di jan 04 2011, 20:02 | |
| Nightmare Before Christmas - Tim Burton I love that movie wat zou jij aan de site willen veranderen als je mod was? |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 17:27 | |
| Hmm... Inception of Avatar.
Meest hatelijke schoolopdracht ooit? |
|
| |
Lynn
PROFILEPosts : 294 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aarde/ErdKlas: 2de klasPartner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 17:45 | |
| Proefwerk Frans!
Wie vind jij (mogen meerdere zijn als je echt niet kan kiezen) een goede RPG'er? (Ik Savador wel) |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 18:35 | |
| Hm... Xavier, sowieso enne... ja, Savador ^^ En Laurens ook wel.
Met wat schrijf je het liefste? [balpen, vulpen, potlood, etc?] |
|
| |
Ashley .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 18:38 | |
| ligt eraan wat is schrijf, gedichten met potlood, net als verhalen, maar school etc. doe ik liever met een normale balpen
Wat wil jij het liefst doen in het nieuwe jaar wat je nog nooit gedaan hebt? |
|
| |
Diamond .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark en Nova/LightKlas: 3de klasPartner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 18:43 | |
| Bungeejumpen!
Wie kan lekker dramatisch zijn? |
|
| |
Xavier.
PROFILEPosts : 281 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon & LuchtKlas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.Partner: 'And she's all I need.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 18:54 | |
| Volgens mij kan Myst dat wel, hahaha c:
Favoriete soort taart? |
|
| |
Ilyasviel .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 20:02 | |
| Chocolade Taart! Hier is een chocoaddict ^^
Heb je ooit een poging gedaan tot het schrijven van een gedicht? Meh loves it ^^ |
|
| |
Diamond .
PROFILEPosts : 90 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra/Dark en Nova/LightKlas: 3de klasPartner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 20:04 | |
| Ja ^_^
Ben jij een racist? |
|
| |
Neara
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 433 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magieKlas: xPartner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 20:10 | |
| Noop, alles is bij mij welkom Wat zijn je goede voornemens voor dit jaar? |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. wo jan 05 2011, 21:33 | |
| *uchem* Niet mijn balletvoorstelling verknallen, meer gedichten schrijven, meer doen met vriendinnen ^^
Hmm... Hmm... wat doe je voor sport/heb je gedaan/ben je van plan te gaan doen? |
|
| |
Deshas
PROFILEPosts : 1131 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, Dark magic.Klas: -Partner: Partners are unreliable
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do jan 06 2011, 07:54 | |
| Ik heb nu een tijdje gebasketbald. Maar dat begint te vervelen. Dus ik denk dat ik binnenkort maar eens weer terug ga naar paard rijden. Alleen dan niet stom rondjes rijden in een bak. Dan neem ik wel een eigen paard natuurlijk xD.
Wat is het meest gênante wat je ooit gedaan hebt? |
|
| |
Diamond .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do jan 06 2011, 10:05 | |
| Oeeeh.... Enge vraag, Desh Wel, toen ik jonger was, was ik op een veel te oude jongen verliefd en toen heb ik me duf staan uitsloven, niet wetend dat hij het grappig vond Wat haat je? |
|
| |
Nearvus .
PROFILEReal Name : Mies Posts : 111 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wind magieKlas: 5ePartner: a book is good enough.
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do jan 06 2011, 12:28 | |
| Winkels waar je niet fatsoenlijk met de rolstoel door kan en mensen die bij de rolstoel kassa gaan staan terwijl er andere kassa ook gewoon vrij is en minder druk.
Als je je gezicht mocht veranderen in een avatar hier op SSA, van welk profiel laat je dat dan doen? |
|
| |
Diamond .
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. do jan 06 2011, 12:36 | |
| Die van me eigen char Dat zou ik wel cool vinden, violetkleurige haren Wat heeft jouw ooit het pijnst gedaan? |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Je medeRPG'ers leren kennen. | |
| |
|
| |
| Je medeRPG'ers leren kennen. | |
|