PortalIndexA moment of rest HpD5UwnA moment of rest 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A moment of rest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

A moment of rest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitimezo apr 06 2014, 13:37

A moment of rest Tumblr_lxg6bliYGm1qej54bo1_500


De wind raasde om het kasteel heen, terwijl een zonnetje door de wolken brak. De dagen trokken aan je voorbij alsof het niks was, zonder dat je het in de gaten had, of er maar iets over wilde weten. De tijd was zo vreemd, zo onaantastbaar, een illusie voor de wezens die er mee leefde. Zonder elke keer op de klok te kijken, zouden mensen zich waarscheinlijk een stuk vrijer voelen. Stappen, zachte stappen op het zachte gras, groen en sommige plukken stonden er nog niet zo erg lang. De lente was enkele weken terug begonnen en hij genoot er van. De jongen, zwart haar, bruine ogen en in een puberale outfit stond op de veranda naast een deur die openstond. Met zijn handen in zijn zakken, de wind voelend in zijn halflang zwarte haar, genoot hij van het veranderende klimaat. De dagen van sneeuw, kou en ijzige omstandigheden waren eindelijk voorbij. Hij had een hekel aan de winter, alles was koud, alles was werkenlijk zwaar irritand omdat je altijd je jas moest zoeken of je warm moest aankleden. Natuurlijk kon de sneeuw een prachtig gezicht zijn en was het heerlijk om er in te spelen als klein kind. Alleen Drake had nooit iets gehad wat je hier een 'childhood' noemt. Zijn childhood stopte hij liever ver weg in zijn geheugen, dat hij er noout meer aan hoefde te denken. Gelukkig had hij hier nu een nieuw leven waar hij nu van kon genieten. Een brief van Hayden, waarin hij eindelijk de rust had kunnen vinden. Hij werd hier en daar al steeds bekender, begon zlefs vrienden te krijgen en amusante 'vijanden' de meest amusante vond hij Xavier, met zijn gevatte en vlijmscherpe opmerkingen. Werkelijk erg grappig wanneer er een discussie ontstond tussen de twee jongens, Drake grinnikte even. Hij liep het bordes af en volgde zijn weg naar het grote grasveld dat voor de school lag. Hij zag wat vogels vliegen en de wolken voorbij drijven in de helder blauwe lucht. De tijd ging snel, hij zat hier alweer bijna een half jaar, kon genieten van de dagen. De lessen zaten vol variatie, net in watvoor stemming hij zelf was. Soms dan had Drake de behoefte om de klas op stelten te zetten, werd daarom vaak eruit gestuurd en kende alle leraren hem bij naam. Savador besteedde er al weinig aandacht meer aan in de trant van ´´Weer zo´n herrie shopper die zichzelf al te leuk vind´ Hij had het nooit letterlijk gezegd, maar Drake kon het lezen in de ogen van de man dat het Savador ook niet veel boeide, dus liep hij altijd standaard naar de strafwerk tafel in zijn kantoor zonder er verder nog wat over te zeggen. Soms was de jongen rustig in de klas, viel hij niet zo op, vaak moe van de avond ervoor of gewoon geen zin in het opvallen. Drake vond het wel jammer dat hij had gehoord dat Nocte noot meer terug zou komen naar Starshine. Hij vond de demon erg grappig, kon met de pompoenhoofd lachen. Nu hadden ze een of andere ouwe grumpy face, die Drake duidelijk niet mocht. In zijn handen hield Drake een potlood en tekenblok, hij was er sinds kort mee begonnen. Tenminste, hij was er weer mee verder gegaan. Drake had het altijd leuk gevonden om te tekenen, om creatief bezig te zijn.. alleen niemand wist het van hem. Hij zat soms in de klas te krabbelen bij zijn opdrachten, maar liet nooit iemand de echte tekeningen zien waar hij zijn best voor deed. Als kleine jongen was hij vaak gevlucht naar de boomhut in het bos naast hun huis, na een afranseling van zijn oom. Daar had hij getekend hoe hij als monster zijn oom vermoorde, of bedacht hij zelf de avonturen, om maar weg te zijn uit de zijn normale gedachten. Hij had vele zelf verzonnen characters gehad en kon op het papier zijn fantasy kwijt, iets van hemzelf. Het was van hem die wereld, niemand hoefde dat te weten. Hij was de bullebak die iedereen uitschold, als het hem uitkwam. Eigenlijk was het een van zijn gezichten het gezegde: bijten om niet gebeten te worden. De jongen liep over het veld en even verderop ging hij rustig tegen een boom zitten, waar hij het blok opensloeg en begon te krabbelen, in de veronderstelling dat hij helemaal alleen was.

Iedereen is welkom ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya
.
.
Ragya

A moment of rest UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jamie~
Posts : 5
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and a little Dark
Klas:
Partner: We shall see who I drag screaming to hell with me

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitimewo apr 09 2014, 19:10

Wat moes dat beest nu weer? Was het eerste wat in haar hoofd schoot toen ze Ramzes hoorde. Ze had een goede boom opgezocht en was er in gaan liggen, dankzij slaaptekort was ze nog inslaap gevallen ook. Al nachten bleef ze wakker, geteisterd door vage dromen en nachtmerries. Meestal waren ze na een paar weken weer weg om plots weer op te duiken, hopelijk zou het snel stoppen, ze voelde zichzelf al lomer dan ooit. Toch had het slapen na al die tijd flink geholpen, ze voelde zich helderder dan ze zich deze week ooit gevoelt had. Na stond Ramzes onder de boom met een droge blik omhoog te kijken. Kon een overdreven grote hagedis droog kijken? Ja, deze wel. Ze mompelde wat en draaide zich om op de tak, voorzichtig om te zorgen dat ze niet viel maat ruw genoeg om haar huisdier te laten merken dat ze geen behoefte aan hem had. Het dier accepteerde nee niet als een antwoord en stootte met zijn krachtige poten tegen de boom aan die weinig verzet toonde. De trilling drong door tot de tak waarop Ragya lag. Zich heftig vastgrijpend aan het stuk hout weerhield haar van een nare val. Zuchtend klom ze naar beneden en keek toe hoe Ramzes haar wenkte met zijn staart. Ze volgde zijn blik naar de verte waar een lang veld te vinden was. Heb je me gewekt voor gras? Dacht ze spottend. Natuurlijk wou hij rennen, dat wist ze ook wel, maar daar hoefde zij toch niet bij te zijn? De draak brieste even uit alsof hij haar gedachte horen kon. Ze trok een wenkbrauw op alsof ze niet begreep wat er mis was. Maar aangezien het geluidloze gesprek langer door kon gaan dan dat ze wakker kon blijven klom ze op de zwarte rug van haar vriend. Ze leunde naar voren en gaf hem een signaaltje dat ze zat en hij kon gaan. Ramzes leek de ruimte even te testen en woog het vertrouwde gewicht op zijn rug. Daarna strekte hij zijn passen tot een snelle ren. Ragya drukte zich tegen de schubben aan om aan de snijdende wind te ontkomen. Hierbij vertrouwde ze volop op het wezen dat haar droeg en hierbij kon ze meegenieten van een snelheid die ze zelf nooit zou kunnen bereiken. De hitte van Ramzes lichaam drong tot het hare terwijl ze over het veld racete. Ineens nam de snelheid af terwijl het zwarte rijdier zijn kop hief. Op een rustig tempo liep hij door. Stoom kwam van hem af en nu voelde Ragya de koude wind die een open plek met zich mee bracht. De houding van haar vriend stond rustig en hij leek doelbewust ergens heen te willen gaan. Fronsend liet ze zich van zijn rug af glijden en keek hem kort na. Aan zijn spieren, die kort aanspande, kon je zien dat haar beweging niet ongemerkt was. Maar ondanks dat liet hij niks merken en liep gewoon door. Ze schudde haar hoofd en besloot dat hij vast een diertje had gevonden. Rustig liep ze verder en begon zachtjes wat te neuriën tot er een ander geluid het overstemde. Het was een kort gebrom, dit werd meestal gebruikt als Ramzes wilde dat ze kwam. Haar eerdere tempo vervolgend liep ze door tot ze de bron van het geluid zag, hij keek zittend naar een boom. Nou, die had het ook allemaal niet meer op een rijtje staan. Ze keek hem zuchtend aan tot er ook een ander persoon in beeld kwam. Waarom Ramzes? Waarom moest je perse mijn en waarschijnlijk zijns dag verknallen? Trouwens, maak je geen zorgen om hem, maar juist om mij? Nu moet ik hier als een baasje van een ongehoorzaam dier je van hem wegtrekken en mijn excuses aanbieden. Al die vragen, opmerkingen en gedachten schoten door haar hoofd. Onzichtbaar duwde ze die weg en keek droog naar Ramzes maar het wezen deed schijnheilig. De roodharige keerde haar blik naar de jongen ‘Het spijt me van hem’ kwam er wat zuchtend uit, alsof deze situatie meer van haar vergde dan dat ze eigenlijk wou. Ze keek het dier even giftig aan zodat hij wat verder weg ging liggen. En hij had het weer voor elkaar gekregen, dacht ze grimmig, ze zat hoogstwaarschijnlijk in een gesprek. Slim gespeeld Ramzes, voegde ze in gedachten toe.

>> May I? ^^ >
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

A moment of rest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitimedi apr 15 2014, 15:03


Drake keek uit over het grasveld en voelde hoe de rust in zijn lichaam en hoofd terug kwam. School, met mensen die dingen van hem verlangde, van hem wilde of hem juist meden of verachtte. Het was altijd hetzelfde liedje met mensen. Altijd als je door de stad liep waren ze alleen maar met zichzelf bezig, druk met wat ze moesten halen of juist niet konden krijgen. Gekrijs van kleine kinderen die smeekte om een snoepje of het geweldige speeldgoedje die ze zo mooi vonden. Vaak hoorde je de standaard zin: Misschien de volgende keer, of we gaan eerst boodschappen doen. Soms gewoonweg nee, wat het kind dus vaak aan het huilen maakte. De jongen tegen de boom had het moeten leren wat dat was uit observatie, want als klein kind was hij nooit met zijn vader naar de stad geweest. Vaak na een dag op school, et gepest gelijk naar huis om zich in zijn kamer op te sluiten tegen zijn oom. Middagen dromen van plekken daar ver vandaan, om maar niet thuis te zijn. Enkel de lol met zijn broer was iets waar hij zich op kon verheugen, maar als zijn broer niet thuis of aanspreekbaar was, waren zijn dagen eenzaam en voelde hij zich klein, ellendig en alleen. Het tekenen kon zijn humeur dan nog verbeteren, dromen over verhalen waar hij de held was.
Drake keek op van zijn tekenblok en hoorde geluid, wat hem nieuwsgierig maakte. Hij liet het tekenblok op de grond zakken en keek om zich heen. Opeens zag hij in de verte wat het zacht dreunende geluid veroorzaakte. Met zijn hand boven zijn ogen tegen de zon, keek hij naar een schaduw die steeds dichterbij kwam, op hem af raasde. Hij keek verbaasd, maar was wel al nieuwsgierig. Onderweg zag hij iemand van het grote dier af springen, een rijder. Hij hoorde een ander geluid en het dier kwam nog dichterbij tot het voor Drake naar de boom zat te kijken. Drake keek het dier aan en grinnikte. Hij zag dat het meisje met,.. prachtige rode haren, hij zag even een flits van iemand uit het verleden, ook op hem af kwam lopen. Toen ze bij hem stond, besloot Drake ook op te staan en klopte de aarde van zijn broek af. ‘Het spijt me van hem’ kwam er wat zuchtend uit. Drake keek het meisje even met een geheimzinnige glimlach aan maar zei nog niks. Hij liep naar het dier toe en keek het aan. ''Niet erg. Het is een prachtdier, sterk en gezond zie ik.'' Hij knipoogde naar haar. ''Maak je geen zorgen, ik ben niet geschrokken van hem, ik ben er aan gewend, het zijn geweldige huisdieren en vrienden.'' Hij krabbelde het dier onder zijn kin, terwijl het grauwende geluidjes maakte wat leek op lachen. Toen Drake er mee stopte ging het wezen verderop liggen. ''Hij is slim, jou een beetje in contact brengen met andere leerlingen. Ik heb je namelijk nog niet eerder gezien hier.'' Hij keek haar vriendelijk aan en haalde een hand door zijn haar waardoor de pony nu minder voor zijn licht bruine, bijna oranje ogen hing. Met een simpele glimlach keek hij haar aan en was gefascineerd door het steile rode haar wat ze had. Hij vond het prachtig, het leek op dat van.. Drake grinnikte en stak zijn hand uit. ''Wat onbeleefd van me. De naam is Drake, Drake Burned.''

Ofcourse ^^
Alleen niet heel veel insp, srry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ragya
.
.
Ragya

A moment of rest UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jamie~
Posts : 5
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and a little Dark
Klas:
Partner: We shall see who I drag screaming to hell with me

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitimedo apr 17 2014, 20:03

Ze was nog nieuw hier, en ze kon het nu al niet uitstaan. Haar leven had altijd al gedraaid om alleen te kunnen leven, de eenzaamheid kunnen accepteren en leren lief te hebben. Sinds haar heugenis deed ze dit ook, al had ze soms behulp van andere. Ze miste de zwervers waarmee ze was opgegroeid en hoopte dat alles goed met ze ging, diep van binnen had ze wel spijt dat ze was vertrokken. Maar ze had de draak niet kunnen weigeren. Hij vond het hier ook niet al te erg, hij hielt van de aandacht, het sociale wezen zijnde dat hij was. Zelf voorkoos ze het straatleven, al moest ze bekennen dat het vluchten wat minder was. Nu ze eenmaal opgepakt was zat ze hier, op een school. Ze herinnerde zich niet veel meer van een andere school, enkel dat ze altijd al had kunnen lezen en schrijven. Misschien had ze het geleerd toen ze kleiner was? Ach, het maakte niks uit, dit was een ander soort school. Hier moest ze leren haar ‘talent’ onder controle te houden, even geformuleerd zoals haar adoptiefamilie zou zeggen. Zelf zag ze het als een afwijking die je beter kon negeren, niet dat haar mening ertoe deed. Zelfs hier kon je die mening maar beter voor jezelf houden. Ze had nog geluk, haar gedachte kon ze delen met Ramzes. De meeste mochten dat dan wel doen met een hond of kat, zij had een draak. Het beest was echter helemaal niet wild en is waarschijnlijk nog makker dan een schoothondje. Toch vond hij het o zo leuk om haar te helpen, vooral wanneer ze het niet nodig had. Zoals nu; ze had geen sociaal contact nodig en hij regelde het toch. Wel heel vriendelijk bedoelt allemaal maar ze had zo’n voorgevoel dat dat beest een groot vermogen van leedvermaak bezat. Toen ze zich verontschuldigde tegenover de jongen die de ongelukkige was van Ramzes plan kreeg ze enkel een glimlach geschonken waarna hij naar de draak toeliep. Dit liet haar achter in een gevoel van nieuwsgierigheid. ''Niet erg. Het is een prachtdier, sterk en gezond zie ik.'' Ze kreeg een knipoog in haar richting gestuurd en ze moest lachen, waarschijnlijk meer om de woorden dan om het gebaar. Vaak genoeg waren andere vals tegen Ramzes, tevens omdat hij staakte bij het punt vliegen; dit verpeste het imago van een draak nogal. ''Maak je geen zorgen, ik ben niet geschrokken van hem, ik ben er aan gewend, het zijn geweldige huisdieren en vrienden.'' Een vreemd gevoel van acceptatie overviel haar, alsof deze nog onbekende jongen zich daarbij in een goed straatje had gepraat. Bij het krabben leek ze in de blik van Ramzes wat overwinning te zien, alsof hij zei; Ik zei toch dat dit een goed idee was. Ze wisselde nog een korte blik uit met haar oude vriend toen hij voldaan weer ging liggen. ‘Het klink alsof je bekent met ze bent, heb je er ook een?’ ''Hij is slim, jou een beetje in contact brengen met andere leerlingen. Ik heb je namelijk nog niet eerder gezien hier.'' Ze grijnsde licht, een glimlach die wat toe leek te geven. ‘Hij is me wat té slim, maar je hebt gelijk. Ik ben ook nieuw’ De blik van de nog naamloze leek steeds haar ogen niet te ontmoeten maar ergens anders naar te gaan, ze wist nog niet precies wat. Zelf keek ze met haar diep bruine ogen in de zijne, proberend uit te vinden waaraan hij dacht. Dit was natuurlijk onmogelijk. ''Wat onbeleefd van me. De naam is Drake, Drake Burned.'' Met een soepel lachje pakte ze de hand aan en zette wat druk als wijze van begroeting waarnaar ze ook haar naam prijsgaf; ‘Aangenaam, ik ben Ragya Iron’ Bij haar achternaam klonk het wat onvast, ze was niet geheel gewent aan een achternaam, voor haar zou het altijd enkel Ragya blijven. Ze gaf een kort knikte naar de liggende draak om de aandacht ergens anders op te vestigen ‘En dat daar is Ramzes’ Haar blik gleed naar tekenblok en ze lachte even binnensmonds. Zelf tekende ze ook, meer als hobby of tijdsopvulling dan wat anders. Soms speelde ze ook viool, al werd dat moeilijker met al die mensen. Haar blik gleed weer terug naar Drake terwijl ze een rustige houding gaf ‘Wat tekende je?’ In haar stem was nieuwsgierigheid te horen, tevens wat interesse in de geheimzinnige jongen voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

A moment of rest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitimedo apr 17 2014, 21:22


Drake keek naar het dier en het kriebelen onder zijn kin werd gewaardeert. Hij wist waar de goeie plekjes zaten, de plekken waar ze soms jeuk hadden of niet bij konden. De jongen vond het een mooi wezen en het zag er sterk uit. Dat het geen vleugels had maakte Drake niet zoveel uit, je had verschillende soorten en ieder met eigen kwaliteit. Hij had ooit de eer gehad om een Chinese draak te mogen aanschouwen met zijn mentor, hij had nog nooit zoveel kleuren bij elkaar gezien op een drakenhuid. De kop, uit sprookjes verhalen en films was werkelijk indrukwekkend, prachtig. Het was nooit de bedoeling geweest om het dier te vangen, ze waren het tegen gekomen in een door reis door het Raziaanse natuurgebied wat geliefd was om de draken. Drake had nooit zelf een draak echt gevangen, maar dat hoefde in zijn geval ook zeker niet. Hij had zijn trucjes die veel makkelijker waren dan dat geëtter. Drake had een prachtige reis gehad met zijn mentor en hij had vele dingen gezien waar hij af en toe nog aan terug dacht. De natuur van de planeet was exotischer dan hij ooit had beleefd, in rode en oranje kleuren waren bomen en planten gekleurd. Het was heel anders dan de aangelegde natuur die hij in zijn vorige dimensie gewend was. Drake was daarom ook nieuwsgierig hoe het er uitzag op de andere planeten zoals Gren of Erd. Hij zag hoe de draak ging liggen en haalde even zijn hand door zijn haar waarna hij het meisje aankeek. Haar vraag, liet hem enkel geheimzinnig glimlachen, misschien zou ze daar later nog achter komen. ‘Hij is me wat té slim, maar je hebt gelijk. Ik ben ook nieuw’ Drake grinnikte en knikte bevestigend. ''Ja, sommige kunnen erg venijnig wezen.'' zei hij rustig en keek naar de draak. Hij zag het dier naar hem grauwen. Toen hij zich netjes voorstelde, pakte ze zijn hand met wat druk, ze sprak haar naam. Hij hoorde haar twijfel toen ze de achternaam sprak, zijn ogen werden even scherp maar hij zei er niks over. Toen hij de hand los liet, blikte hij nog even naar het haar waarna hij haar gebaar zag. ''Prettig kennis te maken Ragya.'' hij keek naar de draak en hief zijn hand naar het dier. ''En hello Ramzes, nu ik je naam weet.'' knikte Drake. De jongen haalde wat uit een buidelzak dat aan zijn riem hing, waarna hij het met een mooi boogje in de richting van Ramzes gooide. Het plofte voor het dier neer, rood en zo groot als een kleine etui, het was stuk vlees dat nog bloed bezat. Het hernieuwde in het vakje, het was een spreuk die hij ooit had geleerd. ''Je bent toch niet vegetarisch mag ik hopen he?'' knipoogde Drake naar het dier. De draak keek verbaasd, in Drake zijn ogen lag vermaak. Hij voelde de wind even door zijn zwarte haar dansen en snoof de frisse lucht even op. Even ademen, de zuurstof door je longen laten glijden om te voelen dat je leeft. Hij keek nog naar de draak, anatomie en kenmerken in zich opnemend. ‘Wat tekende je?’ hoorde hij Ragya met nieuwsgierigheid vragen. Het meisje was zo te zien in hem geïnteresseerd, wat Drake leuk vond. Het waren zeker niet de grootste kunstwerken, amateurs tekeningen die hij zichzelf had aangeleerd door goed te kijken. Hij wreef wat ongemakkelijk achter zijn hoofd, wat een soort tik van hem was, al vanaf klein. Hij had het vroeger altijd gehad als kleine jongen wanneer een meisje lief tegen hem was, al had hij zich dan vaak gewoon in zijn armen verstopte en was met een rood hoofd weg gelopen. Nu was het enkel nog een kleine tik die hij er aan over had gehouden. ''Hm, niks bijzonders hoor. Wat krabbeltjes van mijn studie die ik hiervoor had.'' Drake had zijn studie van een jaar gehad, draken rijder. Ze noemde het hier een 'Sarkas', hij was het pamflet tegen gekomen toen hij net 18 was. De jongen liep rustig naar de boom toe waar hij net was gaan zitten en pakte en boekje op. Toen hij het weer op orde had, want er waren wat dingen uitgevallen, liep hij terug naar Ragya. Hij gaf het haar, omdat ze de interesse toonde. Op het papier waren twee draken koppen te zien van die hij ooit had bestudeert.  Hij liet de tekeningen bescheiden zien een keek Ragya aan, terwijl hij al half wat in de gaten had. Niet dat zij er erg in zou hebben, maar achter de rug van het meisje, ver aan de overkant van het veld, zittend in een hoge boom, aan de top, zag hij een rood oranje figuurtje zitten. Hij had zijn vriend al wat langer zien zitten, maar liet hem er nog even blijven. Dat wist het figuur zelf ook, zou pas komen wanneer hem dat gevraagd werd. Drake speelde het zo dat zij het niet kon zien en alle aandacht had voor de tekeningen, zelf zijn ogen gingen níet opvallend achter haar rug langs, maar rustte gewoon op het papier, rustig op de tekening die ze bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



A moment of rest UTL8oxA PROFILE
A moment of rest UTL8oxA MAGICIAN

A moment of rest Empty
BerichtOnderwerp: Re: A moment of rest   A moment of rest Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A moment of rest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A moment rest
» Get some rest to think
» Some rest...
» can't rest
» A little rest [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-