PortalIndexA Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 HpD5UwnA Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Hale

Master Hale

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ji {JiYong}
Posts : 478
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water Magic
Klas: --
Partner:

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimedi jul 23 2013, 23:05

❥ Master Hale
▲ -- Now there was a time When you loved me so I could have been wrong See I’ve been a bad bad bad bad man And I’m deep yes I am I found a brand new love for this man And I can’t wait till you see I can’t wait Remember the time When I eat you up You know that I wasn’t lyin’ That you can’t give up So if I was to cheat On you baby would you see right through me If I sing a sad sad sad sad song Would you give it to me So how you like me now How you like me now How you like me now -- ▲
Time for a cool down at the beach
“Warm, warm, warm.” Mopperde Hale de hele tijd. Met een niet lang houdende spreuk probeerde hij zijn kamer te veranderen in een ijspaleis, maar niets hielp. De warmte was veel te veel voor de spreuk. Met een zucht keek de man eens voor zich uit.
“Water, water, water, ZEE.” En daar ging het lampje boven zijn hoofd branden. In de kooi draaide een kop van een draak zich heel even schuin, niets begrijpend wat er gezegd of gedaan werd. Hale dacht heel even na en grijnsde eens.
“Aan alle leerlingen van deze spetterende school, wie het warm heeft en graag wil afkoelen, kan met mij mee, Master Hale, om af te koelen op de stranden van Cassia. Wie mee gaat kan een watergevecht met waterballonnen en waterpistolen, feestje, zon vangen met je lichaam, afkoelen in de zee en een lading ijsjes verwachten. Dus, als je mee gaat, verwacht ik je over een half uur bij het platform om vandaar uit naar Cassia te reizen.” En daar stuurde hij de golf van water met zijn iets te lange speech de gangen door zodat elke leerling het zou horen. Wie mee wilde, ging mee, wie niet wilde, tsja, die hoefde niet mee.

Een half uur later stond Hale in zijn geweldige hawaii overhemd en een zwemshort aan, met tassen en parasols onder zijn armen op het platform te wachten op de eerste leerlingen die mee zouden gaan. Toen de eerste paar leerlingen aankwamen, kwam er een kleine glimlach op zijn gezicht.
Nu zou hij toch niet alleen zijn, iets waar hij toch stiekem een beetje bang voor was. Maar zijn oproep werd gewoon behandeld.
“Welkom.” Begon hij vrolijk tegen een aantal leerlingen en wachtte een kwartier op iedereen. “Ik denk dat het maar tijd is om richting de shuttle te gaan, op naar Cassia, waar het water op ons ligt te wachten en ik de ijscoman even plunder om jullie jonge buikjes te vullen met heerlijk ijs.” Nog even keek hij rond. “We gaan!”
Daar liep hij met zijn hawaii overhemd, zwemshort aan, de tassen en parasols onder zijn armen richting de shuttle, waar hij instapte en zijn plek nam.

Niet veel later, waren ze aangekomen op de geweldige planeet, waar het feest vanaf nu beginnen kon. “Ik heb allerlei spullen bij me, mocht je iets nodig hebben, het zit in deze tas.” Daar hield hij een kobalt blauwe tas omhoog, waar allerlei waterpistolen en waterballonnen – die nog wel met water gevuld moesten worden – in zaten.
“Doe maar wat je leuk vind en wat je wilt doen, mocht je mij nodig hebben, ik loop hier wel ergens rond en wil je een ijsje, dan zorg ik er voor dat ze er binnen vijf minuten zijn.” Daarna zette hij zijn parasol in het zand van het Cassiaanse zand en legde zijn badhanddoek ernaast. “Veel plezier.” Sprak hij eens met een glimlach.


NOTE: Iedereen die zich aan heeft gemeld, mag hier posten, de rest zal tot een volgende excursie moeten wachten. Aangemeld hebben:
Nathan, Earia, Chime, Aressuka, Thayeline, Light, Gavriil, Tsunami, Hayden, Rhine, Percy, Cat {&nd Kai}

Master Hale


DO NOT STEAL THE CODES, JUST ASK (=


Laatst aangepast door Master Hale op do jul 25 2013, 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimedi jul 23 2013, 23:29

Light liep door de gangen te sjokken. Wat een belachelijke hitte! De ziekenzaal stroomde over met oververhitte mensen, en leerlingen met een zonnesteek. Light had het nu nog kunnen ontwijken door middel van veel schaduw maken met zijn dark magic. Maar dit zou hij niet de hele dag kunnen volhouden, het kostte hem aardig wat energie.

Toen hij zo liep te denken, hoorde hij een mededeling, hij zou mee kunnen gaan op een excursie. Naja, een excursie, noem het gerust een uitstapje. Snel rende hij naar boven om alles te halen wat hij nodig had. Zonnebrand, strandlaken, strandkleren en nog meer van dat spul stopte hij in zijn schoudertas, en hij rende naar het lanceringsplatform.

Op het lanceringsplatform aangekomen, stond de leraar er al klaar. Zou de leraar door hebben dat Light nog nooit in zijn les was geweest, en nu er spontaan een uitstapje was hij wel kwam opdagen? Maar veel tijd had hij niet om daar over na te denken, de leraar deelde al mee dat ze gingen, hij zocht een plekje in de shuttle, and there they go!

Toen ze aankwamen op de prachtige planeet, vond hij toch dat hij zich moest voorstellen. Light Yagami. Present voor veel lol meneer! Dit afsluitend met een grijns, legde hij zijn strandlaken neer, en trok eerst een flesje water open. De verkoeling van het water voelde hij door zijn lijf stromen. Daarna trok hij zijn shirt uit, spande even zijn spieren aan om wat rond te showen, en rende de zee in.

Meteen voelde hij de verkoeling van het water, en trok hij een baantje zeeinwaards. Hij dook door een aantal golven heen, en wachtte op iemand om fun mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thayeline
.
.
Thayeline

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimewo jul 24 2013, 10:21

Buiten brandde de zon hevig en na 5 minuten had ik het al opgegeven om aan mijn bleke kleurtje te werken: ik MOEST nu naar binnen. Het was veel veel veel te warm en ik kon niet goed tegen de warmte. Dan ging een beetje verkoeling binnen zoeken, een fris drankje uit de eetzaal halen en snel mijn bikini gaan aandoen, zodat ik straks misschien kon gaan zwemmen om te hitte wat te verjagen.
Terwijl ik op weg was naar mijn etage, hoorde ik een mededeling van Master Mihalj, de leerkracht watermagie. Hij vroeg wie meeging naar Cassia voor watergevechten, feestjes, zon en zee. Ik twijfelde eerst even om mee te gaan, ik ging er vast alleen lopen, loner die ik ben. Maar alle twijfel vervaagde toen ik 'lading ijsjes' hoorde. IJSJES OMG. Die uitstap... It's a gift from the gods... Verder hoorde ik nog dat ik over een half uur op het lanceringsplatform moest staan.
Meteen zette ik een sprintje in. Op mijn slaapzaal trok ik snel mijn zwarte bikini aan met daarboven een lichtblauw jurkje waar roze en rode bloemetjes op stonden. Ik trok zwarte slippers aan en haalde een reusachtige strooien tas met een grote roze bloem eraan uit. Ik gooide er 2 handdoeken in, zonneolie, een stuk of 3 flesjes water en een haarborstel. Voor ik vertrok, schoof ik nog een grote zwarte zonnebril op mijn neus en vertrok dan naar het lanceringsplatform.
De leerkracht stond al klaar, en ook nog een paar andere leerlingen. 'Hallo, meneer!' zei ik opgewekt. Ik was niet echt in een awkward bui, nu had ik gewoon zin om op te vallen en mee te doen met de rest, wat perfect was voor deze trip. 'Thayeline Goldlock is hier om mee te gaan naar Cassia!' Ik glimlachte breed. Toen Master Mihalj vermeldde dat het tijd was om te vertrekken, sprong ik in de shuttle en zocht mijn plek.
Ietsje later stond de hele groep met hun voeten in het zand van het Cassiaanse strand. Ik gooide mijn strandhanddoek op de grond en smeet er mijn tas bij zodat hij niet wegwaaide. Ik trok het lichtblauwe jurkje uit zodat ik in mijn bikini stond. Mijn bikinibody was niet perfect, er mocht best nog wat vet weg. Maar who gives a damn? Ik was hier nu om lol te maken en niet om zielig te zitten morren over hoe dik ik was. Misschien ging er wel geroddeld worden, maar dat kon me nu even niks schelen: ik wou plezier hebben.
Ik plofte neer op mijn handdoek. Met zonneolie zou ik best wel nog even wachten, ik ging toch zo meteen zwemmen en dan mocht ik het opnieuw doen. Ik bond snel mijn lange lokken in een staartje en rende dan af op het water van de Cassiaanse zee. Eerst met enkel mijn voeten, maar een moment later met mijn hele lichaam. 'Ah, fuck, koud...' mompelde ik, want ja, het was echt fris, het water. Maar na even te zwemmen ben ik het gewoon en ik drijf even op mijn rug, tot ik tegen iemand bots. 'Oh, sorry,' zeg ik rustig. Zou ik mezelf al voorstellen en misschien vrienden worden? Ach ja, why not. 'Ik ben trouwens Thayeline, ik zit ook op Starshine. Nou ja, da's logisch, want anders zou ik hier niet zijn.' Ik glimlach even en wacht op een antwoord.



\\Kies zelf maar of jij de persoon bent die tegen Thayeline botst~\\
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimeza jul 27 2013, 15:01

Hij wist nog een tijd geleden dat hij gehoopt had op zonnig weer en niet op een regenachtige zomer. Nate hield van de zomer, van warmte en moest niks hebben van koud weer. Ook niet van nat weer. Hij had geen idee over het klimaat hier, maar tot zijn grote blijdschap leek het toch wel een zonnige zomer te gaan worden... Te zonnig. En vooral te warm. En nou had hij dan gehoopt op zonnig weer, dit was weer té zonnig. Het maakte niet uit waar hij keek, overal zag hij wel leerlingen die bijna onderuit gingen aan de hitte. Hun gezichten stonden vol leed, leed door het warme weer en de benauwde lucht die ze inademden. Nou, Nate was er ook geen fan van. Hij voelde zich slaperig en irriteerde zich aan het zweet dat van zijn voorhoofd liep en aan hoe oververhit zijn huid voelde. Er was ook geen enkele zucht wind te vinden, noch een ventilator die KOELE lucht waaide, geen hete.

'Enouuuugh of this heat!' riep hij uit in de gang en liep met slepende passen door naar de etages. De lessen waren afgelopen. Het enige wat hij nu wou was onder een ijskoude douche duiken en slapen. Hij had niet eens zin om te sporten. Gelukkig had hij nog gejogt in de koele ochtendlucht voor het hellevuur was aanwakkerd en de planeet zeer zeker was verandert in een oven. Een oven vol gebakken mensen. Nate zuchtte diep en stripte zich van zijn pet en bril. Met een doekje wreef hij over zijn natte voorhoofd en neusbrug, waar de bril afdrukken had achtergelaten. Hij was bijna bij de trappen, die hij met grote tegenzin moest oplopen, tot hij een mededeling hoorde. Het klonk als de watermagie leraar, die blijkbaar tijd en zin had om hen mee te nemen op een ''excursie'' naar de stranden van Cassia. En niets klonk beter in Nate's oren dan dat.

Snel als een jackrabbit hopte hij de trappen op naar zijn etage en stak zijn hoofd even onder een kraan om alvast wat af te koelen. Hij schoot uit zijn kleding, trok een navy zwembroek met donkerblauwe ruiten, een blauwe tank top en fijne sneakers aan. Zijn dogtags deed hij weer terug om, die waren te belangrijk. Hij keek twijfelend naar de verbanden om zijn handen. It's not like I want to reveal them... But some day I'll need to, I guess... Hij haalde de verbanden weg om de zachte huid op zijn handen bloot te stellen. Lange witte krassen op zijn handen werden zichtbaar, verspreid over zijn handpalmen, vingers en knokkels. What 'm I afraid of? Them seein' my battle scars? It don't look pretty, that's fo' sure... Mah, fuck this shit. Hij gooide de verbanden weg, zette zijn zonnebril met het knalgele frame op, pakte twee handdoeken, een pet die hij andersom opzette because stylish, en stopte nog wat dingen in een zwarte sporttas. Hij liet zijn gewone bril achter en liep zijn kamer uit.

Met een lichte grijns op zijn gezicht liep hij het lanceringsplatform op en keek vanachter zijn zonnebril naar degenen die meegingen. Geen mensen die hij kende, maar hij leerde ze vast op het strand wel kennen. Een paar wóú hij al niet kennen, zoals de bruinharige jongen, maar hij kon het vast goed vinden met de meiden hier. If you know what I mean. Hij stapte de shuttle in. De reis zelf ging niet snel genoeg voor hem. Ietwat ongeduldig tapte hij met zijn voet op de maat van de muziek en hij speelde onrustig met zijn dogtags, teveel opgekropte energie die er nog uit moest. Toch waren ze er op een gegeven moment en maakte Nate dolblij kennis met het heerlijke strand en de lekkere geur van de oceaan. Hij smeet zijn tas ergens neer, deed zijn zonnebril en pet af, schopte zijn schoenen uit en smeet zijn tanktop aan de kant en dook zonder te wachten het water in. Het koude water werkte direct verkoelend op zijn warme huid en op het moment was er niets lekkerder dan dat. Niet eens mooie meiden of een verfrissend ijsje. Voor een moment was er alleen hij en het water. Dat zou echter niet lang duren. Meiden waren ook interessant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimeza jul 27 2013, 17:28





Cat had nooit veel last van extreme temperaturen gehad. Haar huid voelde altijd koud aan vergeleken met anderen, dus hitte deed haar niet veel, en ze was gemakkelijk op te warmen op een koude dag wanneer ze een dikke trui aantrok. Vandaag was blijkbaar een uitzondering.
Te rozig door de zon die constant op haar gezicht scheen verschool ze zich onder het minieme stukje schaduw van een boom. Om haar heen lag het grasveld bezaaid met andere leerlingen die niet genoeg energie meer hadden om op te staan en zich naar hun kamers te verplaatsen. Cat had geprobeerd om haar boek te lezen, maar uiteindelijk bleek het handiger om dat ding als waaier te gebruiken. ‘Bloody hell.. It’s like we’re on fucking Razen,’ mompelde ze. Ze zou momenteel alles geven voor een reisje naar een koude planeet als Erd. Een paar meter links van haar zag ze twee meisjes naar een groepje toe rennen. Het kleinste meisje, kort met rossig haar dat in een staartje zat, had het over een excursie naar Cassia die georganiseerd werd door master Hale. Ze riep het meisje dat ze bij naam kende en vroeg waar ze het over had. 'Master Hale nodigt iedere leerling uit om verkoeling op Cassia op te zoeken,' legde het meisje haar uit. Cat hoefde niets meer te horen. Met een plotselinge vitaliteit sprong ze op en liep naar haar kamer toe. Snel trok ze een rode bikini aan en trok daar een losse tanktop met een paar hotpants overheen. Vervolgens pakte ze de rest van haar tas en schoof in haar slippers.
Op het platform stonden al een aantal leerlingen klaar om te vertrekken. Vanonder haar zonnebril schonk ze iedereen een korte blik om vervolgens recht naar Master Hale toe te lopen. ‘Cat Meave,’ zei ze met een charmante glimlach op haar lippen. Daarna draaide ze zich om en ging in de shuttle zitten.
Cassia was perfect op dat moment. Het was er weliswaar net zo warm als op het schoolterrein, maar de zee was vlakbij. Grijnzend spreidde ze haar strandhanddoek uit en trok haar shirt en broek uit. Haar lange bruine lokken liet ze uit de rommelige knot en de zonnebril gooide ze achteloos achter zich neer. De meeste mensen die mee waren gegaan kende ze alleen van gezicht, de rest was haar volkomen onbekend, maar dat mocht de pret niet drukken. Rustig liep ze naar het water toe. Andere meisjes mochten zich misschien ongemakkelijk voelen in hun bikini tussen allemaal klasgenoten, maar Cat had daar geen last van. Niet dat dat nodig was afgezien van een klein litteken dat schuin over de rechterkant van haar onderrug liep.
Zonder een kik te geven liep ze tot haar middel het water in. Het was vrij koud en dat was juist de reden dat ze mee was gegaan, dus het had geen zin om er over te klagen. Binnen een paar seconden voelde ze zich al verkoeld. Haar handen vormden een kommetje waarmee ze het water in haar gezicht spatte. Het was maar goed dat ze vandaag geen make-up op had, want anders zou ze er waarschijnlijk als een wasbeertje uit zien. Al droeg ze meestal maar weinig make-up.
Met haar ogen tot spleetjes geknepen ter bescherming van de zon keek ze om zich heen naar de andere leerlingen. Het dichtst bij haar stond een jongen met blond haar en lichtblauwe ogen. Cat besloot dat het geen kwaad kon om een praatje te maken. Ze kon immers moeilijk hier constant in haar eentje rond blijven dobberen. ‘Niet verkeerd hè?’ vroeg ze doelend op het water. Met een kleine glimlach op haar gezicht deed ze een tweetal passen in zijn richting zodat het water nu rond haar middenrif stond. Ze deed haar rechterhand boven haar ogen zodat ze de ander beter kon zien. ‘Cat,’ stelde ze zich voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kai

Kai

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : »Quinty«
Posts : 195
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {Water}
Klas: {None}
Partner: {Get lost}

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimedi jul 30 2013, 21:51


Kai Hale
Vandaag werd het, again, zo'n heerlijk saaie, nutteloze dag. Maar vandaag zou het nog erger worden, aangezien hij nu echt zat opgescheept met kinderen die de hele dag in het water konden dollen. Great.
Kai gromde zachtjes toen hij overeind kwam in zijn bed en met een simpele handbeweging zijn rode haar achterover sloeg, uit zijn gezicht. Hij had oh zo veel zin in vandaag, de excursie van Master Hale, Water magie docent en zijn begeleider. Goed, hij had er zelf voor gekozen, aangezien 'ie nou eenmaal stagiaire was. Maar hij wist zeker dat, zodra hij docent was, dit soort uitjes er niet in zaten. De kinderen, leerlingen, moesten strenger worden aangepakt dan dat Hale tot nu toe deed.

Nog geen twee tellen later stond de langer jongeman naast zijn bed en rekte zijn spieren eens goed uit, hij was wat stijf geworden van zijn trainingen gister avond laat. Kai bleef eventjes stil staan voor de hoge spiegel en spande zijn spieren aan. Hij was niet ijdel, of iets in die trant, maar hij vond dat hij wel goed in shape moest blijven van zichzelf, als zwemmer was dat nou eenmaal een vereisten.

Uiteindelijk wandelde Kai maar eens in de richting van het lanceringsplatform waar hij de klas zou meeten. Hij knikte naar Master Hale toe en bleef aan de zijlijn staan, wachtend totdat iedereen er was. Waarna hij als laatste in de shuttle stapte en verveeld uit het raampje bleef staren, totdat ze op Cassia geland waren.

Kai stapte uit en snoof de bekende geur op. Het was heerlijk om weer op zijn thuisplaneet te zijn. Hij keek eventjes naar waar Hale en de rest heen gingen en kleden zich daarna om. En met omkleden, bedoelde hij een t-shirt en korte broek uittrekken. Waaronder hij zijn zwembroek al aanhad en direct ook een muts en zijn bril. Met een flexibele sprong was Kai al in het water en zwom, met een sterke schoolslag, in de richting van dieper water. Daar dook hij onder water en zwom met een rugcrawl weer terug naar de kust. Kai liep het strand weer op, schudde zijn hoofd om 't water eraf te krijgen en ging bij Master Hale staan. "En nu blijven kijken en hopen dat ze zichzelf niet verdrinken?" vroeg hij sarcastisch aan zijn begeleider.
tag: Many | words: 383 | notes: Ik moet inkomen met Kai, sorry ;w;
thanks


Terug naar boven Ga naar beneden
Earia

Earia

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anon~
Posts : 926
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water||Light
Klas: Mentorklas Miss Eres
Partner: Don't Catch me Now, I'm not Falling yet

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimedi jul 30 2013, 23:42

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Earia_Sheet_2


||.Born a Stranger.||


De afgelopen dagen waren alles behalve gunstig voor het jonge, witharige meisje geweest. Ze was op Cassia behoorlijke temperaturen gewend in de zomer, maar het grote verschil daar was geweest dat ze altijd kon vluchten naar de zee, naar het heerlijke, verkoelende water. De bron van verlossing waar haar huis bij gevestigd stond en waar ze dagelijks zichzelf een koelbeurt gunde. Maar hier, op school, was dat niet mogelijk. Ja, je had op het buitenterrein het meertje en de waterval, maar dat wist in de meeste gevallen ook niet veel ontspanning en rust te bieden. Na schooltijd waren de plekken altijd bezaaid met leerlingen en mocht je van geluk spreken als je een plekje kon vinden in het lauwe water. Zelfs bij de douches was het een gekkenhuis en werd de knop voor het warme water voor al enkele dagen nauwelijks nog aangeraakt. Iedereen zocht verlossing van de belachelijke temperaturen en klaagde over hoe de winter wel weer mocht komen op deze manier. Zelfs Earia, het meisje dat altijd de dingen van een positieve kant probeerde te zien, had het er in deze dagen moeilijk mee om optimistisch te blijven over de situatie.

Vol enthousiasme had het bleke meisje zich dan ook bij de menigte die van plan was om op excursie naar Cassia te gaan gevoegd. Ze wist bij het horen van de plannen niet hoe snel ze zich moest omkleden en naar het lanceringsplatform moest snellen, helemaal blij en opgewekt dat ze om weg te vluchten van die achterlijke hitte haar thuisplaneet op zouden gaan zoeken. Door het nieuws was het bleke meisje de hitte alweer bijna vergeten en had ze opslag weer een stoot aan energie gekregen.
Bij het lanceringsplatform was het witharige meisje één van de eerste geweest. Geen wonder natuurlijk, aangezien zij, afgezien van haar medestudenten, geen verdere spullen met zich mee had. Op haar etage had ze haar gewone kleren slechts vervangen voor haar bikini. Een turquoise gekleurde top, met een zwart broekje. Daaroverheen had ze snel een licht, lang, witdoorzichtig vestje met korte mouwen getrokken, wat tot net boven haar knieën kwam. Slippers had ze niet. Thuis liep ze ook bijna altijd op blote voeten, dus bleef haar outfit voor de trip hierbij. Verdere spullen als handdoeken, nieuwe kleding, zonnebrand en een zonnebril nam ze ook niet mee. Met de genen van een Novaan werd haar huid immers behoed tegen verbranding van de zon en het felle licht deerde haar ogen ook niet zo. En handdoeken? Alsof ze die als watermagiër nodig zou hebben. Daarbij kwam dat ze toch niet van plan was om op het strand te gaan liggen niksen. Zonnebaden was niet voor haar weggelegd; werd ze alleen maar zenuwachtig en onrustig van. En ze werd toch nooit bruin!

Aangekomen op haar thuisplaneet snoof het bleke meisje eerst die heerlijke zoutlucht naar binnen. Met een brede glimlach op haar gezicht luisterde ze naar het onregelmatige lied wat de meeuwen zongen en naar de golven die met het zand en de schelpen speelde. Een warm, aangenaam gevoel kroop bij haar binnen; het gevoel dat ze weer thuis was. Het waren momenten als deze dat je alles van thuis écht waardeerde.
Een zacht, voorzichtig briesje speelde met subtiele bewegingen met de lichte, witte krullen van het bleke meisje, die haar lange vest uittrok en bij de spullen van andere leerlingen neerlegde. Genietend van het bekende gevoel van het zand dat bij elke pas tussen haar tenen schoof stapte het meisje naar het water, smachtend naar de verkoeling. In het water schoot het rustige meisje onderwater zodra ze daar de kans voor kreeg en begon ze onderwater steeds verder de zee in te zwemmen. En dieper, en dieper…



I Walk on Wounds
That Seldom Prove to Slow me Down
I Laugh this Constant Pain Away


Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimewo jul 31 2013, 14:41

Excursies, Rhine vond ze maar niet, met een bende incompetente pubers opgescheept zitten en luisteren naar de meester. Jugh. Maar ach, een excursie had ook zijn voordelen, je kon de muren van deze vreselijke school ver achter je laten. En laat dat nu precies de reden zijn waarom Rhine zich had ingeschreven voor deze cursus. Het strand. Zand tussen je billen en zeewater waar iedere peuter zijn behoefte wel al eens in gedaan had. Gezellig. En oh laten we de zwetende tieners zeker niet vergeten, ah wel, die had ze hier nu ook. Grommelend pakte ze haar tas in met dingen die ze nodig zou kunnen hebben. Haar zwarte bikini zat verscholen onder een zwarte tanktop en korte jeans short. Met een zonnebril op haar neus liep ze door de hallen, haar schoudertas nonchalant over haar schouder gezwierd. De wandeling naar het platform was niet erg ver, gelukkig maar, het was een heuse marteling om iets actiefs te doen in deze hitte.
Toen ze aankwam bij de shuttle zette ze grote ogen op – maar goed dat de donkere glazen van haar zonnebril haar blauwe ogen perfect verborgen - haar leraar stond in een zwemshort en hawaii hemd voor een groepje leerlingen. Fijn gezellig. Weer een leraar met een paar schroeven los, alsof ze er daar nog niet genoeg van hadden. Ijsjes? Meende hij dat? Oh godjes. Ze wilde helemaal geen ijsjes eten met deze bende, nee ze wilde het liefste ergens gewoon gaan zitten zonder al die druktemakers om zich heen. Met een zucht stapte Rhine in de shuttle zocht zich ergens achteraan een plaatsje, zette haar zonnebril af en propte het ding in haar tas. Het was fijner, fijner om de wereld zonder verduisterde glazen te zien. Haar kijk op de wereld was namelijk al duister genoeg zonder een zonnebril. De hele rit keek Rhine uit het raam van de shuttle, dat uizicht was een stuk beter dan de dingen die ze zou moeten aanzien als ze haar hoofd naar binnen draaide.
Toen ze op het strand aankwamen luisterde Rhine niet eens meer naar hun leraar, ze liep gewoon regelrecht het strand op, opzoek naar een plekje. Dat plekje vond ze ook snel, een eindje bij de anderen vandaan bij een soort kleine rots die vreemd genoeg op het strand lag. Die rots zorgde voor een plekje schaduw, een plekje dat Rhine meteen claimde door haar handoek en daarna ook zichzelf neer te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Light
.
.
Light

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitimewo jul 31 2013, 16:28

Toen er na een tijdje niemand was om fun mee te maken in het water zwom Lighty maar weer terug naar het strand. Hier weer de hitte voelend rekte hij zich even uit. Al zijn spieren aanspannend, zag hij er toch verdomd goed uit. In tegenstelling tot anderen zou Lighty WEL verliefd zijn op zichzelf. Hij vond zichzelf nou eenmaal... tsja, geweldig. Zijn biggest worry was op deze school nog, dat er niemand met net zo'n attitude was tegen gekomen. He needed a buddy. A SISTAAH. Hij keek eens rond op het strand, en daar precies wat hij zou doen, lag een meisje een stuk van de mensenmassa af, lekker opstandig was ze niet bij de rest gaan liggen, dat was wat Lighty nodig had. Hij pakte zijn spullen en draafde een stukje naar haar toe. Nu zal ze hem wel gezien hebben, dus veranderde de draf naar een looppas.

"Ik heb geloof ik de eer nog niet gehad, Light Yagami, en wat is de naam van deze bonk zelfvertrouwen?" De dame had ook zelfvertrouwen moeten hebben, als je kijkt naar haar, ze was ronduit prachtig. Een eigenwijze grote zonnebril, en natuurlijk de attitude tegen de rest, het klopte allemaal, en Light wist het, hij had zijn SISTAH gevonden. Light en de onbekende, bitchend door de school, it would be so much fun! Hij legde zijn handdoek naast die van haar, maar dan net in de zon. Light hield wel van een bruin kleurtje op zijn toch al bijna perfecte lichaam. Tot slot zette hij een even grote zonnebril als de onbekende dame, maar dan met een knalroze frame, op zijn hoofd. Toen hij nog even opkeek zag hij de groep. En daar, jahoor, daar was hij weer. De jerk uit de les, Nate. "You see him, that jerk? Vreselijke uitslover, wat een gruwelijk monster is het ook." En na de eerste roddel al gedeeld te hebben met zijn nieuwe compagnon gedeeld te hebben, ging hij er eens goed voor liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA PROFILE
A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 UTL8oxA MAGICIAN

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1   A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A Cool Down At The Beach ▲ Excursie #1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Excursie: A Cool Down At The Beach
» Excursie: Like a dinosour!
» [Excursie Dark Magic] Power of the new Moon
» Beach Party[?]
» [Beach Event] {Sandcastles}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Cassia, Planet of Water-